Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.01 szombat, 10:19:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 168 169 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180 181 182 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11040245 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8700 Dátum: 2012.02.14 kedd, 20:10:00 »

Sziasztok!
Igaza volt aki írta, hogy érdemes megnézni a (mobile.de) oldalon a kocsikat.   wow1
Érdemes összehasonlítani a (hasznaltauto.hu) oldalon található hasonló kocsikkal   Wink
P.

Én írtam és nem véletlen. Hátha felébrednek az álomvilágban élők  hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8701 Dátum: 2012.02.14 kedd, 20:24:24 »

Én írtam és nem véletlen. Hátha felébrednek az álomvilágban élők  hehe
akkor még véletlen sem én írtam hamarabb eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8702 Dátum: 2012.02.14 kedd, 20:33:00 »

akkor még véletlen sem én írtam hamarabb eplus2

Valóban! Nem vettem észre.  De a lényeg ugyanaz wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8703 Dátum: 2012.02.14 kedd, 21:02:39 »

Valóban! Nem vettem észre.  De a lényeg ugyanaz wave
eljen Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #8704 Dátum: 2012.02.14 kedd, 22:06:06 »

Sziasztok!

Köszönöm a sok választ.
Amennyiben úgy gondoljátok, hogy eltúlzott az a vágyam, hogy 2,7M-ért ilyen Mondeot kapjak, én azt elhiszem.
Mint ahogyan írtam, most kezdtem ráállni jobban erre a keresésre és most érnek az elképzelések. Ha nem jól löttem be az árakat és az ezért kapható árut, akkor tévedtem, ezért bocsánatot kérek. Viszont miért ne tévedhettem volna? Ettől még sztem nem vagyok sem patkány, sem sokatakaró csóró magyar...
Azért azt kérem mindenkitől, hogy a bicska senkinek ne nyíljon ki a zsebében, ha hülyeséget írok, mert mint írtam, nem vagyok járatos ebben a témában, nem tudom, hogy miért mit kaphatok. Pont ezért kérdeztelek titeket. Azt tudom, hogy ennyit szántam rá. Ha ennyiért ez nem megy, akkor nem megy.
Ami a havi km-et illeti:
Naponta kocsival járok Bp-ről Taksonyba dolgozni: 44 km x 20 mnap= 880 km x 12 hó = 10.560 km
Havonta 1x-szer lemegyünk szüleimhez Miskolc mellé, oda vissza: 500 km x 12 hó = 6.000 km
Havonta 1x-szer lemegyünk páromék szüleihez S.patakra, oda vissza: 580 km x 12 hó = 6.960 km
Évente egy belföldi nyaralás: 600 km
Ez összesen: 24.120 km
Azért szerintem nem mondható, hogy hétvégente használom egy fél órát a kocsit, és mégis csak évi 24.000 km
Miért? Mert magánszemély vagyok, és átlagos célra használom az autót.
Ha a 4-es Mondeot nem kapom meg 2,7-ért, akkor val.színűleg más utat kell választani... (azért még nem fogok lopni... Wink )
De csak egy kérdés: ha azt mondjátok, hogy 80E Km-es Mondeo min. 3.4 M-be kerül, akkor mi arra a "garancia", hogy egy 300EKM-es kocsit valaki nem tekert vissza és hirdeti meg 3.4M-ba, hogy azt higgyem ez tényleg igazi km, hiszen drága...? Amiket leírtatok, nekem az jön le, hogy kideríteni úgy sem lehet. Lelakott autót úgy sem fogok venni. Annyira sóher úgysem vagyok, hogy 2,7 M esetében sajnáljak 15E Ft-ot az átvizsgálásra, de mégis ki fogja nekem megmondani, hogy az a 80E Km az tényleg annyi? Mert ha csak az árból érződik, akkor könnyen lehet, hogy csak egy különösen pénzéhes kereskedővel találkoztam.
Még annyi, hogy ha valaki nagyképűségnek tartja , hogy én 2,7M-ért akarok "nagy"autót venni, azért azt tudnia kell, hogy ezért a pénzért én nem a banknak fogok autót venni, hanem egy az egyben magamnak és nem 12 év alatt gyűjtöttem ezt a pénzt.

A kérdés tehát továbbra is az, hogy ha nem az árat nézem és nem az autó "lelakottságát", akkor hogyan tudom kideríteni, hogy a 80EKM az tényleg annyi?
Naplózva
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #8705 Dátum: 2012.02.14 kedd, 22:27:08 »

Viszont miért? Mert még a wartburgos-zsugulis időkből való az, hogy ha egy autó 100E-t futott, akkor az már szhar.
...

Nem semmi a meghirdetett kocsi. Ettől már azért félnék a 75 kancás Astra után...  hehe
Naplózva
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #8706 Dátum: 2012.02.14 kedd, 22:35:26 »

Azért hangsúlyoznám, hogy NAGYON köszönöm a segítséget és a kommenteket! Ezeknek köszönhetően kerülhetek képbe.
Köszi tényleg!  worship worship worship
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8707 Dátum: 2012.02.14 kedd, 22:48:13 »

