Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:02:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 198 199 200 201 202 203 204 [205] 206 207 208 209 210 211 212 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11990414 alkalommal)
0 Felhasználó és 65 vendég van a témában
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #10200 Dátum: 2012.07.24 kedd, 11:54:01 »

Ezeken az áldiffuzorokon csak jót röhögök.

Tény, hogy semmi köze ezeknek a szürke műanyagoknak a diffúzorhoz, de nem is az a cél.
Jobban néz ki, mint a nagy batár műanyag lökhárító aztán annyi. Kicsit pofásabb lesz az autó a két kipufogóval aztán annyi.
Aki diffúzor miatt teszi fel, hát azt nem is értem Smiley

Az biztos, hogy egy JB lökössel felszerelt Mondeo sokkal szebb (szerintem), mint egy sima, persze kinek mi jön be.

A baj már csak az, hogy képtelen vagyok beszerezni a cuccokat, lengyelek vagy nem értik az angolt, vagy szimplán szarnak rám SmileySmileySmiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10201 Dátum: 2012.07.24 kedd, 12:00:18 »

Tény, hogy semmi köze ezeknek a szürke műanyagoknak a diffúzorhoz, de nem is az a cél.
Jobban néz ki, mint a nagy batár műanyag lökhárító aztán annyi. Kicsit pofásabb lesz az autó a két kipufogóval aztán annyi.
Aki diffúzor miatt teszi fel, hát azt nem is értem Smiley

Az biztos, hogy egy JB lökössel felszerelt Mondeo sokkal szebb (szerintem), mint egy sima, persze kinek mi jön be.

A baj már csak az, hogy képtelen vagyok beszerezni a cuccokat, lengyelek vagy nem értik az angolt, vagy szimplán szarnak rám SmileySmileySmiley

A BiqQba tud lengyelül.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #10202 Dátum: 2012.07.24 kedd, 12:42:20 »

A BiqQba tud lengyelül.

Jajaja, beszéltem már vele, majd aug 5 után visszatérünk rá.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #10203 Dátum: 2012.07.24 kedd, 12:59:07 »

Jó, hát akkor kimondom én. Randa.


 rinya

nekem bejön.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10204 Dátum: 2012.07.24 kedd, 13:05:49 »


 rinya

nekem bejön.

Akkó bocsi, helyesbítek. Nekem nem tetszik. De ha te veszel, megnézzük élőben, hátha úgy bejön.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zili
Vendég
« Új hozzászólás #10205 Dátum: 2012.07.24 kedd, 17:22:24 »

Hello!
Abban kérném a segítségeteket,hogy szeretnék minél frissebb térképet a navigációmhoz.Ez a 2009 - es lemez már le van maradva. Sok minden nincs benne még. 2008-as Mondeom van.

Előre is köszi a segítséget!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10206 Dátum: 2012.07.24 kedd, 21:00:44 »


 rinya

nekem bejön.

Ne keseredj el, Angel nem a kifinomult ízlésvilágáról híres...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10207 Dátum: 2012.07.24 kedd, 21:11:13 »

Ne keseredj el, Angel nem a kifinomult ízlésvilágáról híres...

Ezért vagy a cimborám...  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10208 Dátum: 2012.07.24 kedd, 21:20:33 »

Hali,

Mivel az autóm a július eleji kamion tolatás miatt festőnél van lenyúltam apám MKIII Mondiját. Most lett kész, cserélve turbocső, porlasztócsúcsok, kettőstömegű, stb. Gondoltam "kipróbálom" Smiley
Gyerekek én kezdem úgy érezni, hogy valami gond van a kocsimmal.
Iszonyatosan megy, én nem érzem úgy a sajátomban, hogy egyenlőek lennének az esélyek. Szerintem állva hagyna bármilyen sebességi fokozatban, iszonyat durvának tűnt.
Tuti meg van piszkálva ez a kocsi, 800tól 4300 környékéig úgy húz, hogy majd ledobtam a hajam, teljesen mindegy melyik fokozatban van a váltó, igaz füstöl is olyankor, mint a barom  eplus2
Az enyém 3500 felett már csak üvölt, mint egy 400as sportmotor, de erő az már nyomokban sincs, sőt nem is éreztem ennél a kocsinál turbo lyukat, vagy, hogy na most már ne prögess szét öreg, inkább válts mert már nincs erő, csak hang, de nem, ez itt nem volt meg.
A sebesség sokkal jobban érezhető benne, lehet ezért van ilyen érzésem.
Valamit tuti trükköztek vele a szervízben, már nálunk van a kocsi 8 éve, igaz nem vezettem már egy jó ideje, lehet ezért tűnt ilyen vadnak.

