Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:55:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11978011 alkalommal)
0 Felhasználó és 150 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7950 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 21:19:25 »

Srácok
Megy a hiszti a szmogriadóról, lehet hajnalban be is jelentik. Persze a mocskos szemét dízelesek a hibásak mindenért Smiley
Ha betiltják a közlekedést holnap mondjuk a páros rendszámosoknak (mivel páros nap lesz holnap) akkor én közlekedhetek-e a szutyok dízelemmel, ha DPF-es? Vagy ez nem számít? Mert ha nem, akkor meg mire jó a szűrő? Ha meg lehet, és a rendőr megállít, miből látszik, hogy nekem ilyenem van? Forgalmiban nem látom külön megjelölve....
Köszi
Laca
Én már felkészültem a III-as mondeo páratlan rendszámú a IV-es páros (direkt így akartam)  Így tehet egy szívességet Tarlósdemszky nyes

Amúgy nyugi a piros és fekete matricásokat lövik ki először  wave
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #7951 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 21:34:59 »

Én már felkészültem a III-as mondeo páratlan rendszámú a IV-es páros (direkt így akartam)  Így tehet egy szívességet Tarlósdemszky nyes

Amúgy nyugi a piros és fekete matricásokat lövik ki először  wave

mi a helyzet a külföldi rendszámok esetén?  smile
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7952 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 22:05:42 »

mi a helyzet a külföldi rendszámok esetén?  smile
Jó  vigyor3
De megoldható mint amikor hóhelyzet van  nyes Országhatár parkoló  , onnan kerékpár nyes Na jó ez még Esztergomban vagy Komáromban elmenne. vigyor3 Ha ma estére gondolok  a Hungárián igencsak felrúgtam volna egy pofátlan (kanyarodóból előző) bömit sk rendszámmal. Nála egyértelműen rendszám levesz Dunába bedob, sofőrnek két tockos kioszt  Undecided
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #7953 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 22:59:45 »

mi a helyzet a külföldi rendszámok esetén?  smile

Nem rendszám alapján megy, hanem környezetvédelmi plakett alapján. Az van a külföldi rendszámok többségén is.

Zöldek-kékek mehetnek, pirosak-feketék nem mehetnek.

Páros-páratlan nem játszik szerepet.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #7954 Dátum: 2011.11.04 péntek, 22:49:53 »

Nekem 174e km van most az órában, lendkereket 130e km körül kellett cserélni, de ezen csodálkozott a szervíz is, hogy nem kellett volna még tönkre mennie. Illetve van egy furcsa rángatása a motornak, ezzel vagyunk itt hárman négyen, de majd megoldódik ez is Smiley Más baja nincs.



furcsa rángás nekem az Alfa GTV -nél volt
olykor megtorpant, olykor kicsit rángatott és kb 50% LE volt meg
eltartott egy ideig, de ott szerencsére csak a légtömegmérő volt elkoszolódva
pedig nem sportlégszűrő volt rajta és rendszeresen szervizelt volt
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #7955 Dátum: 2011.11.04 péntek, 22:52:57 »

Nem rendszám alapján megy, hanem környezetvédelmi plakett alapján. Az van a külföldi rendszámok többségén is.

Zöldek-kékek mehetnek, pirosak-feketék nem mehetnek.

Páros-páratlan nem játszik szerepet.

az SK rendszámon nincs ilyen
talán a szélvédőn lévő műszaki érvényesség matricán...majd megnézem
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #7956 Dátum: 2011.11.04 péntek, 22:54:11 »

Jó  vigyor3
De megoldható mint amikor hóhelyzet van  nyes Országhatár parkoló  , onnan kerékpár nyes Na jó ez még Esztergomban vagy Komáromban elmenne. vigyor3 Ha ma estére gondolok  a Hungárián igencsak felrúgtam volna egy pofátlan (kanyarodóból előző) bömit sk rendszámmal. Nála egyértelműen rendszám levesz Dunába bedob, sofőrnek két tockos kioszt  Undecided

az SK rendszám is megbélyegzett mint a BMW -sek
ezek egyvelege meg...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7957 Dátum: 2011.11.05 szombat, 11:24:54 »

az SK rendszám is megbélyegzett mint a BMW -sek
ezek egyvelege meg...

