Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:53:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11989805 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #800 Dátum: 2007.03.18 vasárnap, 11:22:00 »

Ha passatban túl van húzva 2.0-ás dízel 170pacival , akkor mi a helyzet a tervezett 2.0 TDCi 170lovas motorral?(2.0 16v 170pk TDCi DPF (roetfilter), 6-versnellingsbak handgeschakeld (vanaf begin 2008)
Az már máááás...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #801 Dátum: 2007.03.18 vasárnap, 11:23:00 »

Ja, méretre nagyobb. Vagy 10 centivel nagyobb tengelytáv... szélesebb is, hosszabb, magasabb. Ez jóóó...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #802 Dátum: 2007.03.18 vasárnap, 11:46:00 »

Ha passatban túl van húzva 2.0-ás dízel 170pacival , akkor mi a helyzet a tervezett 2.0 TDCi 170lovas motorral?(2.0 16v 170pk TDCi DPF (roetfilter), 6-versnellingsbak handgeschakeld (vanaf begin 2008)
Bizony akkor itt is túl fogják huzni. A jelenlegi 2 literes 130 lovasnál 1 literre 65 ló jut, ugyenez a 170 lovasnál 85 ló. A jelenlegi 2,2 155 lóva 70,45 ló/liter ha a PUG 2,7-esét nézem akkor ott olyan 76,6 körül van, vagy a az új 2,0 143 lovasnál 71,5/liter. Egyelőe a 85 ló/liter kivirit a mezönyből. Azért akárhogy is a jelenlegi 130 lovashoz képest több mint 30 %-al meghúzták. Még ha más is a gyártás technologia vagy más anyagokat használnának akkor is ekkora fejlődésről az elmúlt években nem hallottam. Ez szerintem egyelőre az élettartam rovásárára tudják csak megtenni. Tipikus japán módszer.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #803 Dátum: 2007.03.18 vasárnap, 12:25:00 »

Bizony akkor itt is túl fogják huzni. A jelenlegi 2 literes 130 lovasnál 1 literre 65 ló jut, ugyenez a 170 lovasnál 85 ló. A jelenlegi 2,2 155 lóva 70,45 ló/liter ha a PUG 2,7-esét nézem akkor ott olyan 76,6 körül van, vagy a az új 2,0 143 lovasnál 71,5/liter. Egyelőe a 85 ló/liter kivirit a mezönyből. Azért akárhogy is a jelenlegi 130 lovashoz képest több mint 30 %-al meghúzták. Még ha más is a gyártás technologia vagy más anyagokat használnának akkor is ekkora fejlődésről az elmúlt években nem hallottam. Ez szerintem egyelőre az élettartam rovásárára tudják csak megtenni. Tipikus japán módszer.
Hát, az lehet. Vagy tényleg még ekkora tartalék van ebben a technológiában.
A literteljesítménytől meg annyit, hogy 10 éve egy 1,8-as dízel 62 lovas volt (szívó), most meg 125... tíz év alatt 100%... 10%/év.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #804 Dátum: 2007.03.18 vasárnap, 18:08:00 »

Hát, az lehet. Vagy tényleg még ekkora tartalék van ebben a technológiában.
A literteljesítménytől meg annyit, hogy 10 éve egy 1,8-as dízel 62 lovas volt (szívó), most meg 125... tíz év alatt 100%... 10%/év.
1997-ben az 1896ccm-es TDI már 110 lovas volt. Az igaz, hogy más gyártók dízelei vagy 5 évvel el voltak maradva attól a motortól.( kivéve talán a Fiat 1,9tdid motorját, az nem sokkal volt rosszabb) Akkor a 2 liter körüli motoroknál ez volt az etalon.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #805 Dátum: 2007.03.18 vasárnap, 18:18:00 »

Most a legjobb széria 2.0-ás dízel szerintem a BMW-é, 177 lovas. Nem hiszem, hogy előbb szét lehetne hajtani mint bármelyik másikat, sőt....
Nem hiszem, hogy a próbapados próbákon spórolna bármelyik valamirevaló autógyártó is.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #806 Dátum: 2007.03.18 vasárnap, 18:25:00 »

