Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:01:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 647 648 649 650 651 652 653 [654] 655 656 657 658 659 660 661 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11999348 alkalommal)
0 Felhasználó és 169 vendég van a témában
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #32650 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 11:32:53 »

cheesy1 2funny

Márton Antónia, Létavértes

Annyira bejött neki a cucc, hogy egy öltönyös faxi lett belőle...

Ráadásul a vírusirtóm ezerrel elkezdett szirénázni, amikor a linkre kattintottam. Valszeg csak csalós oldal, de lehet a kódban is van huncutság, nem néztem meg, bezártam a böngésző oldalt...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #32651 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 12:30:43 »

Sziasztok!

Véleményeket szeretnék kérni.
Szerintetek ez mennyire jó cucc, mennyire hatásos, megéri-e beruházni rá?
http://webmoneysaver.com/36/proengineultra/

Köszi!
És vajon azt tudtad, hogy valójában nem is a mikulás hozza az ajándékot?  nyes
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Titanium22
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


« Új hozzászólás #32652 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 12:38:06 »

És vajon azt tudtad, hogy valójában nem is a mikulás hozza az ajándékot?  nyes

Oks! Cheesy
Naplózva

Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #32653 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 12:54:03 »

cheesy1 2funny

Márton Antónia, Létavértes

Annyira bejött neki a cucc, hogy egy öltönyös faxi lett belőle...

 nyes nyes  taps taps
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #32654 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 14:08:52 »

Sziasztok!

Véleményeket szeretnék kérni.
Szerintetek ez mennyire jó cucc, mennyire hatásos, megéri-e beruházni rá?
http://webmoneysaver.com/36/proengineultra/

Köszi!
Komolyan, ez az oldal bearanyozta a mai napomat. Ha a böngészőben rányomsz a frissítésre azonnal vásárol valaki.   nyes
Szerintem még a laikusok is megértik, az oldal forrását:

Kód:
		var locali_mian = new Array("Budapest", "Kecskemét", "Budapest", "Szeged", "Miskolc", "Esztergom", "Pécs", "Győr", "Nyíregyháza", "Szombathely", "Tatabánya", "Kaposvár", "Békéscsaba", "Zalaegerszeg" , "Érd", "Veszprém" ,"Sopron", "Eger", "Mogyoród", "Monor", "Cegléd", "Salgótarján", "Orosháza");

var locali_dop = new Array("Csongrádról", "Miskolcról", "Mindszentről", "Vecsésről", "Tatabányáról", "Pécsről", "Budapestről", "Komlóról", "Várpalotáról", "Gyálról", "Bajáról", "Siófokról", "Lőrinciből", "Komáromból" , "Szerencsről", "Fótról", "Zalakarosról", "Ráckevéről" , "Soltról", "Kisköréről" , "Dunaharsztiból",
"Budapestről", "Kecskemétről", "Pomázról", "Szegedről", "Miskolcról", "Esztergomból", "Pécsről", "Győrből", "Nyíregyházáról", "Szombathelyről", "Tatabányáról", "Kaposvárról", "Békéscsabáról", "Zalaegerszegről" , "Érdről", "Veszprémből" ,"Sopronból", "Egerből",  "Monorról", "Ceglédről", "Orosházáról");

var locali_ppl2 = new Array("Szilvia", "Anna,", "Katalin,", "Mária,", "Lukács", "Jeremiás", "Dávid,", "Rajmond", "János", "Krisztina", "Mátyás,", "Henrik,", "Jákob", "Róbert", "Vince,", "Mirkó", "Dávid",
"Ádám", "Kristóf", "Zoltán", "Márk,", "Dávid,", "Mátyás,", "Roland,", "Jenő", "Péter,", "János,"
);
.....


function generateMsg()
{
init_usrs = Math.floor((Math.random()*100)+200);
var init_usrs_buy = Math.floor((Math.random()*10)+10);
var msg ='';
var type = Math.floor((Math.random()*4)+1);

integet2 taps wow1
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #32655 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 14:14:39 »

Komolyan, ez az oldal bearanyozta a mai napomat. Ha a böngészőben rányomsz a frissítésre azonnal vásárol valaki.   nyes
Szerintem még a laikusok is megértik, az oldal forrását:

