Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.16 vasárnap, 13:49:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11143375 alkalommal)
0 Felhasználó és 58 vendég van a témában
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #4050 Dátum: 2009.04.28 kedd, 12:07:42 »

Kedves Többiek. Ti hogy álltok fogyival az új MKIV TDCi motorok esetén?

Nekem ezeknél kicsit jobbak az értékek, 6.5 - 7.5 közott mozognak.
Kb. 40% város, 60% (kíméletes) autópálya.

A műszer következetesek kissé kevesebbet mutat (3-5%).

Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #4051 Dátum: 2009.04.28 kedd, 12:10:39 »


Az Én véleményem az, hogy mk3 tdci-je városban többet fogyasztott, azonban otópályán nagyobb sebességen kevesebbet...

Hasonlót figyeltem meg.
Az mk3  130-140 konstans tempónál ~6.5l-re állt be, az mk4 téli gumival ~7l, nyárival ~8l.
A vegyes átlag viszont mindkettőnél 7l körül mozgott.
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4052 Dátum: 2009.04.28 kedd, 12:14:54 »

Hasonlót figyeltem meg.
Az mk3  130-140 konstans tempónál ~6.5l-re állt be, az mk4 téli gumival ~7l, nyárival ~8l.
A vegyes átlag viszont mindkettőnél 7l körül mozgott.


ez szerintem a tömegének, a tehetetlenségnek tudható be...

150-nél mk3 2500-at pörgött, mk4 140-nél pörög ennyit...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #4053 Dátum: 2009.04.28 kedd, 12:19:07 »

ez szerintem a tömegének, a tehetetlenségnek tudható be...

150-nél mk3 2500-at pörgött, mk4 140-nél pörög ennyit...

khm...
Ha az mk4 nehezebb, miért eszik kevesebbet városban. Pont fordítva lenne logikus.
Az 2300/2500 fordulat nem dobna annyit az autópályás fogyasztáson.

Ami igazán megdöbbentő, az a téli-nyári gumi közti 1-1.5l különbség. Ennyit tesz a +2cm gördülési ellenállása???
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4054 Dátum: 2009.04.28 kedd, 12:22:03 »

khm...
Ha az mk4 nehezebb, miért eszik kevesebbet városban. Pont fordítva lenne logikus.
Az 2300/2500 fordulat nem dobna annyit az autópályás fogyasztáson.

Ami igazán megdöbbentő, az a téli-nyári gumi közti 1-1.5l különbség. Ennyit tesz a +2cm gördülési ellenállása???

Én is féltem a téli-nyári cserétől... mondjuk Nekem 205/50/16 a téli... de Én nem tapasztalok különbséget...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4055 Dátum: 2009.04.28 kedd, 12:34:28 »

Van valami kötődés Tbányához?

Minitalira nem nézel ki?

(egyáltalán nem sok a fogyid)

Tbánya: Igen van: ott vettük észre, hogy nincsenek meg a halak. Cheesy
Tata: ott fogunk majd lakni.
Minitali: még nem tomm, hogyan állok majd aznap idővel.
Ha lenne még kint MKIV, az ösztönözne. Wink A múltkor nagyon egyedül voltam az enyimmel... Smiley
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4056 Dátum: 2009.04.28 kedd, 12:40:46 »

Tbánya: Igen van: ott vettük észre, hogy nincsenek meg a halak. Cheesy
Tata: ott fogunk majd lakni.
Minitali: még nem tomm, hogyan állok majd aznap idővel.
Ha lenne még kint MKIV, az ösztönözne. Wink A múltkor nagyon egyedül voltam az enyimmel... Smiley


a múlkorin melegen váltottuk egymást...

azt hitték Rám, hogy Te jöttél vissza... laugh

Szóval Én ott leszek...

Tata: hogyhogy odaköltöztök?  0-10 éves koromig Tbányán laktam...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #4057 Dátum: 2009.04.28 kedd, 12:44:55 »

a múlkorin melegen váltottuk egymást...

azt hitték Rám, hogy Te jöttél vissza... laugh

Szóval Én ott leszek...

Tata: hogyhogy odaköltöztök?  0-10 éves koromig Tbányán laktam...
Ez a meleg váltás nálad mindig téma. eplus2
De tényleg így volt,asszittük hogy az SzJani nem talált ki a parkolóból! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4058 Dátum: 2009.04.28 kedd, 12:48:51 »

a múlkorin melegen váltottuk egymást...

azt hitték Rám, hogy Te jöttél vissza... laugh

Szóval Én ott leszek...

