Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:12:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 705 706 707 708 709 710 711 [712] 713 714 715 716 717 718 719 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11970669 alkalommal)
0 Felhasználó és 57 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35550 Dátum: 2017.08.29 kedd, 09:52:21 »

"Ezek után viszont komoly feladat valahogy mégis leszedni a csavarokat" ezek nem hallottak még róla, hogy létezik 18as kulcs is? vigyor3

Amcsik...  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
twine
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #35551 Dátum: 2017.08.29 kedd, 10:48:44 »

Üdvözletem, sziasztok!

Információra, segítségre lenne szükségem egy 2009-es kombi mondeo klímájával kapcsolatban!

Pár hónapja már úgy vásároltam az autót, hogy nem volt "százas" a klimája! azt vettem észre igazán melegben 1-2 sebességi fokozatban illetve alapjáraton nem, vagy alig hűtött!
hármasban és attól fölfelé egészen jó hűtést produkált!
Nyaralás előtt egy ismerős szerelő megcsinálta a 300.000km-es időszaki szervízt! Viszont egy két nappal előtte, épp mielőtt nekiállt volna, elkezdett az autó piszkosul csörögni!
Első körben az időszaki "kötelező" dolgokon kívül kicserélték a feszítő görgőket szíjjal együtt is,(mivel este "hűvösben" mikor nézegettük nem produkálta a hibát) de másnapra beállt a klima kompresszor kuplungja,és elszakította a szíjat!(mint utóbb kiderült az csörgött olyan nagyon,,,de ezt nem részletezem már)
Mivel egy napunk volt nyaralás, közvetlen utána meló előtt,,,vettünk egy komplett új kompresszort!
A klimát nem igazán mertem használni, mert szükség volt az autóra, igy megtett közel 3000km-t külföldön szépen gond nélkül 1,5 hét alatt, viszont hazaérkezés után itthon már bátrabban próbálgatva kiderült, hogy a klima pont ugyanazt produkálja mint eddig, és amikor bekapcsolom a klimát a szíj nem olyan szépen "egyenesen" fut mint klima nélkül, hanem eléggé "csapkod"....

Azt mondták klimahűtő lesz a probléma, vagy kilukadt, vagy koszos, eldugult,,,,vettünk uj hűtőt, de itt már feladta az eddigi szerelő, mert elkezdte szétbontani az elejét az autónak, de végül feladta tegnap....megfeküdte a gyomrát....
Most ott tartok, hogy van egy elvileg jó kis MOndeom, aminek *** a klimája, és félek, nehogy az uj kompresszort/vagy annak kuplungát is hazavágja "valami"...(mondjuk a csapkodó szíj, ami csak a jó ég tudja miért csapkod bekapcsolt klimánál), mert "keci" drága volt Sad

Összességében a kérdés...tudnátok e egy jó klimást Pesten, vagy környékén ajánlani, aki kiderítené vajon mi a tökért nem működik megfelelően a klima, és a munkadíjáért sem kellene eladnom a család feje fölül a házat! Ami még jó lenne "extraként", hogy ha ő is azt mondja hogy klimahűtő....akkor vállalná a szerelést a hozott zsír új hűtővel is, mivel azt már megvettük, és ott pihen a dobozában!...
Persze ha más a probléma, azt már rá bíznám....

Illetve ha nektek van a leírás alapján ötletetek hol, mitől kotlott meg a szekér klímája, azt is megköszönném...minden ötletért hálás vagyok...
Egyelőre úgy néz ki egész szépen kiszolgálná a családot a járgány,(hiszen kikapcsolt kompresszorral szabadon futón szépen teszi a dolgát, jol fogyaszt, szép a hangja) de ez a klima dolog piszkosul keseríti az életünket vásárlás óta...jó lenne a végére jutni már Sad

Köszönettel, és üdvözlettel
T
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35552 Dátum: 2017.08.29 kedd, 11:01:11 »

Üdvözletem, sziasztok!

Információra, segítségre lenne szükségem egy 2009-es kombi mondeo klímájával kapcsolatban!

Pár hónapja már úgy vásároltam az autót, hogy nem volt "százas" a klimája! azt vettem észre igazán melegben 1-2 sebességi fokozatban illetve alapjáraton nem, vagy alig hűtött!
hármasban és attól fölfelé egészen jó hűtést produkált!
Nyaralás előtt egy ismerős szerelő megcsinálta a 300.000km-es időszaki szervízt! Viszont egy két nappal előtte, épp mielőtt nekiállt volna, elkezdett az autó piszkosul csörögni!
Első körben az időszaki "kötelező" dolgokon kívül kicserélték a feszítő görgőket szíjjal együtt is,(mivel este "hűvösben" mikor nézegettük nem produkálta a hibát) de másnapra beállt a klima kompresszor kuplungja,és elszakította a szíjat!(mint utóbb kiderült az csörgött olyan nagyon,,,de ezt nem részletezem már)
Mivel egy napunk volt nyaralás, közvetlen utána meló előtt,,,vettünk egy komplett új kompresszort!
A klimát nem igazán mertem használni, mert szükség volt az autóra, igy megtett közel 3000km-t külföldön szépen gond nélkül 1,5 hét alatt, viszont hazaérkezés után itthon már bátrabban próbálgatva kiderült, hogy a klima pont ugyanazt produkálja mint eddig, és amikor bekapcsolom a klimát a szíj nem olyan szépen "egyenesen" fut mint klima nélkül, hanem eléggé "csapkod"....

