Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:08:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 788 789 790 791 792 793 794 [795] 796 797 798 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12015964 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39700 Dátum: 2022.08.13 szombat, 16:47:02 »

üdv.
folyamatosan a turbo tol kapom  az üzenetet hogy hiba.
A legutobbi P003A hibakód volt.
mi lehet a gond?
köszönöm elöre is a segitséget.
lukas turbócső,szoruló geo lapátok,hibás turbó elektronika.Megkell keresni a hibát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #39701 Dátum: 2022.08.20 szombat, 20:38:48 »

Sziasztok!

Tudtok abban segíteni hogy egy Mk4 2,0 tdci Fl 2014, txba olajcsere után miért nem engedi resetelni az olajcsere intervallum kijelzést. Természetesen a fék+gázpedál együttes nyomására reagál, de nyugtázás után visszateszi az üzenetet......
DPF regeneráció minden esetben rendben lefut.

A segítséget előre is köszönöm.

 
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39702 Dátum: 2022.08.21 vasárnap, 07:07:54 »

Sziasztok!

Tudtok abban segíteni hogy egy Mk4 2,0 tdci Fl 2014, txba olajcsere után miért nem engedi resetelni az olajcsere intervallum kijelzést. Természetesen a fék+gázpedál együttes nyomására reagál, de nyugtázás után visszateszi az üzenetet......
DPF regeneráció minden esetben rendben lefut.

A segítséget előre is köszönöm.

 

Az oké hogy lemegy, de hogy csinálod

minden ajtónak be kell lenni-e zárva,mozorháztető is lezárva
ablakoknak fent kell lenni-e
kézifék behuzva
2 pedál állandó nyomvatartása mellet gyujtást ráadni
ha kiirta hogy reset leokézni és csak azután felengedni a két pedált

nálam igy müködik
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #39703 Dátum: 2022.08.21 vasárnap, 10:16:03 »

Igen, én is így csinálom. Több fordot is simán reseteltem mindig működött. Nem érem mi lehet a baj.




Az oké hogy lemegy, de hogy csinálod

minden ajtónak be kell lenni-e zárva,mozorháztető is lezárva
ablakoknak fent kell lenni-e
kézifék behuzva
2 pedál állandó nyomvatartása mellet gyujtást ráadni
ha kiirta hogy reset leokézni és csak azután felengedni a két pedált

nálam igy müködik
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39704 Dátum: 2022.08.22 hétfő, 16:55:29 »

Sziasztok!
Egy gyors kérdés.
Valakinek itt van tapasztalata HHO Carbon cleaning-es tisztitással, vagy bármilyen hidrogénes motortisztitással?

Másik kérdés, egyáltalán, valaki javasolja, megéri?

149000km-et futott 2.0tdci mondeo-rol van szó.

előre is köszi a segitséget!
Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39705 Dátum: 2022.08.22 hétfő, 19:47:17 »

Sziasztok!
Egy gyors kérdés.
Valakinek itt van tapasztalata HHO Carbon cleaning-es tisztitással, vagy bármilyen hidrogénes motortisztitással?

Másik kérdés, egyáltalán, valaki javasolja, megéri?

149000km-et futott 2.0tdci mondeo-rol van szó.

előre is köszi a segitséget!

Parasztvakitás vannak leleplező videok a youtuben.

ha nagyon füstől esetleg, akkor kell neki egy levegő beomlo tisztitás + egr levakolás és kiiratás és már jól is van
ez többet ér mindenféle gázositásnál
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #39706 Dátum: 2022.08.25 csütörtök, 17:00:03 »

Sziasztok!
Létezik olyan, hogy tetőablakon tömítést cserélni?
Jelentős mennyiségű víz folyik be, hordja be a koszt, port, az meg eldugítja a lefolyót állandóan, megint csupa víz belül az autó, az elmúlt napok esőzése miatt.
Javíthatóak ezek egyáltalán? vagy mi a megoldás?
Múltkor az egyik hátsó volt eldugulva, akkorát kellett bontani, hogy hozzáférjek, hogy ihajj.

