Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:38:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12004347 alkalommal)
0 Felhasználó és 118 vendég van a témában
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #2150 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 23:11:41 »

Jelenleg még sehol nincs kereskdelmi forgalomban új 2,2-es egyelőre írjál nyugodtan csak annyit hogy a mostani.... Vagy te tudsz közlekedni katalóguslappal is? eplus2

Ezt a mostani, jelenleg kereskedelmi forgalomban lévő " új 2.0 TDCi,9,5 alatt 100on" elmélet  alapján írtam.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2151 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 23:12:21 »

Ezt a mostani, jelenleg kereskedelmi forgalomban lévő "az új 2.0 TDCi,9,5 alatt 100on" elmélet  alapján írtam.
Ha megfigyelted a 2,2-re ment a reagálás
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2152 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 23:22:38 »

Csak úgy érdekességképpen. A PSA/ford együttműködés dizil fronton már több tíz éve van. Ugyan az 1,8 az nem, sőt, valószínűleg az 1,6d sem közös, de a 2,3d igen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #2153 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 23:24:38 »

Ha megfigyelted a 2,2-re ment a reagálás

Félre értettük egymást. Én úgy értelmeztem,h Te azt mondod,h az új nem biztos,h lelépi a régit.. de látom,h nem erről szóltál vala Smiley bocsesz.
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.21 hétfő, 23:29:08 írta razsa » Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2154 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 23:26:07 »

Jelenleg még sehol nincs kereskdelmi forgalomban új 2,2-es egyelőre írjál nyugodtan csak annyit hogy a mostani.... Vagy te tudsz közlekedni katalóguslappal is? eplus2

Mivel az a 2,2-es már nincs kereskedelmi forgalomban, ezért szerintem nyugodtan használhatjuk a múltidőt: a régi 2,2-es.
Mostani nincs, mivel pillanatnyilag nem lehet venni egyiket sem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #2155 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 23:28:46 »

Mivel az a 2,2-es már nincs kereskedelmi forgalomban, ezért szerintem nyugodtan használhatjuk a múltidőt: a régi 2,2-es.
Mostani nincs, mivel pillanatnyilag nem lehet venni egyiket sem.

Naugye?  Tehát jeleneg a 2.2es motor ott lebeg valahol a semmiben Smiley
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2156 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 23:46:08 »

Naugye?  Tehát jeleneg a 2.2es motor ott lebeg valahol a semmiben Smiley
Neked lehet a semmiben lebeg de nekem a helyén parkol. Holnap ha kell oadamegyek ahhoz a szalonhoz ahol lehet már kapni az uj 2,2-est, ha van már ilyen. Ha nincs ilyen akkor szerintem kár koptatni a billenytyűzetet. Hmm nem biztos, hogy Bazsának volt savanyú az a szőlö ahogy látom Angry
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #2157 Dátum: 2008.01.22 kedd, 06:30:09 »

Neked lehet a semmiben lebeg de nekem a helyén parkol. Holnap ha kell oadamegyek ahhoz a szalonhoz ahol lehet már kapni az uj 2,2-est, ha van már ilyen. Ha nincs ilyen akkor szerintem kár koptatni a billenytyűzetet. Hmm nem biztos, hogy Bazsának volt savanyú az a szőlö ahogy látom Angry

Hmm.. hát ha Te ezt komolyan vetted.. egészségedre, keress egy szalont, de gyorsan Smiley Úgy látszik több smileyt kellett volna utána raknom.. nem baj,van aki értette. wave
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2158 Dátum: 2008.01.22 kedd, 08:37:03 »

Nézzük a tényeket: azért írták a 9 másodperc alattit, mert még nem tudják pontosan. A régi 8,7 volt. Most ha 8,9 lesz, akkor mi van? Két tizedmásodperc? És?
A mondeóban az 1,8 tdci 2 fajta, 2,0 tdci 2 fajta, és most jön a 2,2-es, ez már önmagában több, mint a passaté. Ha igaz, a 2,2 is 2 teljesítménnyel lesz, talán ez a 175 lovas, és még ugyi a kétturbós 190+ lovas. Ez 6 fajta. És az újonnan megjelenő erősebb, mint a fócvágen legerősebbje.

Erre is azt lehetne mondani, hogy És ?

