Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:03:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11990464 alkalommal)
0 Felhasználó és 65 vendég van a témában
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7250 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 12:58:10 »

Sokunknak van ilyen gondja, megoldást senki nem tud még rá, csak találgatások vannak, ma megyek a Fordhoz, megkérdezem, hogy hátha tudnak valamit....:-)

Mindannyian nagyon várjuk az ötleteket. Biztos vagyok bent hogy nem csak nálunk fordult már elő. Ennyire ismeretlen lenne a dolog? Hm... gyanús ez nekem.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #7251 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 14:19:05 »

A Ford most fog eladni pár ezer darab jégvert-deutólag javított Mondeo-SMax-Galaxy-t...

Ezt lehet rendezni korrekt módon (árengemény, bónusz garancia, stb.) és lehet czigányosan is!  vigyor3
Majd meglátjuk mi lesz belőle, még ha hajlanak is a sumák (profitorientált nyes) megoldásra, a nagy nyilvánosság miatt öngól lenne, ha nem kapcsolnának valamilyen komoly kedvezményt ezekhez, a jégvert autókhoz!
Kiváncsi leszek! coolsmiley
Sajnos a hibás alkatrésszel készült szériáknál, már eladott autókról van szó, ráadásúl ebben a klímahűtős dologban, garancián túli gépekről (sőt közl. biztonsági kockázatot nem jelentő hibáról van szó) így itt csak a nem létező nagyvonalúság és a (az egyes márkáknál mindenek fölött álló) presztízs erősítési szándék segíthetne!  hehe
Naplózva

Fekete bálna
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7252 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 16:58:34 »

Megkérdeztem ma a Fordnál ezt a rángatást, röviden annyit mondtak, hogy bármi lehet, elektronika, lendkerék, stb. Annyit mondott a srác, hogy ezt úgy kell kezdeni, hogy rá kell kötni a gépet, elindulni a kocsival, és produkálni a rángatást, és, hogy akkor mi változik, mit ír ki a gép.....de ő erre konkrétan nem tudott így mit mondani. Én ebbe meg nem mentem bele, mert nekem mostanában nem rángat, csak mondom miattatok megkérdezem, hátha mond valami okosat......... Smiley Illetve nagyon enyhén csinálja, de csak akkor, ha be van kapcsolva a klíma, de nagyon enyhén.

A másik, hogy szoftvert ma sem tudtak nekem frissíteni, tán országos szinten rossz a rendszer, egy Fordnál sem tudnak most frissíteni, bárhova vihetem, ezt mondták.... meg, hogy az európai Ford rendszert össze akarják kötni az Amerikaival, és most a magyart az európaival vagy valami ilyesmi, de, mint minden, Magyarországon ez sem olyan egyszerű......abba maradtunk, hogy majd szólnak, ha sikerül felépíteniük a rendszert. A srác azért megjegyezte, hogy csak megcsinálják már végre, mert ez nem tesz jót a Ford márkának, hogy nem tudnak szoftvert frissíteni, mert a központtal nem kommunikál a rendszerük.... szomoru1
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7253 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 19:11:01 »

Megkérdeztem ma a Fordnál ezt a rángatást, röviden annyit mondtak, hogy bármi lehet, elektronika, lendkerék, stb. Annyit mondott a srác, hogy ezt úgy kell kezdeni, hogy rá kell kötni a gépet, elindulni a kocsival, és produkálni a rángatást, és, hogy akkor mi változik, mit ír ki a gép.....de ő erre konkrétan nem tudott így mit mondani. Én ebbe meg nem mentem bele, mert nekem mostanában nem rángat, csak mondom miattatok megkérdezem, hátha mond valami okosat......... Smiley Illetve nagyon enyhén csinálja, de csak akkor, ha be van kapcsolva a klíma, de nagyon enyhén.

A másik, hogy szoftvert ma sem tudtak nekem frissíteni, tán országos szinten rossz a rendszer, egy Fordnál sem tudnak most frissíteni, bárhova vihetem, ezt mondták.... meg, hogy az európai Ford rendszert össze akarják kötni az Amerikaival, és most a magyart az európaival vagy valami ilyesmi, de, mint minden, Magyarországon ez sem olyan egyszerű......abba maradtunk, hogy majd szólnak, ha sikerül felépíteniük a rendszert. A srác azért megjegyezte, hogy csak megcsinálják már végre, mert ez nem tesz jót a Ford márkának, hogy nem tudnak szoftvert frissíteni, mert a központtal nem kommunikál a rendszerük.... szomoru1

Szia!