A vita tárgya egy olyan kategóriájú autó ami listaáron kb 10millió de alkudva 8 felett kivihető a szalonokból. Szerinted ki az a hüle aki csak azért akarja eladni neked 4 évesen "kevés" kilométerrel hogy te járjál jól? Azért ennyire nem emberbarát se itt se másutt senki sem. A helyzet az hogy nincs ingyen ebéd sehol se. 2,7 millió Ft-ért kapni fogsz egy annak megfelelő műszaki tartamot és élettartamot. Ez már messze lesz az új állapottól de odafigyeléssel és jó állapotfelméréssel még sokáig szolgálhat. Ha nem így lenne akkor senki nem venne új autót. Az én véleményem az hogy felejtsd el a km függőséget. Ezek az autok nem borulnak szét 100ekm után. Az MKIII-ba  én belepakoltam 274ekm-et, amikor megjött az MKIV-es ebből lett második autó az asszonynak már csak azért mert semmi baja 98%-bn autopályán használtam és nem vagyok olyan jó szívű bárki idegent megajándékozzak egy kiváló műszaki állapotban lévő de km futás miatt irreálisan olcsón mondhatni ajándék áron értékesíthető járművel. Ismerve a mai magyar valóságot ha elpasszoltam volna akkor viszont láthattam volna mint 98ekm futott gépet, miért is? mert 2006 végi, tehát ennyi lehet benne egyes elméletek szerint. Ugyan már dizelt ki vesz ennyi futásteljesítményre újonnan? Átlag user nem is venne észre semmit mert kb még olyan 80-100ekm még minden gyári alkatrésze kibir rajta. A mondeoknál csak egyszeres a km tárolás gyakorlatilag semillyen lehetőség nincs a km visszatekerés kimutatására csak egy nagyon profi diag és állapotfelügyelet. Tanácsot nem akarok adni de jobban jársz ha az állapotra koncentrálsz mint arra hogy éppen mennyi km-rt mutat a számláláló. A számláló becsapható.
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #8708 Dátum: 2012.02.14 kedd, 23:15:12 »

Szia Stealt!
Mi újság Algyőn?  wow1
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8709 Dátum: 2012.02.14 kedd, 23:28:54 »

Sziasztok!

Köszönöm a sok választ.
Amennyiben úgy gondoljátok, hogy eltúlzott az a vágyam, hogy 2,7M-ért ilyen Mondeot kapjak, én azt elhiszem.
Mint ahogyan írtam, most kezdtem ráállni jobban erre a keresésre és most érnek az elképzelések. Ha nem jól löttem be az árakat és az ezért kapható árut, akkor tévedtem, ezért bocsánatot kérek. Viszont miért ne tévedhettem volna? Ettől még sztem nem vagyok sem patkány, sem sokatakaró csóró magyar...
Azért azt kérem mindenkitől, hogy a bicska senkinek ne nyíljon ki a zsebében, ha hülyeséget írok, mert mint írtam, nem vagyok járatos ebben a témában, nem tudom, hogy miért mit kaphatok. Pont ezért kérdeztelek titeket. Azt tudom, hogy ennyit szántam rá. Ha ennyiért ez nem megy, akkor nem megy.
....

A kérdés tehát továbbra is az, hogy ha nem az árat nézem és nem az autó "lelakottságát", akkor hogyan tudom kideríteni, hogy a 80EKM az tényleg annyi?

Szerintem félreérted. Mindenki segítő szándékkal állt a kérdéshez. Pont ez az, amiben segíteni akart mindenki. Én hónapokig jártam utána, titánium, autómata, kombit kerestem. Ezzel alapvetően beszűkítettem a teret. Végül 3.6M-ért megkaptam a szekeret. 75eKm-el 3 évesen, szervízkönyvvel. Nem tudom, hogy tekertek-e rajta, de az állapotfelmérés alapján nem, de nem számít. Én nagyon jó állapotú autót akartam és azt is kaptam. Ez az autó a megvétel előtt 5 hónappal 4.1MFt-ért volt kirakva. Viszont az MK3-asomat úgy adtam el 203eKm-el, hogy egy napot sem állt kereskedésben. Az autó hibátlan volt és szerintem nem volt a futásteljesítménye felénél sem.

Javaslatom továbbra is az, hogy állapotot és felszereltséget nézz. Ha kell szerzünk valakit, aki visszatekeri neked az órát Smiley

Ha diesel-t akarsz, akkor inkább arra figyelj, hogy jó legyen a motor, ne legyen lelakva. Az, hogy mennyit mutat az óra ne érdekeljen szerintem.

Üdv
Csaba
Naplózva
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #8710 Dátum: 2012.02.15 szerda, 07:43:18 »

Egyébként két dolog miatt gondolom/gondoltam azt, hogy én 3M alatt tudok 80EKM-es Mondeot venni:
1. Ha valaki vesz 8M-ért egy új autót és nem céges célt szolgál, az valószínűleg a preztistartalom miatt veszi meg az autót. Álalában az ilyen emberek úgy gondolkodnak, hogy 3-4 évesen az autó elvesztette a preztistartalmát ezért le kell cserélni, hogy továbra is menő legyen. Ilyen szerintem van, csak természetesen 40 eladott Mondeóból 1 ilyen... szomoru1
2. Sokan vesznek hitelre autót. Én nem így szeretném. Namost az 1-es csoportban leírt embertípushoz hasonlóan vannak akik szintén akarnak jó autót venni, csak éppen nem tehetik meg, persze ezen már nem gondolkodnak el. Felveszik a combos hitelt és beleugranak a vásárlásba. Ezek az emberek egy idő után belebuknak a hitelbe és szabadulni kell az autótól. Szerintem ez már gyakoribb eset...
Szerintem az 1-es eset magáért beszél és van ilyen, csak ezt kifogni különleges szerencse kell... taps
A 2-es esetben viszont én azt nem tudom/értem, hogy ha egy kocsit a bank visszavesz akkor annak mennyire csökken az ára? Illetve mi történik ezekkel az autókkal? Elárverezi a bank? Kerestem autó árveréseket a neten, de ezek általában gagyibb autók és elég kevés van. Akkor hova tűnnek ezek az autók?
Egyáltalán mit csinálnak a bankok a sok visszavett autóval? Nekem ez a rész ködös, de lajikus és hozzá nem értő fejemmel, talán ezt a helyzetet tekintem reménytelinek, hogy hátha ki lehet fogni egy ilyen autót.
A másik dolog, hogy sajnos mintha azt vennném észre, hogy manapság a kereskedők jobban örülnek, ha valaki hitelre vesz autót és már nem jelent olyan nagy dolgot, ha valaki KP-ért akar kocsit venni.... rinya
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8711 Dátum: 2012.02.15 szerda, 08:30:11 »

