Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:57:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 241 242 243 244 245 246 247 [248] 249 250 251 252 253 254 255 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12025165 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12350 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 18:32:38 »

Semmi extra. Az olajcserénél nem resetelték az olajcserére figyelmeztetőt. Ez nem néz semmilyen olajminőséget, csak azt nézi, hogy az utolsó reset óta hány km-t ment a szekér. Ez alapból 10eKm. Ha most reseteled, akkor várhatóan 10ekm múlva dobja fel megint...

Akkor azt hiszem ez a fix 10e km után történő hibajelzés elmélet megdőlt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12351 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 18:33:37 »

Majd holnap jelzem, mi volt amiről magyaráztak, az SERVICE OIL kiütését már megcsináltam én tegnap. Úgy, hogy jelenleg nincs hibaüzenet. Mivel megvárom az autót, árgus szemekkel fogom nézni, hogy mit csinálnak/tak.

Az olajcserére mondtak 19K-t szűrőstül munkadíjastul. Ezt nem gondolnám így önmagában soknak, a Cromaxban is ennyit kóstál(t).




Azt figyelted/észrevetted, hogy milyen gyakran vagy hányszor regenerált az olajcsere óta az autód?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12352 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 19:50:47 »

Előszöris... ekkora különbség nincs a két üzemmód között. Másodszor, az elégetlen korom, és a többi gáz szennyez, nem az üzemanyag. És ez a káros többszörösére fog ugrani.
A nox-ot nem véletlenül akarják minimalizálni. Nem beszélve a szén-monoxidról (katalizátor).
Kicsit olyan ez, mint anno a birkabőr üléshuzat (az a bolyhos, vidéken nagy divatja volt), gondolom az már nem nézne ki jól egy modern autóban.
Szóval, mintha abból készíttetnél üléshuzatot, persze még a légzsákokra se figyelnél, és beraknád egy mai, modern autóba.
Mondom én, hogy a többi mese..
Légzsák kell, meg vannak jó vezetést segítő berendezések is...a mese a birkabőrről az mástészta...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12353 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 19:52:35 »

Hát igen, itt a kiíratás a lényeg. A DPF-et kicserélni egy csőre a kisebbik kunszt.
A megfelelő ember megcsinálja, és nincs több gond, meg olajhígulás, meg mittudomén milyen szupercsodák ez miatt a szhar miatt.  eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12354 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 19:56:44 »

A megfelelő ember megcsinálja, és nincs több gond, meg olajhígulás, meg mittudomén milyen szupercsodák ez miatt a szhar miatt.  eplus2
És te tudsz megfelelő embert? Mert van olyan, hogy kiírja belőle a DPF figyelést, de azért az autó csak regenerál tovább és tolja be az üzemanyagot az olajba...
A DPF helyére mit teszel? Csövet, vagy kivered a belsejét? Gázáramlás változás nem teszi tönkre a kipufogó szelepeket?

Komolyan kérdezem, mert én is megszabadulnék tőle.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12355 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 20:07:07 »

És te tudsz megfelelő embert? Mert van olyan, hogy kiírja belőle a DPF figyelést, de azért az autó csak regenerál tovább és tolja be az üzemanyagot az olajba...
A DPF helyére mit teszel? Csövet, vagy kivered a belsejét? Gázáramlás változás nem teszi tönkre a kipufogó szelepeket?

Komolyan kérdezem, mert én is megszabadulnék tőle.
Igen tudok.
Szerintem legyártanék egy méretazonosat csőből...attól függ hogy van beépítve gyárilag..de a 6/4-es cső+5kg-os kalapács kombinációnak eddig még egyik sem állt ellen... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
lalasguy
Vendég
« Új hozzászólás #12356 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 21:27:47 »

Azt figyelted/észrevetted, hogy milyen gyakran vagy hányszor regenerált az olajcsere óta az autód?

Nem figyeltem, de most már fogom. Arra viszont kifejezetten emlékszem (sajnos), hogy 2-3x akkor ment a regen, amikor megálltam (hazaérkeztem), erre most már figyelni fogok, nem állítom le a motort addig amíg be nem fejezi... mást nem tudok tenni.

Az előző tulajnak (ismerem személyesen), soha nem jelzett be a felirat, pedig ő az előírt 20 ezrenként hordta szervízbe - igaz ő sokat pályázott, nálam amióta van a városban, már 2x igaz az elsőnek nem tulajdonítottam nagy szerepet, mert hát ugye akkor már egy 12 ezret futott olaj volt benne.

Arról már hallottam illetve készültem rá, hogy a város miatt nem fog elmenni annyit az olaj (nem is szándékoztam amúgy se addig használni) és hogy 10 ezrenként kb. csere, de 2 ezer km -ként nem vagyok hajlandó olajat cserélni, még ha saját kezűleg 10K-ból megtudnám úszni akkor sem. Akkor inkább eladom az autót.

KÉRDÉS: Van itt olyan aki városozik, és rövid távokat megy? Mik a tapasztalatok? Nekem jelenleg 8 km-re van a munkahely... Tehát sok a 5-10 km-es rövid távom.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.26 hétfő, 21:32:12 írta lalasguy » Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12357 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 21:55:38 »


KÉRDÉS: Van itt olyan aki városozik, és rövid távokat megy? Mik a tapasztalatok? Nekem jelenleg 8 km-re van a munkahely... Tehát sok a 5-10 km-es rövid távom.


Hát nem tudom!
Nálam 2 éve van az autó, egyszer jelent meg a felirat, mert elfelejtették resetelni, szokott regenerálni is bőszen, csinálja ha olyan kedve van pl.: megcibálom egy picit, utána hallom hogy bekapcsol. De nem is ez a lényeg.
Én 11 km-re lakom a munkahelyemtől, 2 éve ingázok az autóval, semmi rendellenességet nem tapasztalok ilyen téren.
Annyi, hogy havonta 2x minimum bele van tolva Esztergom-Miskolc, nyáron meg hetente Esztergom-Blelle pályán.


Nem akarom elhinni, hogy városi forgalomban, használatban ilyen gondok jöjjenek elő az autón.
Nálam az olajcsere intervallum kb 16-18 ezer közé esik, nem látom értelmét 10 ezrenként olajat cserélni.
Megmondom miért: Sportmotoromba 6 ezrenként volt olaj cserélve és forgott 16 ezret, akkor egy 2.0ás dízelnek nehogymár 10 ezrenként dobni kéne az olaját a kukába, jó esetbe átlagban forog a motor vagy 2500-at. *** hasonlat, de más párhuzam nem jutott eszembe SmileySmiley


DPF tisztítás esetleg?
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.26 hétfő, 22:01:24 írta tomeed » Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12358 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 22:11:30 »

Nem figyeltem, de most már fogom. Arra viszont kifejezetten emlékszem (sajnos), hogy 2-3x akkor ment a regen, amikor megálltam (hazaérkeztem), erre most már figyelni fogok, nem állítom le a motort addig amíg be nem fejezi... mást nem tudok tenni.

Az előző tulajnak (ismerem személyesen), soha nem jelzett be a felirat, pedig ő az előírt 20 ezrenként hordta szervízbe - igaz ő sokat pályázott, nálam amióta van a városban, már 2x igaz az elsőnek nem tulajdonítottam nagy szerepet, mert hát ugye akkor már egy 12 ezret futott olaj volt benne.

Arról már hallottam illetve készültem rá, hogy a város miatt nem fog elmenni annyit az olaj (nem is szándékoztam amúgy se addig használni) és hogy 10 ezrenként kb. csere, de 2 ezer km -ként nem vagyok hajlandó olajat cserélni, még ha saját kezűleg 10K-ból megtudnám úszni akkor sem. Akkor inkább eladom az autót.

KÉRDÉS: Van itt olyan aki városozik, és rövid távokat megy? Mik a tapasztalatok? Nekem jelenleg 8 km-re van a munkahely... Tehát sok a 5-10 km-es rövid távom.
Nálam is munkábajárás a jellemző. Kb. 12 km. Reggel a fele dugó. Kb 500kmenként regenerál. Az érdekes, hogy egyszer közvetlenül egy hosszú autópályázás után. Akkor csinálta egyedül, hogy leállítás után járatta a ventillátort.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
lalasguy
Vendég
« Új hozzászólás #12359 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 22:14:12 »

DPF tisztítás esetleg?

