Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 14:31:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
192
193
194
195
196
197
198
[
199
]
200
201
202
203
204
205
206
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13334964 alkalommal)
brughom
és 21 vendég van a témában
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9900 Dátum:
2012.06.30 szombat, 09:45:53 »
Idézetet írta: papione - 2012.06.30 szombat, 08:13:59
Sziasztok!
SERVICE OLI felirat eltűnik magától, ha kicserélem az olajat, vagy nekem kell valahol törölnöm? (MK4 2008 alap kijelzős)
Az GHIA MKII-ben egy tűvel kilehetett venni.
Üdv.
Magától nem tűnik el olajcserekor, csak ha törlődik az üzenet:
Csukd be az ajtókat
Kapcsod gyújtás II állásba
Nyomd be, majd tartsd benyomva a fék- és gázpedált 15 másodpercig
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9901 Dátum:
2012.06.30 szombat, 10:00:22 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.06.29 péntek, 22:11:53
wyctor!
Tuti, hogy ezt a gombsort lehet kapni? Az eladó azt mondta, hogy nem cserélhető.
És ha igen, hol? Bármelyik márkaszervizben?
A finis kódja 1676855
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9902 Dátum:
2012.06.30 szombat, 10:02:41 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.06.29 péntek, 22:11:53
http://kepfeltoltes.hu/120629/gombok_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Bocs kérdésért, de ez a gombsor tényleg ilyen vagy vagy csak a védő folia ilyen hólyagos rajta?
Naplózva
power_ford
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9903 Dátum:
2012.06.30 szombat, 13:17:47 »
Idézetet írta: mbdeb - 2012.06.30 szombat, 09:07:50
Ez még istenes is. Látnád az enyémet hogy "leolvadt".
Egyenként ki lehet ezek pattintani vagy hogy lehet cserélni. Valaki aki hozzáértő éerősítsen meg benne, hogy csak kifeszgeti az ember és nem kell szétszedni az egészet.
Köszi.
A folsoket tutti hogy ki lehet patintani. Eleg gusztustalan hogy igy elbasztak a gombokat es most meg 100 eurokert aruljak a kis muanyag gombokat. Egy class action per-t kene csinalni a Ford-Blaupunkt-Bosch ellen. Az ilyent garancian tul is a Ford ki kene hogy cserelje mivel tudnak a hibarol (2009-tol mas alapozot hasznalnak), csak rombolja a markaneveket. A 300 Euros (most talan 200 Euros) DVD terkepekrol amik mar az adot evben elavultak ne is beszeljunk (hiaba pl 2012, az adat rajta 2010-2011). Ha legalabb lenne video bemenet rajta.... Nekem is ilyen navim van es ki vagyok tole. Persze egyszer mar gps antennat (talpat) is kellet cserelni ami szinten egy gyari hibas alkatresz.
Naplózva
MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9904 Dátum:
2012.06.30 szombat, 15:41:27 »
Idézetet írta: wyctor - 2012.06.30 szombat, 10:00:22
A finis kódja 1676855
Köszi a választ!
A Cromax és a győri Ford márkaszerviz szerint sincs külön ilyen gombsor, de akkor rákérdezek a finis kódra.
Valószínűleg nem véletlen, hogy létezik külön ilyen gomb, mert nem egy hólyagosodhatott fel. Ha újonnan vennék autót és ilyen lenne, én tuti kivertem volna már rég a Fordból az ingyenes cserét. Így, hogy használtan veszem - ha veszem - le kell nyelni a békát.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9905 Dátum:
2012.06.30 szombat, 15:44:12 »
Idézetet írta: ptodic - 2012.06.30 szombat, 13:17:47
A 300 Euros (most talan 200 Euros) DVD terkepekrol amik mar az adot evben elavultak ne is beszeljunk (hiaba pl 2012, az adat rajta 2010-2011). Ha legalabb lenne video bemenet rajta.... Nekem is ilyen navim van es ki vagyok tole. Persze egyszer mar gps antennat (talpat) is kellet cserelni ami szinten egy gyari hibas alkatresz.
Erről a térkép, navigáció dologról mesélj légy szíves!
Mennyire férhető hozzá a frissítés, mennyire használható K-Európában a navi? Lehet, hogy jobban járok ha nincs is benne navigáció? Mert elegáns, hogy be van építve, de a használhatóságát nem lehet 5 perc alatt kipróbálni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9906 Dátum:
2012.06.30 szombat, 15:55:15 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.28 csütörtök, 10:35:10
Idézetet írta: Sakos - 2012.06.28 csütörtök, 08:18:57
Egyéb észrevétel az autóval kapcsolatban?
Elvileg rendszeresen szervizelt, de át fogom vizsgáltatni természetesen. Felhasználói szemmel mire érdemes figyelni, ami MK4 specifikus?
A rángatás dolgot már feljegyeztem, mint ellenőrizendőt.
Sakosnak:
Jó ötlet. Valóban, v a gyári, vagy friss új guminak kellene lennie az autón.
A kipuff korom csak annyit árul el, hogy az utolsó x kilométeren hol jártak vele. Ez még eu4-es.
A kormány kopottsága sokat nem árul el, azt cserélhetik, de a sofőr ajtajának csapódása igen.
Össze kell hasonlítani a hátsóval és a másik elsővel. Az ülés kiültsége, a két elsőt összehasonlítani.
Szőnyeg... a gyárinak még tán bírnia kellene. Az jó, hogy magyar, de azt nem értem, miért csak 3 pecsét van.
Pont 40e-nél volt a szervíz... a valóst szokás beírni: 40 352. Legalábbis, ahová én hordtam, oda így írták.