1997-ben az 1896ccm-es TDI már 110 lovas volt. Az igaz, hogy más gyártók dízelei vagy 5 évvel el voltak maradva attól a motortól.( kivéve talán a Fiat 1,9tdid motorját, az nem sokkal volt rosszabb) Akkor a 2 liter körüli motoroknál ez volt az etalon.
Hogy jött ki az 5 év?
Egyébként a mondeo td motorja valamikor 93-ban jelent meg, ami 88 lovas volt.
Egyébként az első közvetlen befecskendezéses motor a fiatnál jelent meg, utána követte az A6. (Ez csak pusztán számmisztika, hogy melyik jelent meg előbb, nagy jelentősége nincs. Az audi jelentette be előbb, de a fiat hozta ki előbb szériában.)
Azért ne feledjük el a francia dízeleket sem (pug, rönyó). Azok akkor sem voltak rosszak.
Egyébiránt én nem tartom olyan nagy számnak sem a fiat dízelt, sem a tdi-t. Mindkettő falja az olajat, és elég gyorsan tönkremegy. És ma már rengeteg dízelmotor van, a többségük egész jó.
 
Érdekességképpen az első második generációs CR dízel (egy ütemben több befecskendezés) a mondeóé volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #807 Dátum: 2007.03.18 vasárnap, 19:27:00 »

Hogy jött ki az 5 év?
Egyébként a mondeo td motorja valamikor 93-ban jelent meg, ami 88 lovas volt.
Egyébként az első közvetlen befecskendezéses motor a fiatnál jelent meg, utána követte az A6. (Ez csak pusztán számmisztika, hogy melyik jelent meg előbb, nagy jelentősége nincs. Az audi jelentette be előbb, de a fiat hozta ki előbb szériában.)
Azért ne feledjük el a francia dízeleket sem (pug, rönyó). Azok akkor sem voltak rosszak.
Egyébiránt én nem tartom olyan nagy számnak sem a fiat dízelt, sem a tdi-t. Mindkettő falja az olajat, és elég gyorsan tönkremegy. És ma már rengeteg dízelmotor van, a többségük egész jó.
 
Érdekességképpen az első második generációs CR dízel (egy ütemben több befecskendezés) a mondeóé volt.
Nekem két TDI motoros autóm is volt és egyik sem ette az olajat.A tartósságról meg annyit, hogy egyiken sem kellett cserélni semmit!! Pedig akkoriban még elég nehéz lábam volt.
Az igaz, hogy most már elég sok jó dízel van, de a 90-es évek végén az a motor nagyon kiemelkedően jónak számított.Aki akkoriban ült át bármilyen más dízelből VW TDI-be az tudja.
A pdTDI az más tészta, arról már én is hallottam, hogy szereti az olajat... stb.
A Mondeo TDCi motorja szerintem is szuper, még mai viszonylatban is megállja a helyét, pedig már nem mai gyerek.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #808 Dátum: 2007.03.18 vasárnap, 19:33:00 »

Az olajfalásnál a pdtdi-re gondoltam.
Nekem egy 90 lovas tdi passattal volt dolgom, na az jó keveset fogyasztott, és ment is bátran. De ne offoljunk...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #809 Dátum: 2007.03.18 vasárnap, 19:38:00 »

Az olajfalásnál a pdtdi-re gondoltam.
Nekem egy 90 lovas tdi passattal volt dolgom, na az jó keveset fogyasztott, és ment is bátran. De ne offoljunk...
Igaz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #810 Dátum: 2007.03.19 hétfő, 18:45:00 »

Egy ismerősöm kinnt volt Svájcba,az autókiállításon.Az MKIV-et csak kinntről lehetett nézegetni,még beülni sem volt szabad!-:(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #811 Dátum: 2007.03.20 kedd, 12:18:00 »

