Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:49:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11969092 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4000 Dátum: 2009.04.24 péntek, 10:24:26 »

Én effektíve olajcserék, sw frissítés miatt mentem vissza.
A többi az inicializálási hiba kategória volt (effektíve a rezonancia).
Az autó most teljesen rendben van.
Ma voltam futóműállításon, hvégén meglátom milyen lett.
Szóval Mondi kafa. Wink

de azert egy futomuallitas csak beficcent  vigyor3 Wink
Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4001 Dátum: 2009.04.24 péntek, 10:26:57 »


Ja ha már a nulladik típusúnál tartunk...

 Kedden reggel, hajnalban mentem a reptérre...  sötét volt...

A körülmények tetszettek az autónak, ezért gyorsan összehoztunk egy regenerációt...

mentem szépem az M0-áson (tempomat 110), és arra lettem figyelmes, hogy a lámpa néha elhalványul, időközönként... mintha egy nagy fogyasztót bekapcsolnál és ki... szóval valami megterheli, majd nem...

Lehet, hogy a regen. miatt időközönként oltárinagy áramfelvétel van és azért csinálta, vagy egyszerűen bexarik majd a generátor?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4002 Dátum: 2009.04.24 péntek, 10:28:39 »

de azert egy futomuallitas csak beficcent  vigyor3 Wink

de az nem autó-függő, ország-függő vigyor3

Zacci, felkerültek a kerekek, felni darabjai 50e Ft, gumié hasonló áron... megér 5000e Ft-ot, hogy ne egyik oldalon teljesen elnyalva szedjem le az autóról...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4003 Dátum: 2009.04.24 péntek, 10:30:08 »

de azert egy futomuallitas csak beficcent  vigyor3 Wink

Rosszul írtam az előbb. Az a mondatom úgy igaz, hogy "futóműállítás".
Ugyanis semmit nem állítottak a futóművon, hanem eddig a kerekeket cserélgették csak fel.
Tehát nem is nevezhetjük eddig futóműállításnak.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4004 Dátum: 2009.04.24 péntek, 10:30:35 »

Hát arra a kürtre egy, azaz egy darab cérna megy rá... nem vágom meg, hanem ráaplikálok egy rendes kürtöt (márha van elég hely)... azért ezért ne hisztizzen a kan-busz

Na azért arra vigyázz, mindjárt írom, hogy mi a probléma.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4005 Dátum: 2009.04.24 péntek, 10:30:44 »

Ja ha már a nulladik típusúnál tartunk...

 Kedden reggel, hajnalban mentem a reptérre...  sötét volt...

A körülmények tetszettek az autónak, ezért gyorsan összehoztunk egy regenerációt...

mentem szépem az M0-áson (tempomat 110), és arra lettem figyelmes, hogy a lámpa néha elhalványul, időközönként... mintha egy nagy fogyasztót bekapcsolnál és ki... szóval valami megterheli, majd nem...

Lehet, hogy a regen. miatt időközönként oltárinagy áramfelvétel van és azért csinálta, vagy egyszerűen bexarik majd a generátor?

a regennek mi koze az elektromossaghoz ?  fejvakaras
Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4006 Dátum: 2009.04.24 péntek, 10:31:49 »

a regennek mi koze az elektromossaghoz ?  fejvakaras

hát pl. valahogy befecskendez, meg hűt is, és igazából Én is erre keresem a választ... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4007 Dátum: 2009.04.24 péntek, 10:32:31 »

Hát arra a kürtre egy, azaz egy darab cérna megy rá... nem vágom meg, hanem ráaplikálok egy rendes kürtöt (márha van elég hely)... azért ezért ne hisztizzen a kan-busz

Megvaltozik az impedanciaja, es vinnyogni fog a fed comp  vigyor3 velcam tu de can-bus word  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4008 Dátum: 2009.04.24 péntek, 10:32:47 »

hát pl. valahogy befecskendez, meg hűt is, és igazából Én is erre keresem a választ... hehe

akko man 2en vagyunk  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4009 Dátum: 2009.04.24 péntek, 10:35:21 »

Megvaltozik az impedanciaja, es vinnyogni fog a fed comp  vigyor3 velcam tu de can-bus word  vigyor3

de mitől változik meg?

duda helyére felkerül egy kürt... oszt annyi... ráadásul szerintem a riasztó nem is kanbuszos...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4010 Dátum: 2009.04.24 péntek, 10:35:55 »

Ja ha már a nulladik típusúnál tartunk...

