Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 14:29:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
37
38
39
40
41
42
43
[
44
]
45
46
47
48
49
50
51
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13334907 alkalommal)
brughom
és 22 vendég van a témában
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2150 Dátum:
2008.01.21 hétfő, 23:11:41 »
Idézetet írta: stealt - 2008.01.21 hétfő, 23:10:27
Jelenleg még sehol nincs kereskdelmi forgalomban új 2,2-es egyelőre írjál nyugodtan csak annyit hogy a mostani.... Vagy te tudsz közlekedni katalóguslappal is?
Ezt a mostani, jelenleg kereskedelmi forgalomban lévő " új 2.0 TDCi,9,5 alatt 100on" elmélet alapján írtam.
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2151 Dátum:
2008.01.21 hétfő, 23:12:21 »
Idézetet írta: razsa - 2008.01.21 hétfő, 23:11:41
Ezt a mostani, jelenleg kereskedelmi forgalomban lévő "az új 2.0 TDCi,9,5 alatt 100on" elmélet alapján írtam.
Ha megfigyelted a 2,2-re ment a reagálás
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2152 Dátum:
2008.01.21 hétfő, 23:22:38 »
Csak úgy érdekességképpen. A PSA/ford együttműködés dizil fronton már több tíz éve van. Ugyan az 1,8 az nem, sőt, valószínűleg az 1,6d sem közös, de a 2,3d igen.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2153 Dátum:
2008.01.21 hétfő, 23:24:38 »
Idézetet írta: stealt - 2008.01.21 hétfő, 23:12:21
Ha megfigyelted a 2,2-re ment a reagálás
Félre értettük egymást. Én úgy értelmeztem,h Te azt mondod,h az új nem biztos,h lelépi a régit.. de látom,h nem erről szóltál vala
bocsesz.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.01.21 hétfő, 23:29:08 írta razsa
»
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2154 Dátum:
2008.01.21 hétfő, 23:26:07 »
Idézetet írta: stealt - 2008.01.21 hétfő, 23:10:27
Jelenleg még sehol nincs kereskdelmi forgalomban új 2,2-es egyelőre írjál nyugodtan csak annyit hogy a mostani.... Vagy te tudsz közlekedni katalóguslappal is?
Mivel az a 2,2-es már nincs kereskedelmi forgalomban, ezért szerintem nyugodtan használhatjuk a múltidőt: a régi 2,2-es.
Mostani nincs, mivel pillanatnyilag nem lehet venni egyiket sem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2155 Dátum:
2008.01.21 hétfő, 23:28:46 »
Idézetet írta: Angel - 2008.01.21 hétfő, 23:26:07
Mivel az a 2,2-es már nincs kereskedelmi forgalomban, ezért szerintem nyugodtan használhatjuk a múltidőt: a régi 2,2-es.
Mostani nincs, mivel pillanatnyilag nem lehet venni egyiket sem.
Naugye? Tehát jeleneg a 2.2es motor ott lebeg valahol a semmiben
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2156 Dátum:
2008.01.21 hétfő, 23:46:08 »
Idézetet írta: razsa - 2008.01.21 hétfő, 23:28:46
Naugye? Tehát jeleneg a 2.2es motor ott lebeg valahol a semmiben
Neked lehet a semmiben lebeg de nekem a helyén parkol. Holnap ha kell oadamegyek ahhoz a szalonhoz ahol lehet már kapni az uj 2,2-est, ha van már ilyen. Ha nincs ilyen akkor szerintem kár koptatni a billenytyűzetet. Hmm nem biztos, hogy Bazsának volt savanyú az a szőlö ahogy látom
Naplózva
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2157 Dátum:
2008.01.22 kedd, 06:30:09 »
Idézetet írta: stealt - 2008.01.21 hétfő, 23:46:08
Neked lehet a semmiben lebeg de nekem a helyén parkol. Holnap ha kell oadamegyek ahhoz a szalonhoz ahol lehet már kapni az uj 2,2-est, ha van már ilyen. Ha nincs ilyen akkor szerintem kár koptatni a billenytyűzetet. Hmm nem biztos, hogy Bazsának volt savanyú az a szőlö ahogy látom
Hmm.. hát ha Te ezt komolyan vetted.. egészségedre, keress egy szalont, de gyorsan
Úgy látszik több smileyt kellett volna utána raknom.. nem baj,van aki értette.
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2158 Dátum:
2008.01.22 kedd, 08:37:03 »
Idézetet írta: Angel - 2008.01.21 hétfő, 19:57:08
Nézzük a tényeket: azért írták a 9 másodperc alattit, mert még nem tudják pontosan. A régi 8,7 volt. Most ha 8,9 lesz, akkor mi van? Két tizedmásodperc? És?