Egyébként két dolog miatt gondolom/gondoltam azt, hogy én 3M alatt tudok 80EKM-es Mondeot venni:
1. Ha valaki vesz 8M-ért egy új autót és nem céges célt szolgál, az valószínűleg a preztistartalom miatt veszi meg az autót. Álalában az ilyen emberek úgy gondolkodnak, hogy 3-4 évesen az autó elvesztette a preztistartalmát ezért le kell cserélni, hogy továbra is menő legyen. Ilyen szerintem van, csak természetesen 40 eladott Mondeóból 1 ilyen... szomoru1
2. Sokan vesznek hitelre autót. Én nem így szeretném. Namost az 1-es csoportban leírt embertípushoz hasonlóan vannak akik szintén akarnak jó autót venni, csak éppen nem tehetik meg, persze ezen már nem gondolkodnak el. Felveszik a combos hitelt és beleugranak a vásárlásba. Ezek az emberek egy idő után belebuknak a hitelbe és szabadulni kell az autótól. Szerintem ez már gyakoribb eset...
Szerintem az 1-es eset magáért beszél és van ilyen, csak ezt kifogni különleges szerencse kell... taps
A 2-es esetben viszont én azt nem tudom/értem, hogy ha egy kocsit a bank visszavesz akkor annak mennyire csökken az ára? Illetve mi történik ezekkel az autókkal? Elárverezi a bank? Kerestem autó árveréseket a neten, de ezek általában gagyibb autók és elég kevés van. Akkor hova tűnnek ezek az autók?
Egyáltalán mit csinálnak a bankok a sok visszavett autóval? Nekem ez a rész ködös, de lajikus és hozzá nem értő fejemmel, talán ezt a helyzetet tekintem reménytelinek, hogy hátha ki lehet fogni egy ilyen autót.
A másik dolog, hogy sajnos mintha azt vennném észre, hogy manapság a kereskedők jobban örülnek, ha valaki hitelre vesz autót és már nem jelent olyan nagy dolgot, ha valaki KP-ért akar kocsit venni.... rinya

drukkolok neked, de azért az én véleményem:
1. a Mondeo nem igazán presztizs autó. Én presztizsből vennék egy A8-at, vagy egy S-class mergát.
2. a mondeóban álltalában olyanok ülnek, akik gondolkodnak vagy cégesek.

Üdv
Csaba
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8712 Dátum: 2012.02.15 szerda, 08:39:16 »

Szia Stealt!
Mi újság Algyőn?  wow1
Gondoltam rád. Legközelebb remélem korábban tudom meg hogy mennem kell és beütünk egy lángost  vigyor3 Amúgy a fene a hideg havas délvidékbe. Az embernek nincs kedve leautózni a jó meleg északról  nyes
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #8713 Dátum: 2012.02.15 szerda, 08:52:13 »

Sziasztok!

Köszönöm a sok választ.
...

A kérdés tehát továbbra is az, hogy ha nem az árat nézem és nem az autó "lelakottságát", akkor hogyan tudom kideríteni, hogy a 80EKM az tényleg annyi?

Amit Te keresel, az sztem az új árának kb a 60%-át érheti most.
Bocsánatot kérni, bicskázni, stb. stb sztem nem kell. Jó lenne ha az MK4 fórum egy objektív fórum maradna…
A km-eid alapján vszínű nem 3 évre veszed az autót. Ha már legalább 6 évre veszed, akkor én elgondolkodnék azon, hogy bemegyek  egy szalonba, hozzácsapatnék a 2,7hez 1-1.5 hitelt, s akkor kitolnék egy új autót (ami nem mondeo, de lehet focus, astra, cruze, stb). Sőt, raktári kocsikat nézegetnék, mert azokból lehet (ma már nem annyira, de még) pofátlanul alkudni. (1M Ft lizing 6 évre a legrosszabb esetben is 17E Ft/hó) Ha nem komálod a hitelt (bár én a mai gazdasági helyzetben mindenkinek azt szoktam tanácsolni, hogy amit lehet, azt most még hitelre vegyen) azért gondold át, mert ha van folyamatosan pénzed (miért ne lenne), akkor miért várj 6 évig, hogy összegyűjts egy újra, mikor már az elején elhozhatod. Igaz ez úgy, hogy igen is a hitelből is kell pofátlanul alkudni! (nekem 4 éve 23%ot sikerült ha a havidíjat nézem). Ezek mellett ha a havi összktsg-et nézed, akkor olyanok is számítanak, hogy egy hitel melletti integrált casco az nagyságrendileg olcsóbb, mint egy külön kötött. Egy hiteles autót sem kell elítélni, hogy nem az övé. De az övé, mert ő jár vele, ennyi. Valakinek így jobban megéri, mert ha az elején ő fizette volna ki, akkor az ő zsebére ment volna, hitelre meg nem Wink . (s ugyanúgy ő jár vele, az ő nevén van, még a hitelszerződés is az ő nevére szól).
Ha meg mégis Mondeo 2,7-ért, akkor én fordítva ülnék fel a lóra, s a fennálló állapotokat a saját magam javára fordítanám. Mit jelent ez? Köpködjük a neppert, hogy g3ci. Hát akkor ha ilyen ügyes és g3ci, akkor dolgozzon neked: bízz meg egy bérneppert (ha kell tudok ajánlani is, de kérdezz itt is (wyctor talán, de ő nem neper, csak adhat tanácsot…)), hogy hozzon be neked kintről adott típust. Ami árat elkér (nem sok) azt akkor is „kifizeted” ha átvereted magad egy bármilyen kereskedésben egy 80E km-es kocsival. Fontos: a km-t használtnál felejtsd el mindig, most is. Hozass be 2,5-ért egy 200-250Ekm-t de azt autópályán futott kocsit, lehetőleg németet. Aztán a 2,7 mellé tegyél be a törzskönyv mellé 500-at, hogy ha vmi gebasz van, tudd kifizetni (ebből már tudsz bármit okosan javítani, ami egy ilyen autónál esetleg gallyra mehet: turbó, befecskendezés, lendkerék, automata váltó, stb). Ha itt van csináltatsz egy fullos kötelező szervizt, olajak, szűrők, szíjak, turbócső Wink , s lesz egy tuti kis autód, ami 160E km-t simán el fog még menni.
Ha a km óra továbbra is zavarni fog, akkor visszatekerteted magadnak, de nem tök mindegy, hogy mit mutat? Ma egy autó azért el tud menni 500E km-t.
(nekem is volt egy hasonló tervem egy fekete 2.2es galaxyval, át lett volna pakolva alapból az egész motor, de telibe (nagyobb turbó, intercooler, komolyabb CR rendszer, erősebb kuplung, stb stb),4 lemezfelnis malomkerékkel, szolid ültetéssel, sötétítve, hogy egy jó kis understatement (240/600+) autót csináljak belőle, így nem az számított volna, hogy 250E km-t mutat az óra, hanem a prémiumkategóriások belső tükörben való bezoomolási sebessége  eplus2 ;  de most másba vagyok szerelmes…)