Hétvégén M7esen kipróbáljuk egymás mellett a két autót, nincs mit tenni Smiley

Semmi trükk nincs benn, egy 3-as jó TDCi úgy lelépi a 4-est, hogy semmi esélye nincs..ez van, tudományos magyarázatok majd születnek, de a valóság ez... vigyor3  (2.0 vs 2.0)  vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10209 Dátum: 2012.07.24 kedd, 21:32:50 »

Ezért vagy a cimborám...  vigyor3
integet2 wave
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10210 Dátum: 2012.07.24 kedd, 21:34:00 »

Semmi trükk nincs benn, egy 3-as jó TDCi úgy lelépi a 4-est, hogy semmi esélye nincs..ez van, tudományos magyarázatok majd születnek, de a valóság ez... vigyor3  (2.0 vs 2.0)  vigyor3

Én akkor eddig csak 3-as nem jó tdci- kel találkoztam? hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10211 Dátum: 2012.07.24 kedd, 21:37:30 »

Én akkor eddig csak 3-as nem jó tdci- kel találkoztam? hehe
Szharügy... hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10212 Dátum: 2012.07.24 kedd, 22:02:55 »

Semmi trükk nincs benn, egy 3-as jó TDCi úgy lelépi a 4-est, hogy semmi esélye nincs..ez van, tudományos magyarázatok majd születnek, de a valóság ez... vigyor3  (2.0 vs 2.0)  vigyor3
2.0 vs 2.0? Azért megnézném mit csinálna egy III-as 2.0TDCi a IV-es 2.0TDCi 163 lovas példányával   Roll Eyes
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10213 Dátum: 2012.07.24 kedd, 22:23:26 »

2.0 vs 2.0? Azért megnézném mit csinálna egy III-as 2.0TDCi a IV-es 2.0TDCi 163 lovas példányával   Roll Eyes
A héten kap egyet egyik kollégám (új-kombi 163 le), majd megírom milyen.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
papione
Vendég
« Új hozzászólás #10214 Dátum: 2012.07.24 kedd, 22:37:50 »

Sziasztok!

Lett egy párja a Mondeonak: Fokus 1.6 TDCi 90LE 2005/12 lényeg, hogy regisztráltam a Focus Clubban és nehezen jönnek a kérdésekre az infók!

Segítsetek!

Jól tudom, hogy a Focus szelepdeknijének tetején van a kartergáznak az olajleválasztója? Hogyan tudom felújítani, vagy cserés?

Normális, hogy a turbó levegő belépője olajos?

Érdemes kitisztítani töltőlevegő rendszert, mert csupa olaj.

EGR itt is dugózható?

Üdv.: papione
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10215 Dátum: 2012.07.24 kedd, 22:38:39 »

A héten kap egyet egyik kollégám (új-kombi 163 le), majd megírom milyen.
Igazából én egy 1.6 Ecoboostra lennék már kiváncsi. Nem igazán jelentkezett vele még itt senki, pedig elméletileg ez lenne az új  "normál" benzin motor a mondeohoz.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10216 Dátum: 2012.07.24 kedd, 22:39:59 »

A héten kap egyet egyik kollégám (új-kombi 163 le), majd megírom milyen.
Ott már esélye sem lesz ám 1  130 le-s  hármasnak szomoru1     a  140 lovas  4-es is csalós  már, tök másképp és máshol megy,  hosszan húz.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #10217 Dátum: 2012.07.24 kedd, 23:40:39 »

Sziasztok!

Lett egy párja a Mondeonak: Fokus 1.6 TDCi 90LE 2005/12 lényeg, hogy regisztráltam a Focus Clubban és nehezen jönnek a kérdésekre az infók!

Segítsetek!

Jól tudom, hogy a Focus szelepdeknijének tetején van a kartergáznak az olajleválasztója? Hogyan tudom felújítani, vagy cserés?

Normális, hogy a turbó levegő belépője olajos?

Érdemes kitisztítani töltőlevegő rendszert, mert csupa olaj.

EGR itt is dugózható?

Üdv.: papione

Igen ott van. Miért kellene felújítani, vagy miért cserés? (ez nem szokott elromlani)
Igen normális (sajnos pont az előző dolog miatt van (kartergáz visszavezetés)).
Nem érdemes, mert mindig olajos lesz, kivéve, ha megszünteted a kartergáz visszavezetést.
EGR mindenhol dugózható.  Wink
Ha kell az etisből infó, dobj mailt.