Kód:
		var locali_mian = new Array("Budapest", "Kecskemét", "Budapest", "Szeged", "Miskolc", "Esztergom", "Pécs", "Győr", "Nyíregyháza", "Szombathely", "Tatabánya", "Kaposvár", "Békéscsaba", "Zalaegerszeg" , "Érd", "Veszprém" ,"Sopron", "Eger", "Mogyoród", "Monor", "Cegléd", "Salgótarján", "Orosháza");

var locali_dop = new Array("Csongrádról", "Miskolcról", "Mindszentről", "Vecsésről", "Tatabányáról", "Pécsről", "Budapestről", "Komlóról", "Várpalotáról", "Gyálról", "Bajáról", "Siófokról", "Lőrinciből", "Komáromból" , "Szerencsről", "Fótról", "Zalakarosról", "Ráckevéről" , "Soltról", "Kisköréről" , "Dunaharsztiból",
"Budapestről", "Kecskemétről", "Pomázról", "Szegedről", "Miskolcról", "Esztergomból", "Pécsről", "Győrből", "Nyíregyházáról", "Szombathelyről", "Tatabányáról", "Kaposvárról", "Békéscsabáról", "Zalaegerszegről" , "Érdről", "Veszprémből" ,"Sopronból", "Egerből",  "Monorról", "Ceglédről", "Orosházáról");

var locali_ppl2 = new Array("Szilvia", "Anna,", "Katalin,", "Mária,", "Lukács", "Jeremiás", "Dávid,", "Rajmond", "János", "Krisztina", "Mátyás,", "Henrik,", "Jákob", "Róbert", "Vince,", "Mirkó", "Dávid",
"Ádám", "Kristóf", "Zoltán", "Márk,", "Dávid,", "Mátyás,", "Roland,", "Jenő", "Péter,", "János,"
);
.....


function generateMsg()
{
init_usrs = Math.floor((Math.random()*100)+200);
var init_usrs_buy = Math.floor((Math.random()*10)+10);
var msg ='';
var type = Math.floor((Math.random()*4)+1);

integet2 taps wow1
nyes nyes nyes
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #32656 Dátum: 2016.09.06 kedd, 07:46:11 »

Tudtok ajánlani valami egységcsomagot 2010.03.havi 2.0 TDCI 100 kw (BA7; AZBC)-hez, vezérlés cseréhez?
Köszi! 
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #32657 Dátum: 2016.09.06 kedd, 13:35:06 »

Tudtok ajánlani valami egységcsomagot 2010.03.havi 2.0 TDCI 100 kw (BA7; AZBC)-hez, vezérlés cseréhez?
Köszi! 
Mi nem, de van itt jónéhány bejáratott kereskedő (Nagyautó, Lőrincautó, Cromax, Bárdy, talán a unixnál is van kapcsolat), ők biztosan.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #32658 Dátum: 2016.09.06 kedd, 16:19:05 »

mindenamiford.hu-t, Andrást is érdemes megkeresni, mert ő gyári alkatrészeket forgalmaz, sztem jó áron.
Mi nem, de van itt jónéhány bejáratott kereskedő (Nagyautó, Lőrincautó, Cromax, Bárdy, talán a unixnál is van kapcsolat), ők biztosan.

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #32659 Dátum: 2016.09.06 kedd, 20:51:51 »

mindenamiford.hu-t, Andrást is érdemes megkeresni, mert ő gyári alkatrészeket forgalmaz, sztem jó áron.
Köszi az infokat!
Egy buta kérdés: a fent említett motor most szíjas, vagy láncos, vagy mindkettő van benne?  Wink
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #32660 Dátum: 2016.09.06 kedd, 22:53:10 »

Köszi az infokat!
Egy buta kérdés: a fent említett motor most szíjas, vagy láncos, vagy mindkettő van benne?  Wink


Szíj, nincs lánc.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32661 Dátum: 2016.09.06 kedd, 23:14:52 »

Köszi az infokat!
Egy buta kérdés: a fent említett motor most szíjas, vagy láncos, vagy mindkettő van benne?  Wink


viszont ha jól emlékszem itt is cserélni ajánlják a vízpumpát vezérlés cserekor
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #32662 Dátum: 2016.09.06 kedd, 23:40:29 »

viszont ha jól emlékszem itt is cserélni ajánlják a vízpumpát vezérlés cserekor

Egyértelmű csere az is.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #32663 Dátum: 2016.09.07 szerda, 05:31:05 »

üdv.
tud valaki abban segíteni,hogy elérhető e külön, és ha igen milyen cikkszámom a tdci folytószelepházba levő zöld tömítés?
a folytószelepház és a szívócső közt.
mk4, 2.0 , QXBA moc.
Naplózva
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #32664 Dátum: 2016.09.07 szerda, 07:34:06 »

Sziasztok!
Valaki szerelt már fel első gyári sárfogót? Most rendeltem egyet, és a gyári műanyag patentokkal és csavarokkal nem boldogulok. Ilyen szárnyas valami patent, ami a helyére pattintva belül szétnyílik, na ezekkel nem boldogulok. Mivel a sárfogót a helyére rakva a szárnyak nem nyílnak szét, mert nem mennek olyan mélyen a helyükre amennyire kellene, és így nem tudom a műanyagcsavart behajtani. Valami ötletetek van?
Plusz a gyári csomagolás ki volt vágva, és nincsen benne semmi plusz szerelési csavar. Ezekhez adnak valamit pluszba? A sárfogó gyári, Ford.
Köszi előre is.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32665 Dátum: 2016.09.07 szerda, 08:19:15 »