Kérdéseid:
300Ekm-es kocsi 3.4-ért: simán előfordulhat, mert a mondeo strapabíró, ha vigyáztak rá, nem látszik rajta a 300E km (az enyém ha le van mosva általában újnak hiszik, ill most már nem a ledes lámpák hiánya miatt). De a kereskedőnek is élni kell, ezért inkább adja olcsóbban, hogy menjen el (jobban keres a több kisebb haszonból, mint a pár nagyból, ezért több a mondeo hirdetés, mint a magasabb kategóriáké, bár ott is van azért kereslet).
Átvizsgálás: az nincs 15E, 6ért meg kell csinálják. De egy mo-i márkaszerviz sem biztos, hogy megmondja, hogy tekert volt.

80E km tényleg annyi-e:
tehát: kmórát, állapotot, szervizkönyvet elfelejted. Alvázszámot nézel. ha mo-i, akkor szervizben megkérdezed, hogy mikor voltak a garis javításai, akkor mennyi volt a km. ebből kapsz egy deriváltat (átlag futásteljesítményt) amit az aktuális korra ha visszaszorzol meg lesz, hogy akkor kb mennyi km-nek kell lenni az autóban. Ezen kívül kéred az összes szervizpapírt, amit az autó addig kapott. Mondjuk ezt kevesen őrizgetik, kevés olyan elborult van, mint én, aki még fotódoksit, meg tankolási excel táblát is csinál az autóról, km állásokkal, stb.
garanciaidő utáni élet: a szervizek nem látják egymás infóit, így azt kell lekédrdezni, ahová hordták, mikor volt ott mennyi km-ekkel.
ha külföldi a kocsi, úgy nehezebb, de meg kell próbálni. Ha 2 évesen volt egy garis javításon a németeknél 160E km-nél, akkor el kell gondolkodni, hogy 4 évesen hogy van benne 80… Kinti szervizt is tehát fel kell hívni úgy a garis dolgok miatt, mint a gari utáni szervizek miatt. Na most ezt egy kereskedős kocsinál kideríteni a neppertől, hogy hova volt hordva (már ő se tudja, mert a töröktől vette…), lehetetlen. Ezért kell sztem a bérnepper.
Aztán van olyan is, hogy barátom kinézett egy FR leont a mobile.de-n, zsebbe vette a pénzt, kiment vonattal, s hazahozta magának, tök jó vétel volt, azóta is azzal jár…

preztistartalom: ha vkinek a preztis számít, meg 3 évesen cserélgeti az újat, az 8M-ért nem autót vesz, hanem extrákat, az meg nem a Mondeo kategória.

bebukott hiteles autó: ez is jól járható út, de ha nézegeted a hitelátvállalásos hirdetéseket, akkor kevés a nagyobb kategória, ahol bebukott a hitel, inkább sx4-ekkel, stb tudsz találkozni, ahol 0%ra jöttek el… (de igyekezned kell ,mert most még találsz ilyet, évvége felé meg a továbbiakban már kevesebb lesz, mert a chf-et hamarosan helyreteszik…)
A kocsit a bank ha visszaveszi, ott már meg is van rá a neppercsoport akik viszik tovább… Odaférni kb lehetetlen. Ha elmész egy árverésre, akkor ott 2m/130kg-os emberkék magyarázzák el neked, hogy miért nem kell licitálnod. (eddig ez csak az ingatlannál volt, beszűkült piacnál már az autóknál is...)

kereskedő meg a hitel: pont fordítva látod: a kereskedőnek ma már mindegy mire viszed el, csak vidd el. Ma már nem kapnak a hitel után „jutalékot” amiért megérné a hitelt kihelyezni. Így az árból sem tud ez miatt engedni. (ezt egyébként saját erénynek emelik ki a kereskedésnek: „nálunk ugyanannyi az autó hitellel, mint kpben”…) A hitelt csak azért magyarázzák rád, mert lehet akkor drágább kocsit viszel.

Már most nézegesd a mobile.de-t.  Wink

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8714 Dátum: 2012.02.15 szerda, 08:56:57 »

1.) Csak ott bukik az elgondolásod hogy a mondeo NEM presztizsauto hanem egy igen kiváló strapabíró munkaautó ami sok paraméterében összemérhető egy premium képességeivel. De ettől még nem premium kategória. Egyelőre egy fostalicska passatnak nagyobb a presztizse mint egy mondeonak. Aki világolni akar az nem mondeot vesz. Aki nem akar feltünösködni csak használni akar egy strapabíró gépet alacsony fenntartási költséggel jó ár/érték aránnyal az lássuk be a racionálisabb fajtához szokott tartozni az nem fog csak azért autót cserélni 3 évente mert régi a rendszám.
2.)A banki bebukások elsősorban a kis és alsó-közép kategóriában voltak a közép kategóirában már nagyon ritka, oda egy csúnya cég csőd kell.

Ettől függetlenül kívánom legyen szerencséd, de jobban jársz ha az állapotát nézed inkább mint a kilóméterórát. Ezek az autók nagyon sokat kibírnak, pont ezért is merik ilyen gátlástalanúl visszatekergetni az órákat.

Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8715 Dátum: 2012.02.15 szerda, 09:00:53 »

Nagyon jól összefoglaltad wave
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #8716 Dátum: 2012.02.15 szerda, 09:11:19 »

Gondoltam rád. Legközelebb remélem korábban tudom meg hogy mennem kell és beütünk egy lángost  vigyor3 Amúgy a fene a hideg havas délvidékbe. Az embernek nincs kedve leautózni a jó meleg északról  nyes
Lángos: rendben!
Hideg: nagyon unom már! Jöhetne már a tavasz!
Tényleg szólj, ha erre jársz!
 wave integet2
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #8717 Dátum: 2012.02.15 szerda, 09:31:48 »

...
bezoomolási sebessége  eplus2
...


most látom, rosszul írtam: kizoomolási Wink  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #8718 Dátum: 2012.02.15 szerda, 09:32:29 »

hmmm, milyen jó: pont annyiadik oldalon járunk, ahány lovas a gép  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8719 Dátum: 2012.02.15 szerda, 09:48:33 »

hmmm, milyen jó: pont annyiadik oldalon járunk, ahány lovas a gép  vigyor3

Mármint a Te géped. Nekem azt írja, hogy első oldal.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8720 Dátum: 2012.02.15 szerda, 13:25:30 »



De kár, h kevés ilyen gondolkodású ember van!  taps taps eljen eljen   Ebbe tényleg minden benne van
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8721 Dátum: 2012.02.15 szerda, 14:36:07 »

Sziasztok

Találkoztatok már olyan problémával, esetleg típushibával (2.0 tfci), hogy a GO szűrő utáni átlátszó csőben buborékok szaladgálnak? Rendes kb 1 cm-es csövet megtöltő buborék és 3-4 másodpercenként jön ki a GO házból...  Ha van rá igény szívesen levideózom, érdekes látvány Smiley

Laca
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8722 Dátum: 2012.02.15 szerda, 15:02:59 »

Sziasztok

Találkoztatok már olyan problémával, esetleg típushibával (2.0 tfci), hogy a GO szűrő utáni átlátszó csőben buborékok szaladgálnak? Rendes kb 1 cm-es csövet megtöltő buborék és 3-4 másodpercenként jön ki a GO házból...  Ha van rá igény szívesen levideózom, érdekes látvány Smiley

Laca

Valahol levegősödik... ez akár a visszatérő ágnál is lehet, mert a go visszamegy a szűrőbe. Ez nem jó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8723 Dátum: 2012.02.15 szerda, 15:08:07 »

Valahol levegősödik... ez akár a visszatérő ágnál is lehet, mert a go visszamegy a szűrőbe. Ez nem jó.

Elképzelhető, hogy emiatt rángat a motorom? Smiley

Esetleg van tipp, hogy kire lehetne bízni egy ilyen probléma feltárását? Smiley

Laci
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8724 Dátum: 2012.02.15 szerda, 15:18:56 »

Elképzelhető, hogy emiatt rángat a motorom? Smiley

Esetleg van tipp, hogy kire lehetne bízni egy ilyen probléma feltárását? Smiley

Laci
Szia Laci!
Sztm igen, hiszen nekem is rángat és láttam már én is buborékot sajna. Videót azért csinálj  worship
Amit tavasszal én megcsinálok: go cső csatik szét, olajjal beken és utána vissza (ami a legelső lépés ezen hiba megszüntetésére a leírás alapján).
Plusz go szűrő házat is széttekerem ellenőrzöm és az "O" gyűrűt is beolajozom és újra összetekerem, ha minden jó odabent.
Egyenlőre ennyi és utána meglátjuk.
Üdv, bb
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8725 Dátum: 2012.02.15 szerda, 15:27:45 »

Esetleg van tipp, hogy kire lehetne bízni egy ilyen probléma feltárását? Smiley
Sztm Vik biztosan gyorsan megtalálná a levegősödés okát  eljen Csörögj rá  integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #8726 Dátum: 2012.02.15 szerda, 19:18:22 »

Amit Te keresel, az sztem az új árának kb a 60%-át érheti most.
Bocsánatot kérni, bicskázni, stb. stb sztem nem kell. Jó lenne ha az MK4 fórum egy objektív fórum maradna…
A km-eid alapján vszínű nem 3 évre veszed az autót. Ha már legalább 6 évre veszed, akkor én elgondolkodnék azon, hogy bemegyek  egy szalonba, hozzácsapatnék a 2,7hez 1-1.5 hitelt, s akkor kitolnék egy új autót (ami nem mondeo, de lehet focus, astra, cruze, stb). Sőt, raktári kocsikat nézegetnék, mert azokból lehet (ma már nem annyira, de még) pofátlanul alkudni. (1M Ft lizing 6 évre a legrosszabb esetben is 17E Ft/hó) Ha nem komálod a hitelt (bár én a mai gazdasági helyzetben mindenkinek azt szoktam tanácsolni, hogy amit lehet, azt most még hitelre vegyen) azért gondold át, mert ha van folyamatosan pénzed (miért ne lenne), akkor miért várj 6 évig, hogy összegyűjts egy újra, mikor már az elején elhozhatod. Igaz ez úgy, hogy igen is a hitelből is kell pofátlanul alkudni! (nekem 4 éve 23%ot sikerült ha a havidíjat nézem). Ezek mellett ha a havi összktsg-et nézed, akkor olyanok is számítanak, hogy egy hitel melletti integrált casco az nagyságrendileg olcsóbb, mint egy külön kötött. Egy hiteles autót sem kell elítélni, hogy nem az övé. De az övé, mert ő jár vele, ennyi. Valakinek így jobban megéri, mert ha az elején ő fizette volna ki, akkor az ő zsebére ment volna, hitelre meg nem Wink . (s ugyanúgy ő jár vele, az ő nevén van, még a hitelszerződés is az ő nevére szól).
Ha meg mégis Mondeo 2,7-ért, akkor én fordítva ülnék fel a lóra, s a fennálló állapotokat a saját magam javára fordítanám. Mit jelent ez? Köpködjük a neppert, hogy g3ci. Hát akkor ha ilyen ügyes és g3ci, akkor dolgozzon neked: bízz meg egy bérneppert (ha kell tudok ajánlani is, de kérdezz itt is (wyctor talán, de ő nem neper, csak adhat tanácsot…)), hogy hozzon be neked kintről adott típust. Ami árat elkér (nem sok) azt akkor is „kifizeted” ha átvereted magad egy bármilyen kereskedésben egy 80E km-es kocsival. Fontos: a km-t használtnál felejtsd el mindig, most is. Hozass be 2,5-ért egy 200-250Ekm-t de azt autópályán futott kocsit, lehetőleg németet. Aztán a 2,7 mellé tegyél be a törzskönyv mellé 500-at, hogy ha vmi gebasz van, tudd kifizetni (ebből már tudsz bármit okosan javítani, ami egy ilyen autónál esetleg gallyra mehet: turbó, befecskendezés, lendkerék, automata váltó, stb). Ha itt van csináltatsz egy fullos kötelező szervizt, olajak, szűrők, szíjak, turbócső Wink , s lesz egy tuti kis autód, ami 160E km-t simán el fog még menni.
Ha a km óra továbbra is zavarni fog, akkor visszatekerteted magadnak, de nem tök mindegy, hogy mit mutat? Ma egy autó azért el tud menni 500E km-t.
(nekem is volt egy hasonló tervem egy fekete 2.2es galaxyval, át lett volna pakolva alapból az egész motor, de telibe (nagyobb turbó, intercooler, komolyabb CR rendszer, erősebb kuplung, stb stb),4 lemezfelnis malomkerékkel, szolid ültetéssel, sötétítve, hogy egy jó kis understatement (240/600+) autót csináljak belőle, így nem az számított volna, hogy 250E km-t mutat az óra, hanem a prémiumkategóriások belső tükörben való bezoomolási sebessége  eplus2 ;  de most másba vagyok szerelmes…)

