Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.02 kedd, 19:09:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11290461 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2950 Dátum: 2008.11.17 hétfő, 18:03:18 »

www.xenonizzo.hu kék búrás izzó, ennek Xenon fehér fénye van.

Ne offoljatok! Van offtopic, a b-d vita a kukába, meg van izzós topic!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2951 Dátum: 2008.11.17 hétfő, 18:07:35 »

Az autót egyébként olyan ~6 évre vettük.
Ennek megfelelően szépen fogunk rá vigyázni.
Szerintetek egy ilyen dízelmotoros autónál milyen állagmegőrzési praktikákat érdemes bevetni?
Az biztos, hogy a 2-3000-es olajcserét megcsináltatom.
Aztán az első 5000km-en nem igazán fogom pörgetni.
Utána sem fogom leszabályozásba belehajtani, mert sztem nem is kell. Wink
Mondjuk a DPF szűrő miatt néha azért megfogom kergetni.
Az is valószínű, hogy mindig a kedvenc shell kutamnál fogom itatni.
Azon gondolkodtam még, hogy a 20E-es szervizek felénél csináltassak-e egy olajcserét? (olajcsere így 10E-ként lenne.)
Ja és mindig a kedvenc kézi mosómban lesz mosva.
Mit lehet még (túllihegni Smiley )?

Én is kb ennyire vettem a 3-ast. A bejáratást megcsináltam (a kövekezőn is fogom), nem nagyon pörgettem, és így tovább. A dizilt nem kell pörgetni. Nem is szoktam. Én nyugis, haladós tempóban közlekedem, nem az a fék-gáz. Az olajcsere 20e-nél, viszont minden második alkalommal cseréltetek gázolajszűrőt is.
A shellt nagy ívben kerülöm, és csak kézi mosóban mosom.
Ennyi elég. Most van benne 98e körül.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #2952 Dátum: 2008.11.17 hétfő, 18:13:52 »

Én is kb ennyire vettem a 3-ast. A bejáratást megcsináltam (a kövekezőn is fogom), nem nagyon pörgettem, és így tovább. A dizilt nem kell pörgetni. Nem is szoktam. Én nyugis, haladós tempóban közlekedem, nem az a fék-gáz. Az olajcsere 20e-nél, viszont minden második alkalommal cseréltetek gázolajszűrőt is.
A shellt nagy ívben kerülöm, és csak kézi mosóban mosom.
Ennyi elég. Most van benne 98e körül.
Én meg csak a shell-nél tankolok és használtan vettem és én magam már tettem bele 146000km-t.
Én is minden második olajcserénél cserélem a go.szűrőt.
A 4-es mondinak nem másmilyen a gázolajszűrője? Csak mert ez is psa motor vagy nem?
Az előző offomban pug 206hdi abba az utángyártott szűrő volt 16000, míg a mondiba a gyári 8körül van.
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2953 Dátum: 2008.11.17 hétfő, 19:06:43 »

Azon gondolkodtam még, hogy a 20E-es szervizek felénél csináltassak-e egy olajcserét? (olajcsere így 10E-ként lenne.)

Szerintem rengeteg az a 20e km-es olajcsere periódus, akárki, akármit is mond.
Én benzinesnél nagyon max 15e km-enként lecserélem drága, szintetikus olajra.
A dízel meg jobban televágja retekkel az olajat, mint a benzines.
Ezek a nagy csereperiódusok szerintem félig-meggid marketing dumák.
Lásd Opel. Volt céges CDTi corsákba 30e km-enként cserélték az olajat. Ráadásul arra a gagyi Opel olajra.
Nyúlós szurok volt már bennük a végére, nem olaj.
Szerintem, ha a felénél lecseréled, csak jót teszel vele.
 wave
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2954 Dátum: 2008.11.17 hétfő, 19:28:29 »