Az 1ik 19 a masik 1 hijjan 20. Ezek nem sport autok, hogy a motor valasztek es teljesitmeny legyen a legfontosabb szempont. En ultem nem 1x A4ben es hat minosegben elegge oda ver a Mondinak. Az ilyen tized masodperces gyorsulasi kulonbsegek kb. senkit nem erdekelnek. Aki ilyen autokat vesz, azoknal nem a tizedmasodpercek es a motorvalasztek dontenek, hanem az osszhatas.

Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2159 Dátum: 2008.01.22 kedd, 08:41:54 »

Hú hányan járnak forddal is szervízbe. De még 150.000 alatt is.

Én szeretem az mondeót, csak el ne higgyük, hogy mindentől jobb!
/halkan jegyzem meg, a kuplungom szarakodik 21.000 km-nél és csak jövő hét közepére kaptam időpontot, és nem audival van tele a ford-szervíz/

Pedig sokan azt hiszik, hogy mindennel jobb. Persze nezopont kerdese. De ezaz osszes markanal sokkal sokkal jobb a Mondi mar tenyleg picit faraszto. Mintha egy elcsepelt PR dumat hallgatnek. A vegen meg kiderul, hogy van koztunk nehany Mondeo kereskedo  vigyor3
A 21.000km-es kuplung xarakodasra meg annyit tok mondani, hogy Feel the Diference. 1ik kutya masik eb. Semmivel sem jobb a Mondeo mint az ossze tobbi tucat marka. Csak mas. Ennyi. Ebben is ugyanugy tonkre mehet barmi es tonkre is megy.
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.22 kedd, 09:04:27 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2160 Dátum: 2008.01.22 kedd, 08:49:19 »

A mondeo az árához képest nagyon jó kis autó , meg szerettyük is  taps,de ne legyünk vaskalaposak és ne csak fikázzuk a más tipusokat.Ez is elromlik ,az is elromlik olykor olykor.

Igen ez egy erdekes gondolat. Itt nehanyan fel oldalalkat irnak arrol hogy a tobbi marka milyen xar. Folyamatosan szidnak mindenfele mas markat. Ha meg valaki meg mer szolalni, hogy a Mondeo is ugyan olyan xar, csak nem latjuk a fatol az erdot, akkor rogton jon a kampo duma a dizli vs benya vitarol es hogy ez nem igy van es hogy szuper a Mondeo es hogy ne szidjuk a masik gepet meg minden. No comment.
Ertem en, hogy ez itt egy fan klub meg minden, de azert nem kell leadni a portan a fel agyunkat, ha belepunk erre a forumra. Es igen az arahoz kepes jo kis auto. Persze ehhez kell nemi szerencse is...Foleg ha hasznaltan veszed...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2161 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:01:11 »

Mert az itt leszólóknak a 90%a nem azt mondta , egyenesen,h neki nem tetszik, hanem úgy beszéltek az autóról mintha már 1 hónapja ilyenben ülnének(holott ez nem igaz) és kritizálnak ,  h jajj ez milyen gáz, az milyen már.. azt hiszem, h ezen már túl kéne lenni régen.

En megmondom a velemenyem. Nekem teccik az MKIV. Formara egesz jau. Belul is teccik aza szep nagy szines tamagocsi kijelzo.
Ami viszont nagyon nem jon be: Ugyanaz a froccsontott xar muanyag szivosort hazsnaljak, mint az MKIII-ban. Ez nem fejlodes hanem visszalepes.
Az eddigi tapasznyalatok alapjan a tank nyilassal meg sulyos gondok lesznek (kesobb). A hatso traktusban atom gagyi az oldalso rekesz takaro panele. Annyira igenytelen, hogy a Ford majalison vagyhol ecceruen a kezemben maradt a zaro pocke. Lazasan letort. A kesztyutarto ajtaja szanalom.
Vezetni is jo, es marhara nem erdekel, hogy 9.9 v. 9.8 sec alatt eri el a 100at. Nem ettol lesz hosszabb a f**am.
Osszesegeben biztos jo oto, hisz az MKI-II-III is az. De nem latom azta borzasztoan uberiszonyatos NASA urtechnologiat felhasznalo fejlesztest amit nagyon probalnak bizonygatni. Persze mikor rakerdezunk, hogy ok, de megis mitol jobb mindenben ? Merthogy allitolag mindenben jobb az MKIIIhoz kepest, a valasz altalaban az, attol hogy ujabb. Aham ertem, koszonom, nincs tobb kerdesem.
Azt szerintem nem lehet az MKIVre mondani, hogy nem teccik, de azt sem hogy minden tekintetben teccik.
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.22 kedd, 09:03:17 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2162 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:06:03 »