Kérdéseid:
300Ekm-es kocsi 3.4-ért: simán előfordulhat, mert a mondeo strapabíró, ha vigyáztak rá, nem látszik rajta a 300E km (az enyém ha le van mosva általában újnak hiszik, ill most már nem a ledes lámpák hiánya miatt). De a kereskedőnek is élni kell, ezért inkább adja olcsóbban, hogy menjen el (jobban keres a több kisebb haszonból, mint a pár nagyból, ezért több a mondeo hirdetés, mint a magasabb kategóriáké, bár ott is van azért kereslet).
Átvizsgálás: az nincs 15E, 6ért meg kell csinálják. De egy mo-i márkaszerviz sem biztos, hogy megmondja, hogy tekert volt.

80E km tényleg annyi-e:
tehát: kmórát, állapotot, szervizkönyvet elfelejted. Alvázszámot nézel. ha mo-i, akkor szervizben megkérdezed, hogy mikor voltak a garis javításai, akkor mennyi volt a km. ebből kapsz egy deriváltat (átlag futásteljesítményt) amit az aktuális korra ha visszaszorzol meg lesz, hogy akkor kb mennyi km-nek kell lenni az autóban. Ezen kívül kéred az összes szervizpapírt, amit az autó addig kapott. Mondjuk ezt kevesen őrizgetik, kevés olyan elborult van, mint én, aki még fotódoksit, meg tankolási excel táblát is csinál az autóról, km állásokkal, stb.
garanciaidő utáni élet: a szervizek nem látják egymás infóit, így azt kell lekédrdezni, ahová hordták, mikor volt ott mennyi km-ekkel.
ha külföldi a kocsi, úgy nehezebb, de meg kell próbálni. Ha 2 évesen volt egy garis javításon a németeknél 160E km-nél, akkor el kell gondolkodni, hogy 4 évesen hogy van benne 80… Kinti szervizt is tehát fel kell hívni úgy a garis dolgok miatt, mint a gari utáni szervizek miatt. Na most ezt egy kereskedős kocsinál kideríteni a neppertől, hogy hova volt hordva (már ő se tudja, mert a töröktől vette…), lehetetlen. Ezért kell sztem a bérnepper.
Aztán van olyan is, hogy barátom kinézett egy FR leont a mobile.de-n, zsebbe vette a pénzt, kiment vonattal, s hazahozta magának, tök jó vétel volt, azóta is azzal jár…

preztistartalom: ha vkinek a preztis számít, meg 3 évesen cserélgeti az újat, az 8M-ért nem autót vesz, hanem extrákat, az meg nem a Mondeo kategória.

bebukott hiteles autó: ez is jól járható út, de ha nézegeted a hitelátvállalásos hirdetéseket, akkor kevés a nagyobb kategória, ahol bebukott a hitel, inkább sx4-ekkel, stb tudsz találkozni, ahol 0%ra jöttek el… (de igyekezned kell ,mert most még találsz ilyet, évvége felé meg a továbbiakban már kevesebb lesz, mert a chf-et hamarosan helyreteszik…)
A kocsit a bank ha visszaveszi, ott már meg is van rá a neppercsoport akik viszik tovább… Odaférni kb lehetetlen. Ha elmész egy árverésre, akkor ott 2m/130kg-os emberkék magyarázzák el neked, hogy miért nem kell licitálnod. (eddig ez csak az ingatlannál volt, beszűkült piacnál már az autóknál is...)

kereskedő meg a hitel: pont fordítva látod: a kereskedőnek ma már mindegy mire viszed el, csak vidd el. Ma már nem kapnak a hitel után „jutalékot” amiért megérné a hitelt kihelyezni. Így az árból sem tud ez miatt engedni. (ezt egyébként saját erénynek emelik ki a kereskedésnek: „nálunk ugyanannyi az autó hitellel, mint kpben”…) A hitelt csak azért magyarázzák rád, mert lehet akkor drágább kocsit viszel.

