Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:34:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 264 265 266 267 268 269 270 [271] 272 273 274 275 276 277 278 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11997625 alkalommal)
0 Felhasználó és 126 vendég van a témában
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13500 Dátum: 2013.01.25 péntek, 21:24:29 »

Semmi gond nem lesz vele. Az MKIII-as szenzorait színre fújattam mert azokon eredetileg semmi festék nem volt rajta. Nem okozott gondot

Oké, köszi,akkor holnap festés
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #13501 Dátum: 2013.01.25 péntek, 21:27:39 »

Milyen átlagsebességgel?
Mostani autónk 7.5-8 litert eszik pályán 110km/h körüli sebességnél (benzines Lacetti).


Az nem gyenge, nekem a V6 eszik ilyen tempónál ennyit
Naplózva
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #13502 Dátum: 2013.01.25 péntek, 21:28:11 »

Felszereltségtől függetlenül én kérnék egy alvázszámot és megpróbálnám a valós km futását kideríteni, mert irreálisan alacsonynak tűnik. Bár lehet, hogy, Nyugat-Európában szándékosan keveset mennek az ilyen kategóriájú autókkal, csak azért, hogy a becsületes Magyar neppereknek nagyon olcsón eladhassák, akik szinte haszon nélkül továbbadják.
Persze ezzel nem a kedvedet akarom elvenni, csak óvatosságra szeretnélek inteni.
Résen leszek,de még érhet meglepetés....pozitív!  hehe Már futom a köröket,hogy lehet még kideríteni a km futást a szervizen kívül?
Naplózva
csaba271
Vendég
« Új hozzászólás #13503 Dátum: 2013.01.25 péntek, 21:35:21 »


Az nem gyenge, nekem a V6 eszik ilyen tempónál ennyit

Régebben 6.9 volt a Lacetti fogyasztása. Szerintem megérett egy gyertyacsere.

Lehet, hülyeséget kérdezek, de a Mondeo kombi hátsó ülése dönthető osztottan?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #13504 Dátum: 2013.01.25 péntek, 21:36:50 »

Régebben 6.9 volt a Lacetti fogyasztása. Szerintem megérett egy gyertyacsere.

Lehet, hülyeséget kérdezek, de a Mondeo kombi hátsó ülése dönthető osztottan?

Nem csak a kombié, mindegyiké
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13505 Dátum: 2013.01.25 péntek, 22:00:09 »

Vizszintesig is akar. En luzer ezt masfel ev utan tudtam meg.
Ulj le egyes nyes
Naplózva
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #13506 Dátum: 2013.01.25 péntek, 22:35:17 »

Mostani autónk 7.5-8 litert eszik pályán 110km/h körüli sebességnél (benzines Lacetti). Ezt akarom levinni vállalható szintre, mivel heti 1000-1500 km-t megyek vele.
A 6.3 szimpatikus fogyasztás.
Nekem pálya nélkül 5,2 - 5,4 között mutat a kompjuter. Ehhez képest a tényleges fogyasztás kb. 0,3-0,4 dl-rel több. Tartós autópálya estén sem éri el a kijelző a 6,0  átlagot, tehát még ott is 6,3 alatti a fogyasztás.
A max. sebbeség kb. a megengedett +20 km/h. Mindez 1,8 tdci-vel (125 LE) és csupán 5 fokozatú váltóval!   wave
Naplózva

Fekete bálna
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13507 Dátum: 2013.01.25 péntek, 22:45:08 »

Nekem pálya nélkül 5,2 - 5,4 között mutat a kompjuter. Ehhez képest a tényleges fogyasztás kb. 0,3-0,4 dl-rel több. Tartós autópálya estén sem éri el a kijelző a 6,0  átlagot, tehát még ott is 6,3 alatti a fogyasztás.
A max. sebbeség kb. a megengedett +20 km/h. Mindez 1,8 tdci-vel (125 LE) és csupán 5 fokozatú váltóval!   wave

én rendszeres Szeged-bp járaton 150-165 között jövök, 6,1-6,8 attól függ mit tankolok (eddig agip bluetech volt a legjobb) ez a valóságban kb 6,5-7,5
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13508 Dátum: 2013.01.25 péntek, 23:05:20 »

Hmmmm. Az egyik 1.8 6.1et eszik a masik 7.5et. Hmmmm
A tempo azonos. Nem ertem.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13509 Dátum: 2013.01.26 szombat, 07:47:11 »

Hmmmm. Az egyik 1.8 6.1et eszik a masik 7.5et. Hmmmm
A tempo azonos. Nem ertem.

az egyik óra szerinti, a másik a valós..., az egyik kb 140-145km-h-ig igaz, a másik meg 160 körül...
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #13510 Dátum: 2013.01.26 szombat, 08:58:00 »

Sziasztok!