Szerintem azt ki lehet találni, kb mennyi km van az autóban.
Na megnéztem a járgányt.
Kívül-belül nagyon szép, ezzel nincs gond. Nekem a szaga belül elsőre fura. A bőrrel még mindig nagy gondban vagyok, hogy tényleg olyan jó-e.
Lendkerék csattogást nem hallottam leállításkor sem.
A hűtővíz szint minimum alatt van.
Elöl gyári Goodyear excellence(?) hátul valami frissebb Michelin. Mindkettő olyan 4mm. A figura elkezdett valamit magyarázni, hogy sajnos a Michelin zajos fajta stb...
A próbakörnél kiderült. Borzalmas ütemesen dübörgő zaj jött, szerintem előlről. Emberünk szerint a gumi, de én még ilyen gumit nem hallottam és a GY szerintem kifejezetten csendes fajta.
Árban sem sokat engedtek, gyakorlatilag egy 50-est plusz egy év valami garanciát.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mbdeb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 426
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9907 Dátum:
2012.06.30 szombat, 16:09:29 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.06.30 szombat, 15:44:12
Erről a térkép, navigáció dologról mesélj légy szíves!
Mennyire férhető hozzá a frissítés, mennyire használható K-Európában a navi? Lehet, hogy jobban járok ha nincs is benne navigáció? Mert elegáns, hogy be van építve, de a használhatóságát nem lehet 5 perc alatt kipróbálni.
Aki teheti kerülje a nagy navis ( NX es sorozatú akár SD-s akár DVD-s ) változatot vagy a navigáció frissítését felejtse el. ingyér gyakorlatilag 2008 -as kiadásúhoz lehet hozzáférni a Bosh-on keresztül.
A frissítés olyan 70-100 ezer között mozog attól függően, hogy e-bayes vagy magyar ford márkaszervízből van. Maga a navigáció se valami jó mert pl. direkt gps koordinátákat nem lehet bevinni. Magyarul pedig az életbe nem fog beszélni, viszont 10 méter pontossággal mondja hol kell fordulni.
Kelet európáról álmodozni lehet csak vagy külön megvenni a térképet. Pl. Románia - Ukrajna nincs benne és nem is lehet. Viszont annak ellenére hogy 2008-as a térkép kiadási dátuma meglepően jól van feldolgozva Mgyarország.
Anno én amiatt választottam a nagynavis gépet mert utálom a "tappancsos" kütyüket amik külön-külön fel lehet aggatni, de már bánom.
Sajnos 1 db tappancsot kénytelen vagyok elviselni (bal oldalon teljesen jól el lehet rakni 1-et) mert én nem fizetek 100 rugót egy térképért amikor egy IGo-t ha fizetek érte max 20-ból megvan.
Naplózva
Olcsó minőségi tárhely honlapodnak
->
www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9908 Dátum:
2012.06.30 szombat, 16:19:54 »
Idézetet írta: mbdeb - 2012.06.30 szombat, 16:09:29
Aki teheti kerülje a nagy navis ( NX es sorozatú akár SD-s akár DVD-s ) változatot vagy a navigáció frissítését felejtse el. ingyér gyakorlatilag 2008 -as kiadásúhoz lehet hozzáférni a Bosh-on keresztül.
A frissítés olyan 70-100 ezer között mozog attól függően, hogy e-bayes vagy magyar ford márkaszervízből van. Maga a navigáció se valami jó mert pl. direkt gps koordinátákat nem lehet bevinni. Magyarul pedig az életbe nem fog beszélni, viszont 10 méter pontossággal mondja hol kell fordulni.
Kelet európáról álmodozni lehet csak vagy külön megvenni a térképet. Pl. Románia - Ukrajna nincs benne és nem is lehet. Viszont annak ellenére hogy 2008-as a térkép kiadási dátuma meglepően jól van feldolgozva Mgyarország.
Anno én amiatt választottam a nagynavis gépet mert utálom a "tappancsos" kütyüket amik külön-külön fel lehet aggatni, de már bánom.
Sajnos 1 db tappancsot kénytelen vagyok elviselni (bal oldalon teljesen jól el lehet rakni 1-et) mert én nem fizetek 100 rugót egy térképért amikor egy IGo-t ha fizetek érte max 20-ból megvan.
Okosban nem lehet DVD-hez hozzájutni? Nem másolható? (Természetesen szigorúan csak biztonsági másolat céljára)
Az aktuális térkép verziót le lehet valahogy kérdezni a navin?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9909 Dátum:
2012.06.30 szombat, 16:22:40 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.06.30 szombat, 15:55:15
Elöl gyári Goodyear excellence(?) hátul valami frissebb Michelin. Mindkettő olyan 4mm. A figura elkezdett valamit magyarázni, hogy sajnos a Michelin zajos fajta stb...
A próbakörnél kiderült. Borzalmas ütemesen dübörgő zaj jött, szerintem előlről. Emberünk szerint a gumi, de én még ilyen gumit nem hallottam és a GY szerintem kifejezetten csendes fajta. Árban sem sokat engedtek, gyakorlatilag egy 50-est plusz egy év valami garanciát.
Nekem a michelin csinált olyan zúgást, hogy majdnem kicseréltük a hátsó csapágyat. Majd a következő szezonnál már nem raktuk vissza, hanem csere.
Erre megszűnt... ja, meg amikor a télit felraktam, akkor is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mbdeb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 426
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9910 Dátum:
2012.06.30 szombat, 16:25:31 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.06.30 szombat, 16:19:54
Okosban nem lehet DVD-hez hozzájutni? Nem másolható? (Természetesen szigorúan csak biztonsági másolat céljára)
Az aktuális térkép verziót le lehet valahogy kérdezni a navin?
