Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 08:17:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 189 190 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 200 201 202 203 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12020318 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
tru64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #9750 Dátum: 2012.06.09 szombat, 20:11:41 »

Sziasztok,

MK4-es Hypnotic Silver Mondeon lehúztam a bal hátsó kilincset egy szűk 90 fokos feljáróban. Ki kellene cserélnem a kilincset vagy leszerelem és lefújatom. Ha újat veszek azt is valószínűleg kell majd fújni. Valaki tudja, milyen módon kell leszerelni a kilincset? Tud valaki ajánlani kilincs lelőhelyet?

Köszönöm előre is.
Naplózva

2009 Ford Mondeo 1.8 Tdci 125hp Econetic 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9751 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 13:32:18 »

Azt hiszem  fejvakaras kezdek rájönni, hogyan működik az üzemanyagszint jelzőnk.
Reggel elindultam kb negyed tankkal.
1km után megálltam pályamatricát venni.
Elindultam, de lefulladtam. Újraindítottam majd jöttem tovább.
Na az újraindítás után kiírta, hogy 35km van hátra, s az üaszint jelző kb 0-ra állt.
Jöttem, jöttem. Elindult a megtehető km felfelé, s az üa szint is. Olyan 180km megtehetőnél volt a mutatóm kb negyednél.
Innen a hátralévő még ment felfelé, de az üaszint már nem, az negyeden maradt.
Jöttem az elindulástól számított 65km-t, amikor a célhoz értem, akkor volt a megtehető 250km.
Szóval sztem az üaszintjelző az az üa szintet mutatja ÉS ha az előzetesen kalkulált megtehető km az adott tankkal megtehető kmhez nézve arányaiban kevesebb, mint arányaiban az üaszint, akkor azzal a szintjelző korrigál (kevesebbet mutat a valós szintnél).
Gondolom az kavart be neki, hogy az elindulás-lefulladás az neki egy olyan elindulás-leállás ciklus volt, ami alatt a pill fogyi végig kb az egekben volt (55l/100km), mert ugye el akartam indulni, de nem sikerült.
Smiley
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9752 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 13:33:42 »

Jó reggelt,

Az elmúlt időben annyi JB-s lökösös autó lett ide belinkelve, arra gondoltam lekéne cserélnem őket ilyenekre.
Az lenne a kérdésem, hogy mekkora beruházást igényel ennek cseréje?
Annyi, hogy levehetőhorog van a kocsin, tehát olyan kéne hátulra. Illetve az alsó hűtőmaszk is csere ilyenkor? Egy kipuffos verziós kéne nekem.
Hol tudok én ilyet beszerezni jó árasítva?

Ahhoz kell küszöb is, mert amúgy furán néz ki.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9753 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 21:33:17 »

Ahhoz kell küszöb is, mert amúgy furán néz ki.


Ja,ja, meg előre is fel kellene rakatni... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #9754 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 22:07:49 »

Elöl-hátul csere lesz, de néztem a küszöböt az felejtős, ott már komolyabb kasznis munkákat igényel, annyit nem ér.
Legalábbis remélem, hogy nem csak valami sufni tunningos megoldással oldja meg a Ford és felpattintható a küszöb  nyes
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9755 Dátum: 2012.06.12 kedd, 09:16:46 »

Elöl-hátul csere lesz, de néztem a küszöböt az felejtős, ott már komolyabb kasznis munkákat igényel, annyit nem ér.
Legalábbis remélem, hogy nem csak valami sufni tunningos megoldással oldja meg a Ford és felpattintható a küszöb  nyes

Hát a küszöbhöz nem kell semmi komolyabb karosszériás munka. És nem kell pattintani sem. Egy két csavarral fel lehet rögzíteni a tartó konzolokat, ja és fel kell ragasztani...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #9756 Dátum: 2012.06.12 kedd, 10:42:30 »

Simán a gyári küszöbre lehet szerelni?
Én naív azt hittem valami komolyabb megoldással állok szemben.  nyes
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9757 Dátum: 2012.06.12 kedd, 10:45:53 »

Simán a gyári küszöbre lehet szerelni?
Én naív azt hittem valami komolyabb megoldással állok szemben.  nyes

Simán. Mire gondoltál?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
silboy
Vendég
« Új hozzászólás #9758 Dátum: 2012.06.12 kedd, 15:29:31 »

Használt Mondeo MK4 2.0 TDCI vásárlásánál mire érdemes odafigyelni amiből kiderülhet valami komolyabb hiba?
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #9759 Dátum: 2012.06.12 kedd, 16:59:32 »

Simán. Mire gondoltál?