A focusklub környezetbarát válaszát nézve inkább itt kérdezz, még ha félig off is a dolog.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10218 Dátum: 2012.07.25 szerda, 00:17:12 »

Semmi trükk nincs benn, egy 3-as jó TDCi úgy lelépi a 4-est, hogy semmi esélye nincs..ez van, tudományos magyarázatok majd születnek, de a valóság ez... vigyor3  (2.0 vs 2.0)  vigyor3

Egy fenét lépi le.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10219 Dátum: 2012.07.25 szerda, 14:37:45 »

Egy fenét lépi le.
meg a fenét is lelepi?!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #10220 Dátum: 2012.07.25 szerda, 19:02:42 »

Ne keseredj el, Angel nem a kifinomult ízlésvilágáról híres...

 vigyor3

majd ha lesz rá keret (néhány éven belül), akkor meglesz. Addig csak...
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #10221 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 18:25:53 »

Helló,

Ebben benne van a radar és mosó hely, viszont hogy lehet az, hogy a rácsban meg nincs ott a radar helye?
http://allegro.pl/ford-mondeo-mk4-st-titanium-zderzak-przod-oryginal-i2518537676.html
Azt külön belehet pattintani oda?
Mert ha külön cikkszámon fut az a két bizbasz már veszem is meg a lökhárítót.

Szerintetek?
Naplózva
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #10222 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 21:54:02 »

Helló,

Ebben benne van a radar és mosó hely, viszont hogy lehet az, hogy a rácsban meg nincs ott a radar helye?
http://allegro.pl/ford-mondeo-mk4-st-titanium-zderzak-przod-oryginal-i2518537676.html
Azt külön belehet pattintani oda?
Mert ha külön cikkszámon fut az a két bizbasz már veszem is meg a lökhárítót.

Szerintetek?

Nekem ez a fajta lökhárító annyira nem tetszik, de ha megveszed, akkor vevő lennék a tiednek a rácsára, amennyiben krómkeretes, és adnék bele neked egy másik közepet...  vigyor3
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #10223 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 22:25:34 »

Nekem ez a fajta lökhárító annyira nem tetszik, de ha megveszed, akkor vevő lennék a tiednek a rácsára, amennyiben krómkeretes, és adnék bele neked egy másik közepet...  vigyor3

Az a baj, hogy lehet, hogy összefog törni a közepe a mostaninak egy kicsit  eplus2

A felsőrácsok azok kompatiblék vajon ezekbe a lökhárítókba?

Értem ezalatt, hogy a krómdísz "csíkos" ami most van az enyémen az belemegy vajon ebbe?


Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #10224 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 22:55:45 »

Mitől lehet az, hogy néha néha mikor olyanja van az autónak, egyenetlen az alapjárat, lüktet egy kicsit. Kap egy gázfröccsöt és ennyi volt kisimul.
Ezt mindig csak hideg motornál és hosszabb állás után csinálja.
A porlasztókat nézettem még ősszel, tökéletes, gyári értékeket adtak.

Mi lehet a kínja?
Adjak neki valami Vpower dieselt?
GO szűrőben 18 ezer km van.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10225 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 23:05:18 »

Mitől lehet az, hogy néha néha mikor olyanja van az autónak, egyenetlen az alapjárat, lüktet egy kicsit. Kap egy gázfröccsöt és ennyi volt kisimul.
Ezt mindig csak hideg motornál és hosszabb állás után csinálja.
A porlasztókat nézettem még ősszel, tökéletes, gyári értékeket adtak.

Mi lehet a kínja?
Adjak neki valami Vpower dieselt?
GO szűrőben 18 ezer km van.

Ha az aksid gyengélkedik, akkor csinál ilyet.
Írod, hogy hosszú állás után... mennyi az a hosszú állás? Mert ha teszem azt 2 hét, akkor ez normális.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #10226 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 23:15:27 »

Ha az aksid gyengélkedik, akkor csinál ilyet.
Írod, hogy hosszú állás után... mennyi az a hosszú állás? Mert ha teszem azt 2 hét, akkor ez normális.

Akksim szinte új, még Wictrotól vettem valamikor a télen, mert akkor meg azt csinálta a drága, hogy hidegen, reggeli induláskor, puff leállt, illetve nehezen indult, sokáig kellet köszörülni, aztán elvittem Viktorhoz szervízbe, mondta tele van az autó alacsony feszkós hibakódokkal, akksit hajítsamel jó messzire. Ezért kicseréltem. Azóta happy minden, töltés is okés.

A hosszabb állás mondjuk 10 óra Smiley
De mondom, ritkán csinálja, van, hogy egy hétig semmi, aztán van, hogy eljátsza két nap alatt 3szor. Aztán megint eltűnik 3-4 ezer km -ig.
Naplózva
chrispooh
Vendég
« Új hozzászólás #10227 Dátum: 2012.07.27 péntek, 10:07:14 »

Sziasztok!