Halee!  
Genfi autószalon a szombaton lement adásból.
A műsoridő közepe felé található az MKIV-ről pár dolog, bocsi a többi offért, mert egyrészt nem vágom a vágólapos témát, másrészt, vannak érdekes dolgok offéknál is.
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #812 Dátum: 2007.03.20 kedd, 19:34:00 »

Halee!  
Genfi autószalon a szombaton lement adásból.
A műsoridő közepe felé található az MKIV-ről pár dolog, bocsi a többi offért, mert egyrészt nem vágom a vágólapos témát, másrészt, vannak érdekes dolgok offéknál is.
Üdv:
05.50-től 7.40-ig pontosan!-:)
 
Angelnak tetszeni fog,az összeállításban van egy sötétkék mondi is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #813 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 08:56:00 »

05.50-től 7.40-ig pontosan!-:)
 
Angelnak tetszeni fog,az összeállításban van egy sötétkék mondi is.
Köszönöm a pontosítást! Azért a vágólapra visszatérve, asszem itt helyben mACSman-tól szeretnék ellesni némi trükköt!
Angel. Még nem reagált a témára.
Üdv.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #814 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 09:13:00 »

Köszönöm a pontosítást! Azért a vágólapra visszatérve, asszem itt helyben mACSman-tól szeretnék ellesni némi trükköt!
Angel. Még nem reagált a témára.
Üdv.
Mire kellene reagálnom?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #815 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 10:00:00 »

Mire kellene reagálnom?
A sötétkék MKIV-re
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #816 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 11:45:00 »

Mire kellene reagálnom?
#828!
Üdv:)
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #817 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 12:00:00 »

Halee!  
Genfi autószalon a szombaton lement adásból.
A műsoridő közepe felé található az MKIV-ről pár dolog, bocsi a többi offért, mert egyrészt nem vágom a vágólapos témát, másrészt, vannak érdekes dolgok offéknál is.
Üdv:
1,6 moci mi a fenének, még csak a kötelezője sem olcsóbb, mint a 2,0 nek.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #818 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 12:04:00 »

1,6 moci mi a fenének, még csak a kötelezője sem olcsóbb, mint a 2,0 nek.
Flottautó!
Hogy sokat menjenek vele, és esetleg kiderüljön egy-két nem várt fejlemény. Mert bármennyire is nyúztak egy-két példányt próbateremben, az élet az más. És ezt Kölnben is tudják.
Nálunk is azért ugrottak a Mondeo-k a cégből, mert abban legkissebbb moci 1,8L.
És 1,6-os a tender szerint a maximum.
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #819 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 12:12:00 »

1,6 moci mi a fenének, még csak a kötelezője sem olcsóbb, mint a 2,0 nek.
Nekem fordos mondta, hogy azért lesz 1.6, mert a passatban is van egyrészt, másrészt meg azt lehet reklámozni, hogy már x.999.999.- Ft-tól kapható. Igaz, hogy jobb érzésű ember nem vesz ilyet... Nincs xarabb, mint egy új, jó autóban ülve nem haladni a forgalommal.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #820 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 12:29:00 »

Szerintem egy ekkorka kategorias autoba 2.0i a minimum, amit beletennek. Szerintem.
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #821 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 13:59:00 »

Na mit? Ja csak ezt , azt hittem már olyan kép, hogy fater ül be az MKIV be, és neked a dja a TDCi kulcsát
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #822 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 14:21:00 »

Mijaza Hazakísérőfény ?
 
Te mesz elol, a rendorbacsik meg villogoval utanad vagymi ?  
 
