Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:36:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 594 595 596 597 598 599 600 [601] 602 603 604 605 606 607 608 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12008756 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30000 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 13:21:16 »




Probaltam . Proba  1  :  Anyosülesen baratnövel , hadonaszas  wave ajtonyitas ... semmi . Gondoltam mivel van az ülesben erzekelö es latja hogy ülnek az ülesen azert nem riaszt.
Proba 2 : En a hatsoülesen hadonaszas  wave  , ajtonyitas ... semmi.  Ott nincs erzekelö...
Tovabbi ötletek ?

motortér nyitása.ha van riasztód,arra bekell kapcsolnia.

De alvázszám alapján sokkal "kényelmesebb" kideríteni. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30001 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 13:23:40 »

Sziasztok.Sokan le akarnak beszélni a gázolajos mk4-ről mert,hogy ilyen rövid távra nem érdemes dieselt venni.Reggel 12km ebből 90% országút illetve délután haza 12km.Nem a fogyasztás miatt venném.E39-es 528i bmw utódja lenne.Nagy köbcentis benyást már nem akarok,a kisebbeket agyon kell pörgetni,ezért gondoltam egy nyomatékos 2.0 tdci-re.Szerintetek?Nem tesz valami jót a motornak ez az oda-vissza napi 24km ugye?
pud motor sokkal tartósabb,mint a ford-é.jó választás lehet,ha sikerül kiválogatni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #30002 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 13:25:13 »

pud?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30003 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 13:26:56 »

pud?
bocs.elírás.

PUG

A PSA konszern motorja.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.31 vasárnap, 13:30:22 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #30004 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 14:10:16 »

Sziasztok !

Aszt szeretném kérdezni hogy hallottam olyat hogy van MK4-es mondeora magyarosítás ti hallottatok ilyet, esetleg tudtok árat vagy valakit mondani aki megcsinálja.

Válaszotokat előre is köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
BJ75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #30005 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 14:44:13 »

Hali,

a második kombi és mintha felszereltebb lenne, a 2.0 tdci hosszú távon szerintem jó választás. Gyerekbarátabb is a kombi, bár nem tudom, hogy ez mérvadó. Pld. a légzsák is kikapcsolható.

az elsőnek ahogy nézem az előélete (ránézésre [szervizkönyv és aki árulja] vonzó, továbbá az, hogy nem magánszemély vagy ismeretlen kereskedés, hanem a Solymár az eladó [ha ő az eladó!] (szavatosság miatt nem utolsó szempont). Nem tudom, valahogy a 4 ajtóst szerintem elég nehéz lehet pakolni, ha már gyermekek is szóba jönnek, meg nagyobb dolgok szállítása olykor, stb.

Üdv. Wink


 Köszönöm,igazából egy jó pár évre szeretnék mondeót vásárolni de évi 20ekm-nél többet nem megyünk vele ez napi 70km"ez sem pályán" + egy-két hosszabb táv éves szinten.Igazából azt nem tudom,hogy 1.6ecoboost vagy2.0tdci-ben van több buktató így 200ekm környékén valamint fent tartásilag mekkora a különbség normál körülmények közt?
Naplózva

2008 Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI Ghia
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #30006 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 16:26:07 »

Segítséget szeretnék kérni.  eplus2
Lenne már kedvem szerelgetni egy kicsit, de mivel nincs itthon az off, így marad Mondi.
Észrevettem, hogy kezd nyiszogni a vezetőülésem, adott hőmérsékleten először, de sztem most már kb mindig.
Mit készítsek elő? Mi a folyamat?
(8 irányú memóriás)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30007 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 16:56:18 »

Segítséget szeretnék kérni.  eplus2
Lenne már kedvem szerelgetni egy kicsit, de mivel nincs itthon az off, így marad Mondi.
Észrevettem, hogy kezd nyiszogni a vezetőülésem, adott hőmérsékleten először, de sztem most már kb mindig.
Mit készítsek elő? Mi a folyamat?
(8 irányú memóriás)
Sakos megoldotta ezt a kardinális kérdést.Valami alátét okozza a problémát.Kérdezd meg.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #30008 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 17:02:25 »

Hali

Vadászom mk4 2.0 140 lovas mondikat. Ebből mind PSA motoros?
Vagy miből lehet kideríteni, hogy az PSA motoros autó.

