Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 18:48:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 197 198 199 200 201 202 203 [204] 205 206 207 208 209 210 211 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11283875 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #10150 Dátum: 2012.07.21 szombat, 13:53:47 »

Még mindig küzdök az autóvásárlással. Egy 2.2-esről lemaradtam. Vacilláltam, hogy kell-e, de most, hogy már eladták eléggé fáj utána a szívem.

Ma néztem egy 3 éves ötajtós 2.0TDCi-t. Szőrmentén ki is lehetett próbálni. Létezik, hogy gyengébb, mint az MK3? Igaz, talán egyenletesebben húz, de cseppet sem érzem azt a hátbarúgást, amit a régi produkál. A 2.2-es az ment rendesen.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10151 Dátum: 2012.07.21 szombat, 14:02:16 »

Még mindig küzdök az autóvásárlással. Egy 2.2-esről lemaradtam. Vacilláltam, hogy kell-e, de most, hogy már eladták eléggé fáj utána a szívem.

Ma néztem egy 3 éves ötajtós 2.0TDCi-t. Szőrmentén ki is lehetett próbálni. Létezik, hogy gyengébb, mint az MK3? Igaz, talán egyenletesebben húz, de cseppet sem érzem azt a hátbarúgást, amit a régi produkál. A 2.2-es az ment rendesen.

Más a sebességérzet. A 3-asban a 80 kb ugyanannyinak érzed, mint a 4-esben a 100-at. Innentől már gond van, a gyorsulás sem reális.
A motor is másként van hangolva. Nem olyan nyersen jön meg az erő, hanem sokkal finomabban.
A 3-as 130-asa 9,8s, a 4-es 140-ese 9,5 alatt ér 100-ra. Megy az...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #10152 Dátum: 2012.07.21 szombat, 14:24:18 »

Még mindig küzdök az autóvásárlással. Egy 2.2-esről lemaradtam. Vacilláltam, hogy kell-e, de most, hogy már eladták eléggé fáj utána a szívem.

Ma néztem egy 3 éves ötajtós 2.0TDCi-t. Szőrmentén ki is lehetett próbálni. Létezik, hogy gyengébb, mint az MK3? Igaz, talán egyenletesebben húz, de cseppet sem érzem azt a hátbarúgást, amit a régi produkál. A 2.2-es az ment rendesen.
+néccázvalahány kiló van a 3as javára.Az is sokat számít.és ha csak a 140pacisat próbáltad,az bizony gyengébben teljesít alul mint az mk3 a 130al.
a 163le-s változatnál már nincs ez a külömbség a fílingben.A 2.2es nyilván jobban megy.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #10153 Dátum: 2012.07.21 szombat, 14:27:34 »

Még mindig küzdök az autóvásárlással. Egy 2.2-esről lemaradtam. Vacilláltam, hogy kell-e, de most, hogy már eladták eléggé fáj utána a szívem.

Ma néztem egy 3 éves ötajtós 2.0TDCi-t. Szőrmentén ki is lehetett próbálni. Létezik, hogy gyengébb, mint az MK3? Igaz, talán egyenletesebben húz, de cseppet sem érzem azt a hátbarúgást, amit a régi produkál. A 2.2-es az ment rendesen.

Az MKIV nekem is gyengébbnek tűnt.
De Angelnak van igaza, nem érzed annyira a sebességet.
Nyomsz neki egy kis chippet, és minden oké!  eljen
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #10154 Dátum: 2012.07.21 szombat, 15:38:16 »

Más a sebességérzet. A 3-asban a 80 kb ugyanannyinak érzed, mint a 4-esben a 100-at. Innentől már gond van, a gyorsulás sem reális.
A motor is másként van hangolva. Nem olyan nyersen jön meg az erő, hanem sokkal finomabban.
A 3-as 130-asa 9,8s, a 4-es 140-ese 9,5 alatt ér 100-ra. Megy az...
Ezek a paraméterek hol vannak leírva? Én 11s-et találtam a 4-esre.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #10155 Dátum: 2012.07.21 szombat, 18:03:50 »

Ezek a paraméterek hol vannak leírva? Én 11s-et találtam a 4-esre.
http://www.ford.hu/Hidden/ibrochure_mondeo 50-51. oldal. Nem tudom, hogy az a 11mp mi lehetett, de itt is 9,5 szerepel
Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10156 Dátum: 2012.07.21 szombat, 19:01:57 »