Hamarosan belépek megtisztelő társaságotokba, hisz egy Mondeo IV büszke tulajdonosa leszek. Persze ahogy eddig tapasztaltam, nagyon rögös lesz addig az út.
Ezelőtt egy Opel Omega MV6 Caravan-om volt. Nagyon szerettem, de sajnos kihullt alólam. Nagyon mostohánt bánt vele az előző tulaj, és nem győztem helyrehozni a dolgokat, megérett a csere.
Kinéztem egy gyönyörűséget:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x_full_bor_navi_xenon_u.hutes_17-5955984
El is megyek megnézni Fehérvárra, de azért kikérném a véleményeteket, hisz a Ti Mondeós szemetek hamarabb kiszúrhatja az okosságokat Smiley
Esetleg van olyan köztetek, aki székesfehérvári vagy arra jár délután és akár egy kis pénzmagért cserébe segítene átnézni az autót?
Köszönöm, szép napot: Krisztián
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10228 Dátum: 2012.07.27 péntek, 10:45:19 »

Sziasztok!

Hamarosan belépek megtisztelő társaságotokba, hisz egy Mondeo IV büszke tulajdonosa leszek. Persze ahogy eddig tapasztaltam, nagyon rögös lesz addig az út.
Ezelőtt egy Opel Omega MV6 Caravan-om volt. Nagyon szerettem, de sajnos kihullt alólam. Nagyon mostohánt bánt vele az előző tulaj, és nem győztem helyrehozni a dolgokat, megérett a csere.
Kinéztem egy gyönyörűséget:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x_full_bor_navi_xenon_u.hutes_17-5955984
El is megyek megnézni Fehérvárra, de azért kikérném a véleményeteket, hisz a Ti Mondeós szemetek hamarabb kiszúrhatja az okosságokat Smiley
Esetleg van olyan köztetek, aki székesfehérvári vagy arra jár délután és akár egy kis pénzmagért cserébe segítene átnézni az autót?
Köszönöm, szép napot: Krisztián

Egy biztos: a kereskedőnek akkor sem hiszünk, ha kérdez... pl a szervizkönyv a havernál van a garázsban...
Az alvázszámot hozd el, meg lehet nézni ezt-azt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
chrispooh
Vendég
« Új hozzászólás #10229 Dátum: 2012.07.27 péntek, 10:53:58 »

Egy biztos: a kereskedőnek akkor sem hiszünk, ha kérdez... pl a szervizkönyv a havernál van a garázsban...
Az alvázszámot hozd el, meg lehet nézni ezt-azt.

Köszi Angel. Szerintem elkérem már most telefonban. Hol és milyen infókat lehet lehívni ezzel? Egyszer már visszaolvastam a fórumot 2012 januárig és találtam is egy oldalt, de persze eltűnt a papír, amire felírtam Sad Valami ford adatbázis volt, alvázszám szerint lehetett keresni benne.
Általában bele szoktak menni a kereskedések, hogy vásárlás előtt elvigyed Ford szakszervízbe a kiválasztottat? Mert ha nem tudok vinni magammal hozzáértőt, tuti ezt a megoldást választanám.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #10230 Dátum: 2012.07.27 péntek, 11:18:05 »

Sziasztok!

Hamarosan belépek megtisztelő társaságotokba, hisz egy Mondeo IV büszke tulajdonosa leszek. Persze ahogy eddig tapasztaltam, nagyon rögös lesz addig az út.
Ezelőtt egy Opel Omega MV6 Caravan-om volt. Nagyon szerettem, de sajnos kihullt alólam. Nagyon mostohánt bánt vele az előző tulaj, és nem győztem helyrehozni a dolgokat, megérett a csere.
Kinéztem egy gyönyörűséget:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x_full_bor_navi_xenon_u.hutes_17-5955984
El is megyek megnézni Fehérvárra, de azért kikérném a véleményeteket, hisz a Ti Mondeós szemetek hamarabb kiszúrhatja az okosságokat Smiley
Esetleg van olyan köztetek, aki székesfehérvári vagy arra jár délután és akár egy kis pénzmagért cserébe segítene átnézni az autót?
Köszönöm, szép napot: Krisztián

