Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.13 csütörtök, 19:10:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11116878 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8600 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 20:08:14 »

Sziasztok!

Néztem ma fényre sötétedő belső visszapillantó tükröt, van rajta valami csatlakozó. Ott csak sima tápfeszt kap? Ha le akarom az én sima tükrömet cserélni, akkor valahonnan kell oda vinni 12 V-ot?

Másik: utólag lehet valahogy tempomatot belerakni? Gondolom a kormányon a kétoldai kapcsolópanelt cserélni kell, meg még miket kellhet?

legnagyobb gond itt, hogy nem lehet beszerezni a kapcsrajzokat úgy, mint mk3-nál
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pötyi TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #8601 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 20:12:01 »

Hát én nem tudom,de ezek a dizlik már nem azok a kattogós régi Fiatok, hogy áll egy pár napot aztán nem indul be. Itt az izzító gyertyák megoldják az ilyen gondot, legyen akármilyen hideg is, persze ha kitolom Moszkvába a Vörös térre 2 hétre lehet,hogy vakarózna indulás helyett,hogy most mit is csináljon, a helyzettel, de azért ilyen kis fagyocskákra még nem kellenne neki így reagálni.
Én felszeletelném ha így ott hagyna valahol. Többet F betűs autóm sem lenne, nemhogy Ford.
Gáz van azzal az autóval valahol.
Üzemanyagszűrő csere segítene, meg egy új bika akksi.
Hidegindító spray= féktisztító, odavág neki rendesen,de beindul Smiley
Most vetted az autót amúgy?

Szia! Az autót 2011. október elején vettem.
Akkor hidegindító elfelejt, akku feltölt, és üzemanyagszűrő csere mindenféleképpen.
És meglátjuk, hogy beindul vagy sem.


Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8602 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 20:14:26 »

Szia! Az autót 2011. október elején vettem.
Akkor hidegindító elfelejt, akku feltölt, és üzemanyagszűrő csere mindenféleképpen.
És meglátjuk, hogy beindul vagy sem.
a lényeg, hogy kannában vigyetek frissen vásárolt go-t. az be van keverve rendesen ilyen hőmérsékletre.
azzal feltöltitek a go szűrőt. meg a lehető legtöbbet rá kéne tankolni, hogy ne járjatok ugyan így
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pötyi TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #8603 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 20:25:32 »

Dehogy... ha egyik izzítógyertya sem jó, akkor is beindul. A gyertya csak alapjárat-simítás, és a hidegindítás könnyítésére szolgál. De indul nélküle is.
Itt a bazinagy nyomáson történő porlasztás oldja meg a hideg-problémát.

Az aksit töltsd fel, ez ok. Reggeli indítózás: ha 5 másodperc alatt nem indul be, akkor ott már baj van.
Hidegindítót ne használj, mert az tönkreteszi a motort. Úgy ledobhatja a fejet, hogy csak na. Az egyik ismerősömnek összejött.
Mikor cserélted az üzemanyag-szűrőt? ott lesz a bibi.
Ez az azért nem indul, mert nem használod, marhaság. Szerintem tele a szűrő, és azért nem indul.
Nem tudom, a tiédnél hol a szűrő, de ha elérhető, egy kis melegítés megoldhatja a problémát, hogy be tudd indítani.
Ha régen cserélted a szűrőt, eltömődnek a lyukak, és a sűrűbb gázolaj nehezen, vagy nem jut át a lyukakon.
Anno az Orion menet közben jutott el ide, a motor nem állt le, de alig ment. Másnap be tudtam indítani, de padlógázon épphogy ketyegett.
Ha elengedtem a gázt, le akart állni.
Merre vagy helyileg? Meleg garázzsal, töltővel tudnék szolgálni...

Szia! Akku töltés, szűrő tisztítás vagy csere. Hidegindítót semmiféleképpen se használni mert nagyobb kárt okozhat. Üzemanyagot téliesíteni és talán jó lesz.
Helyileg a Dunakanyarban vagyok. Sajnos meleg garázs nincs "csak" egy kocsibeálló de az is több mint a semmi.
Töltőt holnap délután kapok kölcsönbe. köszi
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #8604 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 21:03:12 »

Megcsináltam!!!!!
Működik!!!!!
taps taps taps
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8605 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 21:20:08 »

Sziasztok

Nektek van izzító gyertyás jel a converse kijelzőn? Grafikus ikon tuti van, teszt módban látszik, de ma reggel a -7 -ben sem tette ki egy pillanatra se, hogy megcsodáljam... pedig nem indult pöcre, kellett neki egy 2-3 másodperc..  de elsőre beindult a kis traktor Cheesy

Laci
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8606 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 23:26:23 »

Sziasztok

Nektek van izzító gyertyás jel a converse kijelzőn? Grafikus ikon tuti van, teszt módban látszik, de ma reggel a -7 -ben sem tette ki egy pillanatra se, hogy megcsodáljam... pedig nem indult pöcre, kellett neki egy 2-3 másodperc..  de elsőre beindult a kis traktor Cheesy

Laci

Szia

A bal alsó sarokba, amikor ráadom a gyújtást, ott sorakoznak az ikonok és szépen múlnak el egymás után. Az izzító ikon is ott van nekem és ma reggel a -12 fokban sokkal tovább volt kinn, mind a tavaszi időjárásban. Aztán pöcre beröffent és csak a piros hópihe maradt.

