Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:01:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 593 594 595 596 597 598 599 [600] 601 602 603 604 605 606 607 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12006718 alkalommal)
0 Felhasználó és 85 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29950 Dátum: 2016.01.29 péntek, 18:50:40 »

Hát reméljük jön Alfi Smiley

Engem nagyon idegesít ez a szenzoros ablaktörlő...

1.nincs működő elmconfigom,a progi nem kommunikál az autóval.
2.nem lehet rajta semmit állítani elmconfiggal.
az még a jövő zenéje,hogy megyek-e. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #29951 Dátum: 2016.01.29 péntek, 19:37:08 »

Természetesen nem egy versenyautó az 1.6 os motorral, de elég jól viszi a kasztnit.
Amíg benzinnel jártam, városban 8 - 9 között, vidéken 6,5 - 7,5 között volt a fogyasztása.
Gázzal 9 - 10 liter.
Eddig csak egy kinyomócsapágy kuplung tárcsa kombót kellett cserélni. Az 150 ezer volt.
Ezen kívül kopó alkatrészek + olajcserék semmi extra.
Szóval jó választás.
Ez a motor a Focus 3-at átlagban viszi el 8,2-es fogyasztással, elég durva az a 8-9 város...
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29952 Dátum: 2016.01.29 péntek, 20:02:15 »

nem mondanám eladhatatlannak. Ezek a motorok nagyon sokat bírnak. Alapeset, hogy már eleve 350e-ről tekerik vissza az itthoni nepperek 120e-re, az ember elmegy vele még 200ekm,t aztán eladja neppernek, aki visszatekeri 150ekm-re. ...

Abszolút egyetértek, de inkább amiatt látom eladhatatlannak, hogy a vele egykorú paripák óráiban lesz 150, az övében 350.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29953 Dátum: 2016.01.29 péntek, 20:05:07 »

Gyakorlatban mennyi a végsebessége a 103kw-os kombinak? Ma úgy ott hagyott 180 felett (természetesen Németországban) egy X60 (dupla kipuff volt rajta, de semmi motormegjelölés) mintha álltam volna...

Szerintem ebben semmi meglepő sincs. 180 azért nem egy őrületes tempó.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29954 Dátum: 2016.01.29 péntek, 20:08:01 »

elfér a 3 gyerekülés, természetesen eltérő méretű ülések vannak.
ki kell próbálni.
 wave

Valójában a szembefordított gyerekülés - normál gyerekülés - ülésmagasító definíciókat kell először tisztázni. 3 nagy gyerekülés szerintem nem fér el. Nekem az 1 nagy és két normál is csak úgy fért be, hogy én kötöttem be a kölköket.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29955 Dátum: 2016.01.29 péntek, 20:09:19 »

abban biztos voltam, hogy nem 2.0 dízel volt.  vigyor3


nekünk két 15-36 kg-ig ülés van a kocsiban, isofixes, de hogy az közé nem fér semmi, tuti. tervezzük a 3. gyereket is, szóval akkor csere smax-ra részemről.

Ha a kölkök megnőnek és csak magasító kell, akkor már működik. Nekem a 3 kölök befér.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29956 Dátum: 2016.01.29 péntek, 20:11:10 »

Gyere el egy minitalira, s ott élőben próbálhatsz Mk4 kombit, S-max-ot... Smiley ...


Nem egy hülyeség. Mi anno úgy mentünk autót venni, h bepróbáltuk az üléseket.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #29957 Dátum: 2016.01.29 péntek, 20:48:32 »

306HP  hehe
Na, az azért még a takarítót is otthagyja...

Hát jah, a fizika az fizika.
(de azért ma reggel is jó érzés volt S-ben kinyújtózkodni: 230nál rakta a 6.-ot.  eplus2 )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #29958 Dátum: 2016.01.29 péntek, 20:51:55 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget és a válaszokat worship

Befér 3 gyerekülés a Mondeóba, de szenvedés. Ha már bepajszeroltad, akkor elmegy. De fő probléma, hogy az ülések kimélyítése miatt a 2 szélső gyerekülés befelé dől, tehát eléggé instabilnak mondható, még azt is el tudom képzelni, hogy ha nincsenek jól behúzva övvel, egy balesetnél simán kifordulnak.
Nézz már eleve S-Max/Galaxyt, mert az 10cm-rel nagyobb csípőtávolságú, valamint vállmagasságban is szélesebbek (mert ugye magasabban van a tető).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #29959 Dátum: 2016.01.29 péntek, 21:03:01 »