Hát valami bonyolultabb kivitelezésre.
Van erről valahol video, vagy folyamatban készült képek esetleg?
Rápillanatanék, ohgy mégis mi a szitu.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9760 Dátum: 2012.06.13 szerda, 14:21:57 »

Ja,ja, meg előre is fel kellene rakatni... vigyor3

Smiley
Ja, akartam írni, hogy vannak egyesek, akik az ingyé' kapott, picitvágott első JB lököst sem teszik fel, csak a padlásra...
Cheesy
Szóval?
JObban mutat szted még mindig a padláson, mitn az autón?  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9761 Dátum: 2012.06.13 szerda, 16:36:36 »

Smiley
Ja, akartam írni, hogy vannak egyesek, akik az ingyé' kapott, picitvágott első JB lököst sem teszik fel, csak a padlásra...
Cheesy
Szóval?
JObban mutat szted még mindig a padláson, mitn az autón?  vigyor3

A lassú munkához idő kell  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #9762 Dátum: 2012.06.13 szerda, 18:53:36 »

Használt Mondeo MK4 2.0 TDCI vásárlásánál mire érdemes odafigyelni amiből kiderülhet valami komolyabb hiba?

vidd el atvizsgaltatni szakszervizbe, mert megeri azt a 15 ezret hogy ne erjen meglepetes!
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9763 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 16:52:09 »

"gyárias" tolatóradar utólag pótolható vagy felejtős és inkább valami univerzális?
Most ezt kerülgetem:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_163le_facelift_bor_led_17alu-5872808

Már faceliftes, még garanciális meg minden. Sajnos adatbázisban nincs info róla, így sem megerősíteni sem cáfolni nem sikerült a 19e km-t. Nekem mondjuk a betétek kopottabbnak, a hátsó tárcsa pedig érzésre vállasabbnak tűnik, mint ahogy laikusként ennyi km után elvárnám. WF0GXXGBBGBL20818 a hívójele.

Vélemény?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #9764 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 18:25:07 »

Szép autó Smiley A gyári tolatóradart szerintem nem egyszerű utólag pótolni, úgyhogy én inkább univerzálisat javasolnék. Amit így képek alapján látok, és fura, az a 7. képen az anyósülés biztonsági öve. Mintha nem menne vissza rendesen, pedig így ránézésre nincs megcsavarodva. (illetve a hátsó szivargyújtó csatlakozóról hiányzik a kupak  Grin)
Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9765 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 19:07:18 »

"gyárias" tolatóradar utólag pótolható vagy felejtős és inkább valami univerzális?
Most ezt kerülgetem:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_163le_facelift_bor_led_17alu-5872808

Már faceliftes, még garanciális meg minden. Sajnos adatbázisban nincs info róla, így sem megerősíteni sem cáfolni nem sikerült a 19e km-t. Nekem mondjuk a betétek kopottabbnak, a hátsó tárcsa pedig érzésre vállasabbnak tűnik, mint ahogy laikusként ennyi km után elvárnám. WF0GXXGBBGBL20818 a hívójele.

Vélemény?

Nekem tetszik. Egy kicsit a xenont hiányolom, de hát nem lehet mindent... mekkora az a váll a féktárcsán?
Ha javarészt városban használták, az teljesen más, mintha pl autópályás lenne. Gondolom, Stealt verdáján nincs nagy váll.
Ő inkább a gázt nyomja, nem a féket  vigyor3 Tetszik ez a bőr/velúr kombináció, szvsz ez jobb, mint a sima bőr (nem repedezik).
Nincs benne navi, de tán jobb is így, mert azt a térképet úgysem frissítik olyan rendszeresen, mint mondjuk igóéknál, akkor meg
csak nézegessem a régi térképet? Pár év alatt eléggé megváltozik az úthálózat (pl rengeteg körforgalmat építenek).
A szín gyönyörű  vigyor3 cserébe nehéz tisztán tartani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9766 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 20:45:06 »

Nekem tetszik. Egy kicsit a xenont hiányolom, de hát nem lehet mindent... mekkora az a váll a féktárcsán?
Ha javarészt városban használták, az teljesen más, mintha pl autópályás lenne. Gondolom, Stealt verdáján nincs nagy váll.
Ő inkább a gázt nyomja, nem a féket  vigyor3 Tetszik ez a bőr/velúr kombináció, szvsz ez jobb, mint a sima bőr (nem repedezik).
Nincs benne navi, de tán jobb is így, mert azt a térképet úgysem frissítik olyan rendszeresen, mint mondjuk igóéknál, akkor meg
csak nézegessem a régi térképet? Pár év alatt eléggé megváltozik az úthálózat (pl rengeteg körforgalmat építenek).
A szín gyönyörű  vigyor3 cserébe nehéz tisztán tartani.


Hát igen, a színe azonnal megfogott, pedig a fekete kombit mentem megnézni.
A kárpit bőr+szövet, és nem velúr sajnos. A navi hiánya nem baj, pont amiatt amit írtál. Hiába szép, ha pontatlan.
Nehéz megmondani, mennyire vállas a hátsó tárcsa, de kb. annyira mint most az én 40 ezret futott elsőim. A hátsóimat nem is tudom mikor cseréltem, ha egyáltalán cseréltem, de azok max feleannyira vállasak mint ez.
A kereskedő magyarázta, hogy fel szokták szabályozni a tárcsákat, mert az állásban riozsdásodás miatt esetleg ráz. No comment. Az első nem is volt vállas, hogy emiatt-e nem tudom.
A gumik viszont gyárinak és nagyon jó állapotűnak tűntek. Szóval ki tudja.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9767 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 21:00:22 »

"gyárias" tolatóradar utólag pótolható vagy felejtős és inkább valami univerzális?
Most ezt kerülgetem:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_163le_facelift_bor_led_17alu-5872808

Már faceliftes, még garanciális meg minden. Sajnos adatbázisban nincs info róla, így sem megerősíteni sem cáfolni nem sikerült a 19e km-t. Nekem mondjuk a betétek kopottabbnak, a hátsó tárcsa pedig érzésre vállasabbnak tűnik, mint ahogy laikusként ennyi km után elvárnám. WF0GXXGBBGBL20818 a hívójele.