Sziasztok!
Valaki szerelt már fel első gyári sárfogót? Most rendeltem egyet, és a gyári műanyag patentokkal és csavarokkal nem boldogulok. Ilyen szárnyas valami patent, ami a helyére pattintva belül szétnyílik, na ezekkel nem boldogulok. Mivel a sárfogót a helyére rakva a szárnyak nem nyílnak szét, mert nem mennek olyan mélyen a helyükre amennyire kellene, és így nem tudom a műanyagcsavart behajtani. Valami ötletetek van?
Plusz a gyári csomagolás ki volt vágva, és nincsen benne semmi plusz szerelési csavar. Ezekhez adnak valamit pluszba? A sárfogó gyári, Ford.
Köszi előre is.

Én szereltem, bár s-maxra. A patentokkal megszenvedtem, de ha minden feszes, akkor kinyílik a műanyag középső pöcök benyomásával. Tényleg, kihúztad azt teljesen? Vedd ki és először a patentot nyomd be, és utána azt a műanyag kis rudat told be. ( vigyor3)

Egyébként van benne egy leírás, abban benne van, hogy mi van a csomagban. Nekem volt csavar is, de az a plusz rögzítéshez kellett a doblemezhez, illetve talán az alvázra is felfogja valamilyen patent.

Érdemes egyébként a szárnyas patentból venni pluszba egy-két darabot, mert szereléskor vagy eltörik, vagy már ramaty állapotban van, vagy egy padkáról le/fel álláskor simán kirántja, ha leér a sárfogó.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32666 Dátum: 2016.09.07 szerda, 08:19:53 »

üdv.
tud valaki abban segíteni,hogy elérhető e külön, és ha igen milyen cikkszámom a tdci folytószelepházba levő zöld tömítés?
a folytószelepház és a szívócső közt.
mk4, 2.0 , QXBA moc.

Az nem bele van préselve? Minek az neked?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #32667 Dátum: 2016.09.07 szerda, 09:17:06 »

Az nem bele van préselve? Minek az neked?
nem. Kipucoltam, es nem tunik ugy,hogy jol tomit.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32668 Dátum: 2016.09.07 szerda, 09:29:40 »

nem. Kipucoltam, es nem tunik ugy,hogy jol tomit.

Szerintem bármilyen hasonló méretű gumigyűrűvel pótolható. Olajpárát látsz ott, vagy miből gondolod? Nekem az a furcsa, hogy ahhoz képest mekkora nyomás van ott, nem vitték túlzásba a tömítést.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #32669 Dátum: 2016.09.07 szerda, 09:31:29 »

Szerintem bármilyen hasonló méretű gumigyűrűvel pótolható. Olajpárát látsz ott, vagy miből gondolod? Nekem az a furcsa, hogy ahhoz képest mekkora nyomás van ott, nem vitték túlzásba a tömítést.

az egy lapos, o tomites. 1370361 re hasonlit.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32670 Dátum: 2016.09.07 szerda, 09:36:19 »

az egy lapos, o tomites. 1370361 re hasonlit.

De van ott olajsár? Nem a forgattyús ház vákumvezérlő részéből jön az?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #32671 Dátum: 2016.09.07 szerda, 11:11:09 »

De van ott olajsár? Nem a forgattyús ház vákumvezérlő részéből jön az?

van olajpára.a szokasos fojtószelep vákum vezérlő részénél. de amikor levettem kipucolni az egész hóbelebancot, visszarakásnál láttam, hogy ütközésig húzva se nagyon fog tömíteni. gondolom meg van lapulva kellően már.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32672 Dátum: 2016.09.07 szerda, 11:17:56 »

üdv.
tud valaki abban segíteni,hogy elérhető e külön, és ha igen milyen cikkszámom a tdci folytószelepházba levő zöld tömítés?
a folytószelepház és a szívócső közt.
mk4, 2.0 , QXBA moc.
cromaxban kérdezd meg, ha ott nem boldogulsz, akkor skf vagy bármilyen komolyabb csapágybolt és adnak neked belevalót (olajálló ó-gyűrű)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #32673 Dátum: 2016.09.07 szerda, 11:42:15 »

Én szereltem, bár s-maxra. A patentokkal megszenvedtem, de ha minden feszes, akkor kinyílik a műanyag középső pöcök benyomásával. Tényleg, kihúztad azt teljesen? Vedd ki és először a patentot nyomd be, és utána azt a műanyag kis rudat told be. ( vigyor3)

Egyébként van benne egy leírás, abban benne van, hogy mi van a csomagban. Nekem volt csavar is, de az a plusz rögzítéshez kellett a doblemezhez, illetve talán az alvázra is felfogja valamilyen patent.

Érdemes egyébként a szárnyas patentból venni pluszba egy-két darabot, mert szereléskor vagy eltörik, vagy már ramaty állapotban van, vagy egy padkáról le/fel álláskor simán kirántja, ha leér a sárfogó.