Ha a kölkök megnőnek és csak magasító kell, akkor már működik. Nekem a 3 kölök befér.
Mivel legtöbb user itten 40-, ha most pártunk és kormányunk ad nektek a 3 gyerek után házra 20M-et, akkor akár mustangot is vehettek a családnak, hiszen lakásra már nem is kell költeni.
Szvsz: a mondeo a 3 gyerek(ülés)hez szűkös, mint a szűzlány p...ja.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #29960 Dátum: 2016.01.29 péntek, 21:21:46 »

Mivel legtöbb user itten 40-, ha most pártunk és kormányunk ad nektek a 3 gyerek után házra 20M-et, akkor akár mustangot is vehettek a családnak, hiszen lakásra már nem is kell költeni.
Szvsz: a mondeo a 3 gyerek(ülés)hez szűkös, mint a szűzlány p...ja.

Ketuleses az, nem veletlenul van isofix csatibol is csak ketto.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mike81
Vendég
« Új hozzászólás #29961 Dátum: 2016.01.29 péntek, 21:24:38 »

Hali!

Ha jön is a 3. gyerek akkor nem azért mert Orbán beígért pár misit wow1 Én amúgy 40 alatt vagyok még pár évvel. A Galaxy nálam nem játszik valahogy az már tényleg egy busz. Faternak Seat Alhambraja van. Tetszik meg szép is, van benne extra is, de úgy vagyok vele mint az elefántal. Szép aranyos de otthonra nem kellene. Viszont az Smax az tényleg sportosan családbarát. Jó hogy megteremtették ezt a kategóriát taps Az egyik hirdetésben szerepel úgy hogy "az okos családfő döntése" taps
Ez a tali mikor lesz amúgy. Ha tudok akkor megpróbálok elmenni. De folyamatos munkarend miatt sok mindenről le is kell mondani duhos2 Mert gyártani kell a dieseleseknek a DPF-et nyes Most biztos utáltok gun


« Utoljára szerkesztve: 2016.01.29 péntek, 21:27:43 írta Mike81 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29962 Dátum: 2016.01.29 péntek, 21:30:48 »

Hali!

Ha jön is a 3. gyerek akkor nem azért mert Orbán beígért pár misit wow1 Én amúgy 40 alatt vagyok még pár évvel. A Galaxy nálam nem játszik valahogy az már tényleg egy busz. Faternak Seat Alhambraja van. Tetszik meg szép is, van benne extra is, de úgy vagyok vele mint az elefántal. Szép aranyos de otthonra nem kellene. Viszont az Smax az tényleg sportosan családbarát. Jó hogy megteremtették ezt a kategóriát taps Az egyik hirdetésben szerepel úgy hogy "az okos családfő döntése" taps
Ez a tali mikor lesz amúgy. Ha tudok akkor megpróbálok elmenni. De folyamatos munkarend miatt sok mindenről le is kell mondani duhos2 Mert gyártani kell a dieseleseknek a DPF-et nyes Most biztos utáltok gun



csak nem ibiden? Akkor a kozelben is lathatsz egy szep peldanyt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mike81
Vendég
« Új hozzászólás #29963 Dátum: 2016.01.29 péntek, 21:42:30 »

De igen. Ott vagyok karbantartó technikus. Nem hiszem hogy láthattam a géped. Az ipari park nem nagy forgalmú. Én meg kunszentmiklósi vagyok. Szóval Varsány kiesik nekem nagyon. Te Varsányi vagy?
Naplózva
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #29964 Dátum: 2016.01.29 péntek, 21:51:53 »

Ha a kölkök megnőnek és csak magasító kell, akkor már működik. Nekem a 3 kölök befér.

Amikor az egyiknek magasító kell akkor a másiknak még egy 15-36-os ülés, a legkisebbnek meg mondjuk 9-18-as. Így mar neccesebb.