... attol hogy ujabb. Aham ertem, koszonom, nincs tobb kerdesem.
Lehet, hogy a porlasztócsúcsok majd kibírnak akár 100.000 km-t is, remélhetőleg ebbe is lehet majd kapni 50.000 Ft körül Tongue  vigyor3
Amúgy tényleg jó verda, nekem csak a műfabetét nem tetszik benne, meg a hátsó lámpák, bár ez szubjektív. Az ára viszont egész kellemes, tudásához, méretéhez képest kategóriájábasn nagyon jó
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2163 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:08:13 »

Lehet, hogy a porlasztócsúcsok majd kibírnak akár 100.000 km-t is, remélhetőleg ebbe is lehet majd kapni 50.000 Ft körül Tongue  vigyor3
Amúgy tényleg jó verda, nekem csak a műfabetét nem tetszik benne, meg a hátsó lámpák, bár ez szubjektív. Az ára viszont egész kellemes, tudásához, méretéhez képest kategóriájábasn nagyon jó

A kinai muszerfal boritast mar direkte nem emlitettem, mert az emlitesre sem melto, annyira gagyi. Szerencsere allitolag  mar le is csereltek. Gondolom ugyan olyan gagyira csak mas szinure.
En inkabbezektol a +fejlesztesektol tartok mint reszecskeszuro. Nem egy modellnel okoz eleg nagy kiadast eza darab es miert pont a Mondeot kerulne el eza fajta koltseg ? Allitolag viszonylag hamar tele megy es sulyos 100ezrekbe kerul a csereje.
A porlasztocsucsokat sikeresen megetettek a neppel, ugy mint a szivosort. Nem tort ki miatta a 3. vilaghaboru es nem rohantak le TV szekhazat sem. Az nem lesz mar soha tartosabb. Velhetoleg kb. ugyanazt raktak bele az MKIVbe is mint az MKIIIba. Lasd. muanyag szivosor.
jah a fejlesztesnek hala ujra van gepteto kitamaszto pocok. Valceg eztis valami eloremutato fejlesztesnek akarjak majd beadagolni.
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.22 kedd, 09:21:02 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2164 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:29:59 »

Igen ez egy erdekes gondolat. Itt nehanyan fel oldalalkat irnak arrol hogy a tobbi marka milyen xar. Folyamatosan szidnak mindenfele mas markat. Ha meg valaki meg mer szolalni, hogy a Mondeo is ugyan olyan xar, csak nem latjuk a fatol az erdot, akkor rogton jon a kampo duma a dizli vs benya vitarol es hogy ez nem igy van es hogy szuper a Mondeo es hogy ne szidjuk a masik gepet meg minden. No comment.
Ertem en, hogy ez itt egy fan klub meg minden, de azert nem kell leadni a portan a fel agyunkat, ha belepunk erre a forumra. Es igen az arahoz kepes jo kis auto. Persze ehhez kell nemi szerencse is...