Ha az eladó további hirdetéseit nézzük, látszik, hogy olyan autókat hoz be, csak 2007-2009es évjárat között, amin nem látszik a kopás, s megbízható autó (bár egy hibridet bekockáztatott). Neki meg ez csak úgy éri meg, ha kint olcsóbbat vesz (sok km-est hoz), s itthon drágábban ad (tekeri). Ugye még ha bevallaná is, akkor sem tudjuk, hogy kint a török nepper (akitől a magyar veszi) na az mennyit tekert már. A kihangosítóból látszik, hogy az előző tulaj ebben élhetett. (Én nem megyek sokat, de az én 2008/11-esemben most van 135E) Tehát a tekerés gondolom itt sem kérdés. 96E-re tekerni meg ma már ciki sztem (annyira általános száz alá tekerni a magyarnak, legalább hagyta volna 140-160-on).
A kocsi tényleg jól felszerelt, hátrány, hogy ha vmi baj van, a gatyád is rámehet pl egy állítható lengéscsillapítóra, vagy xenon fényszóróra, szóval inkább köss casco-t s probléma esetén az adott helyen törj.
Adaptív kanyar bi-xenon… ezt már kifejtettük régebben Smiley
Dvd színes nagy navi: felesleges, frissítése kb lehetetlen, egy Sonynak a helyére könnyebben berakni egy normális multimédia fejegységet.
Memóriás ülés: meg tud hülyülni ha akar; a 2 első ülés majdnem minden autóban lóg (vezetőé főleg), ha a teljes alját kell cserélni az 6 számjegyű összeg.
Ülésszellőztetés jó dolog!
Sportfutómű a fentiek miatt felesleges hibaforrás (pont most van itt egy srác, aki szintén ebbe szaladt bele). Sajnos az MK4-nek Volvo futóműve van…
A kereskedő túlságosan el akar adni, nekem ez zavaró. Lásd: légzsák csak 6+1 van az autóban, DSP: megkérdezném mi az sztem fogalma sem lenne, lichpaket: wtf? (más márkánál lehet van), króm csomag: szintén zenész…
Amúgy szép autónak tűnik, én is ilyet keresgélnék most, de csak a hasznos extrákkal, persze ez szubjektív vélemény.
A feltételezhetően sok km miatt a törzskönyv mellé tégy el fél misit, hát ha elromlik: kettőstömegű, turbó, csúcsok.
A xenon, állítható futómű, behajtható tükör, nagyfelnik miatt meg legyen cascod.

Alvázszám alapján www.etis.ford.com vagy Ford belső rendszer szervizben, ahol látszanak a garis javítások.
Általában belemennek, mert a Mondeo nehezen szétüthető fajta. Persze kérdés, hogy hány márkaszerviz van a közelben, s melyikőtök keni meg hamarabb a szakit Wink
Vitt hozzáértő nem fog látni kívülről sok mindent: szervizbe mindenképpen vidd.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10231 Dátum: 2012.07.27 péntek, 11:47:24 »

Ha az eladó további hirdetéseit nézzük, látszik,

Azt írja, első tulaj... bár azt nem, hogy magyar  vigyor3 én meg aszittem...
4 éves dízelben, amit kintről hoztak, 96e km... hihhhhhető. Nyilván.

Nem tudod, mi a dsp? A 3-asban van egy mikrofon a napszemüvegtartónál, azon visszahallgatja, és ha torzítás van, állít a hangerőn, meg ilyenek.

Szerintem ez a legjobb ülés, a bőr-alcantra kombináció. Strapabíróbb, mint a textil, de nem repedezik, nyúlik, mint a bőr.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #10232 Dátum: 2012.07.27 péntek, 11:54:56 »


Láma kérdés: a 9. képen a belső ajtónyitó fogantyúnál ("kilincsnél") mire szolgál a gomb? Mit nyit? Embarrassed
Naplózva
chrispooh
Vendég
« Új hozzászólás #10233 Dátum: 2012.07.27 péntek, 11:55:45 »

Azt írja, első tulaj... bár azt nem, hogy magyar  vigyor3 én meg aszittem...
4 éves dízelben, amit kintről hoztak, 96e km... hihhhhhető. Nyilván.

Nem tudod, mi a dsp? A 3-asban van egy mikrofon a napszemüvegtartónál, azon visszahallgatja, és ha torzítás van, állít a hangerőn, meg ilyenek.

Szerintem ez a legjobb ülés, a bőr-alcantra kombináció. Strapabíróbb, mint a textil, de nem repedezik, nyúlik, mint a bőr.

