Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 15:52:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
191
192
193
194
195
196
197
[
198
]
199
200
201
202
203
204
205
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13336246 alkalommal)
Petya
és 15 vendég van a témában
Feri73
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9850 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 09:47:19 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.25 hétfő, 09:40:41
Lehet, hogy valamelyik kapcsoló (fék, kuplung) kontakthibás.
Mit tegyek??? Kezdjem el megtisztogatni a csatlakozókat???
Naplózva
Ford S-Max 2014 Titanium 2.0 TDCI 163LE
Ford Mondeo IV 2008 Ghia 1.6 125LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9851 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 09:52:41 »
Idézetet írta: Feri73 - 2012.06.25 hétfő, 09:16:30
A tempomat készenléti gombját megnyomva nem minden esetben kapcsol be!
Teljesen véletlenszerűen üzemel! Ha sikerül aktíválni a rendszert, akkor tökéletesen működik, de van hogy kikapcsolás után nem lehet újra készenléti üzembe helyezni.
Még viszonylag keveset mentem vele, ezért nem tudom semmilyen eseményhez kötni a dolgot. Hol jó, hol meg nem!?!
Nem az Off gombbal kapcsolod le? Mert utána nem elég a + vagy -, illetve "res" gombokat nyomgatni, először kell az ON gomb és utána működnek ismét.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Feri73
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9852 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 10:03:44 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.06.25 hétfő, 09:52:41
Nem az Off gombbal kapcsolod le? Mert utána nem elég a + vagy -, illetve "res" gombokat nyomgatni, először kell az ON gomb és utána működnek ismét.
Igen, ezt vágom! Kiolvastam a kezelési könyvecskét!
Sajnos amikor mekkmakacsolja magát, akkor mindegy neki mit, és milyen sorrendben nyomok, nem megy!
Naplózva
Ford S-Max 2014 Titanium 2.0 TDCI 163LE
Ford Mondeo IV 2008 Ghia 1.6 125LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9853 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 10:11:59 »
Idézetet írta: Feri73 - 2012.06.25 hétfő, 10:03:44
Igen, ezt vágom! Kiolvastam a kezelési könyvecskét!
Sajnos amikor mekkmakacsolja magát, akkor mindegy neki mit, és milyen sorrendben nyomok, nem megy!
Akkor a marad a csatik szét-össze dugdosása...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9854 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 10:21:46 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.06.19 kedd, 09:21:03
Örülj neki. Igaz nálunk nincs 2,2-es csak sima 2,0-ás, de kormosak kívülről is. Mi lehet belül
A 120 ezret futott céges 6 hengeres propelleresnek meg olyan a kipufogója mintha új lenne
Ez egy 640d kipuffja...
http://totalcar.hu/tesztek/2012/06/25/masszazs_van/2/#gallery_3061084
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.25 hétfő, 10:24:44 írta Balogh Tomi
»
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9855 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 10:29:00 »
Idézetet írta: Feri73 - 2012.06.25 hétfő, 09:16:30
A tempomat készenléti gombját megnyomva nem minden esetben kapcsol be!
Teljesen véletlenszerűen üzemel! Ha sikerül aktíválni a rendszert, akkor tökéletesen működik, de van hogy kikapcsolás után nem lehet újra készenléti üzembe helyezni.
Még viszonylag keveset mentem vele, ezért nem tudom semmilyen eseményhez kötni a dolgot. Hol jó, hol meg nem!?!
ez sajnos tipushiba.
kormanygombsor csere oldja meg.
nekem is volt ez a hiba, gombsorcsere és sw frissites óta nincs hiba.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Feri73
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9856 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 10:30:34 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.06.25 hétfő, 10:29:00
ez sajnos tipushiba.
kormanygombsor csere oldja meg.
nekem is volt ez a hiba, gombsorcsere és sw frissites óta nincs hiba.
Hozzávetőleges költségek???
Naplózva
Ford S-Max 2014 Titanium 2.0 TDCI 163LE
Ford Mondeo IV 2008 Ghia 1.6 125LE
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9857 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 11:13:14 »
Idézetet írta: Feri73 - 2012.06.25 hétfő, 10:30:34
Hozzávetőleges költségek???
nekem gariba ment.
kérdezz meg pár szervizt.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9858 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 11:22:20 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.23 szombat, 19:07:39
MK3-nál, kábé f2-től a rüki felhúzós lett (egy gyűrűt kell felhúzni).