Nem lehet. Nincs rá mód. Kiveszed a lemezt és megnézed vagy a NAV - MENU gombokat egyszerre megnyomod és akkor kiír szervíz cuccokat.
Naplózva
Olcsó minőségi tárhely honlapodnak
->
www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
power_ford
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9911 Dátum:
2012.06.30 szombat, 18:52:25 »
Idézetet írta: mbdeb - 2012.06.30 szombat, 16:09:29
Aki teheti kerülje a nagy navis ( NX es sorozatú akár SD-s akár DVD-s ) változatot vagy a navigáció frissítését felejtse el. ingyér gyakorlatilag 2008 -as kiadásúhoz lehet hozzáférni a Bosh-on keresztül.
A frissítés olyan 70-100 ezer között mozog attól függően, hogy e-bayes vagy magyar ford márkaszervízből van. Maga a navigáció se valami jó mert pl. direkt gps koordinátákat nem lehet bevinni.
Tenyleg ilyen gagyi de a frissitest ingyen el lehet vegezni. Ki kell irni egy imaget egy cd/dvd-re es elinditani. 5.3 az utolso verzio. Egy okos telefon + igo a legjobb valasztas.
Naplózva
MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
mbdeb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 426
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9912 Dátum:
2012.06.30 szombat, 19:22:27 »
Idézetet írta: ptodic - 2012.06.30 szombat, 18:52:25
Tenyleg ilyen gagyi de a frissitest ingyen el lehet vegezni. Ki kell irni egy imaget egy cd/dvd-re es elinditani. 5.3 az utolso verzio. Egy okos telefon + igo a legjobb valasztas.
Egyem a húsod, nem a navigáció software verziójáról beszéltünk hanem a térkép évjáratról amikor azt mondtuk, hogy nem lehet másolni. A navi sw verzióját a márkaszervíz ingyér megcsinálja ha kéred.
Ha te megcsinálod akkor máris jöhetsz le Debrecenbe fizetem az útiköltséget oda-vissza + még kapsz egy 20-ast is.
Naplózva
Olcsó minőségi tárhely honlapodnak
->
www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
papione
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9913 Dátum:
2012.06.30 szombat, 20:47:02 »
Idézetet írta: stealt - 2012.06.30 szombat, 09:45:53
Magától nem tűnik el olajcserekor, csak ha törlődik az üzenet:
Csukd be az ajtókat
Kapcsod gyújtás II állásba
Nyomd be, majd tartsd benyomva a fék- és gázpedált 15 másodpercig
Szia!
Sikerült!
Köszönöm
Naplózva
power_ford
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9914 Dátum:
2012.06.30 szombat, 21:32:33 »
Idézetet írta: mbdeb - 2012.06.30 szombat, 19:22:27
Egyem a húsod, nem a navigáció software verziójáról beszéltünk hanem a térkép évjáratról amikor azt mondtuk, hogy nem lehet másolni. A navi sw verzióját a márkaszervíz ingyér megcsinálja ha kéred.
Ha te megcsinálod akkor máris jöhetsz le Debrecenbe fizetem az útiköltséget oda-vissza + még kapsz egy 20-ast is.
Bocsi felreertetem. En is azt irtam hogy 200 euro a terkep es hogy sajnos nem lehet masolni. A jo hir hogy az elobb neztem ra a tomtom (volt teleatlas) oldalara es alitolag "csak" 126 fontba (kb 45.000 ft) kerul a 2012 nyugat europa. A bibi ott van hogy nem lehet toluk direktbe megvasarolni hanem a helyi ford markakereskedohoz kuld aki eladja majd neked dupla aron.
Naplózva
MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
mbdeb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 426
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9915 Dátum:
2012.07.01 vasárnap, 09:28:51 »
Idézetet írta: ptodic - 2012.06.30 szombat, 21:32:33
A bibi ott van hogy nem lehet toluk direktbe megvasarolni hanem a helyi ford markakereskedohoz kuld aki eladja majd neked dupla aron.
Hát ez az!
Naplózva
Olcsó minőségi tárhely honlapodnak
->
www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9916 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 02:00:21 »
Hali
Na megjöttünk a nayralásból. Kb 3700km volt. Holnap (vagyis majd ma
) leírok mindent, mert történtek problémák az autóval menet közben. Most megyek aludni, mert ma kb 1200km-t vezettem és majd ha leírom a gondokat, akkor ez még inkább mérvadó lesz.
üdv
Csaba
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9917 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 08:33:54 »
Én emiatt a mizéria miatt kerültem el a nagynavis felszereltésgű autókat.
Tapasztalat volt, van benne, MKIII-ban kb 50 évet van elmaradva a gyári navigáció.
Az, hogy használhatatlan az egy dolog, de még C64 kinézet is párosul mellé, szóval iszonyatosan húzza lefelé az árfolyamot
Frissíteni én úgy tudtam ,hogy hackelve szereztem kemény 7 ezer pénzért 2010es lemezt hozzá, működik is meg minden oké, de akkor is űbergagyi az egész, sajnos, és ahogy hallom ez nem is változott azóta, pedig az autó 2004es, szóval lassan 10 év telt el anélkül,hogy itt frissítés jelei mutatkozzanak.
Amúgy tényleg a legjobb megoldás egy nagy kijelzős okos teló, akit pedig zavar, hogy lógnak a cuccok a szélvédőn annak meg "aprópénzért" fejegység csere.
Jesszus mi volt ma M7en, Siófoknál (Lellén mentem fel) már a 4.-ik kamion előzte a másikat 91.5 km/h -val, szóval 2 km-en keresztül néztem a rakományát / db.