Azt mondták klimahűtő lesz a probléma, vagy kilukadt, vagy koszos, eldugult,,,,vettünk uj hűtőt, de itt már feladta az eddigi szerelő, mert elkezdte szétbontani az elejét az autónak, de végül feladta tegnap....megfeküdte a gyomrát....
Most ott tartok, hogy van egy elvileg jó kis MOndeom, aminek *** a klimája, és félek, nehogy az uj kompresszort/vagy annak kuplungát is hazavágja "valami"...(mondjuk a csapkodó szíj, ami csak a jó ég tudja miért csapkod bekapcsolt klimánál), mert "keci" drága volt Sad

Összességében a kérdés...tudnátok e egy jó klimást Pesten, vagy környékén ajánlani, aki kiderítené vajon mi a tökért nem működik megfelelően a klima, és a munkadíjáért sem kellene eladnom a család feje fölül a házat! Ami még jó lenne "extraként", hogy ha ő is azt mondja hogy klimahűtő....akkor vállalná a szerelést a hozott zsír új hűtővel is, mivel azt már megvettük, és ott pihen a dobozában!...
Persze ha más a probléma, azt már rá bíznám....

Illetve ha nektek van a leírás alapján ötletetek hol, mitől kotlott meg a szekér klímája, azt is megköszönném...minden ötletért hálás vagyok...
Egyelőre úgy néz ki egész szépen kiszolgálná a családot a járgány,(hiszen kikapcsolt kompresszorral szabadon futón szépen teszi a dolgát, jol fogyaszt, szép a hangja) de ez a klima dolog piszkosul keseríti az életünket vásárlás óta...jó lenne a végére jutni már Sad

Köszönettel, és üdvözlettel
T


Azt még írd meg, hogy merrefele vagy helyileg.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
twine
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #35553 Dátum: 2017.08.29 kedd, 11:20:26 »

Azt még írd meg, hogy merrefele vagy helyileg.

Szigetmonostor, de Budapesten melózom minden nap...
Szóval Budapest északi fele lenne az optimális,Dunakeszi- Vácig agglomeráció....
De mindez részemről szinte lényegtelen, ha valaki délpesten javítja meg az autóm, akkor oda viszem, hiszen az a kényelmetlenség már elenyésző ahhoz képest amik velem történtek az említett szíjszakadás időszakában....(amivel már nem akartalak titeket zsibbasztani, mert "sallang, mese",,,de őrült copás)

Köszönöm a gyors választ, és reakciót worship
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #35554 Dátum: 2017.08.29 kedd, 11:27:13 »


Azt mondták klimahűtő lesz a probléma, vagy kilukadt, vagy koszos, eldugult,,,,vettünk uj hűtőt, de itt már feladta az eddigi szerelő, mert elkezdte szétbontani az elejét az autónak, de végül feladta tegnap....megfeküdte a gyomrát....

Két komment.
- Most akkor ki lett cserélve a klímahűtő vagy sem?
- A klímakuplung ha beáll, akkor mi történik? Megy folyamatosan a klíma. Ennek nem kéne szíjat tépnie. A csörgésről és lebegő szíjról nekem egyből a szabadonfutó ugrott be. Az is volt cserélve?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
twine
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #35555 Dátum: 2017.08.29 kedd, 11:55:07 »

Két komment.
- Most akkor ki lett cserélve a klímahűtő vagy sem?
- A klímakuplung ha beáll, akkor mi történik? Megy folyamatosan a klíma. Ennek nem kéne szíjat tépnie. A csörgésről és lebegő szíjról nekem egyből a szabadonfutó ugrott be. Az is volt cserélve?

Első körben köszönöm, hogy foglalkozol vele,,másodikban jelzem, tök hülye vagyok az autókhoz, ennek tükrében kérlek titeket türelemre velem kapcsolatban...
CSak azt mondom amiket hallottam...

-A klíma hűtő végül nem lett kicserélve(ott áll a dobozában)
-Klima kuplungról akkor lehet, hogy félre beszéltem eddig
Az a tárcsa állt be és hevült fel, majd szikrázott és füstölte el a szíjat, ami a klimakompresszoron van...ami ha nincs bekapcsolva a klima, szabadon forgatja a külső tárcsát a szíj,  ha be van kapcsolva a klima, akkor az egész tárcsa forog nem csak a külső része....(én azt hittem ezt a szerkezetet hívják kuplungnak....bocsánat, ha félre érthető volt )

Szóval igen, ez az egész cserélve lett, komplett új klima kompresszor lett beépítve amin ez a tárcsa is új volt....
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #35556 Dátum: 2017.08.29 kedd, 12:53:29 »

Két komment.
- Most akkor ki lett cserélve a klímahűtő vagy sem?
- A klímakuplung ha beáll, akkor mi történik? Megy folyamatosan a klíma. Ennek nem kéne szíjat tépnie. A csörgésről és lebegő szíjról nekem egyből a szabadonfutó ugrott be. Az is volt cserélve?

Beállt a kuplung = a szíjtárcsájának a csapágya állt be (vagy maga a kompresszor sült be). Azt meg nem szereti a szíj.

Első körben köszönöm, hogy foglalkozol vele,,másodikban jelzem, tök hülye vagyok az autókhoz, ennek tükrében kérlek titeket türelemre velem kapcsolatban...
CSak azt mondom amiket hallottam...