Amúgy én pont most építkezem, igyekszem begyűjteni a +10M Ft-ot. Ja, 32 vagyok. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.29 péntek, 21:53:29 írta tayrol » Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29965 Dátum: 2016.01.29 péntek, 21:52:25 »

Befér 3 gyerekülés a Mondeóba, de szenvedés. Ha már bepajszeroltad, akkor elmegy. De fő probléma, hogy az ülések kimélyítése miatt a 2 szélső gyerekülés befelé dől, tehát eléggé instabilnak mondható, még azt is el tudom képzelni, hogy ha nincsenek jól behúzva övvel, egy balesetnél simán kifordulnak.
Nézz már eleve S-Max/Galaxyt, mert az 10cm-rel nagyobb csípőtávolságú, valamint vállmagasságban is szélesebbek (mert ugye magasabban van a tető).


Nem, nem szenvedés. Autózunk vele eleget és a kölköknek nincs ellenvetésük.
Az egyterűek természetesen kényelmesebbek, a három különálló szék behozhatatlan előny. De ettől függetlenül a mondeo is elég az ülésmagasítókkal.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #29966 Dátum: 2016.01.29 péntek, 21:53:37 »

csak nem ibiden? Akkor a kozelben is lathatsz egy szep peldanyt.
Idefigyeljé, Te Varsányi Bagoly............. Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Hát ez olyan nagyonmutogatósbácsis volt...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29967 Dátum: 2016.01.29 péntek, 21:54:47 »

Mivel legtöbb user itten 40-, ha most pártunk és kormányunk ad nektek a 3 gyerek után házra 20M-et, akkor akár mustangot is vehettek a családnak, hiszen lakásra már nem is kell költeni.
Szvsz: a mondeo a 3 gyerek(ülés)hez szűkös, mint a szűzlány p...ja.

Sokan jönnek ezzel a 10+10-zel. Egyelőre várjuk meg a konkrét feltételeket. Egyelőre még nem véglegesek és azt sem árt megnézni, h ezekből milyen új ház jön ki.
Naplózva
Mike81
Vendég
« Új hozzászólás #29968 Dátum: 2016.01.29 péntek, 21:56:28 »

Idefigyeljé, Te Varsányi Bagoly............. Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Hát ez olyan nagyonmutogatósbácsis volt...


 hehe taps
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29969 Dátum: 2016.01.29 péntek, 21:57:02 »

Amikor az egyiknek magasító kell akkor a másiknak még egy 15-36-os ülés, a legkisebbnek meg mondjuk 9-18-as. Így mar neccesebb.

Amúgy én pont most építkezem, igyekszem begyűjteni a +10M Ft-ot. Ja, 32 vagyok. Smiley

Ja,ez így már neccesebb.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #29970 Dátum: 2016.01.29 péntek, 22:00:17 »

Nem, nem szenvedés. Autózunk vele eleget és a kölköknek nincs ellenvetésük.
Az egyterűek természetesen kényelmesebbek, a három különálló szék behozhatatlan előny. De ettől függetlenül a mondeo is elég az ülésmagasítókkal.

Tudod, ez szubjektív dolog. Nekem szenvedés. Több okból. 5 ajtósom volt/van. Én kényelmes ember vagyok, nem szeretek már behajolgatni, stb. Ja: ha 3 v. több üléssel mentünk, akkor a dömpert vettem elő Wink Na ehhez képest iszonyat szenvedés a Mondeóba cuccolni  .;
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #29971 Dátum: 2016.01.29 péntek, 22:07:29 »

Tudod, ez szubjektív dolog. Nekem szenvedés. Több okból. 5 ajtósom volt/van. Én kényelmes ember vagyok, nem szeretek már behajolgatni, stb. Ja: ha 3 v. több üléssel mentünk, akkor a dömpert vettem elő Wink Na ehhez képest iszonyat szenvedés a Mondeóba cuccolni  .;

és nem próbáltál még kugába. Beültem tegnap egybe és az első ülés széle nyomta a seggemet. Tudom nagy a seggem, de a mondeójé nem nyomta, meg a csirkéjé sem, sőt a focusé sem. De a kugájé igen. Mekkora csalódás. Na oda nem raksz be három gyerekülést hátra sehogy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #29972 Dátum: 2016.01.29 péntek, 22:48:29 »

