Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.09.20 péntek, 13:32:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 598 599 600 601 602 603 604 [605] 606 607 608 609 610 611 612 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11669664 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #30200 Dátum: 2016.02.10 szerda, 11:19:29 »

Sziasztok!

Most állok első fékbetét csere előtt és a szerelő eszt a betétet ajánlja textar fékbetét ti milyen véleménnyel vagytok róla ?
Tárcsát hagynám a gyárit.
Mind itt, mind a fék topikban is már 1000x leírtuk. Gyárit.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #30201 Dátum: 2016.02.10 szerda, 11:40:58 »

Nekem 3,6-ot...  eplus2 eplus2 (55,3km - en)
Barátom Audija 5 litert fogyaszt álítása szerint ha nyomja neki... hengerenként!!! (RS6 Avant ABT 5,0 V10)  hehe finom 
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #30202 Dátum: 2016.02.10 szerda, 12:14:41 »

Sziasztok!

Most állok első fékbetét csere előtt és a szerelő eszt a betétet ajánlja textar fékbetét ti milyen véleménnyel vagytok róla ?
Tárcsát hagynám a gyárit.
Szia
Szinte mindenki a gyàrira esküszik. Èn TRW-t tettem bele, elöl hàtul, tàrcsa, betèt ès nem èrzek különbsèget
Az meg h mennyire kopik majd kiderül.
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30203 Dátum: 2016.02.10 szerda, 12:15:54 »

Szia
Szinte mindenki a gyàrira esküszik. Èn TRW-t tettem bele, elöl hàtul, tàrcsa, betèt ès nem èrzek különbsèget
Az meg h mennyire kopik majd kiderül.


Én nem a gyárira esküszöm. én brembo-t vagy ferrodo-t tennék bele
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30204 Dátum: 2016.02.10 szerda, 12:26:20 »



A gyári vagy ferodo, vagy ate...

És minél jobban porol egy fék, annál jobb, mert akkor puha a betét, azaz jobban tud tapadni...

És aki most azt írja, hogy ez hülyeség, az egy offoló troll és bannolják ki.  hehe eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30205 Dátum: 2016.02.10 szerda, 12:28:39 »


A gyári vagy ferodo, vagy ate...

És minél jobban porol egy fék, annál jobb, mert akkor puha a betét, azaz jobban tud tapadni...

És aki most azt írja, hogy ez hülyeség, az egy offoló troll és bannolják ki.  hehe eplus2

Cheesy Cheesy  Mondjuk attól mert porol még nem biztos, hogy jó  nyes lehet, hogy csak vacak a minősége és ripsz-ropsz elkopik, de annyira nem jól fékez, csak szépen porlik és kész
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #30206 Dátum: 2016.02.10 szerda, 12:47:29 »


A gyári vagy ferodo, vagy ate...

És minél jobban porol egy fék, annál jobb, mert akkor puha a betét, azaz jobban tud tapadni...

És aki most azt írja, hogy ez hülyeség, az egy offoló troll és bannolják ki.  hehe eplus2

- Vagy Jurid (Tonyo E.) vagy Bosch (Tonyo H.)...  Ezek voltak a FoMoCo dobozban tavaly, 05.30 - án!


És minél jobban porol egy fék, annál jobb, mert akkor puha a betét, azaz jobban tud tapadni...

És aki most azt írja, hogy ez hülyeség, az egy offoló troll és bannolják ki.  hehe eplus2

- Ez egy hülyeség, - akkor kibannolod magad?  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #30207 Dátum: 2016.02.10 szerda, 14:10:53 »

Nekem gyári Volvo van benne, Cromaxtól. Tökéletes
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30208 Dátum: 2016.02.10 szerda, 14:37:46 »

Nekem gyári Volvo van benne, Cromaxtól. Tökéletes

 Cheesy

Ilyen erővel peugeot is lehet benne... Csak kérdés, hogy miből és mi?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #30209 Dátum: 2016.02.10 szerda, 15:11:50 »

Cheesy

Ilyen erővel peugeot is lehet benne... Csak kérdés, hogy miből és mi?  vigyor3
Na-ja! Ha a Peugeot-é jó bele. Amúgy meg csak gondoltam, hogy a Volvo mégis csak egy minőség.
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30210 Dátum: 2016.02.10 szerda, 15:34:25 »

