Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 15:51:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 156 157 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 169 170 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11296563 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8100 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 21:40:36 »

Az Etis-ben ezt látom, kérdés, hogy nálatok a német szövegból hogy lett magyar?
Webfordító furcsán fordít! Smiley

A tiédet már le sem fordítja, ez csak titánium és a feletti extrásakat fordítja  eplus2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8101 Dátum: 2011.11.18 péntek, 06:37:32 »

Pontos infót tudok neked adni erről, én is akartam aztán letettem róla!

A sín nélküli autóknak más a teteje, nincs meg az előkészítés sem, más karosszériát gyárt rá a Ford.
Tehát meg kell vágni a kasznit, szét kell bombázni a komplett belső tető kárpitot. Aztán mehet rá a sín, utána kiszilózni, sikerül ahogy sikerül és újrafújni a tetejét, és vissza a tető kárpit, bolhák törnek össze-vissza, venni nem tudsz ,csak szettben.
Tehát sín nélküli kombikra sínt tenni iszonyat macera, és nem is vállalta nekem csak a harmadik Ford márkaszervíz,de ők is csak úgy,hogy saját felelőségemre. Tehát nem vállaltak garit arra,ha netán befolyna majd a víz a kivágásoknál. Smiley Ugyanis az terhelve lesz és mozog majd össze vissza. A gyárikon ott van erősítés stb, ezt utólag csak sufnituningal tudják megoldani. De járható út,csak nagyon macerás!

Köszi az inforációidat. Hm-hm..valóban elgondolkodtató. Beszélek jövő héten egy Ford-os karosszériás sráccal még. Amit nem értettem:

Miért kellene újrafújni az autó tetejét?
Valóban más a tetőlemez? (ez érdekes) Ilyenre külön szerszámot terveznek..... (szerintem ez az autógyártásban igencsak ritka, a mai tend, hogy szinte mind egyforma és kerül bele az ami kerül....)



Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #8102 Dátum: 2011.11.18 péntek, 07:47:27 »

A tiédet már le sem fordítja, ez csak titánium és a feletti extrásakat fordítja  eplus2

Neked elnézem, mert van tetőablakod!  eplus2
Amúgy nehéz lehet azzal a tudattal élni, hogy egy ghia-ban több a felszereltség!  nyes  taps
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.18 péntek, 07:58:24 írta zsoel » Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8103 Dátum: 2011.11.18 péntek, 19:57:10 »

Köszi az inforációidat. Hm-hm..valóban elgondolkodtató. Beszélek jövő héten egy Ford-os karosszériás sráccal még. Amit nem értettem:

Miért kellene újrafújni az autó tetejét?
Valóban más a tetőlemez? (ez érdekes) Ilyenre külön szerszámot terveznek..... (szerintem ez az autógyártásban igencsak ritka, a mai tend, hogy szinte mind egyforma és kerül bele az ami kerül....)





Ahol megvágják ott sajnos  festeni kell. Annyira tökéletesen nem tudják kiflexleni, hogy ott ne sérüljön csak az a rész ahol a tetősín takar, meg rozsdásodás stb. Szóval festést nem lehet megúszni. Vagyis meglehet, csak szarul fog kinézni.
Esztergom, Debrecen és Csepel, egymástól függetlenül ezt a verziót mondták,hogy más a teteje Smiley
Egomiak már csináltak egyet, ők voltak akik határozottan lebeszéltek róla.
 
Naplózva
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #8104 Dátum: 2011.11.18 péntek, 22:03:30 »

Másik dolog:

Nagy dilemma előtt állok... Tetősín nélküli a kombi Mondeo-m, s már kezdetek óta szeretnék rá egyet... ma sikerült találnom egyet viszonylag jó áron. Viszont a felrakatástól félek... akitől eddig kérdeztem, senki nem tudja hogy  gyárilag megvannak-e a felfogatási pontjai.
Gondolom nem csinálnak kétféle tetőmerevítést a tetősín miatt...
Másik viszont azt, hogy ha megbontják a tetőt, mennyire sikerül jól visszatenni....

Szerintetek?
én is szerettem volna de feladtam! azért vettem egy tetőcsomagtartót ami igaz, hogy bután néz ki de ha kell, használható! szomoru1
Naplózva

Fekete bálna
tempx
Vendég
« Új hozzászólás #8105 Dátum: 2011.11.19 szombat, 13:45:32 »

Sziasztok!

Néha látok MK4 mondeokat új mondeo-szerű hütőráccsal. pl itt:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_executive_magyar_szervizkonyves-5204698

Ez valami egyéni optikai tuning vagy valamelyik felszereltség már akkor is így nézett ki?

thx
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8106 Dátum: 2011.11.19 szombat, 16:10:09 »

Sziasztok!