mindenkinek az a legjobb amiért kicsengeti a nem kevés pénzét. akinek SEC-re van pénze az azt fogja megvenni, és az lesz a világ legjobb autója, de aki szomszéDÉVÓT vesz annak meg az ... de a pénz jelentős szerepet játszik a választásban.
vannak akiknél nem ... na nekik ér seggig a homlokuk, v max 20évesek és a semmiből akarnak égigérő luxust (na az ilyen autók landolnak a bankok telephelyein rövid időn belül, és amíg megy a továbbértékesítési procedúra addig tönkremennek álló helyben)
sok bőrnyakú ül az emlegetett felsőbbrendű autókban, de vannak akiknek más célt szolgál a látványos autó. pl 1 ingatlanbefektetőt baromira nem vennének komolyan ha mutyukival érkezik.
egyszer olvastam 1 cikket (tizenévvel ezelőtt) amiben meccőfog aladár, hazánkból németországba szakadt fogorvos volt a kérdezett fél. megkérdezték tőle, h milyen autója van az itthoni zsiguli után. erre a válasz valami ilyesmi volt: audi 200, és nem azért mert ez álmai netovábbja, hanem mert ott a fogorvosnak az dukál, se több se kevesebb.
ugyanez nálunk is megvan mostanába, persze ezt seggighomlokék elég erősen rombolják. én is ismerek olyan ambert akit el se tudnék képzelni, h nem A8L-al mászkál, de nekem + tökéletesen megfelel a mondim.
teljesen egyetértek zaccival, h ez a "melyikautóavilágonalegjobb" vita ugyanaz az óvodás trutyi mint a benzin - dizli. abból kell csak kiindulni, h mindentől van jobb. olyan autó + az életbe nem fog legördülni a szalagokról aminek nem lesz baja. felesleges számolni azt is, h minek mennyi hibája van, mert a hibák a lehető legrosszabkor jönnek (monnyuk sosincs jó ideje a hibáknak) és pillanatnyi pénzzavar idejében a 10E Ftos üza szűrő cseréje is fájdalmas lehet.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #2165 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:35:21 »

Ezt kifejtenéd?  mert nekünk is van egy ilyen A4 és nap mint nap összehasonlítom. Már unalmas , vagy inkább szeretnénk elhinni??, hogy barátom barátja ült olyan ember mellett a buszon, aki már látott rossz audit..... maradjunk a földön és örüljünk annak amink van, de ne szidjuk a jót!!!

Nézd, az hogy a VW-csoport áttér a Pumpedrüse technológiáról a CR-re, az már önmagában egyfajta beismerés. Egyébként elismert tény, hogy hangos és szereti az olajat. Ja, és nem egy nagy durranás a teljesítménye, főleg azért az árért...

Ezz a hallottam valakitól dumát én se szeretem, hidd el. Ültem benne nem egyszer...
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2166 Dátum: 2008.01.22 kedd, 10:06:23 »

De nem latom azta borzasztoan uberiszonyatos NASA urtechnologiat felhasznalo fejlesztest amit nagyon probalnak bizonygatni. Persze mikor rakerdezunk, hogy ok, de megis mitol jobb mindenben ? Merthogy allitolag mindenben jobb az MKIIIhoz kepest, a valasz altalaban az, attol hogy ujabb.
Ha jön egy übermodern fejlesztés (pl koromfogó), akkor az a bajod, hogy majd biztos tönkremegy (és valószínűleg így is van).
Nasa? Én nem is örülnék neki, ha akkora iszonyatos fejlesztést csinálnának. Az ilyen nagy ugrás (pl bevezetik a buszrencert) általában azzal jár, hogy iszonyat sok probléma van vele. Na most, ha egyszerre sok ilyet vezetnének be, hát az tragédia lenne. Komolyan.
Elég, ha csak reszelgetnek rajta: a go szűrőt elteszik a generátortól. A szélzajt csökkentik, persze a ma szívósort is jó lenne cserélni, meg a pcsúcsokat olyanra, amik 500e-et bírnak, vagy pl az árát levinni egy huszasra. Szóval egy kicsit jobban hangolt futóművet, jobban eltalált funkcikat, és így tovább. Esetleg újabb, modernebb motorokat (jön pl a turbó benzines, ami a mazdánál a DISI nevet viseli).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2167 Dátum: 2008.01.22 kedd, 10:10:21 »

