Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 14:34:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
75
76
77
78
79
80
81
[
82
]
83
84
85
86
87
88
89
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13335004 alkalommal)
brughom
és 21 vendég van a témában
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4050 Dátum:
2009.04.28 kedd, 12:07:42 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.04.28 kedd, 10:52:07
Kedves Többiek. Ti hogy álltok fogyival az új MKIV TDCi motorok esetén?
Nekem ezeknél kicsit jobbak az értékek, 6.5 - 7.5 közott mozognak.
Kb. 40% város, 60% (kíméletes) autópálya.
A műszer következetesek kissé kevesebbet mutat (3-5%).
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4051 Dátum:
2009.04.28 kedd, 12:10:39 »
Idézetet írta: baloght - 2009.04.28 kedd, 11:06:52
Az Én véleményem az, hogy mk3 tdci-je városban többet fogyasztott, azonban otópályán nagyobb sebességen kevesebbet...
Hasonlót figyeltem meg.
Az mk3 130-140 konstans tempónál ~6.5l-re állt be, az mk4 téli gumival ~7l, nyárival ~8l.
A vegyes átlag viszont mindkettőnél 7l körül mozgott.
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4052 Dátum:
2009.04.28 kedd, 12:14:54 »
Idézetet írta: englishman - 2009.04.28 kedd, 12:10:39
Hasonlót figyeltem meg.
Az mk3 130-140 konstans tempónál ~6.5l-re állt be, az mk4 téli gumival ~7l, nyárival ~8l.
A vegyes átlag viszont mindkettőnél 7l körül mozgott.
ez szerintem a tömegének, a tehetetlenségnek tudható be...
150-nél mk3 2500-at pörgött, mk4 140-nél pörög ennyit...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4053 Dátum:
2009.04.28 kedd, 12:19:07 »
Idézetet írta: baloght - 2009.04.28 kedd, 12:14:54
ez szerintem a tömegének, a tehetetlenségnek tudható be...
150-nél mk3 2500-at pörgött, mk4 140-nél pörög ennyit...
khm...
Ha az mk4 nehezebb, miért eszik kevesebbet városban. Pont fordítva lenne logikus.
Az 2300/2500 fordulat nem dobna annyit az autópályás fogyasztáson.
Ami igazán megdöbbentő, az a téli-nyári gumi közti 1-1.5l különbség. Ennyit tesz a +2cm gördülési ellenállása???
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4054 Dátum:
2009.04.28 kedd, 12:22:03 »
Idézetet írta: englishman - 2009.04.28 kedd, 12:19:07
khm...
Ha az mk4 nehezebb, miért eszik kevesebbet városban. Pont fordítva lenne logikus.
Az 2300/2500 fordulat nem dobna annyit az autópályás fogyasztáson.
Ami igazán megdöbbentő, az a téli-nyári gumi közti 1-1.5l különbség. Ennyit tesz a +2cm gördülési ellenállása???
Én is féltem a téli-nyári cserétől... mondjuk Nekem 205/50/16 a téli... de Én nem tapasztalok különbséget...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4055 Dátum:
2009.04.28 kedd, 12:34:28 »
Idézetet írta: baloght - 2009.04.28 kedd, 11:29:19
Van valami kötődés Tbányához?
Minitalira nem nézel ki?
(egyáltalán nem sok a fogyid)
Tbánya: Igen van: ott vettük észre, hogy nincsenek meg a halak.
Tata: ott fogunk majd lakni.
Minitali: még nem tomm, hogyan állok majd aznap idővel.
Ha lenne még kint MKIV, az ösztönözne.
A múltkor nagyon egyedül voltam az enyimmel...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4056 Dátum:
2009.04.28 kedd, 12:40:46 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.04.28 kedd, 12:34:28
Tbánya: Igen van: ott vettük észre, hogy nincsenek meg a halak.
Tata: ott fogunk majd lakni.
Minitali: még nem tomm, hogyan állok majd aznap idővel.
Ha lenne még kint MKIV, az ösztönözne.