Ha jól tudom a gyári diaggal az ECM-ben állítható a gumiméret is. Az eltérő gumiméretben simán bennelehet az 5-10% sebesség és persze számolt fogyasztás eltérés is. Ha valaki reálisabb adatokat kíván látni, át kell állítatni a gumiméretet úgy, hogy az a valós (GPS sebességgel) megeggyezzen.

Ezt a dolgot csak onnan tudom, hogy egy szervízes srác mondta, hogy végül így "csapták" be a tulajt , hogy az ő autója nem fogyaszt rosszul Smiley Mivel ő nagyobb számokat látott a kijelzőn, mint amit a nagykönyvben megírtak, és emiatt reklamált Smiley (talán focus lehetett)

Üdv.: Peti



Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #13511 Dátum: 2013.01.26 szombat, 09:01:12 »

Sziasztok!

Napkban lettem rá figyelmes, hogy hidegben a turbóm "süvítő" hangját alacsony fordulaton elég jól hallani. Később mikor már bemelegszik, ez tompul, alig hallható. Tapasztalt már ilyet valaki?

Egyenlőre nem fémes hangról van szó, azt tudom milyen, előző autómon tapasztaltam Smiley

Esetleg kifúj valahol?! Teljesítményvesztést, füstöt nem tapasztalok.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13512 Dátum: 2013.01.26 szombat, 10:11:11 »

Sziasztok!

Ha jól tudom a gyári diaggal az ECM-ben állítható a gumiméret is. Az eltérő gumiméretben simán bennelehet az 5-10% sebesség és persze számolt fogyasztás eltérés is. Ha valaki reálisabb adatokat kíván látni, át kell állítatni a gumiméretet úgy, hogy az a valós (GPS sebességgel) megeggyezzen.

Ezt a dolgot csak onnan tudom, hogy egy szervízes srác mondta, hogy végül így "csapták" be a tulajt , hogy az ő autója nem fogyaszt rosszul Smiley Mivel ő nagyobb számokat látott a kijelzőn, mint amit a nagykönyvben megírtak, és emiatt reklamált Smiley (talán focus lehetett)

Üdv.: Peti
A gumi méret állításhoz még "gyári" diag se kell.
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #13513 Dátum: 2013.01.26 szombat, 10:42:37 »

Sziasztok!

Napkban lettem rá figyelmes, hogy hidegben a turbóm "süvítő" hangját alacsony fordulaton elég jól hallani. Később mikor már bemelegszik, ez tompul, alig hallható. Tapasztalt már ilyet valaki?

Egyenlőre nem fémes hangról van szó, azt tudom milyen, előző autómon tapasztaltam Smiley

Esetleg kifúj valahol?! Teljesítményvesztést, füstöt nem tapasztalok.

Ezt én is tapasztaltam, kíváncsian várom a hozzászólásokat.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13514 Dátum: 2013.01.26 szombat, 10:47:33 »

Sziasztok!

Ha jól tudom a gyári diaggal az ECM-ben állítható a gumiméret is. Az eltérő gumiméretben simán bennelehet az 5-10% sebesség és persze számolt fogyasztás eltérés is. Ha valaki reálisabb adatokat kíván látni, át kell állítatni a gumiméretet úgy, hogy az a valós (GPS sebességgel) megeggyezzen.

Ezt a dolgot csak onnan tudom, hogy egy szervízes srác mondta, hogy végül így "csapták" be a tulajt , hogy az ő autója nem fogyaszt rosszul Smiley Mivel ő nagyobb számokat látott a kijelzőn, mint amit a nagykönyvben megírtak, és emiatt reklamált Smiley (talán focus lehetett)

Üdv.: Peti





A műszercsoport pontosan tudja a sebességet csak mást jelez ki, szóval ez így nem frankó.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13515 Dátum: 2013.01.26 szombat, 11:35:44 »

