Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.01 szombat, 08:13:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11039843 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8200 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 08:18:49 »

Ti, hogy-hogy ilyen gyorsan cseréltek akkukat?
Nekem a 2004-es autóba a gyári akku 2010-be lett kicserélve, és még indult vele. 6 évig semmi baja nem volt.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8201 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 08:22:19 »

Ti, hogy-hogy ilyen gyorsan cseréltek akkukat?
Nekem a 2004-es autóba a gyári akku 2010-be lett kicserélve, és még indult vele. 6 évig semmi baja nem volt.

Hát igen, ez a kérdés bennem is megfogalmazódott már. Ráadásul nekem nyáron xart be.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #8202 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 11:12:19 »

Melyiket vetted?
Néztem van 74, 77 ah -s, viszont ezeket nem kockáztatom meg megint, most is 74es van benne, egy év után szarakodik.
A 110es lenne tuti buli,viszont nem tudom,hogy befér -e!?

Ez a tuti:

http://akkumax.hu/products.php/bos5_85ah

Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #8203 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 11:13:41 »

Hát igen, ez a kérdés bennem is megfogalmazódott már. Ráadásul nekem nyáron xart be.

Nekem már több éves tapasztalat, hogy a 3-4 éves kocsikba előbb-utóbb aksicsere lesz.
Ez is gyengébb minőség, mint régen.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8204 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 13:00:00 »

Ez az akksi gond egy rendkívül érdekes porbléma.
Túl sok az elektronika az autóban, jóval több elvileg,mint MKIII-ban, hamarbb kinyírja, nem tudom.
Ami tuti, nekem a gyári su zukim 9 évesen lett eladva a gyári akksijával, igaz abban annyi elektronika volt,hogy elektromos ablak elöl  taps
Valószínű az akksik is silányabb minőségűek, fogyasztási társadalomban élünk, sajnos.
Én autóm 3 éves és 5 hónapos volt mikor ment a kukába a gyári akkumulátor. Szégyen!!!!
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8205 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 13:41:33 »

Rárepülök egy ilyenre, 31-ért találtam eddig legolcsóbban, már csak olyat kéne előkaparnom ahol számla nélkül is megy a buli, hülye áfa tesz a sírba!
Akkor ez tuti befér, ugye? Nem kell sufnizni a helyszűke miatt?
Nem tudom a gyári méreteit az a baj Smiley
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #8206 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 15:16:47 »

Rárepülök egy ilyenre, 31-ért találtam eddig legolcsóbban, már csak olyat kéne előkaparnom ahol számla nélkül is megy a buli, hülye áfa tesz a sírba!
Akkor ez tuti befér, ugye? Nem kell sufnizni a helyszűke miatt?
Nem tudom a gyári méreteit az a baj Smiley

Pont akkora, mint a gyári.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8207 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 18:44:35 »

Rárepülök egy ilyenre, 31-ért találtam eddig legolcsóbban, már csak olyat kéne előkaparnom ahol számla nélkül is megy a buli, hülye áfa tesz a sírba!
Akkor ez tuti befér, ugye? Nem kell sufnizni a helyszűke miatt?
Nem tudom a gyári méreteit az a baj Smiley
PÜ ment  wave
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #8208 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 18:45:06 »

Jó reggelt,

MKIV-be csak a Pilkington gyárt gyári szélvédőket vajon?


hívd fel őket, forgalmaznak utángyártottat is
lehet külön kívánságra kínait vagy törököt is beletesznek, de....ahogy gondolod

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48461



« Új hozzászólás #8209 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 20:05:33 »

Hát igen, ez a kérdés bennem is megfogalmazódott már. Ráadásul nekem nyáron xart be.
a dízelek hamarabb megeszik a generátort.Régebben a benyásba kerülő akkura 2 év volt a gari,a dízelbe meg ugyan az 1 év.Mára már mind 2őre 2 év,de a dízelbe hamarabb kinyiffan.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8210 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 20:22:30 »

hívd fel őket, forgalmaznak utángyártottat is
lehet külön kívánságra kínait vagy törököt is beletesznek, de....ahogy gondolod



