Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:32:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 281 282 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 294 295 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11997496 alkalommal)
0 Felhasználó és 137 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14350 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 20:51:08 »

Meg, hogy hiszékeny!  eplus2

Gábor! A szerelőd 3000-ből megoldaná az egészet, és ugyan olyan jó lenne.  wave
mindenkinek meg kell élni  Wink
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14351 Dátum: 2013.03.05 kedd, 00:28:02 »

nem, éppen fordítva
...


hát, nem találtam a direktszűrőre infót sehol.
Inkább hagyom.
Tényleg hagyok mindent. Így a gyári állapotban.
Most már még chipet sem akarok. Úgy sem lenne chippel annyira erősebb, mint amire vágyom...
Ami píz megmaradt így, már meg is van egy jáccósótó 20%-a...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14352 Dátum: 2013.03.05 kedd, 07:11:17 »

mindenkinek meg kell élni  Wink
nem akarom telibevédőzni, nem vagyok láma. nem látom értelmét. csinálja szépen a foltozást, meg amúgy is alá akartam nézni szóval mindenképpen jó lesz. (olajfolyást keresni, futóműrángatás, szilentek, kipufogó, stb.)  vigyor3 vigyor3 vigyor3
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #14353 Dátum: 2013.03.05 kedd, 08:34:23 »

hát, nem találtam a direktszűrőre infót sehol.
Inkább hagyom.
Tényleg hagyok mindent. Így a gyári állapotban.
Most már még chipet sem akarok. Úgy sem lenne chippel annyira erősebb, mint amire vágyom...
Ami píz megmaradt így, már meg is van egy jáccósótó 20%-a...


pont tegnap döntöttem én is így
leültem, számolgattam
új felni, új gumik, ültetés, chip, óóóó a '"+!%/=(
idei szezonra a kiszemelt motor árának majdnem fele

viszont még egyszer nem akarok külön játszós autót
akkor már beolvasztom azt a pénzt a főautóba, annyival jobbat veszek
Naplózva
csaba271
Vendég
« Új hozzászólás #14354 Dátum: 2013.03.05 kedd, 12:11:09 »

Sziasztok!

Regebben irtam,h szeretnenk venni egy IV-es mondeot. Az a nepper, akit ajanlottak,h ö tud olcsobb es jo mondeokat sajnos elerhetetlen. Nem tudtok ajanlani valamit, hogy honnan tudnek beszerezni egy megbizhato autot?

Köszi:
Cs
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14355 Dátum: 2013.03.05 kedd, 12:14:33 »

Sziasztok!

Regebben irtam,h szeretnenk venni egy IV-es mondeot. Az a nepper, akit ajanlottak,h ö tud olcsobb es jo mondeokat sajnos elerhetetlen. Nem tudtok ajanlani valamit, hogy honnan tudnek beszerezni egy megbizhato autot?

Köszi:
Cs
mobile.de ha kinéztél egyet linkeld be, majd megszakértjük. wave
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #14356 Dátum: 2013.03.05 kedd, 12:31:34 »

mobile.de ha kinéztél egyet linkeld be, majd megszakértjük. wave
Arabic írta, hogy van belga vonala...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14357 Dátum: 2013.03.05 kedd, 12:36:21 »

Sziasztok!

Regebben irtam,h szeretnenk venni egy IV-es mondeot. Az a nepper, akit ajanlottak,h ö tud olcsobb es jo mondeokat sajnos elerhetetlen. Nem tudtok ajanlani valamit, hogy honnan tudnek beszerezni egy megbizhato autot?

Köszi:
Cs
tudok segíteni ha gondolod. profilban van mailcímem, írj és elmondom hogy mit érdemes tudni, vagy össze is futhatunk  Wink
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #14358 Dátum: 2013.03.05 kedd, 16:49:27 »

Sziasztok!

Regebben irtam,h szeretnenk venni egy IV-es mondeot. Az a nepper, akit ajanlottak,h ö tud olcsobb es jo mondeokat sajnos elerhetetlen. Nem tudtok ajanlani valamit, hogy honnan tudnek beszerezni egy megbizhato autot?

Köszi:
Cs

Olcsó és jó nincs. A kettő együtt nem létezik.
Vagy olcsót veszel, aztán 1 hónap elteltével kiderül, hogy itt is baj, ott is baj, vagy drágát veszel, megkíméltet, kevés kilométerrel.

