Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 15:00:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 179 180 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 192 193 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12022095 alkalommal)
0 Felhasználó és 51 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9250 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:47:12 »

Huh? ez mit is jelent, hogy uyganúgy visszajut a korom?

amúgy van egy ~20-as csöved, amin megy vissza a kipuffgáz és azzal együtt a korom. amúgy meg lesz egy 4-es lyukad. a korom meg szépen ráül mindenre Undecided

egy mk3 kevésbé koszos egr:
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9251 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:47:37 »

ha az okos  police értene hozzá annyira, hogy az mi, meg, hogy mi füstöl ott, akkor nem okos  police -ként dolgozna az út szélén... Wink
te tudod, ez sajna létező dolog...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9252 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:48:37 »

amúgy van egy ~20-as csöved, amin megy vissza a kipuffgáz és azzal együtt a korom. amúgy meg lesz egy 4-es lyukad. a korom meg szépen ráül mindenre Undecided



jaértem. magyarul nem kell rá semmilyen furat. pont.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9253 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:49:10 »

te tudod, ez sajna létező dolog...

majd azt mondom, hogy hűl a turbó, mert kicsit meghajtottam... Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9254 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:51:18 »

majd azt mondom, hogy hűl a turbó, mert kicsit meghajtottam... Wink

amúgy mi bajod a gyári megoldással??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9255 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:55:32 »

amúgy mi bajod a gyári megoldással??

az, hogy volt régen egy mtz-nk s annak láttam a kartergázát mindig ahűsebb időben, mert a szabadba volt kivezetve. s ganés volt.
aktualizálva a dolgot: mostanában jártam utána a 320CDi motoroknak, hogy használtban menynire megbízhatóak. S azoknak pont ez a típushibája, hogy ez az olajos trutymó vissza van vezetve a turbo előtt a szívőcsóbe, ott rossz a tömítés, olaj lefolyik, rá egy szervomotorra, ami a változtatható szívócsőhosszért felel, autó ez miatt út szélés megáll.
Fordnál azt gondolom, hoyg ez nem éppen egy égésjavító dolog lehet, ha olajpárás levegőt is szív be a motor. Aztakrom, hoyg csak tiszta levegőt szívjon, ezért nem akarok sem egr-t, sem pcv-t.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9256 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:58:28 »

az, hogy volt régen egy mtz-nk s annak láttam a kartergázát mindig ahűsebb időben, mert a szabadba volt kivezetve. s ganés volt.
aktualizálva a dolgot: mostanában jártam utána a 320CDi motoroknak, hogy használtban menynire megbízhatóak. S azoknak pont ez a típushibája, hogy ez az olajos trutymó vissza van vezetve a turbo előtt a szívőcsóbe, ott rossz a tömítés, olaj lefolyik, rá egy szervomotorra, ami a változtatható szívócsőhosszért felel, autó ez miatt út szélés megáll.
Fordnál azt gondolom, hoyg ez nem éppen egy égésjavító dolog lehet, ha olajpárás levegőt is szív be a motor. Aztakrom, hoyg csak tiszta levegőt szívjon, ezért nem akarok sem egr-t, sem pcv-t.


Miért nem raksz rá akkor bödönt?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9257 Dátum: 2012.03.23 péntek, 00:00:01 »

az, hogy volt régen egy mtz-nk s annak láttam a kartergázát mindig ahűsebb időben, mert a szabadba volt kivezetve. s ganés volt.
aktualizálva a dolgot: mostanában jártam utána a 320CDi motoroknak, hogy használtban menynire megbízhatóak. S azoknak pont ez a típushibája, hogy ez az olajos trutymó vissza van vezetve a turbo előtt a szívőcsóbe, ott rossz a tömítés, olaj lefolyik, rá egy szervomotorra, ami a változtatható szívócsőhosszért felel, autó ez miatt út szélés megáll.
Fordnál azt gondolom, hoyg ez nem éppen egy égésjavító dolog lehet, ha olajpárás levegőt is szív be a motor. Aztakrom, hoyg csak tiszta levegőt szívjon, ezért nem akarok sem egr-t, sem pcv-t.

nekem nem érne annyit, hogy egy nkh-s ellenörzésnél elkapjanak...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9258 Dátum: 2012.03.23 péntek, 00:04:51 »

a hátsó dobokat cserélni felesleges, van még ott folytás előtte vigyor3 kat, dpf, középdob...