Ha jön egy übermodern fejlesztés (pl koromfogó), akkor az a bajod, hogy majd biztos tönkremegy (és valószínűleg így is van).
Nasa? Én nem is örülnék neki, ha akkora iszonyatos fejlesztést csinálnának. Az ilyen nagy ugrás (pl bevezetik a buszrencert) általában azzal jár, hogy iszonyat sok probléma van vele. Na most, ha egyszerre sok ilyet vezetnének be, hát az tragédia lenne. Komolyan.
Elég, ha csak reszelgetnek rajta: a go szűrőt elteszik a generátortól. A szélzajt csökkentik, persze a ma szívósort is jó lenne cserélni, meg a pcsúcsokat olyanra, amik 500e-et bírnak, vagy pl az árát levinni egy huszasra. Szóval egy kicsit jobban hangolt futóművet, jobban eltalált funkcikat, és így tovább. Esetleg újabb, modernebb motorokat (jön pl a turbó benzines, ami a mazdánál a DISI nevet viseli).
Ezt a fejlesztest korant sem neveznem ubermodernnek. Ez egy szukseges rossz. Egy kenyszer hatasara kifejlesztett valami ami nem azert lett, hogy valami jobb legyen, hanem azert, hogy mindenfele eloirasoknak megfeleljen. Es nekem addig nincs bajom vele, mig nem a sajat boromon tapasztalom meg majd a hatranyat. Termeszetesen jo ha a szurot elrakjak a generatortol, de gyanitom, hogy ezt nem direkte akartak igy, csak igy jott ki a lepes. Mert akkor a muanyag szivosort sem eroltetnek.
Nekem ez csak 1el tobb ok, hogy miert ne vegyek majd dizlit. Benyasnal meg benyast. Meg ugy altalaban Mondit. Esetleg ha ujra gyartanak az MKIIot...
Amit irsz az mind szep es jo. Es termeszetesen egy fejlesztesnel, kov. modell tervezesnel es ugy altalaban az eletben mindenhol van egy szabaly ami szerint x %nal nagyobb valtoztatast nem eszkozolnek, mert az veszelyes.
En ott latom a gondot, hogy mig arrol beszel itt sok ember, hogy sokkal jobb, mert ujabb, es eza jovo, addig a valosag azt mutatja, hogy a ford egyaltalan nem tanul a hibakbol. Vagy csak nem akar. Olyan alapveto dolgokat szurnak el ujra es ujra, mint az ablax emelo kapcsolo elhelyezese, muszerfal gagyizasa, ugyanaz a szivosor alkalmazasa stb. Alapveto dolgok...mint az MKIben a hasznalhatatlan konyoklo. MKIV ben meg ott az alig elerheto ablaxvezerlo kapcs. Komolyan mondom, tanult, diplomas emberek tervezik ezeket az autokat es olyan hibaakt kovetnek el, amit egy 10eves sem tenne jozan paraxti esszel.
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.22 kedd, 10:16:58 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2168 Dátum: 2008.01.22 kedd, 10:13:47 »

A fiamnak mondtam hogy a lányom is értsen belőle szituáció volt, az idézet te voltál de másnak volt címezve.  Angry Amúgy nekem semmi bajom az MKIV-el illetve annyi hogy most még nakop olyan dizelt ami nekem kell. Remélem a tisztel fejlesztők tartják magukat az ütemtervehez és kb 2 év múlva megjelenik a 190+ os 2,2TDCi Ha akkora elkészülnek és esetleg egy powershiftet is betudnak rakni, akkor én már tudom hogy mi lesz a következő autom. eplus2 wave
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #2169 Dátum: 2008.01.22 kedd, 19:25:56 »

http://www.samsungsport.hu/hir.php?id=30759Jó ilyeneket olvasni a mondeóról! worship
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2170 Dátum: 2008.01.22 kedd, 20:29:44 »

http://www.samsungsport.hu/hir.php?id=30759Jó ilyeneket olvasni a mondeóról! worship

Igen, jo olvasni, bar eleg sok a PR kampo duma. Minosegi muszefal meg hasonlok... nyes
"Az illesztések olyan, mintha minden milliméterüket lézeres mérővel ellenőrizték volna."

Ezexerint nem latta a feneket. Ott azert van nemi hezag a csomi ajtonal.

"mindent egy pillanat alatt meg lehet szokni. Illetve nem is kell szokni, mert mindent ott talál, ahol azt keresné reflex-szerűen."

Mondjuk en reflexbol nem az ajto fogantyu alatt keresnem az ablax kapcsolokat, de izlesek es pofonok  vigyor3

MKI-nel tenyleg lobogott a hatso lokos ?

Naplózva

blah blah blah
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #2171 Dátum: 2008.01.22 kedd, 20:36:35 »

Igen, jo olvasni, bar eleg sok a PR kampo duma. Minosegi muszefal meg hasonlok... nyes
"Az illesztések olyan, mintha minden milliméterüket lézeres mérővel ellenőrizték volna."

Ezexerint nem latta a feneket. Ott azert van nemi hezag a csomi ajtonal.

"mindent egy pillanat alatt meg lehet szokni. Illetve nem is kell szokni, mert mindent ott talál, ahol azt keresné reflex-szerűen."

