Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:17:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 650 651 652 653 654 655 656 [657] 658 659 660 661 662 663 664 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11991390 alkalommal)
0 Felhasználó és 78 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32800 Dátum: 2016.09.17 szombat, 22:28:53 »

Elveimmel ellentétesen  autópályán (95% M1) én is benőttem a belső sávba a külső sáv gyalázatos állapota miatt. Annak ellenére, hogy sokszor volt, hogy utolért gyorsabb. Szóval még pályán is vigyáztam rá.  Wink
Az a durva, hogy most ugye még mindig 305/70R16on nyomom ugyanitt, itt azért a külsőben kell lenni sokat, s még ezzel a gumival is üt sokszor, pedig lazára van fújva (~2,3), pedig volt idő, amikor 3,5-tel jártam vele.
Most eldöntöttem: bármikor megyek az M1-en, waze be, s küldöm fel a kátyúkat. Kb 10km után szokta írni az app, hogy elértem a felküldési limitet...  eplus2

A 19es kerékre visszatérve.
Azzal gyönyörű az autó. Love at first sight. Főleg, ha van Individual optika is az autón, abban az esetben meg kéri is a kocsi a nagyobb kereket, mert ott már főleg kijön, hogy sok az oldala, tehát kell a nagy kerék.
Az ezüst ezért is volt gyönyörű, volt, hogy 60 év körüli szintén MK4 Mondeos fickó járkálta körbe, hogy mi más ezen az övéhez képest, mert az enyém szép, az övé meg ennyire nem.

Huhogtok itt bazze', hogy 19, én kemény voltam, téli keréknek is pont az előzőek miatt használtam 19-et.  vigyor3
Ha csak városba járnék ilyennel, akkor viszont átgondolnám.  Roll Eyes

DE!

Összegezve: én mind2 Mondeómnál kb végigjártam az összes méretcsoportot.
- 215/55 R16
- 235/45 R17
- 235/40 R18
- 235/40 R19
Nos, ami ezek közül komfortos volt, az a 16. Mondjuk a másik 3hoz képest dűlöngélt is.
A 17es, 18as ugyanúgy rázott városban.
S ha visszaolvastok: írtam sztem vhol, hogy az ezüstön a 19esem is rázott, de nem annyira, mint az előzőn a 18. Ezt részben annak tudtam be, hogy az ezüst alatt volt sportfutómű (ami vastagabb, strapabíróbb stabilizátort, stb jelent).

A 16os, már a sima Mondeon is határeset, de gyári optikás az már bután néz ki vele, ezért sem szerettem a dízelen soha a téliket.

+
kérek azoktól 1 hszt, akik, amikor megjelentem az első olyan talin, ahol a 19es téli volt fent, mindjárt nagyobb kerékben gondolkodtak az övékre is.  nyes Tessék, tessék, tudom volt ilyen!  nyes
én is télin nyárin jártam 18-al.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32801 Dátum: 2016.09.17 szombat, 22:29:19 »

Tudjuk hogy nagyon szereted a hátsó kimenetet bemenetnek...  eplus2
és ez csak neked jut eszedbe. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32802 Dátum: 2016.09.17 szombat, 23:35:51 »

Az nem járda volt Teeeee! Hanem padka!  Roll Eyes  eplus2
az most mindegy Cheesy Cheesy
Válasz

A múltkor volt egy Börs-Pólus oda-visszám, komolyan mondom, végig röhögtem hangosan az utat. Ütöttem-vágtam az autót, végig padlón mentem, ahol olyan volt a szitu, hogy lámpánálelsőhely+jóaszfalt, ott fékgázzal indultam.
A Ferenciek tere felé a KossuthLajoson a kirakatokban néztem, ahogy az eleje megemelkedett, úgy nézett ki, mint ha egy q nagy jachttal hasítottam volna a többiek között...  eplus2
De hát a dömper az erre van megépítve.  Wink
nyes nyes
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.19 hétfő, 10:32:16 írta kotta_cs » Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
chaby7
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #32803 Dátum: 2016.09.19 hétfő, 08:57:13 »

Sziasztok!

Mondeoval kapcsolatos problémám lenne. Olvasgattam, hogy Németh Viktor nagyon jó és sokan ajánlják. Esetleg ha kiadható a száma valaki eltudná küldeni priviben?