Mindkettőnek van alapja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #7958 Dátum: 2011.11.05 szombat, 13:55:30 »

az SK rendszám is megbélyegzett ....

szerinted miért?
Naplózva

Fekete bálna
tru64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #7959 Dátum: 2011.11.05 szombat, 14:45:37 »

Sziasztok,
az index.hu-s fórum mellett ide is beírok: új vagyok még a Mondeo.hu fórumon, 1 hónapja vettünk egy két éves Mondeo 1.8 TDCi Econetic modellt (valójában 2008-ban gyártották, de 2009-ben lett csak üzembe helyezve). 68.000 km volt benne, de az Autó Fort szervíze szerint vissza lett tekerve. Hurrá.
Elvégeztettem a szokásos teendőket: teljes átvizsgálás, fékbetét, olaj, olajszűrő, légszűrő és pollenszűrő csere. Az autó 125 lovas, a 105 LE-s Toledomhoz képest jobban húz Smiley Viszont 2 napja előjött egy olyan jelenség (vagy már a vásárláskor is megvolt), hogy kb. 10-15%-os hosszú emelkedőnél (10-es főút Piliscsaba után) harmadikban 3000-es fordulat felett nem gyorsult a kocsi - felváltottam negyedikbe, akkor gyorsulni kezdett, majd 3000 felett megakadt a sebesség növekedése és kis mértékben elkezdett visszaesni a fordulatszám. Erre a szervízben telefonon azt javasolták, hogy cseréljem ki az üzemanyagszűrőt, mert amúgy is 60.000 km-enként meg kell tenni és nem tudni megtörtént-e a múltban. Vettem egy Mann szűrőt, de nem szereltem még be. Kérdéseim:
- valaki találkozott már ilyen problémával és a javasolt megoldás megfelelő lehet?
- be tudom én is szerelni az üzemanyagszűrőt vagy mindenképpen szervízben csináltassam ("kicsit" sok volt már a szervízből így az elején)?
Üdv.
Tru64
Naplózva

2009 Ford Mondeo 1.8 Tdci 125hp Econetic 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7960 Dátum: 2011.11.05 szombat, 16:39:27 »

Sziasztok,
az index.hu-s fórum mellett ide is beírok: új vagyok még a Mondeo.hu fórumon, 1 hónapja vettünk egy két éves Mondeo 1.8 TDCi Econetic modellt (valójában 2008-ban gyártották, de 2009-ben lett csak üzembe helyezve). 68.000 km volt benne, de az Autó Fort szervíze szerint vissza lett tekerve. Hurrá.
Elvégeztettem a szokásos teendőket: teljes átvizsgálás, fékbetét, olaj, olajszűrő, légszűrő és pollenszűrő csere. Az autó 125 lovas, a 105 LE-s Toledomhoz képest jobban húz Smiley Viszont 2 napja előjött egy olyan jelenség (vagy már a vásárláskor is megvolt), hogy kb. 10-15%-os hosszú emelkedőnél (10-es főút Piliscsaba után) harmadikban 3000-es fordulat felett nem gyorsult a kocsi - felváltottam negyedikbe, akkor gyorsulni kezdett, majd 3000 felett megakadt a sebesség növekedése és kis mértékben elkezdett visszaesni a fordulatszám. Erre a szervízben telefonon azt javasolták, hogy cseréljem ki az üzemanyagszűrőt, mert amúgy is 60.000 km-enként meg kell tenni és nem tudni megtörtént-e a múltban. Vettem egy Mann szűrőt, de nem szereltem még be. Kérdéseim:
- valaki találkozott már ilyen problémával és a javasolt megoldás megfelelő lehet?
- be tudom én is szerelni az üzemanyagszűrőt vagy mindenképpen szervízben csináltassam ("kicsit" sok volt már a szervízből így az elején)?
Üdv.
Tru64
Otthon csak akkor cserélj szűrőt,ha van vákumpumpád is,mert különben sosem fogod beindítani......nem tud lelégteledni a rendszer.És amúgy is xopás a cserét is megcsinálni.Inkább a szervizes váltson ruhát a gázolaj miatt... vigyor3
Amúgy ha most cserélték,akkor az a következő 60e km-ig jó kellene legyen.Szerintem nem az a probléma.
De ha jól olvasom  Roll Eyes azt még nem cseréltetted,akkor mindenképpen cseréltesd ki!
Nincs füst?Nekem gyanús,hogy valamelyik turbócsöved lehet lukas.Azt már nem is merem megkérdezni,hogy olyankor nem-e villog az izzításjelző...?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tru64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #7961 Dátum: 2011.11.05 szombat, 16:55:53 »

