Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.07 vasárnap, 00:54:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11320379 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2550 Dátum: 2008.08.19 kedd, 12:03:14 »

Nos. Smiley Remélem, hogy csak vihar volt a biliben. Bár a magyar katalógusban lévő dolog még mindig zavar, hogy ott a Ghiára beírták a tükörindexet.
Megnéztem az angol katalógust is (2008-júl.) abban is csak puddle lights van írva. Ami a kilépőfény (tócsavilágítás). S szerencsére sehol nem látom az "integrated side indicator"-t.
Meg a németet (2008-06) is, de abban sem látom szerencsére az "mit integrierten Blinkleuchten" -t. Csak az "umfeldbeleuchtung"-ot, ami a kilépőfény.
Lehet, hogy a magyarban ez van félreFORDítva. :-)

Tehát. "Elvileg" (99%), hogy NEM lesz még tükörindex, meg furcsahátsólámpa, + egyéb csicsa most szept. 1.-től.
Ha mégis lenne, akkor is még egy kis időbe telne, amíg hozzánk is ilyen jönne.
Illetve "elvileg" az átmeneti időszakban lehetne kérni, hogy még a régi változat legyen.

Szummázva: a fordponthu ról letölthető 09.01 árlistában lévő dolgok az irányadóak.
Abban újdonság a már széria duplabicskakulcs, a 2 új szín: Moondust Silver és Avalon (Stardust már nincs), DAB funkciós hifik és a Bluetooth IV + még a pótkerekekre kell figyelni.
Kezdődik a várakozás, tegnap megfogant a kicsike. Bár még a géntérkép finomhangolása folyamatban van, mert az elég sok extra elsőre megakadt a rendszer torkán.  hehe
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
agize
Vendég
« Új hozzászólás #2551 Dátum: 2008.08.19 kedd, 13:27:44 »

hifik és a Bluetooth IV + még a pótkerekekre kell figyelni.


Hopp lemaradtam.... help
A pótkerekekre miért is kell figyelni?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2552 Dátum: 2008.08.19 kedd, 13:33:00 »


Hopp lemaradtam.... help
A pótkerekekre miért is kell figyelni?


Mert a katalógus szerint a mini acél pótkerék széria, az árlista szerint meg nem.   Huh?

Egyébként meg azt csicsergik a madarak, hogy a defektjavító szett az automata modelleken alapfelszereltség.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
agize
Vendég
« Új hozzászólás #2553 Dátum: 2008.08.19 kedd, 13:44:32 »

Mert a katalógus szerint a mini acél pótkerék széria, az árlista szerint meg nem.   Huh?

Amikor én vettem a jószágot, akkor alapból defektjavító felszerelést adtak volna hozzá. Kölön kellett kérni a mankó kereket de ezt felár nélkül 0 ft-ért adták. Természetesen ekkor nincs defektjavító felszerelés.
A kedves dealerem  gun viszont bekavart és teljes értékünek nevezett pótkereket rendelt, plusz x ezer forintért.

Ez egy kisssé szívás lett, mert ez a pótkerék sem teljes értékű, mert 17 helyett 16"-os a felni és még keskenyebb is a gumi. No és pirossal rá van írva: MAX 80 km/h, vagyis ott vagyok mint a mankónál. Plusz betettek a csomagtartó aljára pótkerék köré egy 10 cm vastag hungarocel elemet, hogy ne dudorodjon ki a pótkerék. A takaró szőnyeget ez emeli mindenhol a pótkerék szintjére.  wow1 Igy a csomagtartóm mélységéből 10 centit, és az ennek megfelelő 50-60 liter ürtartalmat jól elveszítettem.  rinya



Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2554 Dátum: 2008.08.19 kedd, 14:12:31 »

Amikor én vettem a jószágot, akkor alapból defektjavító felszerelést adtak volna hozzá. Kölön kellett kérni a mankó kereket de ezt felár nélkül 0 ft-ért adták. Természetesen ekkor nincs defektjavító felszerelés.
A kedves dealerem  gun viszont bekavart és teljes értékünek nevezett pótkereket rendelt, plusz x ezer forintért.