Vélemény?

Szép autó.  eljen

"Már faceliftes, még garanciális meg minden. Sajnos adatbázisban nincs info róla, így sem megerősíteni sem cáfolni nem sikerült a 19e km-t."
Ezt nem értem. Nem volt még kötelező szervízen? Megvették mentek vele 19e-et és kész, oszt betolták, hogy mégse kell?
(Márkakereskedésről sem esik nehezemre elképzelni egy visszatekerést, de remélem, hogy ilyenről itt szó sincs.)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9768 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 21:01:57 »

Az Mk4-ben a középső könyöklő (elöl) már mozgatható előre-hátra, vagy fix, mint az elődeinél?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9769 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 21:37:02 »

Az Mk4-ben a középső könyöklő (elöl) már mozgatható előre-hátra, vagy fix, mint az elődeinél?
Nálam fix, szerintem faceliftben is.

Ua. mint mk3-ban.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9770 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 21:39:34 »

Nálam fix, szerintem faceliftben is.

Ua. mint mk3-ban.

Hány év kell még ehhez, vajon.....  szomoru1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9771 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 23:17:37 »

Hát igen, a színe azonnal megfogott, pedig a fekete kombit mentem megnézni.
A kárpit bőr+szövet, és nem velúr sajnos. A navi hiánya nem baj, pont amiatt amit írtál. Hiába szép, ha pontatlan.
Nehéz megmondani, mennyire vállas a hátsó tárcsa, de kb. annyira mint most az én 40 ezret futott elsőim. A hátsóimat nem is tudom mikor cseréltem, ha egyáltalán cseréltem, de azok max feleannyira vállasak mint ez.
A kereskedő magyarázta, hogy fel szokták szabályozni a tárcsákat, mert az állásban riozsdásodás miatt esetleg ráz. No comment. Az első nem is volt vállas, hogy emiatt-e nem tudom.
A gumik viszont gyárinak és nagyon jó állapotűnak tűntek. Szóval ki tudja.

Na most... ha most csinálták a kötelező szervizt (rövid i  Wink ), akkor miért nincs benne az adatbázisban? Hány kilométerenként kell vinni? 20e?
(az enyém pont ilyen sötétkék, a neve Ink blue, nekem is tetszi, ez úgymond a diplomatakék, de a fekete is jó - meg persze sok másik)
És ha nem 19e, hanem 44e van benne... akkor mi van? Persze engem is zavarna, főleg az, hogy mit kavirnyásznak mán...
Megvan a szervizkönyv? Az csak megvan... az első szervizt megcsinálták? Ez magyar autó?
Fék... szerinted leszedika keréktárcsákat, és szabályozzák? Egy frászt. Mennek vele egy kört, és a rozsda huss... ettől nem fog rázni. Az felületi, nudli az egész.
Gumi... ha 19e. Ebből lement mondjuk 12e-et nyárival, meg a többit télivel... a 12e-et futott gumma szinte mint az új.
Anno a jobban felszerelteket mich esetleg contival szerelték (lehet, hogy a többit is). Szóval ne avon gumi legyen rajta...
19e-nél még teljesen újszagúnak kell lennie.
Első tárcsa vállassága: meg lehet mérni a vállat, annak annyinak kell lennie, mint az új (azt meg lehet tudni, hány mm). Ha nincs váll... azt szabályozták.
Nekem mondjon ki mit akar, ha az elsőt szabályozták, a hátsó vállas, ott gond van. Abban nem 20e van.
Az enyémen mostanság cseréltük az első tárcsákat, kb 140e, a hátsók gyáriak. 1-2 mm válla van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9772 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 23:19:17 »

(Márkakereskedésről sem esik nehezemre elképzelni egy visszatekerést, de remélem, hogy ilyenről itt szó sincs.)

Jaj... már miért ne tennék? Nem mondom meg, melyik márka, azt sem, hogy ott dolgozik-e az ismerősöm, de az tény, hogy nemegyszer visszatekerik, esetenként 100e+
Volt is lebukás... szóval, a fene se tudja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9773 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 23:58:08 »

Nálam fix, szerintem faceliftben is.

Ua. mint mk3-ban..
Nem mozgatható de nem is ugyanaz mint az MkIII-ban. Már két egymás felett nyitható részből áll a könyöklő.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9774 Dátum: 2012.06.15 péntek, 00:01:15 »

Nekem tetszik. Egy kicsit a xenont hiányolom, de hát nem lehet mindent... mekkora az a váll a féktárcsán?
Ha javarészt városban használták, az teljesen más, mintha pl autópályás lenne. Gondolom, Stealt verdáján nincs nagy váll.
Ő inkább a gázt nyomja, nem a féket  vigyor3 Tetszik ez a bőr/velúr kombináció, szvsz ez jobb, mint a sima bőr (nem repedezik).
Nincs benne navi, de tán jobb is így, mert azt a térképet úgysem frissítik olyan rendszeresen, mint mondjuk igóéknál, akkor meg
csak nézegessem a régi térképet? Pár év alatt eléggé megváltozik az úthálózat (pl rengeteg körforgalmat építenek).
A szín gyönyörű  vigyor3 cserébe nehéz tisztán tartani.

Azért egy két autopályás satuval tudok én is olyan vállat gyártani  egy tárcsának idővel, hogy magilla gorilla is megirigyelhetné....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9775 Dátum: 2012.06.15 péntek, 10:41:20 »

Azért egy két autopályás satuval tudok én is olyan vállat gyártani  egy tárcsának idővel, hogy magilla gorilla is megirigyelhetné....

Kéne vagy párszáz ilyen fékezést rittyenteni... de akkor oda a lendület  vigyor3 ami drága kincs  Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
papione
Vendég
« Új hozzászólás #9776 Dátum: 2012.06.15 péntek, 11:17:24 »

Sziasztok!

 help

Tegnap az autó információs kijelzőjén "service oil" üzenet jelent meg, gondoltam nem lett kiütve, mivel csak 8000 ezret mentem az olajjal. Irány a szerviz ott olyat hallottam hogy rosszul lettem, kiderült, hogy az olajam némileg felhígult. Megtudtam, hogy e részecskeszűrős motorok nem szeretik a városi forgalmat, főleg ha még rövidek is.

Valami tanácsotok van e!!!???

Üdv.: papione

Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9777 Dátum: 2012.06.15 péntek, 11:35:54 »

Sziasztok!

 help

Tegnap az autó információs kijelzőjén "service oil" üzenet jelent meg, gondoltam nem lett kiütve, mivel csak 8000 ezret mentem az olajjal. Irány a szerviz ott olyat hallottam hogy rosszul lettem, kiderült, hogy az olajam némileg felhígult. Megtudtam, hogy e részecskeszűrős motorok nem szeretik a városi forgalmat, főleg ha még rövidek is.

Valami tanácsotok van e!!!???

Üdv.: papione



A szerviznek igaza van.
Ha rövid utakon használod, városban, akkor hígul az olaj (az autó nem tud passzívregenerálni (a DPF(korom)szűrőben lévő kormot elégetni), mert nem elég meleg a kipuff a rövid távok miatt -> így aktív regenerál, ami azt jelenti, hogy a kipufogási ütemben fecskendez be még 2x gázolajat, hogy megemelje a kipuff hőjét -> a befecsizett gázolaj nem 100%ban megy a kipuffba, hanem egy része lecsapódik a hengerfalon -> ezt a gyűrűk lehúzzák a motorolajba -> a gázolaj higítja a motorolajat)
A dolog még szivatósabb, mert ugye az olajmennyiségnek növekedni kellene, de mivel az autó közben „eszi” is az olajat (1dl/1000km gyári adat), ezért csak az látszik, hogy „öcsém, az én autóm nem eszi az olajat”, holott a kenés feladatát éppenséggel híg fosh látja el.
Tanács?
- költözz el vidékre (én megtettem, jó döntés volt Wink )
- ne járj városban ezzel az autóval,
- sokat autópályázz 110-140 között,
Én az 1-2. évben amíg a városi ciklusom kb 60%volt, addig 10E-enként cseréltem motorolajat. Dobálta is a serviceoilt mindig olyan 6-8E környékén…
Azóta 90% pálya, túlnyomórészt tempomat 110-120 -> kb 2 év alatt 2x aktív regenerált (meghajtottam jobban picit).
A szerencséd az, hogy nem mazdát vettél. Azok serviceoil üzenet helyett simán limpmódba kapcsolnak, legalábbis a régebbiek…
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9778 Dátum: 2012.06.15 péntek, 11:56:14 »

Kéne vagy párszáz ilyen fékezést rittyenteni... de akkor oda a lendület  vigyor3 ami drága kincs  Wink
Inkább hagyjuk, bár tegnap felbosszantott egy X5-ös. A tirpák nagyon a szokásos bomis minden áron elől akarok haladnit játszott. Nem érdekelte hogy előttem is vannak, majd ő megy akár a külsősávban illetve lekanayarodo sávban előzve is. Na nála inkább nagy kincs lehetett a lendület mert utána azért kiderült hogy mégse tud annyira sietni. Na ilyenkor azért szokott kopni a fék is rendesen. A környezettudatosság jegyében csináltam is egy 12,2 literes átlagfogyasztás 200km-es távon.  Roll Eyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9779 Dátum: 2012.06.15 péntek, 12:08:56 »

Inkább hagyjuk, bár tegnap felbosszantott egy X5-ös. A tirpák nagyon a szokásos bomis minden áron elől akarok haladnit játszott. Nem érdekelte hogy előttem is vannak, majd ő megy akár a külsősávban illetve lekanayarodo sávban előzve is. Na nála inkább nagy kincs lehetett a lendület mert utána azért kiderült hogy mégse tud annyira sietni. Na ilyenkor azért szokott kopni a fék is rendesen. A környezettudatosság jegyében csináltam is egy 12,2 literes átlagfogyasztás 200km-es távon.  Roll Eyes