Néha látok MK4 mondeokat új mondeo-szerű hütőráccsal. pl itt:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_executive_magyar_szervizkonyves-5204698

Ez valami egyéni optikai tuning vagy valamelyik felszereltség már akkor is így nézett ki?

thx

A krómos hűtőrácsokat a ghiákra szokták rakni...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #8107 Dátum: 2011.11.19 szombat, 17:39:33 »

Sziasztok!

2 hete vagyok Mondeo tulajdonos: 1.8 TDCI 125LE, kombi trend felszereltséggel. Eddig meg vagyok elégedve a gépezettel, szépen üzemel.
Kisebb hátránya, amit több helyen olvastam, hogy az 5-ös váltója miatt kicsit pörgetni kell a motort, azaz városban max 4. sebesség.

A fogyasztás mérő nagyon kielégítő adatokat osztott meg velem, átlagban országúton 5-5,4, városban pedig 6,5-7 liter/100km.
Olvastam, hogy ez azért kicsit csalhat, így lemértem, teletank -> 400 km -> teletank, ugyan ott, ugyan azzal a pisztollyal.
5,4-et mutatott, de 6,2-ő lett a számított fogyasztásom  szomoru1.
Azt hittem, hogy azért ennél kevesebbet csal a computer... Nem úgy dolgozik, hogy méri a nullázástól számított átfolyt üzemanyag mennyiségét, és az azóta megtett km-rel pedig kikalkulálja??? Lehet, hogy az "átfolyásérzékelőm" a hidegben szorul?  vigyor3

Olvastam hogy szoft fissítésnél esetleg lesz pillanatnyi fogyasztás mérőm is, ez az 1-es típusú kompjúterre is igaz? Vagy cak arra a Conver+ -osra?

A válaszotokat előre is köszönöm!
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8108 Dátum: 2011.11.19 szombat, 20:18:04 »

Sziasztok!

Néha látok MK4 mondeokat új mondeo-szerű hütőráccsal. pl itt:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_executive_magyar_szervizkonyves-5204698

Ez valami egyéni optikai tuning vagy valamelyik felszereltség már akkor is így nézett ki?

thx


Semmi köze a Ghia-x vagy executive -hoz Smiley

Sima ghia, miért nem lehet normálisan feltenni egy hírdetést  gun
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8109 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:14:42 »

Sziasztok!

2 hete vagyok Mondeo tulajdonos: 1.8 TDCI 125LE, kombi trend felszereltséggel. Eddig meg vagyok elégedve a gépezettel, szépen üzemel.
Kisebb hátránya, amit több helyen olvastam, hogy az 5-ös váltója miatt kicsit pörgetni kell a motort, azaz városban max 4. sebesség.

A fogyasztás mérő nagyon kielégítő adatokat osztott meg velem, átlagban országúton 5-5,4, városban pedig 6,5-7 liter/100km.
Olvastam, hogy ez azért kicsit csalhat, így lemértem, teletank -> 400 km -> teletank, ugyan ott, ugyan azzal a pisztollyal.
5,4-et mutatott, de 6,2-ő lett a számított fogyasztásom  szomoru1.
Azt hittem, hogy azért ennél kevesebbet csal a computer... Nem úgy dolgozik, hogy méri a nullázástól számított átfolyt üzemanyag mennyiségét, és az azóta megtett km-rel pedig kikalkulálja??? Lehet, hogy az "átfolyásérzékelőm" a hidegben szorul?  vigyor3

Olvastam hogy szoft fissítésnél esetleg lesz pillanatnyi fogyasztás mérőm is, ez az 1-es típusú kompjúterre is igaz? Vagy cak arra a Conver+ -osra?

A válaszotokat előre is köszönöm!
Gyakorlatilag minden fogyasztásmérő csak saccmérő. Pár centes alkatrésztől ennyire telik. A fogyasztásodon meg miért csodálkozol? Egy ekkora kasznit kel vonszolnia a motornak, ehhez kll azért üzemanyag is. Ami nálad a fogyasztás problémák forrása az az 5 sebességes váltó. A pillanatnyi fogyasztásmérés meg mint opció biztos, hogy benne kell lennie mert ez már benne volt az MKIII-asokban is a faceliftől csak ne voltak aktiválva. Nálad is ez lehet.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8110 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:19:46 »


Olvastam hogy szoft fissítésnél esetleg lesz pillanatnyi fogyasztás mérőm is, ez az 1-es típusú kompjúterre is igaz? Vagy cak arra a Conver+ -osra?


Nekem alap műszercsoportom van és frissítés óta van pill.fogyi mérő, illetve a frissítés óta gyújtásra felkapcsol a műszercsoport világítása is.

