Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 16:02:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 574 575 576 577 578 579 580 [581] 582 583 584 585 586 587 588 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11282799 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #29000 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 15:45:16 »

Gondolom sok nem fordul meg náluk... Smiley

náluk jártam én is. Rendes jó csapat, jeep-ben annyira nincsenek otthon.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29001 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 16:00:33 »

Gondolom sok nem fordul meg náluk... Smiley


Nem, kicsi az udvar, inkább kitolatnak.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #29002 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 16:03:28 »

Nem, kicsi az udvar, inkább kitolatnak.  hehe

Hűűű, mit szedsz? Kérek én is!!!!  eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #29003 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 16:25:28 »

Kicsit fura ez a gép
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_tournier_2.0_tdci163le-9355263

a középkonzol illetve az első lökös FL-es, de az óracsoport mintha a régi lenne
Létezne ilyen hibrid?
Naplózva

blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #29004 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 16:48:12 »

Kicsit fura ez a gép
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_tournier_2.0_tdci163le-9355263

a középkonzol illetve az első lökös FL-es, de az óracsoport mintha a régi lenne
Létezne ilyen hibrid?
Kérjél alvázszámot és check etis.
Amúgy blekinek is ilyen kijelzője van. Nem minden fl kapott converset. Talán titániumtól járt... nemtudom
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #29005 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 17:09:53 »

Kérjél alvázszámot és check etis.
Amúgy blekinek is ilyen kijelzője van. Nem minden fl kapott converset. Talán titániumtól járt... nemtudom

jaja, az csak titániumtól van
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #29006 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 18:40:48 »

Kicsit fura ez a gép
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_tournier_2.0_tdci163le-9355263

a középkonzol illetve az első lökös FL-es, de az óracsoport mintha a régi lenne
Létezne ilyen hibrid?

Ez a belseje alapjan trend. Csak az a fura hogy a 163 lovas motort tudomasom szerint itthon nem adtak hozza. Azt csak Titaniumtol lehetett rendelni.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #29007 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 19:50:43 »

Ez a belseje alapjan trend. Csak az a fura hogy a 163 lovas motort tudomasom szerint itthon nem adtak hozza. Azt csak Titaniumtol lehetett rendelni.
"Gyanítom" hogy a nyáron hozták vhonnan. Ezért írtam, hogy vin&etis. Esetleg szervízkönyv.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #29008 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 22:12:48 »

 worship
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #29009 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 22:13:22 »

Titta...Ezt már nem szedik...az már nem elég  nyes

Hűűű, mit szedsz? Kérek én is!!!!  eplus2
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #29010 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 22:15:33 »

Ezért a Blau4kombi már nem is Ghia, hanem a felnit és a rideg ezüst műszerfal-berakást leszámítva Titanium Smiley

Tényleg Laci, nem akarod lecserélni a Nick neved?  taps


jaja, az csak titániumtól van
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29011 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 22:22:44 »

"Gyanítom" hogy a nyáron hozták vhonnan. Ezért írtam, hogy vin&etis. Esetleg szervízkönyv.

Nyáron nem igazán... a rendszámot tavaly dec v idén januárban adták ki.

Külföldön szoktak olyat csinálni, hogy akár a legerősebb motor ambiente felszereltséggel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #29012 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 23:13:51 »

Ez a belseje alapjan trend. Csak az a fura hogy a 163 lovas motort tudomasom szerint itthon nem adtak hozza. Azt csak Titaniumtol lehetett rendelni.
lehet, hogy csak átkapcsolták 163le-re, gyárilag 130LE volt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #29013 Dátum: 2015.11.17 kedd, 07:37:35 »

Kérjél alvázszámot és check etis.
Amúgy blekinek is ilyen kijelzője van. Nem minden fl kapott converset. Talán titániumtól járt... nemtudom

Nem is a conversre gondoltam, hanem a simára.
Ez sokkal kisebb kijelzős, az enyém magasabb (és nekem sem convers)
ilyen: https://goo.gl/photos/yq4xgEXP3w4JuHd49
Naplózva

tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #29014 Dátum: 2015.11.17 kedd, 10:27:25 »

no, lassan kezd beállni a fogyasztás a megfelelőre. a hétvége statisztikája 166 liter 2403 km-re, 6.9. nagyon sok tempomatos (130) pályázás, illetve 90/110-es főút, kevés város, 4 személlyel.

