Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:47:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 178 179 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11971957 alkalommal)
0 Felhasználó és 96 vendég van a témában
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #8550 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 22:46:15 »

nem teszi tönkre szerinted a projektort?
belefér egyáltalán?
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8551 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 22:51:19 »

nem teszi tönkre szerinted a projektort?
belefér egyáltalán?
Én Jánosmestert kérdeztem mielőtt rendeltem az autót hogy mit szeretnék  AFS-t keszonnal. Ő lebeszélt róla, pedig ha valaki megtud buherálni valamit akkor ő igen. Ha jól emlékszem a kábelhosszal így beszereléssel is gond lett volna. De ő tudja pontosan.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #8552 Dátum: 2012.01.31 kedd, 07:49:54 »

az előző vasamnál a gyári xenon szett volt, annál is évente kellett izzót cserélni
Naplózva
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #8553 Dátum: 2012.01.31 kedd, 15:07:21 »

akkor valami jól világító égő kellene bele.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #8554 Dátum: 2012.01.31 kedd, 15:18:42 »

A bizt.öv hangjelzésének a kikapcsolása lehetséges a a fórumon leirtakkal? és mindenféle következmény nélkül?
Csinált már v.ki ilyet? ,mert a III-as mondeon megcsináltam és jó volt.
Egyébként az OBD csatlakozó hol található meg az autóban?
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8555 Dátum: 2012.01.31 kedd, 15:48:26 »

Egyébként az OBD csatlakozó hol található meg az autóban?

Bal térdnél lent, az aprópénz/kacattartót kinyitva felül.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #8556 Dátum: 2012.01.31 kedd, 16:16:47 »

Sziasztok!

Ki tud segíteni egy mk4-es Mondi felszereltségi listájában?

WF0DXXGBBD7T69847

Exxtra kérésként lehetne, hogy privát üziben kapjam meg, mert én MK3-as vagyok és inkább arrafelé lógok a fórumokon.
Előre is köszi! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.31 kedd, 16:33:23 írta csehors » Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #8557 Dátum: 2012.01.31 kedd, 16:33:14 »

Sziasztok!

Ki tud segíteni egy mk4-es Mondi felszereltségi listájában?

WF0DXXGBBD7T69847

Exxtra kérésként lehetne, hogy privát üziben kapjam meg, mert én MK3-as vagyok és inkább arrafelé lógok a fórumokon.
Előre is köszi! worship

Ment pü...  worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #8558 Dátum: 2012.01.31 kedd, 19:23:09 »

A bizt.öv hangjelzésének a kikapcsolása lehetséges a a fórumon leirtakkal? és mindenféle következmény nélkül?
Csinált már v.ki ilyet? ,mert a III-as mondeon megcsináltam és jó volt.

Szia!

Én kikapcsoltam a leírtak szerint, már 2 hónapja. Bár érdekes, hogy a 60e-s szervízen nem kérdeztek rá, hogy mi van vele, meg nem is jelezték, hogy nem működik megfelelően...
Milyen következményekre gondolsz? Nem kell majd több bírságot fizetned, ha elkapnak öv nélkül!  eplus2
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #8559 Dátum: 2012.01.31 kedd, 19:41:52 »

Következnény= mindenki csak saját felelősségére kapcsolja ki.
ez szól az írás végén.
tudom hogy az övet használni kell!!! de ha beülök és pár tíz métert (50-100) megyek akkor ne kelljen bekapcsolni.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8560 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:14:48 »

Következnény= mindenki csak saját felelősségére kapcsolja ki.
ez szól az írás végén.
tudom hogy az övet használni kell!!! de ha beülök és pár tíz métert (50-100) megyek akkor ne kelljen bekapcsolni.
Az mk4-en már nem működik úgy, ha csipogáskor megnyomod a biztonsági öv kioldóját akkor elhallgat?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8561 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:16:10 »

Az mk4-en már nem működik úgy, ha csipogáskor megnyomod a biztonsági öv kioldóját akkor elhallgat?
Nem. Mk3-azon sem. Csak focusnál volt igaz.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8562 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:18:28 »

Nem. Mk3-azon sem. Csak focusnál volt igaz.
De mk3-on működik! Legalábbis én használom ezt a "kussoltató" funkciót  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8563 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:37:03 »