Tata: hogyhogy odaköltöztök?  0-10 éves koromig Tbányán laktam...

Akkor Te olyan 8 után érkezhettél meg...
Mikortól leszel ott?

Tata: AsszonyPajti onnan való, s az eredő vektorok most azt mutatják, hogy jó lesz nekünk ott lakni. Oda rendezkedünk be. Smiley


Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4059 Dátum: 2009.04.28 kedd, 12:50:13 »

Akkor Te olyan 8 után érkezhettél meg...
Mikortól leszel ott?

Tata: AsszonyPajti onnan való, s az eredő vektorok most azt mutatják, hogy jó lesz nekünk ott lakni. Oda rendezkedünk be. Smiley


Szabad a délutánom... szóval akár 5-re is odaérnék...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4060 Dátum: 2009.04.28 kedd, 13:03:25 »

(egyáltalán nem sok a fogyid)

Meg azt sem felejtsük el, hogy az élményfaktor oltárán is szoktam azért feláldozni egy kis gázolajat.
Az eddigi ~13Ekm tapasztalata alapján az autót 1. és 2.-ben abszolut kímélem, viszont 3.-tól azért néha nyomok 1-1 entert, az a legjobb érzés egyébként. Wink
Kedvencem a soroljunk fel az autópályára című történet: 4.ben 80ról majdnembináris-delineáris tűzfal, 1x0-ig  eplus2. (néha a 6. 150-nél csusszan Wink persze ez is csak a németeknél) Na ilyenkor eléggé felszállás jellegű az érzés. Az utasok legtöbbször a tetőkárpitot nézegetik.
Ezt az érzést szereti Janika...  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4061 Dátum: 2009.04.28 kedd, 13:04:10 »

Szabad a délutánom... szóval akár 5-re is odaérnék...

Meglátom majd. 51% esély van, hogy kinézek 5 után.
Ez csütörtökön lesz, ugye?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4062 Dátum: 2009.04.28 kedd, 13:05:14 »

Meg azt sem felejtsük el, hogy az élményfaktor oltárán is szoktam azért feláldozni egy kis gázolajat.
Az eddigi ~13Ekm tapasztalata alapján az autót 1. és 2.-ben abszolut kímélem, viszont 3.-tól azért néha nyomok 1-1 entert, az a legjobb érzés egyébként. Wink
Kedvencem a soroljunk fel az autópályára című történet: 4.ben 80ról majdnembináris-delineáris tűzfal, 1x0-ig  eplus2. (néha a 6. 150-nél csusszan Wink persze ez is csak a németeknél) Na ilyenkor eléggé felszállás jellegű az érzés. Az utasok legtöbbször a tetőkárpitot nézegetik.
Ezt az érzést szereti Janika...  eplus2

 taps taps taps

Scratck elindul a hegyről.. legurul 30-al a völgybe alapjáraton... és utána büszkélkedik, hogy 3.2 volt a fogyija... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4063 Dátum: 2009.04.28 kedd, 13:24:39 »

taps taps taps

Na azért nem taposom szét az autót, de naponta 1x azért megszoktam küldeni... Wink
Van még egy kedvencem a 3./50-tól pulling kb 5./120.-ig enyhén pocakos utassal.
Ők általában olyan fejet vágnak ilyenkor (direkt szoktam nézni), mint amikor egy középsős enyhe szorulás mellett kakilni kezd... Cheesy Ennél a történetnél az tetszik még, ahogy a 4.be váltásnál az autó hátulja megemelkedik(terheléslevételkor), majd vissza "leül".  eplus2
Persze ez nem azt jelenti, hogy "lelépek" a kuplungról, finoman váltani azért tudok.  angel

Érdekes, mert nekem elég sok idő volt megszokni ezt a hajtásláncot, sok idő amíg megtanultam finoman váltani.
Mondjuk az elindulás, valamint az 1.-2. be még ma sem olyan könnyű, ránt néha rendesen.
Főleg abból kifolyólag, hogy még nem tanultam meg a hülye elektronikus gázpedálnak a baromságait. Inkább ebből adódnak ezek a dolgok.
Szóval Mondival elégedett vagyok. (De a legközelebbi hvégi autónk az csak a drag racingről fog szólni, bár nem Ford lesz. )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4064 Dátum: 2009.04.28 kedd, 13:35:31 »