Otthon csak akkor cserélj szűrőt,ha van vákumpumpád is,mert különben sosem fogod beindítani......nem tud lelégteledni a rendszer.És amúgy is xopás a cserét is megcsinálni.Inkább a szervizes váltson ruhát a gázolaj miatt... vigyor3
Amúgy ha most cserélték,akkor az a következő 60e km-ig jó kellene legyen.Szerintem nem az a probléma.
De ha jól olvasom  Roll Eyes azt még nem cseréltetted,akkor mindenképpen cseréltesd ki!
Nincs füst?Nekem gyanús,hogy valamelyik turbócsöved lehet lukas.Azt már nem is merem megkérdezni,hogy olyankor nem-e villog az izzításjelző...?

Füstöt nem láttam, meg 120-nál éjszaka nem is láthattam. Műszerfalon nem villant fel semmi.
Naplózva

2009 Ford Mondeo 1.8 Tdci 125hp Econetic 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7962 Dátum: 2011.11.05 szombat, 17:30:19 »

Füstöt nem láttam, meg 120-nál éjszaka nem is láthattam. Műszerfalon nem villant fel semmi.

Szerintem se cseréld ki otthon a szűrőt, mert nagyon nehéz utána beindítani. Érdekes hogy  Peugeot-ban, meg Citroenben ugyanennél a motornál van kézi vákuumpumpa, csak a Ford spórolta ki Smiley
Nekem van egy sejtésem, hogy az üzemanyag nyomásszabályzó vagy mennyiségszabályzó szeleppel is lehet gond. Akkor is hasonló tűnet van. Ha dugulás lenne, akkor 4-ben sem bírt volna húzni utána...ugyanis ott is nyeli az üzemanyagot padlógázzal.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7963 Dátum: 2011.11.05 szombat, 17:57:30 »

Füstöt nem láttam, meg 120-nál éjszaka nem is láthattam. Műszerfalon nem villant fel semmi.
akkor cseréltesd a szűrőt,és esetleg méress turbónyomást.De lehet,hogy tárolt el hibákat is.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szigiimi
Vendég
« Új hozzászólás #7964 Dátum: 2011.11.05 szombat, 19:29:52 »

Sziasztok. Színes nagy navim van, kérdésem az lenne ha a navi lemez nincs benn a készülékben akkor a hangvezérlés sem megy?
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7965 Dátum: 2011.11.05 szombat, 21:12:25 »

Szinte mondenhol 70-90 ezret futott példányok vannak, és nem szeretnék belefutni egy lendkerék vagy porlasztócsúcs cserébe fél éven belül.
Ezeknek az állapotát meg tudja mendani nekem egy márkaszervíz egy beviszgáláson?