Te Laci, hány szűz leánnyal találkoztál, már úgy..érted .... hehe


Mivel legtöbb user itten 40-, ha most pártunk és kormányunk ad nektek a 3 gyerek után házra 20M-et, akkor akár mustangot is vehettek a családnak, hiszen lakásra már nem is kell költeni.
Szvsz: a mondeo a 3 gyerek(ülés)hez szűkös, mint a szűzlány p...ja.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #29973 Dátum: 2016.01.29 péntek, 23:09:50 »

Te Laci, hány szűz leánnyal találkoztál, már úgy..érted .... hehe


Érteni értem. Olyan régen volt már, hogy nem is emléxem... De igény lenne rá...  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
BJ75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #29974 Dátum: 2016.01.30 szombat, 00:11:54 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!MK4 Mondeót szeretnék vásárolni és a véleményeteket kérném!Első kérdésem,hogy minden 2.0TDCI MK4 DPF-es, vagy évjárat függő?
Igazából a diesel felé húz a szívem de félek a részecskeszűrőtől, mivel 35km a munkahely és ezt is 3 községen keresztül kell megtenni.Álltalában évi 20 km megyek.
Nézegetem a benzineseket is de abból az 1.6-os SCTI Eco Boost.Pro kontra vélemény?
Kinézettek:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.6_scti_ecoboost_titanium_mo-i_vez_szervizkonyv-9754592
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend-9678077
Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

2008 Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI Ghia
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #29975 Dátum: 2016.01.30 szombat, 00:19:14 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!MK4 Mondeót szeretnék vásárolni és a véleményeteket kérném!Első kérdésem,hogy minden 2.0TDCI MK4 DPF-es, vagy évjárat függő?
Igazából a diesel felé húz a szívem de félek a részecskeszűrőtől, mivel 35km a munkahely és ezt is 3 községen keresztül kell megtenni.Álltalában évi 20 km megyek.
Nézegetem a benzineseket is de abból az 1.6-os SCTI Eco Boost.Pro kontra vélemény?
Kinézettek:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.6_scti_ecoboost_titanium_mo-i_vez_szervizkonyv-9754592
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend-9678077
Válaszokat előre is köszönöm!

Sztem minden 2.0 dízelben volt DPF. Az 1.8 dízelben nem!
De BT kolléga még pontosít, mert neki mint ha a korai 2007esben nem lett volna talán ? ? ?

Évi 20E km pont határeset B/D témában. Nem gáz ez a koromszűrő, ha tudod tartani a 110es átlagot. Wink
Sztem jó az 1.6EB is. Bár volt ami kiégett mostanában, de azzal ne foglalkozz, sok szépen megy.

Az a baj, hogy Ecoboost / Powershift témában nincs hosszútávú tapasztalat. Én is berepülőpilóta vagyok most az én konfigommal.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #29976 Dátum: 2016.01.30 szombat, 00:48:36 »


A B/D témánál két szempont van, az egyik, hogy mikortól éri meg. Ez főleg azoknak szempont akinek mindegy.
A másik, aki szereti a dizit. Én pl V6 dizit imádom, de még jobb lenne egy v8 benzin. Csak azt már fenntartani nehéz. Szóval mindenképpen érdemes számolni, hogy megéri-e, ha nem vagy éppen dizi fun Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
BJ75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #29977 Dátum: 2016.01.30 szombat, 01:11:51 »

Sztem minden 2.0 dízelben volt DPF. Az 1.8 dízelben nem!
De BT kolléga még pontosít, mert neki mint ha a korai 2007esben nem lett volna talán ? ? ?

Évi 20E km pont határeset B/D témában. Nem gáz ez a koromszűrő, ha tudod tartani a 110es átlagot. Wink
Sztem jó az 1.6EB is. Bár volt ami kiégett mostanában, de azzal ne foglalkozz, sok szépen megy.

Az a baj, hogy Ecoboost / Powershift témában nincs hosszútávú tapasztalat. Én is berepülőpilóta vagyok most az én konfigommal.