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #29015 Dátum: 2015.11.17 kedd, 10:59:33 »

no, lassan kezd beállni a fogyasztás a megfelelőre. a hétvége statisztikája 166 liter 2403 km-re, 6.9. nagyon sok tempomatos (130) pályázás, illetve 90/110-es főút, kevés város, 4 személlyel.


eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #29016 Dátum: 2015.11.17 kedd, 11:10:19 »

Srácok! Tudtok ajánlani egy fényezőt Bp-en, lehetőleg dél-Buda (XI. kerület, Budaörs) környékén? Egy sárvédőt kéne fújni (még a bicajos afférom miatt).

Köszönettel,
Dani
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #29017 Dátum: 2015.11.17 kedd, 11:31:18 »

Srácok! Tudtok ajánlani egy fényezőt Bp-en, lehetőleg dél-Buda (XI. kerület, Budaörs) környékén? Egy sárvédőt kéne fújni (még a bicajos afférom miatt).

Köszönettel,
Dani
halásztelek?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #29018 Dátum: 2015.11.17 kedd, 12:05:28 »

Az tökéleteeseees!

halásztelek?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29019 Dátum: 2015.11.17 kedd, 12:17:16 »

halásztelek?

Az rendben van, hogy te otthon fényezed magad, de azért autókat ne vállalj.....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #29020 Dátum: 2015.11.17 kedd, 12:43:33 »

Ejnye!  vigyor3


Az rendben van, hogy te otthon fényezed magad, de azért autókat ne vállalj.....  eplus2
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #29021 Dátum: 2015.11.17 kedd, 13:28:58 »

Kicsit fura ez a gép
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_tournier_2.0_tdci163le-9355263

a középkonzol illetve az első lökös FL-es, de az óracsoport mintha a régi lenne
Létezne ilyen hibrid?

Nem hibrid, létezik. Simán
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29022 Dátum: 2015.11.17 kedd, 20:22:28 »

Kicsit fura ez a gép
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_tournier_2.0_tdci163le-9355263

a középkonzol illetve az első lökös FL-es, de az óracsoport mintha a régi lenne
Létezne ilyen hibrid?

Létezik.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #29023 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 15:33:39 »

Fikázást kérek erre:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_automata-9445193
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #29024 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 16:29:50 »


Sz@r...  eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #29025 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 17:07:40 »


a fotó annyira ***, hogy az alapján bármit mondani nehéz. Igénytelen hirdetés, igénytelen neppertől.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #29026 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 17:46:37 »

a fotó annyira ***, hogy az alapján bármit mondani nehéz. Igénytelen hirdetés, igénytelen neppertől.
Ha csak évi 30ekm-et futott (ami k... nevetséges), akkor is min. 320ekm van benne. Márpedig automataváltós dizli az országutak királya, tehát akár (így 8 évesen) 500ekm is lehet benne.
Kicsit többet kéne róla tudni...
 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
varcsa77
Vendég
« Új hozzászólás #29027 Dátum: 2015.11.20 péntek, 01:50:36 »

A segítségeteket szeretném kérni, hogy hogyan tudom kiszedni a szellőzőrácsokat a műszerfalből. Nem szeretnék semmit túlfeszíteni, vagy eltörni.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #29028 Dátum: 2015.11.20 péntek, 06:39:20 »

A segítségeteket szeretném kérni, hogy hogyan tudom kiszedni a szellőzőrácsokat a műszerfalből. Nem szeretnék semmit túlfeszíteni, vagy eltörni.
Elméletileg: "csak" meg kell húzni...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29029 Dátum: 2015.11.20 péntek, 07:33:46 »

Elméletileg: "csak" meg kell húzni...