Hihetetlen ez a magyar felfogás, és, hogy miért nem büntetik komolyabban ezt a jelenséget ha már behozták ezt a szabályt.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9918 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 11:32:37 »
Hi
Lehet, hogy kellene egy élménybeszámolók topic is, vagy valami hasonló, ahol az autóval kapcsolatos élményeket lehet elmesélni.
Na a terv az volt, hogy Baia Domizia nevű kis helységben töltsünk egy hét vakációt. Szóvaé ezt az útvonalat járjuk be odafele:
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=218104109136791282420.0004c2e5cc8bfecc24098
kb 1500km. Az első nap Velence magasságáig szerettünk volna eljutni, de csak bibionéig sikerült. A második napon meg akartuk nézni san marinót, de nem volt rá idő, végül megérkeztünk a kiszemelt helyre. Útközben egyszer csak jelez a check engine. Megállok, nézem mivan, de semmi. Már kb 200km-re voltunk a kiszemelt helytől, amikor érzem, hogy nem megy a légkondi.
Riminitől lefele, az utak szarabbak mint itthon, az ország olyan koszos, szemetes, hogy az el nem tudjátok képzelni (majd rakok fel képeket). A kresz maximum irányelvként működik. Rengetegszer volt, hogy az autó áradattal együtt haladva, az 50-es táblánál 100 felett mentünk.
Check engin lámpa elaludt
Vissza a járgányhoz. Gondoltam olaszban is vannak szakik, hát elmentem egy autójavízóhoz. Persze angolul nem tudtak, így google translate-el oldottuk meg a gondokat. Azt mondták, biztos gáz hiány, szóval menjek vissza 15:30-ra (szieszta). Visszamentem, leszívták, feltöltötték, aszongya, nem gáz probléma. Jöjjek vissza másnap reggel 8-ra.
Visszamentem 8-ra, aszongya nyugodtan elmehetek, mert ez kb 3 óra lesz. Mondom neki 10 km-re van a szállásom, szóval sétálva érnék oda 3 óra múlva. Megvárom.
3 óra múlva jönnek, hogy nem tudják megjavítani, mert nem az a gondja. --> irány google translate. Na valami de-icer témát mondogat a csóka és, hogy több nap a javítása. Mondom neki, hogy nincs több napom, szóval akkor egyenlőre maradok légkopndi nélkül. Jelzem, ekkor még nem tudtam mi a gond, mert a csóka nem tudta elmondani értelmesen.
Elmentünk nápolyba. Ajánlom mindenkinek, aki úgy gondolja, hogy a budapesti közlekedés szörnyű, hogy mennyen el oda. Magyarországon az olaszokhoz képest közlekedési kúltúra van. Budapest a római forglaomhoz képest egy szellős, jól haladható, dugómentes város. Róma nápolyhoz képest ugyan ez. (majd a képek beszélnek helyettem).
Szóval araszolunk Nápolyban, izzadunk mint állat. Egysze csak látom, hogy a vízhőmérséklet kúszik felfele. Wow. félreállok. Jön a rendőr, hogy itt nem állhatok meg. Mondom neki, hogy se előbbre, se máshol nincs hely. (a pályaudvar taxi állomásán áltam
) Az őt nem érdekli. Mondom neki, hogy műszaki gond, a víz túl meleg. Válasz, ja, akkor semmi gond, várjam meg míg lehül és menjek tovább.
A levegő hőmérséklete 42C fok volt. Rásegítettem a fűtéssel és kikecmeregtünk Nápolyból.
Ekkor gondoltam valami nagyobb gáz lesz. Egy nap pihi, majd Róma felé bementünk egy FOrd márka szervízbe. 13:25-kor értem be. Elvittek a szerelőkhöz, ahol valamennyire nyomták az angolt és mondták, hogy semmi gond, megnézik, de csak 14:30 után, mert szieszta van. Wow vazze. Folyamatos szieszta, 510Ft-os üzemanyag, szemét, kosz. Szóval valyon, miért is van gondban Italy?
14:30-ra vissza. Autó szervízben. 40 perc múlva jön a szaki, hogy nagyobb a gond. A hűtőventillátor adta meg magát. Na vazze. A gond, hogy nincs ilyen alkatrészük, mert nem nagyon romlik el és pár nap mire szereznek egyet. Azonban az, 423 Euró lenne. Anyám...... Akkor inkább felejtős.
//1 pozitívum, mivek egyik szervíz sem tudta megoldani a problémát, egyik sem kért pénzt!!! -> ezt mondjuk tanulni lehetne tőlük//
Picit bementünk rómába, hátha. Ezt viszonylag jól birta a járgány, lévén kissebb volt a forgalom, de pici fűtéssel rá kellett segíteni. Kikecmeregtünk mából és a gondok miatt a drága autópályára vetettem magam. az ár, kb 2000Huf/100km/menet. Szóval a magyar pálya nem drága
Majdnem minden pályától nem messze, megy egy gyorsforgalmi út, de ezt most nem volt kedvem megkeresni. Az ingyenes és 110-el lehet menni rajta, már ahol nem annyira ***, hogy a 40 is sok.
Megyünk az autópályán, egyszer csak a GPS aszongya, hogy connection lost. Azóta sem találta meg.
Végeresmény:
kb 3700Km légkondi nélkül, 40 fokban.
Autóban front ventillátor ***, A/C gáz-...?? bánat tudja, fejegység GPS vége.