Viszont szerintem óvatosan a frissítéssel. Nekem ezt próbálták (más miatt) és behalt a csoport. Kétszer is. Gariba cserélték...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #8111 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:43:12 »

"Ami nálad a fogyasztás problémák forrása az az 5 sebességes váltó."

Egy, a motoroknál belinkelt pdf doksiban benne volt az 1.8 TDCI motorokhoz használt 5 és 6 sebességes váltók áttétele:
5. : 0.674              6. :0.789
Ez nem azt jeleni, hogy az 5ös váltóban az 5. hosszabb, mint a 6-osban a 6., és ezért ugyan akkora sebességnél, az 5-ös váltóval alacsonyabb fordulaton megy a motor? Én nem értek hozzá, ezért kérdem...  vigyor3


"Viszont szerintem óvatosan a frissítéssel. Nekem ezt próbálták (más miatt) és behalt a csoport. Kétszer is. Gariba cserélték..."
Az én autóm már nem garis, lévén 4 éves... De gonolom, ha ők cseszik el, akkor helyre is hozzák, vagy rosszul gondolom? Csaknem úgy történne, hogy beviszem, hogy frissítsenek szoftvert, aztán közölnék, hogy bocs nem sikerült, így ki kell cserélni ezt azt, 400e lesz...
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8112 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:45:07 »

Nekem alap műszercsoportom van
A negyedik  vigyor3
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8113 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:56:36 »

"Ami nálad a fogyasztás problémák forrása az az 5 sebességes váltó."

Egy, a motoroknál belinkelt pdf doksiban benne volt az 1.8 TDCI motorokhoz használt 5 és 6 sebességes váltók áttétele:
5. : 0.674              6. :0.789
Ez nem azt jeleni, hogy az 5ös váltóban az 5. hosszabb, mint a 6-osban a 6., és ezért ugyan akkora sebességnél, az 5-ös váltóval alacsonyabb fordulaton megy a motor? Én nem értek hozzá, ezért kérdem...  vigyor3
Pont fordítva az 5 sebességes váltónál többet kell pöröginie a motornak mint a 6 sebességes váltónál kellene ugyanazon sebességen, ezért eszik többet.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8114 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 13:33:10 »

A negyedik  vigyor3

Pontosan.  vigyor3 Egy volt az eredeti, majd egy új gariba, majd egy használt míg megjött az új, majd megint egy új. Lassan ránézni sem merek, nehogy bexarjon. nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Pötyi TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #8115 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 21:35:41 »

Felraktam a téligumit (végre volt időm)   taps
A lecserélt nyárigumik tisztítása közben észrevettem, hogy az egyiknél egy apró, hegyes kavics belefúródott a gumiba és picit kihasított belőle + egy csavar vagy nagyfejű szög is van benne.  rinya
nem várt kiadás elé nézek? lehet, hogy gumit kell venni mert ezt már nem nagyon lenne jó visszarakni?  Huh?
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #8116 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 21:49:03 »

Felraktam a téligumit (végre volt időm)   taps
A lecserélt nyárigumik tisztítása közben észrevettem, hogy az egyiknél egy apró, hegyes kavics belefúródott a gumiba és picit kihasított belőle + egy csavar vagy nagyfejű szög is van benne.  rinya
nem várt kiadás elé nézek? lehet, hogy gumit kell venni mert ezt már nem nagyon lenne jó visszarakni?  Huh?

Majd a gumis megmondja. Egy csavarért nem szokták eldobni a gumit. Profin megfoltozzák (bedugózzák, kívülről észre sem veszed) legfeljebb nem a kormányzott kerekekre teszed vissza tavasszal.
Naplózva
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8117 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 22:25:57 »

Sziasztok

Képzeljétek el.. Smaxi ma este megpusztult... Tudom nem Mondeo,de majdnem.. csak kicsit felfújta magát Smiley 2.0 tdci 173e km-rel.