Az 1.8-as állítólag jobban fogyasztja a kettős tömegűt egy cikkben ezt olvastam és hogy a 2008-as évjárattól érdemesebb válogatni, talán a vezérlés miatt ha jól emlékszem?
A 110-es tempót csak-csak tudnám tartani de csak kb 15-20km keresztül, gondolom ez kevés a kiégetésre?
A kiégés az tipus hibából adódott,mert az akkor nem jó?Hát nem lesz egyszerű  Huh?
Válaszodat köszönöm és örülök,hogy itt lehetek köztetek!
Naplózva

2008 Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI Ghia
BJ75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #29978 Dátum: 2016.01.30 szombat, 01:52:05 »

A B/D témánál két szempont van, az egyik, hogy mikortól éri meg. Ez főleg azoknak szempont akinek mindegy.
A másik, aki szereti a dizit. Én pl V6 dizit imádom, de még jobb lenne egy v8 benzin. Csak azt már fenntartani nehéz. Szóval mindenképpen érdemes számolni, hogy megéri-e, ha nem vagy éppen dizi fun Cheesy



Szia!
Szempont az,hogy ne keljen állandóan szervízbe járni!Egyébként nem vagyok diesel fan ,csak van egy 2.0 tdi transitom 450ekm van benne és no broblem!Ez számomra meg győző,igaz más konstrukció mint a 2.0TDCI motor vagyis gondolom!Van benzinesem is ebben320ekm no problem, ez biztos más konstrukció.Mind kettő jól működik, de ezeknél az újabb autóknál nem tudom mi mellette mi ellene,mi alapján döntsek!
Válaszod köszönöm!
Naplózva

2008 Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI Ghia
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29979 Dátum: 2016.01.30 szombat, 07:34:26 »

Tudod, ez szubjektív dolog. Nekem szenvedés. Több okból. 5 ajtósom volt/van. Én kényelmes ember vagyok, nem szeretek már behajolgatni, stb. Ja: ha 3 v. több üléssel mentünk, akkor a dömpert vettem elő Wink Na ehhez képest iszonyat szenvedés a Mondeóba cuccolni  .;

A kényelmességben versenyezhetünk.  nyes Pontosan emiatt, a kölkök nálunk már 3 éves koruk óta bekötik magukat, ezzel nincs gond.
A 3 gyerek miatt én eleve kilőttem a kombinál kisebb autókat, tehát én 5ajtóst nem is próbáltam.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29980 Dátum: 2016.01.30 szombat, 07:36:22 »

és nem próbáltál még kugába. Beültem tegnap egybe és az első ülés széle nyomta a seggemet. Tudom nagy a seggem, de a mondeójé nem nyomta, meg a csirkéjé sem, sőt a focusé sem. De a kugájé igen. Mekkora csalódás. Na oda nem raksz be három gyerekülést hátra sehogy

Kuga melyik padlólemezre készül? Tudja valaki?
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29981 Dátum: 2016.01.30 szombat, 07:37:26 »

Érteni értem. Olyan régen volt már, hogy nem is emléxem... De igény lenne rá...  Cheesy

Mi vagy te? Konzervnyitó?  Wink
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29982 Dátum: 2016.01.30 szombat, 07:39:27 »

A B/D témánál két szempont van, ...

És a harmadik. Én utálom a dízelt, mégis azt vettem, mert megbízható helyről nem tudtam venni benzinest.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #29983 Dátum: 2016.01.30 szombat, 08:21:12 »



Az 1.8-as állítólag jobban fogyasztja a kettős tömegűt egy cikkben ezt olvastam és hogy a 2008-as évjárattól érdemesebb válogatni, talán a vezérlés miatt ha jól emlékszem?
A 110-es tempót csak-csak tudnám tartani de csak kb 15-20km keresztül, gondolom ez kevés a kiégetésre?
A kiégés az tipus hibából adódott,mert az akkor nem jó?Hát nem lesz egyszerű  Huh?
Válaszodat köszönöm és örülök,hogy itt lehetek köztetek!
A kiégés nem típushiba volt, emberi hiba okozta! Egyébként az 1,6 EcoBoost egy tökéletes motor ebbe a kasztniba, elég az ereje, kultúrált, könnyű, benzineshez mérten nagyon keveset eszik.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #29984 Dátum: 2016.01.30 szombat, 08:21:47 »

Kuga melyik padlólemezre készül? Tudja valaki?
Módosított Focus.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #29985 Dátum: 2016.01.30 szombat, 10:34:50 »

És a harmadik. Én utálom a dízelt, mégis azt vettem, mert megbízható helyről nem tudtam venni benzinest.

persze, az az alap, hogy az emberek utálják és vannak az olyan elvetemült arcok mint én, akik szeretik Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #29986 Dátum: 2016.01.30 szombat, 12:31:21 »

Hali!