Itt már többször olvastunk olyat, hogy milyen szuper vétel, de aztán a tulaj is rájött, hogy bizony 80-100 ezerrel visszatolták az órát, és több százezres szervízre számíthat.

Sajna ilyen a világ!
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
csaba271
Vendég
« Új hozzászólás #14359 Dátum: 2013.03.05 kedd, 17:45:52 »

Olcsó és jó nincs. A kettő együtt nem létezik.
Vagy olcsót veszel, aztán 1 hónap elteltével kiderül, hogy itt is baj, ott is baj, vagy drágát veszel, megkíméltet, kevés kilométerrel.

Itt már többször olvastunk olyat, hogy milyen szuper vétel, de aztán a tulaj is rájött, hogy bizony 80-100 ezerrel visszatolták az órát, és több százezres szervízre számíthat.

Sajna ilyen a világ!

Tudom,h semmi nincs ingyen. Tudom,h Mo-n vagy ismerned kell az eladot es az auto elöeletet vagy nem szabad autot venni, mert mutyiznak vele. Nem tipp-topp autot akarok, hanem müszakilag rendben levöt. A keves kilometer nekem 140e alattit jelent. Nem hiszem,h lesz olyan szerencsem mint a Lacettimmel volt (8ekm 3 evesen).  7000euro keves egy mondeoert szerintetek?
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14360 Dátum: 2013.03.05 kedd, 18:06:10 »

7000 EUR nem tudom mennyire sok vagy kevés, ez attól függ milyen felszereltségű illetve mikori gyártású autót szemelsz ki magadnak.
De induló tőkének nem rossz Smiley
Naplózva
csaba271
Vendég
« Új hozzászólás #14361 Dátum: 2013.03.05 kedd, 18:14:54 »

7000 EUR nem tudom mennyire sok vagy kevés, ez attól függ milyen felszereltségű illetve mikori gyártású autót szemelsz ki magadnak.
De induló tőkének nem rossz Smiley

Felszereltsegben nem vagyok nagy igenyü. 6sebesseg, tempomat, ülesfütes, allofütes (bär nem feltetel). A tolatoradar, ha jol tudom szeria a legkondival együtt. Jaaa.. es alacsony fogyasztas. Smiley
Naplózva
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #14362 Dátum: 2013.03.05 kedd, 18:34:58 »

Olcsó és jó nincs. A kettő együtt nem létezik.
Vagy olcsót veszel, aztán 1 hónap elteltével kiderül, hogy itt is baj, ott is baj, vagy drágát veszel, megkíméltet, kevés kilométerrel.

Itt már többször olvastunk olyat, hogy milyen szuper vétel, de aztán a tulaj is rájött, hogy bizony 80-100 ezerrel visszatolták az órát, és több százezres szervízre számíthat.

Sajna ilyen a világ!
Ezt már egyszer belinkeltem, de aki vásárolni szeretne annak úgy gondolom, hogy hasznos !  eplus2
 
http://www.origo.hu/auto/20130301-jo-auto-jo-aron-csak-a-meseben-letezik.html
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14363 Dátum: 2013.03.05 kedd, 18:55:46 »

Felszereltsegben nem vagyok nagy igenyü. 6sebesseg, tempomat, ülesfütes, allofütes (bär nem feltetel). A tolatoradar, ha jol tudom szeria a legkondival együtt. Jaaa.. es alacsony fogyasztas. Smiley


Nem szeria. Digit klima sem szeria. Ezen kivul meg az is felszereltseg fuggo h csak hatul vagy elol es hatul van radar.
Amiket itt felsoroltal extrakat lehet karcsu lesz a 7000 juro Smiley
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #14364 Dátum: 2013.03.05 kedd, 19:03:37 »

Felszereltsegben nem vagyok nagy igenyü. 6sebesseg, tempomat, ülesfütes, allofütes (bär nem feltetel). A tolatoradar, ha jol tudom szeria a legkondival együtt. Jaaa.. es alacsony fogyasztas. Smiley
Pontosan tudnod kell, mit szeretnél: motor, kaszni, extrák, évjárat, max. futásteljesítmény. Pénz: 7e€. Ha nem hajt az idő, akkor ne kapkodjál, ha meg igen, akkor döntsél a nyusziig, mert utána megugranak az árak...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #14365 Dátum: 2013.03.05 kedd, 20:19:21 »

