Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.06 szombat, 04:38:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 540 541 542 543 544 545 546 [547] 548 549 550 551 552 553 554 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11314264 alkalommal)
0 Felhasználó és 83 vendég van a témában
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #27300 Dátum: 2015.08.04 kedd, 09:28:13 »

Te érted félre, ha ki van ütve akkor megszűnik mindenféle gond a DPF-el. Smiley Nincs regeneráció, csökken a fogyasztás, nem tud eltömődni a szűrő ezáltal nem lesznek hibakódok és vészüzem sem.


Chp:  Ezt így nem lehet meg mondani, a motorvezérlő dönti el, hogy mikor indít regenerációt, ha ő azt érzékeli, hogy kezd eldugulni a szűrő, akkor indít egy regenerációt. A baj az, hogy télen 5-10 km alatt nem melegszik fel annyira, hogy elindítsa, ha meg még is addigra már te leállítod a motort a gázolaj meg benne marad a motorba ezáltal hígítva az olajat és erre jön a service oil hibaüzi. Én sokat szívtam vele tavaly télen cseréltem olajat is vagy 3x. Ehhez mondjuk hozzátartozik, hogy nekem a szenzorom is hibás.  Ha találsz olyat ami korrekt állapot, akkor csak is 2.2-est venném, de kevés van belőlük nagyon, nem mintha a 2 literessel baj lenne, de ha már lúd legyen kövér.  nyes

Nem füstöl? Műszakin is átmegy? Smiley
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #27301 Dátum: 2015.08.04 kedd, 09:36:46 »

Nem füstöl? Műszakin is átmegy? Smiley

Nem, ezek szemmel nem látható részecskék. Magyarországon vagyunk, itt mi nem megy át műszakin? Cheesy

Hallottam olyat is hogy van ahol ki se mutatta teljesen jó értékeket produkált szűrő nélkül is.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #27302 Dátum: 2015.08.04 kedd, 09:45:31 »

Te érted félre, ha ki van ütve akkor megszűnik mindenféle gond a DPF-el. Smiley Nincs regeneráció, csökken a fogyasztás, nem tud eltömődni a szűrő ezáltal nem lesznek hibakódok és vészüzem sem.


Chp:  Ezt így nem lehet meg mondani, a motorvezérlő dönti el, hogy mikor indít regenerációt, ha ő azt érzékeli, hogy kezd eldugulni a szűrő, akkor indít egy regenerációt. A baj az, hogy télen 5-10 km alatt nem melegszik fel annyira, hogy elindítsa, ha meg még is addigra már te leállítod a motort a gázolaj meg benne marad a motorba ezáltal hígítva az olajat és erre jön a service oil hibaüzi. Én sokat szívtam vele tavaly télen cseréltem olajat is vagy 3x. Ehhez mondjuk hozzátartozik, hogy nekem a szenzorom is hibás.  Ha találsz olyat ami korrekt állapot, akkor csak is 2.2-est venném, de kevés van belőlük nagyon, nem mintha a 2 literessel baj lenne, de ha már lúd legyen kövér.  nyes

Akkor ha kiütöm nincs dpf para Smiley
Ez így kezd oké lenne, tehát jó az előmelegítője, dpf kiüthető, és jó állapotút kell keresni.

Köszi Smiley
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #27303 Dátum: 2015.08.04 kedd, 11:28:22 »

Köszi Smiley

Ahogy írtam, már voltam itt, jó a banda, néha elvesznek részletekben, de ennyi Smiley
BMW, ismerem az összes nyűgjüket, ezzel együtt vettem kettőt is, szóval nem új autóval számolok, ha ismerem a nyűgöket, akkor annak tudatában döntök. Smiley

DPF-esekhez, mennyi idő alatt regenerál? 10km? 50? Most látom Sakos hozzászólását, szóval mekkora az a kör? Smiley
Ha minden hétvégén megyek egy hosszabb távot, mondjuk a nulláson állandó tempóval segít?
Ha ki van ütve észrevehetően romlik?
Ja, 2.0 TDCI, vagy 2.2?

Benzinesek infóit köszi, mérlegelem Smiley


Kb. 5-10km az a kör. Ha leállítod regenerálás közben, akkor következő indításnál azonnal nekiáll agresszívan fűteni a DPF-et, nem vár, hogy magától melegedjen be.
Az, hogy rendszeresen mész a nulláson nem segít, mert nem biztos, hogy akkor akar regenerálni. Többen emlegetik a passzív regenerációt. Én ebben nem hiszek. Nekem autópályán menet közben is regenerál, de hosszabb pályázás után akár azonnal is, ha eljött az ideje (tele tank/fél tank). Próbáltam, hogy mentem bő 10km-t végig 3 ezres fordulat fölött. Másnap ugyanúgy bekövetkezett az aktív regenerálás fél tanknál.

A másik amiben kétségeim vannak, az a DPF kiütés. Volt aki megcsinálta, de az, hogy utána ugyanúgy látod a időnként a megemelkedett alapjárati fogyasztást, ami az aktív regenerációra jellemző, bennem erős kétségeket ébreszt.

Egyébként meg nem kell ettől az egész regenerációtól tartani. Én is megvétel előtt ezen filóztam, hogy majd jól kiüttetem, de végülis nincs ezzel semmi probléma. Ki van találva.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #27304 Dátum: 2015.08.04 kedd, 11:40:29 »

Kb. 5-10km az a kör. Ha leállítod regenerálás közben, akkor következő indításnál azonnal nekiáll agresszívan fűteni a DPF-et, nem vár, hogy magától melegedjen be.
Az, hogy rendszeresen mész a nulláson nem segít, mert nem biztos, hogy akkor akar regenerálni. Többen emlegetik a passzív regenerációt. Én ebben nem hiszek. Nekem autópályán menet közben is regenerál, de hosszabb pályázás után akár azonnal is, ha eljött az ideje (tele tank/fél tank). Próbáltam, hogy mentem bő 10km-t végig 3 ezres fordulat fölött. Másnap ugyanúgy bekövetkezett az aktív regenerálás fél tanknál.

A másik amiben kétségeim vannak, az a DPF kiütés. Volt aki megcsinálta, de az, hogy utána ugyanúgy látod a időnként a megemelkedett alapjárati fogyasztást, ami az aktív regenerációra jellemző, bennem erős kétségeket ébreszt.

Egyébként meg nem kell ettől az egész regenerációtól tartani. Én is megvétel előtt ezen filóztam, hogy majd jól kiüttetem, de végülis nincs ezzel semmi probléma. Ki van találva.


hm, van másik márkánál szervizes ismerősöm, nem olyan aki egy szervizben dolgozik, hanem rálát az egész MO-i hálózatukra. Ő mesélte, hogy nálunk elég sok gond van abból, hogy a dpf regeneráció nem zajlik le normálisan a városi közlekedésben és megviseli az autóikat. Ezért tartok ettől a dpf-es dologtól. Szomszéd 3.0TDI A6-os volt, hogy 100 km-n keresztül csinálta ezt (ő elmondása szerint).

Ha tényleg rá lehet mondani, hogy teli tank és fél tankkor csinálja, akkor egyszerűen akkor hagyom bemelegedni az a plusz pár km nem érdekes.

Most még eur3-as dpf nélküli az autóm és azt veszem észre, ha sokat járok városban, akkor az első pályás gyorsításnál húzom a fekete csíkot. Ha sokat megyek egyhuzamban, akkor utána jó ideig nincs ilyen, ezért gondoltam, hogy akkor járok egy hosszabbat az alatt akár regenerálhat is.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.04 kedd, 11:42:33 írta ChPh » Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27305 Dátum: 2015.08.04 kedd, 11:41:31 »

...
Egyébként meg nem kell ettől az egész regenerációtól tartani. Én is megvétel előtt ezen filóztam, hogy majd jól kiüttetem, de végülis nincs ezzel semmi probléma. Ki van találva.


A kiütés inkább azért opció, mert drága a szűrő és többet is fogyaszt a paripa.
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #27306 Dátum: 2015.08.04 kedd, 11:43:34 »

A kiütés inkább azért opció, mert drága a szűrő és többet is fogyaszt a paripa.
de ha akkor is regenerál, akkor is kell szűrőcsere? Vagy rosszul gondolom?
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #27307 Dátum: 2015.08.04 kedd, 12:09:00 »

de ha akkor is regenerál, akkor is kell szűrőcsere? Vagy rosszul gondolom?

Ha kiütik, akkor fizikailag is kiszedik tudtommal. A belét mindenképp.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #27308 Dátum: 2015.08.04 kedd, 12:19:28 »

Ha kiütik, akkor fizikailag is kiszedik tudtommal. A belét mindenképp.

Köszi szépen Smiley
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #27309 Dátum: 2015.08.04 kedd, 12:26:28 »

Kb. 5-10km az a kör. Ha leállítod regenerálás közben, akkor következő indításnál azonnal nekiáll agresszívan fűteni a DPF-et, nem vár, hogy magától melegedjen be.
Az, hogy rendszeresen mész a nulláson nem segít, mert nem biztos, hogy akkor akar regenerálni. Többen emlegetik a passzív regenerációt. Én ebben nem hiszek. Nekem autópályán menet közben is regenerál, de hosszabb pályázás után akár azonnal is, ha eljött az ideje (tele tank/fél tank). Próbáltam, hogy mentem bő 10km-t végig 3 ezres fordulat fölött. Másnap ugyanúgy bekövetkezett az aktív regenerálás fél tanknál.

A másik amiben kétségeim vannak, az a DPF kiütés. Volt aki megcsinálta, de az, hogy utána ugyanúgy látod a időnként a megemelkedett alapjárati fogyasztást, ami az aktív regenerációra jellemző, bennem erős kétségeket ébreszt.

Egyébként meg nem kell ettől az egész regenerációtól tartani. Én is megvétel előtt ezen filóztam, hogy majd jól kiüttetem, de végülis nincs ezzel semmi probléma. Ki van találva.


"A másik amiben kétségeim vannak, az a DPF kiütés. Volt aki megcsinálta, de az, hogy utána ugyanúgy látod a időnként a megemelkedett alapjárati fogyasztást, ami az aktív regenerációra jellemző, bennem erős kétségeket ébreszt."