A mondeóban az 1,8 tdci 2 fajta, 2,0 tdci 2 fajta, és most jön a 2,2-es, ez már önmagában több, mint a passaté. Ha igaz, a 2,2 is 2 teljesítménnyel lesz, talán ez a 175 lovas, és még ugyi a kétturbós 190+ lovas. Ez 6 fajta. És az újonnan megjelenő erősebb, mint a fócvágen legerősebbje.
Erre is azt lehetne mondani, hogy És ?
Az 1ik 19 a masik 1 hijjan 20. Ezek nem sport autok, hogy a motor valasztek es teljesitmeny legyen a legfontosabb szempont. En ultem nem 1x A4ben es hat minosegben elegge oda ver a Mondinak. Az ilyen tized masodperces gyorsulasi kulonbsegek kb. senkit nem erdekelnek. Aki ilyen autokat vesz, azoknal nem a tizedmasodpercek es a motorvalasztek dontenek, hanem az osszhatas.
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2159 Dátum:
2008.01.22 kedd, 08:41:54 »
Idézetet írta: Bazsa - 2008.01.21 hétfő, 20:51:06
Hú hányan járnak forddal is szervízbe. De még 150.000 alatt is.
Én szeretem az mondeót, csak el ne higgyük, hogy mindentől jobb!
/halkan jegyzem meg, a kuplungom szarakodik 21.000 km-nél és csak jövő hét közepére kaptam időpontot, és nem audival van tele a ford-szervíz/
Pedig sokan azt hiszik, hogy mindennel jobb. Persze nezopont kerdese. De ezaz osszes markanal sokkal sokkal jobb a Mondi mar tenyleg picit faraszto. Mintha egy elcsepelt PR dumat hallgatnek. A vegen meg kiderul, hogy van koztunk nehany Mondeo kereskedo
A 21.000km-es kuplung xarakodasra meg annyit tok mondani, hogy Feel the Diference. 1ik kutya masik eb. Semmivel sem jobb a Mondeo mint az ossze tobbi tucat marka. Csak mas. Ennyi. Ebben is ugyanugy tonkre mehet barmi es tonkre is megy.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.01.22 kedd, 09:04:27 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2160 Dátum:
2008.01.22 kedd, 08:49:19 »
Idézetet írta: csaba14 - 2008.01.21 hétfő, 21:27:40
A mondeo az árához képest nagyon jó kis autó , meg szerettyük is
,de ne legyünk vaskalaposak és ne csak fikázzuk a más tipusokat.Ez is elromlik ,az is elromlik olykor olykor.
Igen ez egy erdekes gondolat. Itt nehanyan fel oldalalkat irnak arrol hogy a tobbi marka milyen xar. Folyamatosan szidnak mindenfele mas markat. Ha meg valaki meg mer szolalni, hogy a Mondeo is ugyan olyan xar, csak nem latjuk a fatol az erdot, akkor rogton jon a kampo duma a dizli vs benya vitarol es hogy ez nem igy van es hogy szuper a Mondeo es hogy ne szidjuk a masik gepet meg minden. No comment.
Ertem en, hogy ez itt egy fan klub meg minden, de azert nem kell leadni a portan a fel agyunkat, ha belepunk erre a forumra. Es igen az arahoz kepes jo kis auto. Persze ehhez kell nemi szerencse is...Foleg ha hasznaltan veszed...
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2161 Dátum:
2008.01.22 kedd, 09:01:11 »
Idézetet írta: razsa - 2008.01.21 hétfő, 22:53:58
Mert az itt leszólóknak a 90%a nem azt mondta , egyenesen,h neki nem tetszik, hanem úgy beszéltek az autóról mintha már 1 hónapja ilyenben ülnének(holott ez nem igaz) és kritizálnak , h jajj ez milyen gáz, az milyen már.. azt hiszem, h ezen már túl kéne lenni régen.
En megmondom a velemenyem. Nekem teccik az MKIV. Formara egesz jau. Belul is teccik aza szep nagy szines tamagocsi kijelzo.
Ami viszont nagyon nem jon be: Ugyanaz a froccsontott xar muanyag szivosort hazsnaljak, mint az MKIII-ban. Ez nem fejlodes hanem visszalepes.
Az eddigi tapasznyalatok alapjan a tank nyilassal meg sulyos gondok lesznek (kesobb). A hatso traktusban atom gagyi az oldalso rekesz takaro panele. Annyira igenytelen, hogy a Ford majalison vagyhol ecceruen a kezemben maradt a zaro pocke. Lazasan letort. A kesztyutarto ajtaja szanalom.
Vezetni is jo, es marhara nem erdekel, hogy 9.9 v. 9.8 sec alatt eri el a 100at. Nem ettol lesz hosszabb a f**am.