Ez egy kisssé szívás lett, mert ez a pótkerék sem teljes értékű, mert 17 helyett 16"-os a felni és még keskenyebb is a gumi. No és pirossal rá van írva: MAX 80 km/h, vagyis ott vagyok mint a mankónál. Plusz betettek a csomagtartó aljára pótkerék köré egy 10 cm vastag hungarocel elemet, hogy ne dudorodjon ki a pótkerék. A takaró szőnyeget ez emeli mindenhol a pótkerék szintjére.  wow1 Igy a csomagtartóm mélységéből 10 centit, és az ennek megfelelő 50-60 liter ürtartalmat jól elveszítettem.  rinya
Ezt a szivacsos magasítást már az MKIII-nál is csinálták. Én direkt anno teljesméretű pótkereket kértem (egyébként olyat raknak be amilyet kérsz, tehát tényleg balfék volt dealered) Azt a vacak 80km/h matricát rárakták már nálam is, igaz direkt V-s sebesség indexű azaz ugyanolyan gumival lett kérve mint az alufelniken volt. Nálad viszont tényleg gond a méretdifi. Szerintem cseréld ki minél előbb. Nekem 1 napos volt az autó és már kaptam egy facsavart az egyik gumimba, elég ciki pl. 200km-et 80-al ballagni vissza. Kell az a teljesméretű pótkerék.
Naplózva
agize
Vendég
« Új hozzászólás #2555 Dátum: 2008.08.19 kedd, 15:07:18 »

Nekem 1 napos volt az autó és már kaptam egy facsavart az egyik gumimba, elég ciki pl. 200km-et 80-al ballagni vissza. Kell az a teljesméretű pótkerék.

Ez jó. Te is?  eplus2
Az enyém 1 hónapos korában kapta a facsavart. De olyan jól tömített, hogy nem vettem észre. Néhány napig úgy jártam vele mire a keréknyomás figyelő szólt, hogy a job hátsómban már csak 1,5 bar nyomás van. . . és még akkor sem gondoltam defektre, mert nem láttam a bordák között. De a pumpálás után másnapra csak eltünt néhány tized...
Naplózva
gax1.9gti
Vendég
« Új hozzászólás #2556 Dátum: 2008.08.26 kedd, 20:38:46 »

2 hét tapasztalata.

Az MKIII-hoz képest visszalépés:
Nem kulcsos a motorháztető
Műanyag a zárhíd
Tele van műanyag csavarokkal az összes rögzítési pont
Motorháztető kitámasztós!!!, nem nyílik elég magasra
Az ablaktörlőt alsó állásban nem lehet kihajtani, nem tudod lemosni az ablakot

Ezeket nem értem miért kellett megváltoztatni. Egyébiránt nagyon állat, nekem más bajom nincs vele. Az enyém 2007 decemberi, Trend kombi. 140 Ló. Imádom!!!!!
Naplózva
luli
Vendég
« Új hozzászólás #2557 Dátum: 2008.08.26 kedd, 22:58:21 »

Sziasztok
6 hónapja hajtom a négyest, ez idő alatt 12eKM-el "terheltem" taps worship. (2.0 TDCI 145LE Titánium kombi) fogyasztás 7-7,5, benne város és Horvátország teljesen pakolva, tetőboxszal. Szuper a vas, eddig semmi gond, hiányosságok listája az első pillanattól nem változott: kitámasztós motorháztető -bár nem kell nyitogatni sokat, de vicc-, kicsit eldugott hátsó ablakemelő letiltó gomb, néha érthetetlenül működő hátsó ablaktörlő. A kézikönyve szerintem használhatatlan, akinek nincs némi tapasztalata, vagy műszaki érzéke, az ne is vegye a kezébe.
Eddig az "indulásra bezáródó ajtók" funkciót adtam hozzá. Tud még valaki valamilyen hasznos lehetőséget? Esetleg mikori a legújabb software frissítés?
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2558 Dátum: 2008.08.26 kedd, 23:24:48 »

Az enyém 2007 decemberi, Trend kombi. 140 Ló. Imádom!!!!!

Nézegetem az MKIV-es árakat. Pont egy 2007 decemberit, igaz 5 ajtós.
Mennyiért adták akkoriban ezeket Trend felszereltséggel?
Ha szabad tudni.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2559 Dátum: 2008.08.27 szerda, 08:51:18 »

Az MKIII-hoz képest visszalépés:
Nem kulcsos a motorháztető

sztem ez jobb mint a kulcsos. útálom ha a motortérbe akarok turkálni járó motor mellett, de ahoz h ez összejöjjön először le kell állítanom a motort fejvakaras
Műanyag a zárhíd

MK III zárhídja is műanyag.
Tele van műanyag csavarokkal az összes rögzítési pont

melyik rögzítési pontok? hűtőrács? MK III-ba még csavar sincs.
Motorháztető kitámasztós!!!, nem nyílik elég magasra

kis kézügyesség ha nagyon zavaró, és az MK III kitámasztóját bele kell varázsolni
Az ablaktörlőt alsó állásban nem lehet kihajtani, nem tudod lemosni az ablakot

ez télleg ciki.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2560 Dátum: 2008.08.27 szerda, 09:30:08 »

2 hét tapasztalata.

Az MKIII-hoz képest visszalépés:
Nem kulcsos a motorháztető
Műanyag a zárhíd
Tele van műanyag csavarokkal az összes rögzítési pont
Motorháztető kitámasztós!!!, nem nyílik elég magasra
Az ablaktörlőt alsó állásban nem lehet kihajtani, nem tudod lemosni az ablakot

Ezeket nem értem miért kellett megváltoztatni. Egyébiránt nagyon állat, nekem más bajom nincs vele. Az enyém 2007 decemberi, Trend kombi. 140 Ló. Imádom!!!!!

Azert mert xar anyegin helyzetben van a ford es ott sporol ahol csak tud. Ezert tunt el a fiatalabb MKIIIbol a toronycsapagy vedo es a motor burkolat is meg meg par aprosag, ami ecceruen nevetseges. Azok a muanyag csavarok par ev mulva mind letornek, erre merget vehetsz. Az ablaxtorlo mokan ne csodalkozz. Ennel mar csak az MKIII pollenszuro csereje viccesebb. Ott pl. vakon kell kicserelned a szurot.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2561 Dátum: 2008.08.27 szerda, 09:52:29 »

...
Az ablaktörlőt alsó állásban nem lehet kihajtani, nem tudod lemosni az ablakot
...

A gyalogosvédelem miatt lett ilyen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2562 Dátum: 2008.08.27 szerda, 10:08:18 »

A gyalogosvédelem miatt lett ilyen.

Kivalo kampomarketing duma  vigyor3 Mint az EGR es a kornyezetvedelem  vigyor3

Vegulis, nem eleg, hogy elutottek szerencsetlen puhatestut meg egy koszos ablaxon is vegig kell csusszannia  nyes Kivalo gondolat  taps
Arrol nem is beszelve, hogyha nem akad fenn az ablaxtorlon, akkor nagy az eselye annak, hogy oldalra lecsuszik a puhatestu, azon meg szepen atrobog egy kamion. Nesze neked gyalogosvedelem. Igaz O akkor mar nem is szamit gyalogosnak, hanem lusta, fekvo emberkenek, ammeg nem szamit  vigyor3

Oszt ki tudja, lehet pont a koszos ablax miatt utik el a maszokeretes nenit  fejvakaras
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.27 szerda, 10:12:40 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #2563 Dátum: 2008.08.27 szerda, 10:16:45 »

A gyalogosvédelem miatt lett ilyen.

Van szervízállás akkor lehet emelgetni a lapátot és pucolni az ablakot
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2564 Dátum: 2008.08.27 szerda, 10:27:33 »

Van szervízállás akkor lehet emelgetni a lapátot és pucolni az ablakot

Es csak szervizben tudjak aktivalni a szervizallast  eplus2 20e-kent ablax mosas 5000ert nyes
Naplózva

blah blah blah
gax1.9gti
Vendég
« Új hozzászólás #2565 Dátum: 2008.08.27 szerda, 11:36:24 »

Nézegetem az MKIV-es árakat. Pont egy 2007 decemberit, igaz 5 ajtós.
Mennyiért adták akkoriban ezeket Trend felszereltséggel?
Ha szabad tudni.

3 hete vettem 9800 km-rel Solymáron 5,5 ért. Új ára 7,3. Előtte bemutató autó volt a Ford Hungáriánál.
Naplózva
gax1.9gti
Vendég
« Új hozzászólás #2566 Dátum: 2008.08.27 szerda, 11:39:55 »

MK III zárhídja is műanyag
melyik rögzítési pontok? hűtőrács? MK III-ba még csavar sincs.
[/quote]

Nekem az MKIII lemeznek tűnt... Huh?

A lökhárító alja pl. a hűtőrács pl.

Az MKIII-ban nem kellett csavarhúzó azégő cseréhez, itt viszont kelleni fog, bár elég egyszerűen kiszedtem próbaképpen.
Naplózva
gax1.9gti
Vendég
« Új hozzászólás #2567 Dátum: 2008.08.27 szerda, 11:41:14 »

"indulásra bezáródó ajtók" funkciót adtam hozzá

Mi a módja?
Naplózva
gax1.9gti
Vendég
« Új hozzászólás #2568 Dátum: 2008.08.27 szerda, 11:42:52 »