A héten megpróbálom ezeket orvosolni
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9919 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 12:46:16 »
Szerintetek ennek az autónak mi lehet a reális ára?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x_tit-s_600e_kedvezm.hitel-5606739
Szép a levezetés, hogy a tulajnak mennyi pénzre van szüksége, csak azt nem értem ennek mi köze az autó árához.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9920 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 12:49:37 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.07.02 hétfő, 12:46:16
Szerintetek ennek az autónak mi lehet a reális ára?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x_tit-s_600e_kedvezm.hitel-5606739
Szép a levezetés, hogy a tulajnak mennyi pénzre van szüksége, csak azt nem értem ennek mi köze az autó árához.
Ő forumtárs, SzJani a becsületes neve...
Kérdezd meg tőle!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9921 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 13:05:51 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.07.02 hétfő, 12:46:16
Szerintetek ennek az autónak mi lehet a reális ára?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x_tit-s_600e_kedvezm.hitel-5606739
Szép a levezetés, hogy a tulajnak mennyi pénzre van szüksége, csak azt nem értem ennek mi köze az autó árához.
Látod, ezt én sem értem...
Sajnos a sok idióta érdeklődő felesleges h*lye kérdései miatt fogalmaztam így át a hirdetést...
Az autó egyébként megmarad most már napinak, mert más projektet indítok otthon.
A hirdetést egyéb okok miatt tartom fent duplán is.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9922 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 14:09:13 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.07.02 hétfő, 12:46:16
Szerintetek ennek az autónak mi lehet a reális ára?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x_tit-s_600e_kedvezm.hitel-5606739
Szép a levezetés, hogy a tulajnak mennyi pénzre van szüksége, csak azt nem értem ennek mi köze az autó árához.
Egyébként kb fél éve vitték volna 800-ért + átvállaltak volna mindent, csak akkor még nem tudtam, hogy mit akarok és púposkodtam az 1M-ért.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
fecso71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9923 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 16:48:30 »
Sziasztok,
Olvasgattam a tempomattal kapcsolatos hozzászólásaitokat, gondoltam itt az ideje, hogy én is kipróbáljam a Balatonra menet, hogy is müxik ha már adták vele. Vagyis csak szerettem volna mivel az "on" kapcsolásakor "system stand by" felirat jelenik meg és semmi több. Kellene vmit ezután még bekapcsolnom?
Előre is köszönöm a segítségeteket...
Naplózva
2019 Mondeo Hybrid Vignale
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9924 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 16:50:11 »
Idézetet írta: fecso71 - 2012.07.02 hétfő, 16:48:30
Sziasztok,
Olvasgattam a tempomattal kapcsolatos hozzászólásaitokat, gondoltam itt az ideje, hogy én is kipróbáljam a Balatonra menet, hogy is müxik ha már adták vele. Vagyis csak szerettem volna mivel az "on" kapcsolásakor "system stand by" felirat jelenik meg és semmi több. Kellene vmit ezután még bekapcsolnom?
Előre is köszönöm a segítségeteket...
Igen!
Az "on" után a "+" vagy a "-" gombokkal aktiválod akkor tartja azt a sebességet, amivel éppen haladsz.
Aztán a + - gombokkal tudsz gyorsítani, vagy lassítani is...
Legalábbis MKIII-ban így kell!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9925 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 17:19:25 »
Idézetet írta: takiatti - 2012.07.02 hétfő, 16:50:11
Igen!
Az "on" után a "+" vagy a "-" gombokkal aktiválod akkor tartja azt a sebességet, amivel éppen haladsz.
Aztán a + - gombokkal tudsz gyorsítani, vagy lassítani is...
Legalábbis MKIII-ban így kell!
mk4-ben is.
Az on/off ki/be kapcsolja a rendszert. A CAN=cancel, vagyis ha éppen sebességet tartott, akkor tovább nem figyel rá. A RES=resume vagyis a legutoljára tartott sebességre gyorsít. +/- az éppen aktuálisan elért sebességet tartja, hosszan nyomva növeli vagy csökkenti azt.
Üdv
Csaba
Naplózva
power_ford
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9926 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 22:27:36 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.07.02 hétfő, 11:32:37
Megyünk az autópályán, egyszer csak a GPS aszongya, hogy connection lost. Azóta sem találta meg.
Jo kis kaland volt... Nagy valoszinusegel beszart a GPS antennad (talp amibe az antenna be van csavarozva a teton). Kb 10-15eft es sajat magad is ki tudod cserelni (asszem ki kell patintani a belso vilagitast es ott a csavar). Nekem is olaszorszagban szart be
Naplózva
MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9927 Dátum:
2012.07.03 kedd, 00:38:06 »
Idézetet írta: ptodic - 2012.07.02 hétfő, 22:27:36
Jo kis kaland volt... Nagy valoszinusegel beszart a GPS antennad (talp amibe az antenna be van csavarozva a teton). Kb 10-15eft es sajat magad is ki tudod cserelni (asszem ki kell patintani a belso vilagitast es ott a csavar). Nekem is olaszorszagban szart be
Ma elmentem, hogy egy másik antennával kipróbáljam. Sajna valószínűleg a szerkentyűben ment valami ki.
A másik antennával is egy-két műholdat látott, de nem működik
Naplózva
Alien
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9928 Dátum:
2012.07.03 kedd, 03:16:00 »
Sziasztok!
Megoldódni látszik a klíma problémám!
Köszönöm az ötleteket, hasznosnak bizonyultak a segítő válaszok!
Segítvén a hasonló gondokkal küszködőknek leírnám a problémát és a megoldást is.