De mk3-on működik! Legalábbis én használom ezt a "kussoltató" funkciót  nyes
asszem 2x vagy 3x kell megnyomni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8564 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:55:43 »

asszem 2x vagy 3x kell megnyomni vigyor3
amikor elindulok, zárja az ajtókat és elkezd csipogni! Ha éppen nincs kedvem bekapcsolni mert csak a faluban megyek el a boltig akkor megnyomom 1X és elkussol, szóval egyszer kell nyomkodni! De ez csak a következő indításig kussoltatja el!  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #8565 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:47:03 »

A bizt.öv hangjelzésének a kikapcsolása lehetséges a a fórumon leirtakkal? és mindenféle következmény nélkül?
Csinált már v.ki ilyet? ,mert a III-as mondeon megcsináltam és jó volt.
Egyébként az OBD csatlakozó hol található meg az autóban?
Szia!
Én írtam le, nekem azóta is ki van kapcsolva. Semmi probléma nincs miatta (sem)!  taps
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8566 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:48:31 »

Szia!
Én írtam le, nekem azóta is ki van kapcsolva. Semmi probléma nincs miatta (sem)!  taps
valaki linkelje már be, kiraknám FAQ-ba Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8567 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:49:37 »

valaki linkelje már be, kiraknám FAQ-ba Wink
http://mondeo.hu/index.php?page=39
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #8568 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:51:34 »

Úúúúú! Bocs! Ezt nem én írtam!  falbav Megkeresem a IV-es leírását!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8569 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:52:15 »

Úúúúú! Bocs! Ezt nem én írtam!  falbav Megkeresem a IV-es leírását!
Ja hogy az MK4-nek a leírása kell!?!?

Gőzöm nem volt hogy ahhoz is van  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8570 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:56:10 »

Ja hogy az MK4-nek a leírása kell!?!?

Gőzöm nem volt hogy ahhoz is van  vigyor3
MK3-é már kint van nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #8571 Dátum: 2012.01.31 kedd, 23:00:14 »

Itt van a régi hozzászólás! Működik!  taps
Tehát!
A sokak által és általam is nagyon utált bimbamozás a következő lépésekkel szüntethető meg:

 - Kéziféket behúzni
 - A váltó üres állásba
 - A gyújtáskapcsoló "0" állásba
 - Az összes ajtót belülről bezárni a központi zárral
 - A biztonsági öv nincs bekapcsolva!
 - A gyújtáskapcsoló "II." állásba, NEM KELL BEINDÍTANI!!!
 - A biztonsági öv ikon elalszik
 - Ezután 60 mp-en belül 9x be-ki kapcsolni a biztonsági öv csatját
 Ha minden rendben, akkor a biztonsági öv ikonja 3x villog. Ezután gyújtás le.  taps

A visszaállítás szintén ezekkel a lépésekkel történik.

Mindenki saját felelősségére csinálja, de azt tudni kell, hogy a biztonsági övet minden esetben be kell kapcsolni, mert életet menthet! A vezetőn kívül az összes utasnak is!   integet2
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8572 Dátum: 2012.01.31 kedd, 23:01:19 »

Itt van a régi hozzászólás! Működik!  taps
worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pötyi TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #8573 Dátum: 2012.02.01 szerda, 18:34:35 »

Sziasztok!
Azt tapasztaltam mostanában, hogy a nagy hidegben 3x vagy 4x is kell izzítani, indítózni mire beindul a motor.  rinya
Amíg nem volt ilyen hideg, simán indult.
Ez az első diesel autóm, tudnátok nekem indítási tanácsokat adni?
köszi worship
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8574 Dátum: 2012.02.01 szerda, 18:37:59 »

Sziasztok!
Azt tapasztaltam mostanában, hogy a nagy hidegben 3x vagy 4x is kell izzítani, indítózni mire beindul a motor.  rinya
Amíg nem volt ilyen hideg, simán indult.
Ez az első diesel autóm, tudnátok nekem indítási tanácsokat adni?
köszi worship
Miért, hogyha elsőre indítózol akkor nem is indul be?  wow1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Pötyi TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #8575 Dátum: 2012.02.01 szerda, 18:50:54 »