Na azért nem taposom szét az autót, de naponta 1x azért megszoktam küldeni... Wink
Van még egy kedvencem a 3./50-tól pulling kb 5./120.-ig enyhén pocakos utassal.
Ők általában olyan fejet vágnak ilyenkor (direkt szoktam nézni), mint amikor egy középsős enyhe szorulás mellett kakilni kezd... Cheesy Ennél a történetnél az tetszik még, ahogy a 4.be váltásnál az autó hátulja megemelkedik(terheléslevételkor), majd vissza "leül".  eplus2
Persze ez nem azt jelenti, hogy "lelépek" a kuplungról, finoman váltani azért tudok.  angel

Érdekes, mert nekem elég sok idő volt megszokni ezt a hajtásláncot, sok idő amíg megtanultam finoman váltani.
Mondjuk az elindulás, valamint az 1.-2. be még ma sem olyan könnyű, ránt néha rendesen.
Főleg abból kifolyólag, hogy még nem tanultam meg a hülye elektronikus gázpedálnak a baromságait. Inkább ebből adódnak ezek a dolgok.
Szóval Mondival elégedett vagyok. (De a legközelebbi hvégi autónk az csak a drag racingről fog szólni, bár nem Ford lesz. )


Nekem nincs ilyen képességekkel felvértezve a vas, de azért néha szedegeti a tappancsát...

azt hittem, hogy majd ha gyerek lesz lenyugszom... hát nem... már mindennel ki van támasztva a feje, hogy biztonságos legyen... fasza kis székben ül... így a kanyarokat gyorsabban is be lehet venni, meg nem kell olyan hosszú fékutat hagyni... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4065 Dátum: 2009.04.28 kedd, 13:37:24 »

Akkor 100km-ként 2L a különbség a dízel javára. Smiley

Alma vs körte.
A 4-es nagyobb, és a Zsoel nem 70-nel megy.
Annál a tempónál (á lá Zsoel) a tiéd bekapna vagy 9-10-et.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4066 Dátum: 2009.04.28 kedd, 13:38:11 »

Alma vs körte.
A 4-es nagyobb, és a Zsoel nem 70-nel megy.
Annál a tempónál (á lá Zsoel) a tiéd bekapna vagy 9-10-et.

ezt már elmagyaráztam neki, szerintem... wave
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4067 Dátum: 2009.04.28 kedd, 13:44:02 »

Nekem nincs ilyen képességekkel felvértezve a vas, de azért néha szedegeti a tappancsát...

Egyszer egy tesztben írták, hogy a 2.2-esnek hangosabb a turbója.
Sokáig nem értettem, aztán most tavasszal a nyitott ablakkal kocsikázásnál jöttem rá, mit jelent ez.
Hát, az is egy élmény.  nyes
Váltásnál majdnem rendes BOV hangokat hallok a motortér felől.  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4068 Dátum: 2009.04.28 kedd, 13:46:21 »

Egyszer egy tesztben írták, hogy a 2.2-esnek hangosabb a turbója.
Sokáig nem értettem, aztán most tavasszal a nyitott ablakkal kocsikázásnál jöttem rá, mit jelent ez.
Hát, az is egy élmény.  nyes
Váltásnál majdnem rendes BOV hangokat hallok a motortér felől.  eplus2

szerintem a 2.0-ásnak is hangosabb... legalábbis mk3-ban a turbó halkabb volt... bár lehet a motorzaj elnyomta laugh

Az indulást-váltást valóban meg kell szokni... Nekem a fék volt(még ma is) fura...

Néha elbambulok kicsit fékeznék és jön az ablak lefejelés...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4069 Dátum: 2009.04.28 kedd, 13:52:20 »

szerintem a 2.0-ásnak is hangosabb... legalábbis mk3-ban a turbó halkabb volt... bár lehet a motorzaj elnyomta laugh

Az indulást-váltást valóban meg kell szokni... Nekem a fék volt(még ma is) fura...

Néha elbambulok kicsit fékeznék és jön az ablak lefejelés...