...

most nézem, hogy nincs középdobom.
sem a fotókon, sem ecat-ban nem látom...

katalizátor-dpf-jóhosszúkanyargóscsőhátra-hátsódob
ez a sorrend...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9259 Dátum: 2012.03.23 péntek, 00:09:12 »

most nézem, hogy nincs középdobom.
sem a fotókon, sem ecat-ban nem látom...

katalizátor-dpf-jóhosszúkanyargóscsőhátra-hátsódob
ez a sorrend...
akkor kat, dpf ki, próba. ha még mindig más hangot szeretnél, akkor lehet keresgélni a hátsó dob körül....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9260 Dátum: 2012.03.23 péntek, 00:09:29 »

Miért nem raksz rá akkor bödönt?

vannak akik még mercikben is ezt csinálják: egy szivacson keresztül szellőzik oda, de melegen szerencsére csak néha füstöl.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9261 Dátum: 2012.03.23 péntek, 00:10:49 »

nekem nem érne annyit, hogy egy nkh-s ellenörzésnél elkapjanak...

még sosem volt ilyenem.
ha lenne, akkor sem tudnák, hogy mi füstöl hol, meg vszínű nem egy ilyen autót állítanak félre.
Jeepesektől tudom, hoyg csak néha füstölög a rendszer. Azért is vezetik a kerék környékére, mert akkor onnan még jöhet is füst, meg égett szag.
 vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9262 Dátum: 2012.03.23 péntek, 00:11:55 »

akkor kat, dpf ki, próba. ha még mindig más hangot szeretnél, akkor lehet keresgélni a hátsó dob körül....

katalizátor kiszedésben nem gondolkodom.
műszakin nem akarnék nyíglódni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9263 Dátum: 2012.03.23 péntek, 00:15:11 »

katalizátor kiszedésben nem gondolkodom.
műszakin nem akarnék nyíglódni.

nincs vele semmi kín vigyor3 vagy nem tom, hogy mire gondolsz?? Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9264 Dátum: 2012.03.23 péntek, 00:15:52 »

DPF decat:

nézem a rajzot, megy egy olyan kék vezeték a dpf-re, hogy katalizátor hőmérséklet érzékelő. gondolom ha ki van szoftveresen írva, akkor ennek értelme nem nagyon van...

az alvázas fotóimon viszont látok vékony csöveket elindulni róla a motor felé.
ezek mik lehetnek?
ez lenne az első-hátsó nyomásérzékelés, csak nem helyben mérnek gondolom, hanem a szenzor máshol van.
gondolom kiírás után ezek is lóghatnak a levegőben elszigetelve.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9265 Dátum: 2012.03.23 péntek, 00:16:38 »

nincs vele semmi kín vigyor3 vagy nem tom, hogy mire gondolsz?? Roll Eyes

én sem tudom miért nem akarom kiszedni.
Miért nem aarom kiszedni?
 vigyor3

sztem azért mert ez már nagyon bent van a motor felé, nem egyszerű hozzáférni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9266 Dátum: 2012.03.23 péntek, 00:17:19 »

én sem tudom miért nem akarom kiszedni.
Miért nem aarom kiszedni?
 vigyor3

sztem azért mert ez már nagyon bent van a motor felé, nem egyszerű hozzáférni.
mk4 2.2 tdci-t nem ismerem, de mk3-ban kb20 perc volt kicserélni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9267 Dátum: 2012.03.23 péntek, 00:28:08 »

amúgy mi bajod a gyári megoldással??