Az MK4-ben mennyire egyszerű az izzócsere?
Tényleg a fényszóróban lévő helyzetjelző miatt ki kell szedni a lámpát?
Vagy esetleg nőgyógyász módszerrel megy lámpakiszedés nélkül is?
(A FocusI-emen már kitanultam profi szinten Smiley )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #2955 Dátum: 2008.11.17 hétfő, 20:24:22 »

Az MK4-ben mennyire egyszerű az izzócsere?
Tényleg a fényszóróban lévő helyzetjelző miatt ki kell szedni a lámpát?
Úgy emlékszem ki kell venni a lámpát! És a kivétel és a berakás sem egyszerű!!! szomoru1
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #2956 Dátum: 2008.11.17 hétfő, 23:35:04 »

Az autót egyébként olyan ~6 évre vettük.
Ennek megfelelően szépen fogunk rá vigyázni.
Szerintetek egy ilyen dízelmotoros autónál milyen állagmegőrzési praktikákat érdemes bevetni?
Az biztos, hogy a 2-3000-es olajcserét megcsináltatom.
Aztán az első 5000km-en nem igazán fogom pörgetni.
Utána sem fogom leszabályozásba belehajtani, mert sztem nem is kell. Wink
Mondjuk a DPF szűrő miatt néha azért megfogom kergetni.
Az is valószínű, hogy mindig a kedvenc shell kutamnál fogom itatni.
Azon gondolkodtam még, hogy a 20E-es szervizek felénél csináltassak-e egy olajcserét? (olajcsere így 10E-ként lenne.)
Ja és mindig a kedvenc kézi mosómban lesz mosva.
Mit lehet még (túllihegni Smiley )?





Az autót egy kb 1 órás, vagy főleg ha annál több órás, pláne autópályázás után ne rögtön állítsd majd le, hanem hagyd egy kicsit( kb 30mp ) alapjáraton ketyegni, ezzel kíméled a turbót.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2957 Dátum: 2008.11.17 hétfő, 23:55:30 »

Az autót egyébként olyan ~6 évre vettük.
Ennek megfelelően szépen fogunk rá vigyázni.
Szerintetek egy ilyen dízelmotoros autónál milyen állagmegőrzési praktikákat érdemes bevetni?
Az biztos, hogy a 2-3000-es olajcserét megcsináltatom.
Aztán az első 5000km-en nem igazán fogom pörgetni.
Utána sem fogom leszabályozásba belehajtani, mert sztem nem is kell. Wink
Mondjuk a DPF szűrő miatt néha azért megfogom kergetni.
Az is valószínű, hogy mindig a kedvenc shell kutamnál fogom itatni.
Azon gondolkodtam még, hogy a 20E-es szervizek felénél csináltassak-e egy olajcserét? (olajcsere így 10E-ként lenne.)
Ja és mindig a kedvenc kézi mosómban lesz mosva.
Mit lehet még (túllihegni Smiley )?
a.) inkább kb 1600-2000km után csinálj egy tisztító olajcserét.
b.) az első 5ekm kimélő legyen
c.) az első 10ekm-ig ugyse adja le a teljes teljesítményt ne hajts addig.
d.) itt sok mindenki irkál sok minden "okosságot" az olajokkal kapcsolatban. Egy a lényeg lehetőleg teljesen szintetikus legyen. Az ha nem éri extrém hőmérséklet nem bomlik le. Szennyeződés korom miatt meg ugyanúgy fog kinézni a dizelénél 1ekm után mint 20ekm után, ezért teljesen felesleges 10ekm-ként olajat cserélni. Elég 20ekm-ként.
e.) Sose állj le úgy hajszolás után úgy hogy azonnal leállítod a motort, ezzel kinyirnád a turbot. Legyen mindig egy levezető szakasz.
f.) Én a helyedben beraknék még egy magicar pagert az még ad +kényelmet (távindítás) így nyáron lesz előklimatizált télen meg előfűtött autód (ja van turbó utánhütő opciója is és két irányú a riasztó kommunikáció)
g.) mindig egy lehetőleg színes társaságnál tankolj , ott is azoknál a kutaknál ahol nagy a forgalom.
h.) kerüld a kutyákat (egy érvényes blöki találat 3 hűtőbe szokott fájni minimum)