Alulextrázott... azokban nincs irányjelző. A múltkor mentem egy x5 szélárnyékában (izé, sebességellenőrzők), de bár vagy 20x váltott sávot, egyszer sem jelzett.
Még jó hogy én igen, mert így a mögöttem lévő...
Múltkor egy pássszát ment előttem, és számoltam, én hányszor előzök, mire ő egyszer.... majd 20-ig jutottam. Gondolom, spórolt a villannyal.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
papione
Vendég
« Új hozzászólás #9780 Dátum: 2012.06.15 péntek, 12:10:37 »

A szerviznek igaza van.
Ha rövid utakon használod, városban, akkor hígul az olaj (az autó nem tud passzívregenerálni (a DPF(korom)szűrőben lévő kormot elégetni), mert nem elég meleg a kipuff a rövid távok miatt -> így aktív regenerál, ami azt jelenti, hogy a kipufogási ütemben fecskendez be még 2x gázolajat, hogy megemelje a kipuff hőjét -> a befecsizett gázolaj nem 100%ban megy a kipuffba, hanem egy része lecsapódik a hengerfalon -> ezt a gyűrűk lehúzzák a motorolajba -> a gázolaj higítja a motorolajat)
A dolog még szivatósabb, mert ugye az olajmennyiségnek növekedni kellene, de mivel az autó közben „eszi” is az olajat (1dl/1000km gyári adat), ezért csak az látszik, hogy „öcsém, az én autóm nem eszi az olajat”, holott a kenés feladatát éppenséggel híg fosh látja el.
Tanács?
- költözz el vidékre (én megtettem, jó döntés volt Wink )
- ne járj városban ezzel az autóval,
- sokat autópályázz 110-140 között,
Én az 1-2. évben amíg a városi ciklusom kb 60%volt, addig 10E-enként cseréltem motorolajat. Dobálta is a serviceoilt mindig olyan 6-8E környékén…
Azóta 90% pálya, túlnyomórészt tempomat 110-120 -> kb 2 év alatt 2x aktív regenerált (meghajtottam jobban picit).
A szerencséd az, hogy nem mazdát vettél. Azok serviceoil üzenet helyett simán limpmódba kapcsolnak, legalábbis a régebbiek…


Köszönöm a gyors választ!

Kertvárosban lakunk közel a városhoz, autópályát csak átívelem.  szomoru1

Valami más? Hol tankoljak, milyen olajat használjak, hogy járjak (magasabb fordulat, vagy dinamikusan) ilyesmi, vagy ezek segítenek?

A motor honnan tudja, hogy hígult az olaj? (service oil)

Én honnan tudom hogy most éppen regenerál?

Üdv.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9781 Dátum: 2012.06.15 péntek, 12:28:52 »

Köszönöm a gyors választ!

Kertvárosban lakunk közel a városhoz, autópályát csak átívelem.  szomoru1

Valami más? Hol tankoljak, milyen olajat használjak, hogy járjak (magasabb fordulat, vagy dinamikusan) ilyesmi, vagy ezek segítenek?

A motor honnan tudja, hogy hígult az olaj? (service oil)

Én honnan tudom hogy most éppen regenerál?

Üdv.

Mindegy, hogy hol, de volán, ermobil, kombájnmellőli, stb tankolásokat skippelném.
Gyári olaj, de inkább a fullszintetikus 5w30.
Ha lassan tötyögsz nem jó, ha mészmintállat, az sem jó 2000-2500 között érdemes sztem. Hétvégenként jutalmazd magad egy kis autópályás etappal, ahol kiégeted.
Több irányból veszi az infót, hogy hígul, állítólag csinálja ciklikusan is, de én még soha nem vettem észre (decat-osok mondták).
Regen: öblösebb kipuffhang, pillfogyi az egekben, szélvédő aljától büdös jön fel, általános büdösség az autón körbe, kipufogó mellett észrevehető forróság a hűtőventillátor megy (az autó leállítása után is, ha épp egy aktív regen alatt állítod le).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9782 Dátum: 2012.06.15 péntek, 12:48:44 »

Mindegy, hogy hol, de volán, ermobil, kombájnmellőli, stb tankolásokat skippelném.
Gyári olaj, de inkább a fullszintetikus 5w30.
Ha lassan tötyögsz nem jó, ha mészmintállat, az sem jó 2000-2500 között érdemes sztem. Hétvégenként jutalmazd magad egy kis autópályás etappal, ahol kiégeted.
Több irányból veszi az infót, hogy hígul, állítólag csinálja ciklikusan is, de én még soha nem vettem észre (decat-osok mondták).
Regen: öblösebb kipuffhang, pillfogyi az egekben, szélvédő aljától büdös jön fel, általános büdösség az autón körbe, kipufogó mellett észrevehető forróság a hűtőventillátor megy (az autó leállítása után is, ha épp egy aktív regen alatt állítod le).
Én elsősorban autopályán használom (mások szerint dinamikusan). Eddig vagy 3x vettem észre hogy regenerál. nem is tetszett mert a visszapilantóban jó nagy füstpamacsot látni egy telitalpas gáz közben az azért szerintem elég égő. Majd ugy nézett ki az auto mintha egy xarrá tuningoltattam volna. Igaz a füst ilynekor nem fekete hanem kék, de ettől még egy laikus azt gondolja hogy na ez is csak egy xar tuning izé. Ha nem talpalja le az ember akkor nem látszik a füst. De nem igazán venni észer hoyg mikor regenerál.
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #9783 Dátum: 2012.06.15 péntek, 13:04:18 »