Üdv
Csaba
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8607 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 23:34:48 »

Szia! Akku töltés, szűrő tisztítás vagy csere. Hidegindítót semmiféleképpen se használni mert nagyobb kárt okozhat. Üzemanyagot téliesíteni és talán jó lesz.
Helyileg a Dunakanyarban vagyok. Sajnos meleg garázs nincs "csak" egy kocsibeálló de az is több mint a semmi.
Töltőt holnap délután kapok kölcsönbe. köszi

Akkor messze vagy tőlem. Mert felajánlottam volna, húzzuk be a garázsomba, ott 16 fok van, reggel simán indulna.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8608 Dátum: 2012.02.03 péntek, 10:11:08 »

Akkor messze vagy tőlem. Mert felajánlottam volna, húzzuk be a garázsomba, ott 16 fok van, reggel simán indulna.

Volt annó egy alfa 75 2.0TD-m. Annak a kompressziója már 18 körül volt. Akkor azt csináltam, hogy egy 150W-os fényvetőt raktam az adagolóra és egy időzített kapcsoló az indulás előtt egy órával bekapcsolta. Pont annyira felmelegítette, hogy mindig beindúlt.
Naplózva
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8609 Dátum: 2012.02.03 péntek, 10:13:31 »

Szia

A bal alsó sarokba, amikor ráadom a gyújtást, ott sorakoznak az ikonok és szépen múlnak el egymás után. Az izzító ikon is ott van nekem és ma reggel a -12 fokban sokkal tovább volt kinn, mind a tavaszi időjárásban. Aztán pöcre beröffent és csak a piros hópihe maradt.

Üdv
Csaba

Hmm.. Ma reggel -10 volt, beülök, gyújtás, de nincs izzító jelem. 5 másodpercig indítóztam, nem indult (akksi és GO szűrő új). Amikor abba hagytam és levettem a gyújtást, akkor egy pillanatra láttam a sárga háttérrel az izzító jelet. Másodjára már beindult, az első 1-2 forgásban lehetett hallani, hogy nem minden henger kapta el az életet Smiley De aztán azonnal minden szép és jó, leszámítva, hogy pici melegítés után ahogy elindultam és óvatosan képes voltam 1500-ig emelni a fordulatszámot azért be-be rángatott, mintha nem sikerült volna a robbanás minden hengerben... bár nekem ugye üzemmelegen meg nyáron is rángat 1500 körül, szóval ezen nem akadtam fel Cheesy

Laci
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8610 Dátum: 2012.02.03 péntek, 12:51:48 »

Kivégzi ez a hideg az autóinkat!!!  rinya
Naplózva
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #8611 Dátum: 2012.02.03 péntek, 21:26:53 »

 Tudja valaki, hogy lehet kivenni a műszerfal kerek szellőzőrácsát? Az egyik lamella mozgató eltört ebben a hidegben.
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8612 Dátum: 2012.02.04 szombat, 08:02:51 »

Tudja valaki, hogy lehet kivenni a műszerfal kerek szellőzőrácsát? Az egyik lamella mozgató eltört ebben a hidegben.


Szia!

Nálam is 2 db el van törve... érdekes mert észre sem vettem, mikor eltört. 1 éve még mind jó volt.
Sajnos nem tudom hogy kell kivenni, de majd utánajárok.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #8613 Dátum: 2012.02.04 szombat, 10:55:13 »

Szia!

Nálam is 2 db el van törve... érdekes mert észre sem vettem, mikor eltört. 1 éve még mind jó volt.
Sajnos nem tudom hogy kell kivenni, de majd utánajárok.
Sajnos én hallottam az apró kis kattanást is. Egyébként AUto-Fort-nál 4000 egy-két száz forint darabja. Még egy kérdés, váltógomb, hogy jön le? Teljesen lekopott róla az ezüst-króm festés.
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
luli
Vendég
« Új hozzászólás #8614 Dátum: 2012.02.04 szombat, 18:29:41 »

Sziasztok

Nektek van izzító gyertyás jel a converse kijelzőn? Grafikus ikon tuti van, teszt módban látszik, de ma reggel a -7 -ben sem tette ki egy pillanatra se, hogy megcsodáljam... pedig nem indult pöcre, kellett neki egy 2-3 másodperc..  de elsőre beindult a kis traktor Cheesy