Tervezem lecserélni az egynyócat, most 220e-nél járok. 150-nel vettem.
Nem szeretném megvárni a 300-at, bár egy kéttömegű cserén már túlestem.

A lényeg, hogy nézelődök. Erről esetleg tud valaki valamit? Szvsz reális lehet, bár vannak olcsóbban kombik, stb; de kételkedem azokban a 2011-esekben, amikre 100 meg 110ezreket írnak.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #29987 Dátum: 2016.01.30 szombat, 13:16:29 »

Hali!

Tervezem lecserélni az egynyócat, most 220e-nél járok. 150-nel vettem.
Nem szeretném megvárni a 300-at, bár egy kéttömegű cserén már túlestem.

A lényeg, hogy nézelődök. Erről esetleg tud valaki valamit? Szvsz reális lehet, bár vannak olcsóbban kombik, stb; de kételkedem azokban a 2011-esekben, amikre 100 meg 110ezreket írnak.
Ha már ennyit ráköltöttél, miért akarod eladni? Smiley
Naplózva
Tibor64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #29988 Dátum: 2016.01.30 szombat, 20:56:15 »

A kiégés nem típushiba volt, emberi hiba okozta! Egyébként az 1,6 EcoBoost egy tökéletes motor ebbe a kasztniba, elég az ereje, kultúrált, könnyű, benzineshez mérten nagyon keveset eszik.
Így igaz! smile
Naplózva

Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #29989 Dátum: 2016.01.30 szombat, 22:12:53 »

Ha 6.-ban 90 körül nyomok egy padló gázt és elkezd ugrálva felfele menni a fordulatszámmérő az lehet már a kettős tömegű elhasználódás előjele? Én arra gondolok, hogy elcsúszik már. Többi sebesség fokozatba nem csinálja meg még semmi hangja sincs a kuplungnak.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29990 Dátum: 2016.01.30 szombat, 22:25:56 »

Ha 6.-ban 90 körül nyomok egy padló gázt és elkezd ugrálva felfele menni a fordulatszámmérő az lehet már a kettős tömegű elhasználódás előjele? Én arra gondolok, hogy elcsúszik már. Többi sebesség fokozatba nem csinálja meg még semmi hangja sincs a kuplungnak.
én inkább a turbó körül keresgetnék.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #29991 Dátum: 2016.01.30 szombat, 22:34:57 »

Hali,

a második kombi és mintha felszereltebb lenne, a 2.0 tdci hosszú távon szerintem jó választás. Gyerekbarátabb is a kombi, bár nem tudom, hogy ez mérvadó. Pld. a légzsák is kikapcsolható.

az elsőnek ahogy nézem az előélete (ránézésre [szervizkönyv és aki árulja] vonzó, továbbá az, hogy nem magánszemély vagy ismeretlen kereskedés, hanem a Solymár az eladó [ha ő az eladó!] (szavatosság miatt nem utolsó szempont). Nem tudom, valahogy a 4 ajtóst szerintem elég nehéz lehet pakolni, ha már gyermekek is szóba jönnek, meg nagyobb dolgok szállítása olykor, stb.

Üdv. Wink

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!MK4 Mondeót szeretnék vásárolni és a véleményeteket kérném!Első kérdésem,hogy minden 2.0TDCI MK4 DPF-es, vagy évjárat függő?
Igazából a diesel felé húz a szívem de félek a részecskeszűrőtől, mivel 35km a munkahely és ezt is 3 községen keresztül kell megtenni.Álltalában évi 20 km megyek.
Nézegetem a benzineseket is de abból az 1.6-os SCTI Eco Boost.Pro kontra vélemény?
Kinézettek:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.6_scti_ecoboost_titanium_mo-i_vez_szervizkonyv-9754592
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend-9678077
Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #29992 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 06:58:17 »

én inkább a turbó körül keresgetnék.... Roll Eyes

Azzal nincs baj tavaly nyáron körül néztem.
Csak itt írta valaki, hogy ha 6.-ba 90 körül oda lépünk és ezt csinálja, akkor ez egy jel, hogy közeledik a kuplung cseréje.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #29993 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 08:32:10 »