 Kedden reggel, hajnalban mentem a reptérre...  sötét volt...

A körülmények tetszettek az autónak, ezért gyorsan összehoztunk egy regenerációt...

mentem szépem az M0-áson (tempomat 110), és arra lettem figyelmes, hogy a lámpa néha elhalványul, időközönként... mintha egy nagy fogyasztót bekapcsolnál és ki... szóval valami megterheli, majd nem...

Lehet, hogy a regen. miatt időközönként oltárinagy áramfelvétel van és azért csinálta, vagy egyszerűen bexarik majd a generátor?

ha megy a regen, akkor működteti a hűtőventilátort. Lehet, hogy ez terheli meg annyira, hogy halványabb a dolog...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4011 Dátum: 2009.04.24 péntek, 10:37:04 »

Na azért arra vigyázz, mindjárt írom, hogy mi a probléma.

Annak idején amikor a védelmi rendszert terveztem a kocsiba, beleszaladtam egy olyan dologban, hogy az akkori előzetes (Ford is) információk alapján az autó gyári szirénája az nem hagyományos +12V-os sziréna, hanem állítólag az egy kódolt sziréna.
(Így nem is lehet róla levenni jelet, pl GSM-GPS átjelzésre).
Szóval nem csak az elvileg 12V jelszint van meg azon a madzagon, hanem állítólag adatok is szaladgálnak rászuperponálva a vivőjelre.
Így csak óvatosan a párhuzamosan kötéssel, mielőtt vminek a kimenetét leültetjük.
« Utoljára szerkesztve: 2009.04.24 péntek, 10:39:43 írta SzJani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4012 Dátum: 2009.04.24 péntek, 10:40:48 »

ha megy a regen, akkor működteti a hűtőventilátort. Lehet, hogy ez terheli meg annyira, hogy halványabb a dolog...

Na de a hűtőventi bekapcsol mindig? Ha kell ha nem... mert pl otópályán 110-nél hajnalban (9 fokban) biztos kap elég hűtést...

alapjáraton biztos, hogy megy a hűtőventi, direkt félreálltam meghallgatni... na és akkor mikor visszaesik a fordulat alapjáratra rendsen belóbálódik a feszkó, mert még egy pillanatra a venti is belassul...(azért szólók petrányiéknak, hogy egy generátort tartcsiba rendeljenek meg  vigyor3)

A regenkor a hang... nagyon tetszik... még 9 fokban is lehúzott ablakokkal hallgattam...

Olyan hangja van, mint a 88-as évjáratú gsi corsámnak volt, kiberhelt hátsó dobbal...

Tiszta feel the ferrari feeling van... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4013 Dátum: 2009.04.24 péntek, 10:44:40 »

Annak idején amikor a védelmi rendszert terveztem a kocsiba, beleszaladtam egy olyan dologban, hogy az akkori előzetes (Ford is) információk alapján az autó gyári szirénája az nem hagyományos +12V-os sziréna, hanem állítólag az egy kódolt sziréna.
(Így nem is lehet róla levenni jelet, pl GSM-GPS átjelzésre).
Szóval nem csak az elvileg 12V jelszint van meg azon a madzagon, hanem állítólag adatok is szaladgálnak rászuperponálva a vivőjelre.
Így csak óvatosan a párhuzamosan kötéssel, mielőtt vminek a kimenetét leültetjük.