MK4: mindegyik 6-os váltó?
enyém MK3 fl előtti és felhúzós.
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9859 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 16:56:12 »
Eza tempomatos dolog nálam is van (volt) most már lementem vele vagy 20 ezret és nem makacsolta meg magát. Viszont volt egy idő mikor állandóan szarakodott. Én nem csináltam vele semmit, mivel nem garis ezért nem akartam fizetni egy talicska pénzt gombsorra, úgy,hogy lehet nem is az a hiba. Ha kikapcsol szétnyomkodom "ON" "OFF" "RES" aztán egyszer csak kapcsol. Élhető probléma így most nálam.
Bőr:
Én nagyon szeretem, nyáron tud meleg lenni, de IR-es szélvédővel, fullra sötétített üvegekkel nem okoz gondot.
Csak fűtésem van. Télen kellemetlenebb ha -20 fokban ülök bele, de az ülésfűtés hamar teszi a dolgát, szóval tök jó!
Annyi bajom van vele, de ez az én hibám volt, hogy bent maradt egy golyóstoll anno a farzsebemben és mikor kiszálltam kilyukasztotta az ülést egy picike helyen, ezt majd javíttatom nyáron aztán hali. Remélem megtudják csinálni.
Az első ülések mivel értelemszerűen többet vannak használva látszik rajtuk a kopás, de ez van, a bőr az ilyen.
Ha hetente szét kenegetném, biztos lehetne növelni az élettartamot, de így is szép, semmi baja.
Annyi, hogy a hátsósor az újszerű, az elsők meg mondjuk a enyhén használt kategória. 184 ezer km után.
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9860 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 19:55:56 »
Idézetet írta: Feri73 - 2012.06.25 hétfő, 10:03:44
Igen, ezt vágom! Kiolvastam a kezelési könyvecskét!
Sajnos amikor mekkmakacsolja magát, akkor mindegy neki mit, és milyen sorrendben nyomok, nem megy!
Valóban többeknél van ez a probléma.
Egy évben 8-10 alkalommal nálam is előjön. Aztán elmúlik.
Ez van.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Feri73
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9861 Dátum:
2012.06.26 kedd, 20:11:02 »
Idézetet írta: zsoel - 2012.06.25 hétfő, 19:55:56
Valóban többeknél van ez a probléma.
Egy évben 8-10 alkalommal nálam is előjön. Aztán elmúlik.
Ez van.
Akkor várok, hátha nálam is csak átmeneti bosszantásról van szó!
Egy balos gombsor 28000,- pénz lenne, azt pedig most nincs kedvem kicsengetni!
Naplózva
Ford S-Max 2014 Titanium 2.0 TDCI 163LE
Ford Mondeo IV 2008 Ghia 1.6 125LE
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9862 Dátum:
2012.06.27 szerda, 07:28:49 »
Idézetet írta: Feri73 - 2012.06.26 kedd, 20:11:02
Akkor várok, hátha nálam is csak átmeneti bosszantásról van szó!
Egy balos gombsor 28000,- pénz lenne, azt pedig most nincs kedvem kicsengetni!
Sajnos ez a bosszúság nálam is megvan:) Volt már hogy fél évig tökéletes volt..aztán ismét rossz.
Jelenleg sem a legjobb:(
Nem tudom milyen hibáról lehet szó, egyáltalán lehetne-e javítani...
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9863 Dátum:
2012.06.27 szerda, 14:53:15 »
Megint nézegetek egy 2008-as Mondit.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia_executive_84.000km_magyaro.i_szervizkony-5917216
A navi és a klímavezérlő gombjain -állítólag a légfrissítő folyadék miatt - felhólyagosodott.
Lehet vajon ezeket külön cserélni?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9864 Dátum:
2012.06.27 szerda, 15:02:08 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.06.27 szerda, 14:53:15
Megint nézegetek egy 2008-as Mondit.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia_executive_84.000km_magyaro.i_szervizkony-5917216
A navi és a klímavezérlő gombjain -állítólag a légfrissítő folyadék miatt - felhólyagosodott.
Lehet vajon ezeket külön cserélni?
Nekem pont ez volt... illatosító, hólyagosodás, csere.
2e-ért szereztem egy rossz panelt. Sőt, a maradék gombokat meg Alfnak és Realhistnek adtam.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9865 Dátum:
2012.06.27 szerda, 15:16:11 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.06.27 szerda, 14:53:15
Megint nézegetek egy 2008-as Mondit.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia_executive_84.000km_magyaro.i_szervizkony-5917216
A navi és a klímavezérlő gombjain -állítólag a légfrissítő folyadék miatt - felhólyagosodott.