Mondjuk en reflexbol nem az ajto fogantyu alatt keresnem az ablax kapcsolokat, de izlesek es pofonok  vigyor3

MKI-nel tenyleg lobogott a hatso lokos ?




MKII nél lobogott(inkább remegett) , de azt hiszem ezt később kijavították. Amúgy ez tényleg egy eléggé elfogult cikk, vagy most ült először középkategóriás autóban az illető Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.22 kedd, 20:39:36 írta razsa » Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #2172 Dátum: 2008.01.22 kedd, 20:40:56 »


"MKI-nel tenyleg lobogott a hatso lokos ?"

Nekem nem!Lehet,hogy különleges mondi volt?

Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2173 Dátum: 2008.01.22 kedd, 20:44:28 »


MKII nél lobogott(inkább remegett) , de azt hiszem ezt később kijavították. Amúgy ez tényleg egy eléggé elfogult cikk, vagy most ült először középkategóriás autóban Smiley

Ahh, inkabb maradjunk annyiban, hogy ez sehol nem ult. Vagyis csak az asztala elott es be copy pastezte az ele rakott PR dumat. Tod, Kovacs Janos es a Cillit Bang esete.
Valahogy nem csipem, ha ennyire hulyere veszik az embert.
Es fura, hogy nala csak MKI letezik es utana rogton MKIV van. Mintha az MKIV az MKI levalto modellje lenne  fejvakaras
Merthogy ennek fenyeben en nem lennek buszke arra, hogy vegre sikerult egy 10eves "lobogast" kijavitani  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2174 Dátum: 2008.01.22 kedd, 20:45:15 »

"MKI-nel tenyleg lobogott a hatso lokos ?"

Nekem nem!Lehet,hogy különleges mondi volt?



Lehet fule volt es az lobogott  vigyor3 Szerintem egy elefanton ulhetett anno  eplus2
Naplózva

blah blah blah
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2175 Dátum: 2008.01.22 kedd, 20:47:27 »

http://www.samsungsport.hu/hir.php?id=30759Jó ilyeneket olvasni a mondeóról! worship
Botrány ez a cikk azt irja, hogy a mostani paszulyosok egy része lehet, hogy mondeot fognak vezetne. Förtelmes, szentségtörés duhos2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2176 Dátum: 2008.01.22 kedd, 20:49:48 »

Botrány ez a cikk azt irja, hogy a mostani paszulyosok egy része lehet, hogy mondeot fognak vezetne. Förtelmes, szentségtörés duhos2

Nyugi, ez csak egy burkolt, celzott reklam vot a paszuly reteg fele  vigyor3
Komolysag faktor 0
Naplózva

blah blah blah
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #2177 Dátum: 2008.01.22 kedd, 20:49:57 »

Az meglehet!Még szerencse,hogy az enyémen nem volt! worship
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2178 Dátum: 2008.01.25 péntek, 10:08:58 »

http://totalcar.hu/tesztek/monpasave!1
Ez mindent elárul mi a jó.
Naplózva

SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #2179 Dátum: 2008.02.01 péntek, 12:23:03 »

Nem a IV ellen mondom, csak érdekességképpen, hogy páran már szomorúan szemléltük a néhány év múlva hólyagosodó ablaklehúzót (néhányan krómozottra is cserélték... nyes), hát tegnap egy új mondi mellett álltam a Ferdinánd híd tövében a lámpánál és vagy 6-8 centi hosszon csúnyán el volt válva (szépen, magyarul... vigyor3) a vízlehúzója az ajtótól (anyósoldalon). De vagy 2 centire elállt. Remélem "csak" beakadt neki vmibe, nem gyárilag ilyen klassz a rögzítése...
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2180 Dátum: 2008.02.03 vasárnap, 19:54:44 »

Angel!

Egy ilyen biztos tetszene neked!  wave

http://www.km77.com/00/ford/mondeo/gra/013.jpg
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2181 Dátum: 2008.02.03 vasárnap, 19:58:31 »

Angel!

