Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:15:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 354 355 356 357 358 359 360 [361] 362 363 364 365 366 367 368 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12017812 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18000 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 20:11:28 »

vigyor3
Az eső beöntő szerkezettel kapcsolatos kérdés inkább csak költői volt, de azért köszi a javaslatot!
Ami a rugót illeti, azon elgondolkodtam én is. Mindenesetre úgy látszik, hogy mire a hátsó traktushoz értek a tervezők, már elfogyott a lendület.

Mindegy, azért még szeretjük, csak picit dühítő, hogy ilyen apró hülyeségeket szúrnak el, ami pénzbe se kerülne igazán, csak odafigyelésbe!
Olyan ez, mint az idétlen 6 gombos megoldás a tempomatra. Ez és az esőbeöntő is a dizájn győzelme a józan ész felett szerintem.
(Mielőtt megmagyaráznátok a megmagyarázhatatlant, tudom, hogy azért van az a tömérdek felesleges gomb a tempomatnál, hogy az adaptív sebességtartó vagy mifene vezérlését is meg lehessen vele oldani ott, ahol ilyen van és ezért nem gyártanak kétfajta kormányt ott, ahol ilyen nincs. Marhaság. Megmondták a marketingesek, hogy jobban eladható a multikormány, ha van rajta egy halom gomb és slusz.  nyes a tempomatnak 2 gomb bőséggel elég és azoknak a bal kéznél van a helye, mert úgyis azzal fogod a kormányt balkormányos autóban. vigyor3)
Szerencsére azért a Mondeóban nincs annyi ilyen agyatlanság, mint egy Citroenben...  worship

Opeled volt előtte, gondolom........
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18001 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 20:20:18 »

Az azért vigasztaljon, hogy az MKIII-nál 5 gombos a tempomat, amiből az "on" és az "off" gombnak semmi értelme. Abban semmi adaptív izé nincs. A teleszkópra légpuskarugót tettek. Valahol van is róla leírás egy MKIII 4ajtóshoz.
Hát az On gombnak miért nincs értelme? Anélkül nem is működik!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #18002 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 20:21:53 »

Az azért vigasztaljon, hogy az MKIII-nál 5 gombos a tempomat, amiből az "on" és az "off" gombnak semmi értelme. Abban semmi adaptív izé nincs. A teleszkópra légpuskarugót tettek. Valahol van is róla leírás egy MKIII 4ajtóshoz.

szerintem az on/off-nak egyiken sincs értelme. Ha nem kell, akkor megnyomom a cancel-t. Még életemben nem nyomtam off-ot, on-t is csak azért, mert kell. Amúgy a BMW-n még a 80-as években egy pici kar volt, előre +, hátra -, felfelé res, lefelé can. Ennyi bőven elég is.

Hát az On gombnak miért nincs értelme? Anélkül nem is működik!

Azért, mert ha megynomom a "+"t vagy a "-"t, akkor kapcsol be igazán. Minek lőtte még az on-t is megnyomni?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18003 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 20:22:16 »

Hát az On gombnak miért nincs értelme? Anélkül nem is működik!

De nem is csinál semmit. Elég lenne csak a set+, set-, res osztjónapot. Úgyis a "set+"-al  aktiválod. Ahogy kotta_cs is írta, az csak azért van, hogy a set+ gombra bekapcsoljon.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.07 csütörtök, 20:23:55 írta Lacika71 » Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #18004 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 20:23:16 »

De nem is csinál semmit. Elég lenne csak a set+, set-, res osztjónapot. Úgyis a "set+"-al  aktiválod.

azért egy cancel még kell, mondjuk azt lehet a res-re rakni és ha éppen tartásban van akkor kikapcsol, ha meg nem, akkor visszaáll
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18005 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 20:24:59 »

azért egy cancel még kell, mondjuk azt lehet a res-re rakni és ha éppen tartásban van akkor kikapcsol, ha meg nem, akkor visszaáll

A res gombbal törlöd, ha tempomattal mész és azzal aktiválod az utolsó beállítást, ha valamiért megnyomtad a féket vagy a kuplungot.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #18006 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 20:28:12 »

A res gombbal törlöd, ha tempomattal mész és azzal aktiválod az utolsó beállítást, ha valamiért megnyomtad a féket vagy a kuplungot.

én eddig mindig a cancel-t nyomtam. Na holnap kipróbálom a res-t.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18007 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 20:31:45 »

én eddig mindig a cancel-t nyomtam. Na holnap kipróbálom a res-t.

