Angel
|
|
« Új hozzászólás #2950 Dátum: 2008.11.17 hétfő, 18:03:18 » |
|
Ne offoljatok! Van offtopic, a b-d vita a kukába, meg van izzós topic!
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #2951 Dátum: 2008.11.17 hétfő, 18:07:35 » |
|
Az autót egyébként olyan ~6 évre vettük. Ennek megfelelően szépen fogunk rá vigyázni. Szerintetek egy ilyen dízelmotoros autónál milyen állagmegőrzési praktikákat érdemes bevetni? Az biztos, hogy a 2-3000-es olajcserét megcsináltatom. Aztán az első 5000km-en nem igazán fogom pörgetni. Utána sem fogom leszabályozásba belehajtani, mert sztem nem is kell. Mondjuk a DPF szűrő miatt néha azért megfogom kergetni. Az is valószínű, hogy mindig a kedvenc shell kutamnál fogom itatni. Azon gondolkodtam még, hogy a 20E-es szervizek felénél csináltassak-e egy olajcserét? (olajcsere így 10E-ként lenne.) Ja és mindig a kedvenc kézi mosómban lesz mosva. Mit lehet még (túllihegni )? Én is kb ennyire vettem a 3-ast. A bejáratást megcsináltam (a kövekezőn is fogom), nem nagyon pörgettem, és így tovább. A dizilt nem kell pörgetni. Nem is szoktam. Én nyugis, haladós tempóban közlekedem, nem az a fék-gáz. Az olajcsere 20e-nél, viszont minden második alkalommal cseréltetek gázolajszűrőt is. A shellt nagy ívben kerülöm, és csak kézi mosóban mosom. Ennyi elég. Most van benne 98e körül.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Zoli79
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2952 Dátum: 2008.11.17 hétfő, 18:13:52 » |
|
Én is kb ennyire vettem a 3-ast. A bejáratást megcsináltam (a kövekezőn is fogom), nem nagyon pörgettem, és így tovább. A dizilt nem kell pörgetni. Nem is szoktam. Én nyugis, haladós tempóban közlekedem, nem az a fék-gáz. Az olajcsere 20e-nél, viszont minden második alkalommal cseréltetek gázolajszűrőt is. A shellt nagy ívben kerülöm, és csak kézi mosóban mosom. Ennyi elég. Most van benne 98e körül.
Én meg csak a shell-nél tankolok és használtan vettem és én magam már tettem bele 146000km-t. Én is minden második olajcserénél cserélem a go.szűrőt. A 4-es mondinak nem másmilyen a gázolajszűrője? Csak mert ez is psa motor vagy nem? Az előző offomban pug 206hdi abba az utángyártott szűrő volt 16000, míg a mondiba a gyári 8körül van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
PádárZoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2953 Dátum: 2008.11.17 hétfő, 19:06:43 » |
|
Azon gondolkodtam még, hogy a 20E-es szervizek felénél csináltassak-e egy olajcserét? (olajcsere így 10E-ként lenne.)
Szerintem rengeteg az a 20e km-es olajcsere periódus, akárki, akármit is mond. Én benzinesnél nagyon max 15e km-enként lecserélem drága, szintetikus olajra. A dízel meg jobban televágja retekkel az olajat, mint a benzines. Ezek a nagy csereperiódusok szerintem félig-meggid marketing dumák. Lásd Opel. Volt céges CDTi corsákba 30e km-enként cserélték az olajat. Ráadásul arra a gagyi Opel olajra. Nyúlós szurok volt már bennük a végére, nem olaj. Szerintem, ha a felénél lecseréled, csak jót teszel vele.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #2954 Dátum: 2008.11.17 hétfő, 19:28:29 » |
|
Az MK4-ben mennyire egyszerű az izzócsere? Tényleg a fényszóróban lévő helyzetjelző miatt ki kell szedni a lámpát? Vagy esetleg nőgyógyász módszerrel megy lámpakiszedés nélkül is? (A FocusI-emen már kitanultam profi szinten )
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
JOCi
|
|
« Új hozzászólás #2955 Dátum: 2008.11.17 hétfő, 20:24:22 » |
|
Az MK4-ben mennyire egyszerű az izzócsere? Tényleg a fényszóróban lévő helyzetjelző miatt ki kell szedni a lámpát?