Csak azért kérdeztem, hogy honnan tudom megkülönböztetni a gyári szélvédőt az utángyártottól.
Fogalmam nincs
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8211 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 21:03:05 »

Én most vettem bele BOSCH ezüst-ot.
S5-ös ha jól emlékszem. Ez a legjobb minőség.
A gyárihoz képet még egy kicsit jobb is a teljesítménye.
Mihez képest ez a legjobb? Egy Optimának a nyomába sem ér  nyes
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8212 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 22:18:13 »

a dízelek hamarabb megeszik a generátort.Régebben a benyásba kerülő akkura 2 év volt a gari,a dízelbe meg ugyan az 1 év.Mára már mind 2őre 2 év,de a dízelbe hamarabb kinyiffan.
taxira meg nem adnak vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #8213 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 22:37:16 »

Csak azért kérdeztem, hogy honnan tudom megkülönböztetni a gyári szélvédőt az utángyártottól.
Fogalmam nincs

az ugy. szélvédőn nem lesz pilkington név/logo
lesz az adott noname márkanév/logo...ennyi
meg ha kínai, akkor előfordulhat hogy nem is fekszik fel szépen egyes helyeken keretnél
de inkább beszélj velük, minthogy hülyeségeket beszéljek Smiley
a volt Gima autóüvegből lett Pilkington képviselet itthon


Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8214 Dátum: 2011.12.09 péntek, 10:59:57 »

Hi,

Szőnyeget kéne vennem karácsonyra fater mondeojába.
Okosba lehet szerezni úgy,hogy csak előre? Hátsóknak semmi baja.
Valamikor régen felmerült már ez a kérdés, de egy idő után meguntam a visszakeresést Smiley
Inkább megkérdezem mégegyszer.
Tud valaki jó árasítva gyárit?

Tomi
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #8215 Dátum: 2011.12.09 péntek, 11:27:20 »

Hi,

Szőnyeget kéne vennem karácsonyra fater mondeojába.
Okosba lehet szerezni úgy,hogy csak előre? Hátsóknak semmi baja.
Valamikor régen felmerült már ez a kérdés, de egy idő után meguntam a visszakeresést Smiley
Inkább megkérdezem mégegyszer.
Tud valaki jó árasítva gyárit?

Tomi

Írta Scratch Dátum szeptember 07, 2009, 07:48:00 Cégünk a 17. kerületben működik, autószőnyegekkel foglalkozik, típusazonos autószőnyegek, gumiszőnyegek és csomagtétálcákkal a kínálatban. Az összes Ford modellhez egyedi szőnyegeket is készítünk.

A szövetszőnyegekből egységesen 15% kedvezményt tudunk biztosítani, ami hímzéssel is kérhető.

Oldalablak légterelők -10%
Csomagtértálcák -10%
Gumiszőnyegek -10%

Főnix Autószőnyeg
www.autoszonyeg.com
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8216 Dátum: 2011.12.09 péntek, 13:16:11 »

Írta Scratch Dátum szeptember 07, 2009, 07:48:00 Cégünk a 17. kerületben működik, autószőnyegekkel foglalkozik, típusazonos autószőnyegek, gumiszőnyegek és csomagtétálcákkal a kínálatban. Az összes Ford modellhez egyedi szőnyegeket is készítünk.

A szövetszőnyegekből egységesen 15% kedvezményt tudunk biztosítani, ami hímzéssel is kérhető.

Oldalablak légterelők -10%
Csomagtértálcák -10%
Gumiszőnyegek -10%

Főnix Autószőnyeg
www.autoszonyeg.com


Köszi Smiley
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8217 Dátum: 2011.12.09 péntek, 19:48:48 »

Sziasztok!

Nálatok mennyire erős a szélzaj, gumizaj ? Persze számszerüleg ez nem megfogható, inkább összehasonlításképp... Pl.: előző Mondeo-hoz képest...vagy ki amihez tudja.

Kezd zavarni, hogy az enyém hangos... vagy a szél süvít, vagy a gumi hangos, van hogy mindkettő. Motorzaj nem igazán hallható.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8218 Dátum: 2011.12.09 péntek, 20:42:03 »

Sziasztok!