Ezekkel nekem már lement 2 év alatt több mint 120ekm-et mióta átvettem. Semmilyen komolyabb gondja nem volt. Egyedül egy rákfenéje van a TDCi-knek, illetve az összes 2,2TDCi-nek az EGR szelep, mert az mindeggyiknek beáll használattól függően 40-70ekm között (nem tud öntisztúlni). Garanciálisan cserélték, de azonnal ledugóztattam havonta meg kiütöm a hibakódót a fedcompbol egy mezei kéziscannerrel) Ja nálad majd valamikor gond lesz a DPF-el de az még odébb van. Röviden ennyi, jó szórakozást hozzá. Vigyázzatok egymásra wave
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #2958 Dátum: 2008.11.18 kedd, 08:20:43 »

Az MK4-ben mennyire egyszerű az izzócsere?
Tényleg a fényszóróban lévő helyzetjelző miatt ki kell szedni a lámpát?
Vagy esetleg nőgyógyász módszerrel megy lámpakiszedés nélkül is?
(A FocusI-emen már kitanultam profi szinten Smiley )


Ki kell venni a lámpát. Két torx csavar az egész... Nem hiszem, hogy nagy művelet lenne...
Naplózva
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #2959 Dátum: 2008.11.18 kedd, 08:27:37 »

Ki kell venni a lámpát. Két torx csavar az egész... Nem hiszem, hogy nagy művelet lenne...

Nézőpont kérdése...  eplus2

http://www.fordmondeo.org/forum/showpost.php?pid/1593571/
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2960 Dátum: 2008.11.18 kedd, 09:16:44 »

f.) Én a helyedben beraknék még egy magicar pagert az még ad +kényelmet (távindítás) így nyáron lesz előklimatizált télen meg előfűtött autód (ja van turbó utánhütő opciója is és két irányú a riasztó kommunikáció)

Ez micsoda funkció lenne? Ez érdekelne?
Mert értelme úgy lenne, ha keringetné még a motorba az olajat, de az álló motornál nem lehetséges.  Huh?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2961 Dátum: 2008.11.18 kedd, 09:30:52 »

Ez micsoda funkció lenne? Ez érdekelne?
Mert értelme úgy lenne, ha keringetné még a motorba az olajat, de az álló motornál nem lehetséges.  Huh?

távindítás. áll a kocsi a parkolóba és eccercsak elkezd ketyegni.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #2962 Dátum: 2008.11.18 kedd, 09:49:54 »


Fiestán hasonló volt a megoldás... Ott a végén már 5 perc alatt cseréltem két oldalon izzót...
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2963 Dátum: 2008.11.18 kedd, 09:55:05 »

távindítás. áll a kocsi a parkolóba és eccercsak elkezd ketyegni.

Ezt a funkciót értem én, de hogy hűti ez a turbót? Legfeljebb előmelegíti a motort, nem?!
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #2964 Dátum: 2008.11.18 kedd, 09:58:10 »

Ezt a funkciót értem én, de hogy hűti ez a turbót? Legfeljebb előmelegíti a motort, nem?!

Meg amikor kiszállsz még jár a motor(tehát hűti a turbót)...
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2965 Dátum: 2008.11.18 kedd, 09:59:29 »

Meg amikor kiszállsz még jár a motor(tehát hűti a turbót)...