Már most nézegesd a mobile.de-t.  Wink


NAAAAGGGGYYYYOOOON JÓL ÖSSZEFOGLALTAD!!!!!!! worship worship worship worship worship worship worship


Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8727 Dátum: 2012.02.15 szerda, 19:39:39 »

Egyébként két dolog miatt gondolom/gondoltam azt, hogy én 3M alatt tudok 80EKM-es Mondeot venni:
...
A másik dolog, hogy sajnos mintha azt vennném észre, hogy manapság a kereskedők jobban örülnek, ha valaki hitelre vesz autót és már nem jelent olyan nagy dolgot, ha valaki KP-ért akar kocsit venni.... rinya

Mindenfélét lehet gondolni. Ezzel még nincs baj. Lenn már páran jól kivesézték a témát, de azért hadd tegyek hozzá pár apróságot.
Szerintem sem presztízsautó, és pont ezért tartaná jobban az árát. Nézz meg egy bmw-t, na annak aztán szalad lefelé az ára, főleg ha kijött egy újabb.
Az utolsó előtti széria már ósdi (szerintük). Az a réteg arról szól, megvesszük, akármennyibe is kerül.
Szóval, a másik dolog. A kereskedő haszna nem igazán az autó eladásából van, hanem a hitel kihelyezéséből, merthogy jutalékot kap.
Nagyon nem vagy képben, ha ezt nem tudtad, és ez nem jó hír neked, mert mint máshol is, itt is nagyon sokat ér az információ.
Hadd idézzem a gátőrös mondást: fogsz te még nagyot nézni.
Van egy régi-régi trükk, azt mondod, valószínűleg hitelre veszed, majd amikor megegyeztetek, akkor kinyögöd, hogy kp. Vagy bejön, vagy nem.
Banki visszavett autó. Nem kell azt hinni, hogy a bank h..lye. Az autót annyiért akarja eladni, amennyiért lehet. Azért 1 millióval olcsóbban adja? Dehogy adja... amúgy is ezt egy külső kereskedő árulja, aki abból él, hogy jól jár. Nem a vevő, hanem ő teszi a zsebbe a difit.
Hiteles+bajban van. Szerintem ilyenektől meg végképp nem lehet venni autót. Ő azt hiszi, ha ő újonnan mondjuk 5 millióért vette, befizetett eddig 1,5-öt, akkor jó lenne 3,5-öt kapni, persze amikor kiderül, hogy a tartozás akár 4+, az autó meg csak 3-at ér, akkor nem akar belemenni semmibe. Nem veszi tudomásul, hogy az autója már nem ér annyit, amennyiért ő vette, és hogy az árfolyam miatt jól megugrott a tartozás, csak azt fogja darálni, hogy már mennyit kifizetett.
A hitelátvállalás az egyik legrosszabb dolog. Szinte biztos, ha piaci ár+felveszel most hitelt, jobban jársz, mintha átnyergelsz az ő hitelébe.

De ne legyen igazam, és fogd ki az aranyhalat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #8728 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:23:00 »

Egyik autókereskedésben/szervizben van egy jó ismerősőm. (Egészen konkrétan a szervizvezető) Valszínűleg őt fogom ráálítani, hogy keressen nekem valami jó vételt.
Meg akkor nézegetem a mobile.de-t. Köszi az infókat.
Arról tudtok nekem egyébként infót adni, hogy az 1.6 benzin, az 1.8 dizel és a 2.0 dizel hogyan fogyasztanak, illetve van-e valami jelentős különbség a fenntartási/szervizköltségükben?

Előre is köszi az infót?  worship
Naplózva
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #8729 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:30:02 »

Kezdjük el akkor a kört szűkíteni.
Azt mondjátok, hogy ez oltári kamu:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_89400km_full_vajbor-5510261
Igaz?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8730 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:37:44 »

Kezdjük el akkor a kört szűkíteni.
Azt mondjátok, hogy ez oltári kamu:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_89400km_full_vajbor-5510261
Igaz?

Az autó 2007.12.havi üzembehelyezésű.
Akkor mi a fenéért írt 2008-as évjáratot?
A km akár valós is lehet. De ez nem is a 2,7-es... persze alkudni nyilván lehet.
És eléggé előszériás. Ami fene se tudja, hogy jó-e.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8731 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:43:01 »

Az autó 2007.12.havi üzembehelyezésű.

És eléggé előszériás. Ami fene se tudja, hogy jó-e.

Ja, az előszériás egy kalap xar. Egy 7 hónapja gyártott autó miért előszériás?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #8732 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:46:33 »

A következő autón akár komolyan el is gondolkodnék. A ritkább 1.8-as szériából való, és egyébként pont azoknak a paramétereknek felel meg amiket szerettem volna. (Na persze ha lehet alkudni vigyor3)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_ghia-5461129
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8733 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:54:14 »

Ja, az előszériás egy kalap xar. Egy 7 hónapja gyártott autó miért előszériás?

A hét hónap azért erős... elkezdték tavasszal gyártani, talán áprilisban, majd emlékeim szerint leálltak, és szeptembertől indult be a nagyipar.
Az első időkben még változtatnak ezen-azon. Pl a galaxinál mutatták, hogy a kárpit leesik, meg még egy-két hasonló, de későbbi gyártásúaknál már nem.
Hogy ez mennyire általános? Nem tudom. De ugye a motorház lebegést is később oldották meg, a szűrő is csak később került jó helyre...
Akkor ne legyen előszériás.  vigyor3 Így jó?
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.15 szerda, 21:13:46 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8734 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:55:42 »

A következő autón akár komolyan el is gondolkodnék. A ritkább 1.8-as szériából való, és egyébként pont azoknak a paramétereknek felel meg amiket szerettem volna. (Na persze ha lehet alkudni vigyor3)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_ghia-5461129

Én inkább adnék 300-zal többet, de a 2 literes motorral legyen. Meg ugyi bőr...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8735 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:55:51 »

Kezdjük el akkor a kört szűkíteni.
Azt mondjátok, hogy ez oltári kamu:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_89400km_full_vajbor-5510261
Igaz?


Egész jó. De ez ghia nem titanium.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8736 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:57:13 »

A következő autón akár komolyan el is gondolkodnék. A ritkább 1.8-as szériából való, és egyébként pont azoknak a paramétereknek felel meg amiket szerettem volna. (Na persze ha lehet alkudni vigyor3)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_ghia-5461129

Ha megnézed nincs fent az ablakon a rendszámos hologrammos matrica. Érsd: külföldi.