-A klíma hűtő végül nem lett kicserélve(ott áll a dobozában)
-Klima kuplungról akkor lehet, hogy félre beszéltem eddig
Az a tárcsa állt be és hevült fel, majd szikrázott és füstölte el a szíjat, ami a klimakompresszoron van...ami ha nincs bekapcsolva a klima, szabadon forgatja a külső tárcsát a szíj,  ha be van kapcsolva a klima, akkor az egész tárcsa forog nem csak a külső része....(én azt hittem ezt a szerkezetet hívják kuplungnak....bocsánat, ha félre érthető volt )

Szóval igen, ez az egész cserélve lett, komplett új klima kompresszor lett beépítve amin ez a tárcsa is új volt....


Nehéz lesz így erre embert találni. A kompresszorra eleve csak klímahűtő + szárítószűrő cserével együtt szoktak garanciát vállalni, ami ugye nem történt meg.
A klímahűtőt is vinni akarod, ami egyet jelent azzal, hogy jóval magasabb munkadíjjal kell számolnod, mintha velük vetetnéd.
Szóval nem lesz sem olcsó, sem garanciális.
Naplózva
twine
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #35557 Dátum: 2017.08.29 kedd, 13:27:58 »

Beállt a kuplung = a szíjtárcsájának a csapágya állt be (vagy maga a kompresszor sült be). Azt meg nem szereti a szíj.

Nehéz lesz így erre embert találni. A kompresszorra eleve csak klímahűtő + szárítószűrő cserével együtt szoktak garanciát vállalni, ami ugye nem történt meg.
A klímahűtőt is vinni akarod, ami egyet jelent azzal, hogy jóval magasabb munkadíjjal kell számolnod, mintha velük vetetnéd.
Szóval nem lesz sem olcsó, sem garanciális.

Köszönöm a válaszod! worship

Igen ezzel számoltam, sajnos ahhoz már elég idős vagyok, hogy a csodákban már ne higgyek!
De ettől még az autót valahol valaki jó lenne ha meg tudná csinálni....

Attól hogy én nem értek hozzá, gondolom a klima rendszer egy "átlátható" dolog....
Olvastam arról hogy meg is festik a "tölteléket", így kiderül hol ereszt a rendszer, ha ereszt?!....

Van egy uj klima kompresszorom az autóban,,,ha hűtő kell az is van,,,ha azt nem rakják be,,,szerezzék meg a saját forrásukból, ha nagyon muszáj, vissza tudom vinni a saját új hűtőmet, és vissza kapom az árát....

Tehát gondolom nem ördögtől való a kérésem, miszerint javitsuk meg a klima rendszerem...

Hidd el paráztatni a tudatlanságom miatt én is tudom magam nyes
(tudom, illetve gondolom, hogy nem rosszindulatból irtad amit, csak felhívtad a figyelmem) worship

Azért fordultam hozzátok, hátha tudtok megbízható szerelőt ajánlani aki ért a szakmájához, de legfőképp az MK4 Mondeokhoz... worship
Mert szerelővel kisérletezgetni már nem szeretnék...egyelőre abból elég volt....

Egyébként a nem lesz olcsó mit takar magában?
MOndjuk egy tól-ig ár egy klimahűtő cserére?





 
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.29 kedd, 13:39:17 írta twine » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #35558 Dátum: 2017.08.29 kedd, 13:42:07 »

Köszönöm a válaszod! worship

Igen ezzel számoltam, sajnos ahhoz már elég idős vagyok, hogy a csodákban már ne higgyek!
De ettől még az autót valahol valaki jó lenne ha meg tudná csinálni....

Attól hogy én nem értek hozzá, gondolom a klima rendszer egy "átlátható" dolog....
Olvastam arról hogy meg is festik a "tölteléket", így kiderül hol ereszt a rendszer, ha ereszt?!....

Van egy uj klima kompresszorom az autóban,,,ha hűtő kell az is van,,,ha azt nem rakják be,,,szerezzék meg a saját forrásukból, ha nagyon muszáj, vissza tudom vinni a saját új hűtőmet, és vissza kapom az árát....

Tehát gondolom nem ördögtől való a kérésem, miszerint javitsuk meg a klima rendszerem...

Hidd el paráztatni a tudatlanságom miatt én is tudom magam nyes

Azért fordultam hozzátok, hátha tudtok megbízható szerelőt ajánlani aki ért a szakmájához, de legfőképp az MK4 Mondeokhoz... worship
Mert szerelővel kisérletezgetni már nem szeretnék...egyelőre abból elég volt....







 

Nem paráztatás, csak szóltam, hogy ne lepődj meg, ha pár helyen nem akarnak majd vele foglalkozni.
Nekünk eddig jó tapasztalatunk volt a CKK klímával, de ők 100, hogy nem dolgoznak hozott alkatrésszel. Hívd fel őket, hátha vállalják a témát.
Naplózva
twine
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #35559 Dátum: 2017.08.29 kedd, 13:44:11 »

Nem paráztatás, csak szóltam, hogy ne lepődj meg, ha pár helyen nem akarnak majd vele foglalkozni.
Nekünk eddig jó tapasztalatunk volt a CKK klímával, de ők 100, hogy nem dolgoznak hozott alkatrésszel. Hívd fel őket, hátha vállalják a témát.


Köszönöm szépen worship
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35560 Dátum: 2017.08.29 kedd, 14:00:40 »

Köszönöm a válaszod! worship

Igen ezzel számoltam, sajnos ahhoz már elég idős vagyok, hogy a csodákban már ne higgyek!
De ettől még az autót valahol valaki jó lenne ha meg tudná csinálni....

Attól hogy én nem értek hozzá, gondolom a klima rendszer egy "átlátható" dolog....
Olvastam arról hogy meg is festik a "tölteléket", így kiderül hol ereszt a rendszer, ha ereszt?!....

Van egy uj klima kompresszorom az autóban,,,ha hűtő kell az is van,,,ha azt nem rakják be,,,szerezzék meg a saját forrásukból, ha nagyon muszáj, vissza tudom vinni a saját új hűtőmet, és vissza kapom az árát....

Tehát gondolom nem ördögtől való a kérésem, miszerint javitsuk meg a klima rendszerem...

Hidd el paráztatni a tudatlanságom miatt én is tudom magam nyes
(tudom, illetve gondolom, hogy nem rosszindulatból irtad amit, csak felhívtad a figyelmem) worship

Azért fordultam hozzátok, hátha tudtok megbízható szerelőt ajánlani aki ért a szakmájához, de legfőképp az MK4 Mondeokhoz... worship
Mert szerelővel kisérletezgetni már nem szeretnék...egyelőre abból elég volt....

Egyébként a nem lesz olcsó mit takar magában?
MOndjuk egy tól-ig ár egy klimahűtő cserére?





 

Bekre Pali 15. kerületben, Vik Lágymányosi hídnál Auto-Fort.
A klímahűtőt szerintem vidd vissza és kérd vissza az árát.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
twine
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #35561 Dátum: 2017.08.29 kedd, 14:53:00 »

Bekre Pali 15. kerületben, Vik Lágymányosi hídnál Auto-Fort.
A klímahűtőt szerintem vidd vissza és kérd vissza az árát.

Köszönöm szépen worship

Kezdtem az "elején", megkerestem a tagok között "Bekre" Smiley urat, és írtam neki egy privát üzenetet!

üdv
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35562 Dátum: 2017.08.30 szerda, 23:31:25 »


Ja, hogy így. Úgy értelmeztem a megelőző hsz-ed, hogy gyárilag tudja ezt a funkciót a fejegység.

Részemről ez így felejtős. Félmegoldás is, barkács is. Illetve nem tudom, hogy a tolatókamerával mennyire működne együtt...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
twine
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #35563 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 09:24:05 »

Sziasztok!

Ismét itt (melyik a szégyenkezős smiley?)  Wink

Szóval azért jelentkezem ismét, mert találtam egy ilyen leírást:
http://www.talkford.com/community/topic/203791-change-air-con-condenser/

Jól olvasom, hogy valójában a klíma hűtő csere nem egy őrült bonyolult dolog!?
Egyszerűen csak annyi a titok nyitja, hogy nem "fölfelé" kell szerelni, hanem lefelé, és a "cooler hűtő/radiátor" (ami a klima hűtőre van rögzítve) csavarjai eltávolítása után feltolva, majd kiakasztva a helyéről(a hűtőn lévő fűlekről),  lefelé simán ki fog jönni ?



Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35564 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 09:35:59 »

Sziasztok!

Ismét itt (melyik a szégyenkezős smiley?)  Wink

Szóval azért jelentkezem ismét, mert találtam egy ilyen leírást:
http://www.talkford.com/community/topic/203791-change-air-con-condenser/

Jól olvasom, hogy valójában a klíma hűtő csere nem egy őrült bonyolult dolog!?
Egyszerűen csak annyi a titok nyitja, hogy nem "fölfelé" kell szerelni, hanem lefelé, és a "cooler hűtő/radiátor" (ami a klima hűtőre van rögzítve) csavarjai eltávolítása után feltolva, majd kiakasztva a helyéről(a hűtőn lévő fűlekről),  lefelé simán ki fog jönni ?





Elvileg igen. Ja és előtte ugye illik lefejteni a maradék gázt, olajat...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
twine
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #35565 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 09:49:54 »

Elvileg igen. Ja és előtte ugye illik lefejteni a maradék gázt, olajat...

 worship worship
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35566 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 12:40:37 »

Sziasztok!

Ismét itt (melyik a szégyenkezős smiley?)  Wink

Szóval azért jelentkezem ismét, mert találtam egy ilyen leírást:
http://www.talkford.com/community/topic/203791-change-air-con-condenser/

Jól olvasom, hogy valójában a klíma hűtő csere nem egy őrült bonyolult dolog!?
Egyszerűen csak annyi a titok nyitja, hogy nem "fölfelé" kell szerelni, hanem lefelé, és a "cooler hűtő/radiátor" (ami a klima hűtőre van rögzítve) csavarjai eltávolítása után feltolva, majd kiakasztva a helyéről(a hűtőn lévő fűlekről),  lefelé simán ki fog jönni ?





Ahogy a főzés sem az annak, aki tudja mit csinál. Hiszem elmondva az is csak annyi, hogy bele kell dobálni a hozzávalókat egy edénybe és kész!  Cool
Meg kell emelni az autót, különben nem fér ki. Valamit új tömítéseket is "illik" rakni.

ui: A klíma kondenzátor nem tud olyan jelenségeket okozni, amiket te leírtál és ami alapján te vagy mások a kondenzátort gondolták hibásnak.
    Igen primitív szerkezet. Belemegy a nagynyomású hőtőközeg, ami az összenyomástól felmelegedett és áthaladva a kondenzátoron lehűl. Ennyi.
    Ha nem tud lehűlni eléggé és a rendszerben a nyomás magasabb lesz egy meghatározott értéknél (ha jól emlékszem ez olyan 18-20 bar), akkor lekapcsolja a
    kompresszort a vezérlő. Ennyi.
    Megfelelő mennyiségű hűtőközeg kell a rendszerbe! Ha még így magasra emelkedik a nyomás, akkor vagy nem tud visszahűlni (légáram kevés a
    hűtősoron) vagy dugulás van valahol)
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.31 csütörtök, 12:45:51 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
shadyhu1
Vendég
« Új hozzászólás #35567 Dátum: 2017.08.31 csütörtök, 21:40:16 »

Sziasztok!

Pár napja hosszú német autópályázás után megállt a klímám.
A Petrányinál az alábbi hibákat diagnosztizálták:
- U2101: Vezérlőegység-konfiguráció nem kompatibilis
- B10B9: Ventillátor vezérlés:
   Lehetséges okok: Első ventillátormotor vezérlőfeszültség; Az áramkör zárlatos a testhez; szakadt áramkör

A vezetéket végigmérték, nincs szakadás.
A márkaszervíz a klímakompresszor és ventillátor cseréjét javasolta, körülbelül 240 ezer forintos becsült áron. Ez reális lehet? Egyáltalán mitől mehetnek ezek tönkre? Az autóban 153.000 km van, ezért nem érzem teljesen helyén valónak.
A kérdésem az lenne, hogy mennyire javíthatóak ezek az alkatrészek? Esetleg tudtok a feladatra megbízható szakembert vagy szervízt ajánlani? Vagy fogadjam el a helyzetet, és cseréltessem márkaszervízben?
A segítségeteket előre is köszönöm szépen!

Üdv: Z
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #35568 Dátum: 2017.09.01 péntek, 07:46:09 »

Sziasztok!

Pár napja hosszú német autópályázás után megállt a klímám.
A Petrányinál az alábbi hibákat diagnosztizálták:
- U2101: Vezérlőegység-konfiguráció nem kompatibilis
- B10B9: Ventillátor vezérlés:
   Lehetséges okok: Első ventillátormotor vezérlőfeszültség; Az áramkör zárlatos a testhez; szakadt áramkör

A vezetéket végigmérték, nincs szakadás.
A márkaszervíz a klímakompresszor és ventillátor cseréjét javasolta, körülbelül 240 ezer forintos becsült áron. Ez reális lehet? Egyáltalán mitől mehetnek ezek tönkre? Az autóban 153.000 km van, ezért nem érzem teljesen helyén valónak.
A kérdésem az lenne, hogy mennyire javíthatóak ezek az alkatrészek? Esetleg tudtok a feladatra megbízható szakembert vagy szervízt ajánlani? Vagy fogadjam el a helyzetet, és cseréltessem márkaszervízben?
A segítségeteket előre is köszönöm szépen!

Üdv: Z

Miért menne tönkre két független alkatrész egyszerre?
Mi az alapvető gond, nem fúj vagy nem hűt? Ha meleget sem fúj be, akkor szerintem sima ventilátor probléma. Persze nem a vezetéket kéne méricskélni, hanem a ventilátor motorját.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #35569 Dátum: 2017.09.01 péntek, 07:55:10 »

Sziasztok!

Pár napja hosszú német autópályázás után megállt a klímám.
A Petrányinál az alábbi hibákat diagnosztizálták:
- U2101: Vezérlőegység-konfiguráció nem kompatibilis
- B10B9: Ventillátor vezérlés:
   Lehetséges okok: Első ventillátormotor vezérlőfeszültség; Az áramkör zárlatos a testhez; szakadt áramkör



Nekem is hasonlo volt egyszeruen a ventilatorra meno vezetek a vezerlo csatlakozasnal meg volt torve. Persze, ha megmered kap aramot, de amikor be akar indulni akkor az a par szal vezetek mar keves. Egyszeru ellenorizni: nezzetek meg alapjaraton, hogy indul-e a ventilator bekapcsolt klimaval, ha nem adjatok neki aramot az aksirol es, ha beindul akkor ott a hiba.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
twine
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #35570 Dátum: 2017.09.01 péntek, 09:48:04 »

Ahogy a főzés sem az annak, aki tudja mit csinál. Hiszem elmondva az is csak annyi, hogy bele kell dobálni a hozzávalókat egy edénybe és kész!  Cool
Meg kell emelni az autót, különben nem fér ki. Valamit új tömítéseket is "illik" rakni.

ui: A klíma kondenzátor nem tud olyan jelenségeket okozni, amiket te leírtál és ami alapján te vagy mások a kondenzátort gondolták hibásnak.
    Igen primitív szerkezet. Belemegy a nagynyomású hőtőközeg, ami az összenyomástól felmelegedett és áthaladva a kondenzátoron lehűl. Ennyi.
    Ha nem tud lehűlni eléggé és a rendszerben a nyomás magasabb lesz egy meghatározott értéknél (ha jól emlékszem ez olyan 18-20 bar), akkor lekapcsolja a
    kompresszort a vezérlő. Ennyi.
    Megfelelő mennyiségű hűtőközeg kell a rendszerbe! Ha még így magasra emelkedik a nyomás, akkor vagy nem tud visszahűlni (légáram kevés a
    hűtősoron) vagy dugulás van valahol)


Köszönöm szépen a választ.... worship
Bár ezer éve fórumozok sok más egyéb szakmai helyen, mégis azt mondhatom nem szeretem...Éppen ezért, mert könnyen félre érthető bármi!
Jelen helyzetben pld. legmélyebb tisztelettel adózom a szerelők, és a szaktudás előtt, és a legkissebb mértékben sem szerettem volna elbagatelizálni a fent említett hiba javítását, felderítését, főleg nem a munkátokat worship!
Ha olyan egyszerű lenne, én pedig olyan k*va okos, meg is csinálhatnám egyedül...
de nem egyszerű, én pedig teljesen máshoz értek, sajnos az autószereléshez a legkevésbé! Ezért is fordultam hozzátok, illetve ahhoz a szerelőhöz aki első körben megcsinálta az időszakit, majd folytattuk a többivel!

Eddig úgy érzem jó úton haladtunk nem "dilettáns" az illető, sőt épp ellenkezőleg, mind emberileg mind szakmailag lelkiismeretesen próbált segíteni , csak ez a hűtő csere délutánonként meló után nem sikerült, hiába volt már lebontva az autó fél eleje mikor utoljára szétszedte, és láttam...
(Ezek tükrében értettem a fenti szövegkörnyezetemben az "egyszerűen", és "simán" szavakat, hiszen az angol forumos leírás, és amit én láttam a két szememmel ahogy szét volt bontva az autó.....hát nem ugyanaz vigyor3  )
Akkor összeraktuk, azóta használom a gépet klima nélkül, és próbáltam megoldást találni, hogy ha már sikerült fejest ugranom ebbe a sz@rtengerbe (nem az autóra értem, hanem a helyzetre) akkor legalább a legkissebb hullámokat verjem magam körül....

Ezért is jöttem ide, mert vásárlás előtt rengeteget olvastam a fórumot, és láttam hogy szuper a közösség...
Szóval ezért, hogy információt gyűjtsek...és ha lehet ezzel a kis kiegészítéssel megkönnyítsem a szerelő dolgát...vagy ha ő végképp "sírva fakadna", egy jó szakembert találni!

Ezúton is köszönet, minden infóért és szaktudásért amit itt megosztotok velem/velünk! worship
Tisztelettel
T

« Utoljára szerkesztve: 2017.09.01 péntek, 09:51:28 írta twine » Naplózva
csokifucsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #35571 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 21:53:50 »

Sziasztok

1.8 tdci mondeom 180 ezer kilométerhez közelít. Vezérlést akarok cserélni és az lenne a kerdésem, hogy elég e a vízpumpát és a vezérműszíjat cserélni vagy mindenképpen kell a láncot is? Előre is köszönöm a választ Grin
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35572 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 21:54:53 »

Sziasztok

1.8 tdci mondeom 180 ezer kilométerhez közelít. Vezérlést akarok cserélni és az lenne a kerdésem, hogy elég e a vízpumpát és a vezérműszíjat cserélni vagy mindenképpen kell a láncot is? Előre is köszönöm a választ Grin

Erősen javasolt a lánc is.
Szettben van minden.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
csokifucsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #35573 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 22:28:25 »

Erősen javasolt a lánc is.
Szettben van minden.

És hol találok ilyen szettet? Mert cromaxon néztem ott csak szíjjat találtam hozzá :/
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35574 Dátum: 2017.09.05 kedd, 07:12:03 »

És hol találok ilyen szettet? Mert cromaxon néztem ott csak szíjjat találtam hozzá :/

https://cromax.hu/szijaklancok/lanc/vezermulanc_keszlet/?kereso_modell=5

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #35575 Dátum: 2017.09.05 kedd, 12:27:35 »

Sziasztok,

vélemény, észrevétel ezzel az autóval kapcsolatban?

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-11465297
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #35576 Dátum: 2017.09.05 kedd, 16:55:54 »

Sziasztok,

vélemény, észrevétel ezzel az autóval kapcsolatban?

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-11465297

Semmi, nem is lehet! Ehhez látnoknak kellene lenni... Ja de, zorallos a hátsó lámpája, állítólag +10LE  wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #35577 Dátum: 2017.09.05 kedd, 17:05:35 »

Semmi, nem is lehet! Ehhez látnoknak kellene lenni... Ja de, zorallos a hátsó lámpája, állítólag +10LE  wave

Akkor azt kérdezem, hogy ez a dízelmotor mennyire megbízható? MK3 dízelekhez képest vigyor3 és úgy általában is.

Nem szeretem a sufnituningot, de ez a hátsó lámpa nekem kifejezetten tetszik. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #35578 Dátum: 2017.09.05 kedd, 17:16:28 »

Voltam az autóval 200K nagyszervízen Fordéknál:

- Összes szűrő
- fagyálló
- vezérlés
- vízpumpa
- izzítógy.

205.700,-Ft, bekerült a digitális adatlapra is, 1év mobilitás gari, remek...

Kérdeztem a srácokat, mit látnak így 194K km-nél, kutyacsontok, gátlók, szilentek, kormányösszekötő...stb. vonalon. "Minden tökéletes!", ezt a választ kaptam és ez a széria a legjobban összerakott, legmasszívabb (a futóművet külön kiemelték) mondeo ever.

MK5 - ök 2015-évj. elég sok bosszantó apróság, de már volt turbócsere is a praxisban 100K km környékén, de alapvetően jó autók azok is.

1 hónapon belül ráköltöttem egy szemmel elég jól látható összeget, egy átlagautó, átlagos használat melletti fenntartására. (1 szett gumi, casco évforduló, nagyszerviz = 500K + Ft.) Kendácsolással, gyengébb gumival, gari nélkül kiadta volna 400 - ból is talán. Megéri?

Csak azért írom le, hogy ezt is vegyük figyelembe vásárlásnál, hogy egy tökéletes autóra is bőven kell költeni, csupán fenntartásra.