A múltkor nagyon egyedül voltam az enyimmel...
a múlkorin melegen váltottuk egymást...
azt hitték Rám, hogy Te jöttél vissza...
Szóval Én ott leszek...
Tata: hogyhogy odaköltöztök? 0-10 éves koromig Tbányán laktam...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4057 Dátum:
2009.04.28 kedd, 12:44:55 »
Idézetet írta: baloght - 2009.04.28 kedd, 12:40:46
a múlkorin melegen váltottuk egymást...
azt hitték Rám, hogy Te jöttél vissza...
Szóval Én ott leszek...
Tata: hogyhogy odaköltöztök? 0-10 éves koromig Tbányán laktam...
Ez a meleg váltás nálad mindig téma.
De tényleg így volt,asszittük hogy az SzJani nem talált ki a parkolóból!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4058 Dátum:
2009.04.28 kedd, 12:48:51 »
Idézetet írta: baloght - 2009.04.28 kedd, 12:40:46
a múlkorin melegen váltottuk egymást...
azt hitték Rám, hogy Te jöttél vissza...
Szóval Én ott leszek...
Tata: hogyhogy odaköltöztök? 0-10 éves koromig Tbányán laktam...
Akkor Te olyan 8 után érkezhettél meg...
Mikortól leszel ott?
Tata: AsszonyPajti onnan való, s az eredő vektorok most azt mutatják, hogy jó lesz nekünk ott lakni. Oda rendezkedünk be.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4059 Dátum:
2009.04.28 kedd, 12:50:13 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.04.28 kedd, 12:48:51
Akkor Te olyan 8 után érkezhettél meg...
Mikortól leszel ott?
Tata: AsszonyPajti onnan való, s az eredő vektorok most azt mutatják, hogy jó lesz nekünk ott lakni. Oda rendezkedünk be.
Szabad a délutánom... szóval akár 5-re is odaérnék...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4060 Dátum:
2009.04.28 kedd, 13:03:25 »
Idézetet írta: baloght - 2009.04.28 kedd, 11:29:19
(egyáltalán nem sok a fogyid)
Meg azt sem felejtsük el, hogy az élményfaktor oltárán is szoktam azért feláldozni egy kis gázolajat.
Az eddigi ~13Ekm tapasztalata alapján az autót 1. és 2.-ben abszolut kímélem, viszont 3.-tól azért néha nyomok 1-1 entert, az a legjobb érzés egyébként.
Kedvencem a soroljunk fel az autópályára című történet: 4.ben 80ról majdnembináris-delineáris tűzfal, 1x0-ig
. (néha a 6. 150-nél csusszan
persze ez is csak a németeknél) Na ilyenkor eléggé felszállás jellegű az érzés. Az utasok legtöbbször a tetőkárpitot nézegetik.
Ezt az érzést szereti Janika...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4061 Dátum:
2009.04.28 kedd, 13:04:10 »
Idézetet írta: baloght - 2009.04.28 kedd, 12:50:13
Szabad a délutánom... szóval akár 5-re is odaérnék...
Meglátom majd. 51% esély van, hogy kinézek 5 után.
Ez csütörtökön lesz, ugye?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4062 Dátum:
2009.04.28 kedd, 13:05:14 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.04.28 kedd, 13:03:25
Meg azt sem felejtsük el, hogy az élményfaktor oltárán is szoktam azért feláldozni egy kis gázolajat.
Az eddigi ~13Ekm tapasztalata alapján az autót 1. és 2.-ben abszolut kímélem, viszont 3.-tól azért néha nyomok 1-1 entert, az a legjobb érzés egyébként.
Kedvencem a soroljunk fel az autópályára című történet: 4.ben 80ról majdnembináris-delineáris tűzfal, 1x0-ig
. (néha a 6. 150-nél csusszan
persze ez is csak a németeknél) Na ilyenkor eléggé felszállás jellegű az érzés. Az utasok legtöbbször a tetőkárpitot nézegetik.
Ezt az érzést szereti Janika...