Laci

Szia lejszlo
Van ikon, de én még 4 év alatt egyszer sem láttam, pedig kint áll a vas. Teszt módban láttam már...
Naplózva
Pötyi TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #8615 Dátum: 2012.02.04 szombat, 20:53:03 »

Sziasztok!
Ma sikerült beindítani végre a vasat.
Reggelre feltöltött az akku, indítózok, nem indult (kezdtem megint kétségbe esni)  falbav
Kaptam egy tippet:mivel nincs fűtött garázs "csak" kocsibeálló, biztos a Go a rossz minőségű ezért bedermedt a szűrőbe, az üzemanyag szűrőt kell melegíteni hajszárítóval pár percig.
Melegítettem, indítóztam és indult is a motorka  nyes  taps
Szerintetek miért nem indult?
A szűrő a hibás vagy a gázolaj minősége?  Az utolsó tankolásom az OIL kúton történt.
P.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8616 Dátum: 2012.02.04 szombat, 20:54:59 »

Sziasztok!
Ma sikerült beindítani végre a vasat.
Reggelre feltöltött az akku, indítózok, nem indult (kezdtem megint kétségbe esni)  falbav
Kaptam egy tippet:mivel nincs fűtött garázs "csak" kocsibeálló, biztos a Go a rossz minőségű ezért bedermedt a szűrőbe, az üzemanyag szűrőt kell melegíteni hajszárítóval pár percig.
Melegítettem, indítóztam és indult is a motorka  nyes  taps
Szerintetek miért nem indult?
A szűrő a hibás vagy a gázolaj minősége?  Az utolsó tankolásom az OIL kúton történt.
P.

Vagy kicsapódott a parafin, és tele van vele a szűrő, vagy el vannak tömődve a lyukak, és nehezen megy át rajta a go.
Ilyenkor tán jobb lenne a prémium go. Ha a szűrőd régi, akkor azt is ki kellene cserélni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8617 Dátum: 2012.02.04 szombat, 20:55:34 »

Sziasztok!
Ma sikerült beindítani végre a vasat.
Reggelre feltöltött az akku, indítózok, nem indult (kezdtem megint kétségbe esni)  falbav
Kaptam egy tippet:mivel nincs fűtött garázs "csak" kocsibeálló, biztos a Go a rossz minőségű ezért bedermedt a szűrőbe, az üzemanyag szűrőt kell melegíteni hajszárítóval pár percig.
Melegítettem, indítóztam és indult is a motorka  nyes  taps
Szerintetek miért nem indult?
A szűrő a hibás vagy a gázolaj minősége?  Az utolsó tankolásom az OIL kúton történt.
P.
Cseréld ki a gázolajszűrőt és tankolj prémium üzemanyagot(ezt a többiek tanácsolják...nekem az olcsó lukoil-os anyaggal is indul)

Valószínű a hidegben kicspódtak szharságok a gázolajból és az lerakódott a szűrőben és nem ment...vagy valami hasonló!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8618 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 01:07:47 »

Hali!!

Az egyik munkatársam autót szeretne venni....
MK.IV a terv.....
Feltéve ha létezik olyan BENZINES motor ami láncos....
Mivel MK.IV -ben elég tudatlan vagyok kérlek segítsetek....

Üdv:
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8619 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 08:21:27 »

Sajnos én hallottam az apró kis kattanást is. Egyébként AUto-Fort-nál 4000 egy-két száz forint darabja. Még egy kérdés, váltógomb, hogy jön le? Teljesen lekopott róla az ezüst-króm festés.

ez a váltógomb csere engem is érdekelne.
Ahogy elnézem az angol fórumban sem adtak választ ( ideje lenne kideríteni Smiley
http://www.talkford.com/topic/92261-gear-knob/
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.05 vasárnap, 08:24:30 írta mbdeb » Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
Pötyi TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #8620 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 21:08:05 »

Vagy kicsapódott a parafin, és tele van vele a szűrő, vagy el vannak tömődve a lyukak, és nehezen megy át rajta a go.
Ilyenkor tán jobb lenne a prémium go. Ha a szűrőd régi, akkor azt is ki kellene cserélni.

Szia!
Ma megint eljátszotta azt amit szombaton: reggel nem indul csak akkor ha hajszárítóval melegítem egy pár percig az üzemanyag szűrőt, és akkor is elég nehezen röffent be.  szomoru1
Szombaton miután elindult tankoltam bele minőségi gázolajat 20 litert MOL (elötte negyedig volt) így kb félig van a tank. Mentem is vele úgy 30 km utat és azt hittem ez kipucolja, erre ma megint szarakodott  falbav (csak hajszárítóval indul)
Gyanakodtam az akkura is, de bemértük és indításnál is normál értékeket mutatott.
Elvittem a szerelőhöz ő is azt mondta, hogy kicsapódott a parafin és koszos a szűrő. Meleg garázs ,szűrőcsere és a lerakódott parafint kijáratni kipucolni. Ezután bekever téli gázolajat mert a kutakon nem jó a minősége.