Köszi
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30009 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 17:07:35 »

Hali

Vadászom mk4 2.0 140 lovas mondikat. Ebből mind PSA motoros?
Vagy miből lehet kideríteni, hogy az PSA motoros autó.

Köszi
azt hiszem,hogy az 1,8-as tdci volt még ford motor az mk4 modell kezdetén.de a 2.0 mind PSA. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #30010 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 17:09:02 »

Sakos megoldotta ezt a kardinális kérdést.Valami alátét okozza a problémát.Kérdezd meg.

Hol van ITT leírva?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30011 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 17:11:01 »

Hol van ITT leírva?
én is kerestem,de egyellőre csak az emlékeimben létezik,mintha írt volna a javításáról,hogy alátétekkel oldódott meg.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30012 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 17:14:26 »

Hol van ITT leírva?
milyen jó vagyok hozzád-lásd: http://mondeo.hu/index.php?topic=1593.msg792031#msg792031
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #30013 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 17:17:12 »


?
Sehol nem látom leírva, hogy hogyan lett megszüntetve a nyikorgás.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30014 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 17:34:21 »

?
Sehol nem látom leírva, hogy hogyan lett megszüntetve a nyikorgás.

Sakosd kérd meg,hogy részletezze.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #30015 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 17:48:05 »

azt hiszem,hogy az 1,8-as tdci volt még ford motor az mk4 modell kezdetén.de a 2.0 mind PSA. Roll Eyes

Köszi
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #30016 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 18:05:27 »

Sakosd kérd meg,hogy részletezze.

Sakos:
ha meg lett szüntetve az ülésnyikorgásod, írd le pls, hogy hogyan történt.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30017 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 18:50:52 »

Sakos:
ha meg lett szüntetve az ülésnyikorgásod, írd le pls, hogy hogyan történt.

hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
siki
Vendég
« Új hozzászólás #30018 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 19:01:19 »




Probaltam . Proba  1  :  Anyosülesen baratnövel , hadonaszas  wave ajtonyitas ... semmi . Gondoltam mivel van az ülesben erzekelö es latja hogy ülnek az ülesen azert nem riaszt.
Proba 2 : En a hatsoülesen hadonaszas  wave  , ajtonyitas ... semmi.  Ott nincs erzekelö...
Tovabbi ötletek ?


egy kérdés: a zárógombra a kulcson kétszer nyomtál rá?Huh???
az én gépem ugy müködik,hogy első lenyomásra zár(hallom),majd még egy gombnyomás a gombon akkor is hallom a zárat mozogni ill. az index lámpák villannak,és ha benézek a müszerfalra akkor egy kis piros négyszög villog

én ugy gondolom,hogy a kulcs 1x megnyomásra lezár,de második lenyomásra aktíválja a riasztót

Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #30019 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 19:04:50 »

?
Sehol nem látom leírva, hogy hogyan lett megszüntetve a nyikorgás.



ugy rémlik mintha esztergályos segítségével oldotta meg a problémát,de,hogy fémből vagy bonomitból esztergáltatta e az új alátétet nem emléxem
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #30020 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 19:08:40 »


ugy rémlik mintha esztergályos segítségével oldotta meg a problémát,de,hogy fémből vagy bonomitból esztergáltatta e az új alátétet nem emléxem

ha a műanyagra gondolsz, a danamid-nak hívják. Ha a bitumenes szigetelőre az meg bonobit-nek.
Csak mondom, hátha érdekel valakit  integet2
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #30021 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 19:14:22 »

ha a műanyagra gondolsz, a danamid-nak hívják. Ha a bitumenes szigetelőre az meg bonobit-nek.
Csak mondom, hátha érdekel valakit  integet2

 falbav  falbav  falbav


igazad van az elsőre gondoltam  worship  worship  worship
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #30022 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 19:40:52 »

Sakos:
ha meg lett szüntetve az ülésnyikorgásod, írd le pls, hogy hogyan történt.

Még csak elméletben lett megoldva  nyes
Az a feltételezés, hogy azok a műanyag fészkek vagy mik, amiknek a kikopása okozza a memóriás ülés lötyögését valahogy fix csavarral vagy alátéttel lettek kiváltva, és a fém a fémen nyikorog néha.
Mondjuk egy szót nem szólhatok, a kereskedő ezermesterére, aki eladás előtt így megcsinálta az ülést, mert évek óta stabil, csak néha nyikkan. 3 évesen a gyári ülés már vagy 10 centit billegett.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #30023 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 22:37:54 »

Helló,

nekem napi 20-25 km oda, és ugyanez vissza. 80% pálya. Azért van pár hosszú táv is egy hónapban, sok gondom nincs. Kopp-kopp. E39 m52(4) b28? Végül miért kellett mennie? Szerettem nagyon azt a motort, kár, hogy aluöntvény.