A másik futóműves gond. Nyalja a gumi szélét az autó, konstans jobbra húz, de néha ballra is. De a jobbra a jellemzőbb.
A széles nyárinál jobban érződik, mint a keskenyebb télinél, de van mindkettőnél.
Kerekeket csereberéltük, elől/hátul helyzet ugyanaz.
Ehhez kapcsolódik, ha a széles nyári van fent, parkolás közben teljesen kietekert kormánynál ritka hülye hangja van, mintha pattogna a kerék, és érződik is az autó elején, ahogy kanyarodik, hogy vmi nem stimmel. Nem ér bele a kerék a dobbetétbe.
2 különböző futóműves állított rajta, egymástól függetlenül. Értékek jók. Szilenteket mindkettő átnézte, szerintük jó.
A hátsók is be lett állítva, a berhodt excentert cserélték. Mégis fhos.
Az egyik szerint lóg a kormánymű, esetleg ettől. Lehet esetleg ettől?

Köszönettel

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39707 Dátum: 2022.08.25 csütörtök, 17:27:23 »

Sziasztok!
Létezik olyan, hogy tetőablakon tömítést cserélni?
Jelentős mennyiségű víz folyik be, hordja be a koszt, port, az meg eldugítja a lefolyót állandóan, megint csupa víz belül az autó, az elmúlt napok esőzése miatt.
Javíthatóak ezek egyáltalán? vagy mi a megoldás?
Múltkor az egyik hátsó volt eldugulva, akkorát kellett bontani, hogy hozzáférjek, hogy ihajj.

A másik futóműves gond. Nyalja a gumi szélét az autó, konstans jobbra húz, de néha ballra is. De a jobbra a jellemzőbb.
A széles nyárinál jobban érződik, mint a keskenyebb télinél, de van mindkettőnél.
Kerekeket csereberéltük, elől/hátul helyzet ugyanaz.
Ehhez kapcsolódik, ha a széles nyári van fent, parkolás közben teljesen kietekert kormánynál ritka hülye hangja van, mintha pattogna a kerék, és érződik is az autó elején, ahogy kanyarodik, hogy vmi nem stimmel. Nem ér bele a kerék a dobbetétbe.
2 különböző futóműves állított rajta, egymástól függetlenül. Értékek jók. Szilenteket mindkettő átnézte, szerintük jó.
A hátsók is be lett állítva, a berhodt excentert cserélték. Mégis fhos.
Az egyik szerint lóg a kormánymű, esetleg ettől. Lehet esetleg ettől?

Köszönettel


ez toronycsapágyra jellemző... Roll Eyes Azt nem nézték,hogy lóg-e?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #39708 Dátum: 2022.08.25 csütörtök, 20:19:43 »

ez toronycsapágyra jellemző... Roll Eyes Azt nem nézték,hogy lóg-e?
nem tudom mit néztek...
Update: ma a hajógyári szigeten, hátul a betonozott üres placcon próbálgattam az autót. full kietekert kormány, előre is hátrais, jobbra is ballra is, semmmmmi hanja/ropogása/ugrálása nem volt..., innentől fogalmam sincs mikor csinálja, de néha igen, és olyankor a frász kerülget, hogy ez meg mi a...

update2: kitakarítottam a tetőablak lefolyókat, elöl a kosz összeállt egyfajta fikagombóccá, azért nem folyt le, bal hátul meg a csőben volt vmi anomália, azért nemakart lefolyni.
Most nem bontottam akkorát a tetőkárpiton, mint múltkor, "B" és "C" oszlop burkolat le, hátsó ülés feletti kapaszkodó le, és le lehetett húzni a tetőkárpitot annyira, hogy a csövet le tudjam húzni a tálcáról. Csővet sűrített levegővel átfújkodtam, most lefolyik. Kérdés meddig.
Sokan a fél kezüket odaadnák a tetőablakért, én meg azért, hogy ne legyen... Csak a bajnak van.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39709 Dátum: 2022.08.26 péntek, 14:38:46 »

Sziasztok!