Kiálltam a cégtől, előtte persze járattam 1-2 percig, ne hidegen csapassunk, elindultam kulturáltan, kb 1 km múlva minden jel nélkül leállt, kigyulladt az olajnyomás lámpa és a menetstabilizátor jele. Semmi fura zaj, semmi extra, egyszerüen csak mintha leállítottam volna.. Félre gurultam vele, gyújtást levettem, visszaraktam, megpróbáltam beindítani. Pöcre be is indult ahogy kell. Mentem vele vagy 100 métert, megint megállt. Ekkor már nem is indult be. Gyújtás le, vissza, ekkor csak a check engine meg az olajnyomás lámpa világított ahogy szokott is. Ja meg a töltésjelző Smiley. Önindítózni kb 4-5 másodpercig hagyta magát aztán megint kigyulladt a stabilizátor lámpa és abba hagyta az önindítózást... ezek után nem volt hajlandó többet beindulni, csak önindító majd sárga csuszós autós jel lett a válasza minden kísérletemre...
Felhívtam a Ford Petrányit 17.53-kor,meglepetésemre felvették, 18.00-ig vannak nyitva... a szervizes srác nem ért rá, igértek visszahívást. 3 perc múlva hívtak, mondom mi a jelenség, mondták ez már nem fog beindulni, tréler kell neki az lesz az új kisbarátja a szervizig. Adtak egy mobil számot. Felhívtam, valamilyen asszintencia volt (itt a számuk hátha valakinek jól jön: 30 / 93 14 336) , idegességemben nem is figyeltem. Nagyon rendes volt aki felvette, mondta maradjak a seggemen, körbekérdez melyik autója merre van. 5 perc múlva hívott, hogy elindult egy autó,  hamarosan érkezik. Kb 10 perc múlva meg is jött. Pikkpakk feltettük a kocsit, el a szervízbe, aztán reggel folyt köv..

Nagyon kíváncsi vagyok, mi a baja. Arra gondolni sem merek, hogy köze lenne a rángatáshoz...  Mintha nem kapna vagy levegőt vagy gázolajat... mondjuk utóbbi gyanúsabb.. Amikor a 100 méterre beindult volt turbó fütyülésem, tehát levegő van Smiley

Ja, Converse+ kijelzőn az infó menüben nem volt semmi bejegyzés. Csak a vége fele lett egy Low Battery-m, sok volt neki az a 20 perc indexelés meg lámpázás.... szóval akksi csere is játszik, az se 10ft... Sad De ezt már máskor is láttam, amikor motor nélkül mertem zenét hallgatni kb 10 percig Smiley

Ami viszont tanulságos:

A fogarasi útról a Tescóhoz balra kanyarodó sávban sikerült megállni, kb 2 autónyi hely volt előttem a lámpáig. Kocsi megállt elakadásjelzőt kitettem. Na ami ezután történt amíg nem jött meg a tréler kb 20 percben az valami tragédia volt. Folyamatosan jöttek be mögém a sávba, hiába elakadásjelzőztem, villogtak, majdnem össze is ment két kocsi, az elsőből oda jött hozzám egy idősebb hölgy, hogy megmondanám mit csinálok itt a lekanyarodó sávban? Bakker.. azt hittem felrobbanok, ott az a rohadt elakadásjelző, szerinte tesztelem? Volt egy srác az jött oda egyedül, hogy segítsen-e arrébb tolni, mondtam nem kell, jön a tréler, jött is 2 percen belül. Háromszöget nem tettem ki, lehet kellett volna, de ez a sok birka elütötte volna azt is aztán még a kárát is fizethetném...  hihetelen volt látni azt a sok ideges embert, integettek dudáltak... ahh...

Ami viszont pozitív az a Petrányi illetve az asszisztencia hozzá állása, maximálisan segítőkész volt mindenki, próbáltak telefonban segíteni, a tréler is szerintem tök hamar megjött, szóval ez működött, de az közlekedő emberek.... biztos, hogy csinálhattam volna jobban is az egészet, de akkor sem hiszem, hogy így kell viselkedni egy lerobbant autóssal... Sad

laci
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.24 csütörtök, 22:29:57 írta lejszlo » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8118 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 22:38:08 »

Részvétem , és remélem akkor is ennyire elégedett leszel a Petrányival amikor elhozod majd az autót.  Undecided
Naplózva
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8119 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 22:40:26 »

Részvétem , és remélem akkor is ennyire elégedett leszel a Petrányival amikor elhozod majd az autót.  Undecided

Kerepes útiba vittem, meglátjuk. Remélem csak egy érzékelő pusztult meg... különben leadom vágóba Smiley
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8120 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 22:48:59 »

Kerepes útiba vittem, meglátjuk. Remélem csak egy érzékelő pusztult meg... különben leadom vágóba Smiley
Kerepesi út.   Undecided  Sok sikert hozzájuk mert nekem nem volt velük szerencsém vagy 3 éve. Azóta lehet hogy sokat fejlődtek, remélem neked szerencséd lesz.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8121 Dátum: 2011.11.25 péntek, 06:40:30 »

Üdv!

Hát nagyon sajnálatos lejszlo esete. Sad
Szerintem három dolog lehetséges amitől nem indul be egy common rail diesel:
- főtengely jeladó hiba
- vezérműtengely jeladó hiba
- nyomásszabályzó szelep (ha nem épül fel a nyomás...)