Köszi az információt. Sajnos ezt eddig mindannyian tudtuk:( Én voltam bent Ford-nál, s úgy tűnt mint ha biztosra tudnáék mondani, hogy egy szoftverfrissítés megoldja a problémát. Meg is csinálták, mondták hogy 1000 km betanulási időszak van, járjak vele aztán majd kiderül. Én akkor elhittem hogy jó lesz, de semmi sem változott. Majd visszamentem, utána csak azt tudták mondani, hogy hagyjam ott 1 napra az autót és átnézik elejétől végéig. Kérdeztem hogy mibe fájna, erre : attól függ mennyi óra..picit viccelődtünk, azt mondta durván 50 ezer Ft-ra számíthatok. Ezt akkor sokaltam így nem vittem vissza. Helyette voltam 2 másik szerelőnél akik viszonylag ügyesek. Diagnosztizáltuk a gépet, menet közben is, de sajnos nem jutottunk konkrét ötletre. Csak találgatások vannak, de azok is elég széleskörűek. Peugeot fórumosok a FAP (nálunk DPF) hibát emlegették, de mint kiderült a mechanikus tisztítás sem oldotta meg ezt a problémát. Ma beszéltem egy Petrányis szerelővel, de emlékei között nem volt konkrét ilyen hiba, csak olyan ami hibakódot dobott. Többen említették már hogy a turbó-nyomásszabályzóról nincs visszajelző hibakód. Annak nem megfelelő működése csak következményekkel járhat. Mondeo-ban 2 db egyforma ilyen szelep van, egyik a turbó-é másik meg a leállításért felelős. Én felcseréltem a kettőt, de semmi sem változott. Mindkettő rossz lenne? Nem hiszem. Légtömegmérő lehúzásra sem...(érdekes valóban nincs OBD lámpa). EGR lehúzásra sem, MAP lehúzásra sem...

A kettős tömegű lendkerék meghibásodásáról más tüneteket mondanak. Alapjáraton ráz, illetve induláskor fura hangja van...leállításkor úgyszintén. Egyenletes haladásnál szerintem nem rázhat.

Bocsi a hosszas gondolatmenetért...


Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7254 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 20:42:15 »

Sziasztok.

A hétvégén kutyafuttában megnéztem ezt az autót: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-4903003
A felszereltsége pont meg is felelne. A szervizkönyve rendbenlévőnek tűnik. Kaptam másolatot róla meg a forgalmiról is, hogy ellenőrizhessem. Kisebb sérüléssel javítva volt az autó, de sem ez sem a 144e km nem rettentene el, viszont a beltérben a gombok elég kopottak, karcosak, az ülés élén is lekopott a bőr színe egy részen, ahol beülnek.
Ennyire kényes lenne a 4-es beltere? Pl. a szélvédő fűtés gombról részben lekopott a piktogramm. Az én 2004-esembem meg olyan mint az új.
Az ülésfűtésnek többfokozatú gombja van. Ez tud hűteni is?
Az állítható futómű nem jelent inkább drága hibaforrást, mint pluszt?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7255 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 21:15:47 »

Sziasztok.

A hétvégén kutyafuttában megnéztem ezt az autót: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-4903003
A felszereltsége pont meg is felelne. A szervizkönyve rendbenlévőnek tűnik. Kaptam másolatot róla meg a forgalmiról is, hogy ellenőrizhessem. Kisebb sérüléssel javítva volt az autó, de sem ez sem a 144e km nem rettentene el, viszont a beltérben a gombok elég kopottak, karcosak, az ülés élén is lekopott a bőr színe egy részen, ahol beülnek.
Ennyire kényes lenne a 4-es beltere? Pl. a szélvédő fűtés gombról részben lekopott a piktogramm. Az én 2004-esembem meg olyan mint az új.
Az ülésfűtésnek többfokozatú gombja van. Ez tud hűteni is?
Az állítható futómű nem jelent inkább drága hibaforrást, mint pluszt?
Szia! Ha kis venti is van az ülésfűtés kapcsoloján, ill. ha lefele nyomod kéken világít, akkor ülésszellőztetést is tud. A futoműállítás inkább jópofa , érdekes dolog, mint hasznos, nem hiszem akinek ilyen van, az gyorsan átkapcsol, ha siet vallahova sport fokozatra. Viszont mivel másodpercenként 4x állít ezért a lengéscsillapítója is egy rozantabb autó ára....Az enyémbe 155e. van, és az ülésem széle nekem is már kicsit kopottas. A váltógomb körüli krom imitálás is már kopottas....
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7256 Dátum: 2011.07.19 kedd, 08:19:16 »

Sziasztok.

A hétvégén kutyafuttában megnéztem ezt az autót: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-4903003
A felszereltsége pont meg is felelne. A szervizkönyve rendbenlévőnek tűnik. Kaptam másolatot róla meg a forgalmiról is, hogy ellenőrizhessem. Kisebb sérüléssel javítva volt az autó, de sem ez sem a 144e km nem rettentene el, viszont a beltérben a gombok elég kopottak, karcosak, az ülés élén is lekopott a bőr színe egy részen, ahol beülnek.
Ennyire kényes lenne a 4-es beltere? Pl. a szélvédő fűtés gombról részben lekopott a piktogramm. Az én 2004-esembem meg olyan mint az új.
Az ülésfűtésnek többfokozatú gombja van. Ez tud hűteni is?
Az állítható futómű nem jelent inkább drága hibaforrást, mint pluszt?