Nálatok mennyire erős a szélzaj, gumizaj ? Persze számszerüleg ez nem megfogható, inkább összehasonlításképp... Pl.: előző Mondeo-hoz képest...vagy ki amihez tudja.

Kezd zavarni, hogy az enyém hangos... vagy a szél süvít, vagy a gumi hangos, van hogy mindkettő. Motorzaj nem igazán hallható.

Gumizajról nem tudok beszámolni, nyárin még csak-csak, de elenyésző, télin 205ös gummákon nem hallom a kerekeket.
Szélzaj 160 felett zavaró, nekem suzim volt előtte, szóval ahhoz viszonyítva csendes, de nagy tempónál van szélzaj, de nem zavar.
A8 kell 40 miskáért, abban van valami ellenszélzaj rezonancia hangsáv a hangszórókból, az biztos csendes  eplus2
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #8219 Dátum: 2011.12.09 péntek, 21:29:30 »

Sziasztok!

Nálatok mennyire erős a szélzaj, gumizaj ? Persze számszerüleg ez nem megfogható, inkább összehasonlításképp... Pl.: előző Mondeo-hoz képest...vagy ki amihez tudja.

Kezd zavarni, hogy az enyém hangos... vagy a szél süvít, vagy a gumi hangos, van hogy mindkettő. Motorzaj nem igazán hallható.

Lehúzott ablaknál sokkal erősebb a zaj mint a 3.-as mondeónál volt.Nekem sokkal zavaróbb, hogy a 4-es mondiban 80 fölöt félig lehúzott ablaknál olyan érzésem van mintha egy cipős dobozzal csapkodnák a hátamat, ez az effektus cak akkor szűnik meg, ha egy hátsó ablakot résnyire lehúzok, úgy viszont nagy a huzat. Kombiról beszélek.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8220 Dátum: 2011.12.09 péntek, 21:40:35 »

Sziasztok!

Nálatok mennyire erős a szélzaj, gumizaj ? Persze számszerüleg ez nem megfogható, inkább összehasonlításképp... Pl.: előző Mondeo-hoz képest...vagy ki amihez tudja.

Kezd zavarni, hogy az enyém hangos... vagy a szél süvít, vagy a gumi hangos, van hogy mindkettő. Motorzaj nem igazán hallható.
teljesen rendben van egyáltalán nem zavaró. Szerintem jóval csendesebb mint az előző. A faceliftes IV-esnek tényleg szépen megcsinálták  a hangszigetelését véleményem szerint.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8221 Dátum: 2011.12.09 péntek, 22:08:59 »

teljesen rendben van egyáltalán nem zavaró. Szerintem jóval csendesebb mint az előző. A faceliftes IV-esnek tényleg szépen megcsinálták  a hangszigetelését véleményem szerint.

Más mint a nem-faceliftesé?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8222 Dátum: 2011.12.09 péntek, 22:39:17 »

Más mint a nem-faceliftesé?
jó szokás szerint variáltak egy kicsit itt is vele.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8223 Dátum: 2011.12.09 péntek, 22:41:51 »

jó szokás szerint variáltak egy kicsit itt is vele.

Mondjuk a teleszkópokat visszavariálhatták volna. Az egy nagyon jó ötlet volt. Bár mintha valaki azt írta volna, valami törésteszt vagy ilyesmi miatt tüntették el.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8224 Dátum: 2011.12.09 péntek, 22:58:18 »