PCV delete:

most nézem, hogy Mondinál ez a pcv rendszer okosan van megoldva, mert van benne egy elég komoly olajleválasztó.
Akkor lehet, hogy ezt a rendszert hagyom így ahogy van.

(az olajnak van ki az autó eleje felé egy cső, amin tud távozni)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9268 Dátum: 2012.03.23 péntek, 00:29:51 »

PCV delete:

most nézem, hogy Mondinál ez a pcv rendszer okosan van megoldva, mert van benne egy elég komoly olajleválasztó.
Akkor lehet, hogy ezt a rendszert hagyom így ahogy van.

(az olajnak van ki az autó eleje felé egy cső, amin tud távozni)

Nekem ez a nagyon komoly rendszer jelenleg 1l/100km olajat szippant ki a motorból Smiley
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9269 Dátum: 2012.03.23 péntek, 00:36:29 »

Nekem ez a nagyon komoly rendszer jelenleg 1l/100km olajat szippant ki a motorból Smiley

ez szippantani nem tud, csak engedi távozni ami jön.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9270 Dátum: 2012.03.23 péntek, 00:51:14 »

DPF decat:

nézem a rajzot, megy egy olyan kék vezeték a dpf-re, hogy katalizátor hőmérséklet érzékelő. gondolom ha ki van szoftveresen írva, akkor ennek értelme nem nagyon van...

az alvázas fotóimon viszont látok vékony csöveket elindulni róla a motor felé.
ezek mik lehetnek?
ez lenne az első-hátsó nyomásérzékelés, csak nem helyben mérnek gondolom, hanem a szenzor máshol van.
gondolom kiírás után ezek is lóghatnak a levegőben elszigetelve.


etisben megnéztem: az, mármint a nyomásérzékelők csöve.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #9271 Dátum: 2012.03.23 péntek, 08:11:16 »

SzJani!

Én is szeretnék részt venni az EGR projekt megvalósításában, igaz nekem 1.8 TDCI-m van.
Olvasgattam a talkford.com-on, ott azt írják, hogy ha teljesen lezárjuk az EGR-t, akkor sajna tényleg jön a hibaüzi igaz, csak sok idő múlva, mondjuk másnap.
Lehet, hogy nem jól gondolom, de ha van egy furat a lemezen, akkor bár jut vissza korom a rendszerbe, de nem annyi, hanem jóval kevesebb, vagy rosszul gondolom?
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9272 Dátum: 2012.03.23 péntek, 08:35:06 »

ez szippantani nem tud, csak engedi távozni ami jön.

Definíciós árnyalatok ... a net tele van emberekkel, akik PCV-re panaszkodnak (és ezzel együtt hatalmas olajfogyásra).
Majd kiderül, hogy mi az ábra, napokon belül minden alkatrész itt lesz és akkor megnézem Smiley
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9273 Dátum: 2012.03.23 péntek, 08:42:20 »

SzJani!

Én is szeretnék részt venni az EGR projekt megvalósításában, igaz nekem 1.8 TDCI-m van.
Olvasgattam a talkford.com-on, ott azt írják, hogy ha teljesen lezárjuk az EGR-t, akkor sajna tényleg jön a hibaüzi igaz, csak sok idő múlva, mondjuk másnap.
Lehet, hogy nem jól gondolom, de ha van egy furat a lemezen, akkor bár jut vissza korom a rendszerbe, de nem annyi, hanem jóval kevesebb, vagy rosszul gondolom?

ezen agyalok én is tegnap este óta.
Én is a talkfordon uezt olvastam.

szóval EGR delete

Én is azt gondolom, hogy bár át van fúrva a lemez, de kevesebb gáz megy vissza, mert ugye a légsebesség az uannyi, mint ha nagyobb keresztmetszet lenne.
Még így előzetesen: azt, amit írsz a tdci topikban, hogy egr-t leszedni, azt én nem látom egyszerűnek, mint pl mk3nál, ugyanis mk4ben már vízhűtéses egr van, az meg nem egy egyszerű dolog…
Visszatérve.
Nekem most az sem tiszta, hogy ezen a kb 2cm-es csövön jelenleg nyomás alatt jön-e a kipuffgáz  hátulról előre a szívóoldalra.
Mert ugye itt a szívóoldalon igen csak nagy nyomás is lehet (ha tölt a turbó, mint a veszedelem), s ha egy ilyen környezetbe akarok még kipuffgázt is benyomni, akkor azt legalább ekkora nyomással kellene.
Vágja ezt vki, hogy hogyan van?
Ha végiglogikázom: a kipuffgáz közvetlenül a leömlőktől jön, a leömlő és turbo közötti szakaszról. Mivel ezen szakasz után van a turbó , s ezen szakaszban kell lenni akkora nyomásnak, hogy pörgesse a turbót rendesen, ezért logikusan innen nyomás alatt lévő kipuffgáz indul az egr felé. Tehát mondhatnám azt, hogy a szívóoldalra is ez a nyomású kipuffgáz jön. DE. Mivel az a cső ami a motor hátuljától előrevezeti a szívóoldalra a kipuffgázt, egy elég vékony, bár de fémcső, ezért nem tudom, hogy az egr-ben történik-e nyomáscsökkentés. Még mindig az a kérdés előttem, hogy a turbó által feltöltött szívóoldalon hogyan van ez a gáz bekeverve.
Ugyanis azon agyalok, hogy mi van ha nem csak betesszük a lemezt, hanem a cső ami jön hátulról az egr után a motor tetejénél elvág-lehegeszt, a maradék részét ami meg a szívóoldal felől van: összekötném a légszűrő utáni csővel (a PCV csövének 90fokos becsatlakozásánál egy Y-nal) így a szívóoldal kapna cuccot, de csak friss-szűrt levegőt.
Szerintetek ez lehet megoldás?
Tudni kellene itt a nyomás nagyságot egr működés közben.
Mert ha
- nem nyomásosan várja itt a gázt, akkor elég lenne a légszűrő után bekötni,
- ha nyomásosan várja, akkor, meg az intercooler után kellene kicsatlakozni egy bypassal (s akkor már vinnik+1 csövet, s lenne bent egy turbónyomás mérőm is), de kérdés, hogy az a nyomás meg nem lenne-e nagy.
Még megnézem este a rendszerrajzokat, mert rémlik valami vákuumcső, ami a szívó oldal környékén van bekötve, lehet, hogy ha dugózunk fixen, akkor ott vhol vákuum lesz, s azért jön a hibakód?
Mert ha így van a vákuumcsövet kell csak akkor még lekötni-lezárni aztán csá-pá.
Ha lesz kis időm, ezeket a rajzokat majd felpakolom, hogy tudjon mindenki mazsolázni.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #9274 Dátum: 2012.03.23 péntek, 09:02:40 »

A rajzokat én is megköszönném, főleg, ha 1.8-ashoz is lenne.  vigyor3

Voltak még olyan eszmefuttatások is, hogy az EGR lezárása valamiféle hőmérséklet változással is járhat, valami kicsit magasabb lesz? Nem értettem teljesen, de azt írták, hogy az elhanyagolható, nem számít.
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9275 Dátum: 2012.03.23 péntek, 09:59:20 »

ezen agyalok én is tegnap este óta.