 wow1 wow1

ilyen okos az a kis-polski duda?

ezek után még lecsavarozni sem merem...

egy darab madzag megy rá (mk3-ban legalábbis) azon ennyi jelet kap? Én azt hittem, hogy a madzag a + a teste meg a lecsavarozástól kapja...

ez a gyári dud-dud annyiban figyelemfelkető, hogy Én max nevetnék rajta az utcán, nem kapnám oda a fejem a hangerő miatt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4014 Dátum: 2009.04.24 péntek, 10:45:11 »

Na de a hűtőventi bekapcsol mindig? Ha kell ha nem... mert pl otópályán 110-nél hajnalban (9 fokban) biztos kap elég hűtést...

alapjáraton biztos, hogy megy a hűtőventi, direkt félreálltam meghallgatni... na és akkor mikor visszaesik a fordulat alapjáratra rendsen belóbálódik a feszkó, mert még egy pillanatra a venti is belassul...(azért szólók petrányiéknak, hogy egy generátort tartcsiba rendeljenek meg  vigyor3)

A regenkor a hang... nagyon tetszik... még 9 fokban is lehúzott ablakokkal hallgattam...

Olyan hangja van, mint a 88-as évjáratú gsi corsámnak volt, kiberhelt hátsó dobbal...

Tiszta feel the ferrari feeling van... eplus2


Háát. Tudod, hogy nekem ment télen is...
Állítólag úgy van programozva, hogy annak mindig menni kell (tűzvédelem).

Igen, a hang az elég jó...  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4015 Dátum: 2009.04.24 péntek, 10:46:28 »

ha megy a regen, akkor működteti a hűtőventilátort. Lehet, hogy ez terheli meg annyira, hogy halványabb a dolog...

franko...alulmeretezett generator rulz  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4016 Dátum: 2009.04.24 péntek, 10:48:59 »

Háát. Tudod, hogy nekem ment télen is...
Állítólag úgy van programozva, hogy annak mindig menni kell (tűzvédelem).

Igen, a hang az elég jó...  eplus2


Neked a lámpa halványodás azért nem látszódhat mert keszonos...

ott még egy villanymozdonyt is mellé köthetsz, az akkor is stabil fénnyel világít...

Bár Zaccinál utólagos xexont is láttam már vibrálni... fejvakaras fejvakaras
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4017 Dátum: 2009.04.24 péntek, 10:50:15 »

wow1 wow1

ilyen okos az a kis-polski duda?

ezek után még lecsavarozni sem merem...

egy darab madzag megy rá (mk3-ban legalábbis) azon ennyi jelet kap? Én azt hittem, hogy a madzag a + a teste meg a lecsavarozástól kapja...

ez a gyári dud-dud annyiban figyelemfelkető, hogy Én max nevetnék rajta az utcán, nem kapnám oda a fejem a hangerő miatt...

Állítólag kódolt. Nekem (nekünk, a szerelőmnek is) több helyről azt mondták, hogy kódolt.
Nekem inputnak kellett volna, de így bele sem vágtunk ebbe a részbe. Rá kell mérni egy szkóppal, hogy ha riaszt, meg nem, akkor mi van a madzagon...

MK3nál lehet, hogy más ez a dolog, nem?

Mondjuk ezt a riasztó duda kérdést nem is forszíroztam sokáig, mert berhelt elektronikával bármikor kinyitják a kocsit.
Amatőrök ellen jó a riasztó, aki üvegtöréssel megy, vagy ajtózár töréssel, de nekik meg nem kell semmi otthagyni a kocsiban.
Te miért szeretnéd, hogy hangosabb legyen?
Nem sok előnye lenne a dolognak szerintem...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4018 Dátum: 2009.04.24 péntek, 10:51:38 »

Neked a lámpa halványodás azért nem látszódhat mert keszonos...

ott még egy villanymozdonyt is mellé köthetsz, az akkor is stabil fénnyel világít...