Én most nyugodt vagyok pár évig...  wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #35579 Dátum: 2017.09.05 kedd, 17:22:24 »

Akkor azt kérdezem, hogy ez a dízelmotor mennyire megbízható? MK3 dízelekhez képest vigyor3 és úgy általában is.

Nem szeretem a sufnituningot, de ez a hátsó lámpa nekem kifejezetten tetszik. vigyor3

Motorikusan nagyon jó széria, az MK3 - hoz képest meg hipertérugrás, mind megbízhatóságban, mind használati értékben. (Bocs, nem akarom megbántatni az MK3 tdci - ket, tudják miről beszélek... vigyor3) A 2.0 és 2.2tdci is, sokaknak van itt problémamentes, relatíve sok kilómétert futott... Én jószívvel ajánlom! Évi 1,2 - 2millió Ft egy ilyet tartani, ezzel számolj, futásteljesítmény függvénye...

 wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35580 Dátum: 2017.09.05 kedd, 18:50:45 »

Motorikusan nagyon jó széria, az MK3 - hoz képest meg hipertérugrás, mind megbízhatóságban, mind használati értékben. (Bocs, nem akarom megbántatni az MK3 tdci - ket, tudják miről beszélek... vigyor3) A 2.0 és 2.2tdci is, sokaknak van itt problémamentes, relatíve sok kilómétert futott... Én jószívvel ajánlom! Évi 1,2 - 2millió Ft egy ilyet tartani, ezzel számolj, futásteljesítmény függvénye...

 wave wave

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #35581 Dátum: 2017.09.05 kedd, 19:49:49 »

Sziasztok,

vélemény, észrevétel ezzel az autóval kapcsolatban?

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-11465297
Facebookon van egy mk4-es csoport, emlékeim szerint ottani a gazdája.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35582 Dátum: 2017.09.05 kedd, 20:01:05 »

Sziasztok,

vélemény, észrevétel ezzel az autóval kapcsolatban?

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-11465297

Kb május óta hirdetik, ha emlékeim nem csalnak.
170ezerhez képest rongyosra ült ülések (sofőr és anyós is), kikopott kormány. Felszereltsége szvsz gyenge az árához képest.

Ha 2.2-est akarsz venni, akkor mobile.de. Itthon nincs választék.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35583 Dátum: 2017.09.05 kedd, 20:50:58 »

Facebookon van egy mk4-es csoport, emlékeim szerint ottani a gazdája.
remek kabaré, ami ott megy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #35584 Dátum: 2017.09.05 kedd, 21:41:46 »

remek kabaré, ami ott megy
Hát igen, nagyon elfajultak ott a dolgok. vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
twine
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #35585 Dátum: 2017.09.10 vasárnap, 12:33:57 »

Sziasztok!

Ismét itt (melyik a szégyenkezős smiley?)  Wink

Szóval azért jelentkezem ismét, mert találtam egy ilyen leírást:
http://www.talkford.com/community/topic/203791-change-air-con-condenser/

Jól olvasom, hogy valójában a klíma hűtő csere nem egy őrült bonyolult dolog!?
Egyszerűen csak annyi a titok nyitja, hogy nem "fölfelé" kell szerelni, hanem lefelé, és a "cooler hűtő/radiátor" (ami a klima hűtőre van rögzítve) csavarjai eltávolítása után feltolva, majd kiakasztva a helyéről(a hűtőn lévő fűlekről),  lefelé simán ki fog jönni ?

SZiasztok!

,,folytatnám a "klímás teleregényt" egy kérdéssel!

Ott tartunk az autóval, hogy ki lett cserélve a napokban a klíma hűtő, feltöltöttük gázzal, meg is festettük, ha esetleg nem teljesítene úgy ahogy várjuk lássuk hol szökik a gáz! Viszont volna egy kérdésem...a témáról régebben itt olvastam, de már nem találom:

Amennyiben a klima automatára van állítva, az ugye bekapcsolja a klíma kompresszort(ami ugye  nálam zsír új)...
tegyük fel a környezeti hőmérséklet 20 fok,,, ha én feltekerem 26fokra automata módban a vezérlőt, tehát fűtésre állítom, akkor nem kellene , hogy "elengedje" a kompresszort, és szabadon futóra váltson? nem értek a lovakhoz, csak logikázok és mintha ilyen beszélgetésre emlékeznék itt is....
Szóval a logikám azt diktálná, hogy "fűtés módban" nem kellene hogy forgassa a klíma kompresszort....
Nálam viszont automata módban "akárhova" tekerem a hőmérsékletet, folyamatosan tekeri a kompresszort, és nem vált szabadon futóra...
Vagy ez másképp működik?

Kérlek titeket, írjátok ezt le nekem a fent említett alkatrészek tükrében, hogyan is kellene működnie...

Egyébként két napja töltöttük az autót,,,azóta jónak tűnik a gép, és klímája,,,de ugye nem is voltak olyan kánikulák amik a nyáron, hogy abban a hőmérsékletben tudjam kipróbálni....de most hűt f@szán alapjáraton is....
Köszönettel a segítségekért worship
Üdv
T
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #35586 Dátum: 2017.09.10 vasárnap, 16:45:38 »


Nálam viszont automata módban "akárhova" tekerem a hőmérsékletet, folyamatosan tekeri a kompresszort, és nem vált szabadon futóra...
Vagy ez másképp működik?

Kérlek titeket, írjátok ezt le nekem a fent említett alkatrészek tükrében, hogyan is kellene működnie...