+néccázvalahány kiló van a 3as javára.Az is sokat számít.és ha csak a 140pacisat próbáltad,az bizony gyengébben teljesít alul mint az mk3 a 130al.
a 163le-s változatnál már nincs ez a külömbség a fílingben.A 2.2es nyilván jobban megy.

 wow1

MK3 TDCi 2.0 Ghia, 5 ajtós: 1531 kg
MK3 TDCi 2.2 Ghia, 5 ajtós: 1495 kg
MK4 TDCi 2.0 Ghia, 5 ajtós: 1571 kg
MK4 TDCi 2.2 Ghia, 5 ajtós: 1613 kg
Nincs is néccá kiló különbség...
És alul sem teljesít gyengébben.


Ha már felmerültek a gyorsulási adatok.
MK4 tdci, 5 ajtós 0-100.
1.6 115: 11,9s
1.8 100: 12,7s
1.8 125: 10,9s
2.0 115: 11,2s
2.0 130: 10,2s?
2.0 140: 9,5s
2.0 163: 8,9s
2.2 175: 8.9s
2.2 200: 8.1s

« Utoljára szerkesztve: 2012.07.21 szombat, 19:04:57 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #10157 Dátum: 2012.07.21 szombat, 21:19:48 »

Én is ezt mondom, szépen szól az!  eljen

Nem tudjátok, lehet a kombiba utólagosan olyan kütyüt beépíteni, hogy motorosan záródjon a csomagtér ajtó?
Skoda Suberb-be láttam olyat és megkívántam...

Meg egy ilyenben is gondolkodom:

Szerintetek nem gagyi?

Ha rendelsz, szólj, mert nekem is kell.
Néztem élőben, nagyon feldobja az autót.
Egyáltalán nem gagyi, szerintem.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #10158 Dátum: 2012.07.21 szombat, 21:22:36 »

Ezt most nem értem... Biztos, hogy a Sony szebben szól, de az csak zenét tud lejátszani: se GPS, se tolatókamera, se első kamera, se filmlejátszás.
Viszont ugyan olyan szépen szól, mint a gyári 6000-es fejegység, pedig csak egy kínai "gagyi".
Nem értem mi a gond az igényeimmel...  Huh?

Ja, és ha az asszony hátül ül a babával, akkor a távirányítóval ő tudja kontrollálni, hogy mit akar hallgatni, vagy levenni a hangerőt, ha a kisfiam elaludt, én pedig nyugodtan vezethetek "csesztetés" nélkül. vigyor3

Nekem ez van:
http://www.ebay.com/itm/ATOP-7-HD-CAR-DVD-GPS-PLAYER-FOR-FORD-FOCUS-MONDEO-S-Max-Wince6-0-PIP-3D-BT-RDS-/390442443618?pt=Car_Audio_Video&hash=item5ae82ee362&vxp=mtr

Első kamerát, hogy oldod meg?
Van egy kamerám elfekvőben, ha be lehet szerelni előre már teszem is Smiley
A fejegység hol jeleníti meg a képet, értem ezalatt,hogy melyik fülön?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10159 Dátum: 2012.07.21 szombat, 22:32:06 »

Még mindig küzdök az autóvásárlással. Egy 2.2-esről lemaradtam. Vacilláltam, hogy kell-e, de most, hogy már eladták eléggé fáj utána a szívem.

Ma néztem egy 3 éves ötajtós 2.0TDCi-t. Szőrmentén ki is lehetett próbálni. Létezik, hogy gyengébb, mint az MK3? Igaz, talán egyenletesebben húz, de cseppet sem érzem azt a hátbarúgást, amit a régi produkál. A 2.2-es az ment rendesen.
Másként érzed benne a sebességet, más a motorhangolás is.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10160 Dátum: 2012.07.21 szombat, 22:36:07 »

wow1

MK3 TDCi 2.0 Ghia, 5 ajtós: 1531 kg
MK3 TDCi 2.2 Ghia, 5 ajtós: 1495 kg
MK4 TDCi 2.0 Ghia, 5 ajtós: 1571 kg
MK4 TDCi 2.2 Ghia, 5 ajtós: 1613 kg
Nincs is néccá kiló különbség...
És alul sem teljesít gyengébben.