Igen, kiszedtem a patentot teljesen. Az enyémben nem rúd van, hanem egy menetes műanyag csavar, ami az istené nem akar belekapni, beütni meg nem akarom, nehogy a menet lemenjen róla. Most voltam autósboltban és vettem új patentokat, majd estére kipróbálom ha hazakerül az autó. Smiley
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32674 Dátum: 2016.09.07 szerda, 11:56:23 »

Igen, kiszedtem a patentot teljesen. Az enyémben nem rúd van, hanem egy menetes műanyag csavar, ami az istené nem akar belekapni, beütni meg nem akarom, nehogy a menet lemenjen róla. Most voltam autósboltban és vettem új patentokat, majd estére kipróbálom ha hazakerül az autó. Smiley


azt nyugodtan csak bele kell nyomni a közepébe. A menet azért van rajta, hogy ha ki kell szedni, akkor a patentfeszítő elinduljon kifelé és ki tudd húzni
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #32675 Dátum: 2016.09.07 szerda, 12:04:49 »

cromaxban kérdezd meg, ha ott nem boldogulsz, akkor skf vagy bármilyen komolyabb csapágybolt és adnak neked belevalót (olajálló ó-gyűrű)
erre mar gndltam. Csak ugy erzem,ha azt onnan leveszem megegyszer mérés gyanant,akkor mar nem fogom tudni visszarakni rendesen. Vagy hagyjam a francba? Olyan dilemmam is van,hogy a szivosort kipucolnam. Vastagon all benne a retek.de azt is csak tomites vasarlas utan mernem megtenni.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #32676 Dátum: 2016.09.07 szerda, 12:06:24 »

erre mar gndltam. Csak ugy erzem,ha azt onnan leveszem megegyszer mérés gyanant,akkor mar nem fogom tudni visszarakni rendesen. Vagy hagyjam a francba? Olyan dilemmam is van,hogy a szivosort kipucolnam. Vastagon all benne a retek.de azt is csak tomites vasarlas utan mernem megtenni.

Nincs dugózva az EGR szeleped mi? Mennyi km után áll benne a retek ennyire?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32677 Dátum: 2016.09.07 szerda, 12:13:38 »

erre mar gndltam. Csak ugy erzem,ha azt onnan leveszem megegyszer mérés gyanant,akkor mar nem fogom tudni visszarakni rendesen. Vagy hagyjam a francba? Olyan dilemmam is van,hogy a szivosort kipucolnam. Vastagon all benne a retek.de azt is csak tomites vasarlas utan mernem megtenni.

nekem egyébként az a ház volt eldeformálódva. A lapát meg-meg szorult, így néha nem indult az autó, vagy dadogva és mikor a lapát kipattant, akkor ömlött a füst. Nekem egész házat kellett cserélnem, de amikor a régit pucolgattam, hátha megjavul, simán visszaraktam a régi tömítéssel...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #32678 Dátum: 2016.09.07 szerda, 12:52:50 »

Nincs dugózva az EGR szeleped mi? Mennyi km után áll benne a retek ennyire?
most telóról nincs kedvem vacakolni a képfeltöltéssel. de 150k val vettem. ennyi kell neki. kivettem belőle az érzékelőket,vastagon állt rajtuk a "feketezsír", és némi korom darabok. akkor szétvettem az egészet. amíg beértem a szívócsőbe,addig kipucoltam. magát a fojtószelep házát is.
a visszarakáskor a csavart visszatekerve, már felült a felület teljesen a távtartóknál, és úgy ítéltem meg, nem fog jól tömíteni.
EGR le van dugózva. de főleg nyáron. most ,hogy kicsit hidegebbek a reggelek, most kivettem az elzáró lemezt,hamarabb melegszik úgy vettem észre.
de azt gondoltam van ilyen tömítés külön. maga a ház pedig jól működik. de drágának találnám cserélni újra emiatt az egészet.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32679 Dátum: 2016.09.07 szerda, 13:04:53 »

most telóról nincs kedvem vacakolni a képfeltöltéssel. de 150k val vettem. ennyi kell neki. kivettem belőle az érzékelőket,vastagon állt rajtuk a "feketezsír", és némi korom darabok. akkor szétvettem az egészet. amíg beértem a szívócsőbe,addig kipucoltam. magát a fojtószelep házát is.
a visszarakáskor a csavart visszatekerve, már felült a felület teljesen a távtartóknál, és úgy ítéltem meg, nem fog jól tömíteni.
EGR le van dugózva. de főleg nyáron. most ,hogy kicsit hidegebbek a reggelek, most kivettem az elzáró lemezt,hamarabb melegszik úgy vettem észre.
de azt gondoltam van ilyen tömítés külön. maga a ház pedig jól működik. de drágának találnám cserélni újra emiatt az egészet.