Laci
Naplózva
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #8737 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:58:29 »

Sziasztok!
most készülök lecserélni az Mk3 2,0 TDCI.et erre
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5t_titanium-x_valodi_ritkasag-5188680  
az lenne a kérdésem valaki valami infóval tud a járműről , vagy van valami ellen javallat , esetleg mit figyeljek meg rajta. mielőtt  megveszem, igaz nézek még másikat is de ez a legesélyesebb
Naplózva
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #8738 Dátum: 2012.02.15 szerda, 21:00:55 »

Egész jó. De ez ghia nem titanium.

Én eddig is úgy gondoltam, hogy vagy Ghia vagy Titanium.
A benzinestől sem riadnék vissza, ha tudnám, hogy az is megy és nem fogyaszt 10 litert...
Tavasszal mindenképpen ki kell majd próbálnom valahogy a benzinest is és a dízelt is....
A keresőkben általában 3.1M-ig írom be a limitet, mert úgy gondolom, hogy lehet abból azért pár százezret alkudni. (Kérlek javítsatok ki ha itt tévedtem...respect)
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8739 Dátum: 2012.02.15 szerda, 21:03:36 »

Ha megnézed nincs fent az ablakon a rendszámos hologrammos matrica. Érsd: külföldi.

Laci

Miért? Ahhoz is jár a matrica miután lerendszámozták. Ezen is van rendszám. Szélvédőcsere után nem szoktak kérni másikat, a régit meg nem tudják hogy kell leszedni. De persze nem kizárt, h külföldi.  Ez szerintem 2007-es
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8740 Dátum: 2012.02.15 szerda, 21:06:11 »

Miért? Ahhoz is jár a matrica miután lerendszámozták. Ezen is van rendszám. Szélvédőcsere után nem szoktak kérni másikat, a régit meg nem tudják hogy kell leszedni. De persze nem kizárt, h külföldi.  Ez szerintem 2007-es

Mondjuk még nincsenek készen a papírok, ezért nincs matrica.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8741 Dátum: 2012.02.15 szerda, 21:07:56 »

Sziasztok!
most készülök lecserélni az Mk3 2,0 TDCI.et erre
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5t_titanium-x_valodi_ritkasag-5188680  
az lenne a kérdésem valaki valami infóval tud a járműről , vagy van valami ellen javallat , esetleg mit figyeljek meg rajta. mielőtt  megveszem, igaz nézek még másikat is de ez a legesélyesebb

Ez tényleg ritka... a 2,5-ös motornak nagyon kellemes a karakterisztikája. Megy mint a meszes. Jó hangja is van. Ebből a blokkból kihúztak már 350 lovat is.
Szóval nem egy túlhúzott motor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8742 Dátum: 2012.02.15 szerda, 21:10:43 »

Mondjuk még nincsenek készen a papírok, ezért nincs matrica.

Papír nélkül rendszám sincs. Eléggé magyar rendszámnak néz ki.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8743 Dátum: 2012.02.15 szerda, 21:12:41 »

Sziasztok!
most készülök lecserélni az Mk3 2,0 TDCI.et erre
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5t_titanium-x_valodi_ritkasag-5188680  
az lenne a kérdésem valaki valami infóval tud a járműről , vagy van valami ellen javallat , esetleg mit figyeljek meg rajta. mielőtt  megveszem, igaz nézek még másikat is de ez a legesélyesebb

Elég jól néz ki! A legmagasabb felszereltségből hiányolom a navit a tetőt és a villanyos ülést.  De ettől még jó.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.15 szerda, 21:15:02 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8744 Dátum: 2012.02.15 szerda, 21:15:55 »

Szélvédőcsere után nem szoktak kérni másikat, a régit meg nem tudják hogy kell leszedni.

Apósnak a DUCATO-nál szélvédőt cseréltünk temészetesen a matrica a régi szélvédőn maradt....
Majd pár nap múlva jött a  police és elvette a forgalmit meg levetette a rendszámot és Após csak útvonalengedéllyel mehetett vissza a telephelyre a Ducato-val...
Majd másnap okmányiroda és kapott új rendszámokat meg matricát. Persze NEM INGYEN!!!!
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8745 Dátum: 2012.02.15 szerda, 21:15:56 »

Elég jól néz ki! Az legmagasabb felszereltségből hiányolom a navit a tetőt és a villanyos ülést.  De ettől még jó.
A hátsó ülésfűtést nem is hiányolod, és az adaptív tempomatot, nomeg az állítható futóművet.  hehe
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8746 Dátum: 2012.02.15 szerda, 21:20:53 »

A hátsó ülésfűtést nem is hiányolod, és az adaptív tempomatot, nomeg az állítható futóművet.  hehe

Állítós futóműt csak galaxyba és s-max ba láttam. Hátsó ülésfűtést meg még sose.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8747 Dátum: 2012.02.15 szerda, 21:22:43 »

Apósnak a DUCATO-nál szélvédőt cseréltünk temészetesen a matrica a régi szélvédőn maradt....
Majd pár nap múlva jött a  police és elvette a forgalmit meg levetette a rendszámot és Após csak útvonalengedéllyel mehetett vissza a telephelyre a Ducato-val...
Majd másnap okmányiroda és kapott új rendszámokat meg matricát. Persze NEM INGYEN!!!!

Persze, h nem. Mit adnak nálunk ingyen?! gun  1550-ft.  Én kettőt vettem mert az elsőt nem sikerült felragasztanom... smile 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8748 Dátum: 2012.02.15 szerda, 21:29:06 »

Állítós futóműt csak galaxyba és s-max ba láttam. Hátsó ülésfűtést meg még sose.
Zsoelé állítós, hátsó ülésfűtés pedig Szjani autójában is megtekinthető  wave
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8749 Dátum: 2012.02.15 szerda, 21:33:55 »

Ha most vennék, vagy a 163 lovas 2 literest, vagy a 200 lovas 2,2-est venném.
Ha beniznesben gondolkodnék, vagy a 2 literes trifuelt venném, vagy a 2,5t-t. Kár, hogy az nincs gyárilag gázzal. Az bitang lenne.
Gondolom, utólag is be lehet rakni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 168 169 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180 181 182 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.