Ha már felmerültek a gyorsulási adatok.
MK4 tdci, 5 ajtós 0-100.
1.6 115: 11,9s
1.8 100: 12,7s
1.8 125: 10,9s
2.0 115: 11,2s
2.0 130: 10,2s?
2.0 140: 9,5s
2.0 163: 8,9s
2.2 175: 8.9s
2.2 200: 8.1s


A Ghia már jó ideje kihalt a IV-es kínálatból (gondolom a korai ocsmány műfa utánzat miatt koncolták fel a vásárlói höbörgésekre) bár a Titanium súlyban ugyan az.
Naplózva
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #10161 Dátum: 2012.07.21 szombat, 22:45:00 »

Első kamerát, hogy oldod meg?
Van egy kamerám elfekvőben, ha be lehet szerelni előre már teszem is Smiley
A fejegység hol jeleníti meg a képet, értem ezalatt,hogy melyik fülön?

Nekem van egy AUX menüpont, oda azt teszel, amit akarsz, kipróbáltam, a tolató kamerát rátettem, nyomta a képet, de lehet oda tenni külső dvd, vagy egyéb cuccot, ami videójelet ad le, és a kesztyűtartóban lévő AUX hangbemenet is akkor szól. Pl rá lehet tenni a videókamárát, vagy a fényképezőt is.

Én előre akarok betenni egy kamerát, hogy parkolásnál lássam a szegélyt elől, mert egy 3-4 cm-ert meg szeretném ültetni, és akkor könnyű lehúzni a lökös alját. ;-)
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #10162 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 10:28:28 »

wow1


biztosan rosszul emlékeztem.volt nálnuk egy céges 4es,és az rémlett,hogy 1900valahány kiló.de lehet,hogy simán összekevertem a maximális terhelésével,vagy valami ilyesmi.nekem az rémlett,hogy közelebb van a 2 tonnához,mint a másfélhez.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10163 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 11:51:57 »

biztosan rosszul emlékeztem.volt nálnuk egy céges 4es,és az rémlett,hogy 1900valahány kiló.de lehet,hogy simán összekevertem a maximális terhelésével,vagy valami ilyesmi.nekem az rémlett,hogy közelebb van a 2 tonnához,mint a másfélhez.

Ja, össze lehet keverni, mert sokszor a forgalmiba is rossz adatot írnak. Nálam valami 1200 kilót írtak... a Sztíltnek meg 1,9 pdtdi-t  Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10164 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 11:54:33 »

A Ghia már jó ideje kihalt a IV-es kínálatból (gondolom a korai ocsmány műfa utánzat miatt koncolták fel a vásárlói höbörgésekre) bár a Titanium súlyban ugyan az.

Azért írtam ghiát mindkettőbe, mert úgy lehet korrekt módon összehasonlítani.
Nem hiszem, hogy a műfa miatt halt volna ki a ghia. Azt korrigálták, de ha nem elég, lehetett volna tovább korrigálni.
Asszem a többi modellnél is kifut a ghia. Szerintem kár érte. (Lehet, hogy fizetni kell Ghiának a logóért, vagy a névért?)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10165 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 13:25:30 »

Ja, össze lehet keverni, mert sokszor a forgalmiba is rossz adatot írnak. Nálam valami 1200 kilót írtak... a Sztíltnek meg 1,9 pdtdi-t  Wink
Azért ennyire nem néztek le  vigyor3 Az tény hogy a MKIII-as 2.2TDCi a forgalmi szerint Mondeo 2.0 TDI lol002 idiot2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10166 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 13:34:50 »

Azért ennyire nem néztek le  vigyor3 Az tény hogy a MKIII-as 2.2TDCi a forgalmi szerint Mondeo 2.0 TDI lol002 idiot2

 vigyor3 Nincs is nyomatékod?  vigyor3 De régen volt...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #10167 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 15:26:10 »