Ja bocs, én az MKIII-ról beszélek. Abban nincs cancel gomb.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18008 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 20:32:19 »

De nem is csinál semmit. Elég lenne csak a set+, set-, res osztjónapot. Úgyis a "set+"-al  aktiválod. Ahogy kotta_cs is írta, az csak azért van, hogy a set+ gombra bekapcsoljon.
Elég lenne, az nem ugyan az, hogy nem csinál semmit. Igen, elég lenne.
Kotta_cs: Az MKIII-ban On nélkül nem aktiválódik.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #18009 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 20:35:46 »

Elég lenne, az nem ugyan az, hogy nem csinál semmit. Igen, elég lenne.
Kotta_cs: Az MKIII-ban On nélkül nem aktiválódik.

MK IV-ben sem, csak pont azt mondom, hogy nincs szükség az on-ra, meg az offra sem
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18010 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 20:39:59 »

MK IV-ben sem, csak pont azt mondom, hogy nincs szükség az on-ra, meg az offra sem

Nyilván ez ilyen biztonsági előírás, ne tudd egy nyomásra bekapcsolni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #18011 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 20:42:01 »

Nyilván ez ilyen biztonsági előírás, ne tudd egy nyomásra bekapcsolni...
lehet, attól még baromság. Kellene a hifinek is egy + on-ja, amit meg kell nyomni ahoz, hogy majd az on-t megnyomjuk. lehetne ilyen az ablaktörlőre is Smiley
Naplózva
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #18012 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 20:48:37 »

nem is azt mondtam, hogy a cső 55W-os, hanem azt mondam, hogy 55W-os xenon Smiley

Azt olvastam ezekről, h mindegyik képes rá. Csak nem 12voltnál hanem 24-nél.  Szóval mind tudja. Csak nem a kocsiba szerelve  nyes nyes nyes
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
aquame
Vendég
« Új hozzászólás #18013 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 20:55:35 »

Opeled volt előtte, gondolom........

Ja ja az is volt pár és egy most is van. Wink
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18014 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 20:56:31 »

MK IV-ben sem, csak pont azt mondom, hogy nincs szükség az on-ra, meg az offra sem
Ok, csak nem volt egyértelmű. Amúgy egyetértek.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #18015 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 21:05:38 »

Nyilván ez ilyen biztonsági előírás, ne tudd egy nyomásra bekapcsolni...

Ott a pont!  taps
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
aquame
Vendég
« Új hozzászólás #18016 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 21:07:02 »

Nyilván ez ilyen biztonsági előírás, ne tudd egy nyomásra bekapcsolni...

Hűha! Nem akartam én ekkora vitát kiváltani a postommal!  nyes

+ gombot megnyomod a megfelelő sebességnél és arra beáll a tempomat (ezzel be is kapcsoltad)
+/- gombokkal gyorsítassz lassítasz
ha a Cancelt nyomkodnád, akkor inkább megérinted a fékpedált, legalább látja az utánad jövő, hogy lassítassz
ha vissza akarsz állni a korábban rögzített sebességre, akkor nyomsz egy - gombot
ha új sebességet akarsz beállítani, akkor annak elérésekor nyomsz egy pluszt

Ezért felesleges az On, Off, Can, Res. Csak hát jobban mutat a sok gomb és így könnyebb eladni, mert látványos.
A plusz kapcsolókra elpacsált pénzen inkább csinálhattak volna megvilágítást a kormánygombokhoz. Az is jól mutat és még némi értelme is van, bár meg lehet tanulni, hogy hol mi van, de azért nem lenne rossz.
Naplózva
aquame
Vendég
« Új hozzászólás #18017 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 21:08:33 »

Nyilván ez ilyen biztonsági előírás, ne tudd egy nyomásra bekapcsolni...

Nem hinném, hogy lenne ilyen előírás, vagy akkor a slendrián svábok az Opelnél tesznek rá...:-)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18018 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 21:22:17 »

Hűha! Nem akartam én ekkora vitát kiváltani a postommal!  nyes

+ gombot megnyomod a megfelelő sebességnél és arra beáll a tempomat (ezzel be is kapcsoltad)
+/- gombokkal gyorsítassz lassítasz
ha a Cancelt nyomkodnád, akkor inkább megérinted a fékpedált, legalább látja az utánad jövő, hogy lassítassz
ha vissza akarsz állni a korábban rögzített sebességre, akkor nyomsz egy - gombot
ha új sebességet akarsz beállítani, akkor annak elérésekor nyomsz egy pluszt

Ezért felesleges az On, Off, Can, Res. Csak hát jobban mutat a sok gomb és így könnyebb eladni, mert látványos.
A plusz kapcsolókra elpacsált pénzen inkább csinálhattak volna megvilágítást a kormánygombokhoz. Az is jól mutat és még némi értelme is van, bár meg lehet tanulni, hogy hol mi van, de azért nem lenne rossz.