Ez már a múlt kiküszöbölték ezt a hibát. Smiley

Amúgy igen a szűrőt ki kell belezni, hogy ugye ne tudjon eltömődni, de valóban nem kell azért annyira tartani tőle, csak egy plusz nyűg amit én elakartam kerülni a sok városi használat miatt.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.04 kedd, 12:28:26 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27310 Dátum: 2015.08.04 kedd, 12:37:03 »

"A másik amiben kétségeim vannak, az a DPF kiütés. Volt aki megcsinálta, de az, hogy utána ugyanúgy látod a időnként a megemelkedett alapjárati fogyasztást, ami az aktív regenerációra jellemző, bennem erős kétségeket ébreszt."

Ez már a múlt kiküszöbölték ezt a hibát. Smiley

Amúgy igen a szűrőt ki kell belezni, hogy ugye ne tudjon eltömődni, de valóban nem kell azért annyira tartani tőle, csak egy plusz nyűg amit én elakartam kerülni a sok városi használat miatt.

Ha volt már, akkor elnézést, de te mennyit mentél már a kiütés óta? Vizsgád volt azóta?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #27311 Dátum: 2015.08.04 kedd, 12:53:51 »

Ha volt már, akkor elnézést, de te mennyit mentél már a kiütés óta? Vizsgád volt azóta?

Már kb 5e km-t. Még nem, de nem félek a vizsgától itt minden átmegy meg sok más helyen is. Nem is gondolnátok mennyi kiütött dpf-es autó van az utakon főleg pesten kb egyik taxiba sincs benne...
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27312 Dátum: 2015.08.04 kedd, 14:35:42 »

Sziasztok!

Most, hogy elcsendesült az MK3 V6 topik, ide dobnék egy kibiztosított kézigránátot és feltenném a nagy kérdést, érdemes-e 2.0 vagy 2.2 TDCI MK4-et venni, nem FL-t, monduk a 2 literes benzinessel szemben?
Felhasználási mód: évi min. 15000 km, vagy több, hétköznap 10 km-s etapok, havi egyszer min. 500 km-s járás, de lehet több...
Amit elvárnék: tudom, hogy ezekben a dízelekben van DPF, meg EGR, meg injektor, meg turbó, amik érzékenyekek/hibásak/cserések lennének

Ezen kívül jó lenne minél felszereltebb lenne, ezért is lenne a kérdés: mennyire bírják ezek az extrák?

Kiindulási alap: 2006-os MK3, szerettem, jó volt, aztán visszatértem BMW-re, mert imádtam. Ismét kinőttem egy hármast és ezek az MK4 Mondeók tetszenek annyira, hogy egyszer legyen Smiley

másfél hete olvasok, mindent nem sikerült természetesen, de olvstam olyat, hogy hűűű, tök jó ez, mások azt mondták, hogy MK3 jobb volt, volt aki azt írta, hogy az egész egy hulladék (lehet nem ezekkel a szavakkal).

szóval nem az lenne a kérdés, mennyit eszik, hanem melyik a megbízhatóbb és melyiknek milyen típushibái adódhatnak Smiley

Segít valaki eligazodni ebben a rengetegben?
Köszi Smiley
Én 2014. novembere óta hajtok egy 2008-as mk4 tdci 2.0 automatát (nem powrshift). Egy mk3 2.0tdci (2003 FL)-ből ültem át. Én túlnyomórészt városban használom (2x5km /nap), az átlagfogyasztásával nem foglalkozom, azonban igyekszem kíméletesen használni a sok hidegüzem miatt. Jelenleg 152eKm-van benne.
Összességében elégedett vagyok vele, mert
* ár-érték arányban jó vétel
*a hajtáslánc szerintem rendben van, erős (160Le) rugalmas, elfogadható hangja van.
* nagy, tágas, kényelmes
* megbízhatóan teszi a dolgát.
* gyorsabban bemelegszik, mint az MK3 TDCi

Sajnos az MK3-hoz képest erősen látszik, hogy a jó ár-érték arány a sok extra miatt néhány kompromisszumot követelt. Az átgondoltság és az alapvető alkatrészek néhol gyatrák:
* a kézifék szoknyája leszakadt a rögzítésről
* a középső egyik légbeömlő lamellája külön életet él
* az esővíz befolyik a nyitott ablakon
* a kombi csomagtartó ajtójában megáll a víz (Facelift előtti), ha felnyitod, nyakadba folyik
* a vezető oldali külső visszapillantó szmötyis időben nehezen használható, mert a felfogatásáról pont az oldalablakra fröccsen a víz, és ha kicsit is redvás (pl. télen, sólé), akkor előbb-utóbb nem látod a tükröt Smiley
* az ajtókárpitok burkolatának visszahajtása az enyémen nem túl esztétikus, látszik a ragasztó.
* a motortérzár bowdene télen képes befagyni (!)
* a multikormány gombjainak földelése miatt a tempomat (és az AFS fényszóró) néha megmakkan
* az ajtók hajlamosak zörögni, nyüszögni.