Azért írtam ghiát mindkettőbe, mert úgy lehet korrekt módon összehasonlítani.
Nem hiszem, hogy a műfa miatt halt volna ki a ghia. Azt korrigálták, de ha nem elég, lehetett volna tovább korrigálni.
Asszem a többi modellnél is kifut a ghia. Szerintem kár érte. (Lehet, hogy fizetni kell Ghiának a logóért, vagy a névért?)
ja.először nem is értettem,hogy most mi a rencer.smaxinál asszem trend,biznisz,titánium,és titánium-s.
A célpont is titánium-s. finom
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #10168 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 16:53:49 »

ja.először nem is értettem,hogy most mi a rencer.smaxinál asszem trend,biznisz,titánium,és titánium-s.
A célpont is titánium-s. finom
Az S-Maxnál nem volt először Ghia (illetve nálunk a Fusionnél sem). Az S-Maxnál az volt az indok, hogy a sportos nagyon felszerelt autót Titaniumnak hívják, míg a nem sportosat Ghiának. Mivel az smax alapból sportos, ezért nem volt ghia, cserébe a Galaxynál egy ideig nem volt Titanium. Aztán meggondolták magukat és lett ott is...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10169 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 18:22:06 »

Mivel az smax alapból sportos

 wow1

Sportos? Egy busz? Ne viccelj már...  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10170 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 18:22:50 »

A célpont is titánium-s. finom

Az finom... a mondeónál is tetszik, azaz tetszene a tit-s.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #10171 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 20:05:10 »

wow1

Sportos? Egy busz? Ne viccelj már...  vigyor3
A Ford szerint... ugye köztudott, hogy az s-maxban az "s" betű a sportot jelenti a marketingbullshit alapján.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #10172 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 21:18:24 »

wow1

Sportos? Egy busz? Ne viccelj már...  vigyor3
az.a galaxy padlólemezére épült,és ehhez képest 20cm-el alacsonyabb,és az utolsó karosszéria szelvény lecsapott,nem szögletes.Mondhatni a buszhoz képest igencsak személyautós.A személyautóhoz képest meg nagyobb.
A sport csomaghoz meg a teljesség igénye nélküli pl:
18"kerekek
sport futómű-sport felfüggesztés-sportos hangolás
individual csomag:sport külső kopmletten-spoiler hátsó szárny+küszöb elemek+krómozott dupla kipuff+sport löksik és küszöb elemek.
belső kárpitozás,stb,stb,stb.....
Ha az elképzelésed más a sportos autóról az egy dolog.A titánium-s az egy sport csomaggal felszerelt családi autó.Ezen nincs mit magyarázni.
Itt csemegézhetsz: http://www.ford.hu/szemelyautok/S-MAX/modellek

Nyilván nem létezik olyan autó,amire vágyunk.Legyen gyors-sportos,lehessen pakolni,elférjenek benne a gyerekek(min3),és ne fogyizzon sokat.
Ehhez képest nem hiszem,hogy az smax egy rossz választás.Nagy-családi-175LE-sportos,szedi a pacskert rendesen,és cserébe megelégszik átlagosan kb 7liter üzemanyaggal.

Szó se róla,egyre elfogultabb vagyok az smaxal szemben..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10173 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 01:16:03 »

az.a galaxy padlólemezére épült,és ehhez képest 20cm-el alacsonyabb,és az utolsó karosszéria szelvény lecsapott,nem szögletes.Mondhatni a buszhoz képest igencsak személyautós.A személyautóhoz képest meg nagyobb.

Egy érdekesség. A mondeo tengelytávja: 2850 mm. Galaxy tengelytáv: 2850 mm. Smax tengelytáv: 2850 mm. Alighanem minden esetben ugyanarról a padlólemezről beszélünk.
A buszhoz képest személyautós... az lehet. A személyautóhoz képest meg buszos. Elég régóta ismerem, már akkor láttam, amikor még 0 szériás volt, volt itt belőle egy darab Mikin a szalonban, 2006 körül.

Válasz
Ha az elképzelésed más a sportos autóról az egy dolog.A titánium-s az egy sport csomaggal felszerelt családi autó.Ezen nincs mit magyarázni.
Itt csemegézhetsz: http://www.ford.hu/szemelyautok/S-MAX/modellek

Nyilván nem létezik olyan autó,amire vágyunk.Legyen gyors-sportos,lehessen pakolni,elférjenek benne a gyerekek(min3),és ne fogyizzon sokat.
Ehhez képest nem hiszem,hogy az smax egy rossz választás.Nagy-családi-175LE-sportos,szedi a pacskert rendesen,és cserébe megelégszik átlagosan kb 7liter üzemanyaggal.