A MOL kutas azt mondja, hogy csak az Ő gázolajuk a jó -30C-ig, az OIL-os esküszik, hogy az övé minőségi észak Német GO tuti -30 C-ot is bírja, egymást köpködik, erre a szerelő pedig azt mondja, hogy télen adjak hozzá adalékot mert egyiknél se jó a GO.
Ki érti ezt?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8621 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 21:12:45 »

Szia!
Ma megint eljátszotta azt amit szombaton: reggel nem indul csak akkor ha hajszárítóval melegítem egy pár percig az üzemanyag szűrőt, és akkor is elég nehezen röffent be.  szomoru1
Szombaton miután elindult tankoltam bele minőségi gázolajat 20 litert MOL (elötte negyedig volt) így kb félig van a tank. Mentem is vele úgy 30 km utat és azt hittem ez kipucolja, erre ma megint szarakodott  falbav (csak hajszárítóval indul)
Gyanakodtam az akkura is, de bemértük és indításnál is normál értékeket mutatott.
Elvittem a szerelőhöz ő is azt mondta, hogy kicsapódott a parafin és koszos a szűrő. Meleg garázs ,szűrőcsere és a lerakódott parafint kijáratni kipucolni. Ezután bekever téli gázolajat mert a kutakon nem jó a minősége.

A MOL kutas azt mondja, hogy csak az Ő gázolajuk a jó -30C-ig, az OIL-os esküszik, hogy az övé minőségi észak Német GO tuti -30 C-ot is bírja, egymást köpködik, erre a szerelő pedig azt mondja, hogy télen adjak hozzá adalékot mert egyiknél se jó a GO.
Ki érti ezt?

Szerintem ha kicserélitek a szűrőt, az meg is oldja a problémát.
A -30-tól még messze vagyunk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szigiimi
Vendég
« Új hozzászólás #8622 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 21:14:35 »

Szia!
Ma megint eljátszotta azt amit szombaton: reggel nem indul csak akkor ha hajszárítóval melegítem egy pár percig az üzemanyag szűrőt, és akkor is elég nehezen röffent be.  szomoru1
Szombaton miután elindult tankoltam bele minőségi gázolajat 20 litert MOL (elötte negyedig volt) így kb félig van a tank. Mentem is vele úgy 30 km utat és azt hittem ez kipucolja, erre ma megint szarakodott  falbav (csak hajszárítóval indul)
Gyanakodtam az akkura is, de bemértük és indításnál is normál értékeket mutatott.
Elvittem a szerelőhöz ő is azt mondta, hogy kicsapódott a parafin és koszos a szűrő. Meleg garázs ,szűrőcsere és a lerakódott parafint kijáratni kipucolni. Ezután bekever téli gázolajat mert a kutakon nem jó a minősége.

A MOL kutas azt mondja, hogy csak az Ő gázolajuk a jó -30C-ig, az OIL-os esküszik, hogy az övé minőségi észak Német GO tuti -30 C-ot is bírja, egymást köpködik, erre a szerelő pedig azt mondja, hogy télen adjak hozzá adalékot mert egyiknél se jó a GO.
Ki érti ezt?

Cserélj szűrőt! Tuti jó lesz!
Naplózva
Syrius
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #8623 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:15:24 »

 integet2 Sziasztok !
Kinek van valami információja arról, hogy lehet és ha igen érdemes-e az ecoboost motorokhoz injektortisztítót használni. Eddig csak jó tapasztalatom volt a befecskendezőtisztítóval amit benzines Mondeohoz és  Focushoz használtam.
Köszi az információt
Naplózva
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #8624 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 10:00:32 »

Szia!
Ma megint eljátszotta azt amit szombaton: reggel nem indul csak akkor ha hajszárítóval melegítem egy pár percig az üzemanyag szűrőt, és akkor is elég nehezen röffent be.  szomoru1
Szombaton miután elindult tankoltam bele minőségi gázolajat 20 litert MOL (elötte negyedig volt) így kb félig van a tank. Mentem is vele úgy 30 km utat és azt hittem ez kipucolja, erre ma megint szarakodott  falbav (csak hajszárítóval indul)
Gyanakodtam az akkura is, de bemértük és indításnál is normál értékeket mutatott.
Elvittem a szerelőhöz ő is azt mondta, hogy kicsapódott a parafin és koszos a szűrő. Meleg garázs ,szűrőcsere és a lerakódott parafint kijáratni kipucolni. Ezután bekever téli gázolajat mert a kutakon nem jó a minősége.

