Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 05:14:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 583 584 585 586 587 588 589 [590] 591 592 593 594 595 596 597 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12025424 alkalommal)
0 Felhasználó és 46 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29450 Dátum: 2016.01.06 szerda, 14:11:47 »

Nem akartam, hanem kérdeztem. Mivel TE azt állítottad, hogy minden xenonos mondeo bi-xenon. Pedig nem az!
ÉN tudom mi a bi-xenon és a tri-xenont is.  hehe Nem is mondom a sima xenonra, hogy bi.....ahogy te.  eplus2
Szóval most rendesen terelsz.....

 


 
 
  Nem tudom, megy-e még neked, de volt mostanában szex?
 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29451 Dátum: 2016.01.06 szerda, 14:15:38 »

 
 
  Nem tudom, megy-e még neked, de volt mostanában szex?
 



Megint magadból indulsz ki........   taps  nyes
Nekem megnyugodhatsz (Bár nem tudom miért érdeklődsz, irigykedsz?) ....ma lett vége. 0:00 ->
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29452 Dátum: 2016.01.06 szerda, 14:16:12 »

 



Utánozás majom szokás!   Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #29453 Dátum: 2016.01.06 szerda, 14:18:31 »

A Mondeo Xenon-os lámpája miért Bi-Xenon? Én úgy tudom, hogy akkor Bi, ha a tompított és a távolsági is Xenon. Nálam csak a tompított Xenon.

 Cheesy

Mióta van meg a kocsid?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kleroo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #29454 Dátum: 2016.01.06 szerda, 15:06:47 »

Közben gyűjtöm az infót a Mondi Titanium S-ről. Egyre korrektebb. Hamarosan meg is nézem. Viszont kérdés még:


Mire kell számítani 183k futásteljesítménnyel, mekkora összeggel kalkuláljak ami a kor/futástljesítmény miatt szinte biztosan esedékes (tehát nem a user-error miatti turbócserére gondolok pl, hanem vezérlés, vízpumpa,termosztát, akármi )
Főleg pályán járt inkább "kis" a drága.

(163lovas tdci, powershift, 2011/1, 183k 18as böszme kerekek)
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #29455 Dátum: 2016.01.06 szerda, 15:26:03 »

Közben gyűjtöm az infót a Mondi Titanium S-ről. Egyre korrektebb. Hamarosan meg is nézem. Viszont kérdés még:


Mire kell számítani 183k futásteljesítménnyel, mekkora összeggel kalkuláljak ami a kor/futástljesítmény miatt szinte biztosan esedékes (tehát nem a user-error miatti turbócserére gondolok pl, hanem vezérlés, vízpumpa,termosztát, akármi )
Főleg pályán járt inkább "kis" a drága.

(163lovas tdci, powershift, 2011/1, 183k 18as böszme kerekek)

A Pókersnitt lehet esetleg gyenge pontja, de mivel nincs még messzemenő tapasztalat itt, ezért lutrinak tartjuk, egészen addig, amíg nem látjuk  wow1 az első > 300.000 problémamentes km-t megtett autó BOLDOG és MOSOLYGÓ tulaját... Motorikusan remek darab, kb. 100 - 120K a vezérlés és velejáró sallangok cseréje és 200.000km - nél esedékes. (Vagy 10év)

Szép a fehér, de minden apróság meglátszik rajta. Toom tapasztalatból!  eplus2

A 18 - as gummerek elég drágák, ezt kalkuláld be, hogy nemcsak megvenni, fenntartani is kell. Kb. 80Ft / km - ért gurul ez az autó, hitel nélkül, kaszkóval, üzemanyag stb...

Dönts felelősen!  wave

Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #29456 Dátum: 2016.01.06 szerda, 15:30:17 »

Na, most már engem is érdekelne hogyan is van ez? Nekem is gyári xenonos, de H7 is van mellette. Persze azt az esetet nem tudom leellenőrizni, miszerint a távolsági H7 felkapcsolásával megváltozna a xenon vetítési képe, hogy távolabbra világítson...