Köszi a gyors válaszokat. Ahogy néztem 2 Ford szervíz van Fehérváron, én az Ivanicsot kérdeztem, 9.000 Ft-ért megvizsgálják. Persze megeshet, hogy megkenték őket, de ha ennyi összeesküvő elméletet gyártok (ami persze akár igaz is lehet az emberi természetet ismerve) akkor soha nem veszek meg semmilyen autót Sad
Miből tudnám megállapítani nagyságrendileg a futott km számot? Állapotra nagyon jónak tűnik, de ahogy olvastam Tőletek, nagyon strapabíró a járgány, így ha vigyáznak rá, a több, mint 100.000km sem nagyon látszik meg rajta.

Engem annyira nem igzagott fel a kanyxarkövetés. Most akkor tulajdonképpen mit is tudhat ez a lámpa ebben az autóban? Csak xenon? Kanyarba bevilágítós xenon? Halogén kanyarba világítós? A kanyarba világítás mit jelent pontosan?

A sport futómű nem annyira lényeg, gondoltam az értékét tarthatja jobban tőle.

Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #10234 Dátum: 2012.07.27 péntek, 12:22:30 »

Azt írja, első tulaj... bár azt nem, hogy magyar  vigyor3 én meg aszittem...
4 éves dízelben, amit kintről hoztak, 96e km... hihhhhhető. Nyilván.

Nem tudod, mi a dsp? A 3-asban van egy mikrofon a napszemüvegtartónál, azon visszahallgatja, és ha torzítás van, állít a hangerőn, meg ilyenek.

Szerintem ez a legjobb ülés, a bőr-alcantra kombináció. Strapabíróbb, mint a textil, de nem repedezik, nyúlik, mint a bőr.

km kapcsán én alsó hangon évi 60E-rel számolnék, de inkább 80-nal.
Meg kell nézni a garis javításokat, hogy mikor volt ott milyen futásteljesítménnyel, s abból is lehet következtetni.

DSP: gondolom ezzel csak vicceltél. Hogy ha az van, hogy a fejegység egy a tükör mellé szerelt, műanyag rács alatt lévő hangyafhasznyi mikrofon jele alapján (ami az akusztika szempontjából legszharabb kialakítású téren (utastér) keresztül a 2 zsanéron lógó ajtókban mindenféle zörgő műanyag elem közelébe szerelt hangszórókból jövő hang alapján kap jelet), bármilyen visszacsatolásos szabályzást végez, akkor a Fordéknál itt vmi q nagy pénzmosás zajlott anno.
Az a mikrofon a tükörnél a gyári kihangosító mikrofonja sztem.

Sztem is alcantara a tuti. Nekem is az van, s szellőztetett, nagy melegben is vasalt ingben szállok ki.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #10235 Dátum: 2012.07.27 péntek, 12:23:02 »

Láma kérdés: a 9. képen a belső ajtónyitó fogantyúnál ("kilincsnél") mire szolgál a gomb? Mit nyit? Embarrassed

Bevert ablaknál sztem mindent (kp zár ki-be). (kérdés, ha nicns ott a key akkor mi van, de a menekülési szabályt nézve bentről akkor is kellene elvileg nyílni, illetve további kérdés, hogy mi van ha kettőszárás van).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #10236 Dátum: 2012.07.27 péntek, 12:24:44 »

Köszi a gyors válaszokat. Ahogy néztem 2 Ford szervíz van Fehérváron, én az Ivanicsot kérdeztem, 9.000 Ft-ért megvizsgálják. Persze megeshet, hogy megkenték őket, de ha ennyi összeesküvő elméletet gyártok (ami persze akár igaz is lehet az emberi természetet ismerve) akkor soha nem veszek meg semmilyen autót Sad
Miből tudnám megállapítani nagyságrendileg a futott km számot? Állapotra nagyon jónak tűnik, de ahogy olvastam Tőletek, nagyon strapabíró a járgány, így ha vigyáznak rá, a több, mint 100.000km sem nagyon látszik meg rajta.

Engem annyira nem igzagott fel a kanyxarkövetés. Most akkor tulajdonképpen mit is tudhat ez a lámpa ebben az autóban? Csak xenon? Kanyarba bevilágítós xenon? Halogén kanyarba világítós? A kanyarba világítás mit jelent pontosan?

A sport futómű nem annyira lényeg, gondoltam az értékét tarthatja jobban tőle.



Nagyságrendileg feljebb írtam. Ha csak 40-nel számolsz, akkor is 160.

A Mondeo-Smax-Galaxy platformon, csak olyan xenon van, ami nem kanyarodik a kanyarban kormánytekerésre, de van egy kiegészítő H1-es kanyarbavilágító lámpánk, ami már fél kormányfordulatra kapcsol, de ez csak a kis utcákba történő bevilágításra jó.
Van a platformnak kanyarodó fényszórója is, de az csak halogén. A 2 funkció nincs együtt.
Xenon: csak fel le tud járni a lencse.
Adaptívnál: csak jobbra-balra.