Ez az ülés kopás azt hittem csak az enyém kiváltsága, de akkor megnyugodtam, hogy itt is kispórolták amit lehetett az autóból Smiley
Enyémben 147 ezer van, a gombok makulátlanok, kivéve az ülésfűtés gombokat, ott látszik, hogy "volt használva", a kormányom lassan megérik egy bőrözésre, talán augusztusban, és ha minden igaz Fehérváron ezt az ülés bőr kopást is orovoslni tudják.


Ne tudjátok meg a hétvégém milyen kalandosra sikeredett.
Elindultam Esztergomból Miskolcra pénteken délután 5kor, Pilisvörösváron egy szembe jövő autó nem számítva, hogy az útszélén közlekedő bringás bejön elé elrántotta a kormányt, 2 választásom volt vagy neki megyek, vagy én is lefelé rántom a kormányt, és satu fék. Az elrántás maradt, viszont padka volt. A jobb első kerekem ki is feküdt tőle, pedig nem kapott nagyot, viszont biztos jó helyen kapta el a betont.
Na irány haza, találni gumist, akinek van 2 db gumija, és még fel is rakja. Végülis sikerült elindulnom este 7 kor  taps
Viszont itt eszembe jutott, hogy mi van azokkal az autókkal amiben nincs pótkerék, csak defekt javító szett.
Az nagyon nagy szívás!!!!
Végülis a bringás srác elnézést kért, szegény jó összeszarta magát Smiley
Naplózva
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #7257 Dátum: 2011.07.19 kedd, 13:21:01 »

Szjani, Teged lathattalak ma Fehervaron?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7258 Dátum: 2011.07.19 kedd, 13:41:46 »

Szjani, Teged lathattalak ma Fehervaron?

Biztosan nem.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7259 Dátum: 2011.07.19 kedd, 14:43:22 »

Sziasztok!

Lenne olyasvalaki aki segítene abban nekünk hogy lehúzott légtömegmérővel megy egy rövid kört?

Érdekes hogy sem nekem sem lejszlo-nak semmiféle OBD lámpát nem dob, sőt mi több változást sem érzünk. Normális ez így? Más autóknál szigorúan Hibajelzés van. Sőt Opeleknél (1.7 dti-nél) alapjárat is ingadozik ilyenkor, tapasztalatból tudom. (lehetne ez is egy ok a rángatásos tünetre)

Köszi
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7260 Dátum: 2011.07.19 kedd, 19:58:20 »

Sziasztok!

Lenne olyasvalaki aki segítene abban nekünk hogy lehúzott légtömegmérővel megy egy rövid kört?

Érdekes hogy sem nekem sem lejszlo-nak semmiféle OBD lámpát nem dob, sőt mi több változást sem érzünk. Normális ez így? Más autóknál szigorúan Hibajelzés van. Sőt Opeleknél (1.7 dti-nél) alapjárat is ingadozik ilyenkor, tapasztalatból tudom. (lehetne ez is egy ok a rángatásos tünetre)

Köszi
pedig indítás előtt az összes érzékelőt lekéne csekkolja,és ha nincs meg a maf jel,akkor el sem szabadna indulnia-szerintem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7261 Dátum: 2011.07.19 kedd, 20:08:06 »

pedig indítás előtt az összes érzékelőt lekéne csekkolja,és ha nincs meg a maf jel,akkor el sem szabadna indulnia-szerintem.

De szerintem elindulna, csupán OBD lámpának kellene égnie. Megtudná ezt valaki nézni nekünk?

Köszi
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7262 Dátum: 2011.07.19 kedd, 20:19:14 »

De szerintem elindulna, csupán OBD lámpának kellene égnie. Megtudná ezt valaki nézni nekünk?

Köszi
mk3 nem indul el.már túl vagyok rajta.Mk4et nem tom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
aprosz
Vendég
« Új hozzászólás #7263 Dátum: 2011.07.19 kedd, 21:06:43 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne a computer átlagfogyasztásával kapcsolatban. Azt vettem észre, hogy a kijelzett értéknél 1.4-literrel több a fogyasztásom. Lehet ezt valahogy korrigálni, hogy megközelitőleg a valos fogyasztást mutassa? Van valami kariblálási lehetőség?
Köszi: aprosz
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7264 Dátum: 2011.07.19 kedd, 23:04:29 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne a computer átlagfogyasztásával kapcsolatban. Azt vettem észre, hogy a kijelzett értéknél 1.4-literrel több a fogyasztásom. Lehet ezt valahogy korrigálni, hogy megközelitőleg a valos fogyasztást mutassa? Van valami kariblálási lehetőség?
Köszi: aprosz

Az megközelítő adat, legegyszerűbb, 70 literes tank, elmegy 1020 km -t, azaz, 6.8 liter az átlagfogyasztás.
De inkább 990 km a reális nálam.
Most egy teli tankot verettem el pályán végig szinte, így 1106 km lett, 1,4 liter maradt a tankban, ha nem csalt a Shell kút órája. Tehát 6.2 az átlag, ennek ellenére az autó írja 6.5 -öt, pedig nulláztam előtte mindent Smiley
Ennél nagyobb baja sose legyen  worship
Naplózva
aprosz
Vendég
« Új hozzászólás #7265 Dátum: 2011.07.20 szerda, 05:38:03 »

Az megközelítő adat, legegyszerűbb, 70 literes tank, elmegy 1020 km -t, azaz, 6.8 liter az átlagfogyasztás.
De inkább 990 km a reális nálam.
Most egy teli tankot verettem el pályán végig szinte, így 1106 km lett, 1,4 liter maradt a tankban, ha nem csalt a Shell kút órája. Tehát 6.2 az átlag, ennek ellenére az autó írja 6.5 -öt, pedig nulláztam előtte mindent Smiley
Ennél nagyobb baja sose legyen  worship
Köszönöm válaszodat. Ha csak ennyit csalna nem is érdekelne különösebben, de az enyém 1.4 literrel mutat kevesebbet. 800 km-t mentem autópályán átlagban 140-160 között, és a  fedcomp 4.6-os átlagot mutatott, mig tankolás után az átlag fogyi 6 literre jön ki. ( 800 km-re 48 litert tankoltam) Ez azért elég durva közelítés. Mondjuk azért ennek ellenére azt mondom jó a fogyasztása a verdának. (1.8-as TDCi 125 LE + chipptuning) Igazad van, nagyobb baja sose legyen.
Üdv: aprosz
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.20 szerda, 07:56:10 írta aprosz » Naplózva
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7266 Dátum: 2011.07.20 szerda, 13:45:05 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne a computer átlagfogyasztásával kapcsolatban. Azt vettem észre, hogy a kijelzett értéknél 1.4-literrel több a fogyasztásom. Lehet ezt valahogy korrigálni, hogy megközelitőleg a valos fogyasztást mutassa? Van valami kariblálási lehetőség?
Köszi: aprosz

Nekem kb fél literrel többet eszik, mint amit kiír.....:-) Én olyan "trükköt" tudok rá, legalábbis én erre jöttem rá, hogy úgy pontosabb, ha álló helyzetben nullázod ki, sem pedig menetközben, mert akkor 99 litertől kezd el lefele számolni, ha meg menet közben nyomod rá, akkor meg az aktuális pillanatnyi fogyasztástól. Nekem így mintha pontosabb lenne.
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
aprosz
Vendég
« Új hozzászólás #7267 Dátum: 2011.07.20 szerda, 17:20:02 »

Nekem kb fél literrel többet eszik, mint amit kiír.....:-) Én olyan "trükköt" tudok rá, legalábbis én erre jöttem rá, hogy úgy pontosabb, ha álló helyzetben nullázod ki, sem pedig menetközben, mert akkor 99 litertől kezd el lefele számolni, ha meg menet közben nyomod rá, akkor meg az aktuális pillanatnyi fogyasztástól. Nekem így mintha pontosabb lenne.
Köszi. Én mindig állóhelyzetben nullázom, és mégis 1.4 liter az eltérés.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7268 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:32:42 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne a computer átlagfogyasztásával kapcsolatban. Azt vettem észre, hogy a kijelzett értéknél 1.4-literrel több a fogyasztásom. Lehet ezt valahogy korrigálni, hogy megközelitőleg a valos fogyasztást mutassa? Van valami kariblálási lehetőség?
Köszi: aprosz

Sztem az a trükkje a dolognak, hogy ugyanazzal a sebességgel kell egy tankot leüríteni.
Annak persze nehéz, aki vegyesben járkál.
De én pl folyamatosan csak pályázok, s így hellyel közel 1 tizeddre pontos a fogyasztásmérőm.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7269 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:37:58 »

Tempomat:
múlt héten voltam szervizben.
Mondtam nekik: hol be tudom kapcsolni, hol nem. "Most csinálja?" "(? szerinted?)"
ok, megnézik.
Du megyek érte: a motorvezérlő modulon és karosszériavezérlő modulon frissítették a sw-t. (ódejó...   sniffles)
"Elvileg jónak kell lenni." Mondom ja.
Azért azt is mondtam nekik, hogy ha le fog járni a 3 év gari és még mindig ezt fogja csinálni, akkor úgy fogok visszajönni, hogy nem leszek szép...
Említettem nekik ezt a kormányvezérlő modult, hogy másnak az oldotta meg: azt nem tudják cserélni, mert az nem dob hibát, s ha nem dob hibát, akkor a FKKE Kft. nem fizeti ki nekik...
Már most tudom, hogy eljön majd az az idő, amikor úgy fel fogom magam szívni ezen a baromságon, hogy nem fogok náluk beférni az ajtón...


tempomat: kb 3 napja hanyatt dobta magát megint.
S rögtön jöttek a hibakódok is:
DTC 01 160782
DTC 02 C40168

A szervíz megrendelte a kormányvezérlő modult, jövő héten megy be az új.

