Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 01:06:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 239 240 241 242 243 244 245 [246] 247 248 249 250 251 252 253 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11878920 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12250 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 21:57:27 »

elég annak ha 5tizedet elvan tolva a központból.nem véletlenül kell központozni.
emiatt volt az én kocsim is 2hétig a szerelőnél...nem volt közepezőjük...de megérte ezekszerint várni  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #12251 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 21:59:08 »

azért egy seprűnyél szigetelőszalag és némi kreativitás megoldotta volna a központozó problémát :S
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #12252 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 21:59:19 »

Szakszervíznek ilyen kérdést feltenni?
Most szedessem szét mégegyszer? Esetleg mással?
Mert vélhetően csak úgy lehet kideriteni.


jósok kérdés.sok jó kérdés.
a turbo miért romolt volna el? csak azt szedték szét.ott is van a hiba.bizonyítsák ők be az ellenkezőjét.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #12253 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 22:02:25 »

azért egy seprűnyél szigetelőszalag és némi kreativitás megoldotta volna a központozó problémát :S
azért az egy pontos meretturesre készített celszerszam.és igen fontos is.ha elfelejtik,vagy elbagatelizaljak ez a vége.Franko jobban járt,hogy 1 hetet várt ra,mintha inkább osszedobaltak volna 1 nap alatt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #12254 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 22:03:46 »

elég annak ha 5tizedet elvan tolva a központból.nem véletlenül kell központozni.

lehet rég tanultam már a szakmát, de a tárcsát azért központosítják a felszereléskor, hogy a nyelestengely be tudjon csúszni a lendkerékben levő csapányba.
Naplózva
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12255 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 22:04:17 »

jósok kérdés.sok jó kérdés.
a turbo miért romolt volna el? csak azt szedték szét.ott is van a hiba.bizonyítsák ők be az ellenkezőjét.
Mindegy holnap elmegyek egy turbóshoz, megmondja jó-e vagy sem. Utána meg vissza.

Már látom előre, hogy nem lesz egyszerű nap.

Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #12256 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 22:05:52 »

azért az egy pontos meretturesre készített celszerszam.és igen fontos is.ha elfelejtik,vagy elbagatelizaljak ez a vége.Franko jobban járt,hogy 1 hetet várt ra,mintha inkább osszedobaltak volna 1 nap alatt.

ha megméred a nyelestengelyt, és annak a méretére esztergálsz egy seprünyelet, az pont a célszerszám. "putribb" helyeken használnak bontott váltóból származó nyelestengelyt is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #12257 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 22:08:56 »

ha megméred a nyelestengelyt, és annak a méretére esztergálsz egy seprünyelet, az pont a célszerszám. "putribb" helyeken használnak bontott váltóból származó nyelestengelyt is.
sőt,ismerek olyan lányt,aki egy műanyag rudat is méretre tudna szopogatni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #12258 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 22:12:12 »

sőt,ismerek olyan lányt,aki egy műanyag rudat is méretre tudna szopogatni....

hát ezt a választ most nem értem, de tudod mit: igazad van  pias
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #12259 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 22:14:33 »

hát ezt a választ most nem értem, de tudod mit: igazad van  pias
nem ellenkeztem,csak én egy gyári celszerszamről beszélek.készíteni bármiből lehet....bármit.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #12260 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 22:19:09 »

nem ellenkeztem,csak én egy gyári celszerszamről beszélek.készíteni bármiből lehet....bármit.

de Te vagy Én ha esetleg idahaza, pl mert van csáposemelőd vagy aknám ha nekiállnánk kuplungot cserélni, biztos nem rendelnénk egy ilyent. A márkaszervíz meg tuti nem adná kölcsön. És tuti, hogy 10 perc alatt tudnánk egy sör mellett csinálni egy ilyen szerszámot arra az egy alkalomra Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #12261 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 22:22:16 »

de Te vagy Én ha esetleg idahaza, pl mert van csáposemelőd vagy aknám ha nekiállnánk kuplungot cserélni, biztos nem rendelnénk egy ilyent. A márkaszervíz meg tuti nem adná kölcsön. És tuti, hogy 10 perc alatt tudnánk egy sör mellett csinálni egy ilyen szerszámot arra az egy alkalomra Wink

lehet.nekem van központosítóm.más markakhoz.....a mondit nem kell szétszedni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #12262 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 22:25:03 »

lehet.nekem van központosítóm.más markakhoz.....a mondit nem kell szétszedni.

az mk3-mam már volt kuplungozva, 250.000nél Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #12263 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 22:27:14 »

az mk3-mam már volt kuplungozva, 250.000nél Smiley
én 124e nél járok...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #12264 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 22:31:02 »

én 124e nél járok...
én 300e nél Smiley és picit kezdi csipegetni az olajat Cheesy
Naplózva
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #12265 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 22:49:02 »

Bocsanat az Off-ert, de nem tudtam hova irni. Ma delutan egy gyonyoru pici lany buszke es boldog papaja lettem, csodalatos erzes!!  taps
Holnap pedig beleprobalom a babyhordozot az autoba  vigyor3
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #12266 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 23:07:28 »

Bocsanat az Off-ert, de nem tudtam hova irni. Ma delutan egy gyonyoru pici lany buszke es boldog papaja lettem, csodalatos erzes!!  taps
Holnap pedig beleprobalom a babyhordozot az autoba  vigyor3
Gratulálok!!!  taps  Wink
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #12267 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 23:08:40 »

az mk3-mam már volt kuplungozva, 250.000nél Smiley
Édesapám MKIII-a is ekkor lett volna, ha nem cseréljük be a mostanimra!  smile
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12268 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 23:51:21 »

Bocsanat az Off-ert, de nem tudtam hova irni. Ma delutan egy gyonyoru pici lany buszke es boldog papaja lettem, csodalatos erzes!!  taps
Holnap pedig beleprobalom a babyhordozot az autoba  vigyor3

Gratula a picihez!!!! taps
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #12269 Dátum: 2012.11.23 péntek, 00:24:23 »

Szakszervíznek ilyen kérdést feltenni?
Most szedessem szét mégegyszer? Esetleg mással?
Mert vélhetően csak úgy lehet kideriteni.


nekem is volt az opelben komplett kuplung csere, de nem volt utána semmi bajom. (szintén gyári LUK szett, ami *** jó, nem azzal lesz a gond)
motortartó bakok rendesen vissza lettek téve? nem voltak repedtek?
egyébként meg ha ilyen van, tuti hogy szerelési hiba. igaz hogy ripityára szedik az autót, de ha ugyanúgy szépen összepakolnak mindent, akkor nem lehet ilyen. szerintem azonnal vissza kell vinni, mielőtt komolyabb hibát generálsz. a rezgés valamitől van és valamit okoz...
legyél feldúlt és határozott... az szokott segíteni, sztem kérd rögtön a szervízvezetőt.  eplus2
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #12270 Dátum: 2012.11.23 péntek, 16:48:13 »

Bocsanat az Off-ert, de nem tudtam hova irni. Ma delutan egy gyonyoru pici lany buszke es boldog papaja lettem, csodalatos erzes!!  taps
Holnap pedig beleprobalom a babyhordozot az autoba  vigyor3
gratula, a lányomnak túl lágy a rugózása az autónak, a fiamnak meg jó Smiley
Naplózva
night21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #12271 Dátum: 2012.11.23 péntek, 17:33:21 »