Ezzel van tapasztalata valakinek? Volt olyan hely, ahol írták, hogy egy napos ceremónia keretében kitisztítják, raktak fel szép "előtte-utána" képet is. ~30K körül van/volt ott az ára. Hát ha mondaná valaki, hogy megéri, és okés, ezt az összeget simán rászánnám.
Naplózva
Syrius
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #12360 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 23:39:17 »

Sziasztok  Megoldódott a kerékőr leszedése Bementem reggel a szervizbe mondták mindját megnézik . Megpróbálták a kerékőr kulcsával persze nem  ment . Hoztak egy pasztát belenyomták a kulcsba rákalapálták e kerékőrre és simán lecsavarták mind a kettőt. Az mondták valami mikrokristályos paszta ami kitölti a hézagot  taps
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12361 Dátum: 2012.11.27 kedd, 08:38:38 »

Sziasztok  Megoldódott a kerékőr leszedése Bementem reggel a szervizbe mondták mindját megnézik . Megpróbálták a kerékőr kulcsával persze nem  ment . Hoztak egy pasztát belenyomták a kulcsba rákalapálták e kerékőrre és simán lecsavarták mind a kettőt. Az mondták valami mikrokristályos paszta ami kitölti a hézagot  taps

Na ez király!
Jó tudni, hogy ilyen is van, már csak kerék őr kéne a kerekeimre  nyes
Naplózva
lalasguy
Vendég
« Új hozzászólás #12362 Dátum: 2012.11.27 kedd, 11:09:05 »

No megjártam a szervizt.

Nos csináltak egy motortisztítást, olajcsere + újraprogramozták a motorvezérlést(30k). Állítólag volt már ilyen esetük, most nem tudom, hogy ezt bullshit vagy higgyek-e neki. Mind1, most hetente nívópálcázok majd, ha elkezd növekedni az olajszinten viszem vissza és reklamálok. Remélem, hogy ennyi volt.



Naplózva
ordogi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #12363 Dátum: 2012.11.27 kedd, 14:37:38 »

Akkor azt hiszem ez a fix 10e km után történő hibajelzés elmélet megdőlt.
azért én megvárnám, ameddig ismét megjelenik az az üzenet. Wink ha megjelenik és nem ment 10ekm-t, akkor  worship, ha mégsem, akkor  wave
Naplózva
Pötyi TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #12364 Dátum: 2012.11.27 kedd, 18:00:04 »

Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy Ti az üzemanyagot, a gázolajat szoktátok téliesíteni adalékkal, dermedésgátlóval?
Köszi P.

Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12365 Dátum: 2012.11.27 kedd, 18:02:13 »

azért én megvárnám, ameddig ismét megjelenik az az üzenet. Wink ha megjelenik és nem ment 10ekm-t, akkor  worship, ha mégsem, akkor  wave
Ha visszaolvasol, pont ez történt. Nullázták neki, de 2000 km  után megjelent. Tehát nem fix 10e. Fura is lenne 20 ezres normál intervallum mellett.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #12366 Dátum: 2012.11.27 kedd, 18:42:58 »

Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy Ti az üzemanyagot, a gázolajat szoktátok téliesíteni adalékkal, dermedésgátlóval?
Köszi P.



Általában nem, hiszen a kutakon beleteszik a téli adalékot.
Nagy hidegben van aki 1 tankhoz hozzátesz 1 deci denaturált szeszt.

Benzinhez is teszik!

http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2010/01/22/benzin_viztelenitese_olcson/
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
ordogi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #12367 Dátum: 2012.11.27 kedd, 19:22:07 »

Ha visszaolvasol, pont ez történt. Nullázták neki, de 2000 km  után megjelent. Tehát nem fix 10e. Fura is lenne 20 ezres normál intervallum mellett.
jaja! akkor viszont marad a  worship
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12368 Dátum: 2012.11.27 kedd, 22:03:03 »

Ezt találtam

Dtc01 c41668

Szóval ez mi lehet?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12369 Dátum: 2012.11.27 kedd, 22:15:48 »

Ezt találtam

Dtc01 c41668

Szóval ez mi lehet?