Sziasztok.Sokan le akarnak beszélni a gázolajos mk4-ről mert,hogy ilyen rövid távra nem érdemes dieselt venni.Reggel 12km ebből 90% országút illetve délután haza 12km.Nem a fogyasztás miatt venném.E39-es 528i bmw utódja lenne.Nagy köbcentis benyást már nem akarok,a kisebbeket agyon kell pörgetni,ezért gondoltam egy nyomatékos 2.0 tdci-re.Szerintetek?Nem tesz valami jót a motornak ez az oda-vissza napi 24km ugye?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #30024 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 23:28:45 »

Sziasztok.Sokan le akarnak beszélni a gázolajos mk4-ről mert,hogy ilyen rövid távra nem érdemes dieselt venni.Reggel 12km ebből 90% országút illetve délután haza 12km.Nem a fogyasztás miatt venném.E39-es 528i bmw utódja lenne.Nagy köbcentis benyást már nem akarok,a kisebbeket agyon kell pörgetni,ezért gondoltam egy nyomatékos 2.0 tdci-re.Szerintetek?Nem tesz valami jót a motornak ez az oda-vissza napi 24km ugye?
Én 3km-re megyek vele dolgozni, 180-nál vettem, most van benne 230, egyelőre köszöni szépen, nem tervezi kilehelni a lelkét. Ne félj tőle, főleg országutazáskor ne. Élvezni fogod, hogy 90-nél 1700-at forog és megnyugtatóan duruzsol. Cool

Én 328i-vel nyomtam sokat, abszolút ismerős az érzés.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #30025 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 23:31:39 »

MK4 ülés

megnéztem. Van egyéb baj is.
Fura, mert most nem nyikorog, amikor csinálta, akkor hidegben mentem vele, de bent logikusan kb 20 fokra volt állítva a T.
Szóval most nem nyikorog (garázsban T:13fok), cserébe az ülés hátsó részét (az ülésmagasságot) állító motor majdnem a legalsó állásban van, s csak kb 1 fordulatot hajlandó megtenni jobbra-balra.
Az ülés elejét állító motor szépen megy végállástól végállásig.
Ötlet?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30026 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 05:59:27 »

MK4 ülés

megnéztem. Van egyéb baj is.
Fura, mert most nem nyikorog, amikor csinálta, akkor hidegben mentem vele, de bent logikusan kb 20 fokra volt állítva a T.
Szóval most nem nyikorog (garázsban T:13fok), cserébe az ülés hátsó részét (az ülésmagasságot) állító motor majdnem a legalsó állásban van, s csak kb 1 fordulatot hajlandó megtenni jobbra-balra.
Az ülés elejét állító motor szépen megy végállástól végállásig.
Ötlet?

fogaskeréktörés? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #30027 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 08:45:25 »

...
Szóval most nem nyikorog (garázsban T:13fok), ...

Örülj, hogy nyikorog. Normál autó T:13 fokban atomjaira hullik.  integet2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30028 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 08:53:13 »

Örülj, hogy nyikorog. Normál autó T:13 fokban atomjaira hullik.  integet2

Gondolom celsiumban érti...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #30029 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 09:21:49 »

Sziasztok,


A következő hibajelenséggel találkozott már valaki?

Néhány napja járó motornál, a kormány elforgatásakor, mintha a szervo nem működne megfelelően. A kormányon érezni és hallani egy halk morgó hangot néha néha szakaszosan. Hidegen a kormányt sem kell forgatni, hallani a hangot szintén szakaszosan és ekkor lehet érezni is a kormányon egy apró remegést. A kormányzás folyamatos ezért nem lennék benne biztos 100% -ig, hogy szervóhiba.

Valakinek lenne tippje a témára? Ill. mit nézzek meg első körben?
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #30030 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 09:49:56 »

Sziasztok,


A következő hibajelenséggel találkozott már valaki?