Köszönöm
Naplózva

Mk4 Ghia Executive 2.0
Marwell
Vendég
« Új hozzászólás #32804 Dátum: 2016.09.20 kedd, 13:11:33 »

Sziasztok!

Mk4 2008 Automata TDCI

A kérdésem az lennem,hogy a gyári tempomat rendszert be lehet-e utólag építeni vagy csak utángyártott rendszerek fognak működni?
Ha az első járható út, van valaki aki foglalkozik ilyesmivel?
Köszi!
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32805 Dátum: 2016.09.20 kedd, 13:22:17 »

Sziasztok!

Mk4 2008 Automata TDCI

A kérdésem az lennem,hogy a gyári tempomat rendszert be lehet-e utólag építeni vagy csak utángyártott rendszerek fognak működni?
Ha az első járható út, van valaki aki foglalkozik ilyesmivel?
Köszi!

lehet gyárit beépíteni, felprogramozni. Keresd Vik-et:

http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3269
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Marwell
Vendég
« Új hozzászólás #32806 Dátum: 2016.09.20 kedd, 14:11:48 »

lehet gyárit beépíteni, felprogramozni. Keresd Vik-et:

http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3269

Köszi!
Naplózva
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #32807 Dátum: 2016.09.20 kedd, 22:58:07 »



  Hali! Van valakinek ötlete mert kopnak a hatso gumik futofelöletei belül fogasra?? Ettöl olyan hangja van mintha kerekcsapagy zugna benne. ez mar a mäsodik garnitura nyäri gumi ami igy kopott le!
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #32808 Dátum: 2016.09.21 szerda, 07:15:52 »


  Hali! Van valakinek ötlete mert kopnak a hatso gumik futofelöletei belül fogasra?? Ettöl olyan hangja van mintha kerekcsapagy zugna benne. ez mar a mäsodik garnitura nyäri gumi ami igy kopott le!
Futómű vagy gumis topikban volt kb. 1-1,5 éve vkinek ilyen baja. Ott nézz utána.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32809 Dátum: 2016.09.21 szerda, 07:38:41 »


  Hali! Van valakinek ötlete mert kopnak a hatso gumik futofelöletei belül fogasra?? Ettöl olyan hangja van mintha kerekcsapagy zugna benne. ez mar a mäsodik garnitura nyäri gumi ami igy kopott le!
-1. olyan minta ami hajlamos a kagylósodásra.(nekem a misik voltak ilyenek)
-2. a kombinak könnyű a hátúja,ezért elpattog,kagylós lesz.
-3. rossz lengéscsillapító okozza.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32810 Dátum: 2016.09.21 szerda, 09:10:16 »


  Hali! Van valakinek ötlete mert kopnak a hatso gumik futofelöletei belül fogasra?? Ettöl olyan hangja van mintha kerekcsapagy zugna benne. ez mar a mäsodik garnitura nyäri gumi ami igy kopott le!

Nekem is volt kombim és Alf által leírtból majdnem minden végigmentem. Volt egy vacak gumim, ami csak azért kagylósodott mert maga a gumi nagyon puha volt (mondjuk én nem éreztem, hogy a kombi hátulja könnyebb, majd erre csinálnék egy mérést). Aztán egy évre rá a lengéscsillapító is cserés lett és akkor a gumival együtt azt is cseréltem. Gondjaim megszűntek
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #32811 Dátum: 2016.09.21 szerda, 09:53:01 »


  Hali! Van valakinek ötlete mert kopnak a hatso gumik futofelöletei belül fogasra?? Ettöl olyan hangja van mintha kerekcsapagy zugna benne. ez mar a mäsodik garnitura nyäri gumi ami igy kopott le!

Már a kezelésiben is szerepel hogy cserélgetni kell kb 5-6ezer km-erenként az első és a hátsó gummákat hogy egyenletesen kopjanak. Érdemes figyelni a keréknyomásra is, terhelés alatt több kell bele, és ha üresen jársz, akkor érdemes csökkenteni, mert valóban pattogni fog. Nekem a gyárilag szerelt Michelin kopott így, az első teljes idényes használatnál nem cserélgettem, de mióta odafigyelek rá, nincs ilyen gondom.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
nagyvk
Vendég
« Új hozzászólás #32812 Dátum: 2016.09.21 szerda, 10:10:53 »

Kedves Mindenki,

egy talan fura kerdessel fordulok hozzatok: van-e olyan kozottunk, aki MK3-rol MK4-re valtott es tudja, hogy az MK4-es kombi elso tulnyulasa, tehat az elso kerek es az auto legeleje alulrol merve nagyobb-e mint a regie?