Érdekes volt, hogy az etis alvázszám alapján 2 fajtát adott ki: 1 kormányszög-állás érzékelőset, meg egy nem ilyet.
Megnézték, az érzékelős kell a kocsimba (egyébként felszereltségfüggő, hogy melyik fajta van benne).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7270 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 11:34:54 »

Köszönöm válaszodat. Ha csak ennyit csalna nem is érdekelne különösebben, de az enyém 1.4 literrel mutat kevesebbet. 800 km-t mentem autópályán átlagban 140-160 között, és a  fedcomp 4.6-os átlagot mutatott, mig tankolás után az átlag fogyi 6 literre jön ki. ( 800 km-re 48 litert tankoltam) Ez azért elég durva közelítés. Mondjuk azért ennek ellenére azt mondom jó a fogyasztása a verdának. (1.8-as TDCi 125 LE + chipptuning) Igazad van, nagyobb baja sose legyen.
Üdv: aprosz

A chiptuning miatt csal az átlagfogyasztásod!
Ez tuti, nálam is így volt.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7271 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 11:38:25 »

Valaki tudna nekem segíteni!

Az alábbi hibakódokat kellene megtudnom, hogy mi is a hiba valójában:ű

P042D00

P246B00

P244B00

P008900

U040500

Eklőre is köszönöm, ha sikerülne...
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Herman
Vendég
« Új hozzászólás #7272 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 11:54:22 »

Helló,
Mondeo kombi 2008 tdci vásárlás előtt állok.
Gondom csak annyi, hogy a használtautón fent van 44, abból 7 magyar.
A többi mind behozott és mindegyikben 80-90e km van, amit nem nagyon akarok elhinni.
Ford-nál nincs még elektronikus szervízkönyv?

Hogy lehet a tekergetést kiszűrni biztosan?
Tudom, kormány,pedál,cimke motortérben, gumi stb.
Más tuti módszer nincs?

Kösz.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7273 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 12:18:03 »

Helló,
Mondeo kombi 2008 tdci vásárlás előtt állok.
Gondom csak annyi, hogy a használtautón fent van 44, abból 7 magyar.
A többi mind behozott és mindegyikben 80-90e km van, amit nem nagyon akarok elhinni.
Ford-nál nincs még elektronikus szervízkönyv?

Hogy lehet a tekergetést kiszűrni biztosan?
Tudom, kormány,pedál,cimke motortérben, gumi stb.
Más tuti módszer nincs?

Kösz.
Fordnál is van elektronikus hálózat, de ott csak a garanciával cserélt dolgokat rögzítik csak sajna.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Herman
Vendég
« Új hozzászólás #7274 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 12:41:26 »

Fordnál is van elektronikus hálózat, de ott csak a garanciával cserélt dolgokat rögzítik csak sajna.
Meg gondolom a hazai, nem nemzetközi. :-(
Naplózva
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #7275 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 12:45:08 »

Helló,
Mondeo kombi 2008 tdci vásárlás előtt állok.
Gondom csak annyi, hogy a használtautón fent van 44, abból 7 magyar.
A többi mind behozott és mindegyikben 80-90e km van, amit nem nagyon akarok elhinni.
Ford-nál nincs még elektronikus szervízkönyv?

Hogy lehet a tekergetést kiszűrni biztosan?
Tudom, kormány,pedál,cimke motortérben, gumi stb.
Más tuti módszer nincs?

Kösz.

Tuti módszer az sajnos nincs! szomoru1
Válassz a magyarországra gyártottak közül, azokat azért vissza lehet nyomozni. smiley6600
Naplózva

Fekete bálna
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7276 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 13:29:01 »

Meg gondolom a hazai, nem nemzetközi. :-(
De, az
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7277 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 14:03:51 »

Valaki tudna nekem segíteni!

Az alábbi hibakódokat kellene megtudnom, hogy mi is a hiba valójában:ű

P042D00

P246B00

P244B00

P008900

U040500

Eklőre is köszönöm, ha sikerülne...


Itt találsz egy párat:

http://www.disco3.co.uk/gallery/albums/userpics/10686/DTC-Fault-codes.pdf

Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7278 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 17:37:51 »


Köszi, ez jó támpont volt, de sajna eggyik kód se szerepel benne.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7279 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 19:27:46 »

Köszi, ez jó támpont volt, de sajna eggyik kód se szerepel benne.
ez sem segít sokat,de pillanatnyilag ennyit találtam...... Wink wave
http://mondeo.hu/index.php?topic=6206.msg570514#msg570514
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7280 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 19:42:16 »

Köszi, ez jó támpont volt, de sajna eggyik kód se szerepel benne.