11.4-es aksi töltöttség gáz???
Mondjuk fingom sincs mekkora az aksim, de majd megnézem, viszont ez a műszertesztes dolog ezt dobta ki nekem....
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14366 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:03:34 »

11.4-es aksi töltöttség gáz???
Mondjuk fingom sincs mekkora az aksim, de majd megnézem, viszont ez a műszertesztes dolog ezt dobta ki nekem....


Tökéletes,
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #14367 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:10:46 »

Tökéletes,

az nem a 12.0? Smiley
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14368 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:14:09 »

az nem a 12.0? Smiley

Nem Smiley
Menet közben felmegy max 14.4-re, ha jól emlékszem. Indítózáskor lezuhan egy kicsit 11 környékére.
Álló helyzetben a 11.4 az tökéletes.

« Utoljára szerkesztve: 2013.03.05 kedd, 21:17:24 írta tomeed » Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #14369 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:16:42 »

Nem Smiley
12V-ot nem fog neked soha tölteni az autó, ha igen gebaszos a feszszabályzó


emlékeim szerint kb 14V-ig jó a töltés, hiszen magasabb feszültséggel kell tölteni, mint az aksi maga és a fogyasztók is fogják terhelni, ami feszültségeséssel jár
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14370 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:18:18 »

emlékeim szerint kb 14V-ig jó a töltés, hiszen magasabb feszültséggel kell tölteni, mint az aksi maga és a fogyasztók is fogják terhelni, ami feszültségeséssel jár


Igen, igen, de állóhelyzetben nem lehet 12V -nél magasabb, az kizárt dolog, hiszen vannak rajta fogyasztók bőven, és nincs ami termelje neki a zeuszt, nem?
Naplózva
khgdent
Vendég
« Új hozzászólás #14371 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:21:26 »

Üdv. Mindenkinek!
 
A következő elég idegesítő problémával állok szemben. Az autóm folyamatosan jobbra húz. Autópályán, ha elengedem a kormányt, akkor automatikusan sávot vált. Gyorsításnál fokozódik a jobbra tartás.
Az elmúlt egy évben több, mint négyszer állítottak futóművet, köztük márkaszerviz is. Úgy gondolom, hogy az rendben. Gumikat is centírozták, előre-hátra, téli-nyári cserét is elvégeztem.  Négy szerelőnél is jártam már, legutóbb a toronycsapágyakat cserélték ki teljesen feleslegesen. Az autó továbbra is jobbra tart. Megrázták a kerekeket és a szilenteket jónak titulálták...

Kérdésem, mi lehet a gond? Miért nem tudja egyik szerelő sem megcsinálni? Hova vigyem aki ért hozzá? Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?  falbav
Naplózva
csaba271
Vendég
« Új hozzászólás #14372 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:25:38 »

Pontosan tudnod kell, mit szeretnél: motor, kaszni, extrák, évjárat, max. futásteljesítmény. Pénz: 7e€. Ha nem hajt az idő, akkor ne kapkodjál, ha meg igen, akkor döntsél a nyusziig, mert utána megugranak az árak...


Na ez szöke lesz.Smiley
Nyusziig döntök, mert akkor mär hasznälni kell a kocsit. Motor...hmm..diesel. Kaszni: kombi. Evjärat: 2008 es utäna. Futästeljesitmeny: max 140e Km. Exträk: radar, legkondi, tempomat, ülesfütes. A többi men erdekel.

Remelem talälok valamit addig.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #14373 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:29:09 »

Üdv. Mindenkinek!
 
A következő elég idegesítő problémával állok szemben. Az autóm folyamatosan jobbra húz. Autópályán, ha elengedem a kormányt, akkor automatikusan sávot vált. Gyorsításnál fokozódik a jobbra tartás.
Az elmúlt egy évben több, mint négyszer állítottak futóművet, köztük márkaszerviz is. Úgy gondolom, hogy az rendben. Gumikat is centírozták, előre-hátra, téli-nyári cserét is elvégeztem.  Négy szerelőnél is jártam már, legutóbb a toronycsapágyakat cserélték ki teljesen feleslegesen. Az autó továbbra is jobbra tart. Megrázták a kerekeket és a szilenteket jónak titulálták...