Lehet vajon ezeket külön cserélni?
fordéknál 11.534.- a gombsor
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9866 Dátum:
2012.06.27 szerda, 15:16:37 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.27 szerda, 15:02:08
Nekem pont ez volt... illatosító, hólyagosodás, csere.
2e-ért szereztem egy rossz panelt. Sőt, a maradék gombokat meg Alfnak és Realhistnek adtam.
Mondjuk a klímapanel egyszerűbbnek tűnik. Na de a navihoz is lehet szerinted külön szerezni gombokat? Nem is tudom, hogy az egybe van-e szerelve, mint egy hagyományos autórádió, vagy a gombpanel és a kijelző külön egység.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9867 Dátum:
2012.06.27 szerda, 15:18:15 »
Idézetet írta: wyctor - 2012.06.27 szerda, 15:16:11
fordéknál 11.534.- a gombsor
Melyik? A klímáé? Az elég baráti.
Sajnos a navi két oldalán lévő gombsoroknak is annyi.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9868 Dátum:
2012.06.27 szerda, 15:19:21 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.06.27 szerda, 15:18:15
Melyik? A klímáé? Az elég baráti.
Sajnos a navi két oldalán lévő gombsoroknak is annyi.
A navinak 35.535.-, de az már klímás gombsor is kompletten
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9869 Dátum:
2012.06.27 szerda, 16:09:00 »
Idézetet írta: wyctor - 2012.06.27 szerda, 15:19:21
A navinak 35.535.-, de az már klímás gombsor is kompletten
Ez a három egyben?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9870 Dátum:
2012.06.27 szerda, 19:20:49 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.06.27 szerda, 16:09:00
Ez a három egyben?
Igen
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
cssl
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 187
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9871 Dátum:
2012.06.27 szerda, 19:21:34 »
Tempómat nálam is akadozott. A baloldali gombsort befújtam contact spray-vel, azóta hibátlanul üzemel.
Naplózva
MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011 2.0 TDci Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9872 Dátum:
2012.06.27 szerda, 19:49:02 »
Idézetet írta: cssl - 2012.06.27 szerda, 19:21:34
Tempómat nálam is akadozott. A baloldali gombsort befújtam contact spray-vel, azóta hibátlanul üzemel.
Szétszedted, vagy csak a gombok közép befújtál?!
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
power_ford
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9873 Dátum:
2012.06.27 szerda, 23:55:07 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.27 szerda, 15:02:08
Nekem pont ez volt... illatosító, hólyagosodás, csere.
2e-ért szereztem egy rossz panelt. Sőt, a maradék gombokat meg Alfnak és Realhistnek adtam.
Megvan meg valahol ez a rossz navi? Nekem a keretje kene nagyon.
Naplózva
MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9874 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 00:41:22 »
Idézetet írta: ptodic - 2012.06.27 szerda, 23:55:07
Megvan meg valahol ez a rossz navi? Nekem a keretje kene nagyon.
Nem navi, csak klíma vezérlő. És mk3.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9875 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 08:09:35 »
Idézetet írta: wyctor - 2012.06.27 szerda, 15:19:21
A navinak 35.535.-, de az már klímás gombsor is kompletten
Köszi,
Legalább lehet kapni, és nem komplett navit kell cserélni. Ez is jó hír.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9876 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 08:18:57 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.06.27 szerda, 14:53:15
Megint nézegetek egy 2008-as Mondit.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia_executive_84.000km_magyaro.i_szervizkony-5917216
Egyéb észrevétel az autóval kapcsolatban?
Elvileg rendszeresen szervizelt, de át fogom vizsgáltatni természetesen. Felhasználói szemmel mire érdemes figyelni, ami MK4 specifikus?
A rángatás dolgot már feljegyeztem, mint ellenőrizendőt.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9877 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 09:30:57 »
Ennek a ghia-nak sincs nyitó gomb a kilincsén?
Azt szeretném valahogy megoldani magamnak, a jövőben, mert jó ez a kulcs nélküli indítás, zárás, viszont úgy, hogy nincs gomb a kilincseken tulajdonképpen semmit sem ér az egész.
Az egyik legnagyobb hibája ennek a rendszernek.