Probléma: A klíma hűt rendesen,de ha felmelegedett motorral az autóval állunk( mondjuk a dugóban) vagy hosszabb út után beérünk a városba és a lámpáknál megállni kényszerülünk, a klíma vagy drasztikusan veszít a hatásfokából, vagy egyszerűen kikapcsol.
Megoldás: Ki kell takarítani a klímahűtőt gőzborotvával (finoman persze, vigyázva a lamellákra).
Miért ez a megoldás? Rámérettem a gáz nyomására. 22 bar volt ami nagyon magas mivel a normális 13-15 bar között van. Ez azt mutatja a gáz megfelelő mennyiségű, szivárgás nincs, viszont a túlmelegedés miatt felszökik 22-24 bar-ra. Túlmelegedés miatt kapcsol ki a rendszer, annak ellenére hogy a hűtőventilátor max fordulaton megy (olyan mint egy JumboJet ). A takarítás után a nyomás nem ment 15 bar fölé és a ventilátor sem bőgött maxon folyamatosan. Igazán szélsőséges helyzetben lett kipróbálva mert a kocsi 38 fokban állt a napon és járt a motor vagy fél órát. A klíma szuperált, szépen hűtött folyamatosan.
Most ebben a kánikulában biztosan igen bosszantó hiba ez. Remélem ha valaki küzd ilyen gonddal tudtam segíteni, illetve talán spórolhat néhány ezrest mert nem tudják megvezetni. Nekem 3 ezresembe került a mutatvány és 1 órába.
Üdv mindenkinek !!!
Naplózva
fecso71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9929 Dátum:
2012.07.03 kedd, 08:35:21 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.07.02 hétfő, 17:19:25
mk4-ben is.
Az on/off ki/be kapcsolja a rendszert. A CAN=cancel, vagyis ha éppen sebességet tartott, akkor tovább nem figyel rá. A RES=resume vagyis a legutoljára tartott sebességre gyorsít. +/- az éppen aktuálisan elért sebességet tartja, hosszan nyomva növeli vagy csökkenti azt.
Üdv
Csaba
Köszönöm a segítségeteket!!!
Naplózva
2019 Mondeo Hybrid Vignale
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9930 Dátum:
2012.07.03 kedd, 15:14:32 »
Idézetet írta: Alien - 2012.07.03 kedd, 03:16:00
Sziasztok!
Megoldódni látszik a klíma problémám!
Köszönöm az ötleteket, hasznosnak bizonyultak a segítő válaszok!
Segítvén a hasonló gondokkal küszködőknek leírnám a problémát és a megoldást is.
Probléma: A klíma hűt rendesen,de ha felmelegedett motorral az autóval állunk( mondjuk a dugóban) vagy hosszabb út után beérünk a városba és a lámpáknál megállni kényszerülünk, a klíma vagy drasztikusan veszít a hatásfokából, vagy egyszerűen kikapcsol.
Megoldás: Ki kell takarítani a klímahűtőt gőzborotvával (finoman persze, vigyázva a lamellákra).
Miért ez a megoldás? Rámérettem a gáz nyomására. 22 bar volt ami nagyon magas mivel a normális 13-15 bar között van. Ez azt mutatja a gáz megfelelő mennyiségű, szivárgás nincs, viszont a túlmelegedés miatt felszökik 22-24 bar-ra. Túlmelegedés miatt kapcsol ki a rendszer, annak ellenére hogy a hűtőventilátor max fordulaton megy (olyan mint egy JumboJet ). A takarítás után a nyomás nem ment 15 bar fölé és a ventilátor sem bőgött maxon folyamatosan. Igazán szélsőséges helyzetben lett kipróbálva mert a kocsi 38 fokban állt a napon és járt a motor vagy fél órát. A klíma szuperált, szépen hűtött folyamatosan.
Most ebben a kánikulában biztosan igen bosszantó hiba ez. Remélem ha valaki küzd ilyen gonddal tudtam segíteni, illetve talán spórolhat néhány ezrest mert nem tudják megvezetni. Nekem 3 ezresembe került a mutatvány és 1 órába.
Üdv mindenkinek !!!
Mennyire macerás hozzáférni a klímahűtőhöz, hogy adjak neki magasnyomásúval?
A hűtőrácson bedugdosva a mosót oldottátok meg?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9931 Dátum:
2012.07.03 kedd, 15:50:06 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.07.03 kedd, 15:14:32
Mennyire macerás hozzáférni a klímahűtőhöz, hogy adjak neki magasnyomásúval?
A hűtőrácson bedugdosva a mosót oldottátok meg?
Egyszer meg azt hallottam, hogy egy ilyen mosás tette tönkre... Na most legyen okos az ember...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9932 Dátum:
2012.07.03 kedd, 17:10:09 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.07.03 kedd, 15:50:06
Egyszer meg azt hallottam, hogy egy ilyen mosás tette tönkre... Na most legyen okos az ember...
Arra kell vigyázni, hogy a vízsugár pontosan szemből vagy alulról-felülről szögben érje a lamellákat. Ha oldalról kapja a sugarat, az azonnal elhajlítja.
Tehát felülnézetből a mosó szára mindig legyen merőleges a hűtőre, akkor nem lesz baj. Remélem érthető, na.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ghihorz
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9933 Dátum:
2012.07.03 kedd, 17:54:50 »
Sziasztok ! Új fórumozóként kérek segítséget. A Mondeo DVD Navi 2008-as változatához keresek magyar nyelvű kézikönyvet, és csak 2007-eset találtam. A német változatom száma: Teile nummer: 9S7J-19A285-AHA (CG3548 de).
Köszönöm előre is a segítséget.
Üdv.: Zoltán, email:
ghihorz@somogy.hu
.