100+ k-ért egy tömítés valóban drága lenne...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32680 Dátum: 2016.09.07 szerda, 13:08:48 »

most telóról nincs kedvem vacakolni a képfeltöltéssel. de 150k val vettem. ennyi kell neki. kivettem belőle az érzékelőket,vastagon állt rajtuk a "feketezsír", és némi korom darabok. akkor szétvettem az egészet. amíg beértem a szívócsőbe,addig kipucoltam. magát a fojtószelep házát is.
a visszarakáskor a csavart visszatekerve, már felült a felület teljesen a távtartóknál, és úgy ítéltem meg, nem fog jól tömíteni.
EGR le van dugózva. de főleg nyáron. most ,hogy kicsit hidegebbek a reggelek, most kivettem az elzáró lemezt,hamarabb melegszik úgy vettem észre.
de azt gondoltam van ilyen tömítés külön. maga a ház pedig jól működik. de drágának találnám cserélni újra emiatt az egészet.


felesleges az az EGR oda. Dugózd le véglegesen és ne foglalkozz vele
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #32681 Dátum: 2016.09.07 szerda, 23:54:02 »

Kb. 1 hónapja nem jártam a fórumon, pár szóban összegszem a mondeók sorsát, nem mintha valaki követné ritka ritka írásaimat, de talán kicsit hozzá teszek a mondeó forumhoz, közösséghez, okuláshoz.

Az 1.8-as mondeo: Korábban írtam róla: Nyáron tartó problémám megoldódott, klíma nyomás kapcsoló kellett, augusztusban a ford szervizen keresztül meg lett rendelve, ki lett cserélve azóta tökéletes a klíma.
( a sors vagy az amatőrségem vagy a klímás szerelő hozzá nem értése, hogy 40.000 Ft.-ot adtam ki a kompresszor felújításra meg klíma töltésre, úgy hogy csak egy kapcsolót kellett cserélni amit végül kedvezménnyel 16.000 Ft.-ért meg tudtam venni. )

Újabb érdekesség aminek még nem jártam utána, aztán lehet vak lárma az egész. Az üzemanyag töltő oldalon, vagyis ahol tankolva van az autó, az alatta lévő kerék dob lemez valami műanyag vagy nem tudom miből van, az utóbbi időben olyan mintha feketébb, gázolajosabb, nedves lenne. Enyhe szennyeződés is van ezen az oldalon az elemeken, mindegyik olajos fekete ha meg fogom. Az autó másik oldalán a hátsó kerék feletti rész dob lemez borítás stb. száraz és halványabb. Ezen az oldalon ahol az üzemanyag nyílás van itt olyan mintha valami áztatná belülről. Előfordulhat itt valamilyen gázolaj folyás? Vagy mástól lehet? Találkozott valaki már ilyen jelenséggel? Amúgy azt nem vettem észre hogy ok nélkül kevesebb lenne a tankban, esetleg elfolyna, az üzemanyag színt mérőn ez nem tűnik vissza. Amúgy az sem rémlik hogy tankolásnál bárki kifolyatta volna a gázolajat...
Másik téma, hamarosan rá szánom magam és rendelek új váltó gombot majd, de nem tudom hogyan fogom majd levenni kicserélni vagy ehhez is szaki kell?

Korábban írtam a jó áron megszerezhető 2.0-es modndeoról is ami szép meg jó megy is csak néha letilt. Na vásárlást követően is tiltott elég sokat és egyre sűrűbben is. Ment is a márka szervizbe az autó, mértek rajta ezt azt, minden oké valamit cserélgettek is rajta olyan 20-30ezerért talán, mentek vele mondták jó, el lett hozva a szervizből. Már az nap ugyan azokat a tiltásokat dobta az autó. Ment vissza a szervizbe nemsokára, majd újra neki álltak a márka szervizesek, végül a turbó lett a hibás. A turbó amire azt mondták, hogy ebben a típusban biztos nem lehet rossz, nem találkoztak még vele eddig... Na a turbót levették, postára adták ment a turbószervizbe pestre. Onnan jött a válasz, hogy kb. annyi minden rossz ebben  turbóban, pici sok nehezen cserélhető alkatrészek, hogy nem éri meg javítani. Vagy új turbó vagy adnak egy felújítottat, mindegyikre ugyan úgy garancia. Megkapta az autó végül a felújított turbót, meg még egy rakat hozzá kapcsolódó alkatrész lett cserélve így garancia van mindenre. Szerencsére ez is megjavult és most a jó turbóval szebben megy mint vásárlás előtti gazdájánál.
Egy apróság, hogy a gps navigáció használat közben zavarja a rádiót és recseg tőle, míg az 1.8-asban nem okoz zavart a gps használat közben.
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #32682 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 04:23:13 »

Kb. 1 hónapja nem jártam a fórumon, pár szóban összegszem a mondeók sorsát, nem mintha valaki követné ritka ritka írásaimat, de talán kicsit hozzá teszek a mondeó forumhoz, közösséghez, okuláshoz.