Miért, hogyha elsőre indítózol akkor nem is indul be?  wow1

Ilyen hidegben az első sőt a második indítózásra nem indul be. Csak a 3-4, de volt hogy az 5-6 indítózásra indult el az autó.  rinya
Nem volt még dieselem, a benzines mindig elsőre, a nagy hidegben vagy ha béna voltam másodikra beindult  Wink
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8576 Dátum: 2012.02.01 szerda, 19:00:14 »

Ilyen hidegben az első sőt a második indítózásra nem indul be. Csak a 3-4, de volt hogy az 5-6 indítózásra indult el az autó.  rinya
Nem volt még dieselem, a benzines mindig elsőre, a nagy hidegben vagy ha béna voltam másodikra beindult  Wink
Hát én nemtudom hogy ez így normális dolog-e!?!?  Roll Eyes

Viszont kíváncsian várom mit mondanak a többiek!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8577 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:03:20 »

Ilyen hidegben az első sőt a második indítózásra nem indul be. Csak a 3-4, de volt hogy az 5-6 indítózásra indult el az autó.  rinya
Nem volt még dieselem, a benzines mindig elsőre, a nagy hidegben vagy ha béna voltam másodikra beindult  Wink
valahol fellevegősödik a rendszer!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #8578 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:17:02 »

Köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Pötyi TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #8579 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 08:09:08 »

valahol fellevegősödik a rendszer!
Gyerekek nagy a baj, ma reggel -14C és már be sem indult! falbav
A sok indítózástól meg az akku is gyengül rinya

 help
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #8580 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 08:13:46 »

Gyerekek nagy a baj, ma reggel -14C és már be sem indult! falbav
A sok indítózástól meg az akku is gyengül rinya

 help

Hol tankolsz? (Milyen minőségű a gázolaj benne?)
Izzítógyertyáid hogy állnak?
(Az akkut már nem kérdezem, hogy hogy áll... de hány éves egyébként)
Tudom, hogy elvileg nem szabad, de hidegindítóval (spray) próbáltad?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8581 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 09:08:37 »

Hol tankolsz? (Milyen minőségű a gázolaj benne?)
Izzítógyertyáid hogy állnak?
(Az akkut már nem kérdezem, hogy hogy áll... de hány éves egyébként)
Tudom, hogy elvileg nem szabad, de hidegindítóval (spray) próbáltad?


Ha rossz az izzítógyertya, akkor is be kell indulnia. Az akksi meg vagy tekeri, vagy nem.
A gázolaj minősége kérdéses lehet.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8582 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 09:12:46 »

Go még -14-ben elméletileg még simán működik. Levegősödés lesz vagy a go szűrőn nem megy át a kirakódás miatt a nafta.
Érdemes melegíteni hajszárítóval 5-10 percig és, ha úgy beindul akkor cserélni. ~5-6e ft.
Üdv, bb
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #8583 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 09:24:32 »

Ha rossz az izzítógyertya, akkor is be kell indulnia. Az akksi meg vagy tekeri, vagy nem.
A gázolaj minősége kérdéses lehet.


Hát ja. (akksit csak azért kérdezem, hogy hát ha az is hülyéskedik bizonyos kondíciók mellett -> nekem pl van egy trükköm, ami a régi autóknál még jobban működött: amikor hidegben nem indult a kocsit, s már nem is tekerte, akkor ráadtam a gyújtást, az összes nagyteljesítményű fogyasztót be kb 1 percig, aztán minden le, majd indítás -> az esetek 50%ban beindult a gép)

Én még az üzemanyagszűrőt is megnézném...
(most már trekxc is írja...)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #8584 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 09:27:05 »

Go még -14-ben elméletileg még simán működik. Levegősödés lesz vagy a go szűrőn nem megy át a kirakódás miatt a nafta.
Érdemes melegíteni hajszárítóval 5-10 percig és, ha úgy beindul akkor cserélni. ~5-6e ft.
Üdv, bb

A téeszben anno ezt úcs'csinálták, hogy malacperzselővel el kezdték melegíteni a blokkot alulról...   hehe
(de nem volt szabad nagy lángon és közelről, erre pár szétrepedt blokk után jöttek rá...  vigyor3 )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8585 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 09:29:24 »

A téeszben anno ezt úcs'csinálták, hogy malacperzselővel el kezdték melegíteni a blokkot alulról...   hehe
(de nem volt szabad nagy lángon és közelről, erre pár szétrepedt blokk után jöttek rá...  vigyor3 )