Sport futómű: teljesen más tészta.
lehetett sportfutóművet is rendelni, ami nem állítható,  csak keményebb és lejjebb van a kocsi.
Az adaptív az más.
Nálam új korában is értékcsökkentő tényező.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #10237 Dátum: 2012.07.27 péntek, 12:26:54 »

Az a mikrofon a tükörnél a gyári kihangosító mikrofonja sztem.
Az.  eljen
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10238 Dátum: 2012.07.27 péntek, 12:38:39 »

Sziasztok!

Hamarosan belépek megtisztelő társaságotokba, hisz egy Mondeo IV büszke tulajdonosa leszek. Persze ahogy eddig tapasztaltam, nagyon rögös lesz addig az út.
Ezelőtt egy Opel Omega MV6 Caravan-om volt. Nagyon szerettem, de sajnos kihullt alólam. Nagyon mostohánt bánt vele az előző tulaj, és nem győztem helyrehozni a dolgokat, megérett a csere.
Kinéztem egy gyönyörűséget:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x_full_bor_navi_xenon_u.hutes_17-5955984
El is megyek megnézni Fehérvárra, de azért kikérném a véleményeteket, hisz a Ti Mondeós szemetek hamarabb kiszúrhatja az okosságokat Smiley
Esetleg van olyan köztetek, aki székesfehérvári vagy arra jár délután és akár egy kis pénzmagért cserébe segítene átnézni az autót?
Köszönöm, szép napot: Krisztián

Én is néztem ezt az autót. Természetesen székesfehérvári és természetesen a km állás nehezen hihető. Német. Az autó az utánajárás alapján másfél év alatt megtett 70e km-t, majd a következő két évben összesen 25-öt. Nagyon hihető. Beszéltem a kereskedővel, hogy van-e szervizkönyv, ami ezt változó futásteljesítményt alátámasztja. Először azt mondta, hogy biztos ott van a kesztyűtartóban, majd másnapra megnézi. Másnap külföldön volt, azért nem tudta megnézni. Utána megígérte, hogy visszahív. Na azóta hív.

160-170e km-ről lehet visszatekerve.

Urak! 150e környékén van valami esedékes nagyobb javítás a TDCi motoron? Vezérműszíj vagy hasonló?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10239 Dátum: 2012.07.27 péntek, 12:39:24 »

DSP: gondolom ezzel csak vicceltél. Hogy ha az van, hogy a fejegység egy a tükör mellé szerelt, műanyag rács alatt lévő hangyafhasznyi mikrofon jele alapján (ami az akusztika szempontjából legszharabb kialakítású téren (utastér) keresztül a 2 zsanéron lógó ajtókban mindenféle zörgő műanyag elem közelébe szerelt hangszórókból jövő hang alapján kap jelet), bármilyen visszacsatolásos szabályzást végez, akkor a Fordéknál itt vmi q nagy pénzmosás zajlott anno.
Az a mikrofon a tükörnél a gyári kihangosító mikrofonja sztem.

Az elmélettel még nincs baj. A mikrofon mérete nyilván nem számít. A helye is az egyik legjobb, középen van, elöl, lelógatva jobb lenne, de azt itt nyilván nem lehet.
Anno olvastam/hallottam valahol, most hirtelen nem találom. A használati szerint hangzáskép, mondjuk jazz-hez, rockhoz. Viszont nem ír semmit a mikiről. Így valószínűleg, tényleg a kihangosítóhoz van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10240 Dátum: 2012.07.27 péntek, 12:40:02 »


Ma meg is jött. Milyen androidos SW-t célszerű hozzá használni?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #10241 Dátum: 2012.07.27 péntek, 12:40:10 »

Kanyarba bevilágít a lámpa, egy sima, talán H1, vagy H7es izzó bekapcsol mikor elfordítod a kormányt, tolatásnál értelem szerűen a másik oldal, ennyi.
Ezt lehet utálni, szeretni, én jó dolognak tartom, sokkal jobbnak, mint a ködlámpa bekapcsolós módszert, az nekem nagyon prosztó megoldás.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.27 péntek, 12:41:51 írta tomeed » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10242 Dátum: 2012.07.27 péntek, 12:41:47 »

Én is néztem ezt az autót. Természetesen székesfehérvári és természetesen a km állás nehezen hihető. Német. Az autó az utánajárás alapján másfél év alatt megtett 70e km-t, majd a következő két évben összesen 25-öt. Nagyon hihető. Beszéltem a kereskedővel, hogy van-e szervizkönyv, ami ezt változó futásteljesítményt alátámasztja. Először azt mondta, hogy biztos ott van a kesztyűtartóban, majd másnapra megnézi. Másnap külföldön volt, azért nem tudta megnézni. Utána megígérte, hogy visszahív. Na azóta hív.