Én először lehúznám róla a csatit. Sztm csak hibakód lesz a 2.2-nél is.
Rögtön kiderül hoz-e majd valamit az egr kikapcsolása.
Egyébként érdekes, hogy nálad már hűtik ezt a meleg levegőt. Ők sem hülyék, hogy teljesítmény vesztést okoz, ha nem az intercooleren keresztül megy a levegő a motorhoz. Plusz, ha még a korom sem megy és a levegő is "oxigéndús" a motor is tovább és fickósabban él szvsz  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #9276 Dátum: 2012.03.23 péntek, 10:38:07 »

Ha az ECU észreveszi a hibát, akkor nem áll át valami vészprogramra?
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9277 Dátum: 2012.03.23 péntek, 11:03:40 »

Ha az ECU észreveszi a hibát, akkor nem áll át valami vészprogramra?
Az enyém nem állt át az biztos meg az összes euro 4-es dpf-es focus sem amit idáig megcsináltunk.
Sajna a 2,2-esnél nincs tapasztalat, de sztm az sem fog. Jani lesz az első tesztalany, ha egyszer belevág, de sztm eladja  eplus2
Vesz majd egy propelleres M550Xd-t. Összkerekes jó terepre  hehe, építkezéshez, nem fogyaszt sokat, plusz a belsőben sem tolja le senki 100-tól az tuti  (740Nm meg 381 paci)  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9278 Dátum: 2012.03.23 péntek, 11:13:00 »

Az enyém nem állt át az biztos meg az összes euro 4-es dpf-es focus sem amit idáig megcsináltunk.
Sajna a 2,2-esnél nincs tapasztalat, de sztm az sem fog. Jani lesz az első tesztalany, ha egyszer belevág, de sztm eladja  eplus2
Vesz majd egy propelleres M550Xd-t. Összkerekes jó terepre  hehe, építkezéshez, nem fogyaszt sokat, plusz a belsőben sem tolja le senki 100-tól az tuti  (740Nm meg 381 paci)  Wink

majd megnézem a madzaglehuzast is.
Sztem ez már megmarad, ha mégsem akkor az utód uilyen Galaxy lesz, s az is paprikazva.
Ha lenne annyi pénzem, hogy a propellerre elég lenne, akkor inkább maradnék a fordnal: f250 6.4 (500/1000) Smiley
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9279 Dátum: 2012.03.23 péntek, 12:11:24 »

Ha lenne annyi pénzem, hogy a propellerre elég lenne, akkor inkább maradnék a fordnal: f250 6.4 (500/1000) Smiley
Hát ez valóban sokkal olcsóbb. Nem is tudtam, hogy idehaza is lehet kapni. Brutál egy tank  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #9280 Dátum: 2012.03.23 péntek, 13:20:32 »

Hát ez valóban sokkal olcsóbb. Nem is tudtam, hogy idehaza is lehet kapni. Brutál egy tank  eljen

nekem az f350 a kedvencem a középről nyíló ajtókkal Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9281 Dátum: 2012.03.23 péntek, 13:30:59 »


Én is azt gondolom, hogy bár át van fúrva a lemez, de kevesebb gáz megy vissza, mert ugye a légsebesség az uannyi, mint ha nagyobb keresztmetszet lenne.
Még így előzetesen: azt, amit írsz a tdci topikban, hogy egr-t leszedni, azt én nem látom egyszerűnek, mint pl mk3nál, ugyanis mk4ben már vízhűtéses egr van, az meg nem egy egyszerű dolog…

szerintem meg kb ugyan annyi fog bemenni.

eddig volt 2cm-es lyukad, x nyomással, hogy be tudja préselni a szívósorba.
ha leszűkíted a keresztmetszetet ott 0,4cm-re, akkor ugye csökken a keresztmetszet, és nő a nyomás. és közel ugyan annyi fog visszajutni.

túlbonyolítod ezt. teljes lemez bele, veszel egy hibatörlőt, és kész.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9282 Dátum: 2012.03.23 péntek, 13:32:03 »