Kivalo kampomarketing duma  vigyor3 Mint az EGR es a kornyezetvedelem  vigyor3

Vegulis, nem eleg, hogy elutottek szerencsetlen puhatestut meg egy koszos ablaxon is vegig kell csusszannia  nyes Kivalo gondolat  taps
Arrol nem is beszelve, hogyha nem akad fenn az ablaxtorlon, akkor nagy az eselye annak, hogy oldalra lecsuszik a puhatestu, azon meg szepen atrobog egy kamion. Nesze neked gyalogosvedelem. Igaz O akkor mar nem is szamit gyalogosnak, hanem lusta, fekvo emberkenek, ammeg nem szamit  vigyor3

Oszt ki tudja, lehet pont a koszos ablax miatt utik el a maszokeretes nenit  fejvakaras

Mivel kombim van meg tud kapaszkodni a tetőkeretben eplus2
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2569 Dátum: 2008.08.27 szerda, 12:08:15 »

3 hete vettem 9800 km-rel Solymáron 5,5 ért. Új ára 7,3. Előtte bemutató autó volt a Ford Hungáriánál.

Nem elvenni akarom a kedved, de ilyeneket nem szabad venni. Sad
Egyszer menj ki egy Ford Majálisra, és nézd meg mit kapnak a bemutató autók...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #2570 Dátum: 2008.08.27 szerda, 12:20:57 »

Nem elvenni akarom a kedved, de ilyeneket nem szabad venni. Sad
Egyszer menj ki egy Ford Majálisra, és nézd meg mit kapnak a bemutató autók...
...azt meg már el sem merem Mondani, hogy általában ez mindegyik típusra igaz. Nem csak a Ford-okra.
Egyik kollégám vett még tavaly egy bemutatóoffclio-t. Hogy azért csak -25% az új árhoz. Közben óvatosan eltelt az általános garancia, jön a kérdésével, kérdezzem már meg itt a fórumon(!), hogy mi van akkor, ha időnként nem lehet bizonyos sebességekbe rakni az autót?
Mondok neki, nézesd meg a kuplungot, sztem csereérett. De csak 30e van benne!!!! Bemutatóautó, az bemutató...Ezért olcsóbb.
És biza kuplung csere következik. Csak előbb menjen le a szeptember, kezdődik a suli, talán októberben...
60e első blikkre. Márkaszervíz.
Üdv:)
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.27 szerda, 12:23:53 írta MondESU » Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2571 Dátum: 2008.08.27 szerda, 13:03:16 »

Mivel kombim van meg tud kapaszkodni a tetőkeretben eplus2

lol  nyes
Naplózva

blah blah blah
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #2572 Dátum: 2008.08.27 szerda, 13:18:09 »

Őv tilinkózás ki-ba kaccsolása ha valaki nem ismerné
1: kéziféket be kell húzni, ővet bekapcsolni
2: váltó üresbe, automata "P" be
3: kulcsot 0 ra kell kapcsolni
4: ővet kikapcsolni
5: kulcsot elfordítani 2 be de nem indítózni, 10 másodpercen belül hallani kell a hangot
6: ővet be és kikapcsolni 9 szer a végén ki legyen kapcsolva az őv!
Az ővfigyelmeztető 3 at villan ha jól csináltátok
ugyanezzel a módszerrel lehet be is kapcsolni
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2573 Dátum: 2008.08.27 szerda, 19:24:40 »

MK III zárhídja is műanyag
melyik rögzítési pontok? hűtőrács? MK III-ba még csavar sincs.
Nekem az MKIII lemeznek tűnt... Huh?
A lökhárító alja pl. a hűtőrács pl.
Az MKIII-ban nem kellett csavarhúzó azégő cseréhez, itt viszont kelleni fog, bár elég egyszerűen kiszedtem próbaképpen.

pedig műanyag az a zárhíd. a faceliften tutira. hűtőrácsba nekünk még csavar sincs csak elfordítós bolha Cheesy aztán a lökös is 1 érdekes dolog, mert már a '86-os sierrámon is csak 2db acél csavar fogta középen, az összes többi rögzítési pont patent és bolha műanyagból ... talán így nem is visszalépés. a mondi lökösömet még nem vettem le, igazából nemtom mi fogja de nem hiszem, h kettőrezárt biztonsági szerkezet. azért jó a műanyag rögzítés mert ha felakad a parkolóba a szegélyre akkor nem húzza magával a sárvédőt és egyebeket, de talán még el sem törik, csak elpattognak a műanyag rögzítő vackok.
lámpa az nekünk is faxxa dolog. ki kell szedni az égőcseréhez.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #2574 Dátum: 2008.08.27 szerda, 19:43:52 »


lámpa az nekünk is faxxa dolog. ki kell szedni az égőcseréhez.


Azé az nem rossz!Nem kell egy izzócsere miatt lebontani az autó elejét!Egy agysebésznek sem okoz gondot, a kezedet nem töröd el csuklóban, és nem nyúzod le a bőrt a kézfejedről.Továbbá az elektromos csati visszarakása jól látható műveletté válik!Ez nekem kimondottan jól eltalált ötlet!A 4-esnél ezt megtartották?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2575 Dátum: 2008.08.27 szerda, 19:54:01 »


Azé az nem rossz!Nem kell egy izzócsere miatt lebontani az autó elejét!Egy agysebésznek sem okoz gondot, a kezedet nem töröd el csuklóban, és nem nyúzod le a bőrt a kézfejedről.Továbbá az elektromos csati visszarakása jól látható műveletté válik!Ez nekem kimondottan jól eltalált ötlet!A 4-esnél ezt megtartották?

a H astrától mindenképp jobb megoldás, de láttam már jobbat is.
otthon garázskörülmények közt kiválló, de országúton facca közvilágítással cseréjje ki a körtét a tervezője.
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.27 szerda, 19:56:01 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2576 Dátum: 2008.08.27 szerda, 20:05:39 »

3 hete vettem 9800 km-rel Solymáron 5,5 ért. Új ára 7,3. Előtte bemutató autó volt a Ford Hungáriánál.

Köszi az infót.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2577 Dátum: 2008.08.27 szerda, 20:52:05 »

3 hete vettem 9800 km-rel Solymáron 5,5 ért. Új ára 7,3. Előtte bemutató autó volt a Ford Hungáriánál.

Ezt az autót újonnan kb 6-ért vehetted volna meg. Azaz, kb fél millióval olcsóbban vetted így. Legalább.
Ha kuplungot kell cserélned, még így is simán megérte.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2578 Dátum: 2008.08.27 szerda, 21:45:59 »

...azt meg már el sem merem Mondani, hogy általában ez mindegyik típusra igaz. Nem csak a Ford-okra.
Egyik kollégám vett még tavaly egy bemutatóoffclio-t. Hogy azért csak -25% az új árhoz. Közben óvatosan eltelt az általános garancia, jön a kérdésével, kérdezzem már meg itt a fórumon(!), hogy mi van akkor, ha időnként nem lehet bizonyos sebességekbe rakni az autót?
Mondok neki, nézesd meg a kuplungot, sztem csereérett. De csak 30e van benne!!!! Bemutatóautó, az bemutató...Ezért olcsóbb.
És biza kuplung csere következik. Csak előbb menjen le a szeptember, kezdődik a suli, talán októberben...
60e első blikkre. Márkaszervíz.
Üdv:)

Igen, természetesen ez minden márkára így igaz. Jó példa volt a 2.5T is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2579 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 13:19:57 »

Ezt az autót újonnan kb 6-ért vehetted volna meg. Azaz, kb fél millióval olcsóbban vetted így. Legalább.
Ha kuplungot kell cserélned, még így is simán megérte.

Ne vedd már el a kedvét!  szomoru1
Ha 1 évesen veszi valamilyen ismeretlen tulajtól, akkor is ott a buktató lehetősége.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2580 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 13:24:19 »

Ne vedd már el a kedvét!  szomoru1
Ha 1 évesen veszi valamilyen ismeretlen tulajtól, akkor is ott a buktató lehetősége.

De én pont azt mondom, hogy megérte! Legalább fél millióval olcsóbban kapta, és abba meg simán befér akár egy kuplungcsere is. Én nem mondom, hogy kell kuplungot cserélni, mert azért csak nem minden autót tesztelnek padlógázzal, meg az inkább a 2,5T műfaja, ami kuriózum is (eddig nem volt ilyen), meg rikta is, kevés van belőle.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2581 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 15:44:34 »

De én pont azt mondom, hogy megérte! Legalább fél millióval olcsóbban kapta, és abba meg simán befér akár egy kuplungcsere is. Én nem mondom, hogy kell kuplungot cserélni, mert azért csak nem minden autót tesztelnek padlógázzal, meg az inkább a 2,5T műfaja, ami kuriózum is (eddig nem volt ilyen), meg rikta is, kevés van belőle.

A ford majálison is láttuk, hogy mit műveltek a kedves Bp-i értékesítők a 2.5T-val.
Én egyszer próbáltam Szolnokon egy új dizelt, a velem utazó értékesítő kedvesen megkért, hogy amig hideg a motor addig ne járassam az autót nagy fordulatszámon. Ilyen is van.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2582 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 16:22:51 »

Ne vedd már el a kedvét!  szomoru1
Ha 1 évesen veszi valamilyen ismeretlen tulajtól, akkor is ott a buktató lehetősége.