A kerdes ugy merult fel, hogy most egy MK3-assal jarok es az egyik kiszemelt az autocserenel termeszetesen az MK4. Azonban most koltoztunk uj lakasba, ahol a melygarazs kijaroja egy eleg meredek rampa. A Mondeoval igen ovatosan kell feljonnom hogy ne erjen le az eleje (erdekes, behajtasnal nem problema, persze ott is ovatos vagyok).

Mivel ez bizony szempont lehet az autovasarlasnal, ezert kerdezlek meg titeket a tapasztalatokrol, vagy akar a pontos meretekrol Smiley Sajnos nincs senki a környezetemben, aki MK4-essel jarna, idegen autokat meg nem meregethetek le az utcan Smiley Probautra pedig meg nem jutottam el, ez nemsoka megtortenik.

Köszönöm elöre is a valaszokat worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32813 Dátum: 2016.09.21 szerda, 10:21:13 »

Kedves Mindenki,

egy talan fura kerdessel fordulok hozzatok: van-e olyan kozottunk, aki MK3-rol MK4-re valtott es tudja, hogy az MK4-es kombi elso tulnyulasa, tehat az elso kerek es az auto legeleje alulrol merve nagyobb-e mint a regie?

A kerdes ugy merult fel, hogy most egy MK3-assal jarok es az egyik kiszemelt az autocserenel termeszetesen az MK4. Azonban most koltoztunk uj lakasba, ahol a melygarazs kijaroja egy eleg meredek rampa. A Mondeoval igen ovatosan kell feljonnom hogy ne erjen le az eleje (erdekes, behajtasnal nem problema, persze ott is ovatos vagyok).

Mivel ez bizony szempont lehet az autovasarlasnal, ezert kerdezlek meg titeket a tapasztalatokrol, vagy akar a pontos meretekrol Smiley Sajnos nincs senki a környezetemben, aki MK4-essel jarna, idegen autokat meg nem meregethetek le az utcan Smiley Probautra pedig meg nem jutottam el, ez nemsoka megtortenik.

Köszönöm elöre is a valaszokat worship
nem mernék megesküdni,de szerintem az mk3 hosszabb lehet egy picivel.szóval mk4 nem fog leérni.kérdezd meg HZsolt92-t.neki mind2 van otthon.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32814 Dátum: 2016.09.21 szerda, 10:26:02 »

nem mernék megesküdni,de szerintem az mk3 hosszabb lehet egy picivel.szóval mk4 nem fog leérni.kérdezd meg HZsolt92-t.neki mind2 van otthon.

Szerintem fordítva, azaz mk4 előbb ér le, mint mk3, de nem vészes...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32815 Dátum: 2016.09.21 szerda, 13:19:38 »

Kedves Mindenki,

egy talan fura kerdessel fordulok hozzatok: van-e olyan kozottunk, aki MK3-rol MK4-re valtott es tudja, hogy az MK4-es kombi elso tulnyulasa, tehat az elso kerek es az auto legeleje alulrol merve nagyobb-e mint a regie?

A kerdes ugy merult fel, hogy most egy MK3-assal jarok es az egyik kiszemelt az autocserenel termeszetesen az MK4. Azonban most koltoztunk uj lakasba, ahol a melygarazs kijaroja egy eleg meredek rampa. A Mondeoval igen ovatosan kell feljonnom hogy ne erjen le az eleje (erdekes, behajtasnal nem problema, persze ott is ovatos vagyok).

Mivel ez bizony szempont lehet az autovasarlasnal, ezert kerdezlek meg titeket a tapasztalatokrol, vagy akar a pontos meretekrol Smiley Sajnos nincs senki a környezetemben, aki MK4-essel jarna, idegen autokat meg nem meregethetek le az utcan Smiley Probautra pedig meg nem jutottam el, ez nemsoka megtortenik.