Ez nem ilyen egyszerű.....
Nem véletlenül nem vezetnek feszültséget a kormánykapcsolókhoz (világítás miatt).
Megsérül, elszakad, zárlatos lesz az átvezető vagy valamelyik kábel és máris kirobbanó sikered lehetne egy légzsákkal megágyazva a kormányodon.
Ezért nincs világítás.

Van ahol megoldják másik és teljesen különálló átvezetővel....de az ugye költségesebb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #18019 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 21:26:34 »

És a csatikat az ülés alatt gond nélkül szét tudtadszedni? Nekem visszadta a szerelő, hogy 1,5 óra kínlódás után feleadta a műveletet, merthogy vmi kábelcsatikat nem tudott széthúzni és nem akarta szétbarmolni....  Huh?

Szép egy szerelő lehet, elkérném a telszámát, de valamiért nem megy Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18020 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 21:27:23 »

Ez nem ilyen egyszerű.....
Nem véletlenül nem vezetnek feszültséget a kormánykapcsolókhoz (világítás miatt).
Megsérül, elszakad, zárlatos lesz az átvezető vagy valamelyik kábel és máris kirobbanó sikered lehetne egy légzsákkal megágyazva a kormányodon.
Ezért nincs világítás.

Van ahol megoldják másik és teljesen különálló átvezetővel....de az ugye költségesebb.

Hát csókolom van világítás... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18021 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 21:38:43 »

Hát csókolom van világítás... eplus2

Tudom hol vagyunk, de idekeveredett a tempomat miatt az mkIII is.........arra értettem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #18022 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 21:40:53 »

Olvasgatom a tempomat és, kormányvilágításos irományokat és kezdem megkérdőjelezni, hogy az itt reggelt embereknek valóban MK4es mondija van Smiley

A kormányon van feszkó, és még világítás is van, ha valakinél nincs akkor vagy egy minuszos fapad autója van, de ezt kétlem, még az ambiente luxusban is benne van ez.
Tempomat:
Nem azért két gombos a bekcspaolás mert a mérnökök nem tudták megoldani, hanem azért mert szigorú előírás,az ,hogy 2 gombos legyen a bekapcsolás.
Ha egy gombos lenne, a sok idióta rátenyerelne,aztán meg menne sírni a Fordhoz,hogy hát az autó csak ment és ment és nem akart megállni.

Ha nem nyomsz ON-t nyomkodhatod a + -t - -t semmi nem fog történni. Persze elég egyszer megnyomni, amíg le nem áll az autó addig stand by -ba megy ha cancelezel vagy fékezel.
Az off-nak semmi értelme, de oda kell tenni, mert kitalálta valamelyik nagytudású szabványügyi testület Smiley
Ha bekapcsolt tempomatnál rágyorsítasz és 60 msp-nél tovább tartod a gázpedálon a lábad, a tempomat kikapcsol. Az előzőleg beállított érték is törlődik.

Fékezéssel kikapcsolni a tempomatot, na neeee máááá!!!!! Ja igen, kuplungra is old, ha estleg nem lenne elég a fék pedál Smiley
Hát minek van ott a cancel gomb???

Ha az előzőleg beállított sebességet akarod vissza állítani akkor azért van a kormányon a res- gomb.
+-ra "-" -ra aktuális sebességet rögzít. "-"-ra lassít, és hihetetlen , de igaz "+" -ra gyorsít, ha jók az emlékeim 1.6 km/h egy gombnyomás.
Legalábbis MK2-nél annyi volt, nem hiszem, hogy ezen változtattak.

Xenon:
Valószínű azért találták ki mert sokkal szarabb, mint a sima sárga fostaliga halogén fénye.
Hát ezt kétlem!
Mellém áll apám az MK3al, az én fényem szószerint vágja oldalt az út melletti kukoricást, és olyan egyenesen,hogy vonalzóval nem húzok olyat. Kb 100 méterrel messzebbre vetít,mint az MK3 halogénje, és nem is szeretek a saját autóm előtt menni,mert kibaszkodja a szememet a xenon ha belemegy valami gödörbe az éppen aktuális sofőr Smiley
Ráadásul szép fehér fényt ad, amivel sokkal jobban látszik minden.

Szóval én totál megvagyok elégedve vele, soha többet nem lesz halogénes családi autóm az biztos.


« Utoljára szerkesztve: 2013.11.07 csütörtök, 21:43:43 írta tomeed » Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #18023 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 21:44:29 »

Tudom hol vagyunk, de idekeveredett a tempomat miatt az mkIII is.........arra értettem.