Ez valóban határozottan jobb, mint a hajszárító, de 1-99% az esély, hogy van ilyen otthon a kredencben vs nincs  nyes eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8586 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 12:46:59 »

A téeszben anno ezt úcs'csinálták, hogy malacperzselővel el kezdték melegíteni a blokkot alulról...   hehe
(de nem volt szabad nagy lángon és közelről, erre pár szétrepedt blokk után jöttek rá...  vigyor3 )

hohó, az MTZ alatt simán lehet tüzetrakni ha úgy adódna  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8587 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 15:35:37 »

Sziasztok!
Azt tapasztaltam mostanában, hogy a nagy hidegben 3x vagy 4x is kell izzítani, indítózni mire beindul a motor.  rinya
Amíg nem volt ilyen hideg, simán indult.
Ez az első diesel autóm, tudnátok nekem indítási tanácsokat adni?
köszi worship

Szia

Ez így szerintem nagyon nem normális. Bár emlékeim szerint az 1.8 TDCI az a régi Ford diesel. Esetlegesen az MK3-as dieseles társak talán okosabbat tudnának mondani. A 2.0-ok meg már a peugeot HDI motort nyomják. Nekem -12C mutatott reggel az óra, eddig az izzítás talán 1 sec volt, most szignifikánsan több, aztán pöcc-röff.

Sok mindent meg lehet nézni, bár ha eddig indult, akkor szerintem nem levegő. Esetlegesen az izzító gyertyák, rossz üzemanyag. Rakjál bele greenfuelt, mert az legalább a vizet megköti. Én azzal megyek.

Üdv
Csaba
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8588 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 17:31:21 »

Szia

Ez így szerintem nagyon nem normális. Bár emlékeim szerint az 1.8 TDCI az a régi Ford diesel. Esetlegesen az MK3-as dieseles társak talán okosabbat tudnának mondani. A 2.0-ok meg már a peugeot HDI motort nyomják. Nekem -12C mutatott reggel az óra, eddig az izzítás talán 1 sec volt, most szignifikánsan több, aztán pöcc-röff.

Sok mindent meg lehet nézni, bár ha eddig indult, akkor szerintem nem levegő. Esetlegesen az izzító gyertyák, rossz üzemanyag. Rakjál bele greenfuelt, mert az legalább a vizet megköti. Én azzal megyek.

Üdv
Csaba

Igen, az 1,8-as az a régi-régi ford dízel, anno még sima szívóként, 62 vagy 65 lóval, majd turbó lett, és így tovább. A 2,0 pug motor sem egy mai darab, az is vagy 20-30 éves szerkezet. Maga a blokk... a fej és a befecskendezés nyilván nem.
Az én MK3-am biz indul hidegben is. Az eddigi leghidegebb, amikor kinn aludt, kb -14 volt. Megvártam a pár másodperc izzítást, indítózok, és ugyanúgy beindult, mintha +14 lett volna. Persze érződött a motoron, hogy cefetül hideg, de ez a benzinesnél is így van - az ember nem nyomja neki, míg be nem melegedett.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8589 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 17:54:28 »

Igen, az 1,8-as az a régi-régi ford dízel, anno még sima szívóként, 62 vagy 65 lóval, majd turbó lett, és így tovább. A 2,0 pug motor sem egy mai darab, az is vagy 20-30 éves szerkezet. Maga a blokk... a fej és a befecskendezés nyilván nem.
Az én MK3-am biz indul hidegben is. Az eddigi leghidegebb, amikor kinn aludt, kb -14 volt. Megvártam a pár másodperc izzítást, indítózok, és ugyanúgy beindult, mintha +14 lett volna. Persze érződött a motoron, hogy cefetül hideg, de ez a benzinesnél is így van - az ember nem nyomja neki, míg be nem melegedett.