Úgy emlékszem ki kell venni a lámpát! És a kivétel és a berakás sem egyszerű!!!
|
|
|
Naplózva
|
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad A Mondeo elkelt!!!!
|
|
|
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
|
|
« Új hozzászólás #2956 Dátum: 2008.11.17 hétfő, 23:35:04 » |
|
Az autót egyébként olyan ~6 évre vettük. Ennek megfelelően szépen fogunk rá vigyázni. Szerintetek egy ilyen dízelmotoros autónál milyen állagmegőrzési praktikákat érdemes bevetni? Az biztos, hogy a 2-3000-es olajcserét megcsináltatom. Aztán az első 5000km-en nem igazán fogom pörgetni. Utána sem fogom leszabályozásba belehajtani, mert sztem nem is kell. Mondjuk a DPF szűrő miatt néha azért megfogom kergetni. Az is valószínű, hogy mindig a kedvenc shell kutamnál fogom itatni. Azon gondolkodtam még, hogy a 20E-es szervizek felénél csináltassak-e egy olajcserét? (olajcsere így 10E-ként lenne.) Ja és mindig a kedvenc kézi mosómban lesz mosva. Mit lehet még (túllihegni )? Az autót egy kb 1 órás, vagy főleg ha annál több órás, pláne autópályázás után ne rögtön állítsd majd le, hanem hagyd egy kicsit( kb 30mp ) alapjáraton ketyegni, ezzel kíméled a turbót.
|
|
|
Naplózva
|
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2957 Dátum: 2008.11.17 hétfő, 23:55:30 » |
|
Az autót egyébként olyan ~6 évre vettük. Ennek megfelelően szépen fogunk rá vigyázni. Szerintetek egy ilyen dízelmotoros autónál milyen állagmegőrzési praktikákat érdemes bevetni? Az biztos, hogy a 2-3000-es olajcserét megcsináltatom. Aztán az első 5000km-en nem igazán fogom pörgetni. Utána sem fogom leszabályozásba belehajtani, mert sztem nem is kell. Mondjuk a DPF szűrő miatt néha azért megfogom kergetni. Az is valószínű, hogy mindig a kedvenc shell kutamnál fogom itatni. Azon gondolkodtam még, hogy a 20E-es szervizek felénél csináltassak-e egy olajcserét? (olajcsere így 10E-ként lenne.) Ja és mindig a kedvenc kézi mosómban lesz mosva. Mit lehet még (túllihegni )? a.) inkább kb 1600-2000km után csinálj egy tisztító olajcserét. b.) az első 5ekm kimélő legyen c.) az első 10ekm-ig ugyse adja le a teljes teljesítményt ne hajts addig. d.) itt sok mindenki irkál sok minden "okosságot" az olajokkal kapcsolatban. Egy a lényeg lehetőleg teljesen szintetikus legyen. Az ha nem éri extrém hőmérséklet nem bomlik le. Szennyeződés korom miatt meg ugyanúgy fog kinézni a dizelénél 1ekm után mint 20ekm után, ezért teljesen felesleges 10ekm-ként olajat cserélni. Elég 20ekm-ként. e.) Sose állj le úgy hajszolás után úgy hogy azonnal leállítod a motort, ezzel kinyirnád a turbot. Legyen mindig egy levezető szakasz. f.) Én a helyedben beraknék még egy magicar pagert az még ad +kényelmet (távindítás) így nyáron lesz előklimatizált télen meg előfűtött autód (ja van turbó utánhütő opciója is és két irányú a riasztó kommunikáció) g.) mindig egy lehetőleg színes társaságnál tankolj , ott is azoknál a kutaknál ahol nagy a forgalom. h.) kerüld a kutyákat (egy érvényes blöki találat 3 hűtőbe szokott fájni minimum) Ezekkel nekem már lement 2 év alatt több mint 120ekm-et mióta átvettem. Semmilyen komolyabb gondja nem volt. Egyedül egy rákfenéje van a TDCi-knek, illetve az összes 2,2TDCi-nek az EGR szelep, mert az mindeggyiknek beáll használattól függően 40-70ekm között (nem tud öntisztúlni). Garanciálisan cserélték, de azonnal ledugóztattam havonta meg kiütöm a hibakódót a fedcompbol egy mezei kéziscannerrel) Ja nálad majd valamikor gond lesz a DPF-el de az még odébb van. Röviden ennyi, jó szórakozást hozzá. Vigyázzatok egymásra