Mindegy, hogy hol, de volán, ermobil, kombájnmellőli, stb tankolásokat skippelném.
Gyári olaj, de inkább a fullszintetikus 5w30.
Ha lassan tötyögsz nem jó, ha mészmintállat, az sem jó 2000-2500 között érdemes sztem. Hétvégenként jutalmazd magad egy kis autópályás etappal, ahol kiégeted.
Több irányból veszi az infót, hogy hígul, állítólag csinálja ciklikusan is, de én még soha nem vettem észre (decat-osok mondták).
Regen: öblösebb kipuffhang, pillfogyi az egekben, szélvédő aljától büdös jön fel, általános büdösség az autón körbe, kipufogó mellett észrevehető forróság a hűtőventillátor megy (az autó leállítása után is, ha épp egy aktív regen alatt állítod le).


Köszönöm!

Már tudom, hogy teszt hónapot következnek.

Ja igen: service oil üzenettel mennyit járhatok?

Üdv.

Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #9784 Dátum: 2012.06.15 péntek, 13:48:14 »

Ez érdekes, nálam most 12 ezer van az olajban, és mint írtam múlt héten bedobta a service oil üzenetet. Az autó minden nap használva van, autópálya hetente, vagy hetente többször Miskolc-Bp. 145 km/h. Ennek ellenére mégis hamarabb dobná 8 ezerrel, hogy kínja van?
Melóba ezzel járok ami napi 15 km oda és vissza.
Eddig még soha nem láttam ezt az üzit, de ha így van akkor le is cserélem az olajat.
Nekem nagyon ritkán regenerál, de csinált már olyat, hogy regen, aztán autó leállít, 2 óra múlva elindultunk és újra regen Smiley, ráadásul úgy, hogy előtte értem haza Miskolcról, hmmm, nem értem, de nem is kell értenem. Biztos ő tudja mit is akar és mit csinál.
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #9785 Dátum: 2012.06.15 péntek, 14:08:34 »

Ez érdekes, nálam most 12 ezer van az olajban, és mint írtam múlt héten bedobta a service oil üzenetet. Az autó minden nap használva van, autópálya hetente, vagy hetente többször Miskolc-Bp. 145 km/h. Ennek ellenére mégis hamarabb dobná 8 ezerrel, hogy kínja van?
Melóba ezzel járok ami napi 15 km oda és vissza.
Eddig még soha nem láttam ezt az üzit, de ha így van akkor le is cserélem az olajat.
Nekem nagyon ritkán regenerál, de csinált már olyat, hogy regen, aztán autó leállít, 2 óra múlva elindultunk és újra regen Smiley, ráadásul úgy, hogy előtte értem haza Miskolcról, hmmm, nem értem, de nem is kell értenem. Biztos ő tudja mit is akar és mit csinál.


Neked is köszönöm az infókat!

Mindig ugyanolyan motorolajat kapott?
Hol tankolsz általában?
Ha valamit változtattál vagy máshogy csináltál, írd meg!
(csak próbálom kiszűrni melyek lehetnek az okok)

Üdv.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #9786 Dátum: 2012.06.15 péntek, 15:00:51 »

Én mindig a gyári Ford-ot teszem bele, biztos van jobb nála de bajom nincs vele, eddig nem volt.
Mol, Ömv, néha Shell-nél tankolok.
Én nem változtattam semmit, soha, tankolok aztán megyek, aztán ha kéri a naftát újra tankolok és megyek  nyes
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #9787 Dátum: 2012.06.15 péntek, 15:12:11 »

Én mindig a gyári Ford-ot teszem bele, biztos van jobb nála de bajom nincs vele, eddig nem volt.
Mol, Ömv, néha Shell-nél tankolok.
Én nem változtattam semmit, soha, tankolok aztán megyek, aztán ha kéri a naftát újra tankolok és megyek  nyes

Hisz máshogy nem megy vigyor3

Nafta kilőve!

Régebben tankoltam a német OIL nevű hálózat kútján
Őrült WV Passat-os barátaim említették, eltűnt a füst mióta ott tankolnak, kipróbálom majd.

Üdv.
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #9788 Dátum: 2012.06.15 péntek, 15:13:53 »

Hali!

Hallottatok részecskeszűrő eltávolítási lehetőségről???

Káros ill. hasznos hatása van szerinted?

Üdv.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9789 Dátum: 2012.06.15 péntek, 15:34:37 »

Hali!

Hallottatok részecskeszűrő eltávolítási lehetőségről???