Ezek alapján az adatok alapján nagyjából rendben lehet a motor, porlasztók, turbo, jók ezek az adatok?
mondeo mk4 2.0tdci 140le qxba

https://kepkuldes.com/image/UlTLNt
Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39710 Dátum: 2022.08.26 péntek, 16:03:23 »

Sziasztok!

Ezek alapján az adatok alapján nagyjából rendben lehet a motor, porlasztók, turbo, jók ezek az adatok?
mondeo mk4 2.0tdci 140le qxba

https://kepkuldes.com/image/UlTLNt

Nekem továbbra s a turbó nyomás az ami kiveri a biztit,borzasztóan SZAGGATOTT, annak padlógázon szinte felsőhatáron egyenes vonalat kellene huznia.
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
mk4laci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #39711 Dátum: 2022.08.28 vasárnap, 19:14:53 »

Sziasztok!
segítség kellene,mondeo mk4 2.0 duratech BA7 automnál hol találom a színkódot.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39712 Dátum: 2022.08.28 vasárnap, 20:34:58 »

Sziasztok!
segítség kellene,mondeo mk4 2.0 duratech BA7 automnál hol találom a színkódot.
B oszlop alja a vezető ajtónál.
A betű a színkódja,a szám az évjárat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mk4laci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #39713 Dátum: 2022.08.28 vasárnap, 21:01:50 »

B oszlop alja a vezető ajtónál.
A betű a színkódja,a szám az évjárat.
Nem stimmel,anyósülésnél van adattábla .A sor az alvázszám.Ez tartalmazná a színkódot?Sajnos nem találom hogyan kell visszafejteni,pedig régebben megtaláltam.Most nem tudok rákeresni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39714 Dátum: 2022.08.28 vasárnap, 21:14:19 »

Nem stimmel,anyósülésnél van adattábla .A sor az alvázszám.Ez tartalmazná a színkódot?Sajnos nem találom hogyan kell visszafejteni,pedig régebben megtaláltam.Most nem tudok rákeresni.
Bocs,a vezető ajtó élének az alján kell keresni...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mk4laci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #39715 Dátum: 2022.08.28 vasárnap, 21:32:35 »

Bocs,a vezető ajtó élének az alján kell keresni...
Köszönöm,megnézem!
Naplózva
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39716 Dátum: 2022.08.29 hétfő, 08:57:46 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy az autómban(MK4 2008 2.0tdci 140le QXBA) van most 150000 KM.
Mikor megvettem 138000km volt benne, rögtön le is cseréltük megvétel után az olajat, a Ford Vagép-ben Miskolcon.
Most 148000km-nél, 10000 után megint lecseréltük, viszont az olajcsere resetet elfelejtettük.. de mivel vezetek mindent így úgy is tudom mikor volt és mikor kell.
Erre most 150000 km-nél kidobta az olajcsere lámpát a convers kijelzőn..
Na most azt nem értem egészen, hogy miért.
Mert az olajcsere intervalluma gyárilag 20000km és úgy is van ugye beállítva, viszont én 10000nél cseréltem, de ugye nem nulláztam, erre 12000km-nél feldobja.. hogyan és miért?

Az autó nézi az olajminőséget, és azért dobta ki, mert a computer úgyérzékeli, hogy annyi az olajnak, vagy mi?
Mert hát az új olajban 2000km van, tehát az olaj nem lehet ***.. :/

valaki tud magyarázatot rá?
Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #39717 Dátum: 2022.08.29 hétfő, 09:22:43 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy az autómban(MK4 2008 2.0tdci 140le QXBA) van most 150000 KM.
Mikor megvettem 138000km volt benne, rögtön le is cseréltük megvétel után az olajat, a Ford Vagép-ben Miskolcon.
Most 148000km-nél, 10000 után megint lecseréltük, viszont az olajcsere resetet elfelejtettük.. de mivel vezetek mindent így úgy is tudom mikor volt és mikor kell.
Erre most 150000 km-nél kidobta az olajcsere lámpát a convers kijelzőn..
Na most azt nem értem egészen, hogy miért.
Mert az olajcsere intervalluma gyárilag 20000km és úgy is van ugye beállítva, viszont én 10000nél cseréltem, de ugye nem nulláztam, erre 12000km-nél feldobja.. hogyan és miért?