Sziasztok,

Új tag vagyok, lassan 5 napja van egy Mondeonk 2007 2.0 TDCI Mk4 és a véleményetekre lennék kíváncsi.
Mivel használtan vettük és az utóbbi félévben nagyrészt állt, ezért úgy gondoltam jó lesz rögtön 1 kis szervizeléssel kezdeni. Olaj, levegő és gázolaj szűrő csere biztosan nem árt. El is vittem egy szervizbe, ahol neki is estek, gondoltam megvárom mert "égett" a kezük alatt a munka (tényleg úgy nézett ki piküpak kész) Közben rákérdeztem mennyi lesz a vége, nagy meglepetésemre drágább mint a márkaszervíz ajánlatok, legalább is az olaj literje 3990Ft Ford 5W30 formula V. Nem igazán tetszett, de hát én nem kérdeztem korábban, na jó még belefér. Aztán bennt a fiúk eljutottak a gázolajszűrő cseréig, ki is cserélték, de a 3. indítózásra sem indult be. Cserébe az akkumlátor megadta magát (szerintük) se kép, se hang. Megpróbálták bebikázni, majd töltötték... sajnos ez sem hozott eredményt. Szóltak hogy ez hosszabb dolog lesz menjek nyugodtan, majd szólnak. El is mentem dolgozni, aztán mire beértem már hívnak hogy ebbe bizony ám új akkumlátor kell, de csak 1 jó bele (vagy lehet h csak ezt tudták gyorsan megszerezni) Bosch, no jol van de mennyi az annyi, hát 45e. Nem örültem neki de hát mit tehet az ember... elfogadtam. Az új akkumlátor megoldotta a gondokat, hosszas indítózások után sikerült is beindítani.
Amit kérdezni szeretnék, tényleg ilyen nehézkes a gázolajszűrő csere?
Az akkumlátor ennyibe kerül és ilyen kell bele? (tudom-tudom minnél nagyobb annál jobb (: )
A kocsiban még a gyári akksi volt, az órája 139e kmt mutat, nem hiszek neki, sztem 250 körül lehet. Szóval lehetséges h így meghaljon az akkumlátor?
Véleményeteket előre is köszönöm.
Zoli
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12272 Dátum: 2012.11.23 péntek, 17:43:16 »

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, kitépem a hajam
Itt kellett volna kezdened, még mielőtt bármit is meglépsz!

Bosch akksi jó, nekem S5 van benne 85ah 30,989 -ért hozta Wyctor.

Gázolaj szűrő:
Nem értenek hozzá, tele ment levegővel a rendszer, ezért nem indult, ez ilyen autó, 2.0 -nak hátul van a hídnál a GO szűrő, ez van.

REmélem azért elhoztad az aksit
Amúgy meghalhat ha még a gyári volt benne.

Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12273 Dátum: 2012.11.23 péntek, 17:55:54 »

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, kitépem a hajam
Itt kellett volna kezdened, még mielőtt bármit is meglépsz!

Bosch akksi jó, nekem S5 van benne 85ah 30,989 -ért hozta Wyctor.

Gázolaj szűrő:
Nem értenek hozzá, tele ment levegővel a rendszer, ezért nem indult, ez ilyen autó, 2.0 -nak hátul van a hídnál a GO szűrő, ez van.

REmélem azért elhoztad az aksit
Amúgy meghalhat ha még a gyári volt benne.


Ilyen gyorsan kidöglenek a gyári akksik?

GO szűrőtöket nektek nem lehet vagy kell feltölteni gázolajjal mint ahogy nekünk is csere után? Akkor annak a rencernek menni kell...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


night21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #12274 Dátum: 2012.11.23 péntek, 18:22:11 »

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, kitépem a hajam
Itt kellett volna kezdened, még mielőtt bármit is meglépsz!

Bosch akksi jó, nekem S5 van benne 85ah 30,989 -ért hozta Wyctor.

Gázolaj szűrő:
Nem értenek hozzá, tele ment levegővel a rendszer, ezért nem indult, ez ilyen autó, 2.0 -nak hátul van a hídnál a GO szűrő, ez van.

REmélem azért elhoztad az aksit
Amúgy meghalhat ha még a gyári volt benne.


Nem hoztam el az akksit... menekültem... legközelebb Wyctorekhoz viszem, kértem onnan is ajánlatot, de végül e mellett a szervíz mellett döntöttem, mert ismerős ajánlotta, neki a fókájával jól bánnak.
A levegő biztosan volt a rendszerben mert az új aksival is nehezen ment az indítás...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12275 Dátum: 2012.11.23 péntek, 18:34:09 »