Na, így már kerek a dolog. Smiley
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #2966 Dátum: 2008.11.18 kedd, 10:01:19 »


Most nem akarok megint lehurrogónak tűnni, de szerintem ez a magic car egy golf 1 gtdi kiegészítője lehet max... Egy mondiba már szerintem nem illik ilyet rakni....
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2967 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:02:12 »

Most nem akarok megint lehurrogónak tűnni, de szerintem ez a magic car egy golf 1 gtdi kiegészítője lehet max... Egy mondiba már szerintem nem illik ilyet rakni....

szerintem + ahoz, h véleményt mondhass róla látnod kellene működés közben.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #2968 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:02:58 »

szerintem + ahoz, h véleményt mondhass róla látnod kellene működés közben.

Szerintem Én véleményt csak úgy mondok, ha láttam működés közben...
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2969 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:05:31 »

Szerintem Én véleményt csak úgy mondok, ha láttam működés közben...

"ez a magic car egy golf 1 gtdi kiegészítője lehet max"   <- ez már 1 vélemény, és eléggé lekicsinylő feltételezéseken alapul.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #2970 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:07:37 »

"ez a magic car egy golf 1 gtdi kiegészítője lehet max"   <- ez már 1 vélemény, és eléggé lekicsinylő feltételezéseken alapul.

És ki mondta azt, hogy nem az? Roll Eyes

Viszont semmilyen feltételezést nem állítottam...
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2971 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:14:58 »

És ki mondta azt, hogy nem az? Roll Eyes

Viszont semmilyen feltételezést nem állítottam...

sztem a magicar csinált jó sokféle cuccot. 1ik biztos gyengébb, másik jobb. biztos, h ugyanarról beszélünk!?
sztem ami a stealt, és mACS autójába van beszerelve az új béembe se snassz.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2972 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:27:54 »

Most nem akarok megint lehurrogónak tűnni, de szerintem ez a magic car egy golf 1 gtdi kiegészítője lehet max... Egy mondiba már szerintem nem illik ilyet rakni....
Véleményed az van és használod is több mint egy éve?
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #2973 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:29:23 »

Véleményed az van és használod is több mint egy éve?

Igen, a véleményeimet több mint egy éve használom (hangoztatom).
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2974 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:30:12 »

Igen, a véleményeimet több mint egy éve használom (hangoztatom).

lol  nyes
Naplózva

blah blah blah
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2975 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:32:56 »

lol  nyes
Hiányoztál.
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2976 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:36:48 »

Egyébként szeretem az okosságokat, kütyüket, de ilyenért én sem fizetnék, pedig Jánosmester bemutatta rendesen a kütyüt.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2977 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:36:54 »

Hiányoztál.

... mint sárga mellényre az ezüst csík hehe hehe hehe
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2978 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:38:05 »

Egyébként szeretem az okosságokat, kütyüket, de ilyenért én sem fizetnék, pedig Jánosmester bemutatta rendesen a kütyüt.

azéé turbos dizliben hasznosabb mint a V6-ban.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #2979 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:40:46 »

azéé turbos dizliben hasznosabb mint a V6-ban.

sokkal... Még egy dolog van ami nagyon hasznos: az UV sugárzás mérő belső-visszapillantó tükör... Grin
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2980 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:44:52 »

sokkal... Még egy dolog van ami nagyon hasznos: az UV sugárzás mérő belső-visszapillantó tükör... Grin

és a 2nek mi köze van 1máshoz? mondhatnám én is a macskapulóvert, csak az is messze esik a távindítástól.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #2981 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:46:53 »

és a 2nek mi köze van 1máshoz? mondhatnám én is a macskapulóvert, csak az is messze esik a távindítástól.

akinek szólt az érti... Wink
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2982 Dátum: 2008.11.18 kedd, 11:49:26 »

akinek szólt az érti... Wink

akkóó majd elmeséli. mellesleg nálam van a másik tükre még mindig nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2983 Dátum: 2008.11.18 kedd, 12:05:49 »

azéé turbos dizliben hasznosabb mint a V6-ban.

Nekem nagyon nem tetszik ez a távindítás, szerintem szükségtelen, és akár veszélyes is lehet.
Ezt nem vitaindítónak szántam, már kiveséztük egyszer. Akkor az lett a vége, ki-ki a hite szerint.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2984 Dátum: 2008.11.18 kedd, 14:03:30 »

Srácok!