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baloght
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2958 Dátum: 2008.11.18 kedd, 08:20:43 » |
|
Az MK4-ben mennyire egyszerű az izzócsere? Tényleg a fényszóróban lévő helyzetjelző miatt ki kell szedni a lámpát? Vagy esetleg nőgyógyász módszerrel megy lámpakiszedés nélkül is? (A FocusI-emen már kitanultam profi szinten ) Ki kell venni a lámpát. Két torx csavar az egész... Nem hiszem, hogy nagy művelet lenne...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
englishman
|
|
« Új hozzászólás #2959 Dátum: 2008.11.18 kedd, 08:27:37 » |
|
Ki kell venni a lámpát. Két torx csavar az egész... Nem hiszem, hogy nagy művelet lenne...
Nézőpont kérdése... http://www.fordmondeo.org/forum/showpost.php?pid/1593571/
|
|
|
Naplózva
|
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008 mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
|
|
|
PádárZoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2960 Dátum: 2008.11.18 kedd, 09:16:44 » |
|
f.) Én a helyedben beraknék még egy magicar pagert az még ad +kényelmet (távindítás) így nyáron lesz előklimatizált télen meg előfűtött autód (ja van turbó utánhütő opciója is és két irányú a riasztó kommunikáció)
Ez micsoda funkció lenne? Ez érdekelne? Mert értelme úgy lenne, ha keringetné még a motorba az olajat, de az álló motornál nem lehetséges.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tsory
|
|
« Új hozzászólás #2961 Dátum: 2008.11.18 kedd, 09:30:52 » |
|
Ez micsoda funkció lenne? Ez érdekelne? Mert értelme úgy lenne, ha keringetné még a motorba az olajat, de az álló motornál nem lehetséges. távindítás. áll a kocsi a parkolóba és eccercsak elkezd ketyegni.
|
|
|
Naplózva
|
KLIKK >>> <<< KLIKK
|
|
|
baloght
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2962 Dátum: 2008.11.18 kedd, 09:49:54 » |
|
Fiestán hasonló volt a megoldás... Ott a végén már 5 perc alatt cseréltem két oldalon izzót...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
PádárZoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2963 Dátum: 2008.11.18 kedd, 09:55:05 » |
|
távindítás. áll a kocsi a parkolóba és eccercsak elkezd ketyegni.
Ezt a funkciót értem én, de hogy hűti ez a turbót? Legfeljebb előmelegíti a motort, nem?!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baloght
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2964 Dátum: 2008.11.18 kedd, 09:58:10 » |
|
Ezt a funkciót értem én, de hogy hűti ez a turbót? Legfeljebb előmelegíti a motort, nem?!
Meg amikor kiszállsz még jár a motor(tehát hűti a turbót)...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
PádárZoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2965 Dátum: 2008.11.18 kedd, 09:59:29 » |
|
Meg amikor kiszállsz még jár a motor(tehát hűti a turbót)...