Amire figyelni kell:
* a gyalogosvédelmi trendek miatt a szélvédő szöge lapos, az A oszlop vaskos, így kissé nehéz kilátni belőle bizonyos szögben
* az akksira érzékeny, ha kicsit is gyenge, hajlamos nem indulni vele (pl. amivel az mk3 dízel még vígan elindul, az mk4 már meg sem mozdul)
* Magyarországra mindenképp olyat érdemes venni dízelből, amiben a kiegészítő elektromos kabinfűtő és az ülésfűtés benne van, főleg, ha rövid városi használatban van, mert így nem kell a motorhőt elvonni a fűtéshez. Olasz, francia import esetében lehet olyan, hogy túl "nyárias" a gép: nincs benne fűthető szélvédő és ablakmosó, ülésfűtés és kieg. fűtő.
* az MK3-nál sokkal nehezebben szerelhető házilag (pl. a 80Ah-s akksi beépítéséhez ki kell venni a teljes légszűrőházat, a pollenszűrő cseréje kb 1 óra bal1 lábtér szerelés, és a gázpedál egység kiszerelésével indul...) 

Nekem az MK3 beltere, műszerei, elrendezése sokkal jobban bejött (pl. a Convers+ a facelift előttiben kb. felesleges, mert nem ad érdemi többlet infót), viszont az MK4 TDCi problémamentesebbnek látszik idáig (habár a kapcsolatunk rendszeres bikázással, akksitöltéssel, gépháztető befagyással indult  és akksicserével folytatódott).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #27313 Dátum: 2015.08.04 kedd, 14:56:16 »

Én 2014. novembere óta hajtok egy 2008-as mk4 tdci 2.0 automatát (nem powrshift). Egy mk3 2.0tdci (2003 FL)-ből ültem át. Én túlnyomórészt városban használom (2x5km /nap), az átlagfogyasztásával nem foglalkozom, azonban igyekszem kíméletesen használni a sok hidegüzem miatt. Jelenleg 152eKm-van benne.
Összességében elégedett vagyok vele, mert
* ár-érték arányban jó vétel
*a hajtáslánc szerintem rendben van, erős (160Le) rugalmas, elfogadható hangja van.
* nagy, tágas, kényelmes
* megbízhatóan teszi a dolgát.
* gyorsabban bemelegszik, mint az MK3 TDCi

Sajnos az MK3-hoz képest erősen látszik, hogy a jó ár-érték arány a sok extra miatt néhány kompromisszumot követelt. Az átgondoltság és az alapvető alkatrészek néhol gyatrák:
* a kézifék szoknyája leszakadt a rögzítésről
* a középső egyik légbeömlő lamellája külön életet él
* az esővíz befolyik a nyitott ablakon
* a kombi csomagtartó ajtójában megáll a víz (Facelift előtti), ha felnyitod, nyakadba folyik
* a vezető oldali külső visszapillantó szmötyis időben nehezen használható, mert a felfogatásáról pont az oldalablakra fröccsen a víz, és ha kicsit is redvás (pl. télen, sólé), akkor előbb-utóbb nem látod a tükröt Smiley
* az ajtókárpitok burkolatának visszahajtása az enyémen nem túl esztétikus, látszik a ragasztó.
* a motortérzár bowdene télen képes befagyni (!)
* a multikormány gombjainak földelése miatt a tempomat (és az AFS fényszóró) néha megmakkan
* az ajtók hajlamosak zörögni, nyüszögni.

Amire figyelni kell:
* a gyalogosvédelmi trendek miatt a szélvédő szöge lapos, az A oszlop vaskos, így kissé nehéz kilátni belőle bizonyos szögben
* az akksira érzékeny, ha kicsit is gyenge, hajlamos nem indulni vele (pl. amivel az mk3 dízel még vígan elindul, az mk4 már meg sem mozdul)
* Magyarországra mindenképp olyat érdemes venni dízelből, amiben a kiegészítő elektromos kabinfűtő és az ülésfűtés benne van, főleg, ha rövid városi használatban van, mert így nem kell a motorhőt elvonni a fűtéshez. Olasz, francia import esetében lehet olyan, hogy túl "nyárias" a gép: nincs benne fűthető szélvédő és ablakmosó, ülésfűtés és kieg. fűtő.
* az MK3-nál sokkal nehezebben szerelhető házilag (pl. a 80Ah-s akksi beépítéséhez ki kell venni a teljes légszűrőházat, a pollenszűrő cseréje kb 1 óra bal1 lábtér szerelés, és a gázpedál egység kiszerelésével indul...) 

Nekem az MK3 beltere, műszerei, elrendezése sokkal jobban bejött (pl. a Convers+ a facelift előttiben kb. felesleges, mert nem ad érdemi többlet infót), viszont az MK4 TDCi problémamentesebbnek látszik idáig (habár a kapcsolatunk rendszeres bikázással, akksitöltéssel, gépháztető befagyással indult  és akksicserével folytatódott).


hű, köszi ez végképpen őszinte volt Smiley Mk3-nál én is akkucserével kezdtem, ezek az akkuk már csak ilyenek Cheesy
Ez a nyakamba folyik a víz kicsit levert, mert a mostanimnál is ez a gáz, pedig az sedan, lehet akkor a kombikat kerülöm, passz Smiley A vízfröcskölés is Sad de együtt lehet vele élni.