Scratck elindul a hegyről.. legurul 30-al a völgybe alapjáraton... és utána büszkélkedik, hogy 3.2 volt a fogyija...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4063 Dátum:
2009.04.28 kedd, 13:24:39 »
Idézetet írta: baloght - 2009.04.28 kedd, 13:05:14
Na azért nem taposom szét az autót, de naponta 1x azért megszoktam küldeni...
Van még egy kedvencem a 3./50-tól pulling kb 5./120.-ig enyhén pocakos utassal.
Ők általában olyan fejet vágnak ilyenkor (direkt szoktam nézni), mint amikor egy középsős enyhe szorulás mellett kakilni kezd...
Ennél a történetnél az tetszik még, ahogy a 4.be váltásnál az autó hátulja megemelkedik(terheléslevételkor), majd vissza "leül".
Persze ez nem azt jelenti, hogy "lelépek" a kuplungról, finoman váltani azért tudok.
Érdekes, mert nekem elég sok idő volt megszokni ezt a hajtásláncot, sok idő amíg megtanultam finoman váltani.
Mondjuk az elindulás, valamint az 1.-2. be még ma sem olyan könnyű, ránt néha rendesen.
Főleg abból kifolyólag, hogy még nem tanultam meg a hülye elektronikus gázpedálnak a baromságait. Inkább ebből adódnak ezek a dolgok.
Szóval Mondival elégedett vagyok. (De a legközelebbi hvégi autónk az csak a drag racingről fog szólni, bár nem Ford lesz. )
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4064 Dátum:
2009.04.28 kedd, 13:35:31 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.04.28 kedd, 13:24:39
Na azért nem taposom szét az autót, de naponta 1x azért megszoktam küldeni...
Van még egy kedvencem a 3./50-tól pulling kb 5./120.-ig enyhén pocakos utassal.
Ők általában olyan fejet vágnak ilyenkor (direkt szoktam nézni), mint amikor egy középsős enyhe szorulás mellett kakilni kezd...
Ennél a történetnél az tetszik még, ahogy a 4.be váltásnál az autó hátulja megemelkedik(terheléslevételkor), majd vissza "leül".
Persze ez nem azt jelenti, hogy "lelépek" a kuplungról, finoman váltani azért tudok.
Érdekes, mert nekem elég sok idő volt megszokni ezt a hajtásláncot, sok idő amíg megtanultam finoman váltani.
Mondjuk az elindulás, valamint az 1.-2. be még ma sem olyan könnyű, ránt néha rendesen.
Főleg abból kifolyólag, hogy még nem tanultam meg a hülye elektronikus gázpedálnak a baromságait. Inkább ebből adódnak ezek a dolgok.
Szóval Mondival elégedett vagyok. (De a legközelebbi hvégi autónk az csak a drag racingről fog szólni, bár nem Ford lesz. )
Nekem nincs ilyen képességekkel felvértezve a vas, de azért néha szedegeti a tappancsát...
azt hittem, hogy majd ha gyerek lesz lenyugszom... hát nem... már mindennel ki van támasztva a feje, hogy biztonságos legyen... fasza kis székben ül... így a kanyarokat gyorsabban is be lehet venni, meg nem kell olyan hosszú fékutat hagyni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4065 Dátum:
2009.04.28 kedd, 13:37:24 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.04.28 kedd, 11:11:58
Akkor 100km-ként 2L a különbség a dízel javára.
Alma vs körte.
A 4-es nagyobb, és a Zsoel nem 70-nel megy.
Annál a tempónál (á lá Zsoel) a tiéd bekapna vagy 9-10-et.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4066 Dátum:
2009.04.28 kedd, 13:38:11 »
Idézetet írta: Angel - 2009.04.28 kedd, 13:37:24
Alma vs körte.
A 4-es nagyobb, és a Zsoel nem 70-nel megy.
Annál a tempónál (á lá Zsoel) a tiéd bekapna vagy 9-10-et.
ezt már elmagyaráztam neki, szerintem...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4067 Dátum:
2009.04.28 kedd, 13:44:02 »
Idézetet írta: baloght - 2009.04.28 kedd, 13:35:31
Nekem nincs ilyen képességekkel felvértezve a vas, de azért néha szedegeti a tappancsát...