Mondjuk a teleszkópokat visszavariálhatták volna. Az egy nagyon jó ötlet volt. Bár mintha valaki azt írta volna, valami törésteszt vagy ilyesmi miatt tüntették el.
Igazából talán csak  a teleszkóp az ami tényleg hiányzik. De sok dolog kárpótolja a faceliftben. Én praktikusnak tartom a LED menetfényt, vagy végre a IV-es kasznijához van egy elég rugalmas motor. Ennek 1750 és 3000 között teljesen lapos a nyomatéka 420Nm+30Nm overboost. Ez hatodikban pont az autopályára optimalizált 115-180 km/h közötti átlag tartomány. Vagy lehet kiröhögni de játéknak jó a Conversen+ modosítása Az ECO mód a zöld levél gyűjtőgetésekkel. Csak kár hogy nem ismeri el az autópálya tempot gazdaságosnak Undecided Mivel sokat vezetek megvoltam győződve hogy gyakorlatilag tökéletes már a vezetési technikám pont akkor kapcsolok amikor kell. Hát még nem  vigyor3 néha mint kiderült ha előzni készülök szerinte sokáig hagyom előtte alacsonyabb sebességfokozatba. mert ilyenkor kapok egy nagy zöld nyilat felfefele mutatva.   vigyor3
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8225 Dátum: 2011.12.09 péntek, 23:02:21 »

Igazából talán csak  a teleszkóp az ami tényleg hiányzik. De sok dolog kárpótolja a faceliftben. Én praktikusnak tartom a LED menetfényt, vagy végre a IV-es kasznijához van egy elég rugalmas motor. Ennek 1750 és 3000 között teljesen lapos a nyomatéka 420Nm+30Nm overboost. Ez hatodikban pont az autopályára optimalizált 115-180 km/h közötti átlag tartomány. Vagy lehet kiröhögni de játéknak jó a Conversen+ modosítása Az ECO mód a zöld levél gyűjtőgetésekkel. Csak kár hogy nem ismeri el az autópálya tempot gazdaságosnak Undecided Mivel sokat vezetek megvoltam győződve hogy gyakorlatilag tökéletes már a vezetési technikám pont akkor kapcsolok amikor kell. Hát még nem  vigyor3 néha mint kiderült ha előzni készülök szerinte sokáig hagyom előtte alacsonyabb sebességfokozatba. mert ilyenkor kapok egy nagy zöld nyilat felfefele mutatva.   vigyor3

Örülj, hogy nem feljelé mutató középső ujjat kapsz. Szerintem sem baromság az öko móka. Azt nem állítom, hogy felére esik tőle a fogyi, de egy olyannál, aki nem jókor vált, sokat csökkenhet.
A menetfény jó dolog. Nagyon tetszik a hátsó lámpa. De a sima 4-es sem rossz...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8226 Dátum: 2011.12.09 péntek, 23:12:23 »

Örülj, hogy nem feljelé mutató középső ujjat kapsz. Szerintem sem baromság az öko móka. Azt nem állítom, hogy felére esik tőle a fogyi, de egy olyannál, aki nem jókor vált, sokat csökkenhet.
A menetfény jó dolog. Nagyon tetszik a hátsó lámpa. De a sima 4-es sem rossz...
Havonta ha kétszer látom a zöld nyilat de már azt is a szívemre veszem  Undecided  Viszont jó hír hoyg itt is ugyanaz az analógi amint a III-as 2.2.nél elértem a 7000km-et és kezd menni lefele a fogyi itt is  vigyor3 de még mindig jobb a III-as fél literrel, pedig elméletileg ennek 6,0 az átlag a III-as 6,1-vel szemben  vigyor3 NA ez a szopás a bejáratást drága üzemanyaggal tettem meg.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48461



« Új hozzászólás #8227 Dátum: 2011.12.10 szombat, 08:32:35 »

NA ez a ***ás a bejáratást drága üzemanyaggal tettem meg.
Miért?ezután olcsóbb lesz?Mit tudsz?szivárogtass!!! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8228 Dátum: 2011.12.10 szombat, 08:45:54 »

Miért?ezután olcsóbb lesz?Mit tudsz?szivárogtass!!! hehe

Ja, lehet, hogy a Stealt tud egy csövet, ahonnan csorog a gázolaj  vigyor3 csak úgy... és nem szól nekünk!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8229 Dátum: 2011.12.10 szombat, 09:15:44 »



Kezdem úgy érezni, hogy a facelift 4-es mondi, tul.képpen egy mondeo mk5.  integet2

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8230 Dátum: 2011.12.10 szombat, 09:35:27 »