Gondolom az állófűtést csak VIN-ből lehet megtudni, vagyis ha lekérem az extralistát. Nem is gondoltam olyat venni, aminek nem fűthető az ülései (sőt ülésszellőzőst keresek) és az első szélvédője, az MK3-ban ezt imádtam: télen míg az oldalablakokat levakartam, addig leolvadt az eleje és a hátulja és nem fagyott szét a kezem kesztyű nélkül Smiley
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27314 Dátum: 2015.08.04 kedd, 15:34:17 »

hű, köszi ez végképpen őszinte volt Smiley Mk3-nál én is akkucserével kezdtem, ezek az akkuk már csak ilyenek Cheesy
Ez a nyakamba folyik a víz kicsit levert, mert a mostanimnál is ez a gáz, pedig az sedan, lehet akkor a kombikat kerülöm, passz Smiley A vízfröcskölés is Sad de együtt lehet vele élni.

Gondolom az állófűtést csak VIN-ből lehet megtudni, vagyis ha lekérem az extralistát. Nem is gondoltam olyat venni, aminek nem fűthető az ülései (sőt ülésszellőzőst keresek) és az első szélvédője, az MK3-ban ezt imádtam: télen míg az oldalablakokat levakartam, addig leolvadt az eleje és a hátulja és nem fagyott szét a kezem kesztyű nélkül Smiley
Nyugi, együtt lehet élni a vizes problémákkal Smiley csak vicces, hogy ilyen alap dolgok problémásak, főleg hogy az mk3nál ilyenekre nem nagyon emlékszem (ott másfajta hülye hibák voltak).

VIN-ből kiderül a fűtés, de ha nincs viszonylag egyszerűen pótolható. Én is ezen pörgök (fűtő, szélvédő és ablakmosó fűtés), emiatt emeltem ki a szerelhetőséget.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #27315 Dátum: 2015.08.04 kedd, 15:43:31 »

Nyugi, együtt lehet élni a vizes problémákkal Smiley csak vicces, hogy ilyen alap dolgok problémásak, főleg hogy az mk3nál ilyenekre nem nagyon emlékszem (ott másfajta hülye hibák voltak).

VIN-ből kiderül a fűtés, de ha nincs viszonylag egyszerűen pótolható. Én is ezen pörgök (fűtő, szélvédő és ablakmosó fűtés), emiatt emeltem ki a szerelhetőséget.

A szélvédő elég drága móka, nem? Smiley
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #27316 Dátum: 2015.08.04 kedd, 15:44:59 »

A szélvédő elég drága móka, nem? Smiley

Gyári újban mindenképp. De erre van az üvegkár biztosítás...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #27317 Dátum: 2015.08.04 kedd, 15:48:29 »

Gyári újban mindenképp. De erre van az üvegkár biztosítás...
arról volt szó, ha hiányzik az extralistáról, nem?
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #27318 Dátum: 2015.08.04 kedd, 15:52:35 »

arról volt szó, ha hiányzik az extralistáról, nem?

Ja. Hát ebből még ritkán bontanak, így azt nem egyszerű beszerezni. Én MKIII-on cseréltettem, a gyári Pilkington 82 volt cserével együtt, de az szenzor nélküli volt.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #27319 Dátum: 2015.08.04 kedd, 15:56:57 »

Ja. Hát ebből még ritkán bontanak, így azt nem egyszerű beszerezni. Én MKIII-on cseréltettem, a gyári Pilkington 82 volt cserével együtt, de az szenzor nélküli volt.

szenzor? az ablakban?
Ezt nem értem, ne haragudj Smiley
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #27320 Dátum: 2015.08.04 kedd, 16:05:37 »

szenzor? az ablakban?
Ezt nem értem, ne haragudj Smiley
Pénteken gyere el minitalira és ott megnézhetsz 1-2 mk4-et...
PS: a szenzor az "esőmennyiségfüggőablaktörlősebesség" ( Cheesy) miatt kell
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #27321 Dátum: 2015.08.04 kedd, 16:12:28 »

Pénteken gyere el minitalira és ott megnézhetsz 1-2 mk4-et...
PS: a szenzor az "esőmennyiségfüggőablaktörlősebesség" ( Cheesy) miatt kell

A lámpakapcsolgatóé is ott van nem?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #27322 Dátum: 2015.08.04 kedd, 17:27:44 »

Pénteken gyere el minitalira és ott megnézhetsz 1-2 mk4-et...
PS: a szenzor az "esőmennyiségfüggőablaktörlősebesség" ( Cheesy) miatt kell

azt hittem az ilyen szenzorok, a tükörben vannak, illetve azzal együtt van építve, ma is tanultam valamit Smiley

Pénteki minitalit még meggondolom, köszönöm az invitálást  Smiley
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #27323 Dátum: 2015.08.04 kedd, 19:43:59 »

azt hittem az ilyen szenzorok, a tükörben vannak, illetve azzal együtt van építve, ma is tanultam valamit Smiley

Pénteki minitalit még meggondolom, köszönöm az invitálást  Smiley
Nem, szvsz, a tükörben az ótomata fényszóró kapcsolónak van a szenzorja...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27324 Dátum: 2015.08.04 kedd, 19:52:44 »

azt hittem az ilyen szenzorok, a tükörben vannak, illetve azzal együtt van építve, ma is tanultam valamit Smiley

Pénteki minitalit még meggondolom, köszönöm az invitálást  Smiley
Az eső és fénymennyiség szenzor a szélvédő része.
Szélvédő csere nem olcsó móka. Nekem szerencsém volt, épp akkor bontott Mk2 egy titanium-x mk4-et, amiből minden szükséges cuccot meg tudtam venni. Gyárilag nincs előkészítve a szélvédőfűtés (talán csak a középkonzol kapcsoló-BCM közötti vezeték van meg), így mindent pótolni kell.
Szélvédőből elég sokféle van:
szín: alap zöld, titanium-ba való kék és IR jelölésű (asszem UV szűrős)
fűthető/nem fűthető
szenzoros/nem szenzoros

Ha szenzoros, akkor van automata fényszóró (kell hozzá megfelelő kapcsoló) és esőérzékelős ablaktörlő, ami aktiválás után megy is.
A szenzorokhoz kell megfelelő tetőkábel (az enyémben érdekes módon benne volt) a BCM irányába.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27325 Dátum: 2015.08.04 kedd, 19:54:12 »

Elcsábultam megint  Wink, de pont megvették az orrom elől:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5t_titanium-s-9223965
(3 nap alatt ment el, 2,9volt 17es téliszettel, 2,85ért vették meg ma)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #27326 Dátum: 2015.08.04 kedd, 20:10:12 »

azt hittem az ilyen szenzorok, a tükörben vannak, illetve azzal együtt van építve, ma is tanultam valamit Smiley

Pénteki minitalit még meggondolom, köszönöm az invitálást  Smiley

Nekem is 2008/12-es gyártású 2009/12/28as forgalomba helyezésű az autóm. 2,2 tdci.
Jó kis gép egy mk3 2.0 tdciről váltottam. Nem bántam meg, ég és föld. Én évi 30-40e km-ert hajtok bele, és sokszor megy bele 2,5km városi forgalom, majd leáll, majd újra ennyit megyek és így tovább. Ennek ellenére most sincs vele bajom, és 194e km van most benne.
Amit cseréltem:
- 4 gyertya
- projektorok
- váltógomb
- ízzók
- akksi
- toronycsapágy
- és a szokásos kopó alkatrészek.
Amit kell cserélni még:
- önindító
- 200e km-nél vezérlés
- hővédő lemez ( a nagy hőtől eltörött Sad Sad Sad )
- jobb oldali kipuff lentebb van (vki tuti rálépett.. )
- hamutartó belső bizbasz ajtó kaputt lett.

Am ennyi. Dpf korrekt, van úgy h 500 km mész vele és semmi. De a regenerációs ciklusra én is odafigyelek. De nem mindig sikerül. A fogyasztásom az 6,5. Jobb minőségű de ez sem tökéletes. Lehetne benne még vagy 50 ló.  nyes

Az új mk5öst is használtam egy hétvégén át. közel 600 km tettem bele. Jóféle de az sem tökéletes. Ráférne egy facelift.  nyes nyes
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #27327 Dátum: 2015.08.04 kedd, 20:23:40 »

Nekem is 2008/12-es gyártású 2009/12/28as forgalomba helyezésű az autóm. 2,2 tdci.
Jó kis gép egy mk3 2.0 tdciről váltottam. Nem bántam meg, ég és föld. Én évi 30-40e km-ert hajtok bele, és sokszor megy bele 2,5km városi forgalom, majd leáll, majd újra ennyit megyek és így tovább. Ennek ellenére most sincs vele bajom, és 194e km van most benne.
Amit cseréltem:
- 4 gyertya
- projektorok
- váltógomb
- ízzók
- akksi
- toronycsapágy
- és a szokásos kopó alkatrészek.
Amit kell cserélni még:
- önindító
- 200e km-nél vezérlés
- hővédő lemez ( a nagy hőtől eltörött Sad Sad Sad )
- jobb oldali kipuff lentebb van (vki tuti rálépett.. )
- hamutartó belső bizbasz ajtó kaputt lett.

Am ennyi. Dpf korrekt, van úgy h 500 km mész vele és semmi. De a regenerációs ciklusra én is odafigyelek. De nem mindig sikerül. A fogyasztásom az 6,5. Jobb minőségű de ez sem tökéletes. Lehetne benne még vagy 50 ló.  nyes

Az új mk5öst is használtam egy hétvégén át. közel 600 km tettem bele. Jóféle de az sem tökéletes. Ráférne egy facelift.  nyes nyes

korrekt Smiley
Azt hiszem lassan felteszem akkor a BMW-t eladásra Smiley
Aztán lesz ami lesz Cheesy Cheesy
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #27328 Dátum: 2015.08.04 kedd, 20:30:04 »

Nem, szvsz, a tükörben az ótomata fényszóró kapcsolónak van a szenzorja...
Mk3-ban is volt automata lámpám, mondjuk vakartam a fejem mire jó, mert ugye daylighttal lett volna az igazi Smiley
Naplózva
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #27329 Dátum: 2015.08.04 kedd, 21:11:34 »

