Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:30:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 787 788 789 790 791 792 793 [794] 795 796 797 798 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11966623 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #39650 Dátum: 2022.04.09 szombat, 11:55:49 »

ha dupla katalizátoros, akkor 4, nem tudom mk4be milyen kipufogó rendszerrel került be az 1.6tivct
Igen, ebben sajnos 4 db. van. Kettő van hátul. Abból az egyik már cserélve lett.
Valahogy ki szeretném deríteni, hogy melyik lehet a rossz. Amit két hónapja tett bele
Ford szerviz v. a másik. Nincs valahol egy ábra a kip. rendszerről ahol rajta lenne a szondák
elhelyezkedése? A 7zap-on nem találtam meg. A Forscan is csak annyit mond henger sor1 érzékelő 2.
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
Deniell89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #39651 Dátum: 2022.04.13 szerda, 18:01:05 »

Kedves klubtársak!  taps

5 évnyi gondtalan használat és megannyi kellemes együtt töltött idő után a 249 000.-ik kilóméternél fogalmazódott meg bennem, hogy a szeretett, kifogástalan állapotban lévő, sérülésmentes, szervizkönyves benzines Mondeo mk3-am eladásra kínálom és helyette fiatalabb, kevesebb kilóméteres mk4 FL benzines mondeót keresek.
Dízel akkor sem kellene, ha fizetnének érte, hogy elvigyem! (nem szeretném itt ragozni/offolni ezt a topikot, ha valakit érdekel akkor a releváns topikban kifejthetem a véleményem, de inkább térjünk vissza a tárgyra) A jelenlegi 2.0i maximálisan kiszolgálja az igényeimet, ettől sokkal lomhábbat nem szeretnék főleg, hogy az mk4 FL nehezebb is valamivel + EURO 5 stb...  Tehát ami benne maradt a pakliban: 2.0i vagy 1.6, 2.0 ecoboost, lehetőleg titanium felszereltséggel a későbbi esetleges távolságtartós tempomat utólagos bővíthetősége érdekében. Az ecoboost sztorikról olvastam itt a forumon és máshol is, némelyik elég vad volt, de ha részt vett az autó a visszahíváson mielőtt a hőterhelés nem deformálta el a motort, nem forralja a vizet és nem fogy jelentős mértékben a víz, akkor együtt tudnék élni vele. Az mk4 után következő autóm már úgyis hybrid vagy teljesen elektromos lesz, ezért jó lenne még előtte egy turbo benzin.

3 külföldi ország (ausztria, német, olasz) használtautó kínálatát böngésztem az utóbbi hetekben. Az euró 400 Ft-ra való emelkedésekor a hasznaltauto.hu-t is megnyitottam, sőt volt egy autó amit meg is néztem de több sebből vérzett (kereskedő), így azóta is szinte kizárólag a kíváló Autouncle.com oldalon keresgélek, ahol kiválasztom a keresett tipust, majd az országot és az összes létező kis apróhirdetést is kilistázza.
Na már most ez így néz ki: olaszországban mindösszesen 1 db, ausztriában 0 db, németországban viszont kb 200 eladó példány van jelenleg meghirdetve 2010-2015 közötti >140 lóerő feletti benzines mondeóra szűrve. Van némi tapasztalatom a külföldi autó behozatalról, mivel a jelenlegi mk3-at is én magam hoztam bécs mellől.

Németországban van egy kinézett példány, aminek az alvázszáma alapján már lekértem a carvertical-os adatlapját. Ez alapján és a fotók alapján is az autó valóban sérülésmentes, viszont a kilóméterfutásról egyetlen 1 db bejegyzés található, a gyárból való kiguruláskori 10 km-es érték.
A saját autómra is lekértem a carvertical-os adatlapot, (valóban ez is sérülésmentes 2005 évjárat!!!) és a kilóméterfutásról itt is szintén egyetlen 1 db bejegyzés található, a gyárból való kiguruláskori 10 km-es érték.

Most a km óra állások ellenőrzése van terítéken (ami nem túl egyszerű feladat), de ha az is rendben lesz akkor nem kizárt, hogy megnézetem a rokonommal aki németországban lakik.

Kérdés, hogy van e itt esetleg olyan klubtárs aki gondolkozik azon, hogy a közeljövőben el szeretné adni >140 ló benzines FL mk4 mondeóját? Mert nyitott lennék arra is, hogy itthon vásároljak

Annyit megjegyeznék, hogy a föld-hold távolság felénél ne legyen benne sokkal több km, az is pont elég  vigyor3
Naplózva

2005 Mondeo MK3 Ghia 2.0i B5Y Stardust Silver (Metallic), Alcantara, Napfénytető 

Ex 1999 Mondeo mk2 1.8i Tempomat, Bőr + ülésfűtés + elektromos állítás, Trip computer, Digit klíma, Pioneer rendszer
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #39652 Dátum: 2022.04.22 péntek, 20:13:16 »

Sziasztok!
Az esőben most vettem észre, hogy a kesztyűtartó aljából csöpög a víz…
Van valami tipik hely amit érdemes ellenőrizni, vagy egy szép napon kezdjem el szétbontani és locsolni?  falbav
Köszi!
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #39653 Dátum: 2022.04.22 péntek, 21:02:02 »

A kombi és a lépcsőshátú hátsó üléssora megegyezik? Cserélnem kellene egy végtelenül töketlen húzás banális baleset miatt...