úgy tudnád ellenőrizni, hogy valaki kapcsolgatja neked és akkor látod, hogy a projektoroson változik-e valami vagy sem
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #29457 Dátum: 2016.01.06 szerda, 15:35:27 »

A Pókersnitt lehet esetleg gyenge pontja, de mivel nincs még messzemenő tapasztalat itt, ezért lutrinak tartjuk, egészen addig, amíg nem látjuk  wow1 az első > 300.000 problémamentes km-t megtett autó BOLDOG és MOSOLYGÓ tulaját... Motorikusan remek darab, kb. 100 - 120K a vezérlés és velejáró sallangok cseréje és 200.000km - nél esedékes. (Vagy 10év)

Szép a fehér, de minden apróság meglátszik rajta. Toom tapasztalatból!  eplus2

A 18 - as gummerek elég drágák, ezt kalkuláld be, hogy nemcsak megvenni, fenntartani is kell. Kb. 80Ft / km - ért gurul ez az autó, hitel nélkül, kaszkóval, üzemanyag stb...

Dönts felelősen!  wave



Szerintem annyira nem problémásak a powershift-ek és eléggé sok autó ment már nagyon sok km-t. SzJani írt nemrég a powershift-ről, Ő tud erről nyilatkozni. Szerintem vannak már bővem 300eKm-t futott powershift-esek, mondjuk én a sima nyomatékváltót szeretem, mert az az igazi automata nekem.

Az enyémen is 18-as felnik voltak, azért lehet emberi áron kapni rá gumit, de télen ne azt használd. Amúgy van 17-es gumi ami drágább mint ugyan annak a gyártónak a 18-as gumija.

A felelős döntést én is csak támogatni tudom, mert nagyon könnyű elgaloppozni a dolgot. Megvesz valaki egy autót, aztán nem tartja karban, meg vesz 10 éves használt gumit, mert nincs keret.
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #29458 Dátum: 2016.01.06 szerda, 15:38:05 »

Srácok! Nehogy má összevesszetek.  Wink

Laci (Blau4) tegyél rendet eplus2


Utánozás majom szokás!   Cheesy
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #29459 Dátum: 2016.01.06 szerda, 15:45:15 »

Cheesy

Mióta van meg a kocsid?

Februárban lesz két éve.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
kleroo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #29460 Dátum: 2016.01.06 szerda, 15:49:32 »

Szerintem annyira nem problémásak a powershift-ek és eléggé sok autó ment már nagyon sok km-t. SzJani írt nemrég a powershift-ről, Ő tud erről nyilatkozni. Szerintem vannak már bővem 300eKm-t futott powershift-esek, mondjuk én a sima nyomatékváltót szeretem, mert az az igazi automata nekem.

Az enyémen is 18-as felnik voltak, azért lehet emberi áron kapni rá gumit, de télen ne azt használd. Amúgy van 17-es gumi ami drágább mint ugyan annak a gyártónak a 18-as gumija.

A felelős döntést én is csak támogatni tudom, mert nagyon könnyű elgaloppozni a dolgot. Megvesz valaki egy autót, aztán nem tartja karban, meg vesz 10 éves használt gumit, mert nincs keret.

köszi srácok. A felelős döntés tart a mondeo irányában (vs BMW) Ezek a költségek egyáltalán nem vészesek a sok dízelproblémát olvasva. Szóval a lényeg, hogy van keret üzemeltetni az autót. A jó gumi/fék nálam szent. Viszont azt sem akarom hogy egy nagyszervíz előtti autóba én önthessem a pénzt. (akár 6 számjegyig) 18as felnit is inkább azért írtam hogy mennyire rázhatja szét a futóművet, abban milyen hibák lehetnek tőle.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #29461 Dátum: 2016.01.06 szerda, 16:00:16 »

köszi srácok. A felelős döntés tart a mondeo irányában (vs BMW) Ezek a költségek egyáltalán nem vészesek a sok dízelproblémát olvasva. Szóval a lényeg, hogy van keret üzemeltetni az autót. A jó gumi/fék nálam szent. Viszont azt sem akarom hogy egy nagyszervíz előtti autóba én önthessem a pénzt. (akár 6 számjegyig) 18as felnit is inkább azért írtam hogy mennyire rázhatja szét a futóművet, abban milyen hibák lehetnek tőle.

Semmi gond nincs a 18-as felnivel, ne aggódj miatta, nem tesz tönkre semmit. Ha elfogadod és Pest környéke, szívesen megnézem veled, van egy hasonló kocsim, csak kombi.