Kérdésem, mi lehet a gond? Miért nem tudja egyik szerelő sem megcsinálni? Hova vigyem aki ért hozzá? Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?  falbav
Jelen!!!  eplus2
Lassan úgy érzem mindenben benne leszek!!!  vigyor3

Nekem is ez a bajom egy ideje, most gondoltam rá, hogy futómű beállításra viszem...de akkor lehet feleslegesen.
Nekem is szintén jobbra húz, és magától sávot vált, ha pedig gyorsítok erőteljesebben teszi ezt.

Én sem tudom mi lehet.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
papione
Vendég
« Új hozzászólás #14374 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:29:53 »

Üdv. Mindenkinek!
 
A következő elég idegesítő problémával állok szemben. Az autóm folyamatosan jobbra húz. Autópályán, ha elengedem a kormányt, akkor automatikusan sávot vált. Gyorsításnál fokozódik a jobbra tartás.
Az elmúlt egy évben több, mint négyszer állítottak futóművet, köztük márkaszerviz is. Úgy gondolom, hogy az rendben. Gumikat is centírozták, előre-hátra, téli-nyári cserét is elvégeztem.  Négy szerelőnél is jártam már, legutóbb a toronycsapágyakat cserélték ki teljesen feleslegesen. Az autó továbbra is jobbra tart. Megrázták a kerekeket és a szilenteket jónak titulálták...

Kérdésem, mi lehet a gond? Miért nem tudja egyik szerelő sem megcsinálni? Hova vigyem aki ért hozzá? Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?  falbav

Hátsó kerekeken is állítottak vagy csak az elsőn?

Nekem a régi mondeomon pont ez volt a probléma, agyon áligatták az elejét és a hátulja volt k@k@!!!

Üdv.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #14375 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:31:03 »


Igen, igen, de állóhelyzetben nem lehet 12V -nél magasabb, az kizárt dolog, hiszen vannak rajta fogyasztók bőven, és nincs ami termelje neki a zeuszt, nem?
Megoszlott a társaság, de köszönöm a válaszokat.  wave
Én nekem a megfelelő felé húz a szívem.  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14376 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:31:28 »

Hátsó kerekeken is állítottak vagy csak az elsőn?

Nekem a régi mondeomon pont ez volt a probléma, agyon áligatták az elejét és a hátulja volt k@k@!!!

Üdv.
 eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #14377 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:31:42 »

Na ez szöke lesz.Smiley
Nyusziig döntök, mert akkor mär hasznälni kell a kocsit. Motor...hmm..diesel. Kaszni: kombi. Evjärat: 2008 es utäna. Futästeljesitmeny: max 140e Km. Exträk: radar, legkondi, tempomat, ülesfütes. A többi men erdekel.

Remelem talälok valamit addig.
Radar szerintem elhagyható, ha találsz egy olyan autót, ami minden más szempontból tökéletes. Én 6000 Ft-os hipermarketes radart tettem be lassan 1 éve, és teljesen tökéletes, ráadásul a távolságot is kiírja a kijelzője Smiley Ha te nem mersz nekiállni, és persze elég a hátsó radar, akkor "bárhol" beszerelnek neked 20 környékén egyet Smiley
Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14378 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:33:57 »

Jelen!!!  eplus2
Lassan úgy érzem mindenben benne leszek!!!  vigyor3

Nekem is ez a bajom egy ideje, most gondoltam rá, hogy futómű beállításra viszem...de akkor lehet feleslegesen.
Nekem is szintén jobbra húz, és magától sávot vált, ha pedig gyorsítok erőteljesebben teszi ezt.

Én sem tudom mi lehet.
Lengőkar szilentek voltak cserélve?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14379 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:34:55 »


Igen, igen, de állóhelyzetben nem lehet 12V -nél magasabb, az kizárt dolog, hiszen vannak rajta fogyasztók bőven, és nincs ami termelje neki a zeuszt, nem?
nem 4-esem van, de 12.5 állóhelyben, ha nem világít semmi.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14380 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:35:52 »

Lengőkar szilentek voltak cserélve?
igyvan.hátsó kereszt lengokar szilent
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #14381 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:36:24 »

Üdv. Mindenkinek!
 