Sziasztok,

Új tag vagyok, lassan 5 napja van egy Mondeonk 2007 2.0 TDCI Mk4 és a véleményetekre lennék kíváncsi.
Mivel használtan vettük és az utóbbi félévben nagyrészt állt, ezért úgy gondoltam jó lesz rögtön 1 kis szervizeléssel kezdeni. Olaj, levegő és gázolaj szűrő csere biztosan nem árt. El is vittem egy szervizbe, ahol neki is estek, gondoltam megvárom mert "égett" a kezük alatt a munka (tényleg úgy nézett ki piküpak kész) Közben rákérdeztem mennyi lesz a vége, nagy meglepetésemre drágább mint a márkaszervíz ajánlatok, legalább is az olaj literje 3990Ft Ford 5W30 formula V. Nem igazán tetszett, de hát én nem kérdeztem korábban, na jó még belefér. Aztán bennt a fiúk eljutottak a gázolajszűrő cseréig, ki is cserélték, de a 3. indítózásra sem indult be. Cserébe az akkumlátor megadta magát (szerintük) se kép, se hang. Megpróbálták bebikázni, majd töltötték... sajnos ez sem hozott eredményt. Szóltak hogy ez hosszabb dolog lesz menjek nyugodtan, majd szólnak. El is mentem dolgozni, aztán mire beértem már hívnak hogy ebbe bizony ám új akkumlátor kell, de csak 1 jó bele (vagy lehet h csak ezt tudták gyorsan megszerezni) Bosch, no jol van de mennyi az annyi, hát 45e. Nem örültem neki de hát mit tehet az ember... elfogadtam. Az új akkumlátor megoldotta a gondokat, hosszas indítózások után sikerült is beindítani.
Amit kérdezni szeretnék, tényleg ilyen nehézkes a gázolajszűrő csere?
Az akkumlátor ennyibe kerül és ilyen kell bele? (tudom-tudom minnél nagyobb annál jobb (: )
A kocsiban még a gyári akksi volt, az órája 139e kmt mutat, nem hiszek neki, sztem 250 körül lehet. Szóval lehetséges h így meghaljon az akkumlátor?
Véleményeteket előre is köszönöm.
Zoli

Szerintem hülyékhez vitted, akik hülyének néztek!
Előbb tájékozódj, utána intézkedj!
Ford olaj 6 L kb. 8500-9000 Ft, akkumlátor 36000, stb.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.23 péntek, 18:43:07 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
night21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #12276 Dátum: 2012.11.23 péntek, 18:52:17 »

Szerintem hülyékhez vitted, akik hülyének néztek!
Előbb tájékozódj, utána intézkedj!
Ford olaj 6 L kb. 8500-9000 Ft, akkumlátor 36000, stb.
igen és hülye is voltam, mert ezt hagytam...
Úgy gondoltam ismerős ajánlásával, talán nem b***nak át, hát nem jött össze, ez volt a tanuló pénz.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4953



E-mail
« Új hozzászólás #12277 Dátum: 2012.11.23 péntek, 19:36:24 »

Sziasztok,

Új tag vagyok, lassan 5 napja van egy Mondeonk 2007 2.0 TDCI Mk4 és a véleményetekre lennék kíváncsi.
Mivel használtan vettük és az utóbbi félévben nagyrészt állt, ezért úgy gondoltam jó lesz rögtön 1 kis szervizeléssel kezdeni. Olaj, levegő és gázolaj szűrő csere biztosan nem árt. El is vittem egy szervizbe, ahol neki is estek, gondoltam megvárom mert "égett" a kezük alatt a munka (tényleg úgy nézett ki piküpak kész) Közben rákérdeztem mennyi lesz a vége, nagy meglepetésemre drágább mint a márkaszervíz ajánlatok, legalább is az olaj literje 3990Ft Ford 5W30 formula V. Nem igazán tetszett, de hát én nem kérdeztem korábban, na jó még belefér. Aztán bennt a fiúk eljutottak a gázolajszűrő cseréig, ki is cserélték, de a 3. indítózásra sem indult be. Cserébe az akkumlátor megadta magát (szerintük) se kép, se hang. Megpróbálták bebikázni, majd töltötték... sajnos ez sem hozott eredményt. Szóltak hogy ez hosszabb dolog lesz menjek nyugodtan, majd szólnak. El is mentem dolgozni, aztán mire beértem már hívnak hogy ebbe bizony ám új akkumlátor kell, de csak 1 jó bele (vagy lehet h csak ezt tudták gyorsan megszerezni) Bosch, no jol van de mennyi az annyi, hát 45e. Nem örültem neki de hát mit tehet az ember... elfogadtam. Az új akkumlátor megoldotta a gondokat, hosszas indítózások után sikerült is beindítani.
Amit kérdezni szeretnék, tényleg ilyen nehézkes a gázolajszűrő csere?
Az akkumlátor ennyibe kerül és ilyen kell bele? (tudom-tudom minnél nagyobb annál jobb (: )
A kocsiban még a gyári akksi volt, az órája 139e kmt mutat, nem hiszek neki, sztem 250 körül lehet. Szóval lehetséges h így meghaljon az akkumlátor?
Véleményeteket előre is köszönöm.
Zoli
Csak úgy elrettentésképpen, a többi alkatrészért és a munkáért mennyit kértek?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
night21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #12278 Dátum: 2012.11.23 péntek, 19:46:22 »