Osszesegeben biztos jo oto, hisz az MKI-II-III is az. De nem latom azta borzasztoan uberiszonyatos NASA urtechnologiat felhasznalo fejlesztest amit nagyon probalnak bizonygatni. Persze mikor rakerdezunk, hogy ok, de megis mitol jobb mindenben ? Merthogy allitolag mindenben jobb az MKIIIhoz kepest, a valasz altalaban az, attol hogy ujabb. Aham ertem, koszonom, nincs tobb kerdesem.
Azt szerintem nem lehet az MKIVre mondani, hogy nem teccik, de azt sem hogy minden tekintetben teccik.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.01.22 kedd, 09:03:17 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2162 Dátum:
2008.01.22 kedd, 09:06:03 »
Idézetet írta: zacci - 2008.01.22 kedd, 09:01:11
... attol hogy ujabb. Aham ertem, koszonom, nincs tobb kerdesem.
Lehet, hogy a porlasztócsúcsok majd kibírnak akár 100.000 km-t is, remélhetőleg ebbe is lehet majd kapni 50.000 Ft körül
Amúgy tényleg jó verda, nekem csak a műfabetét nem tetszik benne, meg a hátsó lámpák, bár ez szubjektív. Az ára viszont egész kellemes, tudásához, méretéhez képest kategóriájábasn nagyon jó
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2163 Dátum:
2008.01.22 kedd, 09:08:13 »
Idézetet írta: Murmucka - 2008.01.22 kedd, 09:06:03
Lehet, hogy a porlasztócsúcsok majd kibírnak akár 100.000 km-t is, remélhetőleg ebbe is lehet majd kapni 50.000 Ft körül
Amúgy tényleg jó verda, nekem csak a műfabetét nem tetszik benne, meg a hátsó lámpák, bár ez szubjektív. Az ára viszont egész kellemes, tudásához, méretéhez képest kategóriájábasn nagyon jó
A kinai muszerfal boritast mar direkte nem emlitettem, mert az emlitesre sem melto, annyira gagyi. Szerencsere allitolag mar le is csereltek. Gondolom ugyan olyan gagyira csak mas szinure.
En inkabbezektol a +fejlesztesektol tartok mint reszecskeszuro. Nem egy modellnel okoz eleg nagy kiadast eza darab es miert pont a Mondeot kerulne el eza fajta koltseg ? Allitolag viszonylag hamar tele megy es sulyos 100ezrekbe kerul a csereje.
A porlasztocsucsokat sikeresen megetettek a neppel, ugy mint a szivosort. Nem tort ki miatta a 3. vilaghaboru es nem rohantak le TV szekhazat sem. Az nem lesz mar soha tartosabb. Velhetoleg kb. ugyanazt raktak bele az MKIVbe is mint az MKIIIba. Lasd. muanyag szivosor.
jah a fejlesztesnek hala ujra van gepteto kitamaszto pocok. Valceg eztis valami eloremutato fejlesztesnek akarjak majd beadagolni.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.01.22 kedd, 09:21:02 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2164 Dátum:
2008.01.22 kedd, 09:29:59 »
Idézetet írta: zacci - 2008.01.22 kedd, 08:49:19
Igen ez egy erdekes gondolat. Itt nehanyan fel oldalalkat irnak arrol hogy a tobbi marka milyen xar. Folyamatosan szidnak mindenfele mas markat. Ha meg valaki meg mer szolalni, hogy a Mondeo is ugyan olyan xar, csak nem latjuk a fatol az erdot, akkor rogton jon a kampo duma a dizli vs benya vitarol es hogy ez nem igy van es hogy szuper a Mondeo es hogy ne szidjuk a masik gepet meg minden. No comment.
Ertem en, hogy ez itt egy fan klub meg minden, de azert nem kell leadni a portan a fel agyunkat, ha belepunk erre a forumra. Es igen az arahoz kepes jo kis auto. Persze ehhez kell nemi szerencse is...
mindenkinek az a legjobb amiért kicsengeti a nem kevés pénzét. akinek SEC-re van pénze az azt fogja megvenni, és az lesz a világ legjobb autója, de aki szomszéDÉVÓT vesz annak meg az ... de a pénz jelentős szerepet játszik a választásban.
vannak akiknél nem ... na nekik ér seggig a homlokuk, v max 20évesek és a semmiből akarnak égigérő luxust (na az ilyen autók landolnak a bankok telephelyein rövid időn belül, és amíg megy a továbbértékesítési procedúra addig tönkremennek álló helyben)
sok bőrnyakú ül az emlegetett felsőbbrendű autókban, de vannak akiknek más célt szolgál a látványos autó. pl 1 ingatlanbefektetőt baromira nem vennének komolyan ha mutyukival érkezik.
egyszer olvastam 1 cikket (tizenévvel ezelőtt) amiben meccőfog aladár, hazánkból németországba szakadt fogorvos volt a kérdezett fél. megkérdezték tőle, h milyen autója van az itthoni zsiguli után. erre a válasz valami ilyesmi volt: audi 200, és nem azért mert ez álmai netovábbja, hanem mert ott a fogorvosnak az dukál, se több se kevesebb.