A műszercsoport pontosan tudja a sebességet csak mást jelez ki, szóval ez így nem frankó.
A sebességet számolja nem méri. Csak a fordulatszámot tudja. Csak annyit mér, hogy a keréknek mennyi a fordulatszáma. De nem tudja hogy ehhez milyen kerület tartozik. Ezt be kell írni konstansnak a kerék méretet. Fordulatszám szorozva  kerék kerülete és ez osztva az idővel ebből lesz sebesség. Megtett fordulat szorozva kerület osztva az elfogyasztott üzemanyaggal ebből lesz az átlagfogyasztás. A kerékméretet én átírom neked, utána meg csak lesel, hogy hirtelen  milyen gyorsan vagy lassan megy az autód.  Undecided
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #13516 Dátum: 2013.01.26 szombat, 11:59:45 »

Oké, köszi,akkor holnap festés
Én is lekentem anno javító festékkel és teljesen jó lett.
Arra figyelj, hogy ha az eredeti réteg kezd leválni, azt feltétlenül szedd le. Az elálló festék okoz állandó sípolást.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13517 Dátum: 2013.01.26 szombat, 13:33:35 »

Oké, köszi,akkor holnap festés
csiszold le fémig vizesen. 1000-es 2000-es is jó.  ha van alapozó spréd fújjál rá, ha nincs bele is márthatod alapozóba.(csak a festeni kívánt részt  hehe)  aztán megint csiszolás és matt fekete festék, és olyan mint a zujj.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.26 szombat, 13:35:40 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13518 Dátum: 2013.01.26 szombat, 13:34:55 »

Sziasztok!

Napkban lettem rá figyelmes, hogy hidegben a turbóm "süvítő" hangját alacsony fordulaton elég jól hallani. Később mikor már bemelegszik, ez tompul, alig hallható. Tapasztalt már ilyet valaki?

Egyenlőre nem fémes hangról van szó, azt tudom milyen, előző autómon tapasztaltam Smiley

Esetleg kifúj valahol?! Teljesítményvesztést, füstöt nem tapasztalok.
nem finom fütyülő hang?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13519 Dátum: 2013.01.26 szombat, 13:38:14 »

Résen leszek,de még érhet meglepetés....pozitív!  hehe Már futom a köröket,hogy lehet még kideríteni a km futást a szervizen kívül?
kérdezd meg Vik-et. esetleg valakin keresztül.  Elő lehet belőlük szedni, ha nem végeztek 100%-os munkát.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13520 Dátum: 2013.01.26 szombat, 13:46:10 »

Sziasztok!

Ha jól tudom a gyári diaggal az ECM-ben állítható a gumiméret is. Az eltérő gumiméretben simán bennelehet az 5-10% sebesség és persze számolt fogyasztás eltérés is. Ha valaki reálisabb adatokat kíván látni, át kell állítatni a gumiméretet úgy, hogy az a valós (GPS sebességgel) megeggyezzen.

Ezt a dolgot csak onnan tudom, hogy egy szervízes srác mondta, hogy végül így "csapták" be a tulajt , hogy az ő autója nem fogyaszt rosszul Smiley Mivel ő nagyobb számokat látott a kijelzőn, mint amit a nagykönyvben megírtak, és emiatt reklamált Smiley (talán focus lehetett)

A helyzet nem ennyire egyszerű. Az mk3-nál sem fixen 5%-kal mutat többet, alacsonyabb sebességnél majdnem pontos.
Ha elállítod, akkor nagyobb sebességnél lesz jó, alacsonyabbnál rossz.
A km óra pontosan még. Ha elállítod a kerületet, az is csalni fog.
Szerintem nem éri meg állítgatni más értékre, mint ami a valós.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #13521 Dátum: 2013.01.26 szombat, 14:10:40 »

nem finom fütyülő hang?

De végülis az... csak picit hangosabb mint szokott, mondhatni jól hallható. Kis gázadásra is "felfütyül"... pl.: 50-nél 4-ben kis gázra is hallani. Melegen viszont lényegesen halkabb, épp egy picit hallani.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13522 Dátum: 2013.01.26 szombat, 14:17:46 »

De végülis az... csak picit hangosabb mint szokott, mondhatni jól hallható. Kis gázadásra is "felfütyül"... pl.: 50-nél 4-ben kis gázra is hallani. Melegen viszont lényegesen halkabb, épp egy picit hallani.
dobáld a perselybe a pénzt szorgalmasan
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13523 Dátum: 2013.01.26 szombat, 15:16:49 »