Köszönöm elöre is a valaszokat worship

vegyél kugát vagy edge-t, az nem fog leérni Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #32816 Dátum: 2016.09.21 szerda, 13:36:04 »

vegyél kugát vagy edge-t, az nem fog leérni Cheesy

Ha nem ültetett futóműves az autó, és 235/45/R18-al jár, az is emel rajta vagy 1,5 cm-t. A télivel nekem is figyelnem kell anyám házánál, a nyárival simán megoldom.  smile
Amúgy ott az MKIII-as is leért. De csak az első kerék előtt lévő légterelő lemezke.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
nagyvk
Vendég
« Új hozzászólás #32817 Dátum: 2016.09.21 szerda, 13:45:28 »

vegyél kugát vagy edge-t, az nem fog leérni Cheesy

azok nem opciok Smiley
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32818 Dátum: 2016.09.21 szerda, 13:46:09 »

azok nem opciok Smiley

Cheesy Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
nagyvk
Vendég
« Új hozzászólás #32819 Dátum: 2016.09.21 szerda, 13:47:27 »

Ha nem ültetett futóműves az autó, és 235/45/R18-al jár, az is emel rajta vagy 1,5 cm-t. A télivel nekem is figyelnem kell anyám házánál, a nyárival simán megoldom.  smile
Amúgy ott az MKIII-as is leért. De csak az első kerék előtt lévő légterelő lemezke.

terveim szerint - es a kinalatot nezve - 16 collos kerekkel veszem, semmi sportfutomu vagy ilyenek
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32820 Dátum: 2016.09.21 szerda, 13:50:10 »

terveim szerint - es a kinalatot nezve - 16 collos kerekkel veszem, semmi sportfutomu vagy ilyenek

inkább 17-essel vedd
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
nagyvk
Vendég
« Új hozzászólás #32821 Dátum: 2016.09.21 szerda, 13:59:25 »

inkább 17-essel vedd

azt gondoltam attol alacsonyabb lesz az auto Smiley most ujra megneztem a kinalatot - Nemetorszagban veszem majd az autot - es tevedtem, eleg sok a nem 16 collos kerekkel szerelt. Ezekkel az a bajom, hogy a 17+ abroncsok lenyegesen dragabbak, bar nem tudom hogy mennyit javit az utfekvesen. Bar itt lehet jobban haladni az autopalyan, 160-nal tobbel nem fogok vele menni Smiley
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32822 Dátum: 2016.09.21 szerda, 14:08:42 »

azt gondoltam attol alacsonyabb lesz az auto Smiley most ujra megneztem a kinalatot - Nemetorszagban veszem majd az autot - es tevedtem, eleg sok a nem 16 collos kerekkel szerelt. Ezekkel az a bajom, hogy a 17+ abroncsok lenyegesen dragabbak, bar nem tudom hogy mennyit javit az utfekvesen. Bar itt lehet jobban haladni az autopalyan, 160-nal tobbel nem fogok vele menni Smiley

attól függ mekkora gumival veszed. Nekem a jeep-en 265/65r17 van és nem alacsony Cheesy

na viccet félretéve, a váltóméretet okosan kell megválasztani, de úgy hogy azért az élvezet is meglegyen. Egy 17-es kerék megfelelő gumival szebb is, jobb is vezetni, de a megfelelő hasmagasságot adja. A 18-as felnivel sincs semmi gond, ha 235/45-ös gumival veszed. Meg kell nézni, hogy a gyári mérethez képest az átmérő kisebb vagy nagyobb.
205/55 r16 gyári mérettel számítva:
Átmérő: 673mm


235/45/r18
átmérő: 669mm

245/45/r18
átmérő: 678mm

225/55/r17
átmérő: 679mm
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #32823 Dátum: 2016.09.21 szerda, 14:25:07 »

attól függ mekkora gumival veszed. Nekem a jeep-en 265/65r17 van és nem alacsony Cheesy

na viccet félretéve, a váltóméretet okosan kell megválasztani, de úgy hogy azért az élvezet is meglegyen. Egy 17-es kerék megfelelő gumival szebb is, jobb is vezetni, de a megfelelő hasmagasságot adja. A 18-as felnivel sincs semmi gond, ha 235/45-ös gumival veszed. Meg kell nézni, hogy a gyári mérethez képest az átmérő kisebb vagy nagyobb.
205/55 r16 gyári mérettel számítva:
Átmérő: 673mm


235/45/r18
átmérő: 669mm

245/45/r18
átmérő: 678mm

225/55/r17
átmérő: 679mm

"205/55 r16 gyári mérettel számítva:
Átmérő: 673mm
"

Nem.