Egy kód?  wow1
(Engine Malfunction)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12370 Dátum: 2012.11.27 kedd, 22:17:35 »

Ezt találtam

Dtc01 c41668

Szóval ez mi lehet?
Átmeneti elmezavara volt a control modulnak , nem vészes. ( lehet hogy olvassa a kocsid a legújabb törvényeket és már nem bírja követni)

"C41668 = U0416-68
U0416 = Invalid Data Received From Vehicle Dynamics Control Module U0416 = Invalid Data Received From Vehicle Dynamics Control Module
68 = DTC Failure Subtype definition for failure category “6”. 68 = DTC Failure Subtype definition for failure category "6". Event information — This subtype is used by the control module to indicate the detection of a system event that was not caused by the control module itself but forces the control module to store a DTC (eg missing functionality from another system/control module). Event information - This subtype is used by the control module to indicate the detection of a system event that was not caused by the control module itself but forces the control module to store a DTC (eg missing functionality from another system / control module)."
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12371 Dátum: 2012.11.27 kedd, 22:24:36 »

Átmeneti elmezavara volt a control modulnak , nem vészes. ( lehet hogy olvassa a kocsid a legújabb törvényeket és már nem bírja követni)

"C41668 = U0416-68
U0416 = Invalid Data Received From Vehicle Dynamics Control Module U0416 = Invalid Data Received From Vehicle Dynamics Control Module
68 = DTC Failure Subtype definition for failure category “6”. 68 = DTC Failure Subtype definition for failure category "6". Event information — This subtype is used by the control module to indicate the detection of a system event that was not caused by the control module itself but forces the control module to store a DTC (eg missing functionality from another system/control module). Event information - This subtype is used by the control module to indicate the detection of a system event that was not caused by the control module itself but forces the control module to store a DTC (eg missing functionality from another system / control module)."


 worship

Törlődik magától vagy, ezzel megy a sírba?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12372 Dátum: 2012.11.27 kedd, 22:35:48 »

worship

Törlődik magától vagy, ezzel megy a sírba?
Az ilyenek maradnak (elméletileg). Bár láttam már olyat hogy pl EGR DTC-je pl. elmúlt magától. Simán törölhető és felejthető. Akkor lenne gond ha előjönne megint, de szerintem ettől nem kell tartanod.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12373 Dátum: 2012.11.27 kedd, 22:42:29 »

Az ilyenek maradnak (elméletileg). Bár láttam már olyat hogy pl EGR DTC-je pl. elmúlt magától. Simán törölhető és felejthető. Akkor lenne gond ha előjönne megint, de szerintem ettől nem kell tartanod.

 worship
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #12374 Dátum: 2012.11.28 szerda, 07:50:07 »

http://totalcar.hu/tesztek/2012/11/28/tuti_vetel/

indokolatlanul fikázzák az én kis 1,8-as motoromat  action knuppel2
Naplózva
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #12375 Dátum: 2012.11.28 szerda, 08:01:42 »

Sziasztok

Azt vettem eszre a kocsin, hogy mikor reggel indulok, csak beszallok meg nem is rakom bele a kulcsot a Navi (dvd) felol olyan hang jon mintha folyamatosan probalna a dvd-t benne tekerni. Aztan idovel elmulik.
Vagy az is lehet hogy a klima felol jon. Volt mar vkinek ilyen gondja?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12376 Dátum: 2012.11.28 szerda, 08:17:54 »

Sziasztok

Azt vettem eszre a kocsin, hogy mikor reggel indulok, csak beszallok meg nem is rakom bele a kulcsot a Navi (dvd) felol olyan hang jon mintha folyamatosan probalna a dvd-t benne tekerni. Aztan idovel elmulik.
Vagy az is lehet hogy a klima felol jon. Volt mar vkinek ilyen gondja?
Valószínűleg azért hallasz ilyen hangot, mert ilyenkor folyamatosan tekeri benne a navigációs DVD-t, és amikor beolvasta, abbahagyja.
Ha nem tudtad volna, a nagy naviban van egy második DVD olvasó is a térképnek.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12377 Dátum: 2012.11.28 szerda, 08:44:31 »

Reggelt!

Van -e valami féle járható út arra ,hogy megcsináljam motoros csukódásra a csomagtartó ajtót?

Rohadt jó dolog szerintem, kár, hogy Fordék ezt annyira nem preferálják.

Csinált már valaki ilyesmit?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12378 Dátum: 2012.11.28 szerda, 10:59:57 »

Reggelt!

Van -e valami féle járható út arra ,hogy megcsináljam motoros csukódásra a csomagtartó ajtót?

Rohadt jó dolog szerintem, kár, hogy Fordék ezt annyira nem preferálják.

Csinált már valaki ilyesmit?

Mk3-as szekció már elkezdte feszegetni ezt a témát. Ott nézz körbe. De brutál mechanika kell hozz, hiszen az 5 ajtósnál van tömeg rendesen.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12379 Dátum: 2012.11.28 szerda, 11:04:27 »

Mk3-as szekció már elkezdte feszegetni ezt a témát. Ott nézz körbe. De brutál mechanika kell hozz, hiszen az 5 ajtósnál van tömeg rendesen.

Ráadásul kombim van Smiley
Még nagyobb *** ajtó!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12380 Dátum: 2012.11.28 szerda, 12:02:40 »

Reggelt!

Van -e valami féle járható út arra ,hogy megcsináljam motoros csukódásra a csomagtartó ajtót?

Rohadt jó dolog szerintem, kár, hogy Fordék ezt annyira nem preferálják.

Csinált már valaki ilyesmit?
nem sok esély van rá Undecided

max ha tudsz olyan kombi típust, ami ilyen, akkor annak a szerkezetét berakni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12381 Dátum: 2012.11.28 szerda, 12:56:43 »

nem sok esély van rá Undecided

max ha tudsz olyan kombi típust, ami ilyen, akkor annak a szerkezetét berakni...
C vectráét kellene megnézni. vagy C5 citrom.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #12382 Dátum: 2012.11.28 szerda, 17:36:58 »

Ráadásul kombim van Smiley
Még nagyobb *** ajtó!

Ha van teleszkóp, akkor oda beépítenek rugókat, és a zárat nyitják elektromosan.
A rugó meg fellöki a hátsó ajtót.

http://www.youtube.com/watch?v=_QRFfw5CDWY&feature=fvwberel

Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12383 Dátum: 2012.11.28 szerda, 17:44:00 »

Ráadásul kombim van Smiley
Még nagyobb *** ajtó!
Bocsi, de a kombinál kissebb az ajtó mint az 5 ajtósnál. Ráadásúl az 5 ajtos ezért magasabbra is nyílik (könnyebben verődik neki egy laposabb garázs tetejébe.  szomoru1
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #12384 Dátum: 2012.11.28 szerda, 17:45:47 »

Bocsi, de a kombinál kissebb az ajtó mint az 5 ajtósnál. Ráadásúl az 5 ajtos ezért magasabbra is nyílik (könnyebben verődik neki egy laposabb garázs tetejébe.  szomoru1

Na, ezt útálom én is!
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12385 Dátum: 2012.11.28 szerda, 17:58:40 »

Na, ezt útálom én is!
Viszont jól lendületből fejbe lehet vele verni igény szerint az anyóst vagy az asszonyt is (és utána el lehet sikálni egy bocsika nem volt szándékos, nem figyeltemmel....   hehe )
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12386 Dátum: 2012.11.28 szerda, 20:13:25 »

Bocsi, de a kombinál kissebb az ajtó mint az 5 ajtósnál. Ráadásúl az 5 ajtos ezért magasabbra is nyílik (könnyebben verődik neki egy laposabb garázs tetejébe.  szomoru1

Írtam ,hogy nagyobb?  nyes
Sok * -ot írtam Smiley

A mechanika miatt szívósabb az ajtó, mert függőlegesből nyílik és záródik vissza, míg az 5 ajtósnál csak lehasal az a nagy asztallap.
Több a mozgás, ennyi.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.28 szerda, 20:16:21 írta tomeed » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12387 Dátum: 2012.11.28 szerda, 21:12:13 »

Viszont jól lendületből fejbe lehet vele verni igény szerint az anyóst vagy az asszonyt is

Én nem tudom, sem a nejem, sem az anyós eddiglé még nem jelentkezett, hogy csapjam őket fejbe az ajtóval  vigyor3
De hát az ember amíg él, remél! (A nejem és az anyós is jófej, nem bántom őket)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12388 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 20:11:00 »

Fater autója tegnap Pécsett dobott egy hibaüzenetet, majd sárga lámpácska kigyulladt, utána max 120 volt a sebesség.