Én először lehúznám róla a csatit. Sztm csak hibakód lesz a 2.2-nél is.
Rögtön kiderül hoz-e majd valamit az egr kikapcsolása.
Egyébként érdekes, hogy nálad már hűtik ezt a meleg levegőt. Ők sem hülyék, hogy teljesítmény vesztést okoz, ha nem az intercooleren keresztül megy a levegő a motorhoz. Plusz, ha még a korom sem megy és a levegő is "oxigéndús" a motor is tovább és fickósabban él szvsz  eljen

már az első dízel mk3-aknál is vízhűtött ez egr háza Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9283 Dátum: 2012.03.23 péntek, 13:34:48 »

már az első dízel mk3-aknál is vízhűtött ez egr háza Roll Eyes
Hát nekem egyiknél sem volt ott vízkör és a galaxy-nál sincs  wow1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9284 Dátum: 2012.03.23 péntek, 13:40:58 »

Hát nekem egyiknél sem volt ott vízkör és a galaxy-nál sincs  wow1
pedig volt, rögtön a leőmlőn van az egr hűtő háza és azon keresztül megy a hűzővíz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9285 Dátum: 2012.03.23 péntek, 13:42:37 »

pedig volt, rögtön a leőmlőn van az egr hűtő háza és azon keresztül megy a hűzővíz
Az facelift előttinél volt? Nekünk utáni volt mindkét MK3-as.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9286 Dátum: 2012.03.23 péntek, 13:44:16 »

túlbonyolítod ezt. teljes lemez bele, veszel egy hibatörlőt, és kész.
Ez így van. Én sem lyukasztanám ki. Hülyeség szvsz...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9287 Dátum: 2012.03.23 péntek, 13:48:53 »

Az facelift előttinél volt? Nekünk utáni volt mindkét MK3-as.
az összes dízel mk3-nál volt!!

2002/5 előtt:

2002/5 utántól 2007-ig:

ott a leömlőn.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9288 Dátum: 2012.03.23 péntek, 13:57:11 »

az összes dízel mk3-nál volt!!
Na ezt nem tudtam. Én magára a szelepre gondoltam, mert a Janinak közvetlenül oda van vezetve a hűtővíz, ha jól tudom, de már ez sem biztos ezek után nálam  hehe.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9289 Dátum: 2012.03.23 péntek, 14:00:17 »

Na ezt nem tudtam. Én magára a szelepre gondoltam, mert a Janinak közvetlenül oda van vezetve a hűtővíz, ha jól tudom, de már ez sem biztos ezek után nálam  hehe.
tökmind1, hogy az elején vagy a végén hűtöd, a lényeg, hogy nem 600fokos gáz jut vissza
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9290 Dátum: 2012.03.23 péntek, 14:23:55 »

tökmind1, hogy az elején vagy a végén hűtöd, a lényeg, hogy nem 600fokos gáz jut vissza

Ezekben van instan kvfőző?  wow1
Naplózva
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #9291 Dátum: 2012.03.23 péntek, 16:44:12 »

szerintem meg kb ugyan annyi fog bemenni.

eddig volt 2cm-es lyukad, x nyomással, hogy be tudja préselni a szívósorba.
ha leszűkíted a keresztmetszetet ott 0,4cm-re, akkor ugye csökken a keresztmetszet, és nő a nyomás. és közel ugyan annyi fog visszajutni.

túlbonyolítod ezt. teljes lemez bele, veszel egy hibatörlőt, és kész.

Nem egészen értem, persze azért mert nem is nagyon értek hozzá  vigyor3, de az x nyomás mitől változna? A visszavezetett kipufogógáz nyomását nem a dugattyú kipufogás üteme hozza létre, ami pedig állandó nem? És így szerintem azért jóval kevesebb trutymós gáz fog átjutni az EGR-be és onnan az égéstérbe. Gondoljunk a kopresszorok szelepére, kicsit nyitod meg (kis keresztmetszet), kicsi levegő jön belőle, nagyon nyitod meg (nagy keresztmetszet), több levegő jön belőle.
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9292 Dátum: 2012.03.23 péntek, 17:04:12 »

Nem egészen értem, persze azért mert nem is nagyon értek hozzá  vigyor3, de az x nyomás mitől változna? A visszavezetett kipufogógáz nyomását nem a dugattyú kipufogás üteme hozza létre, ami pedig állandó nem? És így szerintem azért jóval kevesebb trutymós gáz fog átjutni az EGR-be és onnan az égéstérbe. Gondoljunk a kopresszorok szelepére, kicsit nyitod meg (kis keresztmetszet), kicsi levegő jön belőle, nagyon nyitod meg (nagy keresztmetszet), több levegő jön belőle.