A következő elég idegesítő problémával állok szemben. Az autóm folyamatosan jobbra húz. Autópályán, ha elengedem a kormányt, akkor automatikusan sávot vált. Gyorsításnál fokozódik a jobbra tartás.
Az elmúlt egy évben több, mint négyszer állítottak futóművet, köztük márkaszerviz is. Úgy gondolom, hogy az rendben. Gumikat is centírozták, előre-hátra, téli-nyári cserét is elvégeztem.  Négy szerelőnél is jártam már, legutóbb a toronycsapágyakat cserélték ki teljesen feleslegesen. Az autó továbbra is jobbra tart. Megrázták a kerekeket és a szilenteket jónak titulálták...

Kérdésem, mi lehet a gond? Miért nem tudja egyik szerelő sem megcsinálni? Hova vigyem aki ért hozzá? Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?  falbav

Nekem a szentmihályi úti non-stop guminál tudta a futóműves rendesen beállítani. Mindegyik ford márkaszervíz után húzott az autó balra.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #14382 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:36:30 »

Lengőkar szilentek voltak cserélve?
Ezt ne tőlem kérdezd, mert új vagyok a témában.  eplus2
A kolléga tette fel a kérdést, Ő már jártasabb a hiba keresésében!!  wave

Amúgy én nem tudok róla, h az előző tulaj cseréltetett-e... én nem. De holnap felcsörgetem az előző tulaj által használ márkaszervizeket és talán elmondják, h eddig mit cseréltek rajta... talán holnap már eljutok addig.  szomoru1
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #14383 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:37:59 »

nem 4-esem van, de 12.5 állóhelyben, ha nem világít semmi.
Nem baj, a 4-esnél normális a 11.4!!  vigyor3

De ha nem akkor sem vagyok sokkal alatta, emiatt nem cserélek most aksit.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14384 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:40:25 »

Ezt ne tőlem kérdezd, mert új vagyok a témában.  eplus2
A kolléga tette fel a kérdést, Ő már jártasabb a hiba keresésében!!  wave

Amúgy én nem tudok róla, h az előző tulaj cseréltetett-e... én nem. De holnap felcsörgetem az előző tulaj által használ márkaszervizeket és talán elmondják, h eddig mit cseréltek rajta... talán holnap már eljutok addig.  szomoru1
kopp kopp kopp nekem még mindig semmi.  pias
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #14385 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:49:22 »

elinduláskor hallható, kicsiny nyöszörgő hangról mi a véleményetek???

előélet: elromlott kuplung kinyomó munkahenger, folyt az olaj, ..... csak munkahenger és olajjal átitatott kuplungtárcsa csere .... (gyári alkatrészeket kapott!)

azóta a nyöszörgő hang

Mi lehet???  Mit b@...ak el?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14386 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:57:08 »

Ezt ne tőlem kérdezd, mert új vagyok a témában.  eplus2
A kolléga tette fel a kérdést, Ő már jártasabb a hiba keresésében!!  wave

Amúgy én nem tudok róla, h az előző tulaj cseréltetett-e... én nem. De holnap felcsörgetem az előző tulaj által használ márkaszervizeket és talán elmondják, h eddig mit cseréltek rajta... talán holnap már eljutok addig.  szomoru1
ha gyorsításkor csinálja, azt kellene megnézni. elmozdul miatta a lengőkar, és megváltozik az összetartás.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14387 Dátum: 2013.03.05 kedd, 21:59:30 »

elinduláskor hallható, kicsiny nyöszörgő hangról mi a véleményetek???

előélet: elromlott kuplung kinyomó munkahenger, folyt az olaj, ..... csak munkahenger és olajjal átitatott kuplungtárcsa csere .... (gyári alkatrészeket kapott!)

azóta a nyöszörgő hang

Mi lehet???  Mit b@...ak el?

esetleg motortartó bak.  lehet kellett feszigetniük a motort, h lejöjjön a váltó, és a baknak nem tetszett. elinduláskor meg nagyobbat mozdul a motor, attól van a hang.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
papione
Vendég
« Új hozzászólás #14388 Dátum: 2013.03.05 kedd, 22:12:14 »

esetleg motortartó bak.  lehet kellett feszigetniük a motort, h lejöjjön a váltó, és a baknak nem tetszett. elinduláskor meg nagyobbat mozdul a motor, attól van a hang.