A MOL kutas azt mondja, hogy csak az Ő gázolajuk a jó -30C-ig, az OIL-os esküszik, hogy az övé minőségi észak Német GO tuti -30 C-ot is bírja, egymást köpködik, erre a szerelő pedig azt mondja, hogy télen adjak hozzá adalékot mert egyiknél se jó a GO.
Ki érti ezt?
Szia! Szerintem a gázolajszűrő csere után a gázolajhoz tegyél te magad dermedésgátlót. Kb. 3000 Ft-ért lehet kapni 1 litert, ami 1000 liter gázolajhoz elegendő. 50 literhez teszel fél decit, és akkor kb. 10 fokkal tovább bírja. A kutakban nem lehet megbízni.. Nálunk kamion esetében, ami Németországban tankolt, és a sofőr direkt megkérdezte, hogy meddig jó a gázolaj, azt mondták rá, hogy -21-ig. Éjszaka -16 volt, reggel természetesen telefonál a sofőr, hogy nem indul... Szóval lehet próbálkozni, hogy melyik kut a jó és melyik nem, de a dermedésgátló jóval olcsóbb fajlagosan, mint a gázolajszűrővel szórakozni mindig.. Kamion esetében szoktunk olyat is csinálni, hogy pár liter benzint rátankolni, az is hatásos, bár Mondeo esetében ezt nem ajánlom, nem tudom, hogy mit szólna hozzá Smiley
Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8625 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 11:34:40 »

Hali

megnéztem, az autó -26C fokig bírja. Most kezdjek el izgulni és gyorsan tegyek valamit, hogy tovább bírja, vagy nem kell vele foglalkozni? Csak mert látom, hogy lehet bizony itt-ott -25 és nekem Bp-en az udvaron áll a paripa.

Üdv
Csaba
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8626 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 12:44:58 »

Hali

megnéztem, az autó -26C fokig bírja. Most kezdjek el izgulni és gyorsan tegyek valamit, hogy tovább bírja, vagy nem kell vele foglalkozni? Csak mert látom, hogy lehet bizony itt-ott -25 és nekem Bp-en az udvaron áll a paripa.

Üdv
Csaba
Én biztosan hozzá öntenék -70 fokos koncentrátumból 1L-ert, ha a hűtőrendszerről van szó.
Amennyiben a go-ról ahhoz meg spurit töltenénk. Azt használunk már 4 éve és télen még sohasem volt dermedéssel gondunk.
 integet2
bb

Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8627 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 12:49:12 »

Én biztosan hozzá öntenék -70 fokos koncentrátumból 1L-ert, ha a hűtőrendszerről van szó.
Amennyiben a go-ról ahhoz meg spurit töltenénk. Azt használunk már 4 éve és télen még sohasem volt dermedéssel gondunk.
 integet2
bb



Az a bajom, hogy a rendszer teljesen fel van töltve (mármint a hűtő). Vagyis valahol le kell engedjek, hogy feltöltsem. A go-hoz veszek valami dermedéspont csökkentőt, mert a ma reggeli -17-ben eléggé döcögősen indult.

Van valakinek valami 5lete miként lehet egyszerűen a rendszert megvariálni?
Naplózva
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8628 Dátum: 2012.02.07 kedd, 10:30:16 »

Sziasztok

Mai napi baromság. Indítás, melegítés, nekirugaszkodás. Első kereszteződésnél balra fordulás, itt szeretek lendületből menni ebbe az időbe, mert akkor megcsúszik a hátulja, és az ESP egyből neki áll dolgozni, és az vicces... Smiley Nehogy kiessen a ritmusból.. Smiley
Na túl vagyunk az első ilyen kanyaron, majd ting... műszerfalon kigyullad az ABS és az ESP jele egyszerre. OOooohogyazajoságos. Próbáltam egy satu féket a havon, persze, hogy álltak a kerekek. Ok, nincs pánik. Gyújtás le, vissza. Elindult. Nincs jelzés. Éljen. 10m után már van jelzés. Rohadjmeg Smiley . Na mentem vele így egy kicsit (zsigán sem volt semmi ilyesmi mégis túléltem vele pár telet Smiley, majd egy piros lámpánál megint leállítottam a motort, kicsit vártam, majd újra indítottam, ezután már nem jelzett be, és a céges parkolós tesztnél is rendesen működött az ESP ahogy kell... Smiley

Mi a rák van már itt? Smiley Most vagy a hideg, dzsuva, vagy valami döglik, esetleg kontaktos lehet egy ABS jeladóm?