Néhány napja járó motornál, a kormány elforgatásakor, mintha a szervo nem működne megfelelően. A kormányon érezni és hallani egy halk morgó hangot néha néha szakaszosan. Hidegen a kormányt sem kell forgatni, hallani a hangot szintén szakaszosan és ekkor lehet érezni is a kormányon egy apró remegést. A kormányzás folyamatos ezért nem lennék benne biztos 100% -ig, hogy szervóhiba.

Valakinek lenne tippje a témára? Ill. mit nézzek meg első körben?

ékszíj, ékszíjtárcsa de csak így látatlanba
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30031 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 09:51:22 »

Sziasztok,


A következő hibajelenséggel találkozott már valaki?

Néhány napja járó motornál, a kormány elforgatásakor, mintha a szervo nem működne megfelelően. A kormányon érezni és hallani egy halk morgó hangot néha néha szakaszosan. Hidegen a kormányt sem kell forgatni, hallani a hangot szintén szakaszosan és ekkor lehet érezni is a kormányon egy apró remegést. A kormányzás folyamatos ezért nem lennék benne biztos 100% -ig, hogy szervóhiba.

Valakinek lenne tippje a témára? Ill. mit nézzek meg első körben?
olajszint.?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #30032 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 09:55:15 »

olajszint.?

na a válasz megvolt, jöhet a trollkodás?  eplus2
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #30033 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 09:55:43 »

ékszíj, ékszíjtárcsa de csak így látatlanba


a kormányzás folyamatos így úgy gondolom nem csúsznak el.
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #30034 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 09:56:26 »

olajszint.?

az rendben van
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30035 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 09:58:33 »

Sziasztok,


A következő hibajelenséggel találkozott már valaki?

Néhány napja járó motornál, a kormány elforgatásakor, mintha a szervo nem működne megfelelően. A kormányon érezni és hallani egy halk morgó hangot néha néha szakaszosan. Hidegen a kormányt sem kell forgatni, hallani a hangot szintén szakaszosan és ekkor lehet érezni is a kormányon egy apró remegést. A kormányzás folyamatos ezért nem lennék benne biztos 100% -ig, hogy szervóhiba.

Valakinek lenne tippje a témára? Ill. mit nézzek meg első körben?

elektronyos vagy mechanikus a szervó?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #30036 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 09:59:46 »

elektronyos vagy mechanikus a szervó?


megmondom őszintén lövésem sincs  wow1
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30037 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 10:03:47 »


megmondom őszintén lövésem sincs  wow1

Csak azért mert volt ilyen is, olyan is...

Van, hogy az elektormos pumpa adja meg magát, de van, hogy a kormánymű...

De faternak mechanikus a rásegítés, és az is behalt...

Egyik hiba sem gyakori, sőt... Egyébként ha mechanikus a rásegítés, akkor én is az ékszíjtárcsa, szíjak környékén néznék körül...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30038 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 10:13:52 »

Én 3km-re megyek vele dolgozni, 180-nál vettem, most van benne 230, egyelőre köszöni szépen, nem tervezi kilehelni a lelkét. Ne félj tőle, főleg országutazáskor ne. Élvezni fogod, hogy 90-nél 1700-at forog és megnyugtatóan duruzsol. Cool

Én 328i-vel nyomtam sokat, abszolút ismerős az érzés.

Tavasztól, őszig megyek sokat autópályán, hétvégenként. Amúgy hétköznap 15Km be munkába és ennyi haza. Igaz, hogy külvárosból, nem a totál belvárosba (nyugati), de soha nem volt még gondom a dizivel. Volt cégesen is dizim, amivel nagyon sokat városoztam, de annak sem volt soha gondja. Szerintem nem lesz gond, legfeljebb csináld azt, hogy 2-3 hetente mész az M0-on egy keveset, mondjuk megyeri híd Ferihegy aztán vissza (csak a táv megjelölése végett).
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30039 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 10:24:52 »

Sziasztok,


A következő hibajelenséggel találkozott már valaki?

Néhány napja járó motornál, a kormány elforgatásakor, mintha a szervo nem működne megfelelően. A kormányon érezni és hallani egy halk morgó hangot néha néha szakaszosan. Hidegen a kormányt sem kell forgatni, hallani a hangot szintén szakaszosan és ekkor lehet érezni is a kormányon egy apró remegést. A kormányzás folyamatos ezért nem lennék benne biztos 100% -ig, hogy szervóhiba.