Naplózva
mbdeb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 426
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9934 Dátum:
2012.07.03 kedd, 19:52:06 »
Idézetet írta: ghihorz - 2012.07.03 kedd, 17:54:50
Sziasztok ! Új fórumozóként kérek segítséget. A Mondeo DVD Navi 2008-as változatához keresek magyar nyelvű kézikönyvet, és csak 2007-eset találtam. A német változatom száma: Teile nummer: 9S7J-19A285-AHA (CG3548 de).
Köszönöm előre is a segítséget.
Üdv.: Zoltán, email:
ghihorz@somogy.hu
.
http://mondeo.hu/index.php?page=142
Naplózva
Olcsó minőségi tárhely honlapodnak
->
www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9935 Dátum:
2012.07.04 szerda, 19:17:38 »
Hali,
Ma melóban a parkolóban kamion sofőr meghúzta a kocsi hátulját.
Honnan tudnék szerezni okosba kombihoz jobb oldali hátsó lámpát? A belső háromszög kéne nekem csak.
Nem lett komolyabb baja, polírozással megoldható a gond, viszont a lámpát nem akarom polírozni, szóval csere.
Üdv,
Tomi
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.04 szerda, 21:33:12 írta tomeed
»
Naplózva
developer
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9936 Dátum:
2012.07.04 szerda, 23:48:39 »
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata fűthető első szélvédő és felső hővédő fólia csík találkozásáról? Szeretnék rakatni az első szélvédő tetejére egy hővédő fólia csíkot csak nem tudom, hogy a fűtőszálakat mennyire szeretné a fólia.
Ha már itt tartunk tudtok ajánlani fóliást Bp-en?
Naplózva
2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9937 Dátum:
2012.07.05 csütörtök, 09:43:18 »
Idézetet írta: developer - 2012.07.04 szerda, 23:48:39
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata fűthető első szélvédő és felső hővédő fólia csík találkozásáról? Szeretnék rakatni az első szélvédő tetejére egy hővédő fólia csíkot csak nem tudom, hogy a fűtőszálakat mennyire szeretné a fólia.
Ha már itt tartunk tudtok ajánlani fóliást Bp-en?
Az első szélvédőn a fűtőszál az üvegben van. Innentől kezdve sztem mindegy. Egy rakat német autót láttam már fóliacsíkkal.
Nortek.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9938 Dátum:
2012.07.05 csütörtök, 09:43:52 »
Van egy srác, most regisztrált ide, neki is egy 2008as 2.2-es dízele van.
A napokban ugyanúgy járt a turbócsövével, mint én anno, kilyukadt.
A tünetek kb ugyanazok voltak: erőtlenség, néha checkengine, plusz EGR hibát is jelzett a kiolvasásnál.
Lehet ezt típushibának mondani, ha nálam 120E-nél nála 90E-nél jött elő?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9939 Dátum:
2012.07.05 csütörtök, 09:49:30 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.07.05 csütörtök, 09:43:52
Van egy srác, most regisztrált ide, neki is egy 2008as 2.2-es dízele van.
A napokban ugyanúgy járt a turbócsövével, mint én anno, kilyukadt.
A tünetek kb ugyanazok voltak: erőtlenség, néha checkengine, plusz EGR hibát is jelzett a kiolvasásnál.
Lehet ezt típushibának mondani, ha nálam 120E-nél nála 90E-nél jött elő?
Amit néztem 2008-as 2.2-es autót, azon is volt már cserélve a turbócső, még 80e előtt valamikor.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9940 Dátum:
2012.07.05 csütörtök, 09:50:16 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.06.28 csütörtök, 11:32:24
Számítógéppel lehet indítani kényszerregenerálást. Egyszer voltam az Üllői úton szervízben, amikor pont egy ilyen fekete tdci-t regeneráltak orrba-szájba az udvaron, mert hibakódot dobott állandóan... Ha egy ilyen művelet nem vezet eredményre, akkor dpf csere...
csak az sok píííz.
50-ért kikapják hw- és sw-esen is.
Műszakin nem nézik a korom mennyiséget, sem azt, hoyg a gyári DPF az bypassolvas, vagy törölve van-e.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.05 csütörtök, 09:54:51 írta SzJani
»
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9941 Dátum:
2012.07.05 csütörtök, 09:50:35 »
A múlt héten volt nálunk a nyaralás, nekem is volt érdekesség.
Egyik reggel beültem, s visított a TPMS, hogy nézzem meg a JE-t, mert vmi van vele. Megnéztem defekt nem volt. Fújtam bele 2.3-ra, de utána is jelzett még.
Pályán nagy sebességnél néztem olyankor felment 2.5-2.6ra is, de még ekkor is nyavalygott.
Aztán a nagy melegekben elkussolt. (most stabilan 2.3n áll)
Nem értem, hogy hány bárra kellene neki felfújnom a 4 kereket, hogy csendben legyen, 8.5-re mint a teherautóknál….
Meg miért kell neki a megnyugváshoz 3-4 nap…
(egyébként majdnem meginogtam, hogy kombit kellett volna anno vennem, mert 1babakocsi, 2 nagybőrönd, 3 kistáska, + kisebb szharokat kellett besakkoznom a csomagtérbe, persze úgy, hogy ebből bármi bármikor kivehető legyen; de azért megoldottam; szóval jó az 5ajtó is ilyen szempontból
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9942 Dátum:
2012.07.05 csütörtök, 09:51:01 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.07.05 csütörtök, 09:49:30
Amit néztem 2008-as 2.2-es autót, azon is volt már cserélve a turbócső, még 80e előtt valamikor.
hát akkor legközelebb fémet fogok venni bele.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9943 Dátum:
2012.07.05 csütörtök, 10:14:29 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.07.05 csütörtök, 09:51:01
hát akkor legközelebb fémet fogok venni bele.