Bár Zaccinál utólagos xexont is láttam már vibrálni... fejvakaras fejvakaras

Nalátod. Itt a megoldás.
xenont bele aztán hadd menjen.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4019 Dátum: 2009.04.24 péntek, 10:55:22 »

Nalátod. Itt a megoldás.
xenont bele aztán hadd menjen.  Wink

Ha Én állítottam volna össze az autót lenne benne... Embarrassed

Utólag gyári horror áron lenne... aztán meg a kanbusz is nyivákolhat...

Mk3-on szerintem elég gyengécske a xenon rendszer, de még ott is szerettem... de ez a bi-keszon nagyon bejön...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4020 Dátum: 2009.04.24 péntek, 10:57:00 »

...
Te miért szeretnéd, hogy hangosabb legyen?
Nem sok előnye lenne a dolognak szerintem...

Igazad van...

Hagyom az egészet a francba...

Csak van a polcon egy fordos kürt... gondoltam beépítem... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4021 Dátum: 2009.04.24 péntek, 11:02:37 »

Utólag gyári horror áron lenne...

mondjuk ezt sejtettem,
mondtak Neked konkrét árat?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4022 Dátum: 2009.04.24 péntek, 11:10:27 »

mondjuk ezt sejtettem,
mondtak Neked konkrét árat?


egyszer láttam egy bontottat... állítólag minden elektronikával... 150e Ft volt...

és akkor még a kábelezések, meg nincs autómata magasságállítás, na és persze fényszórómosó sem...

szóval letettem róla (egyelőre...)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4023 Dátum: 2009.04.24 péntek, 11:24:13 »

egyszer láttam egy bontottat... állítólag minden elektronikával... 150e Ft volt...

és akkor még a kábelezések, meg nincs autómata magasságállítás, na és persze fényszórómosó sem...

szóval letettem róla (egyelőre...)

Nade ha a trafó, meg a magasságállítás, meg minden vacak a lámpatestben van, akkor elvileg lámpatestcserével lehetne xenonos az autó (+ lámpamosó még kellene).
Ezt meg kellene egyszer nézni, hoyg egymás mellé állunk, kikapjuk a lámpatesteket, s megnézzük a csatlakozásokat, hogy ugyanazok-e, valamint hogy a kábelkorbács, az ugyanaz-e.
A lámpamosót berakni utólag, az megint egy másik tészta.
Az a baj, hogy ez a hülye kanbusz belelóg sok dologba, ezért kritikus már itt az utólagos elektronikai modok applikációja...
Bár ha a lámpatest bemenne, akkor én lehet hogy megpróbálnám a mosó nélkül vhogy áttaposni a dolgot a műszakin.
Vagy csak bevágni a műanyagot a lökhárítóban, mint ha benne lenne. Persze onnantól a működésre bírás már lehet, hogy nem nagy kunszt lenne...

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4024 Dátum: 2009.04.24 péntek, 11:28:20 »

Nade ha a trafó, meg a magasságállítás, meg minden vacak a lámpatestben van, akkor elvileg lámpatestcserével lehetne xenonos az autó (+ lámpamosó még kellene).
Ezt meg kellene egyszer nézni, hoyg egymás mellé állunk, kikapjuk a lámpatesteket, s megnézzük a csatlakozásokat, hogy ugyanazok-e, valamint hogy a kábelkorbács, az ugyanaz-e.
A lámpamosót berakni utólag, az megint egy másik tészta.
Az a baj, hogy ez a hülye kanbusz belelóg sok dologba, ezért kritikus már itt az utólagos elektronikai modok applikációja...
Bár ha a lámpatest bemenne, akkor én lehet hogy megpróbálnám a mosó nélkül vhogy áttaposni a dolgot a műszakin.
Vagy csak bevágni a műanyagot a lökhárítóban, mint ha benne lenne. Persze onnantól a működésre bírás már lehet, hogy nem nagy kunszt lenne...