Csak úgy elrettentésképpen, a többi alkatrészért és a munkáért mennyit kértek?
Olajszűrő 2200
GO 4300
Levegő szűrő 3500
5w30 shc formula V 6L 23700
akksi 45000 es igy a vege 78e
nincs külön munka dij mert gondolom ott vettem mindezt meg...
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4953



E-mail
« Új hozzászólás #12279 Dátum: 2012.11.23 péntek, 20:18:51 »

Olajszűrő 2200
GO 4300
Levegő szűrő 3500
5w30 shc formula V 6L 23700
akksi 45000 es igy a vege 78e
nincs külön munka dij mert gondolom ott vettem mindezt meg...
Az olajjal fizetted ki a munkadíjat. Úgy kb. OK. Az akkut meg ők is drágán vették+árrés. Szóval nem akkora gáz.
Az inkább, hogy nem töltötték fel a szűrőt gázolajjal, hanem levegősen indítottak rá.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12280 Dátum: 2012.11.23 péntek, 20:57:30 »

Olajszűrő 2200
GO 4300
Levegő szűrő 3500
5w30 shc formula V 6L 23700
akksi 45000 es igy a vege 78e
nincs külön munka dij mert gondolom ott vettem mindezt meg...
Hát ez kicsit drágácska volt. Szerintem. http://www.ford.hu/aktualisakciok/fixar
Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12281 Dátum: 2012.11.23 péntek, 21:09:03 »

elég annak ha 5tizedet elvan tolva a központból.nem véletlenül kell központozni.

Én nem tudom, hogy mi az a központozás, de a szemem előtt rakta be a szerelő, láttam, hogy hozott valami műszert meg állítgatott valami fokokat. A lényeg, hogy ugyna saját kontómra - amíg ki nem derül hogy mi a nyűg - újra szétszedetem jövőhét szerdán és úgymond tesztre visszarakjuk a régi kettőstömegűt ( mert az sem volt tök *** csak engem zavart a zaja meg a csattogása, de az nem remegés volt), ha nem remeg a régivel akkor visszaviszem a kereskedőhöz és meglátjuk hogyan tovább.

A turbós azt mondta ha nem is tökéletes a turbó, de elvileg ilyen jelenséget 1300 - 1800 fordulaton ennyire nem tud okozni a turbó hibája.

Szóval most itt járok.
Mostmár felszívtam magam.
Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #12282 Dátum: 2012.11.23 péntek, 21:10:32 »


Mostmár felszívtam magam.

eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26672


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12283 Dátum: 2012.11.23 péntek, 21:10:57 »

Én nem tudom, hogy mi az a központozás, de a szemem előtt rakta be a szerelő, láttam, hogy hozott valami műszert meg állítgatott valami fokokat. A lényeg, hogy ugyna saját kontómra - amíg ki nem derül hogy mi a nyűg - újra szétszedetem jövőhét szerdán és úgymond tesztre visszarakjuk a régi kettőstömegűt ( mert az sem volt tök *** csak engem zavart a zaja meg a csattogása, de az nem remegés volt), ha nem remeg a régivel akkor visszaviszem a kereskedőhöz és meglátjuk hogyan tovább.

A turbós azt mondta ha nem is tökéletes a turbó, de elvileg ilyen jelenséget 1300 - 1800 fordulaton ennyire nem tud okozni a turbó hibája.

Szóval most itt járok.
Mostmár felszívtam magam.


Chippelt a paripád?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12284 Dátum: 2012.11.23 péntek, 21:14:43 »

Chippelt a paripád?
Bunyek féle manőver a tavaszi talin megvolt.