Ne rinyáljatok...
Most vittem tesóm 1.6 tdci Focusát 100ezres szervízre. Két turbócső, és egy turbócsövek közötti tömítést kellett kicserélni.
Az egyik cső fémből volt, az 52e Ft volt...
És persze okosba találták ki a cső rögzítését a blokkoj, ezér nyílik (szó szerint) szét a fém cső. Na ez a típushiba. Módosítottak a felfogatáson, de nem adok neki sokat...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9944 Dátum:
2012.07.05 csütörtök, 13:49:28 »
Sziasztok, ez az autó nem ismerős innen valakinek?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.5t_ghia_magyar._vez.sz.konyv_65.000_km-5731287
Gyanúsan kevés benne a km, de ha tényleg ennyi, akkor elgondolkodnék rajta.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9945 Dátum:
2012.07.05 csütörtök, 14:16:55 »
Nekem nem ismerős, de az teljesen kizárt, hogy évente ~14 ezer km-t menjen valaki egy ilyen autóval. Havonta az 1200 km, alig több, mint egy tank. Itt inkább az van, hogy a bevett tekerés jelenleg a 4 éves autóknál a 80-90 ezer km, itt egy kicsit nagyobbat gondolt a dealer aztán kevesebb lett a végeredmény.
Viszont ha valós akkor minek veszi meg, városba totyogásra, ha igen akkor kuka az autó, mert egy 2.5T-nek egésznap boltba rohangálni gyilkosság.
Swiftbe tettem ennyit évente kb, na jó kicsit kevesebbet.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9946 Dátum:
2012.07.05 csütörtök, 14:19:24 »
Idézetet írta: Khelben - 2012.07.05 csütörtök, 13:49:28
Sziasztok, ez az autó nem ismerős innen valakinek?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.5t_ghia_magyar._vez.sz.konyv_65.000_km-5731287
Gyanúsan kevés benne a km, de ha tényleg ennyi, akkor elgondolkodnék rajta.
A szőnyeg a 3-asnál olyan szinű volt, mint a kárpit, azaz itt a vaj. Ebben fekete van... hol a gyári? Bár, jobban belegondolva, kb eddigre piszkolódik el úgy, hogy nem lehet tisztítani.
És ha 120e van benne, akkor mi van... mennyit tud lemenni egy ilyen motor? Biztos több, mint 500e-et... ez egy jól bevált motor.
Nekem tetszene... állítólag egy kicsit iszákos.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9947 Dátum:
2012.07.05 csütörtök, 14:25:36 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.07.05 csütörtök, 14:16:55
Nekem nem ismerős, de az teljesen kizárt, hogy évente ~14 ezer km-t menjen valaki egy ilyen autóval. Havonta az 1200 km, alig több, mint egy tank. Itt inkább az van, hogy a bevett tekerés jelenleg a 4 éves autóknál a 80-90 ezer km, itt egy kicsit nagyobbat gondolt a dealer aztán kevesebb lett a végeredmény.
Viszont ha valós akkor minek veszi meg, városba totyogásra, ha igen akkor kuka az autó, mert egy 2.5T-nek egésznap boltba rohangálni gyilkosság.
Swiftbe tettem ennyit évente kb, na jó kicsit kevesebbet.
2009. 04 volt az első szerviz... 20e. Vagyis kb egy év alatt ment 20e-et. A következő, 41e-nél 2011. 01. 10. Tehát, 1 év 8 hó alatt ment 20e-et.
Ez még tán ok is lehet. A következő másfél év alatt meg 25e-et... ez is hihető.
Most kb én is ennyit gurulok. Évente 15e-et, pedig dízel.
Én jól körbenézném, hátha törött volt... utánakérdezni biztosítónál, és így tovább.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9948 Dátum:
2012.07.05 csütörtök, 14:30:52 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.05 csütörtök, 14:25:36
2009. 04 volt az első szerviz... 20e. Vagyis kb egy év alatt ment 20e-et. A következő, 41e-nél 2011. 01. 10. Tehát, 1 év 8 hó alatt ment 20e-et.
Ez még tán ok is lehet. A következő másfél év alatt meg 25e-et... ez is hihető.
Most kb én is ennyit gurulok. Évente 15e-et, pedig dízel.
Én jól körbenézném, hátha törött volt... utánakérdezni biztosítónál, és így tovább.
Nekem se megy 13-14ezer fölé az évi futásteljesítményem, pedig idén is megjártuk Németországot. Az viszont érdekes, hogy a második szerviz miért nem márkaszervizben történt. Gondolom így nem sokat ér a vezetett szervizkönyv. Meg miért nem vitte el szervizbe 60ezernél, hiszen akkor jönne a következő.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.05 csütörtök, 14:32:31 írta Khelben
»
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9949 Dátum:
2012.07.05 csütörtök, 15:03:10 »
Meggyőztetek, akkor úgy tűnik én járok sokat
Az jó ötlet lekérdezni, utánajárni, hogy törve volt -e, igaz egy 4 éves autónál ha törve is volt, az se lehet nagy gond ha jó az ára, persze csak akkor ha jól össze van rakva.
Persze ebbe nem fér bele, hogy gombóc volt a kocsi, aztán úgy varázsolták össze 2 autóból, de nem hinném ebben az esetben.
A képek alapján nem tűnik problémásnak.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.05 csütörtök, 15:07:12 írta tomeed
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
192
193
194
195
196
197
198
[
199
]
200
201
202
203
204
205
206
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