Valakinek lenne tippje a témára? Ill. mit nézzek meg első körben?

A szervó végálláskor fejti ki a legnagyobb erejét. A szervopumpa igen nagy erővel tolja az olajat. Mikor cseréltél benne utoljára olajat? Van-e benne elegendő olaj. A végálláskor eelvileg egy lefújáshangot (nem tudom másként nevezni) lehet hallani, ami normális.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #30040 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 11:16:36 »

A szervó végálláskor fejti ki a legnagyobb erejét. A szervopumpa igen nagy erővel tolja az olajat. Mikor cseréltél benne utoljára olajat? Van-e benne elegendő olaj. A végálláskor eelvileg egy lefújáshangot (nem tudom másként nevezni) lehet hallani, ami normális.

Szia,


A hang és az apró rezgés nem végálláskor van jelen. Igen, tudom miről beszélsz, szervo olajat még nem cseréltem.

köszönöm  a válaszokat
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30041 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 11:49:30 »


megmondom őszintén lövésem sincs  wow1
ha rendben van az olajszint,akkor talán mégiscsak kellene tudni.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30042 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 11:50:23 »

ha rendben van az olajszint,akkor talán mégiscsak kellene tudni.... Roll Eyes

Miért is? Mert itt is, ott is van egy tartály?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30043 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 11:52:59 »

Miért is? Mert itt is, ott is van egy tartály?
az elektromos kormányműnél?ugyan azt csinálja mint a szíjhajtású?
debéna.hunyadiban elektromos a kormányszervó.száraz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #30044 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 11:57:06 »

az elektromos kormányműnél?ugyan azt csinálja mint a szíjhajtású?
debéna.hunyadiban elektromos a kormányszervó.száraz.

 a fókuszban sincs már szervóolaj
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30045 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 12:03:32 »

Szia,


A hang és az apró rezgés nem végálláskor van jelen. Igen, tudom miről beszélsz, szervo olajat még nem cseréltem.

köszönöm  a válaszokat

Ez ugyan úgy elhasználódik mint a motor olaj. 3 évente illik cserélni.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #30046 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 12:07:37 »

ha rendben van az olajszint,akkor talán mégiscsak kellene tudni.... Roll Eyes

úgy tudom mindkettőnél van olajtartály.  Huh?

rosszul tudom?
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30047 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 12:09:29 »

úgy tudom mindkettőnél van olajtartály.  Huh?

rosszul tudom?

Van bizony, a kormány szervó elvileg egy hengeres sötét barna vagy fekete tartály. Ha nem cserélsz olajat, akkor ugyan úgy fel tud vizesedni és akkor érdekes jelenségek lehetnek. Én cserélnék szervo olajat első körben.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #30048 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 12:13:09 »

Van bizony, a kormány szervó elvileg egy hengeres sötét barna vagy fekete tartály. Ha nem cserélsz olajat, akkor ugyan úgy fel tud vizesedni és akkor érdekes jelenségek lehetnek. Én cserélnék szervo olajat első körben.

világos, a színe alapján ítéltem meg, hogy nincs annyira elhasználódva, hogy még indokolt legyen a cseréje. Ettől függetlenül köszönöm a tippet, kicserélem, nem tart semmiből.

attól viszont tartok, hogy most más lesz a gond  falbav
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #30049 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 12:35:48 »

MK4 ülés

megnéztem. Van egyéb baj is.
Fura, mert most nem nyikorog, amikor csinálta, akkor hidegben mentem vele, de bent logikusan kb 20 fokra volt állítva a T.
Szóval most nem nyikorog (garázsban T:13fok), cserébe az ülés hátsó részét (az ülésmagasságot) állító motor majdnem a legalsó állásban van, s csak kb 1 fordulatot hajlandó megtenni jobbra-balra.
Az ülés elejét állító motor szépen megy végállástól végállásig.
Ötlet?


Ha egyszer mechanikusan blokkolódik, akkor megjegyzi a végállást.
Nekem vásárláskor csak félig ment előre. (Petrányiban volt egy kis ámokfutás, jó ez így, ja ha mégsem, akkor 200+ ezerért ülésvázat kell cserélni., stb) Végül csak újra kellett porgramozni az ülést, reszetelni a végállásokat. Azóta jó.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 594 595 596 597 598 599 600 [601] 602 603 604 605 606 607 608 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.