205/55 R16 - 632mm / 215/55 R16 - 643mm

Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32824 Dátum: 2016.09.21 szerda, 15:17:34 »

"205/55 r16 gyári mérettel számítva:
Átmérő: 673mm
"

Nem.

205/55 R16 - 632mm / 215/55 R16 - 643mm



igaz, bocs én 205/65-el számoltam Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #32825 Dátum: 2016.09.21 szerda, 15:18:44 »

igaz, bocs én 205/65-el számoltam Cheesy

Irreleváns, de köszönöm!  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
nagyvk
Vendég
« Új hozzászólás #32826 Dátum: 2016.09.21 szerda, 16:00:46 »

attól függ mekkora gumival veszed. Nekem a jeep-en 265/65r17 van és nem alacsony Cheesy

na viccet félretéve, a váltóméretet okosan kell megválasztani, de úgy hogy azért az élvezet is meglegyen. Egy 17-es kerék megfelelő gumival szebb is, jobb is vezetni, de a megfelelő hasmagasságot adja. A 18-as felnivel sincs semmi gond, ha 235/45-ös gumival veszed. Meg kell nézni, hogy a gyári mérethez képest az átmérő kisebb vagy nagyobb.
205/55 r16 gyári mérettel számítva:
Átmérő: 673mm


235/45/r18
átmérő: 669mm

245/45/r18
átmérő: 678mm

225/55/r17
átmérő: 679mm

köszönöm, akkor ez is lehet egy szempont. Bar most a parkoloban all egy MK4 es szemre bizony meg hosszabb a tullogasa elöl mint az enyemnek... Kerdeses lesz ez a vasarlas, attol tartok Sad
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32827 Dátum: 2016.09.21 szerda, 16:23:13 »

Irreleváns, de köszönöm!  eplus2 eplus2 eplus2

 falbav falbav  beka3
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
krisz73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


« Új hozzászólás #32828 Dátum: 2016.09.21 szerda, 20:41:22 »

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy a ford nagynavija ami a klímavezérlővel együtt van berekható-e facelift előtti 2010-es Mondiba?

Krisz
Naplózva

2010.mk4 trend tdci
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #32829 Dátum: 2016.09.21 szerda, 21:14:36 »

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy a ford nagynavija ami a klímavezérlővel együtt van berekható-e facelift előtti 2010-es Mondiba?

Krisz
Ha facelift előttiből jön, akkor tutira.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32830 Dátum: 2016.09.21 szerda, 21:18:59 »

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy a ford nagynavija ami a klímavezérlővel együtt van berekható-e facelift előtti 2010-es Mondiba?

Krisz
mindent lehet csak akarni kell

ami onnan hiányzik az jópár műanyag elem, aminek a pótlása horror
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32831 Dátum: 2016.09.21 szerda, 21:23:03 »

mindent lehet csak akarni kell

ami onnan hiányzik az jópár műanyag elem, aminek a pótlása horror
így van.és ha valamit csakk gyáriban tu megszerezni az ember,akkor gúvad a szem.
A rádió alól induló rész,ami körbeöleli a kéziféket és a könyöklőig megy,és pohártartóval végződik,az nekem 62e ft ba kerül fordéknál....egy xar darab műanyag fröccsöntött cucc.... levele
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #32832 Dátum: 2016.09.21 szerda, 21:25:44 »

Nekem is volt kombim és Alf által leírtból majdnem minden végigmentem. Volt egy vacak gumim, ami csak azért kagylósodott mert maga a gumi nagyon puha volt (mondjuk én nem éreztem, hogy a kombi hátulja könnyebb, majd erre csinálnék egy mérést). Aztán egy évre rá a lengéscsillapító is cserés lett és akkor a gumival együtt azt is cseréltem. Gondjaim megszűntek

  A szervizben ma azt mondtak lengescsillapito hatul csere. Nem ereztem , hogy pattogna a hätulja. az elözö gumi is igy kopott le! azt gondoltam a gumi hibaja de megsem. most kuka ez a garnitura uniroyal is.  falbav
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32833 Dátum: 2016.09.21 szerda, 21:38:56 »