Köszi a segítséget.
Üdv,
egy leendő tulajtársatok. taps



Hát  2 évesben még hihető a 70, de öregebbe már nehezen hiszem el a km valódiságát. Ne foglalkozz vele, látszik egy autón mennyire van leharcolva. Porlasztócsúcsba talán nem fogsz, bízva abban,hogy tanultak a mérnökök az előző széria silány minőségében Smiley
Lendkerék meg kitudja mit bír. Az enyémben 160 ezer van, 4 éves volt a nyáron, de még csendben van a lendkerék. Lekopogom!!!!

Viszont lenne egy kérdésem, hideg motornál reggeli induláskor jobb elölről fura fémes monoton zúgást hallok. Na ez mi a *** lehet? Vízpumpában 30 ezer km van. Aztán mikor elkezd melegedni, még a mutató nem mozdul meg, de a hang megszűnik,szóval üzemmeleg motor sem kell neki,hogy elhallkuljon, ez vajon mi lehet?
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.05 szombat, 21:18:33 írta tomeed » Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7966 Dátum: 2011.11.05 szombat, 21:23:08 »

Ha valamelyik turbó csö lyukas akkor az állóhelyzetben padlógáznál is fekete füst kiséri?
Kövezzetek meg ha hülye kérdés, de nem tudom Sad
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7967 Dátum: 2011.11.05 szombat, 21:24:21 »

Ha valamelyik turbó csö lyukas akkor az állóhelyzetben padlógáznál is fekete füst kiséri?
Kövezzetek meg ha hülye kérdés, de nem tudom Sad
nem, csak 2000 fölött nagyobb pedálállásnál
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7968 Dátum: 2011.11.05 szombat, 21:44:00 »

... Porlasztócsúcsba talán nem fogsz, bízva abban,hogy tanultak a mérnökök az előző széria silány minőségében Smiley
Miért lenne az előző széria silány minőség? Egyszerűen csak incs annyira elterjedve még a IV-es hogy minden ökör azt szidja mint a III-ast. Miért lenne a mostani másabb mint az előző? Sokan szidják a delphit ennek ellenére nekünk a III-asban delphi van és lassan 280ekm-et ment el gond nélkül. Ja hogy a IV-esekbe delphi kerül megint kivéve a 2.2-esekbe mert azokba Bosch került. Na ilyenkor mi van?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7969 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 09:32:07 »

Miért lenne az előző széria silány minőség? Egyszerűen csak incs annyira elterjedve még a IV-es hogy minden ökör azt szidja mint a III-ast. Miért lenne a mostani másabb mint az előző? Sokan szidják a delphit ennek ellenére nekünk a III-asban delphi van és lassan 280ekm-et ment el gond nélkül. Ja hogy a IV-esekbe delphi kerül megint kivéve a 2.2-esekbe mert azokba Bosch került. Na ilyenkor mi van?

Talán azért mert mk4 tdci motorját már hasznáták 2006 óta s-maxban, és azokban már van bőven km, és mégsem panaszkodnak a befecskendezésre.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7970 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 10:00:33 »

Csak tapasztalati úton tudok állást foglalni!
Otthon van MKIII és MKIV, apámnak nincs baja a porlasztócsúccsal (még). (260ezer van az órában, és mivel francia piacra gyártott tuti nem valós, de ami biztos, hogy 90ezerrel vette)
Viszont melóban 3 db MKIII is van, mindegyikben cseréltek már, az egyikben már a harmadik ketyeg Smiley
A legdurvább,hogy amelyikben a harmadik garnitúra ketyeg facelift!
Gondolom ha 4 -ből 3 autóban már cserélték, így elmondható, hogy  nagy százalékban a IIIasokban cserélték,vagy fogják, tehát ezt tudja a Ford is, ennek tudatában lépniük kellett, anélkül,hogy nagydobra verték volna a fejlesztést,vagy változtatást.
Nem is hiszik el,hogy nálunk még nem volt cserélve a 2004es Mondiban.
De nekem erre mindig az a válaszom, csak, hogy húzzam az agyukat, hogy biztos szétrugdossák az autót, jó,hogy kifexik a csúcs! Smiley