Ha semmi előzménye nem volt, akkor szerintem az első kettő közül lesz valamelyik. Laguna II-sen volt olyan hogy a főtengely jeladó nem volt csavarral rögzítve, csak rugó feszítette a helyére. Miután elmozdult 1-2 mm-et kifelé, hol megvolt a jel, hol nem:) és esetenként nem indult el az autó, vagy csak 2-dikra, harmadikra.... 2 hétig szivatott mire rájöttem.  (akkor még nem volt diagom).

Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8122 Dátum: 2011.11.25 péntek, 08:15:25 »

Sziasztok

Képzeljétek el.. Smaxi ma este megpusztult... Tudom nem Mondeo,de majdnem.. csak kicsit felfújta magát Smiley 2.0 tdci 173e km-rel.


Sajnálom...
Nekem kb. ez miatt nincs dízelem. Az is gyakrabban volt a tréleren mint az úton. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #8123 Dátum: 2011.11.25 péntek, 08:20:35 »

Sziasztok

Képzeljétek el.. Smaxi ma este megpusztult... Tudom nem Mondeo,de majdnem.. csak kicsit felfújta magát Smiley 2.0 tdci 173e km-rel.

Igazán sajnálom.  szomoru1
Remélem hamar, és olcsón megoldódik...  eljen
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8124 Dátum: 2011.11.25 péntek, 13:53:01 »

Sajnálom...
Nekem kb. ez miatt nincs dízelem. Az is gyakrabban volt a tréleren mint az úton. Smiley
Az hogy te hogy jártál a TDDi-el az sok inforációt nem ad egy olyan sorozatnál ahol arra a fajta motorra amire te utalsz, már be sem került mert kifutott. Így az is  biztos hogy neki nem adagoló problémája lesz.
Naplózva
tru64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #8125 Dátum: 2011.11.25 péntek, 13:53:36 »

Otthon csak akkor cserélj szűrőt,ha van vákumpumpád is,mert különben sosem fogod beindítani......nem tud lelégteledni a rendszer.És amúgy is xopás a cserét is megcsinálni.Inkább a szervizes váltson ruhát a gázolaj miatt... vigyor3
Amúgy ha most cserélték,akkor az a következő 60e km-ig jó kellene legyen.Szerintem nem az a probléma.
De ha jól olvasom  Roll Eyes azt még nem cseréltetted,akkor mindenképpen cseréltesd ki!
Nincs füst?Nekem gyanús,hogy valamelyik turbócsöved lehet lukas.Azt már nem is merem megkérdezni,hogy olyankor nem-e villog az izzításjelző...?

Sziasztok,

tegnap kicseréltettem az üzemanyagszűrőt és padlózva már nem akad meg a gyorsulások során. Persze csak melegen padlózom, de akkor is nagyon ritkán.

Tru64
Naplózva

2009 Ford Mondeo 1.8 Tdci 125hp Econetic 18"
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8126 Dátum: 2011.11.25 péntek, 14:43:39 »

Az hogy te hogy jártál a TDDi-el az sok inforációt nem ad egy olyan sorozatnál ahol arra a fajta motorra amire te utalsz, már be sem került mert kifutott. Így az is  biztos hogy neki nem adagoló problémája lesz.

No meg nem erősített információk szerint főtengely jeladó hibám van, de még várom a pontos visszajelzést...

Laci
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8127 Dátum: 2011.11.25 péntek, 16:23:03 »

No meg nem erősített információk szerint főtengely jeladó hibám van, de még várom a pontos visszajelzést...

Laci
Akkor ez a Petrányinál is megállítja munkadijjal együtt kb 15e, akkor még mégse megy vágóba  eljen
Naplózva
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8128 Dátum: 2011.11.25 péntek, 16:37:06 »

Akkor ez a Petrányinál is megállítja munkadijjal együtt kb 15e, akkor még mégse megy vágóba  eljen

Aha. Bruttó 32  wow1 10% kedvezménnyel... (10e volt csak a jeladó, 6 a diagnosztika...  meg mitudomén még mi jött rá, kint hagytam a számlát a kocsiban, ha érdekes akkor szivesen leírom az összegeket...)
Mondjuk nem vicces Smiley + a 13.5 volt a tréler.. Smaxi megkapta a saját és az én karácsonyi ajándékom árát is... :/

Szóval főtengely jeladó volt, azt mondták nem jellemző, de szokott meghalni... Ide is adták a kiszereltet...

Laci
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.25 péntek, 17:06:18 írta lejszlo » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8129 Dátum: 2011.11.25 péntek, 17:44:16 »

Aha. Bruttó 32  wow1 10% kedvezménnyel... (10e volt csak a jeladó, 6 a diagnosztika...  meg mitudomén még mi jött rá, kint hagytam a számlát a kocsiban, ha érdekes akkor szivesen leírom az összegeket...)
Mondjuk nem vicces Smiley + a 13.5 volt a tréler.. Smaxi megkapta a saját és az én karácsonyi ajándékom árát is... :/

Szóval főtengely jeladó volt, azt mondták nem jellemző, de szokott meghalni... Ide is adták a kiszereltet...