Az 1.8-as mondeo: Korábban írtam róla: Nyáron tartó problémám megoldódott, klíma nyomás kapcsoló kellett, augusztusban a ford szervizen keresztül meg lett rendelve, ki lett cserélve azóta tökéletes a klíma.
( a sors vagy az amatőrségem vagy a klímás szerelő hozzá nem értése, hogy 40.000 Ft.-ot adtam ki a kompresszor felújításra meg klíma töltésre, úgy hogy csak egy kapcsolót kellett cserélni amit végül kedvezménnyel 16.000 Ft.-ért meg tudtam venni. )

Újabb érdekesség aminek még nem jártam utána, aztán lehet vak lárma az egész. Az üzemanyag töltő oldalon, vagyis ahol tankolva van az autó, az alatta lévő kerék dob lemez valami műanyag vagy nem tudom miből van, az utóbbi időben olyan mintha feketébb, gázolajosabb, nedves lenne. Enyhe szennyeződés is van ezen az oldalon az elemeken, mindegyik olajos fekete ha meg fogom. Az autó másik oldalán a hátsó kerék feletti rész dob lemez borítás stb. száraz és halványabb. Ezen az oldalon ahol az üzemanyag nyílás van itt olyan mintha valami áztatná belülről. Előfordulhat itt valamilyen gázolaj folyás? Vagy mástól lehet? Találkozott valaki már ilyen jelenséggel? Amúgy azt nem vettem észre hogy ok nélkül kevesebb lenne a tankban, esetleg elfolyna, az üzemanyag színt mérőn ez nem tűnik vissza. Amúgy az sem rémlik hogy tankolásnál bárki kifolyatta volna a gázolajat...
Másik téma, hamarosan rá szánom magam és rendelek új váltó gombot majd, de nem tudom hogyan fogom majd levenni kicserélni vagy ehhez is szaki kell?

Korábban írtam a jó áron megszerezhető 2.0-es modndeoról is ami szép meg jó megy is csak néha letilt. Na vásárlást követően is tiltott elég sokat és egyre sűrűbben is. Ment is a márka szervizbe az autó, mértek rajta ezt azt, minden oké valamit cserélgettek is rajta olyan 20-30ezerért talán, mentek vele mondták jó, el lett hozva a szervizből. Már az nap ugyan azokat a tiltásokat dobta az autó. Ment vissza a szervizbe nemsokára, majd újra neki álltak a márka szervizesek, végül a turbó lett a hibás. A turbó amire azt mondták, hogy ebben a típusban biztos nem lehet rossz, nem találkoztak még vele eddig... Na a turbót levették, postára adták ment a turbószervizbe pestre. Onnan jött a válasz, hogy kb. annyi minden rossz ebben  turbóban, pici sok nehezen cserélhető alkatrészek, hogy nem éri meg javítani. Vagy új turbó vagy adnak egy felújítottat, mindegyikre ugyan úgy garancia. Megkapta az autó végül a felújított turbót, meg még egy rakat hozzá kapcsolódó alkatrész lett cserélve így garancia van mindenre. Szerencsére ez is megjavult és most a jó turbóval szebben megy mint vásárlás előtti gazdájánál.
Egy apróság, hogy a gps navigáció használat közben zavarja a rádiót és recseg tőle, míg az 1.8-asban nem okoz zavart a gps használat közben.

a jobb hátsó kerékdob bélés nekem is eléggé gázolajos volt. a figyelmetlen tankolás Cheesy  mellémegy,és oda vezeti le a tankbetöltő nylíásnál egy lyuk a felesleget. várd meg amíg kiürül a töltő teljesen.
Naplózva
marsu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #32683 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 10:31:03 »

ki kell dobni belőle, és többet nincs vele gond

Jól hangzik, de mennyire befolyásolja a műszaki vizsgán a környezetvédelmi mérés értékeit?

 Roll Eyes
Naplózva

[ Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi Trend 2010 MK4 UFBA 140LE ]
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32684 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 10:36:03 »

Jól hangzik, de mennyire befolyásolja a műszaki vizsgán a környezetvédelmi mérés értékeit?

 Roll Eyes

semennyit, sőt a legtöbb esetben még javulnak is. új motornál van értelme, de ez az első 100eKm után elmúlik. Annyira, hogy a 1997-es Discovery-men is le van dugózva, sőt a turbó még egy picit meg is van tolva és tökéletes adatokat hoz, pedig terepen lepadlózva van füstje Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #32685 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 11:56:47 »

Jól hangzik, de mennyire befolyásolja a műszaki vizsgán a környezetvédelmi mérés értékeit?

 Roll Eyes

Nem tudják mérni a DPF meglétét műszakin több embertől s ezt hallottam.