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #823 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 14:53:00 »

Nem is tudom sírjak, vagy nevessek a titaniumot már 7 milláért adják, de majdhogy egy Trend MKIII jobban felszerelt nála.Ahoz, hogy a mostani MKIII Titanium szintet elérd az MKIV-ben legalább még 4 millát kell költened.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #824 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 14:59:00 »

wyctor,
 
az mind semmi. De mija lofax aza "Hazakísérőfény" ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #825 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 15:00:00 »

Es ez vajon utolag beszerelheto MKIII-ba ? Ahhh, hisz ezt ha beszelerjuk, mar nemis kiser, hanem visszuk Lehet, hogy egy toklampast kotnek a hatso lokosre, oszt aza hazakiserofeny ?
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #826 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 15:02:00 »

wyctor,
 
az mind semmi. De mija lofax aza "Hazakísérőfény" ?
Hol találtál ilyet?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #827 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 15:05:00 »

Wyctor,
 
Ambient oszlop, Funkcionalitas, kenyelem resz.
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #828 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 15:09:00 »

Látom, és megnéztem, hogy mi is az. A lámpát nyomatja még egy darabig, mikor már bezártad az autót, hogy a házadhoz menet hasra ne vágódj.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #829 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 15:11:00 »

Wyctor,
 
ha vazzeg, milyen hule feature ez ? En ha otthon beallnek, akkor max. a szemkozti betonfalat vilagitana. Vagy a lampa kiugrik a helyerol es utanad szalad, hogy vilagitson ? Nah az lenne am az igazi
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #830 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 15:13:00 »

Ezt mondjuk lehetne kombinalni azzal, hogy egy darabig dudalna is a verda, hogyha veletlenul megis vissza kell menj a verdahoz, akkor a hang alapjan megtalald
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #831 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 15:14:00 »

jo, tudom, ezt hivjak riasztonak Dudal meg villodzik eccere
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #832 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 15:16:00 »

Tehat akkor ezta hihetetlen featuret azoknak talaltak ki, akik ugyan meg tudnak venni egy Mondeot, de ahol laknak, ott nincs kozvilagitas, aram. Jol ertem ?
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #833 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 15:29:00 »

Tehat akkor ezta hihetetlen featuret azoknak talaltak ki, akik ugyan meg tudnak venni egy Mondeot, de ahol laknak, ott nincs kozvilagitas, aram. Jol ertem ?
Tudok olyan esetet, ahol jól jött volna, igaz, több van abból, amikor semmi értelme
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #834 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 17:03:00 »

Ügyes voltál
Igaz kissebb motorral de hasonló felszereltséggel kb. 250eFt-el kevesebbre jön ki az MKIV ára mint amibe a mostani MKIII f2 kerül.  
 
1.)Lehet hogy mégiscsak vannak csodák?  
2.)Vagy kihagytam valamit?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #835 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 17:45:00 »

Tudok olyan esetet, ahol jól jött volna, igaz, több van abból, amikor semmi értelme
Nekem egy bajom van vele, megpedig, hogy mindig hattal, tolatva allok be az udvarra.
Ez azt jelenti, hogy mivel csak elol van ilyen vilagitas, igy nem veszek IV-et amig be nem latjak, hogy szukseg van ilyen vilagitasra a hatso reszre is.
Remenykedem, hogy a facelift-ben mar lesz hatul is ilyen vilagitas.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #836 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 19:42:00 »

Ne xarjatok be. Sok minden fog még változni. Bőrszerkó sincs, pedig tutti, hogy lesz.
Az ár még lejjebb fog menni, azaz növelik a felszereltséget ugyanannyi pénzért. Amikor az mkiii megjelent, ugyanez volt. Nézzétek, a ghiában sem fűthető az első ablak. Fog ez még változni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #837 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 19:43:00 »

Nekem egy bajom van vele, megpedig, hogy mindig hattal, tolatva allok be az udvarra.
Ez azt jelenti, hogy mivel csak elol van ilyen vilagitas, igy nem veszek IV-et amig be nem latjak, hogy szukseg van ilyen vilagitasra a hatso reszre is.
Remenykedem, hogy a facelift-ben mar lesz hatul is ilyen vilagitas.
Rém egyszerű: rákötöd a tolatólámpát!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #838 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 19:44:00 »

Ezt a hazakisérő fényt 3 ezer forintból meg lehet oldani utólagosan!
Én is csak azért nem rakattam be,mert a garázsba állok és ott minek világítson?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #839 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 19:45:00 »

Scratch!
 