Csak akkor már jóval olcsóbban veszi mint az új ára!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gax1.9gti
Vendég
« Új hozzászólás #2583 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 21:20:08 »

Csak akkor már jóval olcsóbban veszi mint az új ára!

A kedvem nem tudjátok elvenni. Szerintem ennyi idő (9800 km) alatt nem lehet túl nagy kárt okozni az autóban. Előző MKIII autómat kereskedésből vettem, olasz és német vegyes paírokkal 36500 km-rel. Na arról sem tartott senki túl sokat, mégis hibamentesen szolgált 3 évig most 101000 km van benne, de a legjobb barátomnak is nyugodt szívvel ajánlanám. Nekem nagyon tetszik, új autót meg soha nem vennék. (Volt már egyszer.) A 7.3 a listaár, nem tudom hol mennyi kedvezmény dukál, de a 6-ot kicsit alacsony árnak tartom. (Trend kombi, 140 Ló, tempomat, tolatóradar, B oszloptól hátra sötét üvegek.)

Szóval köszi a szurkolást, de nem fog elmenni a kedvem akkor sem, ha holnap kuplungot kell cserélnem. nyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2584 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 22:17:38 »

Nekem nagyon tetszik, új autót meg soha nem vennék. (Volt már egyszer.) A 7.3 a listaár, nem tudom hol mennyi kedvezmény dukál, de a 6-ot kicsit alacsony árnak tartom. (Trend kombi, 140 Ló, tempomat, tolatóradar, B oszloptól hátra sötét üvegek.)
Szóval köszi a szurkolást, de nem fog elmenni a kedvem akkor sem, ha holnap kuplungot kell cserélnem. nyes

10-20% kedvezmény. Felszereltségtől függően. És nem akarjuk elvenni a kedved, sőt.
Azon a b oszlopos sötétítésen én is gondolkodom, hogy majd olyat én is kérnék.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2585 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 23:14:38 »

A kedvem nem tudjátok elvenni. Szerintem ennyi idő (9800 km) alatt nem lehet túl nagy kárt okozni az autóban. Előző MKIII autómat kereskedésből vettem, olasz és német vegyes paírokkal 36500 km-rel. Na arról sem tartott senki túl sokat, mégis hibamentesen szolgált 3 évig most 101000 km van benne, de a legjobb barátomnak is nyugodt szívvel ajánlanám. Nekem nagyon tetszik, új autót meg soha nem vennék. (Volt már egyszer.) A 7.3 a listaár, nem tudom hol mennyi kedvezmény dukál, de a 6-ot kicsit alacsony árnak tartom. (Trend kombi, 140 Ló, tempomat, tolatóradar, B oszloptól hátra sötét üvegek.)

Szóval köszi a szurkolást, de nem fog elmenni a kedvem akkor sem, ha holnap kuplungot kell cserélnem. nyes

Dehogy is, nem akarjuk mi elvenni a kedved! Sőtt, üdvözlünk köreinkben, és sok-sok hiba, és balesetmentes km-t kívánunk!  wave
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2586 Dátum: 2008.08.29 péntek, 07:03:20 »

Azon a b oszlopos sötétítésen én is gondolkodom, hogy majd olyat én is kérnék.

én azon nem gondolkoznék. nem rendelném hozzá, és a harmadából megcsináltatnám körbe az egészet.

Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2587 Dátum: 2008.08.29 péntek, 07:10:24 »

10-20% kedvezmény. Felszereltségtől függően. És nem akarjuk elvenni a kedved, sőt.

annak felesleges kedvezményeket számolni aki nem kap. így csak a listaár marad: 7,3 ... szal jól lett véve.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2588 Dátum: 2008.08.29 péntek, 08:55:00 »

én azon nem gondolkoznék. nem rendelném hozzá, és a harmadából megcsináltatnám körbe az egészet.

Na, ez viszont nálam kizárt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2589 Dátum: 2008.08.29 péntek, 09:27:40 »

annak felesleges kedvezményeket számolni aki nem kap. így csak a listaár marad: 7,3 ... szal jól lett véve.