Nem arra gondolt, hogy X átmérőjű lukon, Y sebességgel megy át a cucc, azaz X*Y anyag megy át. X/2 lukon 2*Y-al, azaz X/2*2*Y=X*Y anyag megy át?
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.23 péntek, 18:07:49 írta Hyperborg » Naplózva
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #9293 Dátum: 2012.03.23 péntek, 18:04:08 »

Nem arra gondolt. X átmérőjű lukon, Y sebességgel megy át a cucc, azaz X*Y anyag megy át. X/2 lukon 2*Y-al, azaz X/2*2*Y=X*Y anyag megy át ...

Igen ez igaz, a folyadékokra, amik nem összenyomhatóak, de a gázok bizony nem így működnek.  wave És ne felejtsük el azt a tényt, hogy a kipufogó gáz megy a kipufogó felé, egy része pedig az EGR felé, ha az EGR előtt leszűkítjük az átmérőt, megnövekedik az ellenállás, és a könnyebb út felé fog menni a több gáz (ez igaz a folyadékokra is). Ha nem így lenne, akkor ha teljesen lezárjuk fel kellene robbania, nem?!  nyes


Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9294 Dátum: 2012.03.23 péntek, 18:08:32 »

Igen ez igaz, a folyadékokra, amik nem összenyomhatóak, de a gázok bizony nem így működnek.  wave És ne felejtsük el azt a tényt, hogy a kipufogó gáz megy a kipufogó felé, egy része pedig az EGR felé, ha az EGR előtt leszűkítjük az átmérőt, megnövekedik az ellenállás, és a könnyebb út felé fog menni a több gáz (ez igaz a folyadékokra is). Ha nem így lenne, akkor ha teljesen lezárjuk fel kellene robbania, nem?!  nyes




Eredetileg azt tettük fel, hogy az EGR szelepig ugyanakkora nyomás érkezik.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9295 Dátum: 2012.03.23 péntek, 18:45:30 »

Nem arra gondolt, hogy X átmérőjű lukon, Y sebességgel megy át a cucc, azaz X*Y anyag megy át. X/2 lukon 2*Y-al, azaz X/2*2*Y=X*Y anyag megy át?
de, ezzel kevertem össze nyes

Nem egészen értem, persze azért mert nem is nagyon értek hozzá  vigyor3, de az x nyomás mitől változna? A visszavezetett kipufogógáz nyomását nem a dugattyú kipufogás üteme hozza létre, ami pedig állandó nem? És így szerintem azért jóval kevesebb trutymós gáz fog átjutni az EGR-be és onnan az égéstérbe. Gondoljunk a kopresszorok szelepére, kicsit nyitod meg (kis keresztmetszet), kicsi levegő jön belőle, nagyon nyitod meg (nagy keresztmetszet), több levegő jön belőle.

a kipufogó gáz nyomása nem állandó. legjobban talán úgy lehet betippelni, hogy a turbonyomás+0,5bar. ideális esetben megegyezik a turbonyomással...

vw-nél ki lehet írni a MAF-t, EGR-t, ezeknél a pug motoros vackoknál nem lehet?? az lenne a legtisztább, ha nem is keresné, mert akkor nincs hibakód meg semmi sem...

amúgy olyan lyukat fúrtok rá, amilyet akartok. csak annyit jegyeznék meg, hogy ha kitakarítjáktok, és nem dugózzátok, akkor 100km után ugyan úgy fog kinézni. ha hagysz rajta egy lyukat, akkor meg ~400km. tehát sokat nem érsz vele vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9296 Dátum: 2012.03.23 péntek, 18:46:17 »