Állandóan a kulcsért kell matatni ha ki akarom nyitni. Mikor 2 gyerek lóg a nyakamon, kezemen iszonyat idegesítő tud lenni.
Ez az egyik kikötés a következő Mondeonál, csak olyat fogok venni amiben az benne van.
Valami olyasmi választ kaptam anno, hogy a krómozott kilincsbe nem lehet beletenni. Valamiért nem tudják megoldani.
De tuti nem lehetetlen, mivel van bőven olyan kilincs igaz más márkáknál ahol ez ott figyel.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9878 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 09:34:51 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.06.28 csütörtök, 08:18:57
Egyéb észrevétel az autóval kapcsolatban?
Elvileg rendszeresen szervizelt, de át fogom vizsgáltatni természetesen. Felhasználói szemmel mire érdemes figyelni, ami MK4 specifikus?
A rángatás dolgot már feljegyeztem, mint ellenőrizendőt.
Szép tényleg meg kell nézni élőben. Kéne
Amire azért figyelj:
Szervízkönyv azért nekem gyanús 3 pecsét és 84e km. Érdemes ennyi pénznél leinformálni a Petrányinál.
Amit én kipróbálnék: lendkerék teszt csattog vagy sem.
Nagyon szubjektív dolog ez a csattogó hang, de ha sokat ment pályán nem lehet még hangja (valós 157e km-est néztünk legutóbb és egyszerűen nem hallottam a lendkereket terhelésváltásnál pedig gyúrtuk a gépet rendesen), ha meg botlábú vezette az is lehet, hogy 100e kilcsit sem megy el.
Eredetinek kellene lennie a gumiknak is, ha valóban vigyázztak rá és gondolom cserélgették rajta a téli (30e km futás) nyári (50e km futás kb) gumikat vagy a nyáriaknak nagyon frisseknek kell lenniük.
Érdemes kérned egy képet a kipufogóról alulról a Janitól. Az sokat elárul még. Mennyire rozsdás a dob és a kipufogó végénél. Nem kellene rajta lennie rozsdának egyáltalán! Ez mellesleg a kép alapján koromgyűrűs (sok város vagy sok aktív regenerálás) nem a Stealt féle patyolattiszta
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9879 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 10:35:10 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.06.28 csütörtök, 09:34:51
Amire azért figyelj:
Szervízkönyv azért nekem gyanús 3 pecsét és 84e km. Érdemes ennyi pénznél leinformálni a Petrányinál.
...
Eredetinek kellene lennie a gumiknak is, ha valóban vigyázztak rá és gondolom cserélgették rajta a téli (30e km futás) nyári (50e km futás kb) gumikat vagy a nyáriaknak nagyon frisseknek kell lenniük.
Sakosnak:
Jó ötlet. Valóban, v a gyári, vagy friss új guminak kellene lennie az autón.
A kipuff korom csak annyit árul el, hogy az utolsó x kilométeren hol jártak vele. Ez még eu4-es.
A kormány kopottsága sokat nem árul el, azt cserélhetik, de a sofőr ajtajának csapódása igen.
Össze kell hasonlítani a hátsóval és a másik elsővel. Az ülés kiültsége, a két elsőt összehasonlítani.
Szőnyeg... a gyárinak még tán bírnia kellene. Az jó, hogy magyar, de azt nem értem, miért csak 3 pecsét van.
Pont 40e-nél volt a szervíz... a valóst szokás beírni: 40 352. Legalábbis, ahová én hordtam, oda így írták.
Szerintem azt ki lehet találni, kb mennyi km van az autóban.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9880 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 11:12:42 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.28 csütörtök, 10:35:10
Sakosnak:
Jó ötlet. Valóban, v a gyári, vagy friss új guminak kellene lennie az autón.
A kipuff korom csak annyit árul el, hogy az utolsó x kilométeren hol jártak vele. Ez még eu4-es.
A kormány kopottsága sokat nem árul el, azt cserélhetik, de a sofőr ajtajának csapódása igen.
Össze kell hasonlítani a hátsóval és a másik elsővel. Az ülés kiültsége, a két elsőt összehasonlítani.
Szőnyeg... a gyárinak még tán bírnia kellene. Az jó, hogy magyar, de azt nem értem, miért csak 3 pecsét van.
Pont 40e-nél volt a szervíz... a valóst szokás beírni: 40 352. Legalábbis, ahová én hordtam, oda így írták.
Szerintem azt ki lehet találni, kb mennyi km van az autóban.