Én erre a turbó fütyülésre azt a választ kaptam szakszervízbe, hogy:
1. minden turbó fügyül, az a dolga  Wink
2. amíg csak bent hallani és nem fordulnak meg a járókelők, mert azt hiszik valami nosztalgia vonat jön addig nem kell aggódni.
3. enyémet megvizsgálták, minden rendben, annyi volt a konklúzió,hogy mehetek isten hírével, a világból kimegy még ez az autó ezzel a turbóval Smiley
Mondtam oké, de ha mégsem akkor a világvégéről majd jön egy telefon, hogy haza kéne trélerezni és akkor azt ugye fizetik nekem? Smiley

Szóval semmi baja nincs annak, had fütyürésszen.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13524 Dátum: 2013.01.26 szombat, 15:19:22 »

Én erre a turbó fütyülésre azt a választ kaptam szakszervízbe, hogy:
1. minden turbó fügyül, az a dolga  Wink
2. amíg csak bent hallani és nem fordulnak meg a járókelők, mert azt hiszik valami nosztalgia vonat jön addig nem kell aggódni.
3. enyémet megvizsgálták, minden rendben, annyi volt a konklúzió,hogy mehetek isten hírével, a világból kimegy még ez az autó ezzel a turbóval Smiley
Mondtam oké, de ha mégsem akkor a világvégéről majd jön egy telefon, hogy haza kéne trélerezni és akkor azt ugye fizetik nekem? Smiley

Szóval semmi baja nincs annak, had fütyürésszen.
1, nem fütyül minden turbo, csak amelyik kezdeti haldoklásban van
2, ha már hallani, akkor rég rossz
3, nem fog Wink idővel belefog érni a házba és szépen ledarálja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13525 Dátum: 2013.01.26 szombat, 15:23:35 »

1, nem fütyül minden turbo, csak amelyik kezdeti haldoklásban van

Minden turbó fütyül egy kicsit, pontosabban nem is a turbó fütyül, hanem ott, ahol a levegő belép.
Nálam újkora óta hallani - egy kicsit. Azóta nem változott.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13526 Dátum: 2013.01.26 szombat, 15:31:16 »

1, nem fütyül minden turbo, csak amelyik kezdeti haldoklásban van
2, ha már hallani, akkor rég rossz
3, nem fog Wink idővel belefog érni a házba és szépen ledarálja

Lehet, viszont azóta 80 ezer bele lett tolva és nem változott a helyzet, se jobban se kevésbé nem fütyül.
Szóval jó ez így Smiley
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #13527 Dátum: 2013.01.26 szombat, 15:47:53 »

Köszi a válaszokat.

Már csak egy kérdés: hideg motornál nálatok is hangosabb?
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13528 Dátum: 2013.01.26 szombat, 15:50:20 »

Köszi a válaszokat.

Már csak egy kérdés: hideg motornál nálatok is hangosabb?

Igen
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #13529 Dátum: 2013.01.26 szombat, 17:46:35 »

Na, nekem olyan problémám van, hogy ha tolatás után elindulok előre, mindig hallatszik egy, mindig csak egy tompa koppanás, legközelebb csak akkor hallani, ha előtte volt egy tolatás. Úgy a lábtérnél érezhető, középen. Az összes csavart, amit alul találtam, átnéztem, meghúzgáltam, nem volt laza egy sem.

Találkoztatok ilyesmivel?

Üdv.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13530 Dátum: 2013.01.26 szombat, 17:49:42 »

Minden turbó fütyül egy kicsit, pontosabban nem is a turbó fütyül, hanem ott, ahol a levegő belép.
Nálam újkora óta hallani - egy kicsit. Azóta nem változott.
kérdezd meg alf-ot, hogy mi jön a fütyülés után szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.26 szombat, 17:51:57 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13531 Dátum: 2013.01.26 szombat, 17:51:50 »

Lehet, viszont azóta 80 ezer bele lett tolva és nem változott a helyzet, se jobban se kevésbé nem fütyül.
Szóval jó ez így Smiley
ha nektek  jó, akkor nekem is nyes

csak majd ha ez lesz a vége, akkor ne sírjatok: http://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_lIRgpY nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13532 Dátum: 2013.01.26 szombat, 18:14:42 »

ha nektek  jó, akkor nekem is nyes

csak majd ha ez lesz a vége, akkor ne sírjatok: http://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_lIRgpY nyes

Ez joooo SmileySmiley
Figy mar, de ha mar 0 km ota futyul a cucc akkor ez azt jelenti hogy mar rosszat tetek bele genkbe?  nyes

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13533 Dátum: 2013.01.26 szombat, 18:38:21 »