Na-ja! Ha a Peugeot-é jó bele. Amúgy meg csak gondoltam, hogy a Volvo mégis csak egy minőség.


azt sem a Volvo gyártja, hanem valaki gyártja nekik. Amúgy most már a Volvo minőség nem akkora nagy szám szerintem
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #30211 Dátum: 2016.02.10 szerda, 20:16:30 »

Sziasztok

Van hibája a nivinak?. Ezt most úgy értem,hogy eddig olyan mondit kerestem amiben nincs, de most találtam egy látszólag jót csak navigációs. Külföldi. Tehát lehet ezeket frissíteni és vannak ezekre jellemző hibák? A navi az cd-n fut mint az mk3 ban szerelt naviban? Köszi
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #30212 Dátum: 2016.02.10 szerda, 20:36:54 »

Sziasztok

Van hibája a nivinak?. Ezt most úgy értem,hogy eddig olyan mondit kerestem amiben nincs, de most találtam egy látszólag jót csak navigációs. Külföldi. Tehát lehet ezeket frissíteni és vannak ezekre jellemző hibák? A navi az cd-n fut mint az mk3 ban szerelt naviban? Köszi
Te a 240 hsz-el write only módban vagy?
1. Van navi topik.
2. Válts előbb read only-ra, csak utána jöhet a q.
3. Somasoft
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30213 Dátum: 2016.02.10 szerda, 20:51:06 »

Te a 240 hsz-el write only módban vagy?
1. Van navi topik.
2. Válts előbb read only-ra, csak utána jöhet a q.
3. Somasoft


Te meg állandóan drink only módban vagy... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #30214 Dátum: 2016.02.10 szerda, 21:43:50 »

azt sem a Volvo gyártja, hanem valaki gyártja nekik. Amúgy most már a Volvo minőség nem akkora nagy szám szerintem

Régóta nem az. Nekem volt egy '98-as v40-esem. A futóműve egészen elképesztően jó volt, mitsu alkatrészekből. Ugyanakkor motorikusan elképesztően *** volt, renault-ból. Kellett patenteket venni egy izzócsere után, na az tényleg volvo cikkszámos volt.

... és ha jól emlékszem, Hollandiában rakták össze.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #30215 Dátum: 2016.02.10 szerda, 21:56:47 »

Te meg állandóan drink only módban vagy... eplus2
Látod, eljöttél volna minire, nem keserítenéd ilyen hülyeségekkel az estémet. De igény az lenne rá... 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Titanium22
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


« Új hozzászólás #30216 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 11:30:27 »

Sziasztok!

Lehet utólag visszagurulás gátlót tenni a kocsiba? (hill assistant)
Naplózva

Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30217 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 11:35:18 »

Sziasztok!

Lehet utólag visszagurulás gátlót tenni a kocsiba? (hill assistant)

Én utálom, mint a xart...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #30218 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 11:38:05 »

Én utálom, mint a xart...
nem ez volt a kérdés.

szerintem még nem igen csinált ilyet senki.Költséges átalakítás lehet,és programozási gondokba is ütközhet,csak feltételezés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pott R
Vendég
« Új hozzászólás #30219 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 11:47:00 »

Sziasztok! integet2

A napokban került hozzám céges autóként egy 2011-es MK4-es Mondeo. 2.0 TDCI, 140LE, Titanium, manuál6-os váltóval. (Előtte 2008-as Titaniumot használtam automatában, csak egy hölgy elnézte a jobbkezet...) Az "újban" 84ezer km van. Persze ebben nem hiszek, Franciaországból hozott nepper által. A szerelőnk viszont megnyugtatott, hogy az autó nem volt törve, átnézés és próbakör után sem tudott rosszat mondani róla. (Utólag viszont zavar hogy UFBA-s motorszámot kapott, miért nem a rendeset?)
Lenne viszont egy-két dolog:
1. szükségem lenn egy 16-os alufelnire, mert a régi téli gumi még csak egy szezont futott és visszaraknám erre is.
2. a középkonzol kijelzőjét angolra váltottam, de a hang francia maradt... LEhet ezen módosítani? Akár magyarra mindkettőt? Navigációt frissíteni?
3. Valós km kideríthető valahonnan?
4. futóművében is érzem, hogy ez bizony nem 84ezret futott autó. A rossz utakon elég kopogós. Mit javasolnátok első körben cserélni? Lengőkar szilentek? Gátló?
5. ami biztosan meg lesz: vezérlés + olaj/mindenféle folyadék csere (EGyéb javaslat, amit ilyenkor csinálnátok?)