Szó se róla,egyre elfogultabb vagyok az smaxal szemben..... vigyor3

Szerintem továbbra sem személyautó, hanem busz, vagy evezzük egyterűnek. Jóval magasabban van a súlypontja, nyilván nem tudja úgy szedni a kanyarokat.
Nem gondolom, hogy rossz választás, sőt. A tit-s az valami oltári jó, és a 2,2-es motor sem egy utolsó. Biztosan szeretni fogod.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.23 hétfő, 01:18:21 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #10174 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 09:16:29 »


Nyilván nem létezik olyan autó,amire vágyunk.Legyen gyors-sportos,lehessen pakolni,elférjenek benne a gyerekek(min3),és ne fogyizzon sokat.
Ehhez képest nem hiszem,hogy az smax egy rossz választás.Nagy-családi-175LE-sportos,szedi a pacskert rendesen,és cserébe megelégszik átlagosan kb 7liter üzemanyaggal.

Szó se róla,egyre elfogultabb vagyok az smaxal szemben..... vigyor3


van megoldás, csak nem tudjuk pénzzel:
1. Lakóautó a nyaralásra (kb 15Millió HUF)
2. Smax  az évközbeni járkálásra a családdal (mondjuk 12Millió HUF)
3. Mercedes SLK 2.0 comressor, a sportosság jegyében (legyen használt, 5Millió HUF)
4. Normális robogó, ha éppen a fogyasztást akarjuk csökkenteni (ez is jó használtan, 500eHUF).

Szóval 33 misiből, már meg lehet oldani, ha minden használtan, akkor 7+5+5+0.5, akkor már 18 millió alatt kijön. Még ez is sok Smiley. Tőlünk nyugatabbra ez nem sok ám.. wow1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10175 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 10:23:07 »

van megoldás, csak nem tudjuk pénzzel:
1. Lakóautó a nyaralásra (kb 15Millió HUF)

Nekem ez se kéne... a 15 millió kamatából normálisan lehetne nyaralni, nem egy dobozban lakni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #10176 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 11:36:40 »

Nekem ez se kéne... a 15 millió kamatából normálisan lehetne nyaralni, nem egy dobozban lakni.

 nyes
igaz, azt a környéket én is szeretném
Naplózva
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #10177 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 14:11:43 »

Urak!
Kinéztem egy 2008-as 2.0TDCi-t automata váltóval (még a régi nyomatékváltó, nem DSG), 165ezernek tűnő kilométerrel. Mire figyeljek motorikusan illetve váltóügyileg a megtekintésnél? Milyen típushibák lehetnek akár dízel, akár automataváltó fronton ilyen kilométerfutásnál (tegyük fel, hogy valós).
Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #10178 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 14:45:53 »

Urak!
Kinéztem egy 2008-as 2.0TDCi-t automata váltóval (még a régi nyomatékváltó, nem DSG), 165ezernek tűnő kilométerrel. Mire figyeljek motorikusan illetve váltóügyileg a megtekintésnél? Milyen típushibák lehetnek akár dízel, akár automataváltó fronton ilyen kilométerfutásnál (tegyük fel, hogy valós).
Köszönöm a válaszokat.

nekem is ilyen van, mostmár több mint egy éve. Eddig nem volt semmi probléma (kivéve, idén a hűtőventillátort, de az nem gyakori gond).

Szépen váltson, de mivel nem DSG ezért mindig tudod, hogy mikor vált. Ha van SPORT fokozat, akkor sportban gyorsabban kell váltson és tovább kell hagynia pörögni. a motor egyenletesen járjon. Szerintem a régebbi diesel kollégáknak több tapasztalata van. Figyelj, hogy ne üzem meleg motorral indítsák be. Menj kora reggel, hideg motorral. Pöcre kell indulnia. Ha lepadlózod, lehet pici kormos füstje,de egyébként semmi. Ha átrakod manuálisba, és 3-as fokozatnál elkezdesz lassítani, akkor alapjárat közelében magától vissza kell váltania.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #10179 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 19:21:08 »

Egy érdekesség. A mondeo tengelytávja: 2850 mm. Galaxy tengelytáv: 2850 mm. Smax tengelytáv: 2850 mm. Alighanem minden esetben ugyanarról a padlólemezről beszélünk.
A buszhoz képest személyautós... az lehet. A személyautóhoz képest meg buszos. Elég régóta ismerem, már akkor láttam, amikor még 0 szériás volt, volt itt belőle egy darab Mikin a szalonban, 2006 körül.