De ha Angeltol veszed, akkor jar ez a kedvezmeny  wave
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2590 Dátum: 2008.08.29 péntek, 09:28:57 »

De ha Angeltol veszed, akkor jar ez a kedvezmeny  wave

Ha valaki új autót akar venni, szóljon, elmegyek vele, és megkapja a 15-20%-ot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2591 Dátum: 2008.08.29 péntek, 10:05:10 »

Na, ez viszont nálam kizárt.

megcsinálják a B oszloptól is, v akár csak 1 üvegre is. de ebben pl sokkal jobb az utólagos mint a gyári ... végülis ez lett volna a lényege annak amit írtam ... és ócsóbb is, nem kicsit Smiley
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2592 Dátum: 2008.08.29 péntek, 10:22:33 »

Ha valaki új autót akar venni, szóljon, elmegyek vele, és megkapja a 15-20%-ot.

Mondom en, hogy Te egy ilyen beepitett Mondeo kereskedo vagy. Nem hiaba moderalod az osszes mondeoval kapcsolatos negativ hozzaszolast, mert rinyalsz, hogy ha valaki bele olvas a forumba elmenekul innen es nem vesz Mondit  eplus2
Naplózva

blah blah blah
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #2593 Dátum: 2008.08.29 péntek, 10:24:32 »

A kedvem nem tudjátok elvenni. Szerintem ennyi idő (9800 km) alatt nem lehet túl nagy kárt okozni az autóban.

Szóval köszi a szurkolást, de nem fog elmenni a kedvem akkor sem, ha holnap kuplungot kell cserélnem. nyes
Szia!
Dehogy akarja bárki is elvenni a kedved! Csak tudod, aki régóta itt fórumozik, hallott már egyet, s mást. Próbálnak segíteni, ha már ennyi dellát rááldozol, ne érezd úgy, zsákba kutya.
Szóval első 10e Km.
Én amikor vettem újonnan a Mondit, átadásnál odajött hozzám a szervízes részleg főnöke, és mondta, hogy első 2500 Km-en 3.000rpm-nél nagyobb fordulatszámon ne üzemeltessem a motort, még akkor sem, ha már megvan az üzemi vízhőfok!
2500 Km után hozzam vissza "bejáratós"-olajcserére, ami ingyenes...( Ja, a munkadíj. Anyag meg Wyctor-tól okosba! )
Olaj, olajszűrő cserélva. Innen engedélyezve volt már akár a 4000rpm, de én 3500-nál ( ami otópályán 130-140 Km/h ) továbbra sem engedtem feljebb.
10e Km után mintha plusz lóerők jöttek volna a Mondiba, érezhetően jobban gyorsult. És a fogyasztásával - benyás kettőí - is maximálisan elégedett vagyok! Úgyhogy megérte az elején odafigyelni.
Szal "csak" 10e Km, de azt nem mindegy, ki és hogyan teszi bele.
Láttam mostanában új offverdát - egyik barátom, és clubtagunk Miskolcon  - amikor beindítod, a motorfordulat-műszer külső ívén piros csík jelöli az engedélyezett fordulatszámot, és ahogy melegszik a moci, úgy mennek fölfelé a határok. De a Mondi még nem ilyen. Ettől még szeretjük!
Ennyit akartam a "margo" szélére írni...
Ja, árak. Érdekes, kezembe akadt a képes autó-extra újság egyik száma...2007 elejéről 2.0 TDCi ( MKIII F2 ) 4,2 misi. 2007 év végi MKIV 2.0 TDCi 4,9 misi. Hm.
Üdv:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2594 Dátum: 2008.08.29 péntek, 10:28:33 »

Mondom en, hogy Te egy ilyen beepitett Mondeo kereskedo vagy. Nem hiaba moderalod az osszes mondeoval kapcsolatos negativ hozzaszolast, mert rinyalsz, hogy ha valaki bele olvas a forumba elmenekul innen es nem vesz Mondit  eplus2

Zacci, te... duhos2
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2595 Dátum: 2008.08.29 péntek, 20:12:54 »

Mondeo RS

Tud valaki oroszul?  Wink

http://acars.ru/news/previews/2491/

Coupe: http://avtomir.com/_files/article/photo_4423_ph.jpg

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2596 Dátum: 2008.08.29 péntek, 20:51:10 »

Érdekességképpen a szedánpártiaknak:

4 ajtós modell hátsó szárny spoilerrel: http://photofile.name/users/pchel/95113515/

(nem tudom, hogy ez az 5 ajtósra való szárny-e...)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
gax1.9gti
Vendég
« Új hozzászólás #2597 Dátum: 2008.08.29 péntek, 21:23:42 »