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #39654 Dátum: 2022.05.04 szerda, 15:30:07 »

A kombi és a lépcsőshátú hátsó üléssora megegyezik? Cserélnem kellene egy végtelenül töketlen húzás banális baleset miatt...

Bonca


Igen Smiley

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #39655 Dátum: 2022.05.06 péntek, 09:23:03 »

Klímagáz töltésre vittem az autót. 300 g-ot volt benne, emiatt úgy ítélte a szaki, hogy nem szükséges tömítettség-ellenőrzés. 530 g-ot töltött bele. Nem mondanám, hogy hidegebbet fúj... Mérte valaki, hány fokos levegőt fúj adott külső hőmérsékleten a legnagyobb ventilátor fokozaton? Tegnap 23 fok volt és "hidegecske" jött a középső rácsból fél óra után is. Elképzelhető, hogy a külső levegővel keveredik és azért nem elég hideg? Azt tudom, hogy a 4-es Mondeo klímája híresen gyenge, de hogy ennyire...

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #39656 Dátum: 2022.05.06 péntek, 10:30:20 »

Klímagáz töltésre vittem az autót. 300 g-ot volt benne, emiatt úgy ítélte a szaki, hogy nem szükséges tömítettség-ellenőrzés. 530 g-ot töltött bele. Nem mondanám, hogy hidegebbet fúj... Mérte valaki, hány fokos levegőt fúj adott külső hőmérsékleten a legnagyobb ventilátor fokozaton? Tegnap 23 fok volt és "hidegecske" jött a középső rácsból fél óra után is. Elképzelhető, hogy a külső levegővel keveredik és azért nem elég hideg? Azt tudom, hogy a 4-es Mondeo klímája híresen gyenge, de hogy ennyire...

Bonca
Én anno megmértem, nekem 5 fokot tudott befújni a szellőzőn hagyományos hőmérő szerint. Szerintem 5-10 perc kell mire áthúl a rendszer, de utána ennyi volt.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #39657 Dátum: 2022.05.06 péntek, 14:54:41 »

Klímagáz töltésre vittem az autót. 300 g-ot volt benne, emiatt úgy ítélte a szaki, hogy nem szükséges tömítettség-ellenőrzés. 530 g-ot töltött bele. Nem mondanám, hogy hidegebbet fúj... Mérte valaki, hány fokos levegőt fúj adott külső hőmérsékleten a legnagyobb ventilátor fokozaton? Tegnap 23 fok volt és "hidegecske" jött a középső rácsból fél óra után is. Elképzelhető, hogy a külső levegővel keveredik és azért nem elég hideg? Azt tudom, hogy a 4-es Mondeo klímája híresen gyenge, de hogy ennyire...

Bonca

Hár, kb a fele ezek szerint eltűnt a gáznak.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #39658 Dátum: 2022.05.07 szombat, 17:54:18 »

2010 óta nem volt töltve.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #39659 Dátum: 2022.05.07 szombat, 22:24:28 »

2010 óta nem volt töltve.

Bonca
Feleségem előző autója 2004-es és soha nem volt töltve.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #39660 Dátum: 2022.05.08 vasárnap, 07:49:41 »

2010 óta nem volt töltve.

Bonca

Nyomáspróbát nem csináltak? Anélkül ez könnyen kidobott pénz lehet..
Naplózva
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #39661 Dátum: 2022.05.09 hétfő, 07:28:07 »

Azt mondta a fazon, hogy a benne levő gáz mennyisége miatt nem csináltak nyomásveszteség mérést.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #39662 Dátum: 2022.05.09 hétfő, 09:15:32 »

Azt mondta a fazon, hogy a benne levő gáz mennyisége miatt nem csináltak nyomásveszteség mérést.

Bonca

Hát ahhoz a fazonhoz többet nem kellene menni.
Ha már lefejtette a gázt, akkor nyomás, azaz vákuumpróbázni is simán lehetett volna.

Vagy eleve kamu az egész, és csak úgy találomra töltött rá.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #39663 Dátum: 2022.05.09 hétfő, 09:19:18 »

Hát ahhoz a fazonhoz többet nem kellene menni.
Ha már lefejtette a gázt, akkor nyomás, azaz vákuumpróbázni is simán lehetett volna.