Szerintem továbbra sem személyautó, hanem busz, vagy evezzük egyterűnek. Jóval magasabban van a súlypontja, nyilván nem tudja úgy szedni a kanyarokat.
Nem gondolom, hogy rossz választás, sőt. A tit-s az valami oltári jó, és a 2,2-es motor sem egy utolsó. Biztosan szeretni fogod.
ma haza hoztam mutiba. vigyor3
ha minden igaz,karácsonyra a fa alatt lesz....... pias finom Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10180 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 19:40:50 »

ma haza hoztam mutiba. vigyor3
ha minden igaz,karácsonyra a fa alatt lesz....... pias finom Grin

Ha mész tesztelni, esetleg errefelé gurulhatnál...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #10181 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 19:48:21 »

Ha mész tesztelni, esetleg errefelé gurulhatnál...
nap közben voltam vele itthon.valamivel haza kell mennie a górénak is.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10182 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 19:49:52 »

nap közben voltam vele itthon.valamivel haza kell mennie a górénak is.... nyes

Bakker... mé nem jöttél erre... na mind1, ne offoljunk, ha van folyt-köv, goto tesvérmodellek topik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10183 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 20:01:18 »

ma haza hoztam mutiba. vigyor3
ha minden igaz,karácsonyra a fa alatt lesz....... pias finom Grin
Egyik kollégámnak is s-max van, nagyon szereti (TDCi 2.0 tit) nem sokára jön vele hozzám egr dugózásra, majd megvizslatom jobban én is.  eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #10184 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 20:38:52 »

Egyik kollégámnak is s-max van, nagyon szereti (TDCi 2.0 tit) nem sokára jön vele hozzám egr dugózásra, majd megvizslatom jobban én is.  eplus2
ez 2.2 titánium-s... finom
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10185 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 20:56:48 »

ez 2.2 titánium-s... finom
Ilyet mondeo kombiban próbáltam...pár hónapja egy szombati napon ..azt mondták 1 napja van ott..vasárnap hívtam őket, már elvitték... wilting  fejvakaras
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #10186 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:00:35 »

Ilyet mondeo kombiban próbáltam...pár hónapja egy szombati napon ..azt mondták 1 napja van ott..vasárnap hívtam őket, már elvitték... wilting  fejvakaras
ezt nem fogják..... smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10187 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:10:51 »

ezt nem fogják..... smile
eplus2  eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #10188 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 22:00:08 »

Hali,

Mivel az autóm a július eleji kamion tolatás miatt festőnél van lenyúltam apám MKIII Mondiját. Most lett kész, cserélve turbocső, porlasztócsúcsok, kettőstömegű, stb. Gondoltam "kipróbálom" Smiley
Gyerekek én kezdem úgy érezni, hogy valami gond van a kocsimmal.
Iszonyatosan megy, én nem érzem úgy a sajátomban, hogy egyenlőek lennének az esélyek. Szerintem állva hagyna bármilyen sebességi fokozatban, iszonyat durvának tűnt.
Tuti meg van piszkálva ez a kocsi, 800tól 4300 környékéig úgy húz, hogy majd ledobtam a hajam, teljesen mindegy melyik fokozatban van a váltó, igaz füstöl is olyankor, mint a barom  eplus2
Az enyém 3500 felett már csak üvölt, mint egy 400as sportmotor, de erő az már nyomokban sincs, sőt nem is éreztem ennél a kocsinál turbo lyukat, vagy, hogy na most már ne prögess szét öreg, inkább válts mert már nincs erő, csak hang, de nem, ez itt nem volt meg.
A sebesség sokkal jobban érezhető benne, lehet ezért van ilyen érzésem.
Valamit tuti trükköztek vele a szervízben, már nálunk van a kocsi 8 éve, igaz nem vezettem már egy jó ideje, lehet ezért tűnt ilyen vadnak.

Hétvégén M7esen kipróbáljuk egymás mellett a két autót, nincs mit tenni Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #10189 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 22:08:01 »