Ma elment szervízbe, dpf kuka... rinya

Szóval az autóban 185 e km van, szinte csak autópályán használja, tempomat óra szerinti 140- el.

Hetente kb 1000 kmert megy, egy Szeged, egy Pécs egy Balaton hetente minimum...

Most csak azt nem tudom, hogy akkor most mi a jó, mert úgy tűnik nem az autópálya.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12389 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 20:48:36 »

Fater autója tegnap Pécsett dobott egy hibaüzenetet, majd sárga lámpácska kigyulladt, utána max 120 volt a sebesség.

Ma elment szervízbe, dpf kuka... rinya

Szóval az autóban 185 e km van, szinte csak autópályán használja, tempomat óra szerinti 140- el.

Hetente kb 1000 kmert megy, egy Szeged, egy Pécs egy Balaton hetente minimum...

Most csak azt nem tudom, hogy akkor most mi a jó, mert úgy tűnik nem az autópálya.
Biztosan hogy kuka?! Semmi előzmény nélkül?! Értem ezalatt , hogy többszöri sikertelen regeneráció... -ezt érezni, hallani is lehet. Lehetséges, hogy az utazási körülményei nem tették lehetővé a regeneráció teljes lefutását több egymást követő alkalommal, s ezért írodott be ez a hibakód.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #12390 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:02:41 »

Fater autója tegnap Pécsett dobott egy hibaüzenetet, majd sárga lámpácska kigyulladt, utána max 120 volt a sebesség.

Ma elment szervízbe, dpf kuka... rinya

Szóval az autóban 185 e km van, szinte csak autópályán használja, tempomat óra szerinti 140- el.

Hetente kb 1000 kmert megy, egy Szeged, egy Pécs egy Balaton hetente minimum...

Most csak azt nem tudom, hogy akkor most mi a jó, mert úgy tűnik nem az autópálya.
Eddig nekem is két alkalomból 2szer az autópályán jött ki a légtömegmérő hiba (már ha az volt), és mind2 alkalommal több száz kilométert autóztam le egy huzamban... lehet nem bírják az autópályákat???  wow1 Persze ez hülyén hangzik, de érdekes akkor is... jah és én is 140-vel mentem, tempomaton... én már a tempomatra is gyanakodtam, de ez lehet tényleg hülyeség, de mikor Pécsre mentem kétszer is hasonló tempóval, de tempomat nélkül semmi baj sem volt... az is 4-500km nekem oda-vissza, és mikor hasonló távot tettem meg egy huzamban, de tempomattal, akkor meg mindig a légtömegmérő körül kijött vmi teljesítmény romlás és én sem bírtam 140-nél jobban jönni, azt is csak lendületből!!!
Aztán lehet hülyeségeket fantáziálok.... hehe
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #12391 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:56:22 »

Hát ha nem egyből szaladt meg a repedés, akkor bizony nagy kár, hogy nem javíttattad meg azonnal. Ilyen hosszú repedés javítása is már drága, ezresek/cm. A legjobb javítás is látszani fog, így a vezető előtt nem szerencsés. Csere lesz ez. Esetleg keress bontottat.

Biztos lehet ügyeskedni is Cascoval is, de én mélyen elítélem az ilyet.
Aktuális infó egy fűtött+esőérzékelős szélvédő csere áráról a Ford-nál: kb. 300eFt (266e az üveg, 9e a ragasztó és még nincs benne a munkadíj. Még szerencse, hogy szélvédő cserére 0% az önrészem...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #12392 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 23:22:10 »

Aktuális infó egy fűtött+esőérzékelős szélvédő csere áráról a Ford-nál: kb. 300eFt (266e az üveg, 9e a ragasztó és még nincs benne a munkadíj. Még szerencse, hogy szélvédő cserére 0% az önrészem...
hm... nekem is érik, én 10% önrész vagyok...
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12393 Dátum: 2012.11.30 péntek, 00:00:59 »

Fater autója tegnap Pécsett dobott egy hibaüzenetet, majd sárga lámpácska kigyulladt, utána max 120 volt a sebesség.