Mk3-ban is volt automata lámpám, mondjuk vakartam a fejem mire jó, mert ugye daylighttal lett volna az igazi Smiley

Annyit még, h az elején egy időben rendszeresen füstölt miközben regenerált...  wow1 De mint az állat. Az autópályán olyan  csíkot húztam mint akinek elszállt a túrbója. Szóval ez is megszűnt magától bár adalékokkal és jobb minőségű üzemanyag használattal. Legalábbis gondolom.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27330 Dátum: 2015.08.04 kedd, 21:15:45 »

Már kb 5e km-t. Még nem, de nem félek a vizsgától itt minden átmegy meg sok más helyen is. Nem is gondolnátok mennyi kiütött dpf-es autó van az utakon főleg pesten kb egyik taxiba sincs benne...

Elvileg kaptál üzenetet.   Wink
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27331 Dátum: 2015.08.04 kedd, 21:32:24 »

Mk3-ban is volt automata lámpám, mondjuk vakartam a fejem mire jó, mert ugye daylighttal lett volna az igazi Smiley
az automata lámpa a szélvédő szenzoregység és az ún "sun load sensor" (középkonzol tetején) jelei alapján működik. Én pl. szeretem, mert ha lemegyek a mélyagarázsba, felkapcsol a fényszóró.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #27332 Dátum: 2015.08.04 kedd, 21:47:25 »

az automata lámpa a szélvédő szenzoregység és az ún "sun load sensor" (középkonzol tetején) jelei alapján működik. Én pl. szeretem, mert ha lemegyek a mélyagarázsba, felkapcsol a fényszóró.
értem, de én beülök az autóba és az az első, hogy felkapcsolom a lámpát, mindegy süt-e a nap Smiley
azért agyaltam, hogy daylight lehetne az alap, ha meg elég sötét van a tompítotthoz, akkor átkapcsol az automata Smiley

De egyre jó volt, ha elég sötét volt, akkor bekapcsolt ha hazafény a tükörbe Smiley
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #27333 Dátum: 2015.08.04 kedd, 21:58:58 »

az automata lámpa a szélvédő szenzoregység és az ún "sun load sensor" (középkonzol tetején) jelei alapján működik. Én pl. szeretem, mert ha lemegyek a mélyagarázsba, felkapcsol a fényszóró.
Szerintem meg a szélvédőben van a fényérzékelő. A sunload sensor csak a klímát vezérli. Mind az MK3-ban, mind az MK4-ben az automata lámpakapcsoló tökéletes a fényerő érzékelés tekintetében. Ami Mk4-nél hiba, hogy a kijelzők fényerejét a lámpától függően veszi le. Tehát hiába van fényes nappal, ha az országúton felkapcsolom a lámpát, akkor a navi kijelzője elhalványul.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27334 Dátum: 2015.08.04 kedd, 22:17:27 »

Szerintem meg a szélvédőben van a fényérzékelő. A sunload sensor csak a klímát vezérli. Mind az MK3-ban, mind az MK4-ben az automata lámpakapcsoló tökéletes a fényerő érzékelés tekintetében. Ami Mk4-nél hiba, hogy a kijelzők fényerejét a lámpától függően veszi le. Tehát hiába van fényes nappal, ha az országúton felkapcsolom a lámpát, akkor a navi kijelzője elhalványul.
Bocs, tévedtem, a szélvédő szenzor egységben van két szenzor a fényméréshez.

A kijelző fények kérdése engem annyira nem zavar, mert a navi nappal úgy sem látszik rendesen (kínai csoda), mivel a szélvédő állásszöge miatt a felső éle hátrébb van, mint a középkonzol, így a déli nap telibe éri a középkonzolt, amire a navit a kínaiak nem készítették fel.  vigyor3  falbav Remélem az NX navinál ez nem probléma.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #27335 Dátum: 2015.08.04 kedd, 22:18:14 »

Szerintem meg a szélvédőben van a fényérzékelő. A sunload sensor csak a klímát vezérli. Mind az MK3-ban, mind az MK4-ben az automata lámpakapcsoló tökéletes a fényerő érzékelés tekintetében. Ami Mk4-nél hiba, hogy a kijelzők fényerejét a lámpától függően veszi le. Tehát hiába van fényes nappal, ha az országúton felkapcsolom a lámpát, akkor a navi kijelzője elhalványul.
A szenzor a szélvédőben van. Ez 100%.
Tessék nézni ...
https://www.youtube.com/watch?v=PByUXLOv_Sk

A navi kiljezőjét tudod állítani a műszerfal világítás tekerőjével, ha jól emlékszem.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27336 Dátum: 2015.08.04 kedd, 22:28:01 »

Bocs, tévedtem, a szélvédő szenzor egységben van két szenzor a fényméréshez.

A kijelző fények kérdése engem annyira nem zavar, mert a navi nappal úgy sem látszik rendesen (kínai csoda), mivel a szélvédő állásszöge miatt a felső éle hátrébb van, mint a középkonzol, így a déli nap telibe éri a középkonzolt, amire a navit a kínaiak nem készítették fel.  vigyor3  falbav Remélem az NX navinál ez nem probléma.