a lámpamosót pont le...-nám

a lámpatest és a csatlkaozó meg állítólag ua.

az ok, hogy a magasságállító motor a lámpában van, de annak az érzékelője a futóművön van Neked, Nekem meg kéitekerésű a ködlámpa kapcsolójánál..

a műszaki sem lenne gond...

a kanbusz programozás érdekes még, na és persze az ára...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4025 Dátum: 2009.04.24 péntek, 12:00:55 »

a lámpamosót pont le...-nám

a lámpatest és a csatlkaozó meg állítólag ua.

az ok, hogy a magasságállító motor a lámpában van, de annak az érzékelője a futóművön van Neked, Nekem meg kéitekerésű a ködlámpa kapcsolójánál..

a műszaki sem lenne gond...

a kanbusz programozás érdekes még, na és persze az ára...

Olvastad már ezt?
http://www.fordmondeo.org/forum/showtopic.php?tid/791737/tp/1/

Van aki végigcsinálta...
Szóval: hajrá szabónéni!  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #4026 Dátum: 2009.04.24 péntek, 22:08:39 »

hy all! lehet hülye kérdés, de van az első szélvédő alatt a légbefúvó középpen és van elötte az a lila 'gömb'! az mi célbol van ott? az lenne a bluetooth mikrofonja?  Huh?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4027 Dátum: 2009.04.24 péntek, 23:02:50 »

hy all! lehet hülye kérdés, de van az első szélvédő alatt a légbefúvó középpen és van elötte az a lila 'gömb'! az mi célbol van ott? az lenne a bluetooth mikrofonja?  Huh?

A napsütés irányát hivatott megállapítani, hogy ha auto-ban hagyod a klímát, akkor oda fúj többet, ahová kell.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #4028 Dátum: 2009.04.26 vasárnap, 19:55:16 »

A napsütés irányát hivatott megállapítani, hogy ha auto-ban hagyod a klímát, akkor oda fúj többet, ahová kell.

... lássuk be, mérsékelt sikerrel.
(zacci után szabadon)
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
joker
Vendég
« Új hozzászólás #4029 Dátum: 2009.04.27 hétfő, 18:41:00 »

Hali!

Sajna nincs magyar nyelvű kezelési útmutatóm így nem tudom normális-e, hogy klíma használat után nincs kondentvíz az autó alatt.2008.-as eoro IV-es.

Köszi
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4030 Dátum: 2009.04.27 hétfő, 19:12:34 »

Hali!

Sajna nincs magyar nyelvű kezelési útmutatóm így nem tudom normális-e, hogy klíma használat után nincs kondentvíz az autó alatt.2008.-as eoro IV-es.

Köszi

A kipuff-ra csöpög, hogy ne legyen tócsa.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #4031 Dátum: 2009.04.28 kedd, 07:12:39 »

Hali! Valaki meg tudná mondani, hogy mit jelent pontosan az hogy regeneráció?
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #4032 Dátum: 2009.04.28 kedd, 07:48:20 »

Hali! Valaki meg tudná mondani, hogy mit jelent pontosan az hogy regeneráció?
Szó szerint EZT.
De ITT megvan minden.  smile
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #4033 Dátum: 2009.04.28 kedd, 07:56:15 »

Szó szerint EZT.
De ITT megvan minden.  smile

Teljesen igazad van, de a kérdés inkább mondeo szempontból érdekli!
Szerintem!  smile

Használni kell a keresőt, és akkor ilyen válaszok jönnek:

Pld:

Már írtuk régebben is.
A pill fogy jelző magas értéket mutat. Pl pályán 130nál a 6.5 helyett kb 15-öt, de kb csak 3-4 percig.
Vagy álló helyzetben a 0,5 l/h helyett 1.5-2.3l/h-t.

Továbbá:
- regeneráció alatt mindig megy a hűtőventilátor. Ha leállítod a regen alatt az autót, akkor a ventilátor tovább forog,
- öblösebb kipufogóhang. Olyan mint ha egy sportdob lenne az autón hátul,
- büdös van az A oszlop vonalában (itt van a DPF szűrő).
- a kipufogó bazi meleg, valamint a kipuf gáz is.
- az előbbi miatt pattogó hang jöhet a kipuf felől.


Nekem Stealt kimérte, kimutatta, hogy 784 kilóméterenként csinál az autóm regenerációt, és éppem Miskolcra menet is csinálta, megérkezésem előtt 46 kilométerrel.  eljen
Naplózva
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #4034 Dátum: 2009.04.28 kedd, 08:29:44 »

Teljesen igazad van, de a kérdés inkább mondeo szempontból érdekli!
Szerintem!  smile

Használni kell a keresőt, és akkor ilyen válaszok jönnek:

Pld:

Már írtuk régebben is.
A pill fogy jelző magas értéket mutat. Pl pályán 130nál a 6.5 helyett kb 15-öt, de kb csak 3-4 percig.
Vagy álló helyzetben a 0,5 l/h helyett 1.5-2.3l/h-t.

Továbbá:
- regeneráció alatt mindig megy a hűtőventilátor. Ha leállítod a regen alatt az autót, akkor a ventilátor tovább forog,
- öblösebb kipufogóhang. Olyan mint ha egy sportdob lenne az autón hátul,
- büdös van az A oszlop vonalában (itt van a DPF szűrő).
- a kipufogó bazi meleg, valamint a kipuf gáz is.
- az előbbi miatt pattogó hang jöhet a kipuf felől.


Nekem Stealt kimérte, kimutatta, hogy 784 kilóméterenként csinál az autóm regenerációt, és éppem Miskolcra menet is csinálta, megérkezésem előtt 46 kilométerrel.  eljen


köszönöm szépen!

A regeneráció szót magát ismerem, csak azt nem tidtam, hogy ilyenkor mit csinál a mondeo...  Wink
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4035 Dátum: 2009.04.28 kedd, 08:31:37 »

köszönöm szépen!

A regeneráció szót magát ismerem, csak azt nem tidtam, hogy ilyenkor mit csinál a mondeo...  Wink

sok esetben észre sem veszed... pl autópályán...

egyébiránt kisebb sebességnél majd észreveszed, hogy olyan más az autó...

Álló helyzetben ne csináld a regent... menj még vele inkább egy két kört a hűtés miatt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4036 Dátum: 2009.04.28 kedd, 10:08:21 »

köszönöm szépen!

A regeneráció szót magát ismerem, csak azt nem tidtam, hogy ilyenkor mit csinál a mondeo...  Wink

Egyébként sztem Te arra vagy kíváncsi, hogy ilyenkor mit csinál a Mondeo, s nem hogy mik a regen jelei.

Ilyenkor égnek el a koromszűrőben (DPF) összegyűlt koromrészecskék.
Az égéshez ~500C fok szükséges, ez 2 módon áll elő:
- passzív regeneráció:
az autó üzemi körülményei miatt is már elég magas a kipuff hőm (pl. autópályán magasabb fordulaton),
- aktív regeneráció:
ez akkor következik be ha nem működik a passzív regeneráció (sokat jársz rövid távon, s nem tud felmelegedni a kipuff rendszer), ilyenkor az autó a kipufogási ütemben még befecskendez (a Mondeónál asszem 2 ütemben) gázolajat, ami a kipuffba kerülve elég, s ezáltal emeli a hőmérsékletet, s így égeti a kormot.