Igen ez igaz, a folyadékokra, amik nem összenyomhatóak, de a gázok bizony nem így működnek.  wave És ne felejtsük el azt a tényt, hogy a kipufogó gáz megy a kipufogó felé, egy része pedig az EGR felé, ha az EGR előtt leszűkítjük az átmérőt, megnövekedik az ellenállás, és a könnyebb út felé fog menni a több gáz (ez igaz a folyadékokra is). Ha nem így lenne, akkor ha teljesen lezárjuk fel kellene robbania, nem?!  nyes


majdnem csak ti a lyukat az egr-re menő cső végére akarjátok rakni, nem rögtön az elejére... az azért változtat rajta...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9297 Dátum: 2012.03.23 péntek, 18:56:36 »

Tyű!rendesen megbonyolítjátok azt 1xűt! nyes
Az egr szelep csak akkor van nyitva,amikor a turbó nem nyom.Csak dugóban araszolásnál,és alacsony fordszámon nyit az egr szelep.Ekkor a motor szinte szívó üzemben üzemel.Tehát a kipufgázt szinte elég "szippantania",mert nem kell legyőznie a turbó töltő levegőjének a nyomását.A map szenzor figyeli és biztosítja a rendszert,hogy ne legyen nagyobb a rendszerben a levegőnyomás,mint amennyi éppen pillanatnyilag kell.Sőt a hőmérséklet változást is figyeli.Ha túlzottan megemelkedik,akkor nem engedi az egr-t nyitni.
Nem kell számolgatni semmiféle áramlásmennyiséget.Az a kokszos levegő nem kell a mocinak.Lekell dugózni és kész.Ha problémás az egr szelepnél,akkor a kipuffcsonkon kell elkészíteni a zárást!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #9298 Dátum: 2012.03.23 péntek, 19:07:19 »

Nagyon elmentünk az alap problémától.

Azzal szerintem mindenki egyet ért, hogy ha teljesen lezárjuk, az a legjobb!
Az én részemről arra próbálok valamiféle kompromisszumos megoldást találni, vagy legalábbis keresni, hogy ne kelljen 2 naponta hibakódot törölni.
Miként lehet átverni az ECU-t? Egyáltalán miért is ad hibát? Hisz az EGR ott van, a nyitását zárását nem akadályozza semmi, nyugodtan dolgozhat.  vigyor3

Elnézést kérek, ha túl nagy baromságokat mondok, vagy kérdezek, de nem vagyok autószerelő, csak paraszti ésszel próbálom kilogikázni a dolgokat, aztán vagy összejön, vagy nem.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.23 péntek, 19:09:22 írta semseyp » Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9299 Dátum: 2012.03.23 péntek, 19:13:18 »

Nagyon elmentünk az alap problémától.

Azzal szerintem mindenki egyet ért, hogy ha teljesen lezárjuk, az a legjobb!
Az én részemről arra próbálok valamiféle kompromisszumos megoldást találni, vagy legalábbis keresni, hogy ne kelljen 2 naponta hibakódot törölni.
Miként lehet átverni az ECU-t? Egyáltalán miért is ad hibát? Hisz az EGR ott van, a nyitását zárását nem akadályozza semmi, nyugodtan dolgozhat.  vigyor3
mert az eu4-től felfelé nem csak a pozícióját ellenőrzi a potival,hanem a szoftver is figyeli a nyitott állapotnál a nyomás,és hőmérsékletváltozást.
Gyakorlatilag 3 ponton ellenőrzi a működését,amit 1enlőre képtelenség átverni.Nem is érdemes kinlódni vele.
Sokaknak van már okostelója,amire csak 1 BT-modulos  elm-el lehet akár menet közben hibát törölni.9-10 e ft.De ha ez nem is kommunikálna a 4esssel,akkor egy kódszkenner is faja,ami Trekx-nek van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 179 180 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 192 193 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.