Petrányinál lecsekkolva. Valóban megvoltak a 20 ezres szervizek. A 80 ezres is szeptemberben, csak ez valamiért nem lett bepecsételve. Volt rajta szélvédő és zárcsere.
Valami DPF regenerálás is, de ezt nem teljesen értem. Azt hittem adalékot töltöttek bele, de Vik szerint ezek mind adalékmentesek.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9881 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 11:25:57 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.06.28 csütörtök, 11:12:42
Petrányinál lecsekkolva. Valóban megvoltak a 20 ezres szervizek. A 80 ezres is szeptemberben, csak ez valamiért nem lett bepecsételve. Volt rajta szélvédő és zárcsere.
Valami DPF regenerálás is, de ezt nem teljesen értem. Azt hittem adalékot töltöttek bele, de Vik szerint ezek mind adalékmentesek.
után egetessel regeneral.nem kell csak gázolaj.ez azért gyanús....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9882 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 11:32:24 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.06.28 csütörtök, 11:12:42
Valami DPF regenerálás is, de ezt nem teljesen értem. Azt hittem adalékot töltöttek bele, de Vik szerint ezek mind adalékmentesek.
Számítógéppel lehet indítani kényszerregenerálást. Egyszer voltam az Üllői úton szervízben, amikor pont egy ilyen fekete tdci-t regeneráltak orrba-szájba az udvaron, mert hibakódot dobott állandóan... Ha egy ilyen művelet nem vezet eredményre, akkor dpf csere...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9883 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 11:51:36 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.06.28 csütörtök, 11:12:42
Petrányinál lecsekkolva. Valóban megvoltak a 20 ezres szervizek. A 80 ezres is szeptemberben, csak ez valamiért nem lett bepecsételve. Volt rajta szélvédő és zárcsere.
Valami DPF regenerálás is, de ezt nem teljesen értem. Azt hittem adalékot töltöttek bele, de Vik szerint ezek mind adalékmentesek.
Más márkáknál hallottam, hogy gond van, disznópörkölővel kiégetik a koromfogót. Ha már semmi sem segít.
Ugyi, a sok város miatt van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9884 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 12:40:47 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.06.28 csütörtök, 09:30:57
Azt szeretném valahogy megoldani magamnak, a jövőben, mert jó ez a kulcs nélküli indítás, zárás, viszont úgy, hogy nincs gomb a kilincseken tulajdonképpen semmit sem ér az egész.
Az egyik legnagyobb hibája ennek a rendszernek.
Állandóan a kulcsért kell matatni ha ki akarom nyitni. Mikor 2 gyerek lóg a nyakamon, kezemen iszonyat idegesítő tud lenni.
Ez az egyik kikötés a következő Mondeonál, csak olyat fogok venni amiben az benne van.
Praktikusnak praktikus, de csodákra ne számítsál. A kulcsnélküli rendszernek is van hibája. Ha valamilyne elektronikus eszköz éppen használatban van a közelében akkor az be tud zavarni neki. Pl ha van külön plusz riasztód amit deaktiválsz a nyitás előtt vagy pont mobilon hívnak akkor vagy kint maradsz vagy csak a zsebedbe nyúlsz és megnyomod a nyitógombot hogy kinyithasd az ajtót.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9885 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 19:30:02 »
stealt
Te be tudod úgy zárni kívülről a kulcs nélküli rendszerrel hogy jár a motor?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9886 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 20:29:41 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2012.06.28 csütörtök, 19:30:02
stealt
Te be tudod úgy zárni kívülről a kulcs nélküli rendszerrel hogy jár a motor?
Nem lehet, se a kilincsen lévő gombbal se a kulcsról.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9887 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 20:32:37 »
Idézetet írta: stealt - 2012.06.28 csütörtök, 20:29:41
Nem lehet, se a kilincsen lévő gombbal se a kulcsról.
vááá
reméltem h tudsz megoldást
nagyon idegesít
sokszor csak kipattanok az autóból egy percre, pl pékség, de nem akarom leállítgatni majd indítani
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9888 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 20:50:53 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2012.06.28 csütörtök, 20:32:37
vááá
reméltem h tudsz megoldást
nagyon idegesít
sokszor csak kipattanok az autóból egy percre, pl pékség, de nem akarom leállítgatni majd indítani
Így legalább nem robognak el az autóddal... nálunk alapszabály: nem hagyjuk soha ott járó motorral vagy kulccsal.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9889 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 20:57:35 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2012.06.28 csütörtök, 20:32:37
vááá
reméltem h tudsz megoldást
nagyon idegesít
sokszor csak kipattanok az autóból egy percre, pl pékség, de nem akarom leállítgatni majd indítani
Sajnos ez egy csúnya downgrade a III-ashoz képest. Ez elég hüle fícsör. Haszna semmi viszont így nem működik a távindítás se, így nincs előhűtött ülésem. Így meg főnek néha a tojások.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9890 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 21:00:11 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.28 csütörtök, 20:50:53
Így legalább nem robognak el az autóddal... nálunk alapszabály: nem hagyjuk soha ott járó motorral vagy kulccsal.