Naplózva
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #7971 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 19:25:05 »

...harmadikban 3000-es fordulat felett nem gyorsult a kocsi ...

ha így használod az autódat, rövid úton ki fog purcanni! Itt a maximális nyomatékot 1800-2500 között keresd! Wink
(3000-es fordulat nálam max 150 km/h felett, autópályán fordul elő! )
Naplózva

Fekete bálna
tru64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #7972 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 20:16:08 »

ha így használod az autódat, rövid úton ki fog purcanni! Itt a maximális nyomatékot 1800-2500 között keresd! Wink
(3000-es fordulat nálam max 150 km/h felett, autópályán fordul elő! )

Ok, kösz az infót, eddig 16 szelepes benzinest használtam, tényleg más vezetési stílust igényel.
az is érdekes, hogy otthon a mélygarázsból is nagyobb gázzal tudok csak felmenni, ha alapban csak kicsit nyomom a gázt, akkor felfele lefullad a vas Sad
Naplózva

2009 Ford Mondeo 1.8 Tdci 125hp Econetic 18"
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #7973 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 20:20:22 »

Ok, kösz az infót, eddig 16 szelepes benzinest használtam, tényleg más vezetési stílust igényel.
az is érdekes, hogy otthon a mélygarázsból is nagyobb gázzal tudok csak felmenni, ha alapban csak kicsit nyomom a gázt, akkor felfele lefullad a vas Sad
ha 5 sebességes 1,8 tdci-d van akkor valóban szokni kell az elindulást!  Wink  de megéri, szerintem nagyon korrekt motor!  eljen
Naplózva

Fekete bálna
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7974 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 20:36:51 »

Ok, kösz az infót, eddig 16 szelepes benzinest használtam, tényleg más vezetési stílust igényel.
az is érdekes, hogy otthon a mélygarázsból is nagyobb gázzal tudok csak felmenni, ha alapban csak kicsit nyomom a gázt, akkor felfele lefullad a vas Sad

Az 1.8-as motor "fuldoklósra" sikerült. Nehéz nem lefullasztani. 1.8-as S-max, Galaxy is ilyen.  Nincs értelme 3000-ig vagy a fölé pörgetni csak búgni fog.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #7975 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 22:36:07 »

Az 1.8-as motor "fuldoklósra" sikerült. Nehéz nem lefullasztani. 1.8-as S-max, Galaxy is ilyen.  Nincs értelme 3000-ig vagy a fölé pörgetni csak búgni fog.

a 2.2 is fulladós
amikor a 175LE -t teszteltem, sikerült vele egyszer lefulladnom
illetve amikor megérkezett a 200LE, az első héten minden nap sikerült...
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7976 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 23:01:06 »

a 2.2 is fulladós
amikor a 175LE -t teszteltem, sikerült vele egyszer lefulladnom
illetve amikor megérkezett a 200LE, az első héten minden nap sikerült...
Majd előbb utóbb rá áll dizelre is a lábad. Az lényeg hogy ha elindult akkor már nem érezheted nagyon lefulladósnak  smile
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #7977 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 23:39:09 »

Majd előbb utóbb rá áll dizelre is a lábad. Az lényeg hogy ha elindult akkor már nem érezheted nagyon lefulladósnak  smile

nem az h diesel, mert asszonynak is avvan illetve volt pár kisteherautóm is
szerintem fulladósabb mint bármelyik, de Te már az MKIII -nál megszoktad  Smiley
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7978 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 23:46:44 »

nem az h diesel, mert asszonynak is avvan illetve volt pár kisteherautóm is
szerintem fulladósabb mint bármelyik, de Te már az MKIII -nál megszoktad  Smiley
Ez nem lehet megszokni csak megszopni  vigyor3 Elárulok egy nagy titkot: olyan 270ekm toltam le a MKIII 2.2TDCi-vel de azért mostanában is le tudok fulladni ha kell   vigyor3 Az egész a qurva klima miatt van, én általában olyan 3.-ban szoktam kanyarodni és ha éppen (nagy ritkán) bent van a klima akkor az meg szokott néha szívatni duhos2 Egyébként tény: tényleg a többihez képest fulladósabb, de hozzá kell szokni, olyan óvatósan kel bánni a TDCi kuplunggal mint a csiklóval és nem marad el az élvezet (se itt se ott )   vigyor3 wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7979 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 00:17:53 »

Csak tapasztalati úton tudok állást foglalni!
Otthon van MKIII és MKIV, apámnak nincs baja a porlasztócsúccsal (még). (260ezer van az órában, és mivel francia piacra gyártott tuti nem valós, de ami biztos, hogy 90ezerrel vette)
Viszont melóban 3 db MKIII is van, mindegyikben cseréltek már, az egyikben már a harmadik ketyeg Smiley
A legdurvább,hogy amelyikben a harmadik garnitúra ketyeg facelift!
Gondolom ha 4 -ből 3 autóban már cserélték, így elmondható, hogy  nagy százalékban a IIIasokban cserélték,vagy fogják, tehát ezt tudja a Ford is, ennek tudatában lépniük kellett, anélkül,hogy nagydobra verték volna a fejlesztést,vagy változtatást.
Nem is hiszik el,hogy nálunk még nem volt cserélve a 2004es Mondiban.
De nekem erre mindig az a válaszom, csak, hogy húzzam az agyukat, hogy biztos szétrugdossák az autót, jó,hogy kifexik a csúcs! Smiley
Ha a te kollégáid nálam dolgoznának, vizes gumicsizmával nekifutásból rugnám s..be őket addig amíg meg nem tanulnák hogy vigyázzanak a cég vagyonára! Hidegen ne tapossa melegen ne állítsa le azonnal. Gondolom a második hátrányos jogkövetkezményes eset lefojtatása után megtanulnák! Fogadjunk hogy drasztikusan csökkenne a cserélendő porlasztócsúcs darabszám. Vagy simán ideje lenne csak kicserélni a gépjármű ügyintézőtöket vagy lecserélni a a jelenlegi szervízt mert lehet hogy se a szervizes se a gépjárműves nem hüle és hamar megtalálta hogy anyagilag mi éri meg neki ami a cégnek is elszámolható, érteni meg úgyse értenek hozzá, így  a lebukásnak semmi esélye  Undecided
Naplózva
Pötyi TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #7980 Dátum: 2011.11.08 kedd, 21:13:31 »

Sziasztok!
Egy 2007.10. havi 1.8 TDCI Mondeo kombinak mennyi a normális fogyasztása?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7981 Dátum: 2011.11.08 kedd, 21:18:11 »

Sziasztok!
Egy 2007.10. havi 1.8 TDCI Mondeo kombinak mennyi a normális fogyasztása?
Kinek mi a normális az én 2.0 TDCi-m 7l eszik városba
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Pötyi TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #7982 Dátum: 2011.11.08 kedd, 21:47:12 »

Kinek mi a normális az én 2.0 TDCi-m 7l eszik városba

Eddig egy kicsi 1,2-es Opel Corsa volt nekem, annak jó volt a fogyasztása, ez a TDCI egy kicsit többet eszik de nagyobb is  Wink
Ég és föld a két kocsi
Naplózva
Pötyi TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #7983 Dátum: 2011.11.09 szerda, 19:59:05 »