Így már értem miért nincs világítás a kormányon  integet2
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #18024 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 21:51:23 »

Mondjuk az tény,hogy egy új 5ös bömösnek a xenonja sokkal jobb, vagy egy a6 allroad-é, csak egy a bib, hogy egy allroad árából két fullos mondeot kapok, így aztán nagyduzzogva elnézem ezt a Fordnak.

 eplus2
Naplózva
aquame
Vendég
« Új hozzászólás #18025 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 22:07:25 »

Olvasgatom a tempomat és, kormányvilágításos irományokat és kezdem megkérdőjelezni, hogy az itt reggelt embereknek valóban MK4es mondija van Smiley



Hát ezt inkább akkor tételesen:


"A kormányon van feszkó, és még világítás is van, ha valakinél nincs akkor vagy egy minuszos fapad autója van, de ezt kétlem, még az ambiente luxusban is benne van ez."

Ghia fullbőr, automata fapadosom van. Szakszervíz szerint (akik egyébként az én tapasztalatom szerint sem feltétlenül értenek hozzá) nincs kormányon világítás, de lehet, hogy akkor inkább elviszem valakihez, aki nem márkaszervíz ezért esetleg ért hozzá, vagy nem restelli megnézni, ha azt mondod, hogy van olyan, amelyiken van.

"Tempomat:
Nem azért két gombos a bekcspaolás mert a mérnökök nem tudták megoldani, hanem azért mert szigorú előírás,az ,hogy 2 gombos legyen a bekapcsolás.
Ha egy gombos lenne, a sok idióta rátenyerelne,aztán meg menne sírni a Fordhoz,hogy hát az autó csak ment és ment és nem akart megállni."
Lehet, hogy azért van köztünk nézetkülönbség, mert az általam leírt módszer bajuszkapcsolón lévő tempomatra vonatkozott, de mondjuk a fhostalicska C4 citromban is egy gombos a bekapcsolás. Biztos a békazabálók nem olvasták a szabványt. Az meg, hogy induláskor bekapcsolom és utána bármikor rátenyerelhetek véletlen, már biztos nem számít, mert az ellen nem véd, mint Árpi ojjektuma atomvillanás ellen...

"Ha nem nyomsz ON-t nyomkodhatod a + -t - -t semmi nem fog történni. Persze elég egyszer megnyomni, amíg le nem áll az autó addig stand by -ba megy ha cancelezel vagy fékezel.
Az off-nak semmi értelme, de oda kell tenni, mert kitalálta valamelyik nagytudású szabványügyi testület Smiley"
Erről beszélek. ON-nak ugyanígy semmi értelme, csak kitalálta valami okos az íróasztal mellől, ha igaz. Elég lenne a +/-

"Fékezéssel kikapcsolni a tempomatot, na neeee máááá!!!!! Ja igen, kuplungra is old, ha estleg nem lenne elég a fék pedál Smiley
Hát minek van ott a cancel gomb???"
Én is ezt kérdezem, hogy mi a fenének oda az a Cancel gomb???

"Ha az előzőleg beállított sebességet akarod vissza állítani akkor azért van a kormányon a res- gomb.
+-ra "-" -ra aktuális sebességet rögzít. "-"-ra lassít, és hihetetlen , de igaz "+" -ra gyorsít, ha jók az emlékeim 1.6 km/h egy gombnyomás.
Legalábbis MK2-nél annyi volt, nem hiszem, hogy ezen változtattak."
Igen, Mondeónál tényleg ilyen bonyolultan oldották meg és hidd el én is rájöttem, hogy hogyan kell használni, csak azt mondtam, hogy mindez tök felesleges, mert cancel helyett fékpedál is van, a res meg megint tök felesleges, hisz a - gomb megnyomására is visszaállhatna a sebesség, míg ha nem ezt szeretnéd, akkor a + gomb megnyomásával új sebességre állíthatnád az automatikát.

Nem arról beszéltem tehát, hogy a Mondeóban hogy van, hanem arról, hogy mennyivel egyszerűbben is lehetne, ha nem kellett volna valahogy telepakolni a kormányt gombokkal.
Pedig némi gondolkodással lehetett volna hifi ON/OFF gombot rakni rá, hogy ne kelljen emiatt nyújtózkodni és urambocsá egy hifi némító gomb se rontotta volna el az összképet, mert azt esetleg még használná is az ember néhanap.

Ha a fentieket csak poénnak szántad, akkor bocsi, nem láttam a smileykat!  Wink

Naplózva
aquame
Vendég
« Új hozzászólás #18026 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 22:11:07 »

Mondjuk az tény,hogy egy új 5ös bömösnek a xenonja sokkal jobb, vagy egy a6 allroad-é, csak egy a bib, hogy egy allroad árából két fullos mondeot kapok, így aztán nagyduzzogva elnézem ezt a Fordnak.

 eplus2

Bizony bizony! Ezért a pénzért én sokat keresgéltem, de ilyen remek autót hasonló korút és felszereltségