Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 15:52:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
139
140
141
142
143
144
145
[
146
]
147
148
149
150
151
152
153
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13336224 alkalommal)
Petya
és 17 vendég van a témában
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7250 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 12:58:10 »
Idézetet írta: szisan86 - 2011.07.18 hétfő, 09:20:13
Sokunknak van ilyen gondja, megoldást senki nem tud még rá, csak találgatások vannak, ma megyek a Fordhoz, megkérdezem, hogy hátha tudnak valamit....:-)
Mindannyian nagyon várjuk az ötleteket. Biztos vagyok bent hogy nem csak nálunk fordult már elő. Ennyire ismeretlen lenne a dolog? Hm... gyanús ez nekem.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7251 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 14:19:05 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.07.15 péntek, 10:58:58
A Ford most fog eladni pár ezer darab jégvert-deutólag javított Mondeo-SMax-Galaxy-t...
Ezt lehet rendezni korrekt módon (árengemény, bónusz garancia, stb.) és lehet czigányosan is!
Majd meglátjuk mi lesz belőle, még ha hajlanak is a sumák (profitorientált
) megoldásra, a nagy nyilvánosság miatt öngól lenne, ha nem kapcsolnának valamilyen komoly kedvezményt ezekhez, a jégvert autókhoz!
Kiváncsi leszek!
Sajnos a hibás alkatrésszel készült szériáknál, már eladott autókról van szó, ráadásúl ebben a klímahűtős dologban, garancián túli gépekről (sőt közl. biztonsági kockázatot nem jelentő hibáról van szó) így itt csak a nem létező nagyvonalúság és a (az egyes márkáknál mindenek fölött álló) presztízs erősítési szándék segíthetne!
Naplózva
Fekete bálna
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7252 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 16:58:34 »
Megkérdeztem ma a Fordnál ezt a rángatást, röviden annyit mondtak, hogy bármi lehet, elektronika, lendkerék, stb. Annyit mondott a srác, hogy ezt úgy kell kezdeni, hogy rá kell kötni a gépet, elindulni a kocsival, és produkálni a rángatást, és, hogy akkor mi változik, mit ír ki a gép.....de ő erre konkrétan nem tudott így mit mondani. Én ebbe meg nem mentem bele, mert nekem mostanában nem rángat, csak mondom miattatok megkérdezem, hátha mond valami okosat.........
Illetve nagyon enyhén csinálja, de csak akkor, ha be van kapcsolva a klíma, de nagyon enyhén.
A másik, hogy szoftvert ma sem tudtak nekem frissíteni, tán országos szinten rossz a rendszer, egy Fordnál sem tudnak most frissíteni, bárhova vihetem, ezt mondták.... meg, hogy az európai Ford rendszert össze akarják kötni az Amerikaival, és most a magyart az európaival vagy valami ilyesmi, de, mint minden, Magyarországon ez sem olyan egyszerű......abba maradtunk, hogy majd szólnak, ha sikerül felépíteniük a rendszert. A srác azért megjegyezte, hogy csak megcsinálják már végre, mert ez nem tesz jót a Ford márkának, hogy nem tudnak szoftvert frissíteni, mert a központtal nem kommunikál a rendszerük....
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7253 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 19:11:01 »
Idézetet írta: szisan86 - 2011.07.18 hétfő, 16:58:34
Megkérdeztem ma a Fordnál ezt a rángatást, röviden annyit mondtak, hogy bármi lehet, elektronika, lendkerék, stb. Annyit mondott a srác, hogy ezt úgy kell kezdeni, hogy rá kell kötni a gépet, elindulni a kocsival, és produkálni a rángatást, és, hogy akkor mi változik, mit ír ki a gép.....de ő erre konkrétan nem tudott így mit mondani. Én ebbe meg nem mentem bele, mert nekem mostanában nem rángat, csak mondom miattatok megkérdezem, hátha mond valami okosat.........
Illetve nagyon enyhén csinálja, de csak akkor, ha be van kapcsolva a klíma, de nagyon enyhén.
A másik, hogy szoftvert ma sem tudtak nekem frissíteni, tán országos szinten rossz a rendszer, egy Fordnál sem tudnak most frissíteni, bárhova vihetem, ezt mondták.... meg, hogy az európai Ford rendszert össze akarják kötni az Amerikaival, és most a magyart az európaival vagy valami ilyesmi, de, mint minden, Magyarországon ez sem olyan egyszerű......abba maradtunk, hogy majd szólnak, ha sikerül felépíteniük a rendszert. A srác azért megjegyezte, hogy csak megcsinálják már végre, mert ez nem tesz jót a Ford márkának, hogy nem tudnak szoftvert frissíteni, mert a központtal nem kommunikál a rendszerük....
Szia!
Köszi az információt. Sajnos ezt eddig mindannyian tudtuk:( Én voltam bent Ford-nál, s úgy tűnt mint ha biztosra tudnáék mondani, hogy egy szoftverfrissítés megoldja a problémát. Meg is csinálták, mondták hogy 1000 km betanulási időszak van, járjak vele aztán majd kiderül. Én akkor elhittem hogy jó lesz, de semmi sem változott. Majd visszamentem, utána csak azt tudták mondani, hogy hagyjam ott 1 napra az autót és átnézik elejétől végéig. Kérdeztem hogy mibe fájna, erre : attól függ mennyi óra..picit viccelődtünk, azt mondta durván 50 ezer Ft-ra számíthatok. Ezt akkor sokaltam így nem vittem vissza. Helyette voltam 2 másik szerelőnél akik viszonylag ügyesek. Diagnosztizáltuk a gépet, menet közben is, de sajnos nem jutottunk konkrét ötletre. Csak találgatások vannak, de azok is elég széleskörűek. Peugeot fórumosok a FAP (nálunk DPF) hibát emlegették, de mint kiderült a mechanikus tisztítás sem oldotta meg ezt a problémát. Ma beszéltem egy Petrányis szerelővel, de emlékei között nem volt konkrét ilyen hiba, csak olyan ami hibakódot dobott. Többen említették már hogy a turbó-nyomásszabályzóról nincs visszajelző hibakód. Annak nem megfelelő működése csak következményekkel járhat. Mondeo-ban 2 db egyforma ilyen szelep van, egyik a turbó-é másik meg a leállításért felelős. Én felcseréltem a kettőt, de semmi sem változott. Mindkettő rossz lenne? Nem hiszem. Légtömegmérő lehúzásra sem...(érdekes valóban nincs OBD lámpa). EGR lehúzásra sem, MAP lehúzásra sem...
A kettős tömegű lendkerék meghibásodásáról más tüneteket mondanak. Alapjáraton ráz, illetve induláskor fura hangja van...leállításkor úgyszintén. Egyenletes haladásnál szerintem nem rázhat.
Bocsi a hosszas gondolatmenetért...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7254 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 20:42:15 »
Sziasztok.
A hétvégén kutyafuttában megnéztem ezt az autót:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-4903003
A felszereltsége pont meg is felelne. A szervizkönyve rendbenlévőnek tűnik. Kaptam másolatot róla meg a forgalmiról is, hogy ellenőrizhessem. Kisebb sérüléssel javítva volt az autó, de sem ez sem a 144e km nem rettentene el, viszont a beltérben a gombok elég kopottak, karcosak, az ülés élén is lekopott a bőr színe egy részen, ahol beülnek.
Ennyire kényes lenne a 4-es beltere? Pl. a szélvédő fűtés gombról részben lekopott a piktogramm. Az én 2004-esembem meg olyan mint az új.
Az ülésfűtésnek többfokozatú gombja van. Ez tud hűteni is?
Az állítható futómű nem jelent inkább drága hibaforrást, mint pluszt?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7255 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 21:15:47 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.07.18 hétfő, 20:42:15
Sziasztok.
A hétvégén kutyafuttában megnéztem ezt az autót:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-4903003
A felszereltsége pont meg is felelne. A szervizkönyve rendbenlévőnek tűnik. Kaptam másolatot róla meg a forgalmiról is, hogy ellenőrizhessem. Kisebb sérüléssel javítva volt az autó, de sem ez sem a 144e km nem rettentene el, viszont a beltérben a gombok elég kopottak, karcosak, az ülés élén is lekopott a bőr színe egy részen, ahol beülnek.
Ennyire kényes lenne a 4-es beltere? Pl. a szélvédő fűtés gombról részben lekopott a piktogramm. Az én 2004-esembem meg olyan mint az új.
Az ülésfűtésnek többfokozatú gombja van. Ez tud hűteni is?
Az állítható futómű nem jelent inkább drága hibaforrást, mint pluszt?
Szia! Ha kis venti is van az ülésfűtés kapcsoloján, ill. ha lefele nyomod kéken világít, akkor ülésszellőztetést is tud. A futoműállítás inkább jópofa , érdekes dolog, mint hasznos, nem hiszem akinek ilyen van, az gyorsan átkapcsol, ha siet vallahova sport fokozatra. Viszont mivel másodpercenként 4x állít ezért a lengéscsillapítója is egy rozantabb autó ára....Az enyémbe 155e. van, és az ülésem széle nekem is már kicsit kopottas. A váltógomb körüli krom imitálás is már kopottas....
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7256 Dátum:
2011.07.19 kedd, 08:19:16 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.07.18 hétfő, 20:42:15
Sziasztok.
A hétvégén kutyafuttában megnéztem ezt az autót:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-4903003
A felszereltsége pont meg is felelne. A szervizkönyve rendbenlévőnek tűnik. Kaptam másolatot róla meg a forgalmiról is, hogy ellenőrizhessem. Kisebb sérüléssel javítva volt az autó, de sem ez sem a 144e km nem rettentene el, viszont a beltérben a gombok elég kopottak, karcosak, az ülés élén is lekopott a bőr színe egy részen, ahol beülnek.
Ennyire kényes lenne a 4-es beltere? Pl. a szélvédő fűtés gombról részben lekopott a piktogramm. Az én 2004-esembem meg olyan mint az új.
Az ülésfűtésnek többfokozatú gombja van. Ez tud hűteni is?
Az állítható futómű nem jelent inkább drága hibaforrást, mint pluszt?
Ez az ülés kopás azt hittem csak az enyém kiváltsága, de akkor megnyugodtam, hogy itt is kispórolták amit lehetett az autóból
Enyémben 147 ezer van, a gombok makulátlanok, kivéve az ülésfűtés gombokat, ott látszik, hogy "volt használva", a kormányom lassan megérik egy bőrözésre, talán augusztusban, és ha minden igaz Fehérváron ezt az ülés bőr kopást is orovoslni tudják.
Ne tudjátok meg a hétvégém milyen kalandosra sikeredett.
Elindultam Esztergomból Miskolcra pénteken délután 5kor, Pilisvörösváron egy szembe jövő autó nem számítva, hogy az útszélén közlekedő bringás bejön elé elrántotta a kormányt, 2 választásom volt vagy neki megyek, vagy én is lefelé rántom a kormányt, és satu fék. Az elrántás maradt, viszont padka volt. A jobb első kerekem ki is feküdt tőle, pedig nem kapott nagyot, viszont biztos jó helyen kapta el a betont.
Na irány haza, találni gumist, akinek van 2 db gumija, és még fel is rakja. Végülis sikerült elindulnom este 7 kor
Viszont itt eszembe jutott, hogy mi van azokkal az autókkal amiben nincs pótkerék, csak defekt javító szett.
Az nagyon nagy szívás!!!!
Végülis a bringás srác elnézést kért, szegény jó összeszarta magát
Naplózva
dave4
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7257 Dátum:
2011.07.19 kedd, 13:21:01 »
Szjani, Teged lathattalak ma Fehervaron?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7258 Dátum:
2011.07.19 kedd, 13:41:46 »
Idézetet írta: dave4 - 2011.07.19 kedd, 13:21:01
Szjani, Teged lathattalak ma Fehervaron?
Biztosan nem.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7259 Dátum:
2011.07.19 kedd, 14:43:22 »
Sziasztok!
Lenne olyasvalaki aki segítene abban nekünk hogy lehúzott légtömegmérővel megy egy rövid kört?
Érdekes hogy sem nekem sem lejszlo-nak semmiféle OBD lámpát nem dob, sőt mi több változást sem érzünk. Normális ez így? Más autóknál szigorúan Hibajelzés van. Sőt Opeleknél (1.7 dti-nél) alapjárat is ingadozik ilyenkor, tapasztalatból tudom. (lehetne ez is egy ok a rángatásos tünetre)
Köszi
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7260 Dátum:
2011.07.19 kedd, 19:58:20 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.07.19 kedd, 14:43:22
Sziasztok!
Lenne olyasvalaki aki segítene abban nekünk hogy lehúzott légtömegmérővel megy egy rövid kört?
Érdekes hogy sem nekem sem lejszlo-nak semmiféle OBD lámpát nem dob, sőt mi több változást sem érzünk. Normális ez így? Más autóknál szigorúan Hibajelzés van. Sőt Opeleknél (1.7 dti-nél) alapjárat is ingadozik ilyenkor, tapasztalatból tudom. (lehetne ez is egy ok a rángatásos tünetre)
Köszi
pedig indítás előtt az összes érzékelőt lekéne csekkolja,és ha nincs meg a maf jel,akkor el sem szabadna indulnia-szerintem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7261 Dátum:
2011.07.19 kedd, 20:08:06 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.19 kedd, 19:58:20
pedig indítás előtt az összes érzékelőt lekéne csekkolja,és ha nincs meg a maf jel,akkor el sem szabadna indulnia-szerintem.
De szerintem elindulna, csupán OBD lámpának kellene égnie. Megtudná ezt valaki nézni nekünk?
Köszi
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7262 Dátum:
2011.07.19 kedd, 20:19:14 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.07.19 kedd, 20:08:06
De szerintem elindulna, csupán OBD lámpának kellene égnie. Megtudná ezt valaki nézni nekünk?
Köszi
mk3 nem indul el.már túl vagyok rajta.Mk4et nem tom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
aprosz
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7263 Dátum:
2011.07.19 kedd, 21:06:43 »
Sziasztok!
Kérdésem lenne a computer átlagfogyasztásával kapcsolatban. Azt vettem észre, hogy a kijelzett értéknél 1.4-literrel több a fogyasztásom. Lehet ezt valahogy korrigálni, hogy megközelitőleg a valos fogyasztást mutassa? Van valami kariblálási lehetőség?
Köszi: aprosz
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7264 Dátum:
2011.07.19 kedd, 23:04:29 »
Idézetet írta: aprosz - 2011.07.19 kedd, 21:06:43
Sziasztok!
Kérdésem lenne a computer átlagfogyasztásával kapcsolatban. Azt vettem észre, hogy a kijelzett értéknél 1.4-literrel több a fogyasztásom. Lehet ezt valahogy korrigálni, hogy megközelitőleg a valos fogyasztást mutassa? Van valami kariblálási lehetőség?
Köszi: aprosz
Az megközelítő adat, legegyszerűbb, 70 literes tank, elmegy 1020 km -t, azaz, 6.8 liter az átlagfogyasztás.
De inkább 990 km a reális nálam.
Most egy teli tankot verettem el pályán végig szinte, így 1106 km lett, 1,4 liter maradt a tankban, ha nem csalt a Shell kút órája. Tehát 6.2 az átlag, ennek ellenére az autó írja 6.5 -öt, pedig nulláztam előtte mindent
Ennél nagyobb baja sose legyen
Naplózva
aprosz
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7265 Dátum:
2011.07.20 szerda, 05:38:03 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.07.19 kedd, 23:04:29
Az megközelítő adat, legegyszerűbb, 70 literes tank, elmegy 1020 km -t, azaz, 6.8 liter az átlagfogyasztás.
De inkább 990 km a reális nálam.
Most egy teli tankot verettem el pályán végig szinte, így 1106 km lett, 1,4 liter maradt a tankban, ha nem csalt a Shell kút órája. Tehát 6.2 az átlag, ennek ellenére az autó írja 6.5 -öt, pedig nulláztam előtte mindent
Ennél nagyobb baja sose legyen
Köszönöm válaszodat. Ha csak ennyit csalna nem is érdekelne különösebben, de az enyém 1.4 literrel mutat kevesebbet. 800 km-t mentem autópályán átlagban 140-160 között, és a fedcomp 4.6-os átlagot mutatott, mig tankolás után az átlag fogyi 6 literre jön ki. ( 800 km-re 48 litert tankoltam) Ez azért elég durva közelítés. Mondjuk azért ennek ellenére azt mondom jó a fogyasztása a verdának. (1.8-as TDCi 125 LE + chipptuning) Igazad van, nagyobb baja sose legyen.
Üdv: aprosz
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.20 szerda, 07:56:10 írta aprosz
»
Naplózva
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7266 Dátum:
2011.07.20 szerda, 13:45:05 »
Idézetet írta: aprosz - 2011.07.19 kedd, 21:06:43
Sziasztok!
Kérdésem lenne a computer átlagfogyasztásával kapcsolatban. Azt vettem észre, hogy a kijelzett értéknél 1.4-literrel több a fogyasztásom. Lehet ezt valahogy korrigálni, hogy megközelitőleg a valos fogyasztást mutassa? Van valami kariblálási lehetőség?
Köszi: aprosz
Nekem kb fél literrel többet eszik, mint amit kiír.....:-) Én olyan "trükköt" tudok rá, legalábbis én erre jöttem rá, hogy úgy pontosabb, ha álló helyzetben nullázod ki, sem pedig menetközben, mert akkor 99 litertől kezd el lefele számolni, ha meg menet közben nyomod rá, akkor meg az aktuális pillanatnyi fogyasztástól. Nekem így mintha pontosabb lenne.
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
aprosz
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7267 Dátum:
2011.07.20 szerda, 17:20:02 »
Idézetet írta: szisan86 - 2011.07.20 szerda, 13:45:05
Nekem kb fél literrel többet eszik, mint amit kiír.....:-) Én olyan "trükköt" tudok rá, legalábbis én erre jöttem rá, hogy úgy pontosabb, ha álló helyzetben nullázod ki, sem pedig menetközben, mert akkor 99 litertől kezd el lefele számolni, ha meg menet közben nyomod rá, akkor meg az aktuális pillanatnyi fogyasztástól. Nekem így mintha pontosabb lenne.
Köszi. Én mindig állóhelyzetben nullázom, és mégis 1.4 liter az eltérés.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7268 Dátum:
2011.07.20 szerda, 22:32:42 »
Idézetet írta: aprosz - 2011.07.19 kedd, 21:06:43
Sziasztok!
Kérdésem lenne a computer átlagfogyasztásával kapcsolatban. Azt vettem észre, hogy a kijelzett értéknél 1.4-literrel több a fogyasztásom. Lehet ezt valahogy korrigálni, hogy megközelitőleg a valos fogyasztást mutassa? Van valami kariblálási lehetőség?
Köszi: aprosz
Sztem az a trükkje a dolognak, hogy ugyanazzal a sebességgel kell egy tankot leüríteni.
Annak persze nehéz, aki vegyesben járkál.
De én pl folyamatosan csak pályázok, s így hellyel közel 1 tizeddre pontos a fogyasztásmérőm.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7269 Dátum:
2011.07.20 szerda, 22:37:58 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.07.04 hétfő, 22:09:00
Tempomat:
múlt héten voltam szervizben.
Mondtam nekik: hol be tudom kapcsolni, hol nem. "Most csinálja?" "(? szerinted?)"
ok, megnézik.
Du megyek érte: a motorvezérlő modulon és karosszériavezérlő modulon frissítették a sw-t. (ódejó...
)
"Elvileg jónak kell lenni." Mondom ja.
Azért azt is mondtam nekik, hogy ha le fog járni a 3 év gari és még mindig ezt fogja csinálni, akkor úgy fogok visszajönni, hogy nem leszek szép...
Említettem nekik ezt a kormányvezérlő modult, hogy másnak az oldotta meg: azt nem tudják cserélni, mert az nem dob hibát, s ha nem dob hibát, akkor a FKKE Kft. nem fizeti ki nekik...
Már most tudom, hogy eljön majd az az idő, amikor úgy fel fogom magam szívni ezen a baromságon, hogy nem fogok náluk beférni az ajtón...
tempomat: kb 3 napja hanyatt dobta magát megint.
S rögtön jöttek a hibakódok is:
DTC 01 160782
DTC 02 C40168
A szervíz megrendelte a kormányvezérlő modult, jövő héten megy be az új.
Érdekes volt, hogy az etis alvázszám alapján 2 fajtát adott ki: 1 kormányszög-állás érzékelőset, meg egy nem ilyet.
Megnézték, az érzékelős kell a kocsimba (egyébként felszereltségfüggő, hogy melyik fajta van benne).
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7270 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 11:34:54 »
Idézetet írta: aprosz - 2011.07.20 szerda, 05:38:03
Köszönöm válaszodat. Ha csak ennyit csalna nem is érdekelne különösebben, de az enyém 1.4 literrel mutat kevesebbet. 800 km-t mentem autópályán átlagban 140-160 között, és a fedcomp 4.6-os átlagot mutatott, mig tankolás után az átlag fogyi 6 literre jön ki. ( 800 km-re 48 litert tankoltam) Ez azért elég durva közelítés. Mondjuk azért ennek ellenére azt mondom jó a fogyasztása a verdának. (1.8-as TDCi 125 LE + chipptuning) Igazad van, nagyobb baja sose legyen.
Üdv: aprosz
A chiptuning miatt csal az átlagfogyasztásod!
Ez tuti, nálam is így volt.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7271 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 11:38:25 »
Valaki tudna nekem segíteni!
Az alábbi hibakódokat kellene megtudnom, hogy mi is a hiba valójában:ű
P042D00
P246B00
P244B00
P008900
U040500
Eklőre is köszönöm, ha sikerülne...
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Herman
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7272 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 11:54:22 »
Helló,
Mondeo kombi 2008 tdci vásárlás előtt állok.
Gondom csak annyi, hogy a használtautón fent van 44, abból 7 magyar.
A többi mind behozott és mindegyikben 80-90e km van, amit nem nagyon akarok elhinni.
Ford-nál nincs még elektronikus szervízkönyv?
Hogy lehet a tekergetést kiszűrni biztosan?
Tudom, kormány,pedál,cimke motortérben, gumi stb.
Más tuti módszer nincs?
Kösz.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7273 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 12:18:03 »
Idézetet írta: Herman - 2011.07.21 csütörtök, 11:54:22
Helló,
Mondeo kombi 2008 tdci vásárlás előtt állok.
Gondom csak annyi, hogy a használtautón fent van 44, abból 7 magyar.
A többi mind behozott és mindegyikben 80-90e km van, amit nem nagyon akarok elhinni.
Ford-nál nincs még elektronikus szervízkönyv?
Hogy lehet a tekergetést kiszűrni biztosan?
Tudom, kormány,pedál,cimke motortérben, gumi stb.
Más tuti módszer nincs?
Kösz.
Fordnál is van elektronikus hálózat, de ott csak a garanciával cserélt dolgokat rögzítik csak sajna.
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Herman
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7274 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 12:41:26 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.07.21 csütörtök, 12:18:03
Fordnál is van elektronikus hálózat, de ott csak a garanciával cserélt dolgokat rögzítik csak sajna.
Meg gondolom a hazai, nem nemzetközi. :-(
Naplózva
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7275 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 12:45:08 »
Idézetet írta: Herman - 2011.07.21 csütörtök, 11:54:22
Helló,
Mondeo kombi 2008 tdci vásárlás előtt állok.
Gondom csak annyi, hogy a használtautón fent van 44, abból 7 magyar.
A többi mind behozott és mindegyikben 80-90e km van, amit nem nagyon akarok elhinni.
Ford-nál nincs még elektronikus szervízkönyv?
Hogy lehet a tekergetést kiszűrni biztosan?
Tudom, kormány,pedál,cimke motortérben, gumi stb.
Más tuti módszer nincs?
Kösz.
Tuti módszer az sajnos nincs!
Válassz a magyarországra gyártottak közül, azokat azért vissza lehet nyomozni.
Naplózva
Fekete bálna
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7276 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 13:29:01 »
Idézetet írta: Herman - 2011.07.21 csütörtök, 12:41:26
Meg gondolom a hazai, nem nemzetközi. :-(
De, az
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7277 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 14:03:51 »
Idézetet írta: zsoel - 2011.07.21 csütörtök, 11:38:25
Valaki tudna nekem segíteni!
Az alábbi hibakódokat kellene megtudnom, hogy mi is a hiba valójában:ű
P042D00
P246B00
P244B00
P008900
U040500
Eklőre is köszönöm, ha sikerülne...
Itt találsz egy párat:
http://www.disco3.co.uk/gallery/albums/userpics/10686/DTC-Fault-codes.pdf
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7278 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 17:37:51 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.07.21 csütörtök, 14:03:51
Itt találsz egy párat:
http://www.disco3.co.uk/gallery/albums/userpics/10686/DTC-Fault-codes.pdf
Köszi, ez jó támpont volt, de sajna eggyik kód se szerepel benne.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7279 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 19:27:46 »
Idézetet írta: zsoel - 2011.07.21 csütörtök, 17:37:51
Köszi, ez jó támpont volt, de sajna eggyik kód se szerepel benne.
ez sem segít sokat,de pillanatnyilag ennyit találtam......
http://mondeo.hu/index.php?topic=6206.msg570514#msg570514
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7280 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 19:42:16 »
Idézetet írta: zsoel - 2011.07.21 csütörtök, 17:37:51
Köszi, ez jó támpont volt, de sajna eggyik kód se szerepel benne.
Ne mondd, a P042D00 a 103. oldalon van, a P244B00 a 105. oldalon és a U040500
a 48. oldalon !
A 2es és 4es kód nincs benne az tény.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7281 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 19:59:07 »
Idézetet írta: zsoel - 2011.07.21 csütörtök, 11:38:25
Valaki tudna nekem segíteni!
Az alábbi hibakódokat kellene megtudnom, hogy mi is a hiba valójában:ű
P042D00
P246B00
P244B00
P008900
U040500
Eklőre is köszönöm, ha sikerülne...
A két utolsó szám ebben az esetben nem is kell a kereséshez.Amúgy szerintem a részecskeszűrődről lehet szó....
P042D OBD Trouble Code
1 result found
P042D - Generic Type Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description
Catalyst Temperature Sensor Circuit High
Location Bank 1 Sensor 2
P246B OBD Trouble Code
1 result found
P246B - Generic Type Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description
Vehicle Conditions Incorrect for Diesel Particulate Filter Regeneration
P244B OBD Trouble Code
1 result found
P244B - Generic Type Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description
Diesel Particulate Filter Differential Pressure Too High
Location Bank 1
P0089 OBD Trouble Code
1 result found
P0089 - Generic Type Powertrain - Fuel and Air Metering - ISO/SAE Controlled
Description
Fuel Pressure Regulator 1 Performance
U0405 OBD Trouble Code
1 result found
U0405 - Generic Type Network - Network Data - ISO/SAE Controlled
Description
Invalid Data Received From Cruise Control Module
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7282 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 20:34:53 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.21 csütörtök, 19:59:07
A két utolsó szám ebben az esetben nem is kell a kereséshez.Amúgy szerintem a részecskeszűrődről lehet szó....
P042D OBD Trouble Code
1 result found
P042D - Generic Type Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description
Catalyst Temperature Sensor Circuit High
Location Bank 1 Sensor 2
P246B OBD Trouble Code
1 result found
P246B - Generic Type Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description
Vehicle Conditions Incorrect for Diesel Particulate Filter Regeneration
P244B OBD Trouble Code
1 result found
P244B - Generic Type Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description
Diesel Particulate Filter Differential Pressure Too High
Location Bank 1
P0089 OBD Trouble Code
1 result found
P0089 - Generic Type Powertrain - Fuel and Air Metering - ISO/SAE Controlled
Description
Fuel Pressure Regulator 1 Performance
U0405 OBD Trouble Code
1 result found
U0405 - Generic Type Network - Network Data - ISO/SAE Controlled
Description
Invalid Data Received From Cruise Control Module
Most nyomtam le pályán 600 km-t, ez nem tetszett neki?
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7283 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 20:41:09 »
Sziasztok!
Convers+ -os kijelzőm van, de ilyen hibakódokkal még sosem találkoztam. Settings-Information -menüpont alatt lenne látható? Ilyen hibákkal együtt ég valami más lámpa is? avagy hogy lehet előcsalni ezeket a DTC kódokat?
Ma ismét lehúztam a légtömegmérőt. 20 km-t autóztam így. A különbség csupán annyi, hogy 5-6-ba motorfékből gázt adva egy picit gondolkozik, aztán utána indul meg...egyébként semmi más jelenség. Sőt semmi motor lámpa, semmi jel nincs a kijelzőn.
Normális ez így?
Köszi
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7284 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 20:45:55 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.07.21 csütörtök, 20:41:09
Sziasztok!
Convers+ -os kijelzőm van, de ilyen hibakódokkal még sosem találkoztam. Settings-Information -menüpont alatt lenne látható? Ilyen hibákkal együtt ég valami más lámpa is? avagy hogy lehet előcsalni ezeket a DTC kódokat?
Ma ismét lehúztam a légtömegmérőt. 20 km-t autóztam így. A különbség csupán annyi, hogy 5-6-ba motorfékből gázt adva egy picit gondolkozik, aztán utána indul meg...egyébként semmi más jelenség. Sőt semmi motor lámpa, semmi jel nincs a kijelzőn.
Normális ez így?
Köszi
Ha azokra a hibákra gondolsz, amiket én is leírtam, akkor azokat a menüben nem találod meg.
Kell hozzá egy kódkiolvasó, szakszervízben, jobban felszerelt el.szerelőknek van ilyen.
Ők tudnak ilyenkor hibatárolót is törölni.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7285 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 20:48:02 »
Idézetet írta: zsoel - 2011.07.21 csütörtök, 20:45:55
Ha azokra a hibákra gondolsz, amiket én is leírtam, akkor azokat a menüben nem találod meg.
Kell hozzá egy kódkiolvasó, szakszervízben, jobban felszerelt el.szerelőknek van ilyen.
Ők tudnak ilyenkor hibatárolót is törölni.
Ok, így már értem! ELM327-es interface-t használtam már, Scanmaster programmal. Sajnos csak kölcsön volt. Már nincs nálam.
Köszi
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7286 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 20:51:44 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.07.21 csütörtök, 20:41:09
Sziasztok!
Convers+ -os kijelzőm van, de ilyen hibakódokkal még sosem találkoztam. Settings-Information -menüpont alatt lenne látható? Ilyen hibákkal együtt ég valami más lámpa is? avagy hogy lehet előcsalni ezeket a DTC kódokat?
Ma ismét lehúztam a légtömegmérőt. 20 km-t autóztam így. A különbség csupán annyi, hogy 5-6-ba motorfékből gázt adva egy picit gondolkozik, aztán utána indul meg...egyébként semmi más jelenség. Sőt semmi motor lámpa, semmi jel nincs a kijelzőn.
Normális ez így?
Köszi
Amikor a CCM azt érzékeli, hogy az egyik részegység a tűrési tartományon kívül működik, akkor ehhez hozzárendel egy diagnosztikai hibakódot (DTC-t), mely az EEPROM-ban eltárolásra kerül. Amennyiben a következő utazás során ugyanez a probléma fennáll, úgy a MIL lámpa kigyullad. A CCM több részegységet, alrendszert és jelet felügyel. A következő egy lista azokról, amelyek képesek kibocsátást (kipufogógáz) eredményezni függően az alakalmazástól.:
Elektronikus gyújtásrendszer (EI).
Forgattyústengely-helyzet (CKP) érzékelő.
Gyújtótekercs.
Elektronikus fojtószelepállító-egység.
Vezérműtengelyhelyzet- (CMP) érzékelő.
Klímaberendezés-tengelykapcsoló
Alapjárati levegő szabályozás (IAC) szelep.
Légtömegáram- (MAF) mérő.
Szívócső abszolút nyomás (MAP) érzékelő.
Beszívottlevegő-hőmérséklet (IAT) érzékelő.
Hűtőfolyadék-hőmérséklet (ECT) érzékelő.
Hengerfej-hőmérséklet (CHT) érzékelő.
Fűtött lambda-szonda (HO2S).
Katalizátor után beépített lambda-szonda.
Töltőlevegő-hőmérsékletérzékelő.
Kopogásérzékelő (KS).
Fojtószelephelyzet- (TP) érzékelő.
Gépjárműsebesség-érzékelő (VSS).
Töltőnyomás-érzékelő.
Vezérműtengely-helyzet érzékelő.
EEPROM.
Nagynyomású tüzelőanyag-befecskendezőszivattyú.
Kipufogógáz-visszavezetés (EGR) szelep felügyelőegység.
Befecskendezőszelepek.
Turbófeltöltő.
Égészaj-felügyelőegység.
Barometrikus nyomás- (BARO) érzékelő.
Ég neked egyáltalán a csekk endzsin lámpád?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7287 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 22:11:28 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.07.21 csütörtök, 20:48:02
Ok, így már értem! ELM327-es interface-t használtam már, Scanmaster programmal. Sajnos csak kölcsön volt. Már nincs nálam.
Köszi
De ezt otthon is ki lehet olvasni a Convers+-ról, ha szerviz üzemmódba rakjuk
(az OK gombot nyomva tartva adjuk rá a gyújtást, majd a jobb oldali fel-le nyilakkal mászkálunk az opciók között.)
http://www.youtube.com/watch?v=jHZthnOaBmE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=dB-2e6aViM8&feature=related
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7288 Dátum:
2011.07.22 péntek, 08:49:03 »
Amikor az elefánt hátulról támad!
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7289 Dátum:
2011.07.22 péntek, 15:53:54 »
Sziasztok!
http://www.motor-talk.de/forum/ruckeln-bei-drehzahl-2-000-t2874065.html
Látom a németeknél is probléma van a rángatással 2000-es fordulat környékén, inkább alatta. Sajnos nem vagyok jó németből, így egy részét értem csak. Hétvégén megpróbálom kibogozni. Mint olvasom legtöbben a szoftverfrissítést javasolják. Ez sajnos megvolt nálam is, lejszlo-nál is, de nem segített. Aki ügyesebb németből tudna még valami okosat "kiolvasni" a hozzászólások közül?
Megköszönnénk igazán!
ÜDv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
oli23
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7290 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 12:16:59 »
Sziasztok.Valaki tudna nekem segíteni,hogy mikor kell vezérműszíjat cserélni a következő Mondeoban?
2008-as évjárat, 2.0 TDCI Titanium,177 ezer km-rel. Még nem volt benne cserélve(most vettem)
Nagyon köszönöm!
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7291 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 13:01:56 »
Idézetet írta: oli23 - 2011.07.24 vasárnap, 12:16:59
Sziasztok.Valaki tudna nekem segíteni,hogy mikor kell vezérműszíjat cserélni a következő Mondeoban?
2008-as évjárat, 2.0 TDCI Titanium,177 ezer km-rel. Még nem volt benne cserélve(most vettem)
Nagyon köszönöm!
Ha van AUTODATA-d, akkor ott le van írva minden műveleti rész. Egyébként viszonylag egyszerű, de én sosem állnék neki otthon, ugyanis némi célszerzámot is igényel, és persze hozzáértést is. 2 óra alatt kicseréli bármelyik ügyesebb szerelő, aki már csinált ilyet. Nekem 3 óra alatt megvolt vezérműszíj csere, vízpumpa, olaj, olajszűrő, üzemanyagszűrő, levegőszűrő...
20.000 Ft-ot fizettem, szerintem korrekt.
Arra figyelj, hogy a vízpumpát is érdemes kicserélni, ugyanis még 1 vezérműszíjcserét biztosan nem bír ki. Vezérműszettet viszonylag jó áron lehet venni SKF, Gates.. ~45 ezer Ft környékén már kapható.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7292 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 14:54:17 »
Idézetet írta: oli23 - 2011.07.24 vasárnap, 12:16:59
Sziasztok.Valaki tudna nekem segíteni,hogy mikor kell vezérműszíjat cserélni a következő Mondeoban?
2008-as évjárat, 2.0 TDCI Titanium,177 ezer km-rel. Még nem volt benne cserélve(most vettem)
Nagyon köszönöm!
most!
Naplózva
Fekete bálna
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7293 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 14:58:38 »
Idézetet írta: zzoli - 2011.07.24 vasárnap, 14:54:17
most!
Igen cseréld le! 200 ezret írnak, de én sem várnám meg
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
oli23
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7294 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 15:57:43 »
Koszi minden segitonek.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7295 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 16:32:17 »
Készülök go szűrő cserére. Pumpát szerzek majd. Kérdésem az lenne, hogy simán szétszedem a szűrőházat, szűrő betét régi ki új be és aztán pumpálás és ennyi az egész? Szerencsére motor előtt van a go szűrő ház és nem tűnik bonyolult műveletnek a dolog
Vagy kell még valami? Pl kitisztítani a szűrőházat vagy valami turpisság?!
Galaxy-nál nem tudja valaki hol lehet a pollen szűrő? Nem akarom a gázpedált fölöslegesen leszedni, ha nem muszáj
Köszi előre is
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7296 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 19:47:38 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.24 vasárnap, 16:32:17
Készülök go szűrő cserére. Pumpát szerzek majd. Kérdésem az lenne, hogy simán szétszedem a szűrőházat, szűrő betét régi ki új be és aztán pumpálás és ennyi az egész? Szerencsére motor előtt van a go szűrő ház és nem tűnik bonyolult műveletnek a dolog
Vagy kell még valami? Pl kitisztítani a szűrőházat vagy valami turpisság?!
Galaxy-nál nem tudja valaki hol lehet a pollen szűrő? Nem akarom a gázpedált fölöslegesen leszedni, ha nem muszáj
Köszi előre is
Szia!
Ha már kiveszed a szűrőt, érdemes a házát is kipucolni... Féktisztító spray-vel frankón ki lehet pucolni. Én is vadászok ilyen pumpára, de még nem sikerült találnom. Laguna II-sen dieseleken van gyárilag ilyen "vérnyomásmérő"-pumpának kinéző, végén két gyorscsatlakozóval. Nem tudom még, hogy ez kompatibilis -e a ford csatlakozókkal. Ha igen, ezt lenne a legkönnyebb beépíteni. Pl. Ha kifogy az üzemanyag út közben akkor biztosanan nem fog elindulni! Az én szűrőm cseréje után 15 percen át kinlódtunk, hogy induljon el, pedig vákuumpumpával szivattuk fel az üzemanyagot.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7297 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 20:01:34 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.07.24 vasárnap, 19:47:38
Szia!
Ha már kiveszed a szűrőt, érdemes a házát is kipucolni... Féktisztító spray-vel frankón ki lehet pucolni. Én is vadászok ilyen pumpára, de még nem sikerült találnom. Laguna II-sen dieseleken van gyárilag ilyen "vérnyomásmérő"-pumpának kinéző, végén két gyorscsatlakozóval. Nem tudom még, hogy ez kompatibilis -e a ford csatlakozókkal. Ha igen, ezt lenne a legkönnyebb beépíteni. Pl. Ha kifogy az üzemanyag út közben akkor biztosanan nem fog elindulni! Az én szűrőm cseréje után 15 percen át kinlódtunk, hogy induljon el, pedig vákuumpumpával szivattuk fel az üzemanyagot.
nem lehet felölteni a szűrőt??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7298 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 20:33:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.24 vasárnap, 20:01:34
nem lehet felölteni a szűrőt??
Nem igazán lehet feltölteni sem, és teljes levegőtlenítés szükséges.
Ehhez kell a pumpa.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7299 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 20:35:32 »
Idézetet írta: zsoel - 2011.07.24 vasárnap, 20:33:18
Nem igazán lehet feltölteni sem, és teljes levegőtlenítés szükséges.
Ehhez kell a pumpa.
értem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
139
140
141
142
143
144
145
[
146
]
147
148
149
150
151
152
153
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