Szóval ha a DPF-es autónak nyomsz egy kövéret, az sosem fog füstölni, mert a DPF megfogja a kormot. S hogy ez ne tömődjön el, ezért kellenek a regenerációk.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4037 Dátum: 2009.04.28 kedd, 10:09:21 »

Cserébe viszont mondd meg nekünk pls, hogy mi az átlagfogyasztásod a 2,2  TDCi-re. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4038 Dátum: 2009.04.28 kedd, 10:10:22 »

Cserébe viszont mondd meg nekünk pls, hogy mi az átlagfogyasztásod a 2,2  TDCi-re. Wink

csak nem sokallod a Tiédet?
« Utoljára szerkesztve: 2009.04.28 kedd, 10:13:23 írta baloght » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4039 Dátum: 2009.04.28 kedd, 10:52:07 »

csak nem sokallod a Tiédet?

Sztem az enyém az jó, a komputer 7,6-ot mutat nekem legtöbbször, ez azt jelenti, hogy 50% város, 50% pálya (ott nem lassan, de nagyon gyorsan sem... Wink.
Tehát olyan 50-70%-os terhelésen megy az autó.
A múltkor gondoltam, hogy na most spórolok, s beállítok egy tök jó fogyit, háááát, 7,3 lett (mondjuk nem sokáig tojásoztam ( a 800km-ből ~150km-t), talán lehetett volna jobb is).
Ezért a pár deciért nem érdemes tojásozni sztem. Ha a komp szerint 7,6 lesz a dolog, elégedett leszek, mert a vásárlás előtti előzetes ktsg kalkulációmban, 7 literrel számoltam.

Viszont van egy érdekes dolog, mert én írom az összes tankolásomat egy excel táblában, s a számított fogyi értékek rendre magasabbak, mint amit a komputer mutat.

Itt egy kép:
http://kep.tar.hu/szjani78/50635016/37626785#2

Ezt nem azért írom, mert nincs pénzem tankolni, Cheesy hanem szeretem, ha a terv szerinti dolgokat tudjuk hozni. Wink
Szóval nem zavar, hogy a valóságban ~8 liter körül járok. Ennyit megér az, amit tud az autó.


Kedves Többiek. Ti hogy álltok fogyival az új MKIV TDCi motorok esetén?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4040 Dátum: 2009.04.28 kedd, 10:59:49 »

....

Kedves Többiek. Ti hogy álltok fogyival az új MKIV TDCi motorok esetén?

Én a telefonomban csinálok statisztikát a fogyiról...

a fed.comp szerint volt már 6.3 litertől 7.5-ig minden...

eddig 5 tankolás adatai szerint tudok beszámolni... az első adatrögzítési időpont március 11. volt...

a statisztika szerint az átlag fogyasztásom erre a 3570 km-re 6.98 l... eddigi legjobb fogyasztásom 6.66l volt, a legrosszabb pedig 7.35...

Én Fót Bp 5.ker között járok a legtöbbet... mondjuk úgy, hogy fele város fele nem...

Utóbbi időben mentem a Balcsira is...

autópályán 150-160... városban megengedett körül valahol... nem nyomom ki a lelkét de nem is komótos a vezetés...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #4041 Dátum: 2009.04.28 kedd, 11:00:59 »

Sztem az enyém az jó, a komputer 7,6-ot mutat nekem legtöbbször, ez azt jelenti, hogy 50% város, 50% pálya (ott nem lassan, de nagyon gyorsan sem... Wink.

Kedves Többiek. Ti hogy álltok fogyival az új MKIV TDCi motorok esetén?

Nálam a legjobb adat 100 km/h-nál 3.6!
Autópályán 130 km/h-nál 5.5! /lehet, hogy volt egy kis szembeszél?  Wink/
Most jártam meg Miskolcot 5.6 átlaggal. /betartva  a játékszabályokat/

Városba már felment 6.2-re is, de akkor 27 km/h volt az átlagsebességem.  eljen
« Utoljára szerkesztve: 2009.04.28 kedd, 11:03:07 írta zsoel » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4042 Dátum: 2009.04.28 kedd, 11:06:52 »



Az Én véleményem az, hogy mk3 tdci-je városban többet fogyasztott, azonban otópályán nagyobb sebességen kevesebbet...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4043 Dátum: 2009.04.28 kedd, 11:10:09 »

Ezt nem azért írom, mert nincs pénzem tankolni, Cheesy hanem szeretem, ha a terv szerinti dolgokat tudjuk hozni. Wink
Szóval nem zavar, hogy a valóságban ~8 liter körül járok. Ennyit megér az, amit tud az autó.