(A szövegben szereplő kifejezésekért felelősséget nem vállalok Wink, nem vagyok autószerelő! Ha kijavítotok nem sértődöm meg!  worship )

üdv,
Gábor
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30220 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 11:48:07 »

nem ez volt a kérdés.

szerintem még nem igen csinált ilyet senki.Költséges átalakítás lehet,és programozási gondokba is ütközhet,csak feltételezés.

Miért is?

Pont azon gondolkodtam, hogy mi nincs meg egy tempomatos autóban, ami kell hozzá...

Kell valami dőlésérzékelő, ez van tempomatosban is, meg egy elektromosan behúzódó fék, ez is megvan az ABS miatt mindegyikben, illetve egy kuplungkapcsoló, ami érzi, ha felengeded a kuplungot... Azaz nem lehet, hogy csak sw kérdése?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Titanium22
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


« Új hozzászólás #30221 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 12:31:05 »

Miért is?

Pont azon gondolkodtam, hogy mi nincs meg egy tempomatos autóban, ami kell hozzá...

Kell valami dőlésérzékelő, ez van tempomatosban is, meg egy elektromosan behúzódó fék, ez is megvan az ABS miatt mindegyikben, illetve egy kuplungkapcsoló, ami érzi, ha felengeded a kuplungot... Azaz nem lehet, hogy csak sw kérdése?

Hát igen ezért is kérdeztem, mert neten sehol nem találtam eddig utólagos beszerelést, ezért is kérdezem, hogy egyáltalán lehet-e ilyet?
Naplózva

Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #30222 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 12:36:26 »

...
1. szükségem lenn egy 16-os alufelnire, mert a régi téli gumi még csak egy szezont futott és visszaraknám erre is.
2. a középkonzol kijelzőjét angolra váltottam, de a hang francia maradt... LEhet ezen módosítani? Akár magyarra mindkettőt? Navigációt frissíteni?
3. Valós km kideríthető valahonnan?
4. futóművében is érzem, hogy ez bizony nem 84ezret futott autó. A rossz utakon elég kopogós. Mit javasolnátok első körben cserélni? Lengőkar szilentek? Gátló?
5. ami biztosan meg lesz: vezérlés + olaj/mindenféle folyadék csere (EGyéb javaslat, amit ilyenkor csinálnátok?)
...

Üdv, használd egészséggel!  integet2

1. Felni topicban nézz körül.
2,3. Vannak a topicban, akik "hozzáférnek" a szgéphez. Ha visszaolvasol, akkor találsz neveket. (Én nem figyeltem, de a péntekenkénti mini találkozókon szerintem segítenek.)
4. Nekem közel 190 van az autómban és nem kopog. Nem jó hír.  szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #30223 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 12:47:38 »

Miért is?

Pont azon gondolkodtam, hogy mi nincs meg egy tempomatos autóban, ami kell hozzá...

Kell valami dőlésérzékelő, ez van tempomatosban is, meg egy elektromosan behúzódó fék, ez is megvan az ABS miatt mindegyikben, illetve egy kuplungkapcsoló, ami érzi, ha felengeded a kuplungot... Azaz nem lehet, hogy csak sw kérdése?
kivéve ha mechanikus a kéziféke.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30224 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 12:50:01 »

kivéve ha mechanikus a kéziféke.

Akkor is lehet benne visszagurulásgátló.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #30225 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 12:50:59 »


Akkor is lehet benne visszagurulásgátló.
akkor mi a pitsának akarna beleszereltetni utólag? zavart2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30226 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 12:52:14 »

kivéve ha mechanikus a kéziféke.

Nekem mechanikus a kézifékem és van visszagurulás-gátlóm...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30227 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 12:52:46 »

akkor mi a pitsának akarna beleszereltetni utólag? zavart2

Hogy ne kelljen huzogatni...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30228 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 12:56:20 »

akkor mi a pitsának akarna beleszereltetni utólag? zavart2

Hát azt én honnan tudjam.