Laci Laci..... nem minden pálinkás üveg!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #29030 Dátum: 2015.11.20 péntek, 07:38:06 »

Volna valaki, aki ma délután dél-Pesten egy hibakiolvasást végezne nekem? Reggel indultam melóba, majd 5 perc múlva Motorhiba üzenet jött elő. Semmi problémát nem észlelek amúgy. Es menne a család vidékre... Danke!
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.20 péntek, 08:35:42 írta tayrol » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #29031 Dátum: 2015.11.20 péntek, 08:37:51 »

Volna valaki, aki ma délután dél-Pesten egy hibakiolvasást végezne nekem? Reggel indultam melóba, majd 5 perc múlva Motorhiba üzenet jött elő. Semmi problémát nem észlelek amúgy. Es menne a család vidékre... Danke!
én ma nem érek rá. Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
varcsa77
Vendég
« Új hozzászólás #29032 Dátum: 2015.11.20 péntek, 09:06:08 »

Elméletileg: "csak" meg kell húzni...

Csak nehogy a kezemben maradjon a műszerfal Cheesy
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #29033 Dátum: 2015.11.20 péntek, 09:34:01 »

Hahó Srácok!

Este elkezdtem a szellőzőmotort kiszedni, gyönyörűen el is jutottam addig, amig az utasoldal felől (kesztyűtartó kivételével) a motort látom. (Burkolatát is levettem). A Service Repair ír egy célszerszámot a kivételhez, ugyanakkor látom, hogy a rajzon a vezetőoldal felől is mutatja, hogy onnan kell a motort elforgatni, s akkor jön ki az utasoldal irányába. Igazából a célszerszámot a szellőzőmotor ventillátorlapátjára lehetne ráhúzni, de az úgy ahogy van, együtt mozog (tengely+lapát). Ha már vette ki valaki a motort kérem írjon, hogy jól gondolom-e, mert itt a S. Manual azért nem teljesen egyértelmű, nem írja pld. hogy a vezetőoldal irányából kell elforgatni ( Focus II-nél pld. írja (ugyanaz a motor, nem felcsavarozni kell, hanem beforgatni a helyére, mint egy bajnonettzáras izzót...

7-es képnél pld. rohadtul nem írja, hogy ez a vezetőoldali egység, s onnan is kell bontani, hanem találgatni kell a kép alapján.

http://workshop-manuals.com/ford/mondeo_2007.5_02.2007/mechanical_repairs/4_electrical/412_climate_control_system/412-01_climate_control/description_and_operation/removal_and_installation/blower_motor_lhd/

Köszönettel,
Dani
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #29034 Dátum: 2015.11.20 péntek, 13:06:46 »

Laci Laci..... nem minden pálinkás üveg!  eplus2
taps
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29035 Dátum: 2015.11.20 péntek, 13:15:38 »

a fotó annyira ***, hogy az alapján bármit mondani nehéz. Igénytelen hirdetés, igénytelen neppertől.

Remek nepper az, akinek még telephelye sincs.
Ráadásul, külföldi okmányokkal szerepel az autó, tehát még honosítani kell.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #29036 Dátum: 2015.11.20 péntek, 13:17:51 »

Remek nepper az, akinek még telephelye sincs.
Ráadásul, külföldi okmányokkal szerepel az autó, tehát még honosítani kell.

jaja, összességében drága autó lesz ez
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #29037 Dátum: 2015.11.20 péntek, 18:45:14 »

A segítségeteket szeretném kérni, hogy hogyan tudom kiszedni a szellőzőrácsokat a műszerfalből. Nem szeretnék semmit túlfeszíteni, vagy eltörni.
Belenyúlsz 4 ujjal a szélein, szétfelé nyomod és téped kifelé. Roncsolás nélkül kijön, ijesztően nagy erő kell hozzá elsőre, a harmadikat már rutinból szedtem ki.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #29038 Dátum: 2015.11.20 péntek, 18:50:32 »

Nem xenon a hirdetéssel ellentétben. 2007-ben kérdőjeles a gyári BT, nekem is hackelni kellett hozza nem keveset (Power_Ford kollégának ezúton is újra köszönet). Beírta nyáriguminak a 215/55R16-ot, majd lentebb már 235-ről beszél (mondjuk a felni 18-as is lehet a kép alapján). 130 ló és automata tuti kombó az üresen 1700 kilós autóban, türelemre tanít, ha nem lenne elég. Smiley