így van.és ha valamit csakk gyáriban tu megszerezni az ember,akkor gúvad a szem.
A rádió alól induló rész,ami körbeöleli a kéziféket és a könyöklőig megy,és pohártartóval végződik,az nekem 62e ft ba kerül fordéknál....egy xar darab műanyag fröccsöntött cucc.... levele
én akartam olyat rendelni, lakkfekete, ülésfűtéskapcsoló hellyel, pont 2x annyit mondtak rá vigyor3 vigyor3 százhuszonpárezer lett volna
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nagyvk
Vendég
« Új hozzászólás #32834 Dátum: 2016.09.21 szerda, 21:44:52 »

Kedves Mindenki,

egy talan fura kerdessel fordulok hozzatok: van-e olyan kozottunk, aki MK3-rol MK4-re valtott es tudja, hogy az MK4-es kombi elso tulnyulasa, tehat az elso kerek es az auto legeleje alulrol merve nagyobb-e mint a regie?

A kerdes ugy merult fel, hogy most egy MK3-assal jarok es az egyik kiszemelt az autocserenel termeszetesen az MK4. Azonban most koltoztunk uj lakasba, ahol a melygarazs kijaroja egy eleg meredek rampa. A Mondeoval igen ovatosan kell feljonnom hogy ne erjen le az eleje (erdekes, behajtasnal nem problema, persze ott is ovatos vagyok).

Mivel ez bizony szempont lehet az autovasarlasnal, ezert kerdezlek meg titeket a tapasztalatokrol, vagy akar a pontos meretekrol Smiley Sajnos nincs senki a környezetemben, aki MK4-essel jarna, idegen autokat meg nem meregethetek le az utcan Smiley Probautra pedig meg nem jutottam el, ez nemsoka megtortenik.

Köszönöm elöre is a valaszokat worship

köszönöm az eddigi válaszokat, szívesen veszem a további tapasztalatokat is Smiley
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32835 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 09:26:29 »

én akartam olyat rendelni, lakkfekete, ülésfűtéskapcsoló hellyel, pont 2x annyit mondtak rá vigyor3 vigyor3 százhuszonpárezer lett volna

Pár ezer forint a festék+lakk, lefújod és meg van oldva Cheesy
Naplózva

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32836 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 10:01:59 »

Pár ezer forint a festék+lakk, lefújod és meg van oldva Cheesy
ülésfűtés kapcsoló helye lett volna a lényeg, amúgy is lakk fekete volt benne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #32837 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 14:29:10 »

"érdekes" dologgal szembesültem ma:
egy kocsi lehajtóról tolattam ki, teljesen alászedve a kormányt jobbra, majd amikor indulnék előre meg sem moccan az autó. Sebességbe rakom, majd sehova. Megemeltük és kiderült, hogy a bal első féltengely "szétugrott". Szerelő helybe jött, majd szétszedte és szerinte egy zégergyűrű volt a hibás, mert az nem tartotta helyén a tengelyt. Ezt cserélte egy újra, majd probléma megoldva. Hát kicsit meglepődtem, hogy egy 50 FT-os gyűrű ilyen galibát tud okozni.
Kérdezném, hogy más is járt már így, milyen gyakori jelenség ez? Elméletileg a féltengelyek jó állapotúak, az autóban 100.000 km alatt van a futás, szóval nem értem a dolgot. Valószínűleg már bontva volt a baloldal, és a zégergyűrű rosszul volt visszarakva, vagy nem oda való volt, a szerelő szerint.  

« Utoljára szerkesztve: 2016.09.22 csütörtök, 14:38:13 írta sinci » Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #32838 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 14:30:43 »

"érdekes" dologgal szembesültem ma:
egy kocsi lehajtóról tolattam ki, teljesen alászedve a kormányt jobbra, majd amikor indzlnék előre meg sem moccan az autó. Sebességbe rakom, majd sehova. Megemeltük és kiderült, hogy a bal első féltengely "szétugrott". Szerelő helybe jött, majd szétszedte és szerinte egy zégergyűrű volt a hibás, mert az nem tartotta helyén a tengelyt. Ezt cserélte egy újra, majd probléma megoldva. Hát kicsit meglepődtem, hogy egy 50 FT-os gyűrű ilyen galibát tud okozni.
Kérdezném, hogy más is járt már így, milyen gyakori jelenség ez? Elméletileg a féltengelyek jó állapotúak, az autóban 100.000 km alatt van a futás, szóval nem értem a dolgot. Valószínűleg már bontva volt a baloldal, és a zégergyűrű rosszul volt visszarakva, vagy nem oda való volt, a szerelő szerint. 