Egyszer egy tesztben írták, hogy a 2.2-esnek hangosabb a turbója.
Sokáig nem értettem, aztán most tavasszal a nyitott ablakkal kocsikázásnál jöttem rá, mit jelent ez.
Hát, az is egy élmény.
Váltásnál majdnem rendes BOV hangokat hallok a motortér felől.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4068 Dátum:
2009.04.28 kedd, 13:46:21 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.04.28 kedd, 13:44:02
Egyszer egy tesztben írták, hogy a 2.2-esnek hangosabb a turbója.
Sokáig nem értettem, aztán most tavasszal a nyitott ablakkal kocsikázásnál jöttem rá, mit jelent ez.
Hát, az is egy élmény.
Váltásnál majdnem rendes BOV hangokat hallok a motortér felől.
szerintem a 2.0-ásnak is hangosabb... legalábbis mk3-ban a turbó halkabb volt... bár lehet a motorzaj elnyomta
Az indulást-váltást valóban meg kell szokni... Nekem a fék volt(még ma is) fura...
Néha elbambulok kicsit fékeznék és jön az ablak lefejelés...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4069 Dátum:
2009.04.28 kedd, 13:52:20 »
Idézetet írta: baloght - 2009.04.28 kedd, 13:46:21
szerintem a 2.0-ásnak is hangosabb... legalábbis mk3-ban a turbó halkabb volt... bár lehet a motorzaj elnyomta
Az indulást-váltást valóban meg kell szokni... Nekem a fék volt(még ma is) fura...
Néha elbambulok kicsit fékeznék és jön az ablak lefejelés...
Tényleg MKIIInál nem hallotam ennyire a turbót.
Na a fék, az sem pite. Szintén mk3 2.2 fékhez tudom hasonlítani, ott az egy picit sztem gyenge.
AP-n szoktam nevetni, mikor Ő vezet, néha ő is relatíve "beletapos" a fékbe (a saját autója szerint fékez) olyankor mindig mondja, hogy "bocsi..."
aztán persze elhúzunk vihogva.
Ablaklefejelés nálam nincs, mert én mindig mindenkit bekötök. Szóval nálunk az emberek az övfeszítőn lógnak ilyenkor.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4070 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:04:19 »
Idézetet írta: Angel - 2009.04.28 kedd, 13:37:24
Alma vs körte.
A 4-es nagyobb, és a Zsoel nem 70-nel megy.
Annál a tempónál (á lá Zsoel) a tiéd bekapna vagy 9-10-et.
Szerintem is.
Arról nem is beszélve, hogy mennyi alatt vagyok 130-on.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4071 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:05:08 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.04.28 kedd, 13:52:20
Na a fék, az sem pite. .....ott az egy picit sztem gyenge.
.....
Nem picit, nagyon
Ami vicces, hogy mondeóben(mk4) fékben nincs különbség az 1.6 benzines és a2.5 T között sem...
Ez a fék jó nagysebességnél is... mk3-nál nyomni kell rendsen, de pikk-pakk felmelegszik...
mk2-nél egyenesen botrányos volt...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4072 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:07:49 »
Idézetet írta: baloght - 2009.04.28 kedd, 13:05:14
Scratck elindul a hegyről.. legurul 30-al a völgybe alapjáraton... és utána büszkélkedik, hogy 3.2 volt a fogyija...
Van olyan képem is!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4073 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:09:35 »
Idézetet írta: baloght - 2009.04.28 kedd, 14:05:08
Nem picit, nagyon
Ami vicces, hogy mondeóben(mk4) fékben nincs különbség az 1.6 benzines és a2.5 T között sem...
Ez a fék jó nagysebességnél is... mk3-nál nyomni kell rendsen, de pikk-pakk felmelegszik...
mk2-nél egyenesen botrányos volt...
Ja, ezt a fék dolgot én is csodáltam, hogy milyen jó lett.