Összességében: rossz képek, kamuzás a leírásban, valami zugnepper gondozásában. Megnézhető, mert ezek még nem kizáró okok (mondjuk a lomhasága engem elriasztana), de készülj fel, hogy ebből nem lesz énekes halott.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #29039 Dátum: 2015.11.20 péntek, 19:53:16 »

Nem xenon a hirdetéssel ellentétben. 2007-ben kérdőjeles a gyári BT, nekem is hackelni kellett hozza nem keveset (Power_Ford kollégának ezúton is újra köszönet). Beírta nyáriguminak a 215/55R16-ot, majd lentebb már 235-ről beszél (mondjuk a felni 18-as is lehet a kép alapján). 130 ló és automata tuti kombó az üresen 1700 kilós autóban, türelemre tanít, ha nem lenne elég. Smiley

Összességében: rossz képek, kamuzás a leírásban, valami zugnepper gondozásában. Megnézhető, mert ezek még nem kizáró okok (mondjuk a lomhasága engem elriasztana), de készülj fel, hogy ebből nem lesz énekes halott.

nekem is 130 ló volt amig meg nem lett okosítva és elfogadható volt. A mondi ha jólemlékszem 1500Kg, de nem is ez a lényeg. Automatával nem lesz lomha, rossz gondolat, hogy az automata lomha (az enyém is az volt, a mostanim is automata és a következő is az lesz Smiley ). Ha nincs széthajtva, akkor 1.2M-ért el lehet hozni.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29040 Dátum: 2015.11.20 péntek, 20:25:56 »

Nem xenon a hirdetéssel ellentétben. 2007-ben kérdőjeles a gyári BT, nekem is hackelni kellett hozza nem keveset (Power_Ford kollégának ezúton is újra köszönet). Beírta nyáriguminak a 215/55R16-ot, majd lentebb már 235-ről beszél (mondjuk a felni 18-as is lehet a kép alapján). 130 ló és automata tuti kombó az üresen 1700 kilós autóban, türelemre tanít, ha nem lenne elég. Smiley

Összességében: rossz képek, kamuzás a leírásban, valami zugnepper gondozásában. Megnézhető, mert ezek még nem kizáró okok (mondjuk a lomhasága engem elriasztana), de készülj fel, hogy ebből nem lesz énekes halott.

Miért kérdőjeles a gyári BT?

Nekem is 130 lovas volt, bár kéziváltóval, mindegyik gyári mk4 2.0 tdcinél jobban ment. Ami a képen van felni, azon a gumi 235/45/17.

Még van mit tanulnod! hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #29041 Dátum: 2015.11.20 péntek, 23:56:59 »

Helyzetjelentés: Kinn van a fűtőmotor. Miután jobb oldalt minden lebontottunk, a vezetőoldalról kell elfordítani a motort, (mint egy nagy csavart) de úgy, hogy közben a 7-es képen, 2-essel jelzett pöcköt nyomja be az ember. (A csatit előtte le kell húzni a motorról). Az elfordítás nem egyszerű, bár a kis pöcök benyomásával hirtelen megindul a dolog  laugh . Husáng kezűek felejtsék el, hogy megcsinálják, ahogy azt is, hogy a kesztyűtartó irányából a motorburkolatot lebontják, úgynis a csavarokhoz (ami 3 db.) ott is hozzá kell férni, ám az egyiknél nagyon közel a tűzfal és a szigetelés. Meg aztán be kell bújni a műszerfal alá (mint a két oldalon), hogy lássunk is valamit. (Bal oldalon, hogy tudjuk, hova kell nyúlni)  nyes

A motor tengelye két helyen van csapágyazva, először kapott WD40-et, majd egy kis finom olajat. Meglássuk. A motort szét lehet egyébként húzni,de meg kell jelölni, hogy hogyan volt a műanyag fedél helyzete.

A speciálszerszám szerintem semmire nem jó,max arra, hogy amikor a szervizben kihúzzák a helyéről a motort, ezzel bújtatják ki a műszerfalból. Csavarlazításra és társaira vélhetően nem jó, nagyon félrevezető a S. Manual 8-as képe. 