Az autó nézi az olajminőséget, és azért dobta ki, mert a computer úgyérzékeli, hogy annyi az olajnak, vagy mi?
Mert hát az új olajban 2000km van, tehát az olaj nem lehet ***.. :/

valaki tud magyarázatot rá?


20000 km vagy egy év az olajcsere periódusa.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39718 Dátum: 2022.08.29 hétfő, 09:37:45 »

20000 km vagy egy év az olajcsere periódusa.

Igen, ezt én tudom, és úgy is van beállítva.
Azonban most februárban volt az olaj lecserélve a megvásárlás után, a ford szervízben és ott ki is nullázták, most pedig itthon magunknak cseréltük, viszont nem reseteltük az olajcserét.

Viszont se 20000km se 1 év nem telt el, 12000km telt el és feldobta, kérdésem az hogy miért?
Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #39719 Dátum: 2022.08.29 hétfő, 20:29:37 »

Igen, ezt én tudom, és úgy is van beállítva.
Azonban most februárban volt az olaj lecserélve a megvásárlás után, a ford szervízben és ott ki is nullázták, most pedig itthon magunknak cseréltük, viszont nem reseteltük az olajcserét.

Viszont se 20000km se 1 év nem telt el, 12000km telt el és feldobta, kérdésem az hogy miért?
A regenerációkat számolja. Ha a motor leállítása miatt gyakran nem tudja befejezni, akkor meglepően hamar jelezhet olajcserét.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Feco
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #39720 Dátum: 2022.08.31 szerda, 22:07:32 »

Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni egy 2008-as mk4 2.0tdci gyönyörűséggel kapcsolatban. Ma volt az autó szerelőnél kerékcsapágy cserén. Ha már ott volt a kicsike kiolvasta a hibakódokat. 3 hibát talált: p0380 izzítógyertya( erre azt mondta ráérünk vele foglalkozni) p0184 tüzelőanyag hőmérséklet érzékelő szabálytalan( ez holnap cserélve lesz) p0069 Barometric pressure correlation (na ez az amire nem tért ki) ebben kérném a segítségeteket. Laikusként fogalmam sincs hogy mi lehet ez, vki tud esetleg ebben segíteni? Előre is köszi! Huh??
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39721 Dátum: 2022.09.01 csütörtök, 07:47:54 »

Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni egy 2008-as mk4 2.0tdci gyönyörűséggel kapcsolatban. Ma volt az autó szerelőnél kerékcsapágy cserén. Ha már ott volt a kicsike kiolvasta a hibakódokat. 3 hibát talált: p0380 izzítógyertya( erre azt mondta ráérünk vele foglalkozni) p0184 tüzelőanyag hőmérséklet érzékelő szabálytalan( ez holnap cserélve lesz) p0069 Barometric pressure correlation (na ez az amire nem tért ki) ebben kérném a segítségeteket. Laikusként fogalmam sincs hogy mi lehet ez, vki tud esetleg ebben segíteni? Előre is köszi! Huh??

Ha rossz az izzitógyertya ne hagyd, mert minél tovább van benne rossz gyertya annál jobban kokszosodik és belefog szakadni.
100 ezrenként amugy is cserélni kellene ha jó,ha rossz, szerintem cseréltesd ki ha már ugyis ott lesz a szerelőnél.