8L/100km? Az nem sok szerinted?
Én most Gyöngyös-Miskolc(városi csavargás)-Miskolctapolca-Lillafüred-Gyöngyös utvonalon 7,6L átlagom jött ki.
« Utoljára szerkesztve: 2009.04.28 kedd, 11:16:15 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4044 Dátum: 2009.04.28 kedd, 11:11:58 »

Most jártam meg Miskolcot 5.6 átlaggal. /betartva  a játékszabályokat/

Akkor 100km-ként 2L a különbség a dízel javára. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009.04.28 kedd, 11:16:55 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4045 Dátum: 2009.04.28 kedd, 11:18:33 »

8L/100km? Az nem sok szerinted?
Én most Gyöngyös-Miskolc(városi csavargás)-Miskolctapolca-Lillafüred-Gyöngyös utvonalon 7,6L átlagom jött ki.

ott neki sem 8l lett volna...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4046 Dátum: 2009.04.28 kedd, 11:22:15 »

8L/100km? Az nem sok szerinted?
Én most Gyöngyös-Miskolc(városi csavargás)-Miskolctapolca-Lillafüred-Gyöngyös utvonalon 7,6L átlagom jött ki.

A fene sem tudja, nekem nem sok. (Előző autóm 10.5-11-eket evett, az 1.8B volt.)
Biztos lehetne kevesebb is, de nem szeretek tojásozni az autóval.
A város az meg itt elég sűrű nekem. Ahogy nézem a naptáram, a város inkább több: ~60-70%.
Ha főúton megyek, akkor 90-100-nál 4,6-5 körül fogyaszt.
Pályán 140-nél ~6,5l. Általában ez az utazósebességünk. (150:~6,8-7)
(Illetve van extrém dolog is az értékekben, a múltkor itthon hagytuk a halászlébe valót, a vidéki tecsóban meg nem volt cucc, így a Tatabánya-Blaha-Tata útvonalat 1h15m alatt hoztam, természetesen német autópályán. Wink nameg ugye a regenerációk is!!!)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4047 Dátum: 2009.04.28 kedd, 11:24:36 »

természetesen német autópályán. Wink
taps taps eljen worship Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4048 Dátum: 2009.04.28 kedd, 11:27:06 »

Akkor 100km-ként 2L a különbség a dízel javára. Smiley

+ 200 ccm
+ 30 le
+ kétszer akkora nyomaték
- + 300kg

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4049 Dátum: 2009.04.28 kedd, 11:29:19 »

A fene sem tudja, nekem nem sok. (Előző autóm 10.5-11-eket evett, az 1.8B volt.)
Biztos lehetne kevesebb is, de nem szeretek tojásozni az autóval.
A város az meg itt elég sűrű nekem. Ahogy nézem a naptáram, a város inkább több: ~60-70%.
Ha főúton megyek, akkor 90-100-nál 4,6-5 körül fogyaszt.
Pályán 140-nél ~6,5l. Általában ez az utazósebességünk. (150:~6,8-7)
(Illetve van extrém dolog is az értékekben, a múltkor itthon hagytuk a halászlébe valót, a vidéki tecsóban meg nem volt cucc, így a Tatabánya-Blaha-Tata útvonalat 1h15m alatt hoztam, természetesen német autópályán. Wink nameg ugye a regenerációk is!!!)


Van valami kötődés Tbányához?

Minitalira nem nézel ki?

(egyáltalán nem sok a fogyid)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.