Hali,

Mivel az autóm a július eleji kamion tolatás miatt festőnél van lenyúltam apám MKIII Mondiját. Most lett kész, cserélve turbocső, porlasztócsúcsok, kettőstömegű, stb. Gondoltam "kipróbálom" Smiley
Gyerekek én kezdem úgy érezni, hogy valami gond van a kocsimmal.
Iszonyatosan megy, én nem érzem úgy a sajátomban, hogy egyenlőek lennének az esélyek. Szerintem állva hagyna bármilyen sebességi fokozatban, iszonyat durvának tűnt.
Tuti meg van piszkálva ez a kocsi, 800tól 4300 környékéig úgy húz, hogy majd ledobtam a hajam, teljesen mindegy melyik fokozatban van a váltó, igaz füstöl is olyankor, mint a barom  eplus2
Az enyém 3500 felett már csak üvölt, mint egy 400as sportmotor, de erő az már nyomokban sincs, sőt nem is éreztem ennél a kocsinál turbo lyukat, vagy, hogy na most már ne prögess szét öreg, inkább válts mert már nincs erő, csak hang, de nem, ez itt nem volt meg.
A sebesség sokkal jobban érezhető benne, lehet ezért van ilyen érzésem.
Valamit tuti trükköztek vele a szervízben, már nálunk van a kocsi 8 éve, igaz nem vezettem már egy jó ideje, lehet ezért tűnt ilyen vadnak.

Hétvégén M7esen kipróbáljuk egymás mellett a két autót, nincs mit tenni Smiley

lehet,hogy a fater turt ra egy jó csippet...;-)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #10190 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 22:10:03 »

lehet,hogy a fater turt ra egy jó csippet...;-)

Tuit, aztán játsza itt a hülyét, hogy ő nem csinált vele semmit, de kiderítem, az biztos!!!!
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #10191 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 22:14:00 »

Egy kérdés!

Mi a különbség a kettő között?
http://allegro.pl/zderzak-tyl-ford-mondeo-rs-st-mk4-kombi-ladny-stan-i2491052990.html

http://allegro.pl/ford-mondeo-mk4-titanium-kombi-tyl-tylny-zderzak-i2449012995.html

Az egyiken van kipuff hely a másikon nincs ez oké, egyiken több borda van, oké
Adtak ki ilyet is olyat is vagy az egyik kamu?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10192 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 22:24:33 »

Egy kérdés!

Mi a különbség a kettő között?
http://allegro.pl/zderzak-tyl-ford-mondeo-rs-st-mk4-kombi-ladny-stan-i2491052990.html

http://allegro.pl/ford-mondeo-mk4-titanium-kombi-tyl-tylny-zderzak-i2449012995.html

Az egyiken van kipuff hely a másikon nincs ez oké, egyiken több borda van, oké
Adtak ki ilyet is olyat is vagy az egyik kamu?

Az egyik a limitált szériás sport modellé, a másik pedig a jb lökösbe való diffúzor.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #10193 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 22:25:58 »

Az egyik a limitált szériás sport modellé, a másik pedig a jb lökösbe való diffúzor.

A kipuffos a JB, ugye?

Látni kéne élőben, hogy melyik néz ki jobban Smiley

Valakinek tapasztalat esetleg?  smile

Google okos, JB a jobb, nincs mit tenni Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.23 hétfő, 22:33:12 írta tomeed » Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10194 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 23:09:36 »

A kipuffos a JB, ugye?

Látni kéne élőben, hogy melyik néz ki jobban Smiley

Valakinek tapasztalat esetleg?  smile

Google okos, JB a jobb, nincs mit tenni Smiley




Ezek nekem kevésbé tetszenek, bár olcsóbb, mert nem kell két kipuf nyes
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #10195 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 23:21:45 »

Igaz ami igaz Smiley

Na majd meglátom melyiket tudok szerezni
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10196 Dátum: 2012.07.24 kedd, 01:38:01 »

Ezek nekem kevésbé tetszenek, bár olcsóbb, mert nem kell két kipuf nyes

Kevésbé tetszik? Kb mintha öltönyhöz gumicsizmát húznál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10197 Dátum: 2012.07.24 kedd, 09:25:13 »

Kevésbé tetszik? Kb mintha öltönyhöz gumicsizmát húznál.

Ez egy jó hasonlat, kb pont annyira tetszik  eplus2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10198 Dátum: 2012.07.24 kedd, 09:36:12 »

Ezek nekem kevésbé tetszenek, bár olcsóbb, mert nem kell két kipuf nyes
Ezeken az áldiffuzorokon csak jót röhögök.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10199 Dátum: 2012.07.24 kedd, 11:13:32 »

Ez egy jó hasonlat, kb pont annyira tetszik  eplus2

Jó, hát akkor kimondom én. Randa.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 197 198 199 200 201 202 203 [204] 205 206 207 208 209 210 211 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.