Na, így már kerek a dolog.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baloght
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2966 Dátum: 2008.11.18 kedd, 10:01:19 » |
|
Most nem akarok megint lehurrogónak tűnni, de szerintem ez a magic car egy golf 1 gtdi kiegészítője lehet max... Egy mondiba már szerintem nem illik ilyet rakni....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tsory
|
|
« Új hozzászólás #2967 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:02:12 » |
|
Most nem akarok megint lehurrogónak tűnni, de szerintem ez a magic car egy golf 1 gtdi kiegészítője lehet max... Egy mondiba már szerintem nem illik ilyet rakni....
szerintem + ahoz, h véleményt mondhass róla látnod kellene működés közben.
|
|
|
Naplózva
|
KLIKK >>> <<< KLIKK
|
|
|
baloght
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2968 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:02:58 » |
|
szerintem + ahoz, h véleményt mondhass róla látnod kellene működés közben.
Szerintem Én véleményt csak úgy mondok, ha láttam működés közben...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tsory
|
|
« Új hozzászólás #2969 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:05:31 » |
|
Szerintem Én véleményt csak úgy mondok, ha láttam működés közben...
"ez a magic car egy golf 1 gtdi kiegészítője lehet max" <- ez már 1 vélemény, és eléggé lekicsinylő feltételezéseken alapul.
|
|
|
Naplózva
|
KLIKK >>> <<< KLIKK
|
|
|
baloght
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2970 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:07:37 » |
|
"ez a magic car egy golf 1 gtdi kiegészítője lehet max" <- ez már 1 vélemény, és eléggé lekicsinylő feltételezéseken alapul.
És ki mondta azt, hogy nem az? Viszont semmilyen feltételezést nem állítottam...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tsory
|
|
« Új hozzászólás #2971 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:14:58 » |
|
És ki mondta azt, hogy nem az? Viszont semmilyen feltételezést nem állítottam... sztem a magicar csinált jó sokféle cuccot. 1ik biztos gyengébb, másik jobb. biztos, h ugyanarról beszélünk!? sztem ami a stealt, és mACS autójába van beszerelve az új béembe se snassz.
|
|
|
Naplózva
|
KLIKK >>> <<< KLIKK
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2972 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:27:54 » |
|
Most nem akarok megint lehurrogónak tűnni, de szerintem ez a magic car egy golf 1 gtdi kiegészítője lehet max... Egy mondiba már szerintem nem illik ilyet rakni....
Véleményed az van és használod is több mint egy éve?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baloght
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2973 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:29:23 » |
|
Véleményed az van és használod is több mint egy éve?
Igen, a véleményeimet több mint egy éve használom (hangoztatom).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #2974 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:30:12 » |
|
Igen, a véleményeimet több mint egy éve használom (hangoztatom).
lol
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2975 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:32:56 » |
|
lol Hiányoztál.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
PádárZoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2976 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:36:48 » |
|
Egyébként szeretem az okosságokat, kütyüket, de ilyenért én sem fizetnék, pedig Jánosmester bemutatta rendesen a kütyüt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Tsory
|
|
« Új hozzászólás #2978 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:38:05 » |
|
Egyébként szeretem az okosságokat, kütyüket, de ilyenért én sem fizetnék, pedig Jánosmester bemutatta rendesen a kütyüt.
azéé turbos dizliben hasznosabb mint a V6-ban.
|
|
|
Naplózva
|
KLIKK >>> <<< KLIKK
|
|
|
baloght
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2979 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:40:46 » |
|
azéé turbos dizliben hasznosabb mint a V6-ban.
sokkal... Még egy dolog van ami nagyon hasznos: az UV sugárzás mérő belső-visszapillantó tükör...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tsory
|
|
« Új hozzászólás #2980 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:44:52 » |
|
sokkal... Még egy dolog van ami nagyon hasznos: az UV sugárzás mérő belső-visszapillantó tükör... és a 2nek mi köze van 1máshoz? mondhatnám én is a macskapulóvert, csak az is messze esik a távindítástól.
|
|
|
Naplózva
|
KLIKK >>> <<< KLIKK
|
|
|
baloght
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2981 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:46:53 » |
|
és a 2nek mi köze van 1máshoz? mondhatnám én is a macskapulóvert, csak az is messze esik a távindítástól.
akinek szólt az érti...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #2983 Dátum: 2008.11.18 kedd, 12:05:49 » |
|
azéé turbos dizliben hasznosabb mint a V6-ban.