ugyanez nálunk is megvan mostanába, persze ezt seggighomlokék elég erősen rombolják. én is ismerek olyan ambert akit el se tudnék képzelni, h nem A8L-al mászkál, de nekem + tökéletesen megfelel a mondim.
teljesen egyetértek zaccival, h ez a "melyikautóavilágonalegjobb" vita ugyanaz az óvodás trutyi mint a benzin - dizli. abból kell csak kiindulni, h mindentől van jobb. olyan autó + az életbe nem fog legördülni a szalagokról aminek nem lesz baja. felesleges számolni azt is, h minek mennyi hibája van, mert a hibák a lehető legrosszabkor jönnek (monnyuk sosincs jó ideje a hibáknak) és pillanatnyi pénzzavar idejében a 10E Ftos üza szűrő cseréje is fájdalmas lehet.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
szuszu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2165 Dátum:
2008.01.22 kedd, 09:35:21 »
Idézetet írta: Bazsa - 2008.01.21 hétfő, 18:54:32
Ezt kifejtenéd? mert nekünk is van egy ilyen A4 és nap mint nap összehasonlítom. Már unalmas , vagy inkább szeretnénk elhinni??, hogy barátom barátja ült olyan ember mellett a buszon, aki már látott rossz audit..... maradjunk a földön és örüljünk annak amink van, de ne szidjuk a jót!!!
Nézd, az hogy a VW-csoport áttér a Pumpedrüse technológiáról a CR-re, az már önmagában egyfajta beismerés. Egyébként elismert tény, hogy hangos és szereti az olajat. Ja, és nem egy nagy durranás a teljesítménye, főleg azért az árért...
Ezz a hallottam valakitól dumát én se szeretem, hidd el. Ültem benne nem egyszer...
Naplózva
MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2166 Dátum:
2008.01.22 kedd, 10:06:23 »
Idézetet írta: zacci - 2008.01.22 kedd, 09:01:11
De nem latom azta borzasztoan uberiszonyatos NASA urtechnologiat felhasznalo fejlesztest amit nagyon probalnak bizonygatni. Persze mikor rakerdezunk, hogy ok, de megis mitol jobb mindenben ? Merthogy allitolag mindenben jobb az MKIIIhoz kepest, a valasz altalaban az, attol hogy ujabb.
Ha jön egy übermodern fejlesztés (pl koromfogó), akkor az a bajod, hogy majd biztos tönkremegy (és valószínűleg így is van).
Nasa? Én nem is örülnék neki, ha akkora iszonyatos fejlesztést csinálnának. Az ilyen nagy ugrás (pl bevezetik a buszrencert) általában azzal jár, hogy iszonyat sok probléma van vele. Na most, ha egyszerre sok ilyet vezetnének be, hát az tragédia lenne. Komolyan.
Elég, ha csak reszelgetnek rajta: a go szűrőt elteszik a generátortól. A szélzajt csökkentik, persze a ma szívósort is jó lenne cserélni, meg a pcsúcsokat olyanra, amik 500e-et bírnak, vagy pl az árát levinni egy huszasra. Szóval egy kicsit jobban hangolt futóművet, jobban eltalált funkcikat, és így tovább. Esetleg újabb, modernebb motorokat (jön pl a turbó benzines, ami a mazdánál a DISI nevet viseli).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2167 Dátum:
2008.01.22 kedd, 10:10:21 »
Idézetet írta: Angel - 2008.01.22 kedd, 10:06:23
Ha jön egy übermodern fejlesztés (pl koromfogó), akkor az a bajod, hogy majd biztos tönkremegy (és valószínűleg így is van).
Nasa? Én nem is örülnék neki, ha akkora iszonyatos fejlesztést csinálnának. Az ilyen nagy ugrás (pl bevezetik a buszrencert) általában azzal jár, hogy iszonyat sok probléma van vele. Na most, ha egyszerre sok ilyet vezetnének be, hát az tragédia lenne. Komolyan.
Elég, ha csak reszelgetnek rajta: a go szűrőt elteszik a generátortól. A szélzajt csökkentik, persze a ma szívósort is jó lenne cserélni, meg a pcsúcsokat olyanra, amik 500e-et bírnak, vagy pl az árát levinni egy huszasra. Szóval egy kicsit jobban hangolt futóművet, jobban eltalált funkcikat, és így tovább. Esetleg újabb, modernebb motorokat (jön pl a turbó benzines, ami a mazdánál a DISI nevet viseli).