A régi autóm 130 felett már nyalódott.
Én mindig úgy vezetek, hogy 100km/h felett nem fékezünk csak végszükség esetén, de a múltkor végszükség volt és csodálkoztam milyen masszívan lassított a kocsi. Semmi melegedés, nyalás.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4074 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:09:49 »
Idézetet írta: Angel - 2009.04.28 kedd, 13:37:24
Alma vs körte.
A 4-es nagyobb, és a Zsoel nem 70-nel megy.
Annál a tempónál (á lá Zsoel) a tiéd bekapna vagy 9-10-et.
90-120 között mentünk.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4075 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:10:39 »
Ha már az MKIII-hoz hasonlítjuk a verdát..............
A tempomat is sokkal finomabb működésű.
Fék egyértelműen jobb.
Kormányzás dettó.
Váltó szuper.
Nekem az ülésfűtés is hatásosabbnak tűnik akár plüsshöz, akár bőrhöz hasonlítjuk.
Tempomatkapcsolók gyárilag kivilágítva, nagyon szép!!!
/és hasznos/
Viszont az oldalsó ablakok kisebbek.
Ennél fogva a bal könyököm magasabban tud támaszkodni, ami nem jó./az mkIII kényelmesebb volt./
Nem díjazom, hogy a motorháztetőt egy vaspálcával kell kitámasztani. Elegáns volt az MKIII teleszkópja.
Mosás után az ötödik /hátsó/ ajtót felnyitva tényleg beesik a víz a csomagtartóba.
Viszont amit nagyoin díjazok, hogy asokkal halkabb lett az autó menetzaj tekintetében.
MKIII-nál már 120-nál hallami a menetszelet. MKIV-nél szinte semmi. 160-nál nekem még ugyszintén nem volt zavaró.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.04.28 kedd, 14:12:57 írta zsoel
»
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4076 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:10:55 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.04.28 kedd, 14:09:49
90-120 között mentünk.
91-el?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4077 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:11:46 »
nabeszéljünk csak vmi nem vidám dologról is.
Én 235-ös gumival járok.
Eddig enyhe jobbrahúzást tapasztaltam pályán. Most csereberélték a kerekeket, még nem győződtem meg eddig, hogy milyen lett, mert azóta fúj a szél.
Viszont.
Azt veszem észre, hogy sokszor az út nagyon elviszi az autót vmelyik irányba. Úgy jobbra, mint balra.
A lényeg, hogy nem olyan, mint a fókim volt, azt ráállítottam az egyenesre, s elengedhettem a kormányt.
Itt meg a kormányon kell tartanom a kezem, mert apró korrekciók néha kellenek mindkét irányba.
Ez noooormális?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4078 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:12:33 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.04.28 kedd, 14:10:39
....
Mosás után az ötödik /hátsó/ ajtót felnyitva tényleg beesik a víz a csomagtartóba.
azt múltkor megnéztük Jani autóján... ott neki már van egy gumi csík körbe... az megakadályozza ezt...
Majd ki kell járni, hogy gariba csinálják azt meg...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4079 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:13:41 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.04.28 kedd, 14:10:39
Nem díjazom, hogy a motorháztetőt egy vaspálcával kell kitámasztani. Elegáns volt az MKIII teleszkópja.
Mosás után az ötödik /hátsó/ ajtót felnyitva tényleg beesik a víz a csomagtartóba.
A motorháztetőt nem kell nyitogatni.
Így sztem elég a pálca, a teleszkóp amúgy is a súlyt nyomná. Legyen teleszkóp az A6 PDTDi-ben.
Az ötödik ajtóra van megoldás. baloght kolléga már látta is az enyimen...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4080 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:13:55 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.04.28 kedd, 14:09:49
90-120 között mentünk.
Városba?
Naplózva
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4081 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:14:20 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.04.28 kedd, 12:34:28
Ha lenne még kint MKIV, az ösztönözne.
A múltkor nagyon egyedül voltam az enyimmel...
Mikor is lesz? Hátha összejön nekem is...