Laci
Na akkor te is elégedett ügyfele lettél a Petrányinak. Megnyugtatlak te még olcsón meg is úsztad a kalandodat velük.
Nálam az alábbi remkeművet követték el kb 3 évvel ezelőtt egy koccanás utáni javításnál (álltam de mást ez nem hatott meg, simán eldörzsölte az autó orrát) utána apetrányihoz lett bevíve az autó javításra mert a hűtőket is cserélni kellett e miatt
Tetteik:
1.)amikor a javítás után elhoztam az autót menetközben vettem észre hogy nem működik se  hangvezérlés se a telefonkihangosító. Kézből felhívtam őket hoyg most mi van mondták vigyen vissza de majd másnap és hagyjam ott megint egy napra.
2.)visszavittem másnap reggel. Ennek ellenére este úgy hoztam el, hogy nem volt megcsinálva mert nem értettek hozzá. Mondták, hogy hozzam vissza még egyszer
3.) Visszavittem másodjára is és ott neki álltak bizonygatni hogy biztos nem is volt benne se hangvezérlés se telefonkihangosító. kicsi ideges lettem erre és ennek hatására meg is találták hogy mit deaktiváltak.
4.)Azt hittem miden Ok és használtam az autót kb 1 hétig amikor is csepelen egy benzinkúton az auto nem akart beindulni. Tanácstalanság, hogy biztos generátor, szerencsére Angel a közelben volt  worship bevontattuk Vik-hez aki rögtön megmondta hogy beállt a klima kompresszor. Szakszerű klimahűtő csere hagyott maga után némi törmeléket  a rendszerben ami miatt beállt a klimakompresszor. telefon a petrányiba, hogy nem vagyok boldog és a garancia emlegetése. Kicserélték a klimakompresszort 1 hét alatt  falbav Természetesen 68eFt-t kellett fizetnem mert,hogy avulási értéket számoltak a garanciás munkára. Már nagyon el akartam felejteni őket a búsba és örültem, hogy végre megszabadulok tőlük.
5.)Naiv módon azt hitem, hogy minden OK és rögtön rámertem menni autópályára. Lejöttem Miskolcig és a visszafele úton egy csattanást hallottam (pont reptérre mentem így nem is lettem ideges) megálltam alá néztem a motor alá és örömmel láttam, hogy az alsó motorvédő burkolat le van szakadva mert a klimakompreszor csere után elfelejtették jól felrakni és menetszél leszakította félig mint amikor egy füzetlapot tép az ember ketté. Felmentem reptéri parkolólóig leraktam a kocsit, amikor megérkeztem az uticélomra kintről írtam egy e-mailt a szerviznek, hogy mi van most az autóval, mi volt előtte és szerintem mi lesz ezek után. Mentségükre legyen mondva, hogy azonnal reagáltak és elismerték a hibájukat, bár utána még tettek egy gyenge próbálkozást ,hogy szerintük ez mégsem garancia. De megcsinálták autót elhoztam és azóta az a szó, hogy petrányi az jelent ezek után amit jelent nekem. De 3 év se volt elég elfelejteni őket  Undecided
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8130 Dátum: 2011.11.25 péntek, 19:28:23 »

Sajnálom...
Nekem kb. ez miatt nincs dízelem. Az is gyakrabban volt a tréleren mint az úton. Smiley
De azért azt mindig elfelejted, hozzátenni, hogy nem az autó volt a hülye... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #8131 Dátum: 2011.11.26 szombat, 06:02:27 »

Megtudná valaki mondani, hogy mik a lendkerék hiba egyértelmű jelei?
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8132 Dátum: 2011.11.26 szombat, 08:14:20 »

Megtudná valaki mondani, hogy mik a lendkerék hiba egyértelmű jelei?

Mondeo IV-esed van? 2.0 Tdci? Mennyi km-es?

Ford-os szerelővel beszélve, cseréltek már 60ezer km-es autón is lendkereket, bár nem jellemző. 150-200ezer km közé tenné nagy átlagban a meghibásodást, persze mindez legfőképp vezetésfüggő, autóhasználat... (pl autópálya-város teljesen más az igénybevétel)

Jelei legfőképp a csattanó fémes hang leállításkor és indításkor...kuplung kinyomáskor kezdetben tompul vagy megszűnik a hang! Hallottam olyat aki addig hajtotta az autóját, míg alapjáraton kalapált a lendkereke...ez a végső kifáradás esete Smiley Azt mondta olyan volt a hangja, mint mikor egy 10 kg-os kalapáccsal ütik a vasat és mindez ütemesen...



Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #8133 Dátum: 2011.11.26 szombat, 10:06:16 »

Igen Mondeo 4 (2.0 TDCI 140LE 2008 kombi) semmilyen fémes hang nem hallható, csak alapjáraton ráz a motor, néha még a padlólemezen is érezni, vagy a könyöklőn.
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8134 Dátum: 2011.11.26 szombat, 12:19:35 »

Igen Mondeo 4 (2.0 TDCI 140LE 2008 kombi) semmilyen fémes hang nem hallható, csak alapjáraton ráz a motor, néha még a padlólemezen is érezni, vagy a könyöklőn.


Ez is lehet lendkeréktől, viszont a motortartó bakoktól is. Első körben mindenképp a motortartókat kellene átnézni. Bár más rezonanciája van egy motortartó baknak mint egy lendkeréknek, ezt sajnos tapasztalatból tudom. Ha valamelyik motortartó ül rá a kasznira, akkor olyasféle bizsergető érzés van, a lendkerék meg billegteti a motort előre hátra...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #8135 Dátum: 2011.11.26 szombat, 13:47:31 »

Köszönöm, megnézem a motort járás közben.
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #8136 Dátum: 2011.11.26 szombat, 22:37:58 »

Sziasztok!
Kinéztem egy 2009 májusi, magyarországi Trend Mondeo-t. Valakinek nem lenne véletlenül egy 2009-es katalógusa, amiben megnézhetném, hogy akkor mi volt a Trend-ben az alapfelszereltség? Az alapon felül elvileg van benne szélvédőfűtés,sony rádió ill. tempomat. Arra is kíváncsi lennék, hogy a szélvédőfűtést vajon önmagában lehetett-e akkor rendelni, vagy azzal együtt még más is van benne, ami nem tűnt fel Smiley
e-mail: hgege(kukac)chello(pont)hu

Előre is köszönöm a segítséget!  worship
Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8137 Dátum: 2011.11.26 szombat, 23:21:43 »

Sziasztok!
Kinéztem egy 2009 májusi, magyarországi Trend Mondeo-t. Valakinek nem lenne véletlenül egy 2009-es katalógusa, amiben megnézhetném, hogy akkor mi volt a Trend-ben az alapfelszereltség? Az alapon felül elvileg van benne szélvédőfűtés,sony rádió ill. tempomat. Arra is kíváncsi lennék, hogy a szélvédőfűtést vajon önmagában lehetett-e akkor rendelni, vagy azzal együtt még más is van benne, ami nem tűnt fel Smiley
e-mail: hgege(kukac)chello(pont)hu

Előre is köszönöm a segítséget!  worship

Volt csak Fűthető első szélvédő és ablakmosó fúvókák 471 70 000

Volt ilyen is, 375-ért, Extra csomag - Trend:
- 6.5x16" 5Y küllős könnyűfém felni 215/55R16-os gumikkal (558),
- Sebességtartó automatika (514),
- Fűthető első szélvédő és ablakmosó fúvókák (471),
- Első hátsó tolatóradar (534),
- Fűthető első ülések (611),
- Sony CD (45C)

És így tovább, téli csomag, miegyebek. Ugyan az én árlistám 2010-es, de talán nem változott akkorát.

szerk: közben találtam 2009-est.
www.angeltdci.atw.hu/mondeo4arlista0409.pdf

www.angeltdci.atw.hu/mondeo4_farlista.pdf
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #8138 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 00:04:57 »

Volt csak Fűthető első szélvédő és ablakmosó fúvókák 471 70 000

Volt ilyen is, 375-ért, Extra csomag - Trend:
- 6.5x16" 5Y küllős könnyűfém felni 215/55R16-os gumikkal (558),
- Sebességtartó automatika (514),
- Fűthető első szélvédő és ablakmosó fúvókák (471),
- Első hátsó tolatóradar (534),
- Fűthető első ülések (611),
- Sony CD (45C)

És így tovább, téli csomag, miegyebek. Ugyan az én árlistám 2010-es, de talán nem változott akkorát.

szerk: közben találtam 2009-est.
www.angeltdci.atw.hu/mondeo4arlista0409.pdf

www.angeltdci.atw.hu/mondeo4_farlista.pdf

Köszönöm a segítséget! Minden bizonnyal a "Trend Plusz" csomag lehet benne, mert a felni,tempomat és fűthető szélvédő is stimmel Smiley
Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8139 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 09:21:25 »

Használt autó vásárlás során érdemes lenézni az alvázszámot. (lefényképezni). Szélvédőnél és a jobb oldali B oszlopnál is könnyen megtalálható, majd Ford ETIS rendszeren megnézni. Ott pontosan látod a felszereltségét és akkor nincs félreértés benne. Nem beszélve arról hogy akár több hasznos információ is megtudható róla:)
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8140 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 12:49:05 »

Converse+ -os kijelző teszt üzemmódjában lépkedve már többször szembetűnt a RAFE *.* l/km felirat. Tudja valaki pontosan, hogy ez mit jelent?
Jelenleg nálam: RAFE 5,5 l/100km , az átlagfogyim viszont: 6,1 l/100 km-t mutat. (átlagfogyasztás kb utolsó 5000km-re van)

Köszi
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8141 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 15:32:54 »

Sziasztok!