A Converse+ kijelző szépen látszik nappal.
Amíg fel nem kapcsoltam a világítást. Így gyakorlatilag nem látok semmit a kijelzőn.  wow1
Ezzel mit lehet tenni? Hol kell mit beállítani?
Nagyon dúrva. Tényleg alig látszik valami.  help
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #2985 Dátum: 2008.11.18 kedd, 14:59:18 »

Srácok!

A Converse+ kijelző szépen látszik nappal.
Amíg fel nem kapcsoltam a világítást. Így gyakorlatilag nem látok semmit a kijelzőn.  wow1
Ezzel mit lehet tenni? Hol kell mit beállítani?
Nagyon dúrva. Tényleg alig látszik valami.  help

Műszerfal fényerő tekerő nincs valahol? MKI be is alap volt
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #2986 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:03:35 »

Műszerfal fényerő tekerő nincs valahol? MKI be is alap volt

De van. A hátsó ködlámpa kapcsolójának tekerője az...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2987 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:05:21 »

Műszerfal fényerő tekerő nincs valahol? MKI be is alap volt

Smiley aha.
megnéztem a menüben mindent, de ez nem esett le.
Ez a tipikusan a "fától az erdőt" effektus...
Smiley Holnap megnézem.
THX  worship
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2988 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:15:52 »

Szóval ma vettem át a kocsit.
Mentem vele ~10km-t a fóliásig. Smiley
Háááát... Smiley Smiley Smiley Smiley
Szóval, ez a 2.2-es motor elég dúrva. Pedig csak olyan 2500-3000ig nyomtam meg néha.
De még negyedikben is "gyilkos".   Wink
Öl.  eplus2  eplus2  eplus2
Mikor nyomtam 1-2 kisebb entert, s néztem a belső tükröt az M3 kivezetőn, olyan volt, mintha mögöttem mindenki fékezett volna.  vigyor3
Anya jött utánam, mert ő hozott vissza, ő így nyilatkozott erről:
"Először még ott voltál te is, meg én is; aztán te már nem voltál ott."

Viszont megkaptam az első üzenetet is a "konzervre": az JE keréknyomásszenzorom a 6. km-nél megmakkant.  szomoru1
Amúgy eddig rendben van minden. Smiley
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2989 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:36:50 »

Szóval ma vettem át a kocsit.
Mentem vele ~10km-t a fóliásig. Smiley
Háááát... Smiley Smiley Smiley Smiley
Szóval, ez a 2.2-es motor elég dúrva. Pedig csak olyan 2500-3000ig nyomtam meg néha.
De még negyedikben is "gyilkos".   Wink
Öl.  eplus2  eplus2  eplus2
Mikor nyomtam 1-2 kisebb entert, s néztem a belső tükröt az M3 kivezetőn, olyan volt, mintha mögöttem mindenki fékezett volna.  vigyor3
Anya jött utánam, mert ő hozott vissza, ő így nyilatkozott erről:
"Először még ott voltál te is, meg én is; aztán te már nem voltál ott."

Viszont megkaptam az első üzenetet is a "konzervre": az JE keréknyomásszenzorom a 6. km-nél megmakkant.  szomoru1
Amúgy eddig rendben van minden. Smiley

grat a gephez !