Miez miez? Milyen autód van? Fijat?  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #32839 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 14:38:39 »

Miez miez? Milyen autód van? Fijat?  eplus2 eplus2

Szerinted? Cheesy Akkor ide írtam volna? MONDEOOOOO
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32840 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 14:42:46 »

"érdekes" dologgal szembesültem ma:
egy kocsi lehajtóról tolattam ki, teljesen alászedve a kormányt jobbra, majd amikor indulnék előre meg sem moccan az autó. Sebességbe rakom, majd sehova. Megemeltük és kiderült, hogy a bal első féltengely "szétugrott". Szerelő helybe jött, majd szétszedte és szerinte egy zégergyűrű volt a hibás, mert az nem tartotta helyén a tengelyt. Ezt cserélte egy újra, majd probléma megoldva. Hát kicsit meglepődtem, hogy egy 50 FT-os gyűrű ilyen galibát tud okozni.
Kérdezném, hogy más is járt már így, milyen gyakori jelenség ez? Elméletileg a féltengelyek jó állapotúak, az autóban 100.000 km alatt van a futás, szóval nem értem a dolgot. Valószínűleg már bontva volt a baloldal, és a zégergyűrű rosszul volt visszarakva, vagy nem oda való volt, a szerelő szerint.  



Ha egy kocsi lehajtóról jöttél ki, függetlenül attól, hogy tolattál, akkor az tulajdonképpen nem egy lehajtó volt, hanem egy ki/felhajtó, nem? Lehet ezért ugrott szét a zingergyűrűd...
 eplus2 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #32841 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 14:45:09 »

Ha egy kocsi lehajtóról jöttél ki, függetlenül attól, hogy tolattál, akkor az tulajdonképpen nem egy lehajtó volt, hanem egy ki/felhajtó, nem? Lehet ezért ugrott szét a zingergyűrűd...
 eplus2 eplus2


Autó műhely lejárója az útra, ami kicsit lejt, kicsit gödrös, de nem vészesen. Lassan "folytam" az útra, teljesen alászedett kormánnyal a végén.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32842 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 14:48:22 »

Autó műhely lejárója az útra, ami kicsit lejt, kicsit gödrös, de nem vészesen. Lassan "folytam" az útra, teljesen alászedett kormánnyal a végén.


Viccet félretéve. Én néha úgy alátekerem a kormányt, hogy szegényre még rá is feszítek pájszerral, mégsem ugrott szét a féltengely (eddig...).  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #32843 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 15:27:35 »

Szerinted? Cheesy Akkor ide írtam volna? MONDEOOOOO

Okéoké, összerakhattam volna a képet az aláírásból is...  wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32844 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 16:35:23 »

Okéoké, összerakhattam volna a képet az aláírásból is...  wave wave


 nyes nyes nyes nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #32845 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 17:22:37 »

Okéoké, összerakhattam volna a képet az aláírásból is...  wave wave
Valóban igazad van, dehát egy Mondeo fórumon nem sok fiatos kérdéssel találkoztam még... Cheesy
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32846 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 17:35:31 »

Okéoké, összerakhattam volna a képet az aláírásból is...  wave wave
nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32847 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 17:36:21 »

Valóban igazad van, dehát egy Mondeo fórumon nem sok fiatos kérdéssel találkoztam még... Cheesy

de szokott itt lenni más is, dömber, merci, jeep....  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
nagyvk
Vendég
« Új hozzászólás #32848 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 22:28:19 »

Uraim,

az MK4 faceliftes változatába szerelt navigációt (2011-2012-es évjárat) hogyan lehet frissíteni? fizetős és főleg a nem fizetős megoldások érdekelnek  vigyor3
Naplózva
Titanium22
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


« Új hozzászólás #32849 Dátum: 2016.09.23 péntek, 08:42:29 »

Uraim,

az MK4 faceliftes változatába szerelt navigációt (2011-2012-es évjárat) hogyan lehet frissíteni? fizetős és főleg a nem fizetős megoldások érdekelnek  vigyor3

Szia!

power ford biztos tud segíteni valamilyen 5 számjegyű összegért, de tényleg frankón megcsinálja.
Szerintem írj neki.
Anno én is próbálkoztam ingyenes megoldással, de végül én is nála kötöttem ki Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
Oldalak: 1 ... 650 651 652 653 654 655 656 [657] 658 659 660 661 662 663 664 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.