Nekem nagyon nem tetszik ez a távindítás, szerintem szükségtelen, és akár veszélyes is lehet. Ezt nem vitaindítónak szántam, már kiveséztük egyszer. Akkor az lett a vége, ki-ki a hite szerint.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #2984 Dátum: 2008.11.18 kedd, 14:03:30 » |
|
Srácok! A Converse+ kijelző szépen látszik nappal. Amíg fel nem kapcsoltam a világítást. Így gyakorlatilag nem látok semmit a kijelzőn. Ezzel mit lehet tenni? Hol kell mit beállítani? Nagyon dúrva. Tényleg alig látszik valami.
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2985 Dátum: 2008.11.18 kedd, 14:59:18 » |
|
Srácok! A Converse+ kijelző szépen látszik nappal. Amíg fel nem kapcsoltam a világítást. Így gyakorlatilag nem látok semmit a kijelzőn. Ezzel mit lehet tenni? Hol kell mit beállítani? Nagyon dúrva. Tényleg alig látszik valami. Műszerfal fényerő tekerő nincs valahol? MKI be is alap volt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baloght
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2986 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:03:35 » |
|
Műszerfal fényerő tekerő nincs valahol? MKI be is alap volt
De van. A hátsó ködlámpa kapcsolójának tekerője az...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #2987 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:05:21 » |
|
Műszerfal fényerő tekerő nincs valahol? MKI be is alap volt
aha. megnéztem a menüben mindent, de ez nem esett le. Ez a tipikusan a "fától az erdőt" effektus... Holnap megnézem. THX
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #2988 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:15:52 » |
|
Szóval ma vettem át a kocsit. Mentem vele ~10km-t a fóliásig. Háááát... Szóval, ez a 2.2-es motor elég dúrva. Pedig csak olyan 2500-3000ig nyomtam meg néha. De még negyedikben is "gyilkos". Öl. Mikor nyomtam 1-2 kisebb entert, s néztem a belső tükröt az M3 kivezetőn, olyan volt, mintha mögöttem mindenki fékezett volna. Anya jött utánam, mert ő hozott vissza, ő így nyilatkozott erről: "Először még ott voltál te is, meg én is; aztán te már nem voltál ott." Viszont megkaptam az első üzenetet is a "konzervre": az JE keréknyomásszenzorom a 6. km-nél megmakkant. Amúgy eddig rendben van minden.
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #2989 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:36:50 » |
|
Szóval ma vettem át a kocsit. Mentem vele ~10km-t a fóliásig. Háááát... Szóval, ez a 2.2-es motor elég dúrva. Pedig csak olyan 2500-3000ig nyomtam meg néha. De még negyedikben is "gyilkos". Öl. Mikor nyomtam 1-2 kisebb entert, s néztem a belső tükröt az M3 kivezetőn, olyan volt, mintha mögöttem mindenki fékezett volna. Anya jött utánam, mert ő hozott vissza, ő így nyilatkozott erről: "Először még ott voltál te is, meg én is; aztán te már nem voltál ott." Viszont megkaptam az első üzenetet is a "konzervre": az JE keréknyomásszenzorom a 6. km-nél megmakkant. Amúgy eddig rendben van minden. grat a gephez ! Nem ertem egyebkent mire jo eza paraxtvakitos kereknyomasszenzor Ezert ugye kulon nem fizettel ?