Ebből az adatbázisból dolgozott az a csaj is,aki a nyilt napon Szolnokon adta az infót.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #840 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 20:01:00 »

Ne xarjatok be. Sok minden fog még változni. Bőrszerkó sincs, pedig tutti, hogy lesz.
Az ár még lejjebb fog menni, azaz növelik a felszereltséget ugyanannyi pénzért. Amikor az mkiii megjelent, ugyanez volt. Nézzétek, a ghiában sem fűthető az első ablak. Fog ez még változni.
Az hülén nézne ki ha rögtön faceliftel jönnének ki?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #841 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 21:29:00 »

Na mit? Ja csak ezt , azt hittem már olyan kép, hogy fater ül be az MKIV be, és neked a dja a TDCi kulcsát
Azzal még júliusig várni kell. De nekem marad a TDDi.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #842 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 21:32:00 »

Nem is tudom sírjak, vagy nevessek a titaniumot már 7 milláért adják, de majdhogy egy Trend MKIII jobban felszerelt nála.Ahoz, hogy a mostani MKIII Titanium szintet elérd az MKIV-ben legalább még 4 millát kell költened.
Hát ja, ha alapsan átszámolgatja az ember, jobban megéri egy Trend, és azt felextrázni, mint egy Ghia, vagy egy nagyobb felszereltség, a felesleges cuccokkal. Mi is a Trend, és a Ghia között gondolkoztunk, de végülis Trend maradt, és abba ment be pár plussz dolog, így olcsóbb, mintha ugyan azokat a Ghia-ba pakoltuk volna bele, igaz akkor még lett volna pár plusz dolog, de azokat nem tartottuk fontosnak.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #843 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 21:34:00 »

Wyctor,
 
ha vazzeg, milyen hule feature ez ? En ha otthon beallnek, akkor max. a szemkozti betonfalat vilagitana. Vagy a lampa kiugrik a helyerol es utanad szalad, hogy vilagitson ? Nah az lenne am az igazi
Jó az pl. kapubejáróba, ameddig kinyitod a kaput világít, vagy mikor betoltatsz, akkor is világít, hogy be tudd zárni fénynél.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #844 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 21:36:00 »

Ügyes voltál
Igaz kissebb motorral de hasonló felszereltséggel kb. 250eFt-el kevesebbre jön ki az MKIV ára mint amibe a mostani MKIII f2 kerül.  
 
1.)Lehet hogy mégiscsak vannak csodák?  
2.)Vagy kihagytam valamit?
És még ez mind olcsóbb lesz idővel...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #845 Dátum: 2007.03.23 péntek, 07:30:00 »

Lehet én vagyok ügyetlen, de nem találtam az MK IV. árlistában automata váltó opciót....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #846 Dátum: 2007.03.23 péntek, 07:40:00 »

Lehet én vagyok ügyetlen, de nem találtam az MK IV. árlistában automata váltó opciót....
Az A6 az automata, azaz 6 sebességes. Dízelből 130 lovas, és b a 2,3-ashoz van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #847 Dátum: 2007.03.23 péntek, 07:56:00 »

Az A6 az automata, azaz 6 sebességes. Dízelből 130 lovas, és b a 2,3-ashoz van.
Koszi Angel ez jo hir.
Es ha jol latom akkor a xenon es tempomat trendtol szeria lesz...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #848 Dátum: 2007.03.23 péntek, 08:13:00 »

Koszi Angel ez jo hir.
Es ha jol latom akkor a xenon es tempomat trendtol szeria lesz...
A xenon még a ghia/titanium executive-nek sem része!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #849 Dátum: 2007.03.23 péntek, 10:24:00 »

A xenon még a ghia/titanium executive-nek sem része!
jep, kicsit elnéztem a rendelhető extra és a szériafelszerél jelzést.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.