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4082 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:15:03 »
Idézetet írta: englishman - 2009.04.28 kedd, 14:14:20
Mikor is lesz? Hátha összejön nekem is...
most csütörtökön...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4083 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:15:35 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.04.28 kedd, 14:11:46
nabeszéljünk csak vmi nem vidám dologról is.
Én 235-ös gumival járok.
Eddig enyhe jobbrahúzást tapasztaltam pályán. Most csereberélték a kerekeket, még nem győződtem meg eddig, hogy milyen lett, mert azóta fúj a szél.
Viszont.
Azt veszem észre, hogy sokszor az út nagyon elviszi az autót vmelyik irányba. Úgy jobbra, mint balra.
A lényeg, hogy nem olyan, mint a fókim volt, azt ráállítottam az egyenesre, s elengedhettem a kormányt.
Itt meg a kormányon kell tartanom a kezem, mert apró korrekciók néha kellenek mindkét irányba.
Ez noooormális?
Sajna normális.
Nekem az előző autómon 225-ös gumi volt, az is megtalált minden nyomvonalat.
És keményen kellett tartani a kormányt.
Naplózva
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4084 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:16:37 »
Idézetet írta: baloght - 2009.04.28 kedd, 13:46:21
Néha elbambulok kicsit fékeznék és jön az ablak lefejelés...
Aha.. nemcsak nekem fura...
Az mk3ban szerettek a határozott féket, ebben nehezen sikerül kicsit fékezni.
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4085 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:17:36 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.04.28 kedd, 14:13:41
A motorháztetőt nem kell nyitogatni.
Így sztem elég a pálca, a teleszkóp amúgy is a súlyt nyomná. Legyen teleszkóp az A6 PDTDi-ben.
Az ötödik ajtóra van megoldás. baloght kolléga már látta is az enyimen...
Lefotóznád, bejelölve a képen, hogy mit is nézzek?
És azonnal megyek a Ford-hoz.
Úgyis meg kell nézetnem, hogy miért halkabb a hátsó tolatóradar hangjelzése.
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4086 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:18:21 »
Idézetet írta: englishman - 2009.04.28 kedd, 14:16:37
Aha.. nemcsak nekem fura...
Az mk3ban szerettek a határozott féket, ebben nehezen sikerül kicsit fékezni.
Zseléstalpú cipő a megoldás!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4087 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:19:27 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.04.28 kedd, 14:17:36
Lefotóznád, bejelölve a képen, hogy mit is nézzek?
És azonnal megyek a Ford-hoz.
Úgyis meg kell nézetnem, hogy miért halkabb a hátsó tolatóradar hangjelzése.
a hátsó üveg alatt van egy beugró perem nekünk üresen... az üveg, meg az ajtó közé belátsz... na Janinak oda be van biggyesztve egy gumicsík körbe, ami peremesen felhajlik szépen az üveg széle mellé körben...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4088 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:20:43 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.04.28 kedd, 14:10:39
Ha már az MKIII-hoz hasonlítjuk a verdát..............
...
Nekem az ülésfűtés is hatásosabbnak tűnik akár plüsshöz, akár bőrhöz hasonlítjuk.
...
Nekem pont fordítva. Az mk4 alcantara, sokkal kevésbé melegedik mint az mk3 plüss.
Idézetet írta: zsoel - 2009.04.28 kedd, 14:10:39
...
Mosás után az ötödik /hátsó/ ajtót felnyitva tényleg beesik a víz a csomagtartóba.
...
Ez már kijavították, cserébe a nyakamba folyik...
«
Utoljára szerkesztve: 2009.04.28 kedd, 14:23:47 írta englishman
»
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4089 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:20:48 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.04.28 kedd, 14:18:21
Zseléstalpú cipő a megoldás!
vicces, de tényleg nem mindegy miylen cipőben vezetem...
a bőrtalpúakat nem szereti... hiába nem egy ribi...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4090 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:22:22 »
Idézetet írta: baloght - 2009.04.28 kedd, 14:15:03
most csütörtökön...
akkó' megint nem...