Tényleg MKIIInál nem hallotam ennyire a turbót.
Na a fék, az sem pite. Szintén mk3 2.2 fékhez tudom hasonlítani, ott az egy picit sztem gyenge.
AP-n szoktam nevetni, mikor Ő vezet, néha ő is relatíve "beletapos" a fékbe (a saját autója szerint fékez) olyankor mindig mondja, hogy "bocsi..." Smiley aztán persze elhúzunk vihogva.
Ablaklefejelés nálam nincs, mert én mindig mindenkit bekötök. Szóval nálunk az emberek az övfeszítőn lógnak ilyenkor.  eplus2

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #4070 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:04:19 »

Alma vs körte.
A 4-es nagyobb, és a Zsoel nem 70-nel megy.
Annál a tempónál (á lá Zsoel) a tiéd bekapna vagy 9-10-et.

Szerintem is.  nyes

Arról nem is beszélve, hogy mennyi alatt vagyok 130-on.  hehe
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4071 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:05:08 »


Na a fék, az sem pite. .....ott az egy picit sztem gyenge.
.....


Nem picit, nagyon vigyor3

Ami vicces, hogy mondeóben(mk4) fékben nincs különbség az 1.6 benzines és a2.5 T között sem... taps

Ez a fék jó nagysebességnél is... mk3-nál nyomni kell rendsen, de pikk-pakk felmelegszik...

mk2-nél egyenesen botrányos volt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4072 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:07:49 »

taps taps taps

Scratck elindul a hegyről.. legurul 30-al a völgybe alapjáraton... és utána büszkélkedik, hogy 3.2 volt a fogyija... vigyor3

Van olyan képem is! Cheesy
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4073 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:09:35 »

Nem picit, nagyon vigyor3

Ami vicces, hogy mondeóben(mk4) fékben nincs különbség az 1.6 benzines és a2.5 T között sem... taps

Ez a fék jó nagysebességnél is... mk3-nál nyomni kell rendsen, de pikk-pakk felmelegszik...

mk2-nél egyenesen botrányos volt...

Ja, ezt a fék dolgot én is csodáltam, hogy milyen jó lett.
A régi autóm 130 felett már nyalódott.  szomoru1
Én mindig úgy vezetek, hogy 100km/h felett nem fékezünk csak végszükség esetén, de a múltkor végszükség volt és csodálkoztam milyen masszívan lassított a kocsi. Semmi melegedés, nyalás.  eljen

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4074 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:09:49 »

Alma vs körte.
A 4-es nagyobb, és a Zsoel nem 70-nel megy.
Annál a tempónál (á lá Zsoel) a tiéd bekapna vagy 9-10-et.

90-120 között mentünk.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #4075 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:10:39 »

Ha már az MKIII-hoz hasonlítjuk a verdát..............

A tempomat is sokkal finomabb működésű.
Fék egyértelműen jobb.
Kormányzás dettó.
Váltó szuper.
Nekem az ülésfűtés is hatásosabbnak tűnik akár plüsshöz, akár bőrhöz hasonlítjuk.
Tempomatkapcsolók gyárilag kivilágítva, nagyon szép!!!  eljen /és hasznos/


Viszont az oldalsó ablakok kisebbek.
Ennél fogva a bal könyököm magasabban tud támaszkodni, ami nem jó./az mkIII kényelmesebb volt./
Nem díjazom, hogy a motorháztetőt egy vaspálcával kell kitámasztani. Elegáns volt az MKIII teleszkópja.
Mosás után az ötödik /hátsó/ ajtót felnyitva tényleg beesik a víz a csomagtartóba.  rinya

Viszont amit nagyoin díjazok, hogy asokkal halkabb lett az autó menetzaj tekintetében.
MKIII-nál már 120-nál hallami a menetszelet. MKIV-nél szinte semmi. 160-nál nekem még ugyszintén nem volt zavaró.
« Utoljára szerkesztve: 2009.04.28 kedd, 14:12:57 írta zsoel » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4076 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:10:55 »

90-120 között mentünk.

91-el?  Grin
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4077 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:11:46 »

nabeszéljünk csak vmi nem vidám dologról is. Smiley
Én 235-ös gumival járok.
Eddig enyhe jobbrahúzást tapasztaltam pályán. Most csereberélték a kerekeket, még nem győződtem meg eddig, hogy milyen lett, mert azóta fúj a szél.
Viszont.
Azt veszem észre, hogy sokszor az út nagyon elviszi az autót vmelyik irányba. Úgy jobbra, mint balra.