Ez joooo SmileySmiley
Figy mar, de ha mar 0 km ota futyul a cucc akkor ez azt jelenti hogy mar rosszat tetek bele genkbe?  nyes


az ilyet kell garanciában cseréltetni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13534 Dátum: 2013.01.26 szombat, 18:43:50 »

az ilyet kell garanciában cseréltetni
Persze persze
Nincs tobb kerdesem.
Tehat egy 0 kmes *** turbo lemegy
tobb szazezret es nem fexik ki.
Ugyan mar!
Angel mondija legjobb esetben is most lesz 6 eves.
 ha egy turbo elporog 6 evet az nem rossz.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.26 szombat, 18:55:40 írta tomeed » Naplózva
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #13535 Dátum: 2013.01.26 szombat, 18:47:59 »

Köszi a válaszokat.

Már csak egy kérdés: hideg motornál nálatok is hangosabb?
en mostanaban kezdtem hallani, mikor hideg lett. Reggelente indulas utan hallom nehany percig, de csak alacsony sebessegnel. Kesobb nem hallani semmit. Nem reg tettunk nehany km-t a varosban egy auto fortos szakival, nem emlitette, hogy rendellenes lenne.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #13536 Dátum: 2013.01.26 szombat, 18:58:04 »

Na, nekem olyan problémám van, hogy ha tolatás után elindulok előre, mindig hallatszik egy, mindig csak egy tompa koppanás, legközelebb csak akkor hallani, ha előtte volt egy tolatás. Úgy a lábtérnél érezhető, középen. Az összes csavart, amit alul találtam, átnéztem, meghúzgáltam, nem volt laza egy sem.

Találkoztatok ilyesmivel?

Üdv.

Nekem is volt hasonló, a gólyaláb felső bekötése volt laza, vagyis lehetett rajt húzni. Motorháztetőt felnyitod és a toronynál látsz 3 db 6-os csavart plusz maga a lengéscsillapító anya középen. Ezeket ellenőrizd le, nálam lehetett rajt húzni és megszünt a hang. (a 6-os csavarnál nálam még azt is lehetett látni hogy a festés is megkopott ahogy mozgott néhány mm-ert.)

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
papione
Vendég
« Új hozzászólás #13537 Dátum: 2013.01.26 szombat, 19:46:10 »

Nekem is volt hasonló, a gólyaláb felső bekötése volt laza, vagyis lehetett rajt húzni. Motorháztetőt felnyitod és a toronynál látsz 3 db 6-os csavart plusz maga a lengéscsillapító anya középen. Ezeket ellenőrizd le, nálam lehetett rajt húzni és megszünt a hang. (a 6-os csavarnál nálam még azt is lehetett látni hogy a festés is megkopott ahogy mozgott néhány mm-ert.)

Üdv.: Peti


Kicsit lentebbről hallatszik, érződik a koppanás, holnap feltétélen leellenőrzöm, erre nem is gondoltam.

Köszi

Üdv.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13538 Dátum: 2013.01.26 szombat, 19:53:28 »

Persze persze
Nincs tobb kerdesem.
Tehat egy 0 kmes *** turbo lemegy
tobb szazezret es nem fexik ki.
Ugyan mar!
Angel mondija legjobb esetben is most lesz 6 eves.
 ha egy turbo elporog 6 evet az nem rossz.
angel mondija most 10éves.2003.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
quadgenya
Vendég
« Új hozzászólás #13539 Dátum: 2013.01.26 szombat, 20:02:03 »

Jó estét mindenkinek.Nem rég óta vagyok mondeo tulaj és még nem ismertem ki rendesen a masinát.
A kérdésem a következő a kocsit leállitom bezárom és még 1-2 percig valami dolgozik a motortérben.
Mi lehet ez?
Van állófűtés a kocsiba lehet hogy az dolgozik csak abból gondolom mert néha gázolaj szagot érzek, pedig be sincs kapcsolva
 szóval nem tudom hogy mi ez.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13540 Dátum: 2013.01.26 szombat, 20:03:19 »

Jó estét mindenkinek.Nem rég óta vagyok mondeo tulaj és még nem ismertem ki rendesen a masinát.
A kérdésem a következő a kocsit leállitom bezárom és még 1-2 percig valami dolgozik a motortérben.
Mi lehet ez?
Van állófűtés a kocsiba lehet hogy az dolgozik csak abból gondolom mert néha gázolaj szagot érzek, pedig be sincs kapcsolva
 szóval nem tudom hogy mi ez.
Az egr szelep elektormos motorja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
quadgenya
Vendég
« Új hozzászólás #13541 Dátum: 2013.01.26 szombat, 20:13:53 »