Káros ill. hasznos hatása van szerinted?

Üdv.

Hallottam.
Hasznos hatása van.
Ált 2 esetben szedik ki.
- megveszed a használt kocsit, DPF tönkremegy -> rájössz, hogy több a csere, mint az autó értéke,
- tuningnál.
Csippelt autónál jön ki jobban az előnye (viszont egyeztettem már csippesekkel, s figyelmeztettek, hogy ne mindenáron könnyítsem ki egyébként a kipufogót (hátsó dob eltávolítása azaz full straightpipe), mert a nyomatékom el fog tűnni, ergo kell a fojtás vmennyire)
Kivágott DPF-es csippelt 2.2 Mondira mondta egy angol gyerek, hogy ha odalép neki, akkor olyan öööööö várjál csak, megpróbálom pontosan magyarra fordítani: „húbhazdmeg” érzése van.
Állítólag nem füstöl neki, még akkor sem, ha nyomja neki.
Az irtás lépései:
- kiveszik a DPF-et, csővel átütik, irány vissza,
- ennél profibb megoldás DPF helyettesító közdarab hegesztetése egy kipufogóssal (így ha kell a DPF, visszarakhatod), (MO-i műszakin így még átmegy, külföldi műszakin már bukik a dedpf)
- az igazi profi meló amikor az autó sw-éből is kiírják (érdemes a csippeléssel együtt csináltatni a mennyiségi kedvezmény miatt Wink ) (vki írta régebben, hogy kiszedték neki fizikailag, de mivel a sw-ben bent maradt ezért néha ciklikusan regenerált, s ilyenkor az autó füstbe borított mindent…)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
papione
Vendég
« Új hozzászólás #9790 Dátum: 2012.06.15 péntek, 15:49:46 »

Hallottam.
Hasznos hatása van.
Ált 2 esetben szedik ki.
- megveszed a használt kocsit, DPF tönkremegy -> rájössz, hogy több a csere, mint az autó értéke,
- tuningnál.
Csippelt autónál jön ki jobban az előnye (viszont egyeztettem már csippesekkel, s figyelmeztettek, hogy ne mindenáron könnyítsem ki egyébként a kipufogót (hátsó dob eltávolítása azaz full straightpipe), mert a nyomatékom el fog tűnni, ergo kell a fojtás vmennyire)
Kivágott DPF-es csippelt 2.2 Mondira mondta egy angol gyerek, hogy ha odalép neki, akkor olyan öööööö várjál csak, megpróbálom pontosan magyarra fordítani: „húbhazdmeg” érzése van.
Állítólag nem füstöl neki, még akkor sem, ha nyomja neki.
Az irtás lépései:
- kiveszik a DPF-et, csővel átütik, irány vissza,
- ennél profibb megoldás DPF helyettesító közdarab hegesztetése egy kipufogóssal (így ha kell a DPF, visszarakhatod), (MO-i műszakin így még átmegy, külföldi műszakin már bukik a dedpf)
- az igazi profi meló amikor az autó sw-éből is kiírják (érdemes a csippeléssel együtt csináltatni a mennyiségi kedvezmény miatt Wink ) (vki írta régebben, hogy kiszedték neki fizikailag, de mivel a sw-ben bent maradt ezért néha ciklikusan regenerált, s ilyenkor az autó füstbe borított mindent…)


Ez szimpi, olcsóbb mint a sűrű olajcsere!

Utánajárok itt Szegeden csinálja e valaki!

Köszi!

Üdv.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9791 Dátum: 2012.06.15 péntek, 16:09:06 »

Ez szimpi, olcsóbb mint a sűrű olajcsere!

Utánajárok itt Szegeden csinálja e valaki!

Köszi!

Üdv.

Wink
látom hasonlóan gondolkodsz.
(csippelni ne felejtsd majd el)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #9792 Dátum: 2012.06.15 péntek, 20:45:41 »

Ma jöttem hazafele, s egy érdekes dolgot találtam. Bár korábban már éreztem, de most egész úton ezt csinálta, jól kivehetően:

Padló gázas gyorsításnál 5-6-ban főként hullámosan gyorsul ~100-120-tól felfele.... Értem ezalatt, hogy nem folyamatosan húz, hanem húz, majd mint ha szabályozna, majd ismét húz...teljesen szabályosan periódikusan... Fél gázzal, vagy úgy, hogy követtem a lábammal a fordulatot, gyorsulást, úgy nem érezni... Csak akkor ha padlógázzal gyorsítok. Vagy a turbónyomás vagy az üzemanyagnyomás szabályzást érzem szerintem. Sajnos diag cuccom nem volt nálam, nem tudtam megnézni az értékeket.

Üdv.: Peti

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9793 Dátum: 2012.06.16 szombat, 08:37:13 »

Ez szimpi, olcsóbb mint a sűrű olajcsere!

Utánajárok itt Szegeden csinálja e valaki!

Köszi!

Üdv.
EGR dugózással is sokat javlna sztm az autód. Borzasztóan tud füstölni, ha kapcsol az EGR csak a DPF miatt nem látod  falbav
Nekem amióta ki van kapcsolva (csati le van húzva) olyan tiszta a kipufogóm még belülről is (a végénél), mint egy komolyabb DPF-es autó pl. a propelleres.
A céges dpf-es autók kipufogói még az euro5-ös autóink is, hát mit is mondjak: feketék, kormosak sajna. A ford ezt a dpf-es dolgot még tanulja szvsz  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9794 Dátum: 2012.06.16 szombat, 08:45:18 »

Ma jöttem hazafele, s egy érdekes dolgot találtam. Bár korábban már éreztem, de most egész úton ezt csinálta, jól kivehetően:

Padló gázas gyorsításnál 5-6-ban főként hullámosan gyorsul ~100-120-tól felfele.... Értem ezalatt, hogy nem folyamatosan húz, hanem húz, majd mint ha szabályozna, majd ismét húz...teljesen szabályosan periódikusan... Fél gázzal, vagy úgy, hogy követtem a lábammal a fordulatot, gyorsulást, úgy nem érezni... Csak akkor ha padlógázzal gyorsítok. Vagy a turbónyomás vagy az üzemanyagnyomás szabályzást érzem szerintem. Sajnos diag cuccom nem volt nálam, nem tudtam megnézni az értékeket.

Üdv.: Peti


Szia Peti,
Lacinak is volt valami hasonló, de nem egészen ez. Mkintha villogott volna mellette neki az ESP.
Sztm turbónyomás lesz. Kár, hogy nincs a bluetooth-os kis diag cuccod és okos telefonnal egész jól lehet nézegetni menet közben a CR nyomással együtt.
Sztm vegyél egyet 8-10e ft maximum az e-bay-en kérdés, hogy van-e androidosod mellé.
Üdv, bb
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9795 Dátum: 2012.06.16 szombat, 09:44:47 »

EGR dugózással is sokat javlna sztm az autód. Borzasztóan tud füstölni, ha kapcsol az EGR csak a DPF miatt nem látod  falbav
Nekem amióta ki van kapcsolva (csati le van húzva) olyan tiszta a kipufogóm még belülről is (a végénél), mint egy komolyabb DPF-es autó pl. a propelleres.
A céges dpf-es autók kipufogói még az euro5-ös autóink is, hát mit is mondjak: feketék, kormosak sajna. A ford ezt a dpf-es dolgot még tanulja szvsz  szomoru1
Nekem euroV és semmi korom sincs egyik kipufogóban sem.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #9796 Dátum: 2012.06.16 szombat, 22:41:23 »

Télen kicseréltem a szélvédőt, kavicsos volt, nem is ez a lényeg. A faszi aki betette azt mondta, hogy a műanyag lapot , vagy nem tudom minek nevezzem lent a szélvédő alján, amiben azok a szűrők is vannak, nem pattintja vissza mert hideg van blablabla, nehogy eltörjön, majd náyron tegyem a helyére.
Na most ma 35 fok volt, és akármit csinálok, vissza pattintom a helyére, eltelik egy kis idő, rázkódik stb, és mindig kilazul nagyon bután néz ki, nyomkodhatom vissza megint. Sérülés nem látszik rajta, a peremek épek amiknek rögzíteniük kéne.

Mi a sz@rt csináljak vele?
Tuti valami sunyizás van, biztos vagyok benne, hogy eltört valamit a balf@asz és nem mondta meg, és ennek iszom a levét.
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #9797 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 22:23:45 »

EGR dugózással is sokat javlna sztm az autód. Borzasztóan tud füstölni, ha kapcsol az EGR csak a DPF miatt nem látod  falbav
Nekem amióta ki van kapcsolva (csati le van húzva) olyan tiszta a kipufogóm még belülről is (a végénél), mint egy komolyabb DPF-es autó pl. a propelleres.
A céges dpf-es autók kipufogói még az euro5-ös autóink is, hát mit is mondjak: feketék, kormosak sajna. A ford ezt a dpf-es dolgot még tanulja szvsz  szomoru1

Szia!

Nekem az elsődleges problémám a részecskeszűrő dugulása miatti regenerálás, mely városi forgalom miatt nem megy végig és hígul a motorolajam!
Azt mondod, hogy az EGR szelep kiiktatásával -> tisztábban jár a motor, -> nem dugul a részecskeszűrő, -> kevesebbszer indul a regenerálás, -> nem jelzi, hogy service oil?

Üdv.
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #9798 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 22:29:46 »

Sziasztok !
Ugye ez csak valami elirás lehet Huh?
2005-ben még nem volt Mo-on ilyen mk4 Mondeo ??

http://aprod.hu/hirdetes/ford-mondeo-turnier-20-tdci-trend-magyarorszagi-ID79Kj.html
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.18 hétfő, 22:58:21 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9799 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 22:46:39 »

Sziasztok !
Ugye ez csak valami elirás lehet Huh?
2005-ben még nem volt Mo-on ilyen mk2 Mondeo ??

http://aprod.hu/hirdetes/ford-mondeo-turnier-20-tdci-trend-magyarorszagi-ID79Kj.html

Ilyen MkIV nem lehetett 2005-ben. 2007 elején jött ki.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 189 190 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 200 201 202 203 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.