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Pott R
Vendég
« Új hozzászólás #30229 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 14:38:01 »

Üdv, használd egészséggel!  integet2

1. Felni topicban nézz körül.
2,3. Vannak a topicban, akik "hozzáférnek" a szgéphez. Ha visszaolvasol, akkor találsz neveket. (Én nem figyeltem, de a péntekenkénti mini találkozókon szerintem segítenek.)
4. Nekem közel 190 van az autómban és nem kopog. Nem jó hír.  szomoru1


Melyik topic-ban keresgéljek?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30230 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 14:55:59 »


A napokban került hozzám céges autóként egy 2011-es MK4-es Mondeo. 2.0 TDCI, 140LE, Titanium, manuál6-os váltóval. (Előtte 2008-as Titaniumot használtam automatában, csak egy hölgy elnézte a jobbkezet...) Az "újban" 84ezer km van. Persze ebben nem hiszek, Franciaországból hozott nepper által. A szerelőnk viszont megnyugtatott, hogy az autó nem volt törve, átnézés és próbakör után sem tudott rosszat mondani róla. (Utólag viszont zavar hogy UFBA-s motorszámot kapott, miért nem a rendeset?)
Lenne viszont egy-két dolog:

3. Valós km kideríthető valahonnan?
4. futóművében is érzem, hogy ez bizony nem 84ezret futott autó. A rossz utakon elég kopogós. Mit javasolnátok első körben cserélni? Lengőkar szilentek? Gátló?

Szia, gratula.  

A 4-es választ ad a 3-as kérdésedre valamennyire. Ebben az autóban biza nem 84eKm van, hanem inkább 184, még inkább 284ekm. Ami önmagában nem gond mert sokat bírnak ezek a járművek, de a futómű nem szokott 84ekm-nél tönkremenni. Én valami nagyon szilentet cseréltettem azt hiszem 120e környékén, de soha nem kopogott.


Illetve a jelenlegi autómban 240e-nél eléggé sok mindent, összes szilent, gömbcsukló, lengőkarok, féktárcsa
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #30231 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 15:02:19 »

Sziasztok! integet2

A napokban került hozzám céges autóként egy 2011-es MK4-es Mondeo. 2.0 TDCI, 140LE, Titanium, manuál6-os váltóval. (Előtte 2008-as Titaniumot használtam automatában, csak egy hölgy elnézte a jobbkezet...) Az "újban" 84ezer km van. Persze ebben nem hiszek, Franciaországból hozott nepper által. A szerelőnk viszont megnyugtatott, hogy az autó nem volt törve, átnézés és próbakör után sem tudott rosszat mondani róla. (Utólag viszont zavar hogy UFBA-s motorszámot kapott, miért nem a rendeset?)
Lenne viszont egy-két dolog:
1. szükségem lenn egy 16-os alufelnire, mert a régi téli gumi még csak egy szezont futott és visszaraknám erre is.
2. a középkonzol kijelzőjét angolra váltottam, de a hang francia maradt... LEhet ezen módosítani? Akár magyarra mindkettőt? Navigációt frissíteni?
3. Valós km kideríthető valahonnan?
4. futóművében is érzem, hogy ez bizony nem 84ezret futott autó. A rossz utakon elég kopogós. Mit javasolnátok első körben cserélni? Lengőkar szilentek? Gátló?
5. ami biztosan meg lesz: vezérlés + olaj/mindenféle folyadék csere (EGyéb javaslat, amit ilyenkor csinálnátok?)


(A szövegben szereplő kifejezésekért felelősséget nem vállalok Wink, nem vagyok autószerelő! Ha kijavítotok nem sértődöm meg!  worship )

üdv,
Gábor

Mi a baj az UFBA-val? Az a motorkódja.
Naplózva
Pott R
Vendég
« Új hozzászólás #30232 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 16:20:56 »

Mi a baj az UFBA-val? Az a motorkódja.
Én vagyok a buta, mert rákeresve erre a négy betűre (UFBA) egy itteni postban azt olvastam, hogy "A környezetvédelmi adatlapomon UFBA szerepel, míg a forgalmiban az írták "motorszám természetes elhasználódás miatt olvashatatlan"."
... És mielőtt sebességbe tettem volna az agyam, azelőtt kenődtem el, hogy akkor ez bizony "azonosítatlan fődarab"-os motorszám lett... falbav
De neeeem! taps
(JólvanGabiügyesvagy) gun Smiley
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #30233 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 21:45:09 »

Szia,

ha kopog valami, vidd el egy futóműveshez, ott azért le tudják szűkíteni, mi kopoghat...Rengeteg dolog lehet, s nem csak a futómű ( kormánymű, kipuff. felfügg., ). Nekem pld. a gátló szára zörgött...