A kocsikulcson három gomb található (nyitó, záró, csomagtartó nyitó), ha záró gombot 1-2 másodpercig nyomva tartom, akkor bezárom az egész kocsit körbe és elméletileg a töltőnyílást is zárnia kellene ugye? Nekem mégsem zárja be  rinya
A töltőnyíláson meg semmi sapka, alapból nincs rajta sapka?
Nem az a baj hogy kilophatják a gázolajat, hanem az,hogy bele is tölthetnek akármit  falbav
Mit tegyek?  help
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7984 Dátum: 2011.11.09 szerda, 20:05:38 »

A kocsikulcson három gomb található (nyitó, záró, csomagtartó nyitó), ha záró gombot 1-2 másodpercig nyomva tartom, akkor bezárom az egész kocsit körbe és elméletileg a töltőnyílást is zárnia kellene ugye? Nekem mégsem zárja be  rinya
A töltőnyíláson meg semmi sapka, alapból nincs rajta sapka?
Nem az a baj hogy kilophatják a gázolajat, hanem az,hogy bele is tölthetnek akármit  falbav
Mit tegyek?  help

Enyém is ilyen. Xarjál rá. Elvileg ebbe nem lehet beletölteni semmit: gondolom ezért gázolajos az autó hátulja tankolás után... falbav vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Pötyi TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #7985 Dátum: 2011.11.09 szerda, 20:14:14 »

Enyém is ilyen. Xarjál rá. Elvileg ebbe nem lehet beletölteni semmit: gondolom ezért gázolajos az autó hátulja tankolás után... falbav vigyor3

Alapból nincs tanksapka és ráadásul még nem is záródik a töltőnyílás fedele!
Furi nekem   wow1
Ismerősnek is kombi mondi van csak MKII-es, azon pöpecül lehet zárni a beöntőnyílást.

 
Naplózva
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #7986 Dátum: 2011.11.09 szerda, 20:26:15 »

Sziasztok!
Egy 2007.10. havi 1.8 TDCI Mondeo kombinak mennyi a normális fogyasztása?
attól függ hol és hogyan használod!   nekem fele városban, fele országúton (talán ez a több) : ~ 5,5-5,7 körül
Naplózva

Fekete bálna
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7987 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 09:38:40 »

Enyém is ilyen. Xarjál rá. Elvileg ebbe nem lehet beletölteni semmit: gondolom ezért gázolajos az autó hátulja tankolás után... falbav vigyor3
Ez azt jelenti hogy van igény alapszintű tankolási tanfolyamra?  vigyor3
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7988 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 09:44:27 »

Ez azt jelenti hogy van igény alapszintű tankolási tanfolyamra?  vigyor3

Ha nem változtattak a dolgon, akkor majd megtapasztalod Te is. Első kattanás után nem szabad tölteni, és még akkor is van rá esély, hogy úgy nézzen ki az autó jobb hátuéja, mint egy aro, amit kannával töltögettek a garázsban... szomoru1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7989 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 09:57:20 »

Ha nem változtattak a dolgon, akkor majd megtapasztalod Te is. Első kattanás után nem szabad tölteni, és még akkor is van rá esély, hogy úgy nézzen ki az autó jobb hátuéja, mint egy aro, amit kannával töltögettek a garázsban... szomoru1
Nekem nincs gondnom vele. Általában egy kattig szoktam de volt már olyan hogy ment tovább is, de nem vettem észre hogy gond lenne. Az viszont tény hogy elég passzentos a tankoló nyílása.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7990 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 10:10:48 »

Nekem nincs gondnom vele. Általában egy kattig szoktam de volt már olyan hogy ment tovább is, de nem vettem észre hogy gond lenne. Az viszont tény hogy elég passzentos a tankoló nyílása.

Igazából nem tudom mi a bibi, de faternak is olajos szokott lenni a segge...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7991 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 10:11:35 »

Igazából nem tudom mi a bibi, de faternak is olajos szokott lenni a ***e...