A p0069-re  https://avtotachki.com/hu/p0069-absolyutnoe-davlenie-v-kollektore-korrelyaciya-barometricheskogo-davleniya
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39722 Dátum: 2022.09.01 csütörtök, 07:59:02 »

Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni egy 2008-as mk4 2.0tdci gyönyörűséggel kapcsolatban. Ma volt az autó szerelőnél kerékcsapágy cserén. Ha már ott volt a kicsike kiolvasta a hibakódokat. 3 hibát talált: p0380 izzítógyertya( erre azt mondta ráérünk vele foglalkozni) p0184 tüzelőanyag hőmérséklet érzékelő szabálytalan( ez holnap cserélve lesz) p0069 Barometric pressure correlation (na ez az amire nem tért ki) ebben kérném a segítségeteket. Laikusként fogalmam sincs hogy mi lehet ez, vki tud esetleg ebben segíteni? Előre is köszi! Huh??
talán minden okozója a rossz izzítógyertya.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39723 Dátum: 2022.09.01 csütörtök, 11:31:30 »

2008-as mondeo mk4-be 2.0tdci 140 le qxba-ban manuális váltó olajat, és szervó olajat 150 zer km-után érdemes cserélni?
Most lépett át 150 ezer km-be, és kíváncsi vagyok, kell-e szükséges-e a manuális váltóban lecserélni az olajat, illetve a szervókormányműben a szervóolajat?

válaszokat köszi!
Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39724 Dátum: 2022.09.01 csütörtök, 19:39:49 »

2008-as mondeo mk4-be 2.0tdci 140 le qxba-ban manuális váltó olajat, és szervó olajat 150 zer km-után érdemes cserélni?
Most lépett át 150 ezer km-be, és kíváncsi vagyok, kell-e szükséges-e a manuális váltóban lecserélni az olajat, illetve a szervókormányműben a szervóolajat?

válaszokat köszi!
Nem kell cserélni, de ajánlott.
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #39725 Dátum: 2022.09.04 vasárnap, 17:39:06 »

Sziasztok! Mk4 2.0 TDCI-n 2012 kerékanyákat kell cserélnem (alufelnihez). Már sok gyáriról lenyalta a légkulcs a gumisnál a külső lemezt, így 18-as kulcs lett belőle. Eddig ok. A kereséskor megtalálom a (gyárin kívül ) a többit de azokon nem tudom biztosra, hogy pl. Febi, Swag amiket készít az is ilyen lehet, hogy lejön róla később a külső rész? A Face-n van aki árul utángyártott szettet, ő garantálja, hogy azon nincs plusz réteg, az egyben van, de annál kicsit tartok, hogy a menete mennyit bír ha légkulcsal használják.
Valaki vett már jó után gyártottat ami jó bírja? Esetleg link?
Köszi: Gábor
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39726 Dátum: 2022.09.04 vasárnap, 18:53:40 »

Sziasztok! Mk4 2.0 TDCI-n 2012 kerékanyákat kell cserélnem (alufelnihez). Már sok gyáriról lenyalta a légkulcs a gumisnál a külső lemezt, így 18-as kulcs lett belőle. Eddig ok. A kereséskor megtalálom a (gyárin kívül ) a többit de azokon nem tudom biztosra, hogy pl. Febi, Swag amiket készít az is ilyen lehet, hogy lejön róla később a külső rész? A Face-n van aki árul utángyártott szettet, ő garantálja, hogy azon nincs plusz réteg, az egyben van, de annál kicsit tartok, hogy a menete mennyit bír ha légkulcsal használják.
Valaki vett már jó után gyártottat ami jó bírja? Esetleg link?
Köszi: Gábor

Én vettem és teljesen jó , 3 éve használom
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39727 Dátum: 2022.09.05 hétfő, 12:05:38 »

Sziasztok szeretnék segítséget kérni!
Autó amiről szó van: Ford Mondeo Mk4 2.0 TDCi qxba 140le

Szeretnék beépíteni egy kartergáz/olajlecsapatót.
Igazából az lenne a kérdésem, ezt hová lehet kiépíteni a motortérben, mármint nem a helyre gondolok, hanem, hogy melyik csövek közé.
Mert ami az egr mellett kilp cső, az nem a szívósorba hanem az olajbetöltőbe csatlakozik be.
Melyik a kartergázcső, ami közé be tudom iktatni a lecsapatót.