Ezt a fejlesztest korant sem neveznem ubermodernnek. Ez egy szukseges rossz. Egy kenyszer hatasara kifejlesztett valami ami nem azert lett, hogy valami jobb legyen, hanem azert, hogy mindenfele eloirasoknak megfeleljen. Es nekem addig nincs bajom vele, mig nem a sajat boromon tapasztalom meg majd a hatranyat. Termeszetesen jo ha a szurot elrakjak a generatortol, de gyanitom, hogy ezt nem direkte akartak igy, csak igy jott ki a lepes. Mert akkor a muanyag szivosort sem eroltetnek.
Nekem ez csak 1el tobb ok, hogy miert ne vegyek majd dizlit. Benyasnal meg benyast. Meg ugy altalaban Mondit. Esetleg ha ujra gyartanak az MKIIot...
Amit irsz az mind szep es jo. Es termeszetesen egy fejlesztesnel, kov. modell tervezesnel es ugy altalaban az eletben mindenhol van egy szabaly ami szerint x %nal nagyobb valtoztatast nem eszkozolnek, mert az veszelyes.
En ott latom a gondot, hogy mig arrol beszel itt sok ember, hogy sokkal jobb, mert ujabb, es eza jovo, addig a valosag azt mutatja, hogy a ford egyaltalan nem tanul a hibakbol. Vagy csak nem akar. Olyan alapveto dolgokat szurnak el ujra es ujra, mint az ablax emelo kapcsolo elhelyezese, muszerfal gagyizasa, ugyanaz a szivosor alkalmazasa stb. Alapveto dolgok...mint az MKIben a hasznalhatatlan konyoklo. MKIV ben meg ott az alig elerheto ablaxvezerlo kapcs. Komolyan mondom, tanult, diplomas emberek tervezik ezeket az autokat es olyan hibaakt kovetnek el, amit egy 10eves sem tenne jozan paraxti esszel.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.01.22 kedd, 10:16:58 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2168 Dátum:
2008.01.22 kedd, 10:13:47 »
Idézetet írta: razsa - 2008.01.22 kedd, 06:30:09
A fiamnak mondtam hogy a lányom is értsen belőle szituáció volt, az idézet te voltál de másnak volt címezve.
Amúgy nekem semmi bajom az MKIV-el illetve annyi hogy most még nakop olyan dizelt ami nekem kell. Remélem a tisztel fejlesztők tartják magukat az ütemtervehez és kb 2 év múlva megjelenik a 190+ os 2,2TDCi Ha akkora elkészülnek és esetleg egy powershiftet is betudnak rakni, akkor én már tudom hogy mi lesz a következő autom.
Naplózva
oszi
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2169 Dátum:
2008.01.22 kedd, 19:25:56 »
http://www.samsungsport.hu/hir.php?id=30759
Jó ilyeneket olvasni a mondeóról!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2170 Dátum:
2008.01.22 kedd, 20:29:44 »
Idézetet írta: oszi - 2008.01.22 kedd, 19:25:56
http://www.samsungsport.hu/hir.php?id=30759
Jó ilyeneket olvasni a mondeóról!
Igen, jo olvasni, bar eleg sok a PR kampo duma. Minosegi muszefal meg hasonlok...
"Az illesztések olyan, mintha minden milliméterüket lézeres mérővel ellenőrizték volna."
Ezexerint nem latta a feneket. Ott azert van nemi hezag a csomi ajtonal.
"mindent egy pillanat alatt meg lehet szokni. Illetve nem is kell szokni, mert mindent ott talál, ahol azt keresné reflex-szerűen."
Mondjuk en reflexbol nem az ajto fogantyu alatt keresnem az ablax kapcsolokat, de izlesek es pofonok
MKI-nel tenyleg lobogott a hatso lokos ?
Naplózva
blah blah blah
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2171 Dátum:
2008.01.22 kedd, 20:36:35 »
Idézetet írta: zacci - 2008.01.22 kedd, 20:29:44
Igen, jo olvasni, bar eleg sok a PR kampo duma. Minosegi muszefal meg hasonlok...
"Az illesztések olyan, mintha minden milliméterüket lézeres mérővel ellenőrizték volna."
Ezexerint nem latta a feneket. Ott azert van nemi hezag a csomi ajtonal.
"mindent egy pillanat alatt meg lehet szokni. Illetve nem is kell szokni, mert mindent ott talál, ahol azt keresné reflex-szerűen."
Mondjuk en reflexbol nem az ajto fogantyu alatt keresnem az ablax kapcsolokat, de izlesek es pofonok
MKI-nel tenyleg lobogott a hatso lokos ?
MKII nél lobogott(inkább remegett) , de azt hiszem ezt később kijavították. Amúgy ez tényleg egy eléggé elfogult cikk, vagy most ült először középkategóriás autóban az illető
«
Utoljára szerkesztve: 2008.01.22 kedd, 20:39:36 írta razsa
»
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
oszi
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2172 Dátum:
2008.01.22 kedd, 20:40:56 »
"MKI-nel tenyleg lobogott a hatso lokos ?"