Azt nem tudom, milyen tartós lesz a művelet, az új motor 30 körül van, igazából, ha ügyes az ember fél óra-1 óra alatt kibontja, ha nem válik be a kenés. Tapasztalatokat majd írok Wink

Ha google-ban keres rá valaki, bírom ide: MK4 Mondeo fűtőmotor kiszerelés
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.21 szombat, 00:00:03 írta danidoki » Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29042 Dátum: 2015.11.21 szombat, 08:10:03 »

Helyzetjelentés: Kinn van a fűtőmotor. Miután jobb oldalt minden lebontottunk, a vezetőoldalról kell elfordítani a motort, (mint egy nagy csavart) de úgy, hogy közben a 7-es képen, 2-essel jelzett pöcköt nyomja be az ember. (A csatit előtte le kell húzni a motorról). Az elfordítás nem egyszerű, bár a kis pöcök benyomásával hirtelen megindul a dolog  laugh . Husáng kezűek felejtsék el, hogy megcsinálják, ahogy azt is, hogy a kesztyűtartó irányából a motorburkolatot lebontják, úgynis a csavarokhoz (ami 3 db.) ott is hozzá kell férni, ám az egyiknél nagyon közel a tűzfal és a szigetelés. Meg aztán be kell bújni a műszerfal alá (mint a két oldalon), hogy lássunk is valamit. (Bal oldalon, hogy tudjuk, hova kell nyúlni)  nyes

A motor tengelye két helyen van csapágyazva, először kapott WD40-et, majd egy kis finom olajat. Meglássuk. A motort szét lehet egyébként húzni,de meg kell jelölni, hogy hogyan volt a műanyag fedél helyzete.

A speciálszerszám szerintem semmire nem jó,max arra, hogy amikor a szervizben kihúzzák a helyéről a motort, ezzel bújtatják ki a műszerfalból. Csavarlazításra és társaira vélhetően nem jó, nagyon félrevezető a S. Manual 8-as képe. 

Azt nem tudom, milyen tartós lesz a művelet, az új motor 30 körül van, igazából, ha ügyes az ember fél óra-1 óra alatt kibontja, ha nem válik be a kenés. Tapasztalatokat majd írok Wink

Ha google-ban keres rá valaki, bírom ide: MK4 Mondeo fűtőmotor kiszerelés
e

 eljen eljen


(Ha a fűtőmotor nem is, a lányok majd meghálálják, hogy fejlődött a kézügyességed! nyes)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #29043 Dátum: 2015.11.21 szombat, 09:28:07 »

Miért kérdőjeles a gyári BT?

Nekem is 130 lovas volt, bár kéziváltóval, mindegyik gyári mk4 2.0 tdcinél jobban ment. Ami a képen van felni, azon a gumi 235/45/17.

Még van mit tanulnod! hehe
Amikor még Power_Ford kolléga szerelte a BT-t az autóba (2007/8-as forgalombahelyezés), akkor derült fény, hogy a korabeli Sony nem látja a BT modult, hiába volt benne a kábel, előkészítve. Úgyhogy eleve kizárt volt, hogy a BT működjön. Wink

Nekem is 140 lovas volt, bár kéziváltóval, mindegyik gyári mk4 2.0 tdcinél jobban megy.

A minősítést, kérlek, mellőzd a jövőben. A felniméretre azt írtam, "18-as is lehet". Wink
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #29044 Dátum: 2015.11.21 szombat, 09:31:52 »

nekem is 130 ló volt amig meg nem lett okosítva és elfogadható volt. A mondi ha jólemlékszem 1500Kg, de nem is ez a lényeg. Automatával nem lesz lomha, rossz gondolat, hogy az automata lomha (az enyém is az volt, a mostanim is automata és a következő is az lesz Smiley ). Ha nincs széthajtva, akkor 1.2M-ért el lehet hozni.
Jártam sokat automata autóval, a működési elvéből fakadóan pazarló a teljesítménnyel. Ettől függetlenül nekem is lesz még automatám. Smiley

Vásárláskor lemérték, az enyém 1670kg.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29045 Dátum: 2015.11.21 szombat, 09:38:16 »

Amikor még Power_Ford kolléga szerelte a BT-t az autóba (2007/8-as forgalombahelyezés), akkor derült fény, hogy a korabeli Sony nem látja a BT modult, hiába volt benne a kábel, előkészítve. Úgyhogy eleve kizárt volt, hogy a BT működjön. Wink

Nekem is 140 lovas volt, bár kéziváltóval, mindegyik gyári mk4 2.0 tdcinél jobban megy.