De nekem lesz személyes tapasztalatom is ebben a hónapban műszakira kell mennem direkt nem fogok szólni, hogy már nincs DPF meglátjuk kiszúrják-e. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #32686 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 12:03:59 »

Lacival végül született megállapodás a ledugózásra? ( EGR-re gondolok, nem másra, mielőtt bárki....!!!)  nyes



Nem tudják mérni a DPF meglétét műszakin több embertől s ezt hallottam.

De nekem lesz személyes tapasztalatom is ebben a hónapban műszakira kell mennem direkt nem fogok szólni, hogy már nincs DPF meglátjuk kiszúrják-e. Smiley
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32687 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 12:14:05 »

a jobb hátsó kerékdob bélés nekem is eléggé gázolajos volt. a figyelmetlen tankolás Cheesy  mellémegy,és oda vezeti le a tankbetöltő nylíásnál egy lyuk a felesleget. várd meg amíg kiürül a töltő teljesen.

akkor emiatt kellene 5-10mp-et varni a pisztoly kihuzasa elott? van egy ilyen figyelmeztető jelzés a fedél alatt.
Naplózva

Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32688 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 12:21:44 »

akkor emiatt kellene 5-10mp-et varni a pisztoly kihuzasa elott? van egy ilyen figyelmeztető jelzés a fedél alatt.

Van amikor az okoz bajt, ha korán húzod ki a pisztolyt, és van amikor az, ha későn...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #32689 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 12:33:32 »

Lacival végül született megállapodás a ledugózásra? ( EGR-re gondolok, nem másra, mielőtt bárki....!!!)  nyes




Nem beszéltünk róla azóta. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #32690 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 12:54:53 »

akkor emiatt kellene 5-10mp-et varni a pisztoly kihuzasa elott? van egy ilyen figyelmeztető jelzés a fedél alatt.
ha nem úgy tankolod mint a kamionokat szokták,akkor kb.  Wink
vagy marad az állandó gázolajszag...
Naplózva
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #32691 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 12:57:07 »

cromaxban kérdezd meg, ha ott nem boldogulsz, akkor skf vagy bármilyen komolyabb csapágybolt és adnak neked belevalót (olajálló ó-gyűrű)
na ezzel nem boldogulok. nincs hozzá gyárilag különálló tömítés. marad így vagy egy másik fajta tömítés.
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #32692 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 13:06:52 »


 taps

Van amikor az okoz bajt, ha korán húzod ki a pisztolyt, és van amikor az, ha későn...  hehe
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #32693 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 15:56:41 »

Ha már DPF: voltam a múltban Fordéknál, hogy nem megy a regen, nézzenek rá. Találtak lyukas turbócsövet, meg elfáradt tömítéseket, kicserélték, elmentek próbaútra Vácig, minden okés volt, regen lefutott, jól hűlt vissza minden, szóval happy. Majd pár napra rá az autópályán Zalaegerszegig már két olajcsere üzit dobott, pedig tényleg igyekszem okosan használni a kocsit. Zegen megnéztem, és a szűk egy hét alatt nem kevés üzemanyagot küldött bele az olajba.
Hazafele is dobott hibát - akkor már elég mérges voltam, így úgy döntöttem, hogy - lehet szidni de - kiszedetem a szűrőt, mert valami ott nem kerek. Nem tudom mennyi pénz kell(ett volna) hozzá, hogy megoldódjon, de a 9 éves korára való tekintettel szerintem egy új szűrő lett volna a megoldás.

Így fogtam, levittem Szlobi topiktárshoz Újvárosba, ahol kiszedték a szűrő belsejét annak megbontása nélkül (itt látszott, hogy belül nem volt valami okés, mert annyi hamu jött ki, hogy az már szörnyű volt), illetve ki is "kapcsolták" a regenerációt, ne is próbálkozzon a kocsi. A tesztkörön látszott, hogy a szenzor rendben van, valószínű tényleg a szűrő volt a ludas.

Azóta elég rendesen lement a fogyasztásom, ám ha padlógázt nyomok, kicsi korom jön ki a kocsiból. Volt oljacsere is, ám regen. indítás nem, szóval én örülök, hogy így megoldódott. Eladásnál természetesen ezt a dolgot jelzem majd.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #32694 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 16:50:17 »

Kb. 1 hónapja nem jártam a fórumon, pár szóban összegszem a mondeók sorsát, nem mintha valaki követné ritka ritka írásaimat, de talán kicsit hozzá teszek a mondeó forumhoz, közösséghez, okuláshoz.

Másik téma, hamarosan rá szánom magam és rendelek új váltó gombot majd, de nem tudom hogyan fogom majd levenni kicserélni vagy ehhez is szaki kell?