A gumi (235/45 R18) cirka 50 - 55K / darab a jobbak közül, de vannak alternatív lehetőségek is, ALF pl. Kumho - t használ megelégedéssel...
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.06 szerda, 16:03:30 írta Tonyo » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #29462 Dátum: 2016.01.06 szerda, 16:04:13 »

Februárban lesz két éve.

Akkor már tudd, hogy bi-xenon!  vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #29463 Dátum: 2016.01.06 szerda, 16:19:00 »

Akkor már tudd, hogy bi-xenon!  vigyor3

Azt eddig is tudtam, hogy bi-Xenon van az autóban, illetve azt is, hogy mit jelent a Bi, de az a H7 halogén izzó zavart okozott, hogy akkor hogy is van a dolog. Egyébként, miért van szükség a plusz halogén izzóra a távolságinál, ha vélhetőleg teljes értékű a Xenon távolsági vetítése. Mert így a távolságinál a Xenon magasabb színhőmérsékletű fényét nem látom a halogén sárgája miatt.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.06 szerda, 16:23:29 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #29464 Dátum: 2016.01.06 szerda, 16:33:21 »

Azt eddig is tudtam, hogy bi-Xenon van az autóban, illetve azt is, hogy mit jelent a Bi, de az a H7 halogén izzó zavart okozott, hogy akkor hogy is van a dolog. Egyébként, miért van szükség a plusz halogén izzóra a távolságinál, ha vélhetőleg teljes értékű a Xenon távolsági vetítése. Mert így a távolságinál a Xenon magasabb színhőmérsékletű fényét nem látom a halogén sárgája miatt.

A fénykürt funkcióját látja el, ha csak a DRL megy. + Besegít a távolsági fényben is... (ami mellesleg elég brutál lesz ilyenkor...)

Távolságira kapcsolva a xenon a metróalagúttól a Jupiterig mindent világít telített egyenletes vetítési képpel, a hallódzsen pedig lő két kb. 100 méteres fénycsóvát eléd, remekül kiegészítve egymást. Szerintem páva  eljen
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.06 szerda, 18:30:33 írta Tonyo » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29465 Dátum: 2016.01.06 szerda, 17:37:29 »

köszi srácok. A felelős döntés tart a mondeo irányában (vs BMW) Ezek a költségek egyáltalán nem vészesek a sok dízelproblémát olvasva. Szóval a lényeg, hogy van keret üzemeltetni az autót. A jó gumi/fék nálam szent. Viszont azt sem akarom hogy egy nagyszervíz előtti autóba én önthessem a pénzt. (akár 6 számjegyig) 18as felnit is inkább azért írtam hogy mennyire rázhatja szét a futóművet, abban milyen hibák lehetnek tőle.


Nem tudom. Nekem ránézésre ez a fehér nem tetszik. A hézagok, a lámpa, az ülés nekem nem egy 180k-s egyben levő autót sejtet. Aztán lehet, h élőben kiváló a paripa.

Nem tudom mennyit mész, de 200k-nál vezérlés csere és 180-nál a powershift-nél cserélni kellett volna a váltóolajat! Állítólag a 60ezres periódusra nagyon érzékeny a ps.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29466 Dátum: 2016.01.06 szerda, 17:38:16 »

Azt eddig is tudtam, hogy bi-Xenon van az autóban, illetve azt is, hogy mit jelent a Bi, de az a H7 halogén izzó zavart okozott, hogy akkor hogy is van a dolog. Egyébként, miért van szükség a plusz halogén izzóra a távolságinál, ha vélhetőleg teljes értékű a Xenon távolsági vetítése. Mert így a távolságinál a Xenon magasabb színhőmérsékletű fényét nem látom a halogén sárgája miatt.

Nekem a fl-esnél egy h1 és egy h7(?) osztja az észt.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29467 Dátum: 2016.01.06 szerda, 17:47:28 »

Nekem a fl-esnél egy h1 és egy h7(?) osztja az észt.

Xenon?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29468 Dátum: 2016.01.06 szerda, 18:00:20 »

Xenon?