Nekem nem!Lehet,hogy különleges mondi volt?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2173 Dátum:
2008.01.22 kedd, 20:44:28 »
Idézetet írta: razsa - 2008.01.22 kedd, 20:36:35
MKII nél lobogott(inkább remegett) , de azt hiszem ezt később kijavították. Amúgy ez tényleg egy eléggé elfogult cikk, vagy most ült először középkategóriás autóban
Ahh, inkabb maradjunk annyiban, hogy ez sehol nem ult. Vagyis csak az asztala elott es be copy pastezte az ele rakott PR dumat. Tod, Kovacs Janos es a Cillit Bang esete.
Valahogy nem csipem, ha ennyire hulyere veszik az embert.
Es fura, hogy nala csak MKI letezik es utana rogton MKIV van. Mintha az MKIV az MKI levalto modellje lenne
Merthogy ennek fenyeben en nem lennek buszke arra, hogy vegre sikerult egy 10eves "lobogast" kijavitani
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2174 Dátum:
2008.01.22 kedd, 20:45:15 »
Idézetet írta: oszi - 2008.01.22 kedd, 20:40:56
"MKI-nel tenyleg lobogott a hatso lokos ?"
Nekem nem!Lehet,hogy különleges mondi volt?
Lehet fule volt es az lobogott
Szerintem egy elefanton ulhetett anno
Naplózva
blah blah blah
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2175 Dátum:
2008.01.22 kedd, 20:47:27 »
Idézetet írta: oszi - 2008.01.22 kedd, 19:25:56
http://www.samsungsport.hu/hir.php?id=30759
Jó ilyeneket olvasni a mondeóról!
Botrány ez a cikk azt irja, hogy a mostani paszulyosok egy része lehet, hogy mondeot fognak vezetne. Förtelmes, szentségtörés
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2176 Dátum:
2008.01.22 kedd, 20:49:48 »
Idézetet írta: stealt - 2008.01.22 kedd, 20:47:27
Botrány ez a cikk azt irja, hogy a mostani paszulyosok egy része lehet, hogy mondeot fognak vezetne. Förtelmes, szentségtörés
Nyugi, ez csak egy burkolt, celzott reklam vot a paszuly reteg fele
Komolysag faktor 0
Naplózva
blah blah blah
oszi
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2177 Dátum:
2008.01.22 kedd, 20:49:57 »
Az meglehet!Még szerencse,hogy az enyémen nem volt!
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2178 Dátum:
2008.01.25 péntek, 10:08:58 »
http://totalcar.hu/tesztek/monpasave
!1
Ez mindent elárul mi a jó.
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
SSanya
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2179 Dátum:
2008.02.01 péntek, 12:23:03 »
Nem a IV ellen mondom, csak érdekességképpen, hogy páran már szomorúan szemléltük a néhány év múlva hólyagosodó ablaklehúzót (néhányan krómozottra is cserélték...
), hát tegnap egy új mondi mellett álltam a Ferdinánd híd tövében a lámpánál és vagy 6-8 centi hosszon csúnyán el volt válva (szépen, magyarul...
) a vízlehúzója az ajtótól (anyósoldalon). De vagy 2 centire elállt. Remélem "csak" beakadt neki vmibe, nem gyárilag ilyen klassz a rögzítése...
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2180 Dátum:
2008.02.03 vasárnap, 19:54:44 »
Angel!
Egy ilyen biztos tetszene neked!
http://www.km77.com/00/ford/mondeo/gra/013.jpg
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2181 Dátum:
2008.02.03 vasárnap, 19:58:31 »
Idézetet írta: zsoel - 2008.02.03 vasárnap, 19:54:44
Angel!
Egy ilyen biztos tetszene neked!
http://www.km77.com/00/ford/mondeo/gra/013.jpg
Hú vazze! Tök jól néz ki! (Remélem, az autóra gondoltál!) De ez nem biztos, hogy skék, lehet hogy fekete.
Amúgy még ingadozom, lehet, hogy most majd feketét vennék.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2182 Dátum:
2008.02.10 vasárnap, 15:10:52 »
Voltam ma nyíltnapon, és vezettem az MKIV Mondeot. Mikor beültem, akkor mondták, hogy a 2.5-ös turbó van benne
Első benyomásom az volt, hogy a dízel kuplung után kicsit nehézkes volt a közelekedés vele. Mindíg alápörgetve váltottam, mert teljesen máshol fogott a kuplungja. Gondolom a csúcsfelszereltség volt, de én még ennyi gombot autóban nem láttam... A kormányon van vagy 20, az ajtón másik 10, és a középkonzol meg tele van szórva további több tucat gombbal. Üvöltött benne a zene mikor beindítottam, és a szalonból jövő ember, aki ugye kísért a tesztvezetésen, ő is alig találta meg hol kell lejjebb venni...