Vagy eleve kamu az egész, és csak úgy találomra töltött rá.
Azt gondolnám, hogy az a gép, amelyik lefejti, megméri majd visszatölti a szükséges mennyiséget, az automatikusan megcsinálja a vákumpróbát is.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #39664 Dátum: 2022.05.09 hétfő, 09:33:14 »

Azt gondolnám, hogy az a gép, amelyik lefejti, megméri majd visszatölti a szükséges mennyiséget, az automatikusan megcsinálja a vákumpróbát is.

Töltés: lefejet, megmér, visszatölt.
Nyomáspróba: lefejet, megmér, vár, vár, hogy nem szökik-e a vákuum, és ha nem, visszatölt.

Nyilván ha szökik, akkor nincs gáztöltés, azaz a gázért nem lehet pénzt kérni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
net-work3@freemail.hu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #39665 Dátum: 2022.05.09 hétfő, 17:44:17 »

Sziasztok érdeklödni szeretnék mondeo mk4 2.0tdci 140le rol 163le huzva menyi idoként kell neki regenerálni városban es országuton azert kerdezem mert fel éve 40km ent regeneralt autopalyan es varosban elvitem kimosatni azt mondtak a vapolezer okozta mert 70%os volt a szuro nem volt veszes edig itt varosban meg orszaguton 200 es 300kozot regenerált tegnap voltunk a balatonon 800km mentunk es eloszor 130as tenponal 80km utána 150 és utana 200kmént regenerált 145nél meg 80km enként hogy ez normalis e vagy valami miatt megtelik a vaporizervagy nem tudom mi lehet a hiba semmi motlrkod szepen jar elore is koszonom a segitsegeteket
Naplózva
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #39666 Dátum: 2022.05.10 kedd, 19:12:04 »

Szia attól függ milyen állapotban van a részecskeszűrő mennyi korom és vagy hamu gyűlt össze benne a nyomáskülönbség csövek a befecskendező az izzítógyetya ha van benne mennyire kormolja össze a turbó és a befecskendezők vagy akár a füstgázvisszavezető szelep néznék még soot load éréket forscan-nel és befecskendező korrekciót valamint a befejezetlen regenerálás okát is nézném mint pl leállítás vagy akár a sok hidegleállítást mert nem melegszik fel a rövid használtoktól mondjuk. Ámbátornemdebár...

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #39667 Dátum: 2022.05.11 szerda, 09:04:09 »

Szia attól függ milyen állapotban van a részecskeszűrő mennyi korom és vagy hamu gyűlt össze benne a nyomáskülönbség csövek a befecskendező az izzítógyetya ha van benne mennyire kormolja össze a turbó és a befecskendezők vagy akár a füstgázvisszavezető szelep néznék még soot load éréket forscan-nel és befecskendező korrekciót valamint a befejezetlen regenerálás okát is nézném mint pl leállítás vagy akár a sok hidegleállítást mert nem melegszik fel a rövid használtoktól mondjuk. Ámbátornemdebár...

Bonca

Alakul ez. Már van a mondat végén írásjel.  nyes
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #39668 Dátum: 2022.05.11 szerda, 14:27:53 »

Amilyen az adjonisten...  Wink

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #39669 Dátum: 2022.06.02 csütörtök, 16:15:48 »

Sziasztok!
1508610 antenna talp kiváltására van valamilyen bevált és jelenleg is elérhető megoldás? GPS nem fontos, csak a kábelezés maradjon.
Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2022.06.02 csütörtök, 17:20:55 írta bari012 » Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
dzsotty78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #39670 Dátum: 2022.06.09 csütörtök, 20:35:03 »

Sziasztok !

Járt már már valaki úgy, hogy egy bizonyos fordulaton (kb 1500 körül) dadog az autó? (MK4 2.0 diesel, 103 kW, 2011)
tartom azt a sebességet, és rángat kicsit az autó
a computer a fojtószelepnél mutatott ugrásokat a %ban, ez ki lett tisztítva, de még mindig rángat...

van valakine esetleg valami ötlete ?

köszi
Naplózva
batur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #39671 Dátum: 2022.06.16 csütörtök, 10:26:10 »

Sziasztok!A klímám kezd gyenge lenni.Eddig ha rám fújta a levegőt lefagyott az arcom.Most érezni,hogy hűvöset fúj,de ez nem a régi hideg levegő.Két klímásnál is volta.Elvileg a gáz mennyiség jó,a klíma ventilátor megy,a motortérben a klíma csöve olyan hideg,hogy nem lehet megfogni.Pollen szűrő most lett cserélve.
Valakinek volt-e ilyen tapasztalata és mi volt a megoldás?
Előre is köszi a válaszokat!
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2013 12.hó Titánium 2.0 dízel 140le
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #39672 Dátum: 2022.06.18 szombat, 20:44:38 »

Sziasztok!
1508610 antenna talp kiváltására van valamilyen bevált és jelenleg is elérhető megoldás? GPS nem fontos, csak a kábelezés maradjon.
Köszönöm!