A lényeg, hogy nem olyan, mint a fókim volt, azt ráállítottam az egyenesre, s elengedhettem a kormányt.
Itt meg a kormányon kell tartanom a kezem, mert apró korrekciók néha kellenek mindkét irányba.

Ez noooormális?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4078 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:12:33 »

....
Mosás után az ötödik /hátsó/ ajtót felnyitva tényleg beesik a víz a csomagtartóba.  rinya

azt múltkor megnéztük Jani autóján... ott neki már van egy gumi csík körbe... az megakadályozza ezt...

Majd ki kell járni, hogy gariba csinálják azt meg...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4079 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:13:41 »

Nem díjazom, hogy a motorháztetőt egy vaspálcával kell kitámasztani. Elegáns volt az MKIII teleszkópja.
Mosás után az ötödik /hátsó/ ajtót felnyitva tényleg beesik a víz a csomagtartóba.  rinya

A motorháztetőt nem kell nyitogatni. Smiley Így sztem elég a pálca, a teleszkóp amúgy is a súlyt nyomná. Legyen teleszkóp az A6 PDTDi-ben.  vigyor3
Az ötödik ajtóra van megoldás. baloght kolléga már látta is az enyimen...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #4080 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:13:55 »

90-120 között mentünk.

Városba? Smiley
Naplózva
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #4081 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:14:20 »


Ha lenne még kint MKIV, az ösztönözne. Wink A múltkor nagyon egyedül voltam az enyimmel... Smiley


Mikor is lesz? Hátha összejön nekem is...
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4082 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:15:03 »

Mikor is lesz? Hátha összejön nekem is...

most csütörtökön...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #4083 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:15:35 »

nabeszéljünk csak vmi nem vidám dologról is. Smiley
Én 235-ös gumival járok.
Eddig enyhe jobbrahúzást tapasztaltam pályán. Most csereberélték a kerekeket, még nem győződtem meg eddig, hogy milyen lett, mert azóta fúj a szél.
Viszont.
Azt veszem észre, hogy sokszor az út nagyon elviszi az autót vmelyik irányba. Úgy jobbra, mint balra.

A lényeg, hogy nem olyan, mint a fókim volt, azt ráállítottam az egyenesre, s elengedhettem a kormányt.
Itt meg a kormányon kell tartanom a kezem, mert apró korrekciók néha kellenek mindkét irányba.

Ez noooormális?


Sajna normális.

Nekem az előző autómon 225-ös gumi volt, az is megtalált minden nyomvonalat.
És keményen kellett tartani a kormányt.
Naplózva
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #4084 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:16:37 »

Néha elbambulok kicsit fékeznék és jön az ablak lefejelés...

Aha.. nemcsak nekem fura...  smile
Az mk3ban szerettek a határozott féket, ebben nehezen sikerül kicsit fékezni.
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #4085 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:17:36 »

A motorháztetőt nem kell nyitogatni. Smiley Így sztem elég a pálca, a teleszkóp amúgy is a súlyt nyomná. Legyen teleszkóp az A6 PDTDi-ben.  vigyor3
Az ötödik ajtóra van megoldás. baloght kolléga már látta is az enyimen...


Lefotóznád, bejelölve a képen, hogy mit is nézzek?

És azonnal megyek a Ford-hoz.  Wink

Úgyis meg kell nézetnem, hogy miért halkabb a hátsó tolatóradar hangjelzése.
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #4086 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:18:21 »

Aha.. nemcsak nekem fura...  smile
Az mk3ban szerettek a határozott féket, ebben nehezen sikerül kicsit fékezni.

Zseléstalpú cipő a megoldás!  eplus2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4087 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:19:27 »

Lefotóznád, bejelölve a képen, hogy mit is nézzek?

És azonnal megyek a Ford-hoz.  Wink

Úgyis meg kell nézetnem, hogy miért halkabb a hátsó tolatóradar hangjelzése.

a hátsó üveg alatt van egy beugró perem nekünk üresen... az üveg, meg az ajtó közé belátsz... na Janinak oda be van biggyesztve egy gumicsík körbe, ami peremesen felhajlik szépen az üveg széle mellé körben...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #4088 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:20:43 »

Ha már az MKIII-hoz hasonlítjuk a verdát..............
...
Nekem az ülésfűtés is hatásosabbnak tűnik akár plüsshöz, akár bőrhöz hasonlítjuk.
...