A minősítést, kérlek, mellőzd a jövőben. A felniméretre azt írtam, "18-as is lehet". Wink
Félinformációk és hibásak.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #29046 Dátum: 2015.11.21 szombat, 10:17:46 »

Félinformációk és hibásak.
Értelek, de akkor miért nem ment két különböző BT modullal sem? A 2012-es gyártású Sony látja.

Egyébként a BT pont olyan, amit kevés vevő próbál ki vásárlás előtt, így bejelölik hogy van, hátha benézi. Ezért mindenképp érdemes ellenőrizni, hogy tényleg megvan-e. Nekem is be volt írva, aztán nem volt benne a modul. Így is megvettem, mert jó vétel volt.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #29047 Dátum: 2015.11.21 szombat, 11:28:57 »

Értelek, de akkor miért nem ment két különböző BT modullal sem? A 2012-es gyártású Sony látja.

Egyébként a BT pont olyan, amit kevés vevő próbál ki vásárlás előtt, így bejelölik hogy van, hátha benézi. Ezért mindenképp érdemes ellenőrizni, hogy tényleg megvan-e. Nekem is be volt írva, aztán nem volt benne a modul. Így is megvettem, mert jó vétel volt.

Régi Mondiknál át kell kábelezni a BT modult, hogy az újabb fajtával legyen hang. A régi fajta modulok (Nokia) pedig igen gyakran meghibásodnak.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #29048 Dátum: 2015.11.21 szombat, 13:30:36 »

Jártam sokat automata autóval, a működési elvéből fakadóan pazarló a teljesítménnyel. Ettől függetlenül nekem is lesz még automatám. Smiley

Vásárláskor lemérték, az enyém 1670kg.

én is jártam, járok sokat automatával és van manuálisom is és a működési elvből adódóan ez nem igaz. Több fajta automata van és minél inkább megyünk a duplakuplungoshoz, ez az elv megbukik. Azok akik nem tudják az automatát használni mondják, hogy pazarló a teljesítménnyel, akik tudják használni és ismerik a működési elvet, azok tudják, hogy ez nem igaz.

Én a mondival is simán legyorsultam egy manuálisat és az átlag fogyasztásom nem volt több mint a manuális váltósoké. Szóval ezt csak cáfolni tudom.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #29049 Dátum: 2015.11.21 szombat, 17:20:05 »

én is jártam, járok sokat automatával és van manuálisom is és a működési elvből adódóan ez nem igaz. Több fajta automata van és minél inkább megyünk a duplakuplungoshoz, ez az elv megbukik. Azok akik nem tudják az automatát használni mondják, hogy pazarló a teljesítménnyel, akik tudják használni és ismerik a működési elvet, azok tudják, hogy ez nem igaz.

Én a mondival is simán legyorsultam egy manuálisat és az átlag fogyasztásom nem volt több mint a manuális váltósoké. Szóval ezt csak cáfolni tudom.
A konkrét példányban hidrodinamikus váltó van, az a működési elvéből fakadóan pazarló a kézihez képest - azért egy folyadékot kavarni és várni, hogy az majd jól meghajtson egy másik lapátkereket, pazarlás (az overdrive más, azt nem lehet mindig használni). Tudom, mi a duplakuplungos és azt is, hogy 70 éve a kétsebességes automata is nagy truváj volt. Tudom használni az automatát, ugyanolyan átlagtempóval 1-1,5 literrel kevesebbel eljártam vele, mint a másik gyakori sofőrje. Akkor most megállapítottuk, hogy mindketten takarékosan is tudunk vezetni.

Ha az automatával legyorsulod az ugyanolyan erős kéziváltósat, az a kéziváltós autó sofőrjét minősíti, nem az automatát dícséri. Azzal viszonylag könnyű jó rajtot venni, bár az sem az "állóhelyből lepadlózom" módszerrel megy. Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 574 575 576 577 578 579 580 [581] 582 583 584 585 586 587 588 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.