Én is így vagyok vele. Ilyenkor a váltót is manuálba teszem és előbb váltok, hogy a turbót is kíméljem.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #8590 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 18:21:39 »

nekem a hideg miatt indulás után még kb 30másodpercig nem reagál az érintő képernyő
másnak?
Naplózva
Pötyi TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #8591 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 18:31:10 »

Gyerekek nagy a baj, ma reggel -14C és már be sem indult! falbav
A sok indítózástól meg az akku is gyengül rinya
 help

Ma hazaértem a munkából, jött egy segítség, hogy bebikázzuk a kocsit mert a reggeli indítózástól lemerülőben van (lemerült) az akku. Bikázva sem sikerült beindítani sőt az akku is kampec szerintem. Hétvégére kapok kölcsön egy töltőt mert persze az enyém is most adta meg magát, feltöltöm az akkut és azt ajánlották, hogy vegyek hidegindító sprayt valami ilyesmit:( http://www.olajsziget.hu/gunk-termekek/teli-termekek/780-gunk-hidegindito-spray) ezzel indítsam be utána pedig tegyek az üzemanyaghoz valamilyen dermedésgátlót.  Azt mondták azért nem indul mert nem használom, ami igaz is mert hétköznap szinte semmit hétvégén is csak keveset megyünk a kocsival. Amúgy az üzemanyagot a közeli MOL és az OIL kúton vásároltam.
Teljesen kivagyok szomoru1
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8592 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 19:16:57 »

Ma hazaértem a munkából, jött egy segítség, hogy bebikázzuk a kocsit mert a reggeli indítózástól lemerülőben van (lemerült) az akku. Bikázva sem sikerült beindítani sőt az akku is kampec szerintem. Hétvégére kapok kölcsön egy töltőt mert persze az enyém is most adta meg magát, feltöltöm az akkut és azt ajánlották, hogy vegyek hidegindító sprayt valami ilyesmit:( http://www.olajsziget.hu/gunk-termekek/teli-termekek/780-gunk-hidegindito-spray) ezzel indítsam be utána pedig tegyek az üzemanyaghoz valamilyen dermedésgátlót.  Azt mondták azért nem indul mert nem használom, ami igaz is mert hétköznap szinte semmit hétvégén is csak keveset megyünk a kocsival. Amúgy az üzemanyagot a közeli MOL és az OIL kúton vásároltam.
Teljesen kivagyok szomoru1

Hát én nem tudom,de ezek a dizlik már nem azok a kattogós régi Fiatok, hogy áll egy pár napot aztán nem indul be. Itt az izzító gyertyák megoldják az ilyen gondot, legyen akármilyen hideg is, persze ha kitolom Moszkvába a Vörös térre 2 hétre lehet,hogy vakarózna indulás helyett,hogy most mit is csináljon, a helyzettel, de azért ilyen kis fagyocskákra még nem kellenne neki így reagálni.
Én felszeletelném ha így ott hagyna valahol. Többet F betűs autóm sem lenne, nemhogy Ford.
Gáz van azzal az autóval valahol.
Üzemanyagszűrő csere segítene, meg egy új bika akksi.
Hidegindító spray= féktisztító, odavág neki rendesen,de beindul Smiley
Most vetted az autót amúgy?

Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8593 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 19:32:41 »

Itt az izzító gyertyák megoldják az ilyen gondot, legyen akármilyen hideg is..

Dehogy... ha egyik izzítógyertya sem jó, akkor is beindul. A gyertya csak alapjárat-simítás, és a hidegindítás könnyítésére szolgál. De indul nélküle is.
Itt a bazinagy nyomáson történő porlasztás oldja meg a hideg-problémát.

Ma hazaértem a munkából, jött egy segítség, hogy bebikázzuk a kocsit mert a reggeli indítózástól lemerülőben van (lemerült) az akku. Bikázva sem sikerült beindítani sőt az akku is kampec szerintem. Hétvégére kapok kölcsön egy töltőt mert persze az enyém is most adta meg magát, feltöltöm az akkut és azt ajánlották, hogy vegyek hidegindító sprayt valami ilyesmit:( http://www.olajsziget.hu/gunk-termekek/teli-termekek/780-gunk-hidegindito-spray) ezzel indítsam be utána pedig tegyek az üzemanyaghoz valamilyen dermedésgátlót.  Azt mondták azért nem indul mert nem használom, ami igaz is mert hétköznap szinte semmit hétvégén is csak keveset megyünk a kocsival. Amúgy az üzemanyagot a közeli MOL és az OIL kúton vásároltam.
Teljesen kivagyok szomoru1