Szia!

Ha azért akarod cserélni mert csúnya/törött/repedezett akkor elvileg ez jó hozzá:

https://www.aliexpress.com/item/1005003705661137.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.17032074jTmSET&algo_pvid=cfbaac7e-bad8-4118-b956-9bb77868897d&algo_exp_id=cfbaac7e-bad8-4118-b956-9bb77868897d-0&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2212000026872835852%22%7D&pdp_pi=-1%3B5.21%3B-1%3B-1%40salePrice%3BEUR%3Bsearch-mainSearch
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #39673 Dátum: 2022.06.20 hétfő, 13:42:33 »


Szia!

Köszi, időközben pont ilyet vettem. Esztétikai gondot, valamint az lehetséges beázást valóban megszűnteti, de az antenna funkciót sajnos nem látja el, még átalakitva sem.
Úgy fest, hogy csak nem úszom meg a kábel cseréje nélkül   finom
« Utoljára szerkesztve: 2022.06.20 hétfő, 14:09:11 írta bari012 » Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
szana8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #39674 Dátum: 2022.06.23 csütörtök, 09:12:14 »

Sziasztok,

Legutóbbi autópályás úton vettem észre, hogy a fogyasztásom kb 1-1,5 literrel megnőtt. Tankolni mindig OMV-nél tankolok mostanában sima gázolajat nem premium-ot. A lábam nem lett nehezebb, 130-as tempónál 7 liter körül alakul most ami szerintem sok. Régebben 5,7-6 között volt valahol. Ez mitől lehet? Esetleg most ezzel az árstoppos vagy MOL-tol kapja az OMV-is a gazolajat dolog okozhat ilyet?

Üdv,
Naplózva

Ford Mondeo 2014 2.0 TDCI Titanium Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39675 Dátum: 2022.06.23 csütörtök, 09:52:22 »

Sziasztok,

Legutóbbi autópályás úton vettem észre, hogy a fogyasztásom kb 1-1,5 literrel megnőtt. Tankolni mindig OMV-nél tankolok mostanában sima gázolajat nem premium-ot. A lábam nem lett nehezebb, 130-as tempónál 7 liter körül alakul most ami szerintem sok. Régebben 5,7-6 között volt valahol. Ez mitől lehet? Esetleg most ezzel az árstoppos vagy MOL-tol kapja az OMV-is a gazolajat dolog okozhat ilyet?

Üdv,
szerintem nem. Nézd át a turbó csöveket,hátha szökik a nyomás. De simán lehetnek másokat körülmények is....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #39676 Dátum: 2022.06.23 csütörtök, 13:32:21 »

Sziasztok,

Legutóbbi autópályás úton vettem észre, hogy a fogyasztásom kb 1-1,5 literrel megnőtt. Tankolni mindig OMV-nél tankolok mostanában sima gázolajat nem premium-ot. A lábam nem lett nehezebb, 130-as tempónál 7 liter körül alakul most ami szerintem sok. Régebben 5,7-6 között volt valahol. Ez mitől lehet? Esetleg most ezzel az árstoppos vagy MOL-tol kapja az OMV-is a gazolajat dolog okozhat ilyet?

Üdv,
guminyomás? szél?
nekem múltkor 8,5 - 9 körül evett pályán, mert folyamatosan széllel szemben mentem
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39677 Dátum: 2022.07.09 szombat, 22:44:37 »

Sziasztok!
Nem régen vagyok mondeo tulaj.
Vettem februárban egy nagyon jó állapotú mk iv mondeo-t.
2008-as évjárat, 2.0 tdci qxba 140 le
147e km-es modell, igazolt.

Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy van-e valakinek olyanra esetleg vagy megoldása vagy tanácsa, hogy nagyon lomha az autó.
Na most nem úgy lomha, hogy városban használták és letapadt stb, mert már 5 hónapja nálam van, voltam PowerFord-nál és 170Le-re feltette nekem.

Azonban mostanában kezdem érezni, hogy lomhácska. Maga a teljesítményével nincs gond olyan szempomntból, hogy ha kipörög, akkor tudok dinamikusan haladni, előzni stb.
Itt a bibi, hogy HA kipörög, mert igen igen lassan indul meg, ahoz képest eléggé nyomnom kelll egy ideig a gázt, hogy elkezdjen csinálni valamit.
Gondolkodik, majd megy az magának és utánna ha megvan a turbónyomás sebesség és ford. szám akkor dinamikus lehet előzni és megy mint állat.
Csak a turbónyomás lassú,és nehezen megy olyan ford számba ahol megindul.
Illetve 3200-3500 felett off azután már szinte nem is húz...
Nem rángat, nincsenek csörgő zörgő hangok, teljesen olaj mentes alul is, turbó rendben van, gyertyák újak, dpf nincs eltömődve regenerál is rendesen, hibakódmentes..

Mi lehet esetleg a probléma?
Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39678 Dátum: 2022.07.10 vasárnap, 06:47:33 »

Sziasztok!
Nem régen vagyok mondeo tulaj.
Vettem februárban egy nagyon jó állapotú mk iv mondeo-t.
2008-as évjárat, 2.0 tdci qxba 140 le
147e km-es modell, igazolt.

Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy van-e valakinek olyanra esetleg vagy megoldása vagy tanácsa, hogy nagyon lomha az autó.
Na most nem úgy lomha, hogy városban használták és letapadt stb, mert már 5 hónapja nálam van, voltam PowerFord-nál és 170Le-re feltette nekem.

Azonban mostanában kezdem érezni, hogy lomhácska. Maga a teljesítményével nincs gond olyan szempomntból, hogy ha kipörög, akkor tudok dinamikusan haladni, előzni stb.
Itt a bibi, hogy HA kipörög, mert igen igen lassan indul meg, ahoz képest eléggé nyomnom kelll egy ideig a gázt, hogy elkezdjen csinálni valamit.
Gondolkodik, majd megy az magának és utánna ha megvan a turbónyomás sebesség és ford. szám akkor dinamikus lehet előzni és megy mint állat.
Csak a turbónyomás lassú,és nehezen megy olyan ford számba ahol megindul.
Illetve 3200-3500 felett off azután már szinte nem is húz...
Nem rángat, nincsenek csörgő zörgő hangok, teljesen olaj mentes alul is, turbó rendben van, gyertyák újak, dpf nincs eltömődve regenerál is rendesen, hibakódmentes..

Mi lehet esetleg a probléma?

Élő adatott kellene nézni, abból sokminden kiderülhet.
Miért hiszed,hogy a turbó rendben, csőveket átnéztétek,hogy biztosan nincs kilazulva a bilincs,vákum csövek rendben vannak,nem lóg,kotyog a turbó tengeje,
geo nincs-e leragadva vagy nehezen mozog-e
mikor volt kitisztitva a levegő beőmlő/szivósor/,egr, és a többiek
igy hirtelen ennyi jutot eszembe
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39679 Dátum: 2022.07.10 vasárnap, 08:06:37 »

a levegő beömlő szívósor egr az 1 hete lett szétszedve kipucolva
turbot nem szedtük szét, de a csüvek, bilincsek és vákumcsövek rendben!
Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
bakolaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #39680 Dátum: 2022.07.26 kedd, 11:48:26 »

Kedves Fórumtársak,

Az ellmúlt napokban megereszkedett a tetőkárpit az autómban. Az lenne a kérdésem, hogy van-e valakinek tapasztalata, hogy hol érdemes kárpitoztatni a tálcát (Bp. és vonzáskörzete)?
Találtam interneten kárpitos cégeket, akik foglalkoznak ilyen jellegű tevékenységgel, de szívesebben viszem oda az autót, ahonnan van tapasztalat és megfelelelőnek bizonyult.
Válszokat, ajánlásokat előre is köszönöm.

Üdv BL.
« Utoljára szerkesztve: 2022.07.26 kedd, 15:41:46 írta bakolaci » Naplózva

2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #39681 Dátum: 2022.07.26 kedd, 15:03:12 »

Szia!

Köszi, időközben pont ilyet vettem. Esztétikai gondot, valamint az lehetséges beázást valóban megszűnteti, de az antenna funkciót sajnos nem látja el, még átalakitva sem.
Úgy fest, hogy csak nem úszom meg a kábel cseréje nélkül   finom

Úgy néz ki, hogy nálam az antennához 3 kábel megy, egyik a GPS, a másik kettő pedig a rádióadásért felel. Ez a két kábel lehet, hogy azért van, mert aktív az antenna, tehát lehetséges az, hogy az antenna talpában van erősítő gyárilag? A fejegység egyébként gyári Blaupunkt NX
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #39682 Dátum: 2022.07.27 szerda, 07:21:00 »

Úgy néz ki, hogy nálam az antennához 3 kábel megy, egyik a GPS, a másik kettő pedig a rádióadásért felel. Ez a két kábel lehet, hogy azért van, mert aktív az antenna, tehát lehetséges az, hogy az antenna talpában van erősítő gyárilag? A fejegység egyébként gyári Blaupunkt NX
Nekem is cserélni kellett az antennát, gyári mk3-as antenna került rá, de nekem nem kellett GPS-es.
A GPS-es mk3-as antenna helyére meg GPS nélküli ment kábellel együtt, szerintem annyira nem vészes a kábelcsere, és bontósoknál szerintem olcsón beszerezhető.
A GPS antennát meg helyettesítheted egy utángyártott fakra csatissal.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39683 Dátum: 2022.07.27 szerda, 10:13:29 »

Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy nemrégen feltettem itt kérdést, hogy kicsit lomha az autó.
Néztünk élő adatot forscan-el, és az injectoroknak kijött egy érték, viszont sajnos google-ba nem találok sehol alternativát, hogy mennyi a normál érték, itt esetleg tudja valaki, hogy mennyi a normál érték, terhelés nélküli és terheléses állapotban? Illetve, hogy akkor amit kaptam az rendben van-e vagy sem?