Akkor a tolatóradar. Ha veteszem R-be, pittyeg. Nem csak ha közel van valami, hanem mindíg. Ha nagyon közel van valami, akkor sípol, eddig oké. De ha kiveszem R-ből, és üresben vagyok, akkor is pittyeg, és csak akkor hagyja abba, ha elindulok előre. Amíg állok, sípol, és csak úgy tudom megszűntetni, ha egy, a műszerfalon levő gombot megnyomok.
A belső famintájű műanyag az kritikán aluli... Ronda, és túl sok. De az alumínium se jobb, mert ott is túllőttek a célon, és már sok. Ha több feketét hagytak volna, és kevesebb az alu, sokkal jobban nézne ki.
A belső tér hatalmas. Én 202 cm vagyok, és magam mögé úgy fértem be, hogy ha nem is ujjongva, de azért bevállalnék egy hosszabb utat. Namost egy 180cm-s ember vidámal elfér ott.
És akkor a motor. 2.5T. Első pár percben csak simán, nyugodtan mentem vele, és az ég egy adta világon semmi extrát nem mutatott. Lustább volt, mint az én dízelem. Kérdeztem is az eladót, hogy hány lóerős? Mondta 240
Marhára nem érződött annyinak. Mondta, hogy majd a köv. lámpánál 2-esben nyomjak egy padlót. Na, és igazából ott tört ki belőle az állat. Mondjuk ott is úgy éreztem, hogy kicsit többet várnék egy 240LE-s géptől, de ott már elhittem, hogy tényleg van benne erő. Kicsit volt csak erősebb (érzetre) mint a dízel, a fő különbség ott volt, hogy benzines lévén sokkal tovább el lehet forgatni, és a fordulatszám növelésével az erő nem fogyott el, hanem folyamatosan húzott. 2-ben valahol 110 körül váltottam el, és 3-ban minden ment tovább...
Mindeközben a fedcomp átlagfogyasztásra 9,7l-t írt ki, ami ha tényleg igaz, akkot nagyon korrekt érték. Valamint a motorzaj az egyenlő volt a 0-val.
Tehát tetszett, de jópárszor meggondolnám, hogy elcserélném-e a jelenlegire. Szeretem a dízeleket, de ez a turbós benzines is meggyőző volt. Talán majd 3-4 év múlva...
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2183 Dátum:
2008.02.10 vasárnap, 16:11:10 »
Idézetet írta: Domi - 2008.02.10 vasárnap, 15:10:52
Mikor beültem, akkor mondták, hogy a 2.5-ös turbó van benne
220 ló.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2184 Dátum:
2008.02.10 vasárnap, 20:44:47 »
Idézetet írta: Angel - 2008.02.10 vasárnap, 16:11:10
220 ló.
Nem néztem utána mikor írtam, csak azt írtam, amit nekem az eladó mondott, aki mellettem ült a tesztvezetésen.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2185 Dátum:
2008.02.10 vasárnap, 20:48:44 »
Idézetet írta: Domi - 2008.02.10 vasárnap, 20:44:47
Nem néztem utána mikor írtam, csak azt írtam, amit nekem az eladó mondott, aki mellettem ült a tesztvezetésen.
220 ló, 320 Nm. Nagyon nem szép tőle, a kereskedőtől, hogy ennyire nem néz utána.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2186 Dátum:
2008.02.10 vasárnap, 20:50:09 »
Idézetet írta: Domi - 2008.02.10 vasárnap, 20:44:47
Nem néztem utána mikor írtam, csak azt írtam, amit nekem az eladó mondott, aki mellettem ült a tesztvezetésen.
Az eladókról ennyit, ha már a katalógus adatokat nem ismeri, akkor olvasna el a teszteket!
http://www.origo.hu/auto/20071020-ford-mondeo-25t-teszt.html
Vagy hívják fel Angelt, ha kell a pontos adat!
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2187 Dátum:
2008.02.10 vasárnap, 22:46:25 »
Emlékeztek még erre a lufis reklámra!?
http://www.urbanlegends.hu/2007/11/03/ford-mondeo-hoax-balloon-video/
Naplózva
MondESU
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2188 Dátum:
2008.02.11 hétfő, 07:32:13 »
Idézetet írta: stealt - 2008.01.22 kedd, 20:47:27
Botrány ez a cikk azt irja, hogy a mostani paszulyosok egy része lehet, hogy mondeot fognak vezetne. Förtelmes, szentségtörés
Drusza, főleg ha "neveled" őket,
rá fognak jönni, ha haladni akarnak váltani kell. Nem sebességet, márkát!
Üdv:
Naplózva
REF100
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 376
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2189 Dátum:
2008.02.11 hétfő, 09:51:41 »
Jó napot Mondenkinek!