Nem ertem egyebkent mire jo eza paraxtvakitos kereknyomasszenzor  fejvakaras
Ezert ugye kulon nem fizettel ?
Naplózva

blah blah blah
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2990 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:41:07 »

akinek szólt az érti... Wink
Érti és röhög rajta.  eplus2 Sok dolog mellet néha venni kell gagyit is.  Undecided Legalább mostmár tudom hogy kinek a  véleményére érdemes adni. Udvariasan azt nem írom le hogy kiére nem és azt sem hogy kinek a cuccaiból nem szabad venni. De azt leírom, hogy kiére igen: pl. Jánosmester által ajánlott dolgok bizonyítottan jók és megbízhatóak.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2991 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:42:34 »

Nekem nagyon nem tetszik ez a távindítás, szerintem szükségtelen, és akár veszélyes is lehet.
Ezt nem vitaindítónak szántam, már kiveséztük egyszer. Akkor az lett a vége, ki-ki a hite szerint.
Ja ezt megbeszéltük, neked már az üléstámlaállítás is tuning.  eplus2 wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2992 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:43:45 »

Az a lényeg hogy jól érzed magad benne, de még óvatosan az elején wave
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #2993 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:45:47 »

Érti és röhög rajta.  eplus2 Sok dolog mellet néha venni kell gagyit is.  Undecided Legalább mostmár tudom hogy kinek a  véleményére érdemes adni. Udvariasan azt nem írom le hogy kiére nem és azt sem hogy kinek a cuccaiból nem szabad venni. De azt leírom, hogy kiére igen: pl. Jánosmester által ajánlott dolgok bizonyítottan jók és megbízhatóak.

 love12  wave
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2994 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:48:42 »

grat a gephez !

Nem ertem egyebkent mire jo eza paraxtvakitos kereknyomasszenzor  fejvakaras
Ezert ugye kulon nem fizettel ?

THX
De fizettem érte.  vigyor3
Ezt hasznos dolognak véltem.
S (mint elvakult autób*** Ford-fan) idegesített volna, hogy a komputerben van egy olyan menü, amit nem tudok használni. (Mielőtt bárki belekötne: a navi az más, azt nem tartom a működéshez szükséges szerves résznek. Smiley )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #2995 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:50:09 »

THX
De fizettem érte.  vigyor3
Ezt hasznos dolognak véltem.
S (mint elvakult autób*** Ford-fan) idegesített volna, hogy a komputerben van egy olyan menü, amit nem tudok használni. (Mielőtt bárki belekötne: a navi az más, azt nem tartom a működéshez szükséges szerves résznek. Smiley )

csinálhatnánk egy minitalit...

Aláírást megváltoztathatod...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2996 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:50:59 »

Az a lényeg hogy jól érzed magad benne, de még óvatosan az elején wave

THX, vigyázok nagyon. Meg kafán akarom bejáratni is.
Aztán utána sem fogom széttaposni.

Ja a karosszéria fóliának az a vége, hogy befóliáztatom az autót körbe + fent is.  eplus2  eplus2  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2997 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:53:19 »

csinálhatnánk egy minitalit...

Aláírást megváltoztathatod...

Csak vasárnap este írhatom át. Smiley
Ma és holnap fóliázzák, utána szerda estétől szombatig biztonságtechnika install.  eplus2
Vas este megyek majd érte.
Talizni csak jövő héttől tudok, majd egyeztessünk. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #2998 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:54:15 »

Csak vasárnap este írhatom át. Smiley
Ma és holnap fóliázzák, utána szerda estétől szombatig biztonságtechnika install.  eplus2
Vas este megyek majd érte.
Talizni csak jövő héttől tudok, majd egyeztessünk. Wink


akkor kipróbáljuk az ESP-ket... Jövő héten esni fog a hó...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2999 Dátum: 2008.11.18 kedd, 15:56:03 »

Ja. Egy infó.

Ma mondta a kereskedő srác, hogy feltűnően sok MK4-et törnek fel mostanában.  gun
A Ford középkeleteurópahungáriamagyarország vagy mi kft is ugye a lurdiban van, ott is sok autót felnyomtak már.
Ráadásul úgy, hogy nem is látszik.
Erre találták ki, hogy ~14E-ért kiszedik a bal ajtó zárját, s megcsinálják olyanra, mint a jobb oldali.
Sztem én megcsináltatom. Kb 30 perc az egész, annyi, hogy a lezáró sapkát előre meg kell rendeltetni és színre fújatni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.