Lecsavarod a régit, visszacsavarod az újat. Vagy ez ótómata?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #32695 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 18:48:47 »

Ha már DPF: voltam a múltban Fordéknál, hogy nem megy a regen, nézzenek rá. Találtak lyukas turbócsövet, meg elfáradt tömítéseket, kicserélték, elmentek próbaútra Vácig, minden okés volt, regen lefutott, jól hűlt vissza minden, szóval happy. Majd pár napra rá az autópályán Zalaegerszegig már két olajcsere üzit dobott, pedig tényleg igyekszem okosan használni a kocsit. Zegen megnéztem, és a szűk egy hét alatt nem kevés üzemanyagot küldött bele az olajba.
Hazafele is dobott hibát - akkor már elég mérges voltam, így úgy döntöttem, hogy - lehet szidni de - kiszedetem a szűrőt, mert valami ott nem kerek. Nem tudom mennyi pénz kell(ett volna) hozzá, hogy megoldódjon, de a 9 éves korára való tekintettel szerintem egy új szűrő lett volna a megoldás.

Így fogtam, levittem Szlobi topiktárshoz Újvárosba, ahol kiszedték a szűrő belsejét annak megbontása nélkül (itt látszott, hogy belül nem volt valami okés, mert annyi hamu jött ki, hogy az már szörnyű volt), illetve ki is "kapcsolták" a regenerációt, ne is próbálkozzon a kocsi. A tesztkörön látszott, hogy a szenzor rendben van, valószínű tényleg a szűrő volt a ludas.

Azóta elég rendesen lement a fogyasztásom, ám ha padlógázt nyomok, kicsi korom jön ki a kocsiból. Volt oljacsere is, ám regen. indítás nem, szóval én örülök, hogy így megoldódott. Eladásnál természetesen ezt a dolgot jelzem majd.
Szia.
Műszakin voltál vele azóta? Kíváncsi vagyok, hogy számít-e.
 Van valaki, aki túl van a DPF herélésen és átment műszakin?
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #32696 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 19:05:56 »

Ha már DPF: voltam a múltban Fordéknál, hogy nem megy a regen, nézzenek rá. Találtak lyukas turbócsövet, meg elfáradt tömítéseket, kicserélték, elmentek próbaútra Vácig, minden okés volt, regen lefutott, jól hűlt vissza minden, szóval happy. Majd pár napra rá az autópályán Zalaegerszegig már két olajcsere üzit dobott, pedig tényleg igyekszem okosan használni a kocsit. Zegen megnéztem, és a szűk egy hét alatt nem kevés üzemanyagot küldött bele az olajba.
Hazafele is dobott hibát - akkor már elég mérges voltam, így úgy döntöttem, hogy - lehet szidni de - kiszedetem a szűrőt, mert valami ott nem kerek. Nem tudom mennyi pénz kell(ett volna) hozzá, hogy megoldódjon, de a 9 éves korára való tekintettel szerintem egy új szűrő lett volna a megoldás.

Így fogtam, levittem Szlobi topiktárshoz Újvárosba, ahol kiszedték a szűrő belsejét annak megbontása nélkül (itt látszott, hogy belül nem volt valami okés, mert annyi hamu jött ki, hogy az már szörnyű volt), illetve ki is "kapcsolták" a regenerációt, ne is próbálkozzon a kocsi. A tesztkörön látszott, hogy a szenzor rendben van, valószínű tényleg a szűrő volt a ludas.

Azóta elég rendesen lement a fogyasztásom, ám ha padlógázt nyomok, kicsi korom jön ki a kocsiból. Volt oljacsere is, ám regen. indítás nem, szóval én örülök, hogy így megoldódott. Eladásnál természetesen ezt a dolgot jelzem majd.

Örülök, hogy jól működik.  worship

Nem kevés gázolaj lett ott befecskendezve ugyanis az átlagos km a regenek között 84km volt, nem hiába volt olyan magas az olaj szint.  

Igen padló gáz esetén látható füstölés, de ez csak akkor ha van chiptuning is az autón, gyári programmal akkor se füstöl én már leteszteltem.  Smiley


nagytomi: Pár órája írtam, hogy nekem ebben a hónapban lesz műszakim.  Be fogok számolni róla, hogy ment.
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.08 csütörtök, 19:07:42 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #32697 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 19:16:55 »



nagytomi: Pár órája írtam, hogy nekem ebben a hónapban lesz műszakim.  Be fogok számolni róla, hogy ment.
worship
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #32698 Dátum: 2016.09.09 péntek, 00:11:18 »

a jobb hátsó kerékdob bélés nekem is eléggé gázolajos volt. a figyelmetlen tankolás Cheesy  mellémegy,és oda vezeti le a tankbetöltő nylíásnál egy lyuk a felesleget. várd meg amíg kiürül a töltő teljesen.

Valószínű ez lehet, mint kiderült utoljára aki tankolta, túl tankolta kicsit mellé ment és attól lehetett ilyen...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #32699 Dátum: 2016.09.09 péntek, 00:14:59 »

Lecsavarod a régit, visszacsavarod az újat. Vagy ez ótómata?

Nem automata. Akkor csavarom majd, csak összejön.
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Oldalak: 1 ... 647 648 649 650 651 652 653 [654] 655 656 657 658 659 660 661 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.