Ma elment szervízbe, dpf kuka... rinya

Szóval az autóban 185 e km van, szinte csak autópályán használja, tempomat óra szerinti 140- el.

Hetente kb 1000 kmert megy, egy Szeged, egy Pécs egy Balaton hetente minimum...

Most csak azt nem tudom, hogy akkor most mi a jó, mert úgy tűnik nem az autópálya.
A kiszerelt hibás darab esetleg érdekel. Leginkább, ha a 2.2-esével egyező.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
lalasguy
Vendég
« Új hozzászólás #12394 Dátum: 2012.11.30 péntek, 07:52:16 »

Lehet már volt korábban (elnézést érte), van valami tuti módszer, amivel észre lehet venni, hogy épp regenerál az autó?
Sokan írnak itt kipufogó gáz hőmérsékletről stb. Azokat honnan, hogyan lehet előhívni?

Üdv,
L

Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12395 Dátum: 2012.11.30 péntek, 08:10:34 »

Lehet már volt korábban (elnézést érte), van valami tuti módszer, amivel észre lehet venni, hogy épp regenerál az autó?
Sokan írnak itt kipufogó gáz hőmérsékletről stb. Azokat honnan, hogyan lehet előhívni?

Üdv,
L


Szerintem legegyszerűbb a pillanatnyi fogyasztásról megállapítani. Alapjáraton kb. a duplájára ugrik.
Nekem épp tegnap regenerált. Amúgy is dugóban araszoltam. Ami érdekes, hogy a külső hőmérséklet érzékelő felment 23 fokig, pedig kb. 11-12 lehetett. Gondolom ennyire kisugározta a meleget.
Még a fűtés is elment az autóban  wow1
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12396 Dátum: 2012.11.30 péntek, 08:15:37 »

Aktuális infó egy fűtött+esőérzékelős szélvédő csere áráról a Ford-nál: kb. 300eFt (266e az üveg, 9e a ragasztó és még nincs benne a munkadíj. Még szerencse, hogy szélvédő cserére 0% az önrészem...

Az már az IR-es, van azért olcsóbb is ennél, ha nem kell az antireflektív szélvédő.
0%os önrésszel, mondjuk nem szabad kihagyni, de még 10%os -al sem.
Illetve olcsóbban is be lehet ezt szerezni jóval.

Regen:
Úgy veszed észre, hogy mélyebb hangja lesz az autónak ,morcosabb hangja van és büdös mint az állat, illetve ha lepadlózod eregeti a füstöt Smiley
Kipuff hőmérséklet figyelés stb, ezt nem tudod figyelni, csak egyéb kütyükkel.
A pillanatnyi fogyi megugrik, ez mutatja a műszerfal, ha van ilyen opciód.

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12397 Dátum: 2012.11.30 péntek, 08:18:32 »


Regen:
Úgy veszed észre, hogy mélyebb hangja lesz az autónak ,morcosabb hangja van és büdös mint az állat, illetve ha lepadlózod eregeti a füstöt Smiley
Kipuff hőmérséklet figyelés stb, ezt nem tudod figyelni, csak egyéb kütyükkel.
A pillanatnyi fogyi megugrik, ez mutatja a műszerfal, ha van ilyen opciód.

+ mivel nagy ármafelvétel van ilyenkor, ezért ha visszaejted a fordulatot alapjáratra, akkor kicsit "bepislákol" a tompított (persze csak ha világít, és még sötét is van, hogy lásd vigyor3)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12398 Dátum: 2012.11.30 péntek, 09:10:27 »

Miért regenerál?, mire jó ez?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12399 Dátum: 2012.11.30 péntek, 09:14:44 »

Miért regenerál?, mire jó ez?

Magas hőfokon kiégeti a kormot a koromfogóból.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 241 242 243 244 245 246 247 [248] 249 250 251 252 253 254 255 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.