Még jó, hogy kicsillagozta, mert elég félreérthető, szóval: faterom is CSAK a nőket szereti.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7992 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 10:32:57 »

Még jó, hogy kicsillagozta, mert elég félreérthető, szóval: faterom is CSAK a nőket szereti.  vigyor3
Hu bakker erre rá fognak repülni néhányan ugye tudod?  vigyor3 Egy picit félreérthető voltál és ezt kellő rossz indulattal lesznek is akik biztos megjegyzést fognak tenni eplus2 wave
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7993 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 11:54:54 »

Időm engedte gondoltam kiszedem a vezetőülés motormozgatójának egyik csavarját,mert az a hüvely amiben mozog, kotyog, aztán miért ne, esztergálok bele egy másikat.
Aha, ahogy én azt elgondoltam. Nem torx, nem is imbusz hanem valami számomra ismeretlen belőskulcsnyílásos csavar fogadott. Olyan a kulcs ami kell hozzá, mint egy torx aminek az egyik ága síkra van köszörülve Smiley
Hol lehet ilyen kulcsot szerezni? Ha más nincs akkor egy T45ös torx áldozatul fog esni !
Hihetetlen ez az autóipar!!!!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7994 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 12:42:54 »

Időm engedte gondoltam kiszedem a vezetőülés motormozgatójának egyik csavarját,mert az a hüvely amiben mozog, kotyog, aztán miért ne, esztergálok bele egy másikat.
Aha, ahogy én azt elgondoltam. Nem torx, nem is imbusz hanem valami számomra ismeretlen belőskulcsnyílásos csavar fogadott. Olyan a kulcs ami kell hozzá, mint egy torx aminek az egyik ága síkra van köszörülve Smiley
Hol lehet ilyen kulcsot szerezni? Ha más nincs akkor egy T45ös torx áldozatul fog esni !
Hihetetlen ez az autóipar!!!!
Ezek szerint te nem vagy egy nagy barkácsolós.  vigyor3  Akkor először inkább ballagj el pl egy Praktikerbe vagy OBI vagy Baumax-ba ot találsz bármilyen fajta csavarnyúzó készletet  wave
Naplózva
tru64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #7995 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 17:11:59 »

Az 1.8-as motor "fuldoklósra" sikerült. Nehéz nem lefullasztani. 1.8-as S-max, Galaxy is ilyen.  Nincs értelme 3000-ig vagy a fölé pörgetni csak búgni fog.

az normális ennél az 1.8-as motornál, hogy kettőből háromba váltva nincs éppen szépen vezetve a váltóút? nem ugrik be szépen a helyére, inkább 1-es felé akar menni Sad
Naplózva

2009 Ford Mondeo 1.8 Tdci 125hp Econetic 18"
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #7996 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 17:18:44 »

az normális ennél az 1.8-as motornál, hogy kettőből háromba váltva nincs éppen szépen vezetve a váltóút? nem ugrik be szépen a helyére, inkább 1-es felé akar menni Sad
nem normális!
Naplózva

Fekete bálna
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7997 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 17:33:26 »

 1.8 tdci-ben van olyan elektronika, h  induláskor megemeli a fordulatot. Ez felszereltségfüggő? 1 s maxban vettem észre és simán el lehet vele indulni gázadás nélkül, semmi fulladás.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tome02
Vendég
« Új hozzászólás #7998 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 21:05:41 »

2.0 tdci szintén. Be***ás nagy emelkedőn is csak kuplung. Szerintem alap. Az emelkedőn való elindulást segítő rendszer feláras extra.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.10 csütörtök, 23:09:09 írta tome02 » Naplózva
tru64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #7999 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 21:08:10 »

nem normális!

mondjuk nem minden esetben, meg már megszoktam
1-esbe még csak 1x sikerült kapcsolni a 1,5 hónap alatt, de akkor lassan mentem
Naplózva

2009 Ford Mondeo 1.8 Tdci 125hp Econetic 18"
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.