Néhány kép, a kérdésre:

https://kepkuldes.com/image/iWSDuy

https://kepkuldes.com/image/iWSPo3

a kérdőjeles rész lenne az amire én gondolok,

köszi a segítséget!
Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #39728 Dátum: 2022.09.06 kedd, 18:30:31 »

Én vettem és teljesen jó , 3 éve használom
Megkérdeztem, hogy hol rendelted, kitől vetted?
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39729 Dátum: 2022.09.06 kedd, 18:56:18 »

Megkérdeztem, hogy hol rendelted, kitől vetted?

innen vettem  https://xn--defektjavt-s8a7e.hu/kerekcsavar/kerekanya/termek/mozgokupos-12x1-5x35-19-kerekanya
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #39730 Dátum: 2022.09.09 péntek, 17:44:46 »

Köszönöm!
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39731 Dátum: 2022.09.14 szerda, 13:12:21 »

sziasztok

valaki tud nekem segíteni?

2 dolog lenne.

1.: forscan-el kiolvasva a kocsit, 1 hibát hoz, mégpedig megnevezés szerint: Vezérlőegység leállítási teljesítménye nem megfelelő.
ez mire vonatkozik, mit jelent? mit lehet tenni? nagy baj?

2. Inditás után, elég ha hideg a motor, éjszaka után, vagy 200 km menet után, 10 percre leállítva majd újra beindítva is csinálj, hogy beindítom és elkezd eléggé hangos lenni a motor, és csattog, valahonnan a szervó szivattyútól jön a hang.
Kanyarodáskor amikor adok gázt, meg ilyen morgó mély hangot hallok, gyorsításkor.

Mitől lehet? valaki találkozott ilyennel?
Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39732 Dátum: 2022.09.14 szerda, 13:20:10 »

sziasztok

valaki tud nekem segíteni?

2 dolog lenne.

1.: forscan-el kiolvasva a kocsit, 1 hibát hoz, mégpedig megnevezés szerint: Vezérlőegység leállítási teljesítménye nem megfelelő.
ez mire vonatkozik, mit jelent? mit lehet tenni? nagy baj?

2. Inditás után, elég ha hideg a motor, éjszaka után, vagy 200 km menet után, 10 percre leállítva majd újra beindítva is csinálj, hogy beindítom és elkezd eléggé hangos lenni a motor, és csattog, valahonnan a szervó szivattyútól jön a hang.
Kanyarodáskor amikor adok gázt, meg ilyen morgó mély hangot hallok, gyorsításkor.

Mitől lehet? valaki találkozott ilyennel?
mi a hibakód?
A hangot nehéz lesz innen kitalálni...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39733 Dátum: 2022.09.14 szerda, 13:34:41 »

hű, hazaérek, megnézen, hirtelen nem tudom.
De nem a pcm modulban van a hiba az fix, hanem alatta hozza valamelyik modulban.
és csak ennyi a leírás, hogy a vezérlőegység leállítási teljesítménye nem megfelelő.

a hang, meg fixen a szervószivattyúból jön.. nem tudom azt szét lehet e szedni.. vagy valami, amikor terhelést kap akkor morog nagyon és mélyen.. gyorsításkor, meg kormány elfordításkor.
és kb 1.5 - 2 perc és elnémul és csak a motort hallani és szépen csendesen jár..
Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39734 Dátum: 2022.09.14 szerda, 16:00:39 »

hű, hazaérek, megnézen, hirtelen nem tudom.
De nem a pcm modulban van a hiba az fix, hanem alatta hozza valamelyik modulban.
és csak ennyi a leírás, hogy a vezérlőegység leállítási teljesítménye nem megfelelő.

a hang, meg fixen a szervószivattyúból jön.. nem tudom azt szét lehet e szedni.. vagy valami, amikor terhelést kap akkor morog nagyon és mélyen.. gyorsításkor, meg kormány elfordításkor.
és kb 1.5 - 2 perc és elnémul és csak a motort hallani és szépen csendesen jár..