Az aksit töltsd fel, ez ok. Reggeli indítózás: ha 5 másodperc alatt nem indul be, akkor ott már baj van.
Hidegindítót ne használj, mert az tönkreteszi a motort. Úgy ledobhatja a fejet, hogy csak na. Az egyik ismerősömnek összejött.
Mikor cserélted az üzemanyag-szűrőt? ott lesz a bibi.
Ez az azért nem indul, mert nem használod, marhaság. Szerintem tele a szűrő, és azért nem indul.
Nem tudom, a tiédnél hol a szűrő, de ha elérhető, egy kis melegítés megoldhatja a problémát, hogy be tudd indítani.
Ha régen cserélted a szűrőt, eltömődnek a lyukak, és a sűrűbb gázolaj nehezen, vagy nem jut át a lyukakon.
Anno az Orion menet közben jutott el ide, a motor nem állt le, de alig ment. Másnap be tudtam indítani, de padlógázon épphogy ketyegett.
Ha elengedtem a gázt, le akart állni.
Merre vagy helyileg? Meleg garázzsal, töltővel tudnék szolgálni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #8594 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 19:41:17 »

Sziasztok!

Néztem ma fényre sötétedő belső visszapillantó tükröt, van rajta valami csatlakozó. Ott csak sima tápfeszt kap? Ha le akarom az én sima tükrömet cserélni, akkor valahonnan kell oda vinni 12 V-ot?

Másik: utólag lehet valahogy tempomatot belerakni? Gondolom a kormányon a kétoldai kapcsolópanelt cserélni kell, meg még miket kellhet?
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8595 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 19:58:19 »

Sziasztok!

Néztem ma fényre sötétedő belső visszapillantó tükröt, van rajta valami csatlakozó. Ott csak sima tápfeszt kap? Ha le akarom az én sima tükrömet cserélni, akkor valahonnan kell oda vinni 12 V-ot?

Másik: utólag lehet valahogy tempomatot belerakni? Gondolom a kormányon a kétoldai kapcsolópanelt cserélni kell, meg még miket kellhet?


Szia,

a tükörnek csak táp kell. Én annó a térképvilágításnak a +12V-ját vittem oda. Ekkor egy probléma van csak, hogy folyamatosan megy, nem kapcsol ki amikor az autó nem megy. Ezt az előző MK3-asban csináltam, több mint egy évig volt így és nem volt semmi gondom vele. Pici a fogyasztása.

Üdv
Csaba
Naplózva
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #8596 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 20:01:07 »

Megcsináltam!!!!!
Működik!!!!!
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #8597 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 20:02:31 »

Mármint a bizt.öv hangjelzésének a kiapcsolása.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8598 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 20:04:41 »

Ma hazaértem a munkából, jött egy segítség, hogy bebikázzuk a kocsit mert a reggeli indítózástól lemerülőben van (lemerült) az akku. Bikázva sem sikerült beindítani sőt az akku is kampec szerintem. Hétvégére kapok kölcsön egy töltőt mert persze az enyém is most adta meg magát, feltöltöm az akkut és azt ajánlották, hogy vegyek hidegindító sprayt valami ilyesmit:( http://www.olajsziget.hu/gunk-termekek/teli-termekek/780-gunk-hidegindito-spray) ezzel indítsam be utána pedig tegyek az üzemanyaghoz valamilyen dermedésgátlót.  Azt mondták azért nem indul mert nem használom, ami igaz is mert hétköznap szinte semmit hétvégén is csak keveset megyünk a kocsival. Amúgy az üzemanyagot a közeli MOL és az OIL kúton vásároltam.
Teljesen kivagyok szomoru1
hidegindítót én a helyedben nem eröltetném

valszeg a benne lévő go még nem erre a hőfokra volt belőve és megdermedt.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8599 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 20:07:29 »

Szia,

a tükörnek csak táp kell. Én annó a térképvilágításnak a +12V-ját vittem oda. Ekkor egy probléma van csak, hogy folyamatosan megy, nem kapcsol ki amikor az autó nem megy. Ezt az előző MK3-asban csináltam, több mint egy évig volt így és nem volt semmi gondom vele. Pici a fogyasztása.

Üdv
Csaba
mk3-nál 15 perc után egy relé lekapcsolt minden fogyasztót. amikor távirányítóval nyitottad a központizárat, akkor meg vissza Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 178 179 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.