Egy ilyen biztos tetszene neked!  wave

http://www.km77.com/00/ford/mondeo/gra/013.jpg

Hú vazze! Tök jól néz ki! (Remélem, az autóra gondoltál!) De ez nem biztos, hogy skék, lehet hogy fekete.
Amúgy még ingadozom, lehet, hogy most majd feketét vennék.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2182 Dátum: 2008.02.10 vasárnap, 15:10:52 »

Voltam ma nyíltnapon, és vezettem az MKIV Mondeot. Mikor beültem, akkor mondták, hogy a 2.5-ös turbó van benne  Grin
Első benyomásom az volt, hogy a dízel kuplung után kicsit nehézkes volt a közelekedés vele. Mindíg alápörgetve váltottam, mert teljesen máshol fogott a kuplungja. Gondolom a csúcsfelszereltség volt, de én még ennyi gombot autóban nem láttam... A kormányon van vagy 20, az ajtón másik 10, és a középkonzol meg tele van szórva további több tucat gombbal. Üvöltött benne a zene mikor beindítottam, és a szalonból jövő ember, aki ugye kísért a tesztvezetésen, ő is alig találta meg hol kell lejjebb venni...
Akkor a tolatóradar. Ha veteszem R-be, pittyeg. Nem csak ha közel van valami, hanem mindíg. Ha nagyon közel van valami, akkor sípol, eddig oké. De ha kiveszem R-ből, és üresben vagyok, akkor is pittyeg, és csak akkor hagyja abba, ha elindulok előre. Amíg állok, sípol, és csak úgy tudom megszűntetni, ha egy, a műszerfalon levő gombot megnyomok.
A belső famintájű műanyag az kritikán aluli... Ronda, és túl sok. De az alumínium se jobb, mert ott is túllőttek a célon, és már sok. Ha több feketét hagytak volna, és kevesebb az alu, sokkal jobban nézne ki.
A belső tér hatalmas. Én 202 cm vagyok, és magam mögé úgy fértem be, hogy ha nem is ujjongva, de azért bevállalnék egy hosszabb utat. Namost egy 180cm-s ember vidámal elfér ott.
És akkor a motor. 2.5T. Első pár percben csak simán, nyugodtan mentem vele, és az ég egy adta világon semmi extrát nem mutatott. Lustább volt, mint az én dízelem. Kérdeztem is az eladót, hogy hány lóerős? Mondta 240  wow1 Marhára nem érződött annyinak. Mondta, hogy majd a köv. lámpánál 2-esben nyomjak egy padlót. Na, és igazából ott tört ki belőle az állat. Mondjuk ott is úgy éreztem, hogy kicsit többet várnék egy 240LE-s géptől, de ott már elhittem, hogy tényleg van benne erő. Kicsit volt csak erősebb (érzetre) mint a dízel, a fő különbség ott volt, hogy benzines lévén sokkal tovább el lehet forgatni, és a fordulatszám növelésével az erő nem fogyott el, hanem folyamatosan húzott. 2-ben valahol 110 körül váltottam el, és 3-ban minden ment tovább...
Mindeközben a fedcomp átlagfogyasztásra 9,7l-t írt ki, ami ha tényleg igaz, akkot nagyon korrekt érték. Valamint a motorzaj az egyenlő volt a 0-val.
Tehát tetszett, de jópárszor meggondolnám, hogy elcserélném-e a jelenlegire. Szeretem a dízeleket, de ez a turbós benzines is meggyőző volt. Talán majd 3-4 év múlva... eljen
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2183 Dátum: 2008.02.10 vasárnap, 16:11:10 »

Mikor beültem, akkor mondták, hogy a 2.5-ös turbó van benne  Grin

220 ló.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2184 Dátum: 2008.02.10 vasárnap, 20:44:47 »

220 ló.
Nem néztem utána mikor írtam, csak azt írtam, amit nekem az eladó mondott, aki mellettem ült a tesztvezetésen.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2185 Dátum: 2008.02.10 vasárnap, 20:48:44 »

Nem néztem utána mikor írtam, csak azt írtam, amit nekem az eladó mondott, aki mellettem ült a tesztvezetésen.

220 ló, 320 Nm. Nagyon nem szép tőle, a kereskedőtől, hogy ennyire nem néz utána.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2186 Dátum: 2008.02.10 vasárnap, 20:50:09 »

Nem néztem utána mikor írtam, csak azt írtam, amit nekem az eladó mondott, aki mellettem ült a tesztvezetésen.