Az egr szelep elektormos motorja.
Köszi a választ és ez így természetes hogy eszt csinálja?
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #13542 Dátum: 2013.01.26 szombat, 20:14:20 »

Jó estét mindenkinek.Nem rég óta vagyok mondeo tulaj és még nem ismertem ki rendesen a masinát.
A kérdésem a következő a kocsit leállitom bezárom és még 1-2 percig valami dolgozik a motortérben.
Mi lehet ez?
Van állófűtés a kocsiba lehet hogy az dolgozik csak abból gondolom mert néha gázolaj szagot érzek, pedig be sincs kapcsolva
 szóval nem tudom hogy mi ez.

Pici zümmögés nálam is hallatszik leállítás után, igaz csak 10 másodpercig, nálam valami levegőszelepet mondtak a Ford-nál, ami leengedi a levegőt.
A motor és a váltó találkozása felett, van kettő mágnesszelep pneumatikus gumicsövekkel, abból az egyik zümmög.

üdv.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13543 Dátum: 2013.01.26 szombat, 20:17:50 »

Köszi a választ és ez így természetes hogy eszt csinálja?

Az egr szelepet azért rázza, hogy lemenjen róla a korom.
Igen, ez természetes. Nem csak a mondónál, hanem más autóknál is van ilyen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
quadgenya
Vendég
« Új hozzászólás #13544 Dátum: 2013.01.26 szombat, 20:21:43 »

Az egr szelepet azért rázza, hogy lemenjen róla a korom.
Igen, ez természetes. Nem csak a mondónál, hanem más autóknál is van ilyen.
Most már megnyugodtam köszi a válaszokat.  Wink worship
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13545 Dátum: 2013.01.26 szombat, 20:59:15 »

Most már megnyugodtam köszi a válaszokat.  Wink worship
Akkor attól még nyugodtabb leszel hogy a III-as 2.2-eseknél pl ez típus hiba volt. Nem tudtak öntisztulni, a csere meg közel 100eFt. Elkoszolodnak és cserélni kell (le kell dugózni ezt elkerülendő).  A IV-esnél szerencsére tanultak belőle. Ezért hallod a zümmögést akkor tisztítja magát.
Naplózva
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #13546 Dátum: 2013.01.26 szombat, 22:01:01 »

Persze persze
Nincs tobb kerdesem.
Tehat egy 0 kmes *** turbo lemegy
tobb szazezret es nem fexik ki.
Ugyan mar!
Angel mondija legjobb esetben is most lesz 6 eves.
 ha egy turbo elporog 6 evet az nem rossz.
Meg annyit, hogy a Ford Hungaria jovoltabol nyaron volt lehetosegem egy 2.2-es MKIV-et 1 hetig tesztelni. Kb 20K ha volt az autoban, de mikor lementem a melygarazsba (ahol konnyen visszaverodik a hang), siman hallottam, hogy futyolt a turbo. Meg annyit, hogy az egy gyonyoru gep volt: fekete, Individual csomag, 18-as felnik (azota sem lattam azt a tipusu felnit sehol). Neha szoktam vele talalkozni a varosban, nem sok hasonlo fut belole es a rendszama is egyszeru: MAM666 Grin
Naplózva
csaba271
Vendég
« Új hozzászólás #13547 Dátum: 2013.01.26 szombat, 22:09:14 »

Sziasztok,

Még egy kérdés felmerült bennem... Isofix rendszer van a IV.es Mondeokba? Ez a gyerekülés rögzítése miatt fontos kérdés
.

Köszi:
Cs
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13548 Dátum: 2013.01.26 szombat, 22:16:40 »

Sziasztok,

Még egy kérdés felmerült bennem... Isofix rendszer van a IV.es Mondeokba? Ez a gyerekülés rögzítése miatt fontos kérdés
.

Köszi:
Cs

Van 2 db
Naplózva
quadgenya
Vendég
« Új hozzászólás #13549 Dátum: 2013.01.26 szombat, 22:29:19 »

Sziasztok
A rádió világitása több percig világitt kocsi zárás után, ez ilyen vagy belehet álitani hogy kikapcsoljon rögtön?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 264 265 266 267 268 269 270 [271] 272 273 274 275 276 277 278 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.