1) optika (asszem az esőérzékelőhöz)
2) szemből fény szenzor
3) környezeti fény szenzor
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.04 kedd, 22:29:46 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27337 Dátum: 2015.08.04 kedd, 22:31:13 »

A szenzor a szélvédőben van. Ez 100%.
Tessék nézni ...
https://www.youtube.com/watch?v=PByUXLOv_Sk

A navi kiljezőjét tudod állítani a műszerfal világítás tekerőjével, ha jól emlékszem.
mondom, hogy kínai Smiley
Mindegy neki, mire állítom. Nekem nem mindegy, mert ha olyan fényes, hogy szembe napnál is látszik, sötétben kiég a szemem tőle (menüből állítható, szerintem a műszeregység fényerő tekerő nem hat rá).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #27338 Dátum: 2015.08.04 kedd, 22:40:28 »

mondom, hogy kínai Smiley
Mindegy neki, mire állítom. Nekem nem mindegy, mert ha olyan fényes, hogy szembe napnál is látszik, sötétben kiég a szemem tőle (menüből állítható, szerintem a műszeregység fényerő tekerő nem hat rá).

Jaja persze ez csak a gyárinál jó. Kínainál nem mert azzal nem kompatibilis. Gondolom a convers+ -menüjében nem is tudod állítani
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27339 Dátum: 2015.08.04 kedd, 22:43:33 »

Jaja persze ez csak a gyárinál jó. Kínainál nem mert azzal nem kompatibilis. Gondolom a convers+ -menüjében nem is tudod állítani
nem véletlenül gyúrok egy SD kártyás Blaupunkt NX-re.  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #27340 Dátum: 2015.08.04 kedd, 22:45:23 »

nem véletlenül gyúrok egy SD kártyás Blaupunkt NX-re.  eplus2
De neked minden más megvan hozzá(kábelezés)? Mert én is erre gyúrok h legyen egy ilyen ne kelljen telóról nyomatni.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27341 Dátum: 2015.08.04 kedd, 22:49:29 »

De neked minden más megvan hozzá(kábelezés)? Mert én is erre gyúrok h legyen egy ilyen ne kelljen telóról nyomatni.
nem tudom... Ha lesz autó, amiből kijön, lesz vele kábelkorbács is. Smiley Akkor meg már minden megvan hozzá.
Én nem a navi miatt gyúrok rá, mert a Sygic + waze kombónál nem kell jobb.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #27342 Dátum: 2015.08.04 kedd, 22:53:25 »

nem tudom... Ha lesz autó, amiből kijön, lesz vele kábelkorbács is. Smiley Akkor meg már minden megvan hozzá.
Én nem a navi miatt gyúrok rá, mert a Sygic + waze kombónál nem kell jobb.

Akkor miért kell? Nekem a navi miatt kellene, de tény h a telefonok már jobbak mint az autó navik. Bár Nem volt rossz a mk5-ben a navi.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27343 Dátum: 2015.08.04 kedd, 23:04:16 »

Akkor miért kell? Nekem a navi miatt kellene, de tény h a telefonok már jobbak mint az autó navik. Bár Nem volt rossz a mk5-ben a navi.
viszketek a WInCE-től, és nem szeretem az utólagos (nem gyári) cuccokat. Perverz vagyok???  vigyor3
(lehet, egy szoftverfrissítés megoldaná az UI kuszasági problémámat)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #27344 Dátum: 2015.08.04 kedd, 23:12:08 »

viszketek a WInCE-től, és nem szeretem az utólagos (nem gyári) cuccokat. Perverz vagyok???  vigyor3
(lehet, egy szoftverfrissítés megoldaná az UI kuszasági problémámat)
Nem mert én is szeretem a gyári cuccokat. De egy szoftver frissítés biztos megoldaná a gondot, bár lehet új prog = lassabb gép.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #27345 Dátum: 2015.08.04 kedd, 23:15:56 »

*** kínaiak....
Ez komoly!

https://www.youtube.com/watch?v=QpLanouyZIk
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #27346 Dátum: 2015.08.04 kedd, 23:53:03 »


Es van facelifteshez is. Egy ilyet akarok!
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27347 Dátum: 2015.08.05 szerda, 00:23:11 »

a sofőr papucsa is komoly 1:20-után  nyes
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27348 Dátum: 2015.08.05 szerda, 00:30:13 »

Es van facelifteshez is. Egy ilyet akarok!
rendeljünk? szerzek árat,  ha kell. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #27349 Dátum: 2015.08.05 szerda, 06:35:15 »

rendeljünk? szerzek árat,  ha kell. Smiley

Neztem valami 2x00 yuan vagy micsoda. Az arfolyam alapjan 100e Huf korul van ha jol lattam. Szerintem rendelhetnenk. Ha lehet ra ertelmes nyelvet rakni meg persze ha tudja a radio az eu szabvanyt. Bar ezeket mar regota ugy csinaljak szerintem. Neked is kell?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Oldalak: 1 ... 540 541 542 543 544 545 546 [547] 548 549 550 551 552 553 554 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.