Laci
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8629 Dátum: 2012.02.07 kedd, 10:37:53 »

Sziasztok

Mai napi baromság. Indítás, melegítés, nekirugaszkodás. Első kereszteződésnél balra fordulás, itt szeretek lendületből menni ebbe az időbe, mert akkor megcsúszik a hátulja, és az ESP egyből neki áll dolgozni, és az vicces... Smiley Nehogy kiessen a ritmusból.. Smiley
Na túl vagyunk az első ilyen kanyaron, majd ting... műszerfalon kigyullad az ABS és az ESP jele egyszerre. OOooohogyazajoságos. Próbáltam egy satu féket a havon, persze, hogy álltak a kerekek. Ok, nincs pánik. Gyújtás le, vissza. Elindult. Nincs jelzés. Éljen. 10m után már van jelzés. Rohadjmeg Smiley . Na mentem vele így egy kicsit (zsigán sem volt semmi ilyesmi mégis túléltem vele pár telet Smiley, majd egy piros lámpánál megint leállítottam a motort, kicsit vártam, majd újra indítottam, ezután már nem jelzett be, és a céges parkolós tesztnél is rendesen működött az ESP ahogy kell... Smiley

Mi a rák van már itt? Smiley Most vagy a hideg, dzsuva, vagy valami döglik, esetleg kontaktos lehet egy ABS jeladóm?

Laci

Szia

Bár mondeo-n ilyen gondom még nem volt, de BMW-n igen. A gond ott az akkumulátor volt. Amikor az akku teljesítményét az ECU már szarnak gondolta, akkor az ABS-t és az ESP-t is kikapcsolta.

Nem biztos, hogy ez a gond, de ott az volt.

Üdv
Csaba
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8630 Dátum: 2012.02.07 kedd, 10:39:25 »

Sziasztok

Mai napi baromság. Indítás, melegítés, nekirugaszkodás. Első kereszteződésnél balra fordulás, itt szeretek lendületből menni ebbe az időbe, mert akkor megcsúszik a hátulja, és az ESP egyből neki áll dolgozni, és az vicces... Smiley Nehogy kiessen a ritmusból.. Smiley

Lehet aksi is, ahogy már lenn írták, de lehet olyan is, hogy a gumira hó tapad, megváltozik a kerülete, a szgép szerint így nem gömbölyű, azaz hibás adatokat kap.
Pl a kormány egyenes, és az egyik első kerék mégis többet forog, mint a másik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8631 Dátum: 2012.02.07 kedd, 10:53:24 »

Lehet aksi is, ahogy már lenn írták, de lehet olyan is, hogy a gumira hó tapad, megváltozik a kerülete, a szgép szerint így nem gömbölyű, azaz hibás adatokat kap.
Pl a kormány egyenes, és az egyik első kerék mégis többet forog, mint a másik.

Sziasztok.

Az akksim új, elvileg azzal nem lehet gond.

Ez a kerék méret változás ez vicces Smiley Persze tök logikus meg minden, de valahol milyen hülyeség már Cheesy Na de most tök nem tudom, hogy beforduljak-e vele egy Fordhoz, hogy 20e-ért nézzenek már rá legyenek kedvesek... vagy csak ha megint előjön? Lassan vége a télnek, várjak még vele? Most kicsit úgy hitehagyott lettem, hogy ilyet mert tenni velem, és mi van, ha egyszer élesben kell (nem szoktam úgy menni vele, csak télen vagyok nagylegény, amikor senki sincs sehol, hogy érezzem mi hogy működik), akkor fog nekem bimbammolni meg világitani, amikor már a hátuljam rég elúszott?

Laci


Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8632 Dátum: 2012.02.07 kedd, 11:00:12 »

Ez a kerék méret változás ez vicces Smiley Persze tök logikus meg minden, de valahol milyen hülyeség már Cheesy Na de most tök nem tudom, hogy beforduljak-e vele egy Fordhoz, hogy 20e-ért nézzenek már rá legyenek kedvesek... vagy csak ha megint előjön? Lassan vége a télnek, várjak még vele? Most kicsit úgy hitehagyott lettem, hogy ilyet mert tenni velem, és mi van, ha egyszer élesben kell (nem szoktam úgy menni vele, csak télen vagyok nagylegény, amikor senki sincs sehol, hogy érezzem mi hogy működik), akkor fog nekem bimbammolni meg világitani, amikor már a hátuljam rég elúszott?

Miért lenne vicces? Nekem anno futóművet állítottak, a kormány nem volt teljesen középen, amikor a kerekek egyenesen álltak, és jelzett. Kormányállás nem hihető...
Számolja, hogy mennyit fordul a kerék. Ha az egyik kerék 205/55R17, a másik meg mondjuk 18 colos, máris gond van, mert ugyan váltóméret, de nem teljesen ua a kerület.
Elég kicsi az esélye annak, amit mondtam, de nem kizárt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8633 Dátum: 2012.02.07 kedd, 11:12:00 »

Miért lenne vicces? Nekem anno futóművet állítottak, a kormány nem volt teljesen középen, amikor a kerekek egyenesen álltak, és jelzett. Kormányállás nem hihető...
Számolja, hogy mennyit fordul a kerék. Ha az egyik kerék 205/55R17, a másik meg mondjuk 18 colos, máris gond van, mert ugyan váltóméret, de nem teljesen ua a kerület.
Elég kicsi az esélye annak, amit mondtam, de nem kizárt.