Az eladókról ennyit, ha már a katalógus adatokat nem ismeri, akkor olvasna el a teszteket!
http://www.origo.hu/auto/20071020-ford-mondeo-25t-teszt.html

Vagy hívják fel Angelt, ha kell a pontos adat!  nyes
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2187 Dátum: 2008.02.10 vasárnap, 22:46:25 »

Emlékeztek még erre a lufis reklámra!?

http://www.urbanlegends.hu/2007/11/03/ford-mondeo-hoax-balloon-video/
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #2188 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 07:32:13 »

Botrány ez a cikk azt irja, hogy a mostani paszulyosok egy része lehet, hogy mondeot fognak vezetne. Förtelmes, szentségtörés duhos2
Drusza, főleg ha "neveled" őket,  ejnye1 rá fognak jönni, ha haladni akarnak váltani kell. Nem sebességet, márkát!  nyes
Üdv:  wave
Naplózva
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2189 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 09:51:41 »

Jó napot Mondenkinek!

A hétvégén keresgetve az új autómat észrevettem (Levissel), hogy a ford oldalán megjelent a katalógusban a Titánium-S, valamint a 2.2 TDCi (175LE).
ha valaki már észrevette és jelezte itt a fórumon sorry.
Gondolom a Titánium-S a MKIV ST-t jelentheti:-)

Ennyi:-)
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2190 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 09:55:16 »

Gondolom a Titánium-S a MKIV ST-t jelentheti:-)

biztos, h nem. az majd ST lesz ... eccer.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2191 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 09:57:43 »

Jó napot Mondenkinek!

A hétvégén keresgetve az új autómat észrevettem (Levissel), hogy a ford oldalán megjelent a katalógusban a Titánium-S, valamint a 2.2 TDCi (175LE).
ha valaki már észrevette és jelezte itt a fórumon sorry.
Gondolom a Titánium-S a MKIV ST-t jelentheti:-)
Ennyi:-)
Miért eddig nem ennyi volt a 2,2? Már eddig is 75%-ban ennyivel tudtam őket eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2192 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 10:09:39 »

Ja, és van eco motor dízelből, és van alkoholos/benzines.
A titanium-s az csak egy fél ST. Csak S. Nem jár hozzá a T (remélem, a turbó igen).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #2193 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 10:22:57 »

Jó napot Mondenkinek!

A hétvégén keresgetve az új autómat észrevettem (Levissel), hogy a ford oldalán megjelent a katalógusban a Titánium-S, valamint a 2.2 TDCi (175LE).
ha valaki már észrevette és jelezte itt a fórumon sorry.
Gondolom a Titánium-S a MKIV ST-t jelentheti:-)

Ennyi:-)
Akkor már inkább ez kellene: www.automobiles.hu itt az aktuális kínálat és azon belül:Ford S-MAX 2.0TDCI Titanium-X2 Automata
De érdemes megnézni ezen az oldalon a konfigurátort is!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2194 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 10:50:20 »

Akkor már inkább ez kellene: www.automobiles.hu itt az aktuális kínálat és azon belül:Ford S-MAX 2.0TDCI Titanium-X2 Automata
De érdemes megnézni ezen az oldalon a konfigurátort is!!!

Az csak 130 lovas.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #2195 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 10:53:48 »

MKIV trend felszereltségű mondi középkonzoljában lévő famintázatu betétjeit lehet cserélni? help
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #2196 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 10:56:31 »

MKIV trend felszereltségű mondi középkonzoljában lévő famintázatu betétjeit lehet cserélni? help
Igen, de csak ugyan olyanra  eplus2 eplus2
Naplózva
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #2197 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 11:02:51 »

Igen, de csak ugyan olyanra  eplus2 eplus2

Ez komoly?
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2198 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 11:03:01 »

MKIV trend felszereltségű mondi középkonzoljában lévő famintázatu betétjeit lehet cserélni? help

A trendben nem alu van?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2199 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 11:17:09 »

220 ló, 320 Nm. Nagyon nem szép tőle, a kereskedőtől, hogy ennyire nem néz utána.
Hoztam prospektust, meg kaptam ár-, felszereltség listát, és abban is 220LE van. Azért jó, hogy egy kereskedő (nem hostess, kereskedő!!) nem tudja, hogy mit árul...  falbav Mondjuk valahol mindegy, hogy 220 vagy 240LE gépet vezettem, de azért lássanak már el pontos infókkal..
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.