Class 6-os befecskendezők vannak benne.

https://kepkuldes.com/image/UXM5Eg
https://kepkuldes.com/image/UXMvf7
https://kepkuldes.com/image/UXMpVQ
https://kepkuldes.com/image/UXMne5

Cylinder balance 1 idle: 0.95167464
Cylinder balance 2 idle: 1.03993848
Cylinder balance 3 idle: 1.02400704
Cylinder balance 4 idle: 0.92359624

https://kepkuldes.com/image/UXMjfy

Cylinder balance 1 max: 1.00007936
Cylinder balance 2 max: 1.00007936
Cylinder balance 3 max: 1.00007936
Cylinder balance 4 max: 1.00007936

https://kepkuldes.com/image/UXMtXc

Egyébként volt egr takaritás, szivosor beömlő takaritás, dpf az 2% a load-ja, minden rendben van, hibakódmentes az autó egyébként, porszáraz, a befecskendezőknél is, alul is, sehol egy olajnyom hálisten.

Illetve, még olyan kérdésem lenne, hogy az injector programozásnál mit jelent a 4 az 5 és a 6-os szám, Forscanbe át lehet programozni az injectorokat, de mit jelent hogy 4-es vagy 5-ös vagy 6-os programozású az injector.

Válaszokat előre is köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2022.07.27 szerda, 15:02:31 írta petibarsi » Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39684 Dátum: 2022.07.27 szerda, 16:45:19 »

Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy nemrégen feltettem itt kérdést, hogy kicsit lomha az autó.
Néztünk élő adatot forscan-el, és az injectoroknak kijött egy érték, viszont sajnos google-ba nem találok sehol alternativát, hogy mennyi a normál érték, itt esetleg tudja valaki, hogy mennyi a normál érték, terhelés nélküli és terheléses állapotban? Illetve, hogy akkor amit kaptam az rendben van-e vagy sem?

Class 6-os befecskendezők vannak benne.

https://kepkuldes.com/image/UXM5Eg
https://kepkuldes.com/image/UXMvf7
https://kepkuldes.com/image/UXMpVQ
https://kepkuldes.com/image/UXMne5

Cylinder balance 1 idle: 0.95167464
Cylinder balance 2 idle: 1.03993848
Cylinder balance 3 idle: 1.02400704
Cylinder balance 4 idle: 0.92359624

https://kepkuldes.com/image/UXMjfy

Cylinder balance 1 max: 1.00007936
Cylinder balance 2 max: 1.00007936
Cylinder balance 3 max: 1.00007936
Cylinder balance 4 max: 1.00007936

https://kepkuldes.com/image/UXMtXc

Egyébként volt egr takaritás, szivosor beömlő takaritás, dpf az 2% a load-ja, minden rendben van, hibakódmentes az autó egyébként, porszáraz, a befecskendezőknél is, alul is, sehol egy olajnyom hálisten.

Illetve, még olyan kérdésem lenne, hogy az injector programozásnál mit jelent a 4 az 5 és a 6-os szám, Forscanbe át lehet programozni az injectorokat, de mit jelent hogy 4-es vagy 5-ös vagy 6-os programozású az injector.

Válaszokat előre is köszi!

Egy turbó élő adat se ártana, mert az is lehet ludas. ha mindent tisztítottatok, akkor egy full adaptáció törlés se ártott volna.
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39685 Dátum: 2022.07.27 szerda, 20:34:53 »

Egy turbó élő adat se ártana, mert az is lehet ludas. ha mindent tisztítottatok, akkor egy full adaptáció törlés se ártott volna.

Az a baj nem találom forscanba a turbóra vonatkozó diag infokat..
csak olyan van hogy turbo lapát állás érzékelő
Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39686 Dátum: 2022.07.27 szerda, 20:36:41 »

Egy turbó élő adat se ártana, mert az is lehet ludas. ha mindent tisztítottatok, akkor egy full adaptáció törlés se ártott volna.

egyébként a full adapt törléssel pl a powerford által telepitett műszerfal magyarositás/frissités, illetve a 170 le chip az nem megy el ugye?
Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39687 Dátum: 2022.07.28 csütörtök, 06:18:54 »

Az a baj nem találom forscanba a turbóra vonatkozó diag infokat..
csak olyan van hogy turbo lapát állás érzékelő
egyébként a full adapt törléssel pl a powerford által telepitett műszerfal magyarositás/frissités, illetve a 170 le chip az nem megy el ugye?