A III-asnál van távinditás. Autó pöföghet magában, mehet klima, ha valaki buzerálná az autót akkor automatikusan leáll a motor és utána jelez a riasztó. Na a teljes CAN bus miatt ez most a IV-esnél nincs.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9891 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 21:40:10 »
Idézetet írta: stealt - 2012.06.28 csütörtök, 21:00:11
A III-asnál van távinditás. Autó pöföghet magában, mehet klima, ha valaki buzerálná az autót akkor automatikusan leáll a motor és utána jelez a riasztó. Na a teljes CAN bus miatt ez most a IV-esnél nincs.
Jó, de ez nem a gyári...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9892 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 21:40:51 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.28 csütörtök, 21:40:10
Jó, de ez nem a gyári...
Dugja fel magának a gyár a downgrade fícsörét
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9893 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 21:42:48 »
Idézetet írta: stealt - 2012.06.28 csütörtök, 21:40:51
Dugja fel magának a gyár a downgrade fícsörét
Meg lehet mindent oldani a can busznál is...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9894 Dátum:
2012.06.28 csütörtök, 22:15:14 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.28 csütörtök, 20:50:53
Így legalább nem robognak el az autóddal... nálunk alapszabály: nem hagyjuk soha ott járó motorral vagy kulccsal.
ez lenne a lényeg
hogy ott tudjam hagyni az autót járó motorral, de mégis zárva
minden napi idegesítő dolog
télen azért mert hagynám addig had' melegedjen
nyáron meg had' hűljön
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9895 Dátum:
2012.06.29 péntek, 00:19:10 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2012.06.28 csütörtök, 22:15:14
ez lenne a lényeg
hogy ott tudjam hagyni az autót járó motorral, de mégis zárva
minden napi idegesítő dolog
télen azért mert hagynám addig had' melegedjen
nyáron meg had' hűljön
Ja, értem én...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9896 Dátum:
2012.06.29 péntek, 22:11:53 »
Idézetet írta: wyctor - 2012.06.27 szerda, 19:20:49
Igen
wyctor!
Tuti, hogy ezt a gombsort lehet kapni? Az eladó azt mondta, hogy nem cserélhető.
És ha igen, hol? Bármelyik márkaszervizben?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.29 péntek, 22:19:03 írta Sakos
»
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
papione
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9897 Dátum:
2012.06.30 szombat, 08:13:59 »
Sziasztok!
SERVICE OLI felirat eltűnik magától, ha kicserélem az olajat, vagy nekem kell valahol törölnöm? (MK4 2008 alap kijelzős)
Az GHIA MKII-ben egy tűvel kilehetett venni.
Üdv.
Naplózva
mbdeb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 426
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9898 Dátum:
2012.06.30 szombat, 09:07:50 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.06.29 péntek, 22:11:53
wyctor!
Tuti, hogy ezt a gombsort lehet kapni? Az eladó azt mondta, hogy nem cserélhető.
És ha igen, hol? Bármelyik márkaszervizben?
Ez még istenes is. Látnád az enyémet hogy "leolvadt".
Egyenként ki lehet ezek pattintani vagy hogy lehet cserélni. Valaki aki hozzáértő éerősítsen meg benne, hogy csak kifeszgeti az ember és nem kell szétszedni az egészet.
Köszi.
Naplózva
Olcsó minőségi tárhely honlapodnak
->
www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9899 Dátum:
2012.06.30 szombat, 09:42:30 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.06.29 péntek, 22:11:53
wyctor!
Tuti, hogy ezt a gombsort lehet kapni? Az eladó azt mondta, hogy nem cserélhető.
És ha igen, hol? Bármelyik márkaszervizben?
Igen, ez is benne van.
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Oldalak:
1
...
191
192
193
194
195
196
197
[
198
]
199
200
201
202
203
204
205
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