Kezdem úgy érezni, hogy a facelift 4-es mondi, tul.képpen egy mondeo mk5.  integet2


Ezen miért csodálkozol? Az MKIII facelift 2-nél is ugyanez volt. Már benne volt egy két olyan dolog ami a IV-es ben már standard lett. Fordék teljesen bevett gyakorlata hogy igy próbálgatják előre a dolgaikat. Ha beválik marad ha nem akkor próbálnak változtatni. Már előre egy dolgot mondok is amit küldhetnek a lecsóba. Az olajszűrő az a létező legjobban elcseszett helyen van.  Undecided A blokk áttervezése vagy olyan szerelők genetikai mutációjának kialakítása helyett akik egy nőgyógyász ügyességú orángután hosszúságú karral rendelkeznek, helyett olcsóbb lenne ha klima csövet hosszabbítják meg kb fél méterrel még ha súlyos eurocentjeikbe is kerülne. Így valami idióta dolog olajat és olajszűrőt cserélni, ahogy néztem amikor a 2500km-es tisztító olajcsere volt  Undecided nem lent van a szűrő hanem a blokkon elől középen  falbav


ui:
természetesen az MKV is majd akkor állhat be amikor már facelift lesz belőle, az első szériák láthatólag  elég problémákkal terheltek valahogy eddig mindegyik sorozatnál
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.10 szombat, 09:37:48 írta stealt » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8231 Dátum: 2011.12.10 szombat, 10:35:48 »

Ezen miért csodálkozol? Az MKIII facelift 2-nél is ugyanez volt.

Szerintem meg sem a 3-asnál, sem a 4-esnél is csak ránceflvarrás volt. A 3-asnál, a f2 meg aztán végképp alig különbözött.
A csíkos lámpa, meg az oldalról lespórolt díszléceken kívül sok minden nem volt. Pl a váltó más kiosztása sem f2-es.
Ahogy sok más változás sem a facelifttel jött, a változások szinte folyamatosak. Jó dolog a facelift, de pont azért nem hívják modellváltásnak, mert nem az.
De most is gondban vagyok. Ha váltok a 4-esre, akkor vajh megvehetek-e egy nem faceliftest? Az alakult ki bennem, csak a faceliftes a khirály.
Persze az lenne a tuti, ha ebből is lenne f2...  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.10 szombat, 10:46:43 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8232 Dátum: 2011.12.10 szombat, 12:18:35 »

Sziasztok!

Lehetséges összefügg a zajjal, de 120 km/h felett (bár inkább szél kérdése), a motorháztető szélvédő felöli részénél szemmel látható, hogy mozog a motorháztető...a menetszél emelgeti... nálatok is így van? Néztem a motorháztető zsanérokat nincsenek fellazulva.

Másik: Motorháztető szélvédő felöli részénél van egy gumi tömítés keresztbe. Ez nekem nem valami passzos, könnyen kivehető. Volt hogy megkentem szilikonnal és miután felnyitottam a motorháztetőt, ki is jött a helyéről. Másik észrevétel, hogy nem ér végig a két sárvédőig, hanem kb 1-2 cm mindkét oldalon elmarad. Nálatok is ilyen?

Szerintem valahol itt lesz a zaj forrás megoldása, sajnos a közelemben nincs olyan Mondeo amin megnézhetném:(

Köszi
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8233 Dátum: 2011.12.10 szombat, 15:26:37 »

Sziasztok!

Lehetséges összefügg a zajjal, de 120 km/h felett (bár inkább szél kérdése), a motorháztető szélvédő felöli részénél szemmel látható, hogy mozog a motorháztető...a menetszél emelgeti... nálatok is így van? Néztem a motorháztető zsanérokat nincsenek fellazulva.

Másik: Motorháztető szélvédő felöli részénél van egy gumi tömítés keresztbe. Ez nekem nem valami passzos, könnyen kivehető. Volt hogy megkentem szilikonnal és miután felnyitottam a motorháztetőt, ki is jött a helyéről. Másik észrevétel, hogy nem ér végig a két sárvédőig, hanem kb 1-2 cm mindkét oldalon elmarad. Nálatok is ilyen?

Szerintem valahol itt lesz a zaj forrás megoldása, sajnos a közelemben nincs olyan Mondeo amin megnézhetném:(

Köszi
A libegő motorháztető a korai IV-esek egyik gyerekbetegsége volt. Az hogy miként javítottak rajta tényleg elég lenne csak megnézni egy újabbat. A közeledben kb az mit takarna?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8234 Dátum: 2011.12.10 szombat, 15:31:35 »

Szerintem meg sem a 3-asnál, sem a 4-esnél is csak ránceflvarrás volt. A 3-asnál, a f2 meg aztán végképp alig különbözött.
A csíkos lámpa, meg az oldalról lespórolt díszléceken kívül sok minden nem volt. Pl a váltó más kiosztása sem f2-es.
Ahogy sok más változás sem a facelifttel jött, a változások szinte folyamatosak. Jó dolog a facelift, de pont azért nem hívják modellváltásnak, mert nem az.
De most is gondban vagyok. Ha váltok a 4-esre, akkor vajh megvehetek-e egy nem faceliftest? Az alakult ki bennem, csak a faceliftes a khirály.
Persze az lenne a tuti, ha ebből is lenne f2...  eplus2
Persze csak ennél már volt igazából egy fél faceliftnek vehető első hibák orvoslása. A IV-esnél a mostani után már nem lesz csak V-ös főleg, hogy már ott ott feltünntek a még maszkolt példányai. Kb 2013-ban fog megjelenni az V-ös  2014ben javítják majd az első hüleségeket 2016-ban gondolom szokás szerint meg kijön abból is a facelift. Nekem megint jó lesz az is.  vigyor3
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #8235 Dátum: 2011.12.10 szombat, 16:38:09 »

Sziasztok!

Lehetséges összefügg a zajjal, de 120 km/h felett (bár inkább szél kérdése), a motorháztető szélvédő felöli részénél szemmel látható, hogy mozog a motorháztető...a menetszél emelgeti... nálatok is így van? Néztem a motorháztető zsanérokat nincsenek fellazulva.

Másik: Motorháztető szélvédő felöli részénél van egy gumi tömítés keresztbe. Ez nekem nem valami passzos, könnyen kivehető. Volt hogy megkentem szilikonnal és miután felnyitottam a motorháztetőt, ki is jött a helyéről. Másik észrevétel, hogy nem ér végig a két sárvédőig, hanem kb 1-2 cm mindkét oldalon elmarad. Nálatok is ilyen?

Szerintem valahol itt lesz a zaj forrás megoldása, sajnos a közelemben nincs olyan Mondeo amin megnézhetném:(

Köszi

Nálam is mozog egy kicsit a motorháztető.
A legelső népítéletekben is már leírták ezt a hibát.
Félelmetes, hogy egy fullos új autó 8-10 misi, aztán ilyen hibái vannak! Sad
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #8236 Dátum: 2011.12.10 szombat, 16:40:38 »

Most már működik automata funkcióban a nagynavi fényerejének csökkentése éjszaka.
Köszi a válaszokat, valóban, ha full fényerőn van a műszerfalmegvilágítás, akkor nem változik a nagynavi fénye.

A xenon mosó is működik, valóban 2x mos egymás után, szóval tökéletes a gépsárkány.
Irígykedhetnek a fekete kombisok!  eplus2
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8237 Dátum: 2011.12.10 szombat, 17:16:11 »

Ma levettem a motorháztető hangszigetelő borítását. Kézzel könnyen összenyomható patentok tartják. Pikk-pakk lent van. Ugye a motorháztető borító lemeze alatt vannak a merevítőbordák. A szélvédő felöli részénél a merevítő bordák és a lemez közt nincs ragasztó vagy elengedte (sajnos nem látni), kívűlről megnyomva rugózik a lemez a bordák felett... félelmetesen gagyi! Érdekes hogy a lökhárító felé haladva, már egybe van....
Családtag egy Opel Vecta C is. Összehasonlításképpen levettem ott is a hangszigetelést és ott minden borda végig ragasztott. Csak  merevítőbordák közt nyomható be a lemez, így lényegesen masszívabb.

Hogy milyen tömítővel, még nem gondoltam ki, de mindenképp kitömítem a bordák és a lemezt közti részeket. Konkrétan valami ragasztó kellene (pl erős szélvédőragasztó), hogy a lemeznek legyen tartása... Azon felül még simán elférne valami bitumenes lap a lemez merevítésének, a rezgések elkerülése miatt + polifoam szivacs + az eredeti borítás.



Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8238 Dátum: 2011.12.10 szombat, 17:52:14 »

Ilyen öntapadós bitumenlapra gondoltam:
http://www.zajcsillapitas.net/mainproducts/rezgescsillapitok/pf-830.html
Ez elfogadható áron van szemben az autóhifis boltokba kínált Dynamat lemezekkel.

Hátsó dobbetét olyasféle filc jellegű. Mellső dobbetétekre is jó lenne kívűlről ilyen filc, belülről meg valami más szigetelő.

Akinek van ötlete szívesen várom!

Köszi
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8239 Dátum: 2011.12.10 szombat, 20:33:08 »

Nálam is mozog egy kicsit a motorháztető.
A legelső népítéletekben is már leírták ezt a hibát.
Félelmetes, hogy egy fullos új autó 8-10 misi, aztán ilyen hibái vannak! Sad
Hát ezért veszek én csak faceliftet. Ezektől a sorozat eleji mellényúlásoktól nem lennék túl boldog.  Undecided
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8240 Dátum: 2011.12.10 szombat, 22:04:22 »

Ma levettem a motorháztető hangszigetelő borítását. Kézzel könnyen összenyomható patentok tartják. Pikk-pakk lent van. Ugye a motorháztető borító lemeze alatt vannak a merevítőbordák. A szélvédő felöli részénél a merevítő bordák és a lemez közt nincs ragasztó vagy elengedte (sajnos nem látni), kívűlről megnyomva rugózik a lemez a bordák felett... félelmetesen gagyi! Érdekes hogy a lökhárító felé haladva, már egybe van....
Családtag egy Opel Vecta C is. Összehasonlításképpen levettem ott is a hangszigetelést és ott minden borda végig ragasztott. Csak  merevítőbordák közt nyomható be a lemez, így lényegesen masszívabb.

Hogy milyen tömítővel, még nem gondoltam ki, de mindenképp kitömítem a bordák és a lemezt közti részeket. Konkrétan valami ragasztó kellene (pl erős szélvédőragasztó), hogy a lemeznek legyen tartása... Azon felül még simán elférne valami bitumenes lap a lemez merevítésének, a rezgések elkerülése miatt + polifoam szivacs + az eredeti borítás.



És még nem láttad spec fényben... Nézd meg a mot tető 2 sarkánál, olyan hullámos mint 1 lada. Meg a kilincsek környéke is.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #8241 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 09:06:06 »

Hát ezért veszek én csak faceliftet. Ezektől a sorozat eleji mellényúlásoktól nem lennék túl boldog.  Undecided

Neked nem mozog a motorháztetőd nagy sebességnél?
Nem is mozgás, inkább olyan pici libegés, hullámzásról van szó.

Vagy még nem jársz elég nagy sebességgel?  smile
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8242 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 10:53:33 »

Neked nem mozog a motorháztetőd nagy sebességnél?
Nem is mozgás, inkább olyan pici libegés, hullámzásról van szó.

Vagy még nem jársz elég nagy sebességgel?  smile

Igen, olyasféle libegésről, hullámzásról van szó. Még középkategóriában sem találkoztam ilyennel, érdekes hogy a Mondeo IV-es meg ilyenre sikeredett....
Jövő héten a merevítőknél megragasztom karosszéria tömítő-ragasztó pasztával, majd "megterhelem" butyl alapú lemezzel, kiváncsi leszek a hatásra.. Sokat merevít rajt, biztos vagyok benne.
Előző autómnál az ajtó belsejébe ragasztottam, sokkal merevebb lett az egész lemez, sőt becsapáskor érezhetően nagyobb húzása volt:)

Megnézné nekem valaki, hogy a szélvédő felöli résznél a kereszt gumi tömítés végeinél van-e valami lezáró (gumi, vagy habosított szivacs)? és egyáltalán másnak is ilyen könnyen kijár-e a helyéről. (nekem ez sem tetszik...).

Köszi

Üdv.: Peti



Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8243 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 11:35:38 »

Facelift a khirály, a nem facelift meg egy fhos.  taps  levele

(mk3 f2 az f1-hez képest az optikát leszámítva egy lebutítás volt)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #8244 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 11:49:52 »

Hát ezért veszek én csak faceliftet. Ezektől a sorozat eleji mellényúlásoktól nem lennék túl boldog.  Undecided

mindenki nagyon örül, hogy fészliftes mk4-ed van! azt hiszem gratuláltunk is hozzá, kicsit irigykedtünk, irigykedünk is!
azt is elfogadjuk, hogy autóvásárlásnál neked alapkoncepciód a fészlift, de talán nem kéne már minden itt elhangzott problémára vagy segítség
kérésre mindig ezzel válaszolnod. szerintem! integet2
Naplózva

Fekete bálna
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8245 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 14:44:48 »

mindenki nagyon örül, hogy fészliftes mk4-ed van! azt hiszem gratuláltunk is hozzá, kicsit irigykedtünk, irigykedünk is!
azt is elfogadjuk, hogy autóvásárlásnál neked alapkoncepciód a fészlift, de talán nem kéne már minden itt elhangzott problémára vagy segítség
kérésre mindig ezzel válaszolnod. szerintem! integet2
eljen
Ezt biztos azért írod mert nem facelifted van. Ezért vennék én is faceliftet, mert a facelift gazdáiban ezt is javították. hehe beka3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8246 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 16:19:35 »

Facelift a khirály, a nem facelift meg egy fhos.  taps  levele

(mk3 f2 az f1-hez képest az optikát leszámítva egy lebutítás volt)
Lebutitás? Euro III-ról Euro IV-es lett konkrétan az én esetemben az f1-ről f2-re váltás többek között.  wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8247 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 16:22:39 »

Neked nem mozog a motorháztetőd nagy sebességnél?
Nem is mozgás, inkább olyan pici libegés, hullámzásról van szó.

Vagy még nem jársz elég nagy sebességgel?  smile
Ez hullámzás csak az előszériban volt probléma ezt már a facelift előtt javították.  A faceliftesnek teljesesen más a motorháztető formája , jobban gömbölyitett mint a nem faceliftesnek.

jaj túl sok faceliftet írtam szomoru1
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8248 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 16:27:46 »



Megnézné nekem valaki, hogy a szélvédő felöli résznél a kereszt gumi tömítés végeinél van-e valami lezáró (gumi, vagy habosított szivacs)? és egyáltalán másnak is ilyen könnyen kijár-e a helyéről. (nekem ez sem tetszik...).

Köszi

Üdv.: Peti





Megfordult nálam már sok mk4, de mindnél könnyen lejárt a gumicsík. A végénél nincs semmi.  A motorháztető szerintem azért remeg mert ennek a guminak kellene megtámasztani de alacsony hozzá, és gyenge.  A szélvédőragasztóval/karosszériatömítővel vigyázz mert könnyen behullámosítja a lemezt miután teljesen megkötött!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8249 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 16:30:05 »

eljen
Ezt biztos azért írod mert nem facelifted van. Ezért vennék én is faceliftet, mert a facelift gazdáiban ezt is javították. hehe beka3
A probláma inkább más. Neked inkább az a bajod hogy már nem vagy "aktuális" van frissebb amihez nem tudsz hozzá szólni. Tudod amikor kijön 2 év múlva az MKV-ös nem én leszek az első aki rohan majd megvenni, és utána szidom az előtte lévő verziót mint ahogy ezt te csinálod a III-assal.  Undecided De azt csinálsz amit akarsz .
Naplózva
Oldalak: 1 ... 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.