Azzal nincs baj tavaly nyáron körül néztem.
Csak itt írta valaki, hogy ha 6.-ba 90 körül oda lépünk és ezt csinálja, akkor ez egy jel, hogy közeledik a kuplung cseréje.
Nekem már meg volt a csere és a cseréhez vezető tünetek is. De ilyet nem csinált. Én is azt mondanám Neked, hogy máshol keresd a hibát.
A kettős tömegűt menet közben akkor venni észre először, ha sebességben elveszed a lábad a gázról és visszaesik a fordulat az alapjáratra. Azt nem fogod semmivel sem összekeverni, meg amikor állsz a lámpánál aztán inkább benyomod a kuplungot, csak h ne nagyon égessen az autó a hangos csörgő hanggal!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29994 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 09:50:47 »

Azzal nincs baj tavaly nyáron körül néztem.
Csak itt írta valaki, hogy ha 6.-ba 90 körül oda lépünk és ezt csinálja, akkor ez egy jel, hogy közeledik a kuplung cseréje.
Kuplung ellenőrzése.
Ráfordítod a kereket a padkára,hogy stabilan megfoja az autót.4ik sebességi fokozatban szépen felengeded a kuplungot.
1.Ha lefullad a motor.akkor az ég világon semmi baja a kulpungnak.
2.Ha járva marad a motor,akkor jöhet a csere.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gurgiga
Vendég
« Új hozzászólás #29995 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 12:13:51 »

Sziasztok.

Van egy 2014-es Mondeom 1,6 benzin. Hogy tudom "tesztelni" a risztot ? Kezd az az erzesem lenni , hogy nincs is benne. 
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #29996 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 12:40:54 »

Sziasztok.

Van egy 2014-es Mondeom 1,6 benzin. Hogy tudom "tesztelni" a risztot ? Kezd az az erzesem lenni , hogy nincs is benne. 



szie!!

beülsz, rázárod magadra és kinyitod az ajtót,visítania kell,nejemet zártam be,és mondtam neki száljon ki,nehogymár én ragadjak bent ha gond van  nyes  nyes  eplus2  eplus2
Naplózva
Gurgiga
Vendég
« Új hozzászólás #29997 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 12:55:22 »


szie!!

beülsz, rázárod magadra és kinyitod az ajtót,visítania kell,nejemet zártam be,és mondtam neki száljon ki,nehogymár én ragadjak bent ha gond van  nyes  nyes  eplus2  eplus2




Probaltam . Proba  1  :  Anyosülesen baratnövel , hadonaszas  wave ajtonyitas ... semmi . Gondoltam mivel van az ülesben erzekelö es latja hogy ülnek az ülesen azert nem riaszt.
Proba 2 : En a hatsoülesen hadonaszas  wave  , ajtonyitas ... semmi.  Ott nincs erzekelö...
Tovabbi ötletek ?
Naplózva
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #29998 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 12:58:14 »

Sziasztok.Sokan le akarnak beszélni a gázolajos mk4-ről mert,hogy ilyen rövid távra nem érdemes dieselt venni.Reggel 12km ebből 90% országút illetve délután haza 12km.Nem a fogyasztás miatt venném.E39-es 528i bmw utódja lenne.Nagy köbcentis benyást már nem akarok,a kisebbeket agyon kell pörgetni,ezért gondoltam egy nyomatékos 2.0 tdci-re.Szerintetek?Nem tesz valami jót a motornak ez az oda-vissza napi 24km ugye?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #29999 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 13:14:39 »

Sziasztok.Sokan le akarnak beszélni a gázolajos mk4-ről mert,hogy ilyen rövid távra nem érdemes dieselt venni.Reggel 12km ebből 90% országút illetve délután haza 12km.Nem a fogyasztás miatt venném.E39-es 528i bmw utódja lenne.Nagy köbcentis benyást már nem akarok,a kisebbeket agyon kell pörgetni,ezért gondoltam egy nyomatékos 2.0 tdci-re.Szerintetek?Nem tesz valami jót a motornak ez az oda-vissza napi 24km ugye?

Nekem a  meló hely 6km-re van még is dízelem van.  Smiley  Én ettől nem félek ugyanúgy a benzinesnek se tesz jót, semminek pláne télen, de ez van buszozni nem fogok ezért van az autó.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Oldalak: 1 ... 593 594 595 596 597 598 599 [600] 601 602 603 604 605 606 607 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.