Ez így működik. A klímakompresszorod állandóan hajtva van bekapcsolt klímánál. Automata módban csak a befújt levegő mennyiségét és hőmérsékletét "automatizálod".
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35587 Dátum: 2017.09.10 vasárnap, 20:47:09 »

Ez így működik. A klímakompresszorod állandóan hajtva van bekapcsolt klímánál. Automata módban csak a befújt levegő mennyiségét és hőmérsékletét "automatizálod".
ez azért nem épp így működik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
twine
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #35588 Dátum: 2017.09.10 vasárnap, 21:24:47 »

ez azért nem épp így működik

őőő..őőőőő... a'sszem kezdek kissé összezavarodni...
most akko' egészséges, és normálisan üzemszerű , hogy automata módban tekeri a klimakompresszort,,ha kell,hanem?
engem csak ennyi érdekelne... szomoru1 Grin

Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35589 Dátum: 2017.09.10 vasárnap, 21:36:29 »

Ehhez a típusú 19"-os alufelnihez gyárilag kell nyomtávszélesítő vagy csak "tuning" és az életem keserítésén kívül másra nem jó?


Az enyémen van elől-hátul 2 centis pogácsa. Hátulra felpróbáltam ma a kereket nyomtávszélesítő nélkül, de nem tűnt úgy, hogy bármibe is beleérne.
Ford-tartozekok.hu-n kormányszög határolót írnak elő hozzá, de az cikkszám alapján nagyon más:
http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Ford-Mondeo-Steering-Rack-Limiters-1-451-390-/221368356471
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35590 Dátum: 2017.09.10 vasárnap, 22:04:02 »

Ehhez a típusú 19"-os alufelnihez gyárilag kell nyomtávszélesítő vagy csak "tuning" és az életem keserítésén kívül másra nem jó?

Az enyémen van elől-hátul 2 centis pogácsa. Hátulra felpróbáltam ma a kereket nyomtávszélesítő nélkül, de nem tűnt úgy, hogy bármibe is beleérne.
Ford-tartozekok.hu-n kormányszög határolót írnak elő hozzá, de az cikkszám alapján nagyon más:
http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Ford-Mondeo-Steering-Rack-Limiters-1-451-390-/221368356471
csak tuning
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35591 Dátum: 2017.09.10 vasárnap, 22:18:20 »

csak tuning

Akkor hamarosan nyomtávszélesítő eladó Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #35592 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 09:00:53 »

Ehhez a típusú 19"-os alufelnihez gyárilag kell nyomtávszélesítő vagy csak "tuning" és az életem keserítésén kívül másra nem jó?

Az enyémen van elől-hátul 2 centis pogácsa. Hátulra felpróbáltam ma a kereket nyomtávszélesítő nélkül, de nem tűnt úgy, hogy bármibe is beleérne.
Ford-tartozekok.hu-n kormányszög határolót írnak elő hozzá, de az cikkszám alapján nagyon más:
http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Ford-Mondeo-Steering-Rack-Limiters-1-451-390-/221368356471

Nemnem... Csak csinált a gazda ET55 - ből, 35 - öt, ami már használhatóság szempontjából igen aggályos... Sztem dobd el!  wave wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.11 hétfő, 09:28:29 írta HZsolt92 » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35593 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 09:28:19 »

Akkor hamarosan nyomtávszélesítő eladó Cheesy
jöhet vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35594 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 09:39:14 »

Nemnem... Csak csinált a gazda ET55 - ből, 35 - öt, ami már használhatóság szempontjából igen aggályos... Sztem dobd el!  wave wave

"Használhatóság szempontjából igen aggályos" alatt mit értesz?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35595 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 09:41:12 »

jöhet vigyor3

Legkésőbb mikor a téliket rakom majd fel, akkor leveszem. Kereslek majd!
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #35596 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 11:25:02 »

"Használhatóság szempontjából igen aggályos" alatt mit értesz?


ET35 19esben beleér a dobba és terhelés alatt a sárvédőbe is, így értem. Egy tatabányai srác mutatta még anno egy tit-s - en, ami 4 centit még ültetve is volt. Meg is állapítottam, hogy szép munka, ügyes!  taps taps Neki tetszett, úgy használta...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35597 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 11:55:18 »

ET35 19esben beleér a dobba és terhelés alatt a sárvédőbe is, így értem. Egy tatabányai srác mutatta még anno egy tit-s - en, ami 4 centit még ültetve is volt. Meg is állapítottam, hogy szép munka, ügyes!  taps taps Neki tetszett, úgy használta...

Akkor lehet, hogy ezért (is) rakott az előző gazdája /35-s gumit. 
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #35598 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 12:05:14 »

Akkor lehet, hogy ezért (is) rakott az előző gazdája /35-s gumit. 

Simán lehet, igen.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #35599 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 12:16:33 »

őőő..őőőőő... a'sszem kezdek kissé összezavarodni...
most akko' egészséges, és normálisan üzemszerű , hogy automata módban tekeri a klimakompresszort,,ha kell,hanem?
engem csak ennyi érdekelne... szomoru1 Grin


A klíma nemcsak a hűtés miatt mehet, hanem páramentesítésnél is hasznos. Abból nem lehet meghatározni a ki- vagy bekapcsolt állapotot, hogy a beállított hőfok az magasabb, vagy alacsonyabb a kinti hőmérsékletnél. Mindenképpen kapcsolgatni fogja magát ki - be, kivéve akkor, ha kikapcsolod a klímát.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Oldalak: 1 ... 705 706 707 708 709 710 711 [712] 713 714 715 716 717 718 719 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.