Nem.  Wink
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #29469 Dátum: 2016.01.06 szerda, 18:02:40 »

Nem.  Wink

Akkor köszönjük az infót!  vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #29470 Dátum: 2016.01.06 szerda, 18:13:28 »

köszi srácok. A felelős döntés tart a mondeo irányában (vs BMW) Ezek a költségek egyáltalán nem vészesek a sok dízelproblémát olvasva. Szóval a lényeg, hogy van keret üzemeltetni az autót. A jó gumi/fék nálam szent. Viszont azt sem akarom hogy egy nagyszervíz előtti autóba én önthessem a pénzt. (akár 6 számjegyig) 18as felnit is inkább azért írtam hogy mennyire rázhatja szét a futóművet, abban milyen hibák lehetnek tőle.
A váltóban az olajcsere pont aktuális. Asszem' csak az olaj 60e.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #29471 Dátum: 2016.01.06 szerda, 18:30:31 »

Srácok! Nehogy má összevesszetek.  Wink

Laci (Blau4) tegyél rendet eplus2


Amikor Apa-Anya veszexik, én inkább csendben maradok...  Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #29472 Dátum: 2016.01.06 szerda, 18:45:02 »

köszi srácok. A felelős döntés tart a mondeo irányában (vs BMW) Ezek a költségek egyáltalán nem vészesek a sok dízelproblémát olvasva. Szóval a lényeg, hogy van keret üzemeltetni az autót. A jó gumi/fék nálam szent. Viszont azt sem akarom hogy egy nagyszervíz előtti autóba én önthessem a pénzt. (akár 6 számjegyig) 18as felnit is inkább azért írtam hogy mennyire rázhatja szét a futóművet, abban milyen hibák lehetnek tőle.
A felelős döntés: ha béjemvét veszel mondeo helyett, akkor az tök jó, mert soha sem kell indexet használni, szarhatsz a kresz előírásaira/szabályaira és még a mozgássérült parkoló helyen is parkolhatsz (csak arra kell figyelni, hogy a sok Q7-es nehogy elfoglalja előled a helyet).
Ellenben, ha nem, akkor sokat kell olvasnod (leginkább vissza). Az általad kinézett autó 11,12,13,14,15, azaz min. 5 éve szeli az utakat. 163 ló (erősebb 2 lityi dízli), otómata váltó, szép, kényelmes... Ilyen autóval min. 50ekm-et mennek évente.
Ami nem baj, hisz erre való. Sőt, az ára sem rossz. Csak nézd meg jól és számoljál.
1 biztos, annyiba, mint egy béjemvé sosem fog kerülni a fenntartása. 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29473 Dátum: 2016.01.06 szerda, 18:45:54 »

Nem.  Wink

Akkor még jó, hogy nem a xe on teszi a dolgát ... Egyébként a kanyarfény izzója h1 xenon esetén...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29474 Dátum: 2016.01.06 szerda, 18:58:31 »

Utánozás majom szokás!   Cheesy
most akkor ki győzött?és nekem bioxenonom van? zavart2 laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #29475 Dátum: 2016.01.06 szerda, 19:03:32 »

Vegyél Focus mk3-hoz való spricnit, az szétteríti és nem kell állítgatni...
Ismerős tett fel, de a Mondeon túl lapos a motorháztető, alacsonyra szór. Az MK2 Focuson jó volt. Meg az MK3 Focuson is. Smiley
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29476 Dátum: 2016.01.06 szerda, 19:51:28 »

A váltóban az olajcsere pont aktuális. Asszem' csak az olaj 60e.

Nekem tavalyról 54+áfa rémlik. Ehhez csaptak még hozzá 5,800+Áfa munkadíjat.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #29477 Dátum: 2016.01.06 szerda, 20:22:31 »

Nekem tavalyról 54+áfa rémlik. Ehhez csaptak még hozzá 5,800+Áfa munkadíjat.

60ból megvan munkadíjjal. (kedvezménnyel)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29478 Dátum: 2016.01.06 szerda, 20:29:14 »

60ból megvan munkadíjjal. (kedvezménnyel)


És Miskolcból? vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #29479 Dátum: 2016.01.06 szerda, 20:32:06 »

És Miskolcból? vigyor3

(kértem tőled 01.02.-én mailban infót, nézd meg pls)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29480 Dátum: 2016.01.06 szerda, 20:39:52 »

(kértem tőled 01.02.-én mailban infót, nézd meg pls)

Megnéztem.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #29481 Dátum: 2016.01.06 szerda, 20:41:10 »

Megnéztem.  vigyor3

(thx)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #29482 Dátum: 2016.01.06 szerda, 21:21:52 »

Ismerős tett fel, de a Mondeon túl lapos a motorháztető, alacsonyra szór. Az MK2 Focuson jó volt. Meg az MK3 Focuson is. Smiley

Nekem sajna gyarilag ilyen van, 80 km/h felett mar vacak. Csak a szelvedo also felere fuj.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29483 Dátum: 2016.01.06 szerda, 21:24:34 »

Nekem sajna gyarilag ilyen van, 80 km/h felett mar vacak. Csak a szelvedo also felere fuj.