« Utoljára szerkesztve: 2012.11.23 péntek, 21:18:19 írta mbdeb » Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #12285 Dátum: 2012.11.23 péntek, 22:34:26 »

Hát ez kicsit drágácska volt. Szerintem. http://www.ford.hu/aktualisakciok/fixar

szerintem nagyon drága volt
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12286 Dátum: 2012.11.23 péntek, 22:45:21 »

Sziasztok!

Érdekességképpen hozom fel, hogy gyári OE alkatrészeknél a Volvo árak több esetben lényegesen olcsóbbak a Fordénál.  (2.0 d motoralkatrészekre gondolok)
Pl.: Turbo vezérlő vákuumszelep Ford 33.000 Ft -> Volvo 15.900 Ft. (természetesen csak a csomagolás más )

Érdemes körülnézni...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26672


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12287 Dátum: 2012.11.23 péntek, 23:06:05 »

Sziasztok!

Érdekességképpen hozom fel, hogy gyári OE alkatrészeknél a Volvo árak több esetben lényegesen olcsóbbak a Fordénál.  (2.0 d motoralkatrészekre gondolok)
Pl.: Turbo vezérlő vákuumszelep Ford 33.000 Ft -> Volvo 15.900 Ft. (természetesen csak a csomagolás más )

Érdemes körülnézni...


Hát pont fordítva gondoltam, de már gondoltam, hogy ott is körül kellene nézni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12288 Dátum: 2012.11.24 szombat, 08:58:49 »

Sziasztok!

Érdekességképpen hozom fel, hogy gyári OE alkatrészeknél a Volvo árak több esetben lényegesen olcsóbbak a Fordénál.  (2.0 d motoralkatrészekre gondolok)
Pl.: Turbo vezérlő vákuumszelep Ford 33.000 Ft -> Volvo 15.900 Ft. (természetesen csak a csomagolás más )

Érdemes körülnézni...

Nade honnan tudjam , hogy mi ugyanaz és mi nem? Mi jó az én autómba mi nem.
Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12289 Dátum: 2012.11.24 szombat, 12:06:51 »

Nade honnan tudjam , hogy mi ugyanaz és mi nem? Mi jó az én autómba mi nem.


Ha az ember gyári alkatrészt akar venni és sokalja a Ford-os árat, érdemes átbattyogni egy Volvo szervízbe és ott is érdeklődni. Nem szűrőkre és kopó alkatrészekre gondoltam, hanem pl.: generátor, önindító, turbó, egr szelep... olyan alkatrészek amikből nincs utángyártott.
Ezeket viszont ritkán cseréli az ember, de ha mégis érdemes körülnézni, ezt akartam csak ezzel kihangsúlyozni.

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #12290 Dátum: 2012.11.24 szombat, 12:11:49 »

Ha az ember gyári alkatrészt akar venni és sokalja a Ford-os árat, érdemes átbattyogni egy Volvo szervízbe és ott is érdeklődni. Nem szűrőkre és kopó alkatrészekre gondoltam, hanem pl.: generátor, önindító, turbó, egr szelep... olyan alkatrészek amikből nincs utángyártott.
Ezeket viszont ritkán cseréli az ember, de ha mégis érdemes körülnézni, ezt akartam csak ezzel kihangsúlyozni.



ja ezt értjük és tök jó, de honnan lehet tudni, hogy melyik ford motorhoz melyik volvo alkatrész jó (tudom, hogy a motor típusok kb ugyan azok). Én pl nem tudnám, hogy melyik volvo cuccot kérjem az autómhoz
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12291 Dátum: 2012.11.24 szombat, 12:42:04 »

ja ezt értjük és tök jó, de honnan lehet tudni, hogy melyik ford motorhoz melyik volvo alkatrész jó (tudom, hogy a motor típusok kb ugyan azok). Én pl nem tudnám, hogy melyik volvo cuccot kérjem az autómhoz

Eddig mindig megtaláltam magam a neten. Ha pl. keresek egy önindítót, akkor a ford cikkszámnál keresem, s legtöbb helyen felkínálja hogy mihez jó még, így lehet könnyen megtudni hogy mivel azonos.
Pl.: Unixnál, Startautónál...stb -nél is van olyan fül, hogy "mihez jó". Ott egyből kiderül hogy melyek az azonos motorok. Nem véletlen, hogy viszonylag olcsón lehet kapni vezérlés-készletet, hiszen már a 2003-as HDI motorokban is ez volt...

Egy német fórumos példa:
http://www.motor-talk.de/bilder/saugrohrklappe-2-0-tdci-g42024303/bild2-i204195980.html

"als ich meinte volvo hat das selbe teil für den 2/5 preis, meinten sie ich solls auf jedenfall bei volvo kaufen, wenns passt. ehrliche antwort also."

Másik példa:
"
Ford Teilenr. : 1305301 bzw. 1449602 -> Preis : 150,-
 
Volvo Teilenr.: 31216025 -> Preis: 61,-

"

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
night21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #12292 Dátum: 2012.11.24 szombat, 12:46:07 »

Sziasztok,

Új tag vagyok, lassan 5 napja van egy Mondeonk 2007 2.0 TDCI Mk4 és a véleményetekre lennék kíváncsi.
Mivel használtan vettük és az utóbbi félévben nagyrészt állt, ezért úgy gondoltam jó lesz rögtön 1 kis szervizeléssel kezdeni. Olaj, levegő és gázolaj szűrő csere biztosan nem árt. El is vittem egy szervizbe, ahol neki is estek, gondoltam megvárom mert "égett" a kezük alatt a munka (tényleg úgy nézett ki piküpak kész) Közben rákérdeztem mennyi lesz a vége, nagy meglepetésemre drágább mint a márkaszervíz ajánlatok, legalább is az olaj literje 3990Ft Ford 5W30 formula V. Nem igazán tetszett, de hát én nem kérdeztem korábban, na jó még belefér. Aztán bennt a fiúk eljutottak a gázolajszűrő cseréig, ki is cserélték, de a 3. indítózásra sem indult be. Cserébe az akkumlátor megadta magát (szerintük) se kép, se hang. Megpróbálták bebikázni, majd töltötték... sajnos ez sem hozott eredményt. Szóltak hogy ez hosszabb dolog lesz menjek nyugodtan, majd szólnak. El is mentem dolgozni, aztán mire beértem már hívnak hogy ebbe bizony ám új akkumlátor kell, de csak 1 jó bele (vagy lehet h csak ezt tudták gyorsan megszerezni) Bosch, no jol van de mennyi az annyi, hát 45e. Nem örültem neki de hát mit tehet az ember... elfogadtam. Az új akkumlátor megoldotta a gondokat, hosszas indítózások után sikerült is beindítani.
Amit kérdezni szeretnék, tényleg ilyen nehézkes a gázolajszűrő csere?
Az akkumlátor ennyibe kerül és ilyen kell bele? (tudom-tudom minnél nagyobb annál jobb (: )
A kocsiban még a gyári akksi volt, az órája 139e kmt mutat, nem hiszek neki, sztem 250 körül lehet. Szóval lehetséges h így meghaljon az akkumlátor?
Véleményeteket előre is köszönöm.
Zoli

Köszönöm a válaszokat, ahogy látom lehetett volna olcsobban is megúszni... na majd legközelebb.
Viszont van itt még valami nem kaptam hozzá téli gumit, így most jöhet a keresés. Ehhez van valami tanácsotok? most épp az autoalkatresz.hu-t nézem
üdv,Zoli
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12293 Dátum: 2012.11.24 szombat, 13:01:44 »

Példaképp:

http://www.mister-auto.hu/hu/fogassz-j-keszlet/gates-k015606xs_g307_a033K015606XS.html

alul látni lehet a gyári OEM számokat.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12294 Dátum: 2012.11.24 szombat, 13:07:50 »

Köszönöm a válaszokat, ahogy látom lehetett volna olcsobban is megúszni... na majd legközelebb.
Viszont van itt még valami nem kaptam hozzá téli gumit, így most jöhet a keresés. Ehhez van valami tanácsotok? most épp az autoalkatresz.hu-t nézem
üdv,Zoli
http://mondeo.hu/index.php?topic=28.0  érdemes olvashatni.

Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #12295 Dátum: 2012.11.24 szombat, 13:11:33 »

Köszönöm a válaszokat, ahogy látom lehetett volna olcsobban is megúszni... na majd legközelebb.
Viszont van itt még valami nem kaptam hozzá téli gumit, így most jöhet a keresés. Ehhez van valami tanácsotok? most épp az autoalkatresz.hu-t nézem
üdv,Zoli
Szia Zoli!
Én pár hete vettem Nokian WR A3 tipust (Marso). Egész jó! Árban mindenképpen! Hóban, latyakban még nem próbáltam!  eplus2
A nyári gumi után (Falken, amit az életben többet nem veszek, szörnyű volt!) egy élmény!  taps
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26672


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12296 Dátum: 2012.11.24 szombat, 13:12:04 »

Köszönöm a válaszokat, ahogy látom lehetett volna olcsobban is megúszni... na majd legközelebb.
Viszont van itt még valami nem kaptam hozzá téli gumit, így most jöhet a keresés. Ehhez van valami tanácsotok? most épp az autoalkatresz.hu-t nézem
üdv,Zoli

Keresd Kulanit!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
night21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #12297 Dátum: 2012.11.24 szombat, 13:21:59 »

Köszönöm, nézelődök, majd még lehet kérdezek   Smiley
Zoli
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.24 szombat, 13:45:29 írta night21 » Naplózva
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12298 Dátum: 2012.11.24 szombat, 13:27:45 »

Én nem tudom, hogy mi az a központozás, de a szemem előtt rakta be a szerelő, láttam, hogy hozott valami műszert meg állítgatott valami fokokat. A lényeg, hogy ugyna saját kontómra - amíg ki nem derül hogy mi a nyűg - újra szétszedetem jövőhét szerdán és úgymond tesztre visszarakjuk a régi kettőstömegűt ( mert az sem volt tök *** csak engem zavart a zaja meg a csattogása, de az nem remegés volt), ha nem remeg a régivel akkor visszaviszem a kereskedőhöz és meglátjuk hogyan tovább.

A turbós azt mondta ha nem is tökéletes a turbó, de elvileg ilyen jelenséget 1300 - 1800 fordulaton ennyire nem tud okozni a turbó hibája.

Szóval most itt járok.
Mostmár felszívtam magam.


Basszus, minden keresőben a kettőstömegűnél azt hozza, hogy vezetőcsapágy nélkül. Mi a tököm az a vezető csapágy, mert azt külön viszont sehol nem hozza semmi.
Lehet hogy nekem is az a problémám, hogy még külön vezetőcsapágy is kellet volna magához a kettős tömegűhöz?

Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12299 Dátum: 2012.11.24 szombat, 14:12:06 »

Nem hoztam el az akksit... menekültem... legközelebb Wyctorekhoz viszem, kértem onnan is ajánlatot, de végül e mellett a szervíz mellett döntöttem, mert ismerős ajánlotta, neki a fókájával jól bánnak.
A levegő biztosan volt a rendszerben mert az új aksival is nehezen ment az indítás...

Gyári akksi nem ér annyit, mint amennyibe kerül.
GO szűrő házát fel kell tölteni gázolajjal, de nekem 3szor vol már cserélve és mindig felkellett pumpálni a kocsit,ahhoz, hogy elinduljon. Ez van, ha nincs otthon a polcon pumpa nélküle nem szabad nekiállni, ráadásul akna sem árt
A szakszervízben ezt megoldják okosba, féktisztítóval töltik fel a szűrőházat, na akkor beindul egyből, ott nincs idő tökörészésre, 10 perc alatt kész, aztán már pingálják is fel a 6 ezres óradíjat a számlára, biznisz az biznisz gun

Wyctor nem azonos Vik -el Smiley
Wyctortól árakat tudsz kérni, ha meg szerviz kell akkor Vic-et keresd Smiley
De lehet Wyctor befejezte már a tetőtér átépítést és szívesen kicseréli neked  eplus2

« Utoljára szerkesztve: 2012.11.24 szombat, 14:15:09 írta tomeed » Naplózva
Oldalak: 1 ... 239 240 241 242 243 244 245 [246] 247 248 249 250 251 252 253 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.