Sziasztok! integet2

A napokban került hozzám céges autóként egy 2011-es MK4-es Mondeo. 2.0 TDCI, 140LE, Titanium, manuál6-os váltóval. (Előtte 2008-as Titaniumot használtam automatában, csak egy hölgy elnézte a jobbkezet...) Az "újban" 84ezer km van. Persze ebben nem hiszek, Franciaországból hozott nepper által. A szerelőnk viszont megnyugtatott, hogy az autó nem volt törve, átnézés és próbakör után sem tudott rosszat mondani róla. (Utólag viszont zavar hogy UFBA-s motorszámot kapott, miért nem a rendeset?)
Lenne viszont egy-két dolog:
1. szükségem lenn egy 16-os alufelnire, mert a régi téli gumi még csak egy szezont futott és visszaraknám erre is.
2. a középkonzol kijelzőjét angolra váltottam, de a hang francia maradt... LEhet ezen módosítani? Akár magyarra mindkettőt? Navigációt frissíteni?
3. Valós km kideríthető valahonnan?
4. futóművében is érzem, hogy ez bizony nem 84ezret futott autó. A rossz utakon elég kopogós. Mit javasolnátok első körben cserélni? Lengőkar szilentek? Gátló?
5. ami biztosan meg lesz: vezérlés + olaj/mindenféle folyadék csere (EGyéb javaslat, amit ilyenkor csinálnátok?)


(A szövegben szereplő kifejezésekért felelősséget nem vállalok Wink, nem vagyok autószerelő! Ha kijavítotok nem sértődöm meg!  worship )

üdv,
Gábor
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kleroo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #30234 Dátum: 2016.02.12 péntek, 12:56:32 »

köszi srácok. A felelős döntés tart a mondeo irányában (vs BMW) Ezek a költségek egyáltalán nem vészesek a sok dízelproblémát olvasva. Szóval a lényeg, hogy van keret üzemeltetni az autót. A jó gumi/fék nálam szent. Viszont azt sem akarom hogy egy nagyszervíz előtti autóba én önthessem a pénzt. (akár 6 számjegyig) 18as felnit is inkább azért írtam hogy mennyire rázhatja szét a futóművet, abban milyen hibák lehetnek tőle.

Sziasztok! végül nem mondeo lesz, de a korábban megnézett péládnnyal kapcsolatban megosztanék egy infót, amit már megírtam másik topikba:

"Az alábbi kocsit 1 hónapja néztem meg eredeti első tulajánál. Tetszett és engedett volna az árból (3.2-ről kb 3.0-ra), de végül nem ezt választottam (eleve a mondeo helyett másra esett a választás)
Alapvetően nagyon jónak tűnt, baleset, és mókolás mentes. Viszont egyszerűen nem bírtam elhinni hogy 185 van benne. Az ülés ki volt ülve, konkrétan szétugrott a háttámla belső szerkezete, a hátamat nem a rugók tartották, hanem a hátsó kárpit. Lehet hogy csak a gerinctámasz konstrukciója rossz és szétugrott, de valahogy rossz érzetem volt. Valamint a kormány is kicsit fura volt. A lényeg hogy simán megvehető kocsi egy átvizsgálás után, tudom ajánlani. És hogy miért írok?: mert úgy tűnik egy neppernek passzolta el, és most 4-600 ezerrel drágábban van fent 26k-val hátrébb tekerve. Ergo, akármit hazudnak, ez a kereskedés(bognár autó) bizonyítottan teker.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-s_powershift_led.bi-xenon.ules_futes-hutes-9810490"
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #30235 Dátum: 2016.02.12 péntek, 13:42:41 »

Sziasztok! végül nem mondeo lesz, de a korábban megnézett péládnnyal kapcsolatban megosztanék egy infót, amit már megírtam másik topikba:

"Az alábbi kocsit 1 hónapja néztem meg eredeti első tulajánál. Tetszett és engedett volna az árból (3.2-ről kb 3.0-ra), de végül nem ezt választottam (eleve a mondeo helyett másra esett a választás)
Alapvetően nagyon jónak tűnt, baleset, és mókolás mentes. Viszont egyszerűen nem bírtam elhinni hogy 185 van benne. Az ülés ki volt ülve, konkrétan szétugrott a háttámla belső szerkezete, a hátamat nem a rugók tartották, hanem a hátsó kárpit. Lehet hogy csak a gerinctámasz konstrukciója rossz és szétugrott, de valahogy rossz érzetem volt. Valamint a kormány is kicsit fura volt. A lényeg hogy simán megvehető kocsi egy átvizsgálás után, tudom ajánlani. És hogy miért írok?: mert úgy tűnik egy neppernek passzolta el, és most 4-600 ezerrel drágábban van fent 26k-val hátrébb tekerve. Ergo, akármit hazudnak, ez a kereskedés(bognár autó) bizonyítottan teker.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-s_powershift_led.bi-xenon.ules_futes-hutes-9810490"
Én itt nagyon sok Mondeot és Smaxot megnéztem már amikor kellett. Egyiket sem vettem meg. Volt amelyiknél megkérdezte az "úriember", hogy mennyi legyen benne, mert akkor annyi lesz.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #30236 Dátum: 2016.02.12 péntek, 13:51:32 »

Sziasztok! végül nem mondeo lesz, de a korábban megnézett péládnnyal kapcsolatban megosztanék egy infót, amit már megírtam másik topikba:

"Az alábbi kocsit 1 hónapja néztem meg eredeti első tulajánál. Tetszett és engedett volna az árból (3.2-ről kb 3.0-ra), de végül nem ezt választottam (eleve a mondeo helyett másra esett a választás)
Alapvetően nagyon jónak tűnt, baleset, és mókolás mentes. Viszont egyszerűen nem bírtam elhinni hogy 185 van benne. Az ülés ki volt ülve, konkrétan szétugrott a háttámla belső szerkezete, a hátamat nem a rugók tartották, hanem a hátsó kárpit. Lehet hogy csak a gerinctámasz konstrukciója rossz és szétugrott, de valahogy rossz érzetem volt. Valamint a kormány is kicsit fura volt. A lényeg hogy simán megvehető kocsi egy átvizsgálás után, tudom ajánlani. És hogy miért írok?: mert úgy tűnik egy neppernek passzolta el, és most 4-600 ezerrel drágábban van fent 26k-val hátrébb tekerve. Ergo, akármit hazudnak, ez a kereskedés(bognár autó) bizonyítottan teker.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-s_powershift_led.bi-xenon.ules_futes-hutes-9810490"

Köszönjük, hogy megosztottad az infót. Sajnos az egy "ilyen" környék... Sad

Mondjuk fehéret én nem is vennék!  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #30237 Dátum: 2016.02.12 péntek, 13:51:51 »

Nekem mechanikus a kézifékem és van visszagurulás-gátlóm...
Szintén...
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
BalazsTamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #30238 Dátum: 2016.02.12 péntek, 18:41:25 »

Azt kérdezném,hogy az esőszenzort lehet kapcsolni valahogy ki-be vagy automatikusan bekapcsol ha érzékeli az esőcseppeket?
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #30239 Dátum: 2016.02.12 péntek, 19:58:43 »

Azt kérdezném,hogy az esőszenzort lehet kapcsolni valahogy ki-be vagy automatikusan bekapcsol ha érzékeli az esőcseppeket?

nem tudom mire gondolsz egész pontosan,de ha a müködtető kart eggyel lejjebb kattintod akkor nem fog csinálni semmit,ezt nem árt megjegyezni mert ha kinn parkolsz, télen , fagy ill.hó hamar tönkre megy a az ablaktörlő gumi

ha nem erre a megoldásra gondoltál akkor passz a részemről
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #30240 Dátum: 2016.02.12 péntek, 20:18:36 »

Azt kérdezném,hogy az esőszenzort lehet kapcsolni valahogy ki-be vagy automatikusan bekapcsol ha érzékeli az esőcseppeket?
szerinem elmconfiggal kikapcsolható.illetve gyári célműszerrel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #30241 Dátum: 2016.02.13 szombat, 14:18:03 »