160-170e km-ről lehet visszatekerve.

Urak! 150e környékén van valami esedékes nagyobb javítás a TDCi motoron? Vezérműszíj vagy hasonló?

Van egy székesfehérvári csapat, (nagy mágusok, sok trükköt bedobnak)  a város szélén, nem tudom, hogy ezek-e.
Már többen jöttek ide, hogy így meg úgy becsapták... persze máshol is ez van, tudom én.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #10243 Dátum: 2012.07.27 péntek, 12:45:04 »

Ma meg is jött. Milyen androidos SW-t célszerű hozzá használni?
Torque
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #10244 Dátum: 2012.07.27 péntek, 12:46:06 »


Urak! 150e környékén van valami esedékes nagyobb javítás a TDCi motoron? Vezérműszíj vagy hasonló?
Vezérműszíjnak nekem 200e km-t mondott a gurum. 180e-nél gázolajszűrő. Egyébként a "szokásos" szerviz.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #10245 Dátum: 2012.07.27 péntek, 12:47:12 »

Így valószínűleg, tényleg a kihangosítóhoz van.

Nem olvastad ezt?

http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg684207#msg684207

Nálam gyárilag így van (onnan tudom). Amit meg gondoltál, azokat nem csinálja.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10246 Dátum: 2012.07.27 péntek, 12:47:16 »

Van egy székesfehérvári csapat, (nagy mágusok, sok trükköt bedobnak)  a város szélén, nem tudom, hogy ezek-e.
Már többen jöttek ide, hogy így meg úgy becsapták... persze máshol is ez van, tudom én.
Az biztos, hogy Fehérváron valami Bermuda háromszög van, mert úgy tűnnek el a km-ek, mint sehol másutt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #10247 Dátum: 2012.07.27 péntek, 12:48:31 »

Az biztos, hogy Fehérváron valami Bermuda háromszög van, mert úgy tűnnek el a km-ek, mint sehol másutt.
Fehérvárt elkerüli az autópálya, azon kell menni és akkor nincs gond.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #10248 Dátum: 2012.07.27 péntek, 12:50:15 »

Van egy székesfehérvári csapat, (nagy mágusok, sok trükköt bedobnak)  a város szélén, nem tudom, hogy ezek-e.
Már többen jöttek ide, hogy így meg úgy becsapták... persze máshol is ez van, tudom én.

Akiket Én tudok, azok az Autoforg a Metro mellett...
A km-et nem tudom, mert óra szerint 69ezer volt benne, mikor vettük, és azóta a pénznyelő darabok jól bírják. Most 149ezer van benne... DE!
Eladták nekem az MKIII-at hogy N7BA a motorkód, tehát EU4, aztán 3év múlva az első Vik által csinált műszakin derült ki, hogy FMBA a motorkód, tehát EU3-as.
Nekem belefájt ~15ezerbe, hogy új forgalmi, törzskönyv, rohangálás, telefonálgatás, stb, az akkor még hiteles autóra.
Felhívtam őket, mire közölték, hogy a kocsit nem ők adták el, hanem a gipszjakab kft. akik meg megszűntek. Szóval orál volt.


Gondolom a regadón spóroltak jó sokat, de gondolhattam volna, hogy valami gebaksz van, mert műszaki előtt 1-2hónappal írásos tanúvallomást kellett tenni az akkor még VPOP felé, az autóvásárlás körülményeiről...
"Tekintettel a tanuk nagyon magas számára, megkérjük, hogy írásban nyilatkozzon..., és azt postafordultával küldje vissza..."

De biztos vannak egyéb mágusok is...
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.27 péntek, 12:52:40 írta takiatti » Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #10249 Dátum: 2012.07.27 péntek, 12:58:25 »

Az elmélettel még nincs baj. A mikrofon mérete nyilván nem számít. A helye is az egyik legjobb, középen van, elöl, lelógatva jobb lenne, de azt itt nyilván nem lehet.
Anno olvastam/hallottam valahol, most hirtelen nem találom. A használati szerint hangzáskép, mondjuk jazz-hez, rockhoz. Viszont nem ír semmit a mikiről. Így valószínűleg, tényleg a kihangosítóhoz van.

Jó, de az audió technikában a DSP az teljesen más sík finomság, meg az egyáltalán mit csinálok stb tekintetében.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 198 199 200 201 202 203 204 [205] 206 207 208 209 210 211 212 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.