Bocs, félre érthető voltam. Nem az a vicces, amit írtál. Hanem maga a jelenség, hogy nem egyformán forognak pl a rátapadt hó miatt. Hogy ilyen is van, és persze miért ne lenne... logikus is.
Este munka után megcsapassam a parkolóban, hogy dolgozzon az elektronika, hogy letílt-e megint? Vagy inkább egyből Ford?

Laci
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8634 Dátum: 2012.02.07 kedd, 11:14:18 »

Bocs, félre érthető voltam. Nem az a vicces, amit írtál. Hanem maga a jelenség, hogy nem egyformán forognak pl a rátapadt hó miatt. Hogy ilyen is van, és persze miért ne lenne... logikus is.
Este munka után megcsapassam a parkolóban, hogy dolgozzon az elektronika, hogy letílt-e megint? Vagy inkább egyből Ford?

Laci

Te is látod, hogy ez-e a helyzet... ha tiszta hó a kerék, kapard le.
Én amúgy nem csinálnék semmit, valószínű, hogy a hó/fagy miatt van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8635 Dátum: 2012.02.07 kedd, 11:17:11 »

Te is látod, hogy ez-e a helyzet... ha tiszta hó a kerék, kapard le.
Én amúgy nem csinálnék semmit, valószínű, hogy a hó/fagy miatt van.

Okés, akkor megfigyelő álláspontra helyezkedem, meg letakarítom a kerekeket...

Köszi!

Laci
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8636 Dátum: 2012.02.07 kedd, 12:19:52 »

Sziasztok

Mai napi baromság. Indítás, melegítés, nekirugaszkodás. Első kereszteződésnél balra fordulás, itt szeretek lendületből menni ebbe az időbe, mert akkor megcsúszik a hátulja, és az ESP egyből neki áll dolgozni, és az vicces... Smiley Nehogy kiessen a ritmusból.. Smiley
Na túl vagyunk az első ilyen kanyaron, majd ting... műszerfalon kigyullad az ABS és az ESP jele egyszerre. OOooohogyazajoságos. Próbáltam egy satu féket a havon, persze, hogy álltak a kerekek. Ok, nincs pánik. Gyújtás le, vissza. Elindult. Nincs jelzés. Éljen. 10m után már van jelzés. Rohadjmeg Smiley . Na mentem vele így egy kicsit (zsigán sem volt semmi ilyesmi mégis túléltem vele pár telet Smiley, majd egy piros lámpánál megint leállítottam a motort, kicsit vártam, majd újra indítottam, ezután már nem jelzett be, és a céges parkolós tesztnél is rendesen működött az ESP ahogy kell... Smiley

Mi a rák van már itt? Smiley Most vagy a hideg, dzsuva, vagy valami döglik, esetleg kontaktos lehet egy ABS jeladóm?

Laci
nekem tavaly télen volt ilyen, szerintem csak telement hóval
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8637 Dátum: 2012.02.07 kedd, 18:29:13 »

nekem tavaly télen volt ilyen, szerintem csak telement hóval

No ma hazafele jövet megint bejelzett. Viszont ami érdekes, hogy a kerék nem volt havas, és enyhe lassu fékezés közben egyenes haladásnál adta be, hogy se ABS se ESP. Lállítás-indítás után hazaérésig nem jelentkezett megint.. Indításnál amúgy elalszik mind az ABS mind az ESP jele, ahogy kell...

Jó, hogy pont akkor baromkodik, amikor olyan az idő, hogy szükség lehetne rá Sad

Laci
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #8638 Dátum: 2012.02.07 kedd, 19:02:53 »

Sziasztok

Mai napi baromság. Indítás, melegítés, nekirugaszkodás. Első kereszteződésnél balra fordulás, itt szeretek lendületből menni ebbe az időbe, mert akkor megcsúszik a hátulja, és az ESP egyből neki áll dolgozni, és az vicces... Smiley Nehogy kiessen a ritmusból.. Smiley
Na túl vagyunk az első ilyen kanyaron, majd ting... műszerfalon kigyullad az ABS és az ESP jele egyszerre. OOooohogyazajoságos. Próbáltam egy satu féket a havon, persze, hogy álltak a kerekek. Ok, nincs pánik. Gyújtás le, vissza. Elindult. Nincs jelzés. Éljen. 10m után már van jelzés. Rohadjmeg Smiley . Na mentem vele így egy kicsit (zsigán sem volt semmi ilyesmi mégis túléltem vele pár telet Smiley, majd egy piros lámpánál megint leállítottam a motort, kicsit vártam, majd újra indítottam, ezután már nem jelzett be, és a céges parkolós tesztnél is rendesen működött az ESP ahogy kell... Smiley

Mi a rák van már itt? Smiley Most vagy a hideg, dzsuva, vagy valami döglik, esetleg kontaktos lehet egy ABS jeladóm?

Laci

reméljük csak pillanatnyi elmezavar és a hideg/hó után már nem fog jelentkezni
régebben amúgy az opel -kenél típushiba volt, ABS jeladó
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8639 Dátum: 2012.02.07 kedd, 19:05:24 »

No ma hazafele jövet megint bejelzett. Viszont ami érdekes, hogy a kerék nem volt havas, és enyhe lassu fékezés közben egyenes haladásnál adta be, hogy se ABS se ESP. Lállítás-indítás után hazaérésig nem jelentkezett megint.. Indításnál amúgy elalszik mind az ABS mind az ESP jele, ahogy kell...

Jó, hogy pont akkor baromkodik, amikor olyan az idő, hogy szükség lehetne rá Sad

Laci
nekem is csinálta 1-2 alkalommal még utána, azóta se csinálta. bár asszem nekem akkor ugyan úgy volt abs-em, de ebben nem vagyok biztos...

a jeladónál kéne körbenézni, hogy minden rendben-e
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8640 Dátum: 2012.02.07 kedd, 20:12:17 »

nekem is csinálta 1-2 alkalommal még utána, azóta se csinálta. bár asszem nekem akkor ugyan úgy volt abs-em, de ebben nem vagyok biztos...

a jeladónál kéne körbenézni, hogy minden rendben-e

Azt valahogy elérem házilag kézzel? Vagy valami csatlakozóját esetleg megmozgatni? Vagy ez így esélytelen? Jövő hét végén mennénk vele havas környékre, nagyon hiányzott ez most Sad(

Laci
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8641 Dátum: 2012.02.07 kedd, 20:14:41 »

Azt valahogy elérem házilag kézzel? Vagy valami csatlakozóját esetleg megmozgatni? Vagy ez így esélytelen? Jövő hét végén mennénk vele havas környékre, nagyon hiányzott ez most Sad(

Laci
kerék le, és akkor hozzá lehet férni. legalábbis mk3-nál...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #8642 Dátum: 2012.02.07 kedd, 20:42:56 »

kerék le, és akkor hozzá lehet férni. legalábbis mk3-nál...
ott is.az agyban van az érzékelő.nemigen lehet ahhoz hozzáférni.de egy diag sokat segít a hibás szenzor megtalálásához!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8643 Dátum: 2012.02.07 kedd, 21:16:54 »

ott is.az agyban van az érzékelő.nemigen lehet ahhoz hozzáférni.de egy diag sokat segít a hibás szenzor megtalálásához!
csatiknál lehet érdemes nézelődni, hátha beázik... de nem kéne neki...

diag meg kidobja, hogy melyik kerékkel van gond worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8644 Dátum: 2012.02.08 szerda, 14:47:48 »

Hali,

Két napot állt az autóm a hidegben, gyújtás után nyomkodtam a kormányt, mint süket a csengőt, egyszer csak kiírja, hogy "car operative press stop"
Na ez mi a rák? Smiley Persze a hideghez ennek semmi köze, gondolom!
Működik meg minden, de ilyen üzit még nem kaptam tőle  taps
Viszont az érdekes volt,hogy indítás után egy darabig nem engedett ülésfűtést bekacsolni, hmmm, ez ilyen okos lenne, ha fázik akkor úgy gondolja fázzon az is aki utazna vele?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8645 Dátum: 2012.02.08 szerda, 15:10:45 »

Viszont az érdekes volt,hogy indítás után egy darabig nem engedett ülésfűtést bekacsolni, hmmm, ez ilyen okos lenne, ha fázik akkor úgy gondolja fázzon az is aki utazna vele?

Le volt merülve az aksi, és nem engedett újabb nagy fogyasztót. Generátor védelem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #8646 Dátum: 2012.02.08 szerda, 22:05:15 »

legnagyobb gond itt, hogy nem lehet beszerezni a kapcsrajzokat úgy, mint mk3-nál

nem is kell, mert can buszos a történet... ha kell rakok be diagramot a tempomatról Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8647 Dátum: 2012.02.08 szerda, 22:28:37 »

nem is kell, mert can buszos a történet... ha kell rakok be diagramot a tempomatról Wink

Azért a CAN bus legalább akkora átok int áldás. Miatta nem működik a távindításom  szomoru1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8648 Dátum: 2012.02.08 szerda, 22:36:18 »

Azért a CAN bus legalább akkora átok int áldás. Miatta nem működik a távindításom  szomoru1

Csak annyi, hogy a megszokott szerkó nem can-buszos... biztosan van másik távindító is.
Előbb-utóbb minden autó ilyen lesz...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #8649 Dátum: 2012.02.08 szerda, 22:42:12 »

Azért a CAN bus legalább akkora átok int áldás. Miatta nem működik a távindításom  szomoru1

tudok javasolni profi szerelőt, aki szereti a kihívásokat... Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.