köszi ezzel megerősítetted egyik gondolatomat, mivel régebbi autómban volt hasonló feszülő bak

a motortartó gumibakot és alulról található, valami szilentes távtartó megrángattam, csavarokat ellenőriztem, ott semmi, viszont a váltó oldalon nem tudom hol van a gumibak?

lehet, hogy egy másik problémára is ez lehet a megoldás: tolatás után elinduláskor egy tompa koppanás?
egy társunk szerint toronycsapágház csavarok fellazulása lehetséges ok, megnéztem nem volt vele baj

Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14389 Dátum: 2013.03.05 kedd, 22:17:22 »

köszi ezzel megerősítetted egyik gondolatomat, mivel régebbi autómban volt hasonló feszülő bak

a motortartó gumibakot és alulról található, valami szilentes távtartó megrángattam, csavarokat ellenőriztem, ott semmi, viszont a váltó oldalon nem tudom hol van a gumibak?

lehet, hogy egy másik problémára is ez lehet a megoldás: tolatás után elinduláskor egy tompa koppanás?
egy társunk szerint toronycsapágház csavarok fellazulása lehetséges ok, megnéztem nem volt vele baj



Toronycsapagyak jok?
Nezd meg, ellenorizd le hatha ez okozza a tompa koppanast.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14390 Dátum: 2013.03.05 kedd, 22:19:09 »

köszi ezzel megerősítetted egyik gondolatomat, mivel régebbi autómban volt hasonló feszülő bak

a motortartó gumibakot és alulról található, valami szilentes távtartó megrángattam, csavarokat ellenőriztem, ott semmi, viszont a váltó oldalon nem tudom hol van a gumibak?

lehet, hogy egy másik problémára is ez lehet a megoldás: tolatás után elinduláskor egy tompa koppanás?
egy társunk szerint toronycsapágház csavarok fellazulása lehetséges ok, megnéztem nem volt vele baj

menjél vele 2. ban vagy 3. ban  3000 körül.  hirtelen vedd el a gázt és nyomd neki.  ha koppan tompán, akkor az lesz a baj.

lehet még belső féltengely csukló is a tompa koppanás, ha sok a méter.

 toronycsapágy kátyúban kopog, ha meg oda van nagyon akkor kormány elfordításkor is szól/pattog.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #14391 Dátum: 2013.03.05 kedd, 22:20:20 »

Na ez szöke lesz.Smiley
Nyusziig döntök, mert akkor mär hasznälni kell a kocsit. Motor...hmm..diesel. Kaszni: kombi. Evjärat: 2008 es utäna. Futästeljesitmeny: max 140e Km. Exträk: radar, legkondi, tempomat, ülesfütes. A többi men erdekel.

Remelem talälok valamit addig.
Még nem elég szőke: diesel?? 116, 140, 200...
Én a 116-ot kihagytam, a fölött 5-öt talált a mobile.de
http://suchen.mobile.de/auto/ford-mondeo-diesel-kombi.html?useCase=MiniSearch&isSearchRequest=true&maxPrice=8001&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxMileage=150000&ambitCountry=&export=ALSO_EXPORT&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=95&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=147&maxPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&climatisation=MANUAL_OR_AUTOMATIC_CLIMATISATION&features=CRUISE_CONTROL&features=POWER_ASSISTED_STEERING&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&negativeFeatures=EXPORT&categories=EstateCar&numberOfPreviousOwners=2&lang=de&frequence=DAILY

sok sikert!!!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
papione
Vendég
« Új hozzászólás #14392 Dátum: 2013.03.05 kedd, 22:33:40 »

Toronycsapagyak jok?
Nezd meg, ellenorizd le hatha ez okozza a tompa koppanast.

menjél vele 2. ban vagy 3. ban  3000 körül.  hirtelen vedd el a gázt és nyomd neki.  ha koppan tompán, akkor az lesz a baj.

lehet még belső féltengely csukló is a tompa koppanás, ha sok a méter.

 toronycsapágy kátyúban kopog, ha meg oda van nagyon akkor kormány elfordításkor is szól/pattog.

szerintem jók,

kátyús úton semmi kopogás,

kanyarban nincs ropogás

hirtelen húzatás majd motorfék tesztet holnap nyomom,

viszont továbbra is kérdezném: a, motortartót hogyan ellenőrizzem, b, váltótartó, hol van (nem az alsó) ezek hogy rögzülnek, tudjátok?

Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14393 Dátum: 2013.03.05 kedd, 23:01:09 »

szerintem jók,

kátyús úton semmi kopogás,

kanyarban nincs ropogás

hirtelen húzatás majd motorfék tesztet holnap nyomom,

viszont továbbra is kérdezném: a, motortartót hogyan ellenőrizzem, b, váltótartó, hol van (nem az alsó) ezek hogy rögzülnek, tudjátok?


fejből nemtom hogy vannak a bakok.nem kell hirtelen huzatni. Mész, elveszed-nyomod és ismetled párszor.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14394 Dátum: 2013.03.06 szerda, 06:51:59 »

A legegyszerubb modszer: beinditod az autot. Valakit megkersz hogy tekerje a kormanyt.
Te meg rateszed a kezed a rugora, ha beteg a csapagy erezni fogod.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14395 Dátum: 2013.03.06 szerda, 07:59:21 »

Nem baj, a 4-esnél normális a 11.4!!  vigyor3

De ha nem akkor sem vagyok sokkal alatta, emiatt nem cserélek most aksit.
lehet csak tölteni kellene 1normális töltővel.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14396 Dátum: 2013.03.06 szerda, 11:40:17 »

ma reggel alvázvédő téma indult,

a padkás sérülés miatt kb 60cm csík lesz leszedve, kicsit meghajolt a sajtolt lemez is,  rinya
hátul láttunk még egy két helyet ahol leválás előtti módon felpuposodott a rücsi, leszedi és újrakeni. az egész jobb oldalt üregvédőzzük. a végső ár 20 alatt lesz  taps
sajna csak sötét ezüst anyaggal dolgoznak ezért kértem hogy óvatosan húzzák fel a küszöbre, ne legyen ótvar a szép kék fényezés. (jó hír hogy kötés után az anyag fényezhető...)

eddig ennyi
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #14397 Dátum: 2013.03.06 szerda, 14:18:08 »

Feldobtuk a nyári gumit alufelnivel.
Tudom, jövő héten ismét hideg lesz/lehet, de majd akkor nem használom a kocsit!  Grin
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14398 Dátum: 2013.03.06 szerda, 16:41:15 »

Feldobtuk a nyári gumit alufelnivel.
Tudom, jövő héten ismét hideg lesz/lehet, de majd akkor nem használom a kocsit!  Grin
helyes!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14399 Dátum: 2013.03.06 szerda, 16:47:01 »

ma reggel alvázvédő téma indult,

a padkás sérülés miatt kb 60cm csík lesz leszedve, kicsit meghajolt a sajtolt lemez is,  rinya
hátul láttunk még egy két helyet ahol leválás előtti módon felpuposodott a rücsi, leszedi és újrakeni. az egész jobb oldalt üregvédőzzük. a végső ár 20 alatt lesz  taps
sajna csak sötét ezüst anyaggal dolgoznak ezért kértem hogy óvatosan húzzák fel a küszöbre, ne legyen ótvar a szép kék fényezés. (jó hír hogy kötés után az anyag fényezhető...)

eddig ennyi
Na, készen lett.
komplett jobb oldal üregvédőzve, és tisztítás, előkészítés utána ezüst szín helyett fekete fröcsi lett feltéve, most alákukucskáltam,  taps mindösszesen 10 pénz.
mivel az autó 5 éves elmúlt az idő vasfoga a hátsó futómú és alaplemez környékét kinézte magának, ezért a kezdődő rozsda ellen egy 2 napos bevetést javasolt a mester, komplett alsó kezelés, takarólemezek le, alsó üregek, stb. 60 pénz.
még hangolok rá, illetve hétvégén haverokkal alánézünk...

illetve  el kell dönteni hogy meddig marad meg a vas hogy költsek e rá ilyen téren is.  Roll Eyes
Naplózva
Oldalak: 1 ... 281 282 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 294 295 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.