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4091 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:23:27 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.04.28 kedd, 14:17:36
Lefotóznád, bejelölve a képen, hogy mit is nézzek?
És azonnal megyek a Ford-hoz.
Úgyis meg kell nézetnem, hogy miért halkabb a hátsó tolatóradar hangjelzése.
Most nem tudom lefotózni, mert nincs nálam az autó: ma fóliázzák az első JB betétemet.
Majd este felé.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4092 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:25:37 »
Idézetet írta: englishman - 2009.04.28 kedd, 14:20:43
Nekem pont fordítva. Az mk4 alcantara, sokkal kevésbé melegedik mint az mk3 plüss.
Ez már kijavították, cserébe a nyakamba folyik...
az ülésfűtéshez: 1-3 fokozatban szinte semmit nem érezni...
4. fokozatban leégeti a szőrt, 5-ben megmár a bőrt is... szóval nekem a fokozatosság hiányzik...
Neked hogyan javították ki?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4093 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:26:59 »
Idézetet írta: baloght - 2009.04.28 kedd, 14:25:37
Neked hogyan javították ki?
Úgy értem gyárilag, az enyém u.a. széria mint szjanié.
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4094 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:29:08 »
Idézetet írta: englishman - 2009.04.28 kedd, 14:26:59
Úgy értem gyárilag, az enyém u.a. széria mint szjanié.
hátul a vízelvezetés nem az a frankó... egyrészt a hátsó lökös felső polcán, a csomagtérajtó alatt megáll a víz...
amikor meg kinyitom a hátsó ajtót, akkor meg két lukon oldalról is folyik a víz, amellet, hogy dől be a víz...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4095 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:29:29 »
Idézetet írta: baloght - 2009.04.28 kedd, 14:25:37
az ülésfűtéshez:
Én az ülésfűtéssel elégedett vagyok.
Télen 3ban hajtottam, AP átlag 4-5ben.
Amivel viszont nem vagyok megbékélve az az esőérzékelős ablaktörlő érzékenységállítója.
Na ez nullásra sikerült szerintem...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4096 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:30:15 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.04.28 kedd, 14:29:29
Én az ülésfűtéssel elégedett vagyok.
Télen 3ban hajtottam, AP átlag 4-5ben.
Amivel viszont nem vagyok megbékélve az az esőérzékelős ablaktörlő érzékenységállítója.
Na ez nullásra sikerült szerintem...
Én azt szerintem többet állítgatom, mintha nem lenne esőérzékelős...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4097 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:32:27 »
Idézetet írta: baloght - 2009.04.28 kedd, 14:29:08
hátul a vízelvezetés nem az a frankó... egyrészt a hátsó lökös felső polcán, a csomagtérajtó alatt megáll a víz...
amikor meg kinyitom a hátsó ajtót, akkor meg két lukon oldalról is folyik a víz, amellet, hogy dől be a víz...
Pont ma reggel néztem a mosóban: ha jó helyen lennének a furatok, akkor elsőre kifolyna belőle a víz.
Így meg kell hozzá vagy 4-5 nyitás-hajmosás...
Múltkor már majdnem bosszankodtam, hogy ez így elkezd majd rozsdásodni, de megnyugodtam, mert közben rájöttem, hogy az egész középső-hátsó rész műanyag...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4098 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:33:00 »
Idézetet írta: baloght - 2009.04.28 kedd, 14:30:15
Én azt szerintem többet állítgatom, mintha nem lenne esőérzékelős...
jaja, majdnem én is így állok vele...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4099 Dátum:
2009.04.28 kedd, 14:55:18 »
Idézetet írta: baloght - 2009.04.28 kedd, 14:30:15
Én azt szerintem többet állítgatom, mintha nem lenne esőérzékelős...
Nalátod, az mk3-ban nem is lehetett állítani, eléggé önfejű volt.
Ezzel mondjuk semmi bajom.
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Oldalak:
1
...
75
76
77
78
79
80
81
[
82
]
83
84
85
86
87
88
89
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