Smiley
Ne mondd, a P042D00 a 103. oldalon van, a P244B00 a 105. oldalon és a U040500
 a 48. oldalon !
A 2es és 4es kód nincs benne az tény.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7281 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 19:59:07 »

Valaki tudna nekem segíteni!

Az alábbi hibakódokat kellene megtudnom, hogy mi is a hiba valójában:ű

P042D00

P246B00

P244B00

P008900

U040500

Eklőre is köszönöm, ha sikerülne...
A két utolsó szám ebben az esetben nem is kell a kereséshez.Amúgy szerintem a részecskeszűrődről lehet szó.... Roll Eyes



P042D OBD Trouble Code

1 result found
P042D - Generic Type    Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description    

Catalyst Temperature Sensor Circuit High
Location    Bank 1 Sensor 2



P246B OBD Trouble Code

1 result found
P246B - Generic Type    Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description    

Vehicle Conditions Incorrect for Diesel Particulate Filter Regeneration






P244B OBD Trouble Code

1 result found
P244B - Generic Type    Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description    

Diesel Particulate Filter Differential Pressure Too High
Location    Bank 1





P0089 OBD Trouble Code

1 result found
P0089 - Generic Type    Powertrain - Fuel and Air Metering - ISO/SAE Controlled
Description    

Fuel Pressure Regulator 1 Performance





U0405 OBD Trouble Code

1 result found
U0405 - Generic Type    Network - Network Data - ISO/SAE Controlled
Description    

Invalid Data Received From Cruise Control Module
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7282 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 20:34:53 »

A két utolsó szám ebben az esetben nem is kell a kereséshez.Amúgy szerintem a részecskeszűrődről lehet szó.... Roll Eyes



P042D OBD Trouble Code

1 result found
P042D - Generic Type    Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description    

Catalyst Temperature Sensor Circuit High
Location    Bank 1 Sensor 2



P246B OBD Trouble Code

1 result found
P246B - Generic Type    Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description    

Vehicle Conditions Incorrect for Diesel Particulate Filter Regeneration






P244B OBD Trouble Code

1 result found
P244B - Generic Type    Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description    

Diesel Particulate Filter Differential Pressure Too High
Location    Bank 1





P0089 OBD Trouble Code

1 result found
P0089 - Generic Type    Powertrain - Fuel and Air Metering - ISO/SAE Controlled
Description    

Fuel Pressure Regulator 1 Performance





U0405 OBD Trouble Code

1 result found
U0405 - Generic Type    Network - Network Data - ISO/SAE Controlled
Description    

Invalid Data Received From Cruise Control Module

Most nyomtam le pályán 600 km-t, ez nem tetszett neki?  eplus2
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7283 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 20:41:09 »

Sziasztok!

Convers+ -os kijelzőm van, de ilyen hibakódokkal még sosem találkoztam. Settings-Information -menüpont alatt lenne látható? Ilyen hibákkal együtt ég valami más lámpa is? avagy hogy lehet előcsalni ezeket a DTC kódokat?

Ma ismét lehúztam a légtömegmérőt. 20 km-t autóztam így. A különbség csupán annyi, hogy 5-6-ba motorfékből gázt adva egy picit gondolkozik, aztán utána indul meg...egyébként semmi más jelenség. Sőt semmi motor lámpa, semmi jel nincs a kijelzőn.

Normális ez így?

Köszi
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7284 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 20:45:55 »

Sziasztok!

Convers+ -os kijelzőm van, de ilyen hibakódokkal még sosem találkoztam. Settings-Information -menüpont alatt lenne látható? Ilyen hibákkal együtt ég valami más lámpa is? avagy hogy lehet előcsalni ezeket a DTC kódokat?

Ma ismét lehúztam a légtömegmérőt. 20 km-t autóztam így. A különbség csupán annyi, hogy 5-6-ba motorfékből gázt adva egy picit gondolkozik, aztán utána indul meg...egyébként semmi más jelenség. Sőt semmi motor lámpa, semmi jel nincs a kijelzőn.

Normális ez így?

Köszi

Ha azokra a hibákra gondolsz, amiket én is leírtam, akkor azokat a menüben nem találod meg.
Kell hozzá egy kódkiolvasó, szakszervízben, jobban felszerelt el.szerelőknek van ilyen.
Ők tudnak ilyenkor hibatárolót is törölni.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7285 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 20:48:02 »

Ha azokra a hibákra gondolsz, amiket én is leírtam, akkor azokat a menüben nem találod meg.
Kell hozzá egy kódkiolvasó, szakszervízben, jobban felszerelt el.szerelőknek van ilyen.
Ők tudnak ilyenkor hibatárolót is törölni.

Ok, így már értem! ELM327-es interface-t használtam már, Scanmaster programmal. Sajnos csak kölcsön volt. Már nincs nálam.

Köszi

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7286 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 20:51:44 »

Sziasztok!

Convers+ -os kijelzőm van, de ilyen hibakódokkal még sosem találkoztam. Settings-Information -menüpont alatt lenne látható? Ilyen hibákkal együtt ég valami más lámpa is? avagy hogy lehet előcsalni ezeket a DTC kódokat?

Ma ismét lehúztam a légtömegmérőt. 20 km-t autóztam így. A különbség csupán annyi, hogy 5-6-ba motorfékből gázt adva egy picit gondolkozik, aztán utána indul meg...egyébként semmi más jelenség. Sőt semmi motor lámpa, semmi jel nincs a kijelzőn.

Normális ez így?

Köszi
Amikor a CCM azt érzékeli, hogy az egyik részegység a tűrési tartományon kívül működik, akkor ehhez hozzárendel egy diagnosztikai hibakódot (DTC-t), mely az EEPROM-ban eltárolásra kerül. Amennyiben a következő utazás során ugyanez a probléma fennáll, úgy a MIL lámpa kigyullad. A CCM több részegységet, alrendszert és jelet felügyel. A következő egy lista azokról, amelyek képesek kibocsátást (kipufogógáz) eredményezni függően az alakalmazástól.:

    Elektronikus gyújtásrendszer (EI).
    Forgattyústengely-helyzet (CKP) érzékelő.
    Gyújtótekercs.
    Elektronikus fojtószelepállító-egység.
    Vezérműtengelyhelyzet- (CMP) érzékelő.
    Klímaberendezés-tengelykapcsoló
    Alapjárati levegő szabályozás (IAC) szelep.
    Légtömegáram- (MAF) mérő.
    Szívócső abszolút nyomás (MAP) érzékelő.
    Beszívottlevegő-hőmérséklet (IAT) érzékelő.
    Hűtőfolyadék-hőmérséklet (ECT) érzékelő.
    Hengerfej-hőmérséklet (CHT) érzékelő.
    Fűtött lambda-szonda (HO2S).
    Katalizátor után beépített lambda-szonda.
    Töltőlevegő-hőmérsékletérzékelő.
    Kopogásérzékelő (KS).
    Fojtószelephelyzet- (TP) érzékelő.
    Gépjárműsebesség-érzékelő (VSS).
    Töltőnyomás-érzékelő.
    Vezérműtengely-helyzet érzékelő.
    EEPROM.
    Nagynyomású tüzelőanyag-befecskendezőszivattyú.
    Kipufogógáz-visszavezetés (EGR) szelep felügyelőegység.
    Befecskendezőszelepek.
    Turbófeltöltő.
    Égészaj-felügyelőegység.
    Barometrikus nyomás- (BARO) érzékelő.



Ég neked egyáltalán a csekk endzsin lámpád?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7287 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 22:11:28 »

Ok, így már értem! ELM327-es interface-t használtam már, Scanmaster programmal. Sajnos csak kölcsön volt. Már nincs nálam.

Köszi



De ezt otthon is ki lehet olvasni a Convers+-ról, ha szerviz üzemmódba rakjuk  eljen (az OK gombot nyomva tartva adjuk rá a gyújtást, majd a jobb oldali fel-le nyilakkal mászkálunk az opciók között.)

http://www.youtube.com/watch?v=jHZthnOaBmE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=dB-2e6aViM8&feature=related
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7288 Dátum: 2011.07.22 péntek, 08:49:03 »

Amikor az elefánt hátulról támad!  Wink


Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7289 Dátum: 2011.07.22 péntek, 15:53:54 »

Sziasztok!

http://www.motor-talk.de/forum/ruckeln-bei-drehzahl-2-000-t2874065.html

Látom a németeknél is probléma van a rángatással 2000-es fordulat környékén, inkább alatta. Sajnos nem vagyok jó németből, így egy részét értem csak. Hétvégén megpróbálom kibogozni. Mint olvasom legtöbben a szoftverfrissítést javasolják. Ez sajnos megvolt nálam is, lejszlo-nál is, de nem segített. Aki ügyesebb németből tudna még valami okosat "kiolvasni" a hozzászólások közül?

Megköszönnénk igazán!

ÜDv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #7290 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 12:16:59 »

Sziasztok.Valaki tudna nekem segíteni,hogy mikor kell vezérműszíjat cserélni a következő Mondeoban?

2008-as évjárat, 2.0 TDCI Titanium,177 ezer km-rel. Még nem volt benne cserélve(most vettem)
Nagyon köszönöm!
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7291 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 13:01:56 »

Sziasztok.Valaki tudna nekem segíteni,hogy mikor kell vezérműszíjat cserélni a következő Mondeoban?