Lehet érdemes lenne egy új topic-ot nyitni a Converse+-os kijelzőnek és teszt funkcióinak. Angol fórumokon már többen írtak róla, de még nem mélyedtem bele eléggé. Viszont néhány dolgon fennakadt a szemem. Lefordítani nem akarom, úgyis megértitek javarészt, belinkelem:

"
Fuel A/D Input xxxx (numbers) = An analog-to-digital converter with the input data displayed in the numbers, this is for the dials to display fuel levels and for the ECU to interpret some of the cars sensor data (for the really sad ones I think it is a Non-linear adc).

Fuel Percent xxxx (numbers / letters) = Used by the ECU to calculate the amount of alcohol (ethanol) within the fuel to the mass of the fuel (how good the fuel is). With this it can calculate how much fuel it needs to inject for best results. Also used to calculate remaining miles in the tank, based on how good the fuel is not how much you have.

Fuel Gauge xxxx (numbers / letters) = Again used by the ECU to calculate the mass of the fuel, and used with the Fuel Percent to calculate how much to inject....

Hi, this "Fuel Percent xxxx (numbers / letters) = Used by the ECU to calculate the amount of alcohol (ethanol) within the fuel to the mass of the fuel (how good the fuel is). With this it can calculate how much fuel it needs to inject for best results. Also used to calculate remaining miles in the tank, based on how good the fuel is not how much you have." one is interesting. It might mean if you buy cheap fuel and it contains less ethanol you may get worse fuel consumption. Some, can't remember who, have said that their consumption was very bad with supermarket fuel in it... "

Az én autómnál jelenleg: Fuel percent 004E ; Fuel gauge 02E9; Fuel A/D: 0364.

Nálatok hogy alakul?

Peti


Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Pötyi TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #8142 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 22:04:37 »

Sziasztok!
Ma reggel beültem az autóba és rájöttem, hogy télen elég hideg a bőrülés. "nyáron meg tuti beleizzad majd az ember  Wink  "
Tudna valaki segíteni, hogy ha utólag szereltetnék be ülésfűtést azt hol és kivel érdemes csináltatni és mennyibe kerülne kb? vagy elég lenne ha ilyen hordozható, fűthető ülésborítót vennék?  help
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8143 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 22:36:21 »

Sziasztok!

Írd már be a lábjegyzetbe, hog ymilyen autód van (motor, felszereltség). Ez benzines?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Pötyi TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #8144 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 22:43:01 »

Írd már be a lábjegyzetbe, hog ymilyen autód van (motor, felszereltség). Ez benzines?

Mondeo Kombi IV 1.8 TDCI Lynx
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8145 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 22:55:28 »

Mondeo Kombi IV 1.8 TDCI Lynx

mondeofan-nak írtam, de persze...  vigyor3


És, ha már... lehetne egy javaslatom?

Mondeo IV. 2007. 1.8 TDCi kombi

Persze, csak javaslat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8146 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 06:16:30 »

mondeofan-nak írtam, de persze...  vigyor3


És, ha már... lehetne egy javaslatom?

Mondeo IV. 2007. 1.8 TDCi kombi

Persze, csak javaslat.

Beírtam. Megnézné nekem más is a Converse+ kijelzőjén ezeket az adatokat? Kiváncsi lennék rá nagyon.

Köszi
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8147 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 10:28:07 »

Beírtam. Megnézné nekem más is a Converse+ kijelzőjén ezeket az adatokat? Kiváncsi lennék rá nagyon.

Köszi

Azt hittem, benzines, mert alkeszról is ír.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8148 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 11:25:13 »

Szerintem a konzervel játszadozásnak nincs sok értelme. Buta mint a kő. Ha komolyan érdekel a dolog vegyél valamilyen diagnosztikai cuccot inkább.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8149 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 12:47:00 »

Szerintem a konzervel játszadozásnak nincs sok értelme. Buta mint a kő. Ha komolyan érdekel a dolog vegyél valamilyen diagnosztikai cuccot inkább.

Én csak kiváncsi lettem volna, kinek mit ír ezekre az adatokra. Ezt nem a konzerv találja ki, az csak megjeleníti:)
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Oldalak: 1 ... 156 157 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 169 170 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.