Szia!
Dehogy akarja bárki is elvenni a kedved! Csak tudod, aki régóta itt fórumozik, hallott már egyet, s mást. Próbálnak segíteni, ha már ennyi dellát rááldozol, ne érezd úgy, zsákba kutya.
Szóval első 10e Km.
Én amikor vettem újonnan a Mondit, átadásnál odajött hozzám a szervízes részleg főnöke, és mondta, hogy első 2500 Km-en 3.000rpm-nél nagyobb fordulatszámon ne üzemeltessem a motort, még akkor sem, ha már megvan az üzemi vízhőfok!
2500 Km után hozzam vissza "bejáratós"-olajcserére, ami ingyenes...( Ja, a munkadíj. Anyag meg Wyctor-tól okosba! )
Olaj, olajszűrő cserélva. Innen engedélyezve volt már akár a 4000rpm, de én 3500-nál ( ami otópályán 130-140 Km/h ) továbbra sem engedtem feljebb.
10e Km után mintha plusz lóerők jöttek volna a Mondiba, érezhetően jobban gyorsult. És a fogyasztásával - benyás kettőí - is maximálisan elégedett vagyok! Úgyhogy megérte az elején odafigyelni.
Szal "csak" 10e Km, de azt nem mindegy, ki és hogyan teszi bele.





Láttam mostanában új offverdát - egyik barátom, és clubtagunk Miskolcon  - amikor beindítod, a motorfordulat-műszer külső ívén piros csík jelöli az engedélyezett fordulatszámot, és ahogy melegszik a moci, úgy mennek fölfelé a határok. De a Mondi még nem ilyen. Ettől még szeretjük!
Ennyit akartam a "margo" szélére írni...
Ja, árak. Érdekes, kezembe akadt a képes autó-extra újság egyik száma...2007 elejéről 2.0 TDCi ( MKIII F2 ) 4,2 misi. 2007 év végi MKIV 2.0 TDCi 4,9 misi. Hm.
Üdv:)

Köszi a tapasztalatokat.
Használt autót vettem, tisztában vagyok vele. Az előző autóm MKIII sedán volt. Kintről behozott autó "36000km-rel". Római autó volt, aki volt már Rómában az tudja, hogy az olaszok hogyan közlekednek. Nincsenek illúzióim, de úgy érzem, hogy az előző autóm bizonytalan előéleténél ez a mostani sokkal jobb. A bejáratós olajcseréről hallottam már jót, rosszat (lehúzás stb,) Nem tudom megítélni. Én alapból finoman járok vele, 130-140 körül autópályán 5.9 a fogyasztás (140 lovas dízel) az most akkor jó? A tegnapi kuplungos sztoriaitok után ma egész utón a kuplungot figyeltem, de pontosan kapcsolt, vált mint a vaj, nem lent vagy fent fog, mindig ugyanott emel ki. Szerintem nem rossz. Az MK III-hoz képest egy álom ennek a kuplungja, azzal az elején volt pár kalandom.
Most akkor a kuplung után már motort is cserélhetek majd? Wink

Ja árak. MKIV 140 lovas, tempomattal, tolatóradarral, 9800 km-rel, magyarországi forgalombahelyezéssel, kombi kivitelben. Ennek ennyi a reális ára, szerintem. Huh?


Angel!

Jókor szólsz... nyes

A fólia jó. Gyárilag én sem rendelném bele, de ha már benn volt... Olcsóbb utólag, hogy jobb-e ahhoz nem értek.
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.29 péntek, 21:35:06 írta gax1.9gti » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2598 Dátum: 2008.08.29 péntek, 23:43:51 »

Ja árak. MKIV 140 lovas, tempomattal, tolatóradarral, 9800 km-rel, magyarországi forgalombahelyezéssel, kombi kivitelben. Ennek ennyi a reális ára, szerintem. Huh?
Angel!

Jókor szólsz... nyes

A fólia jó. Gyárilag én sem rendelném bele, de ha már benn volt... Olcsóbb utólag, hogy jobb-e ahhoz nem értek.

Szerintem ez jó ár volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2599 Dátum: 2008.08.30 szombat, 10:32:21 »

Szerintetek milyen designos megoldással lehetne az MKIV be olyan 2db-ból álló műszeregységet tenni, ahol az egyikben látnám a turbónyomást  Wink (ez mennyi lehet egyébként teljes nyomáson a 175 lovas 2.2-ben?) a másikon pedig a turbóhőmérsékletre utaló hőmérsékleti értéket (az olajhőfok az jó lenne erre?) A motortérből egyszerű lenne kiszedni ezeket az adatokat?
Hol néznének ki jól belül a műszerek? Láttatok már erre vmi szép megoldást? Az "A" oszlopos műszeregységek nekem nem jönnek be... Az IVDC-s változat futóműállító gombjainak a helye tetszene elsőre, de az nem lenne úgy szem előtt, a műszerfal tetejére pedig nem szeretnék semmit...
police
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.