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2990 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:41:07 » |
|
akinek szólt az érti... Érti és röhög rajta. Sok dolog mellet néha venni kell gagyit is. Legalább mostmár tudom hogy kinek a véleményére érdemes adni. Udvariasan azt nem írom le hogy kiére nem és azt sem hogy kinek a cuccaiból nem szabad venni. De azt leírom, hogy kiére igen: pl. Jánosmester által ajánlott dolgok bizonyítottan jók és megbízhatóak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2991 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:42:34 » |
|
Nekem nagyon nem tetszik ez a távindítás, szerintem szükségtelen, és akár veszélyes is lehet. Ezt nem vitaindítónak szántam, már kiveséztük egyszer. Akkor az lett a vége, ki-ki a hite szerint.
Ja ezt megbeszéltük, neked már az üléstámlaállítás is tuning.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2992 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:43:45 » |
|
Az a lényeg hogy jól érzed magad benne, de még óvatosan az elején
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baloght
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2993 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:45:47 » |
|
Érti és röhög rajta. Sok dolog mellet néha venni kell gagyit is. Legalább mostmár tudom hogy kinek a véleményére érdemes adni. Udvariasan azt nem írom le hogy kiére nem és azt sem hogy kinek a cuccaiból nem szabad venni. De azt leírom, hogy kiére igen: pl. Jánosmester által ajánlott dolgok bizonyítottan jók és megbízhatóak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #2994 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:48:42 » |
|
grat a gephez ! Nem ertem egyebkent mire jo eza paraxtvakitos kereknyomasszenzor Ezert ugye kulon nem fizettel ? THX De fizettem érte. Ezt hasznos dolognak véltem. S (mint elvakult autób*** Ford-fan) idegesített volna, hogy a komputerben van egy olyan menü, amit nem tudok használni. (Mielőtt bárki belekötne: a navi az más, azt nem tartom a működéshez szükséges szerves résznek. )
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
baloght
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2995 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:50:09 » |
|
THX De fizettem érte. Ezt hasznos dolognak véltem. S (mint elvakult autób*** Ford-fan) idegesített volna, hogy a komputerben van egy olyan menü, amit nem tudok használni. (Mielőtt bárki belekötne: a navi az más, azt nem tartom a működéshez szükséges szerves résznek. ) csinálhatnánk egy minitalit... Aláírást megváltoztathatod...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #2996 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:50:59 » |
|
Az a lényeg hogy jól érzed magad benne, de még óvatosan az elején THX, vigyázok nagyon. Meg kafán akarom bejáratni is. Aztán utána sem fogom széttaposni. Ja a karosszéria fóliának az a vége, hogy befóliáztatom az autót körbe + fent is.
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #2997 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:53:19 » |
|
csinálhatnánk egy minitalit...
Aláírást megváltoztathatod...
Csak vasárnap este írhatom át. Ma és holnap fóliázzák, utána szerda estétől szombatig biztonságtechnika install. Vas este megyek majd érte. Talizni csak jövő héttől tudok, majd egyeztessünk.
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
baloght
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2998 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:54:15 » |
|
Csak vasárnap este írhatom át. Ma és holnap fóliázzák, utána szerda estétől szombatig biztonságtechnika install. Vas este megyek majd érte. Talizni csak jövő héttől tudok, majd egyeztessünk. akkor kipróbáljuk az ESP-ket... Jövő héten esni fog a hó...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #2999 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:56:03 » |
|
Ja. Egy infó. Ma mondta a kereskedő srác, hogy feltűnően sok MK4-et törnek fel mostanában. A Ford középkeleteurópahungáriamagyarország vagy mi kft is ugye a lurdiban van, ott is sok autót felnyomtak már. Ráadásul úgy, hogy nem is látszik. Erre találták ki, hogy ~14E-ért kiszedik a bal ajtó zárját, s megcsinálják olyanra, mint a jobb oldali. Sztem én megcsináltatom. Kb 30 perc az egész, annyi, hogy a lezáró sapkát előre meg kell rendeltetni és színre fújatni.
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
|