Van pár vezérlő egység...kell az a kód.

Van benne megfelelő mennyiségű szervó olaj?Ellenőrizted?Mikor cserélted utoljára?Lehet cserélni kellene mindenképpen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39735 Dátum: 2022.09.14 szerda, 16:50:20 »

Maximumon van a szervóolaj szintje. Cserélve még nem volt.

Itt lesz a hibakódokról és a leírásról a kép:



itt lesznek még egyéb hibák is:







« Utoljára szerkesztve: 2022.09.14 szerda, 17:04:24 írta petibarsi » Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39736 Dátum: 2022.09.14 szerda, 17:11:01 »

Maximumon van a szervóolaj szintje. Cserélve még nem volt.

Itt lesz a hibakódokról és a leírásról a kép:



itt lesznek még egyéb hibák is:




"U" kódok kommunikációs hibák,gyakorlatilag adott pillanatban sikertelen vagy hibás kommunikációt jelentenek-ezek semmi jelentőséggel nem bírnak az autó működésében általában,csak ha adott modul abszolute nem működik.Hibakód törlése,és nyugalom lesz.
"B" kódok egyértelműek.A hiba fennállásáig törölni sem lehet.Ha megszűnik a hiba(megjavítod),törölni lehet.
« Utoljára szerkesztve: 2022.09.14 szerda, 17:12:54 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39737 Dátum: 2022.09.15 csütörtök, 09:08:50 »

Szarakodik az akksim, holnap már jön az új, beejti 9 v-ra a feszt indításkor, akkor az is okozhatja ezeket a kommunikációs hibákat.. gondolom, törlés után mindig visszajönnek..

Megszüntetném, csak nem tudom mi a baj.. az utasajtó, meg minden ajtó tökéletesen műküdik, azárás nyitás, minden.



Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39738 Dátum: 2022.09.15 csütörtök, 10:06:06 »

Szarakodik az akksim, holnap már jön az új, beejti 9 v-ra a feszt indításkor, akkor az is okozhatja ezeket a kommunikációs hibákat.. gondolom, törlés után mindig visszajönnek..

Megszüntetném, csak nem tudom mi a baj.. az utasajtó, meg minden ajtó tökéletesen műküdik, azárás nyitás, minden.




természetesen. Aksi csere után törölj mindent,lehet semmi nem jön majd vissza.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39739 Dátum: 2022.09.15 csütörtök, 11:39:47 »

természetesen. Aksi csere után törölj mindent,lehet semmi nem jön majd vissza.

rendben! köszi!

a morgó hangot, szerintem egy szervószivattyú cserével kezdem, mert az adja ki hangot, lehet csapágyas vagy nemtudom.
Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39740 Dátum: 2022.09.15 csütörtök, 12:49:02 »

rendben! köszi!

a morgó hangot, szerintem egy szervószivattyú cserével kezdem, mert az adja ki hangot, lehet csapágyas vagy nemtudom.
az olajcsere szerintem kézenfekvő (BB), első körben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39741 Dátum: 2022.09.15 csütörtök, 13:17:25 »

az olajcsere szerintem kézenfekvő (BB), első körben.

annak van külön leengedő csavarja?
Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #39742 Dátum: 2022.09.15 csütörtök, 13:53:43 »

annak van külön leengedő csavarja?
Nincs, úgy a legjobb szerintem, ha a visszatérő csövet bevezeted egy falkonba, és a tartályon ledugózod addig valamivel. Utána meg töltöd rá a frisset, miközben jár a motor. Ha már szép olaj jön vissza, akkor kész vagy.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39743 Dátum: 2022.09.15 csütörtök, 15:40:06 »

annak van külön leengedő csavarja?
ez ugyan mk3ra készült cikk,de a lényeg ugyan az,talán segít.... Roll Eyes
http://mondeo.hu/index.php?topic=6212.0