Te egyébként is ott nézel ki....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29484 Dátum: 2016.01.06 szerda, 21:25:54 »

Nekem sajna gyarilag ilyen van, 80 km/h felett mar vacak. Csak a szelvedo also felere fuj.
fűthető? adok érte mk3 fűthetőt, azt oda állítod, ahova akarod a 2-2 sugárral vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29485 Dátum: 2016.01.06 szerda, 21:29:29 »

60ból megvan munkadíjjal. (kedvezménnyel)

35-ből megvan az a legjobb olajjal és gyári szűrővel...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #29486 Dátum: 2016.01.06 szerda, 21:30:54 »

35-ből megvan az a legjobb olajjal és gyári szűrővel...

márkaszervizben?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29487 Dátum: 2016.01.06 szerda, 21:32:35 »

márkaszervizben?

Ott nem, de oda alapból nem szabad autót vinni.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #29488 Dátum: 2016.01.06 szerda, 21:36:53 »

Ott nem, de oda alapból nem szabad autót vinni.

Váltóolajat csak ott merek cserélni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29489 Dátum: 2016.01.06 szerda, 21:37:30 »

35-ből megvan az a legjobb olajjal és gyári szűrővel...

Kíváncsi lennék, milyen olajat töltenek bele.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29490 Dátum: 2016.01.06 szerda, 21:46:26 »

Váltóolajat csak ott merek cserélni.

wow1 Mert?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #29491 Dátum: 2016.01.06 szerda, 21:47:56 »

wow1 Mert?

Matematikailag így kisebb az esélye, hogy elcseszik.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29492 Dátum: 2016.01.06 szerda, 21:48:22 »

Te egyébként is ott nézel ki....  eplus2
nemá.Titta is tök mag kategoria? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29493 Dátum: 2016.01.06 szerda, 21:51:06 »

Kíváncsi lennék, milyen olajat töltenek bele.
Powershiftbe és a dsg-be is castrol transmax dualt szoktam... Wink tudja a gyári specifikációt...gondolom a gyári is ez 2-szeres áron, vagy esetleg valami gyengébb minőség 2-szeres áron... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29494 Dátum: 2016.01.06 szerda, 21:53:45 »

Matematikailag így kisebb az esélye, hogy elcseszik.

El lehet?  wow1
Meg van a módja hogy kell...semmi űrtechnika.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #29495 Dátum: 2016.01.06 szerda, 21:55:55 »

nemá.Titta is tök mag kategoria? nyes

En mar csak szotyi. Az 5 eves lanyom 116 cm. Meg par ev es en leszek a legkisebb a csaladban.  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #29496 Dátum: 2016.01.06 szerda, 21:58:41 »

Te egyébként is ott nézel ki....  eplus2

Amugymeg ha a felso pozicioba allitom az ulest, akkor a maradek hajamat kikoptatja a tetokarpit.  beka3
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29497 Dátum: 2016.01.06 szerda, 22:02:36 »

Amugymeg ha a felso pozicioba allitom az ulest, akkor a maradek hajamat kikoptatja a tetokarpit.  beka3

Nekem smaxiban a legalsóban is koptatja, de le se xarom, mert hajam is van bőven.... beka3 beka3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29498 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 06:28:34 »

Amugymeg ha a felso pozicioba allitom az ulest, akkor a maradek hajamat kikoptatja a tetokarpit.  beka3
ez valami?én létrát használok.de a hajam még mindig tart.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29499 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 06:30:07 »

Nekem smaxiban a legalsóban is koptatja, de le se xarom, mert hajam is van bőven.... beka3 beka3
az az orrszőröd hátrafésülve. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 583 584 585 586 587 588 589 [590] 591 592 593 594 595 596 597 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.