2008-as évjárat, 2.0 TDCI Titanium,177 ezer km-rel. Még nem volt benne cserélve(most vettem)
Nagyon köszönöm!

Ha van AUTODATA-d, akkor ott le van írva minden műveleti rész. Egyébként viszonylag egyszerű, de én sosem állnék neki otthon, ugyanis némi célszerzámot is igényel, és persze hozzáértést is. 2 óra alatt kicseréli bármelyik ügyesebb szerelő, aki már csinált ilyet. Nekem 3 óra alatt megvolt vezérműszíj csere, vízpumpa, olaj, olajszűrő, üzemanyagszűrő, levegőszűrő...
20.000 Ft-ot fizettem, szerintem korrekt.

Arra figyelj, hogy a vízpumpát is érdemes kicserélni, ugyanis még 1 vezérműszíjcserét biztosan nem bír ki. Vezérműszettet viszonylag jó áron lehet venni SKF, Gates.. ~45 ezer Ft környékén már kapható.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #7292 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 14:54:17 »

Sziasztok.Valaki tudna nekem segíteni,hogy mikor kell vezérműszíjat cserélni a következő Mondeoban?

2008-as évjárat, 2.0 TDCI Titanium,177 ezer km-rel. Még nem volt benne cserélve(most vettem)
Nagyon köszönöm!

most!  Wink
Naplózva

Fekete bálna
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7293 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 14:58:38 »

most!  Wink
Igen cseréld le! 200 ezret írnak, de én sem várnám meg  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #7294 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 15:57:43 »

Koszi minden segitonek.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7295 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 16:32:17 »

Készülök go szűrő cserére. Pumpát szerzek majd. Kérdésem az lenne, hogy simán szétszedem a szűrőházat, szűrő betét régi ki új be és aztán pumpálás és ennyi az egész? Szerencsére motor előtt van a go szűrő ház és nem tűnik bonyolult műveletnek a dolog  Wink Vagy kell még valami? Pl kitisztítani a szűrőházat vagy valami turpisság?!

Galaxy-nál nem tudja valaki hol lehet a pollen szűrő? Nem akarom a gázpedált fölöslegesen leszedni, ha nem muszáj  eplus2

Köszi előre is integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7296 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 19:47:38 »

Készülök go szűrő cserére. Pumpát szerzek majd. Kérdésem az lenne, hogy simán szétszedem a szűrőházat, szűrő betét régi ki új be és aztán pumpálás és ennyi az egész? Szerencsére motor előtt van a go szűrő ház és nem tűnik bonyolult műveletnek a dolog  Wink Vagy kell még valami? Pl kitisztítani a szűrőházat vagy valami turpisság?!

Galaxy-nál nem tudja valaki hol lehet a pollen szűrő? Nem akarom a gázpedált fölöslegesen leszedni, ha nem muszáj  eplus2

Köszi előre is integet2

Szia!

Ha már kiveszed a szűrőt, érdemes a házát is kipucolni... Féktisztító spray-vel frankón ki lehet pucolni. Én is vadászok ilyen pumpára, de még nem sikerült találnom. Laguna II-sen dieseleken van gyárilag ilyen "vérnyomásmérő"-pumpának kinéző, végén két gyorscsatlakozóval. Nem tudom még, hogy ez kompatibilis -e a ford csatlakozókkal. Ha igen, ezt lenne a legkönnyebb beépíteni. Pl. Ha kifogy az üzemanyag út közben akkor biztosanan nem fog elindulni! Az én szűrőm cseréje után 15 percen át kinlódtunk, hogy induljon el, pedig vákuumpumpával szivattuk fel az üzemanyagot.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7297 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:01:34 »

Szia!

Ha már kiveszed a szűrőt, érdemes a házát is kipucolni... Féktisztító spray-vel frankón ki lehet pucolni. Én is vadászok ilyen pumpára, de még nem sikerült találnom. Laguna II-sen dieseleken van gyárilag ilyen "vérnyomásmérő"-pumpának kinéző, végén két gyorscsatlakozóval. Nem tudom még, hogy ez kompatibilis -e a ford csatlakozókkal. Ha igen, ezt lenne a legkönnyebb beépíteni. Pl. Ha kifogy az üzemanyag út közben akkor biztosanan nem fog elindulni! Az én szűrőm cseréje után 15 percen át kinlódtunk, hogy induljon el, pedig vákuumpumpával szivattuk fel az üzemanyagot.
nem lehet felölteni a szűrőt??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7298 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:33:18 »

nem lehet felölteni a szűrőt??

Nem igazán lehet feltölteni sem, és teljes levegőtlenítés szükséges.
Ehhez kell a pumpa.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7299 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:35:32 »

Nem igazán lehet feltölteni sem, és teljes levegőtlenítés szükséges.
Ehhez kell a pumpa.
értem Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.