Eladom. Vegyétek, vigyétek. Jókocsi.  smile
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium-s_powershift-9827420
(ha vki 4.1, vagy felette hoz rá vevőt, annak adok egy százast -> linkeljétek bátran Wink )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30242 Dátum: 2016.02.13 szombat, 14:37:40 »

Eladom. Vegyétek, vigyétek. Jókocsi.  smile
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium-s_powershift-9827420
(ha vki 4.1, vagy felette hoz rá vevőt, annak adok egy százast -> linkeljétek bátran Wink )
wow1
Ilyen hamar meguntad?  Mi lesz az utód?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #30243 Dátum: 2016.02.13 szombat, 14:40:47 »

Eladom. Vegyétek, vigyétek. Jókocsi.  smile
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium-s_powershift-9827420
(ha vki 4.1, vagy felette hoz rá vevőt, annak adok egy százast -> linkeljétek bátran Wink )
Nézd már. nem ugyanez a sablon szöveggel volt hirdetve nemrég egy dízel is? Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30244 Dátum: 2016.02.13 szombat, 14:48:25 »

Eladom. Vegyétek, vigyétek. Jókocsi.  smile
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium-s_powershift-9827420
(ha vki 4.1, vagy felette hoz rá vevőt, annak adok egy százast -> linkeljétek bátran Wink )

Kell a faxomnak egy ilyen benzinzabáló... hehe

Tdci-re váltassz,mi? eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30245 Dátum: 2016.02.13 szombat, 14:55:37 »

wow1
Ilyen hamar meguntad?  Mi lesz az utód?

Nem ő, a kancellária nem bírja... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Willjam
Vendég
« Új hozzászólás #30246 Dátum: 2016.02.13 szombat, 15:56:40 »

Sziasztok!

Erről az autóról mi a véleményetek?
http://m.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_mo.-i_79.089km-9701173

Lekértem az adatait ügyfélkapun: 2014.11.03-an az első vizsgáján 74 460 km volt benne, egy évvel később, amikor beadták a kereskedésbe 2015.12.09-én 75 952 km. Egy cégé volt, állítólag 2015-ben azért mentek vele keveset, mert mk5 mondeo késett és abba számították bele és rosszabb áron vették volna be, ha több km van benne...ezért pakoltatták. Élőben rendben van, a belseje is egyben van. Vezetett szervizkönyves, igaz mind a 4 bejegyzés más pesti ford márkakereskedésé...
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #30247 Dátum: 2016.02.13 szombat, 16:17:42 »

Sziasztok!

Erről az autóról mi a véleményetek?
http://m.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_mo.-i_79.089km-9701173

Lekértem az adatait ügyfélkapun: 2014.11.03-an az első vizsgáján 74 460 km volt benne, egy évvel később, amikor beadták a kereskedésbe 2015.12.09-én 75 952 km. Egy cégé volt, állítólag 2015-ben azért mentek vele keveset, mert mk5 mondeo késett és abba számították bele és rosszabb áron vették volna be, ha több km van benne...ezért pakoltatták. Élőben rendben van, a belseje is egyben van. Vezetett szervizkönyves, igaz mind a 4 bejegyzés más pesti ford márkakereskedésé...
kb 400 ezerrel túlárazott, még akkor is, ha nincs baja.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Willjam
Vendég
« Új hozzászólás #30248 Dátum: 2016.02.13 szombat, 16:22:35 »

kb 400 ezerrel túlárazott, még akkor is, ha nincs baja.

Igen? Még ilyen kevés km-el is? Láttam trendben 3,5 millióért is és csak 1 évvel ifjabb 120 e km. Ebben a trenden felül van ülésfutes, fűthető szélvédő és parkradar.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #30249 Dátum: 2016.02.13 szombat, 16:28:00 »

Igen? Még ilyen kevés km-el is? Láttam trendben 3,5 millióért is és csak 1 évvel ifjabb 120 e km. Ebben a trenden felül van ülésfutes, fűthető szélvédő és parkradar.
Igen, ez teljesen alap, se menetfény, se króm keretek, alap rádió, se konzerv, se felni, alap ülések...stb + kék (bocs  vigyor3)
A  km  azt hagyjuk inkább... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 598 599 600 601 602 603 604 [605] 606 607 608 609 610 611 612 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.