Pedig turbó nyomásnak lenni kellene és azzal lehetne nézni, hogy húzatáskor eléri e a 2.5 bart és mindaddig tartja míg nyomod neki.

Nem nem törli ,ez csak a kocsi által tanult értékeket törli
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #39688 Dátum: 2022.07.28 csütörtök, 07:23:19 »

Pedig turbó nyomásnak lenni kellene és azzal lehetne nézni, hogy húzatáskor eléri e a 2.5 bart és mindaddig tartja míg nyomod neki.

Nem nem törli ,ez csak a kocsi által tanult értékeket törli
A powerford féle tuninggal 2,7-re padlózáskor, utána meg beáll 2,5-re.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39689 Dátum: 2022.07.28 csütörtök, 09:30:37 »

egyébként a full adapt törléssel pl a powerford által telepitett műszerfal magyarositás/frissités, illetve a 170 le chip az nem megy el ugye?
MAP értékek kellenek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39690 Dátum: 2022.07.28 csütörtök, 11:53:24 »

MAP értékek kellenek.

Ma csinálok róla élő map adatot akkor feltöltöm illetve megpróbálom a turbót is megkeresni.
Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39691 Dátum: 2022.07.28 csütörtök, 14:31:28 »

MAP értékek kellenek.


Csináltam egy full adaptációs érték törlést a kocsin és Meg is csináltam egy diagot menetközben, egyszerűen sehol sincsen turbo nyomás érték a forscanben nekem..
Map adatok vannak. feltöltöm a képet és feltöltöm az fsl diag-ot is.

https://kepkuldes.com/image/Ucd3bN

https://kepkuldes.com/image/UcdKyq

https://kepkuldes.com/image/UcdZIA

https://kepkuldes.com/image/UcdfWF


itt lenne az fsl file a diagrol

https://a.fajlkuldes.com/KFchgpxlStTp.fsl
« Utoljára szerkesztve: 2022.07.28 csütörtök, 14:34:15 írta petibarsi » Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39692 Dátum: 2022.07.28 csütörtök, 14:34:48 »

A powerford féle tuninggal 2,7-re padlózáskor, utána meg beáll 2,5-re.  vigyor3

lentebb vannak a képek, de azok szerint vagyis a diag szerint nekem padlózáskor is csak 2.5 bar a max. :/
Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #39693 Dátum: 2022.07.28 csütörtök, 15:26:14 »

lentebb vannak a képek, de azok szerint vagyis a diag szerint nekem padlózáskor is csak 2.5 bar a max. :/
Lehet rosszul emlékszem, és annyi a különbség a gyárihoz képest, hogy padlózás után pár másodperccel nem veszi vissza, hanem kint is tartja ezt azértéket.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39694 Dátum: 2022.07.29 péntek, 06:49:23 »

lentebb vannak a képek, de azok szerint vagyis a diag szerint nekem padlózáskor is csak 2.5 bar a max. :/

Az a 2.5 bar teljesen jó érték. Inkább a képekből az derül ki ,hogy nem tartja a 2.5 bart folyamatosan, hanem csak felugrik és vissza is ejti rögtön.

Nekem akkor csinált ilyet,mikor rossz volt a beállítás a turbó vezérlőnek, ráadásul ez egy friss felújított turbó volt (akkor hoztam el a felújításról) és friss felrakás után.
Visszamentem a sráchoz és mondtam neki valami nem jó abban a gyári beállításban, elkezdtük állítgatni ,én meg mentem a próba köröket élő adattal és nyomás órával,
míg jó nem lett. Eredmény fél fok nyitás a geon (ez kb 1mm-t jelent) és azóta is tökéletesen teszi a dolgát.
Ez MK3-nál volt és elektromos turbó állítóval
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39695 Dátum: 2022.07.29 péntek, 19:29:42 »

Az a 2.5 bar teljesen jó érték. Inkább a képekből az derül ki ,hogy nem tartja a 2.5 bart folyamatosan, hanem csak felugrik és vissza is ejti rögtön.

Nekem akkor csinált ilyet,mikor rossz volt a beállítás a turbó vezérlőnek, ráadásul ez egy friss felújított turbó volt (akkor hoztam el a felújításról) és friss felrakás után.
Visszamentem a sráchoz és mondtam neki valami nem jó abban a gyári beállításban, elkezdtük állítgatni ,én meg mentem a próba köröket élő adattal és nyomás órával,
míg jó nem lett. Eredmény fél fok nyitás a geon (ez kb 1mm-t jelent) és azóta is tökéletesen teszi a dolgát.
Ez MK3-nál volt és elektromos turbó állítóval

Hát ennek nem volt felújítva, se állítva se cserélve a turbója .. :/
De szerintem nem ejti rögtön, egy picit fenntartja, de ha a nyomás jó akkor legalabb az rendben..

llehet hogy a pierburg, turbó nyomásszabályzó szelep lenne rossz? lehetséges ez miatt van ez?
Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39696 Dátum: 2022.08.10 szerda, 11:23:10 »

Sziasztok.
Az lenne a kérdésem, hogy 2008-as 2.0 tdci 140 le motorba(QXBA) olajcserénél Castrolt használtunk eddig is, és nem volt náluk amit szoktam magnatec 5w30 A5/B5- helyette mondták tökéletesen jó lesz bele Castrol Edge Titanium FST 5w30 C3.
Elhoztam, lecseréltük, de csak kíváncsi voltam, és a kocsi előírása ugye M2CWSS913-D.(A5/B5)
Azonban ez a castrol edge, ezt a jóváhagyást nem tudja..illetve olvasgattam kicsit, és írták, hogy amelyik motornak A5/B5 az előírása abba C3-as olajat nem szabad önteni, mert nem a legjiobb neki, meg az olajat kinyírja és az olajfogyasztás is megnő stb..

Nektek mi a véleményetek?

Menjek, cseréljem le, vagy kifussa a 10ezret és elég utánna? fog kárt csinálni benne? vagy azért  a C3-al is elmegy?

Mindig 10ezrenként cserélek amúgy, csak hát most.. ez van..

Előre is köszi a válaszokat.
Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #39697 Dátum: 2022.08.10 szerda, 14:35:54 »

Sziasztok.
Az lenne a kérdésem, hogy 2008-as 2.0 tdci 140 le motorba(QXBA) olajcserénél Castrolt használtunk eddig is, és nem volt náluk amit szoktam magnatec 5w30 A5/B5- helyette mondták tökéletesen jó lesz bele Castrol Edge Titanium FST 5w30 C3.
Elhoztam, lecseréltük, de csak kíváncsi voltam, és a kocsi előírása ugye M2CWSS913-D.(A5/B5)
Azonban ez a castrol edge, ezt a jóváhagyást nem tudja..illetve olvasgattam kicsit, és írták, hogy amelyik motornak A5/B5 az előírása abba C3-as olajat nem szabad önteni, mert nem a legjiobb neki, meg az olajat kinyírja és az olajfogyasztás is megnő stb..

Nektek mi a véleményetek?

Menjek, cseréljem le, vagy kifussa a 10ezret és elég utánna? fog kárt csinálni benne? vagy azért  a C3-al is elmegy?

Mindig 10ezrenként cserélek amúgy, csak hát most.. ez van..

Előre is köszi a válaszokat.
még mindig francia motor, psa szabványt nézegesd, ha már szeretnéd tudni, hogy mi való bele
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39698 Dátum: 2022.08.10 szerda, 15:20:23 »

Sziasztok.
Az lenne a kérdésem, hogy 2008-as 2.0 tdci 140 le motorba(QXBA) olajcserénél Castrolt használtunk eddig is, és nem volt náluk amit szoktam magnatec 5w30 A5/B5- helyette mondták tökéletesen jó lesz bele Castrol Edge Titanium FST 5w30 C3.
Elhoztam, lecseréltük, de csak kíváncsi voltam, és a kocsi előírása ugye M2CWSS913-D.(A5/B5)
Azonban ez a castrol edge, ezt a jóváhagyást nem tudja..illetve olvasgattam kicsit, és írták, hogy amelyik motornak A5/B5 az előírása abba C3-as olajat nem szabad önteni, mert nem a legjiobb neki, meg az olajat kinyírja és az olajfogyasztás is megnő stb..

Nektek mi a véleményetek?

Menjek, cseréljem le, vagy kifussa a 10ezret és elég utánna? fog kárt csinálni benne? vagy azért  a C3-al is elmegy?

Mindig 10ezrenként cserélek amúgy, csak hát most.. ez van..

Előre is köszi a válaszokat.
a ford most Castrol Magnatec olajat tölt az autókba,szűrővel 6liter olaj 30pénz.Hogy tönkre megy-e ettől a motor amit beletöltöttél(kétlem),nincs ember aki megmondja a tutit.
Ha nagyon zavar cseréld le,de 10et azzal is elmegy,full szintetikus az is,még ha más a specifikációja,akkor is. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
edi68
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55

2011 Mondeo 2.2 TDCI 147KW


E-mail
« Új hozzászólás #39699 Dátum: 2022.08.13 szombat, 13:55:05 »

üdv.
folyamatosan a turbo tol kapom  az üzenetet hogy hiba.
A legutobbi P003A hibakód volt.
mi lehet a gond?
köszönöm elöre is a segitséget.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 787 788 789 790 791 792 793 [794] 795 796 797 798 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.