Nekem pont fordítva. Az mk4 alcantara, sokkal kevésbé melegedik mint az mk3 plüss.

...
Mosás után az ötödik /hátsó/ ajtót felnyitva tényleg beesik a víz a csomagtartóba.  rinya
...

Ez már kijavították, cserébe a nyakamba folyik...
« Utoljára szerkesztve: 2009.04.28 kedd, 14:23:47 írta englishman » Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4089 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:20:48 »

Zseléstalpú cipő a megoldás!  eplus2

vicces, de tényleg nem mindegy miylen cipőben vezetem...

a bőrtalpúakat nem szereti... hiába nem egy ribi... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #4090 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:22:22 »

most csütörtökön...

akkó' megint nem... Undecided
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4091 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:23:27 »

Lefotóznád, bejelölve a képen, hogy mit is nézzek?

És azonnal megyek a Ford-hoz.  Wink

Úgyis meg kell nézetnem, hogy miért halkabb a hátsó tolatóradar hangjelzése.

Most nem tudom lefotózni, mert nincs nálam az autó: ma fóliázzák az első JB betétemet.
Majd este felé.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4092 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:25:37 »

Nekem pont fordítva. Az mk4 alcantara, sokkal kevésbé melegedik mint az mk3 plüss.

Ez már kijavították, cserébe a nyakamba folyik...

az ülésfűtéshez: 1-3 fokozatban szinte semmit nem érezni...

4. fokozatban leégeti a szőrt, 5-ben megmár a bőrt is... szóval nekem a fokozatosság hiányzik...

Neked hogyan javították ki?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #4093 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:26:59 »

Neked hogyan javították ki?

Úgy értem gyárilag, az enyém u.a. széria mint szjanié.
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4094 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:29:08 »

Úgy értem gyárilag, az enyém u.a. széria mint szjanié.

hátul a vízelvezetés nem az a frankó... egyrészt a hátsó lökös felső polcán, a csomagtérajtó alatt megáll a víz...

amikor meg kinyitom a hátsó ajtót, akkor meg két lukon oldalról is folyik a víz, amellet, hogy dől be a víz... levele
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4095 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:29:29 »

az ülésfűtéshez:

Én az ülésfűtéssel elégedett vagyok.
Télen 3ban hajtottam, AP átlag 4-5ben.
Amivel viszont nem vagyok megbékélve az az esőérzékelős ablaktörlő érzékenységállítója.
Na ez nullásra sikerült szerintem...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4096 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:30:15 »

Én az ülésfűtéssel elégedett vagyok.
Télen 3ban hajtottam, AP átlag 4-5ben.
Amivel viszont nem vagyok megbékélve az az esőérzékelős ablaktörlő érzékenységállítója.
Na ez nullásra sikerült szerintem...


Én azt szerintem többet állítgatom, mintha nem lenne esőérzékelős... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4097 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:32:27 »

hátul a vízelvezetés nem az a frankó... egyrészt a hátsó lökös felső polcán, a csomagtérajtó alatt megáll a víz...

amikor meg kinyitom a hátsó ajtót, akkor meg két lukon oldalról is folyik a víz, amellet, hogy dől be a víz... levele

Pont ma reggel néztem a mosóban: ha jó helyen lennének a furatok, akkor elsőre kifolyna belőle a víz.
Így meg kell hozzá vagy 4-5 nyitás-hajmosás... Cheesy

Múltkor már majdnem bosszankodtam, hogy ez így elkezd majd rozsdásodni, de megnyugodtam, mert közben rájöttem, hogy az egész középső-hátsó rész műanyag...  wave
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4098 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:33:00 »

Én azt szerintem többet állítgatom, mintha nem lenne esőérzékelős... vigyor3

 vigyor3  vigyor3  vigyor3 jaja, majdnem én is így állok vele...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #4099 Dátum: 2009.04.28 kedd, 14:55:18 »

Én azt szerintem többet állítgatom, mintha nem lenne esőérzékelős... vigyor3

Nalátod, az mk3-ban nem is lehetett állítani, eléggé önfejű volt.
Ezzel mondjuk semmi bajom.
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.