Képekkel.De mk3,szóval a hasonlóságot keresd!
http://www.mondeo.hu/FAQ/MK3_Olajak_csereje/kormanyszervo_olajcsere.pdf
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Foley
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



E-mail
« Új hozzászólás #39744 Dátum: 2022.09.23 péntek, 19:07:13 »

Sziasztok.

Tudnátok ajánlani egy jó szerelőt? Debrecen vagy környékén keresném.
Még a tavasszal vettem egy galaxy-t 2.2 TDCI motorral, és át szeretném nézetni még a hideg előtt.
Ami biztos, hogy szelepfedél tömítést kellene cserélni, meg a gázolaj szűrő is várja már a cserét.

Köszi
Zsolt

Naplózva

2009 2.2TDCI 175LE MKII Galaxy Individual Remapped-198LE 485Nm
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39745 Dátum: 2022.09.23 péntek, 19:53:12 »

Sziasztok.

Tudnátok ajánlani egy jó szerelőt? Debrecen vagy környékén keresném.
Még a tavasszal vettem egy galaxy-t 2.2 TDCI motorral, és át szeretném nézetni még a hideg előtt.
Ami biztos, hogy szelepfedél tömítést kellene cserélni, meg a gázolaj szűrő is várja már a cserét.

Köszi
Zsolt



Hajdúszoboszlón van Hzsolt92 keresrá itt és kérdezd meg tőle elvállal-e

http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=7027
« Utoljára szerkesztve: 2022.09.23 péntek, 19:55:25 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Foley
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



E-mail
« Új hozzászólás #39746 Dátum: 2022.09.24 szombat, 19:16:13 »

Hajdúszoboszlón van Hzsolt92 keresrá itt és kérdezd meg tőle elvállal-e

Köszi szépen.
Éppen most írtam neki privát üzenetet. (elvileg....mert nem látszik a kimenő üzentek között )

Zsolt

Naplózva

2009 2.2TDCI 175LE MKII Galaxy Individual Remapped-198LE 485Nm
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39747 Dátum: 2022.09.29 csütörtök, 10:59:06 »

mi a hibakód?
A hangot nehéz lesz innen kitalálni...

Szia, a hangot talán így sikerül kitalálni, ez egy videó, ugyan azt csinálja mint az enyém:

https://www.youtube.com/shorts/mYuZc0iGwaA



Indiítás után, mindegy, hogy hideg vagy meleg a motor, mindig indtás után és max 2 percig, de inkább 1perc és elhallgat és szépen jár a motor.
« Utoljára szerkesztve: 2022.09.29 csütörtök, 12:03:56 írta petibarsi » Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39748 Dátum: 2022.09.29 csütörtök, 12:09:15 »

Szia, a hangot talán így sikerül kitalálni, ez egy videó, ugyan azt csinálja mint az enyém:

https://www.youtube.com/shorts/mYuZc0iGwaA



Indiítás után, mindegy, hogy hideg vagy meleg a motor, mindig indtás után és max 2 percig, de inkább 1perc és elhallgat és szépen jár a motor.
ha a szervó szivattyú zajos,akkor nem csoda,hogy hideg vagy meleg a moci. Szervó olajat lecsrelted már?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #39749 Dátum: 2022.09.29 csütörtök, 12:26:03 »

Igen szervó olaj le lett cserélve a tartály is kitakaritva, a rendszerből az összes olaj kihajtva.
Feltöltve.
kormány kikönnyült teljesen rendben van.

Lehet hogy akkor nem is a szervószivattyúból jön esetleg?
Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
Oldalak: 1 ... 788 789 790 791 792 793 794 [795] 796 797 798 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.