A hétvégén keresgetve az új autómat észrevettem (Levissel), hogy a ford oldalán megjelent a katalógusban a Titánium-S, valamint a 2.2 TDCi (175LE).
ha valaki már észrevette és jelezte itt a fórumon sorry.
Gondolom a Titánium-S a MKIV ST-t jelentheti:-)
Ennyi:-)
Naplózva
MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2190 Dátum:
2008.02.11 hétfő, 09:55:16 »
Idézetet írta: REF100 - 2008.02.11 hétfő, 09:51:41
Gondolom a Titánium-S a MKIV ST-t jelentheti:-)
biztos, h nem. az majd ST lesz ... eccer.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2191 Dátum:
2008.02.11 hétfő, 09:57:43 »
Idézetet írta: REF100 - 2008.02.11 hétfő, 09:51:41
Jó napot Mondenkinek!
A hétvégén keresgetve az új autómat észrevettem (Levissel), hogy a ford oldalán megjelent a katalógusban a Titánium-S, valamint a 2.2 TDCi (175LE).
ha valaki már észrevette és jelezte itt a fórumon sorry.
Gondolom a Titánium-S a MKIV ST-t jelentheti:-)
Ennyi:-)
Miért eddig nem ennyi volt a 2,2? Már eddig is 75%-ban ennyivel tudtam őket
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2192 Dátum:
2008.02.11 hétfő, 10:09:39 »
Ja, és van eco motor dízelből, és van alkoholos/benzines.
A titanium-s az csak egy fél ST. Csak S. Nem jár hozzá a T (remélem, a turbó igen).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bazsa
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2193 Dátum:
2008.02.11 hétfő, 10:22:57 »
Idézetet írta: REF100 - 2008.02.11 hétfő, 09:51:41
Jó napot Mondenkinek!
A hétvégén keresgetve az új autómat észrevettem (Levissel), hogy a ford oldalán megjelent a katalógusban a Titánium-S, valamint a 2.2 TDCi (175LE).
ha valaki már észrevette és jelezte itt a fórumon sorry.
Gondolom a Titánium-S a MKIV ST-t jelentheti:-)
Ennyi:-)
Akkor már inkább ez kellene:
www.automobiles.hu
itt az aktuális kínálat és azon belül:Ford S-MAX 2.0TDCI Titanium-X2 Automata
De érdemes megnézni ezen az oldalon a konfigurátort is!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2194 Dátum:
2008.02.11 hétfő, 10:50:20 »
Idézetet írta: Bazsa - 2008.02.11 hétfő, 10:22:57
Akkor már inkább ez kellene:
www.automobiles.hu
itt az aktuális kínálat és azon belül:Ford S-MAX 2.0TDCI Titanium-X2 Automata
De érdemes megnézni ezen az oldalon a konfigurátort is!!!
Az csak 130 lovas.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
MrBrown
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 774
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2195 Dátum:
2008.02.11 hétfő, 10:53:48 »
MKIV trend felszereltségű mondi középkonzoljában lévő famintázatu betétjeit lehet cserélni?
Naplózva
2011 Titanium S 2.2 200Le White
Bazsa
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2196 Dátum:
2008.02.11 hétfő, 10:56:31 »
Idézetet írta: MrBrown - 2008.02.11 hétfő, 10:53:48
MKIV trend felszereltségű mondi középkonzoljában lévő famintázatu betétjeit lehet cserélni?
Igen, de csak ugyan olyanra
Naplózva
MrBrown
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 774
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2197 Dátum:
2008.02.11 hétfő, 11:02:51 »
Idézetet írta: Bazsa - 2008.02.11 hétfő, 10:56:31
Igen, de csak ugyan olyanra
Ez komoly?
Naplózva
2011 Titanium S 2.2 200Le White
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2198 Dátum:
2008.02.11 hétfő, 11:03:01 »
Idézetet írta: MrBrown - 2008.02.11 hétfő, 10:53:48
MKIV trend felszereltségű mondi középkonzoljában lévő famintázatu betétjeit lehet cserélni?
A trendben nem alu van?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2199 Dátum:
2008.02.11 hétfő, 11:17:09 »
Idézetet írta: Angel - 2008.02.10 vasárnap, 20:48:44
220 ló, 320 Nm. Nagyon nem szép tőle, a kereskedőtől, hogy ennyire nem néz utána.
Hoztam prospektust, meg kaptam ár-, felszereltség listát, és abban is 220LE van. Azért jó, hogy egy kereskedő (nem hostess, kereskedő!!) nem tudja, hogy mit árul...
Mondjuk valahol mindegy, hogy 220 vagy 240LE gépet vezettem, de azért lássanak már el pontos infókkal..
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Oldalak:
1
...
37
38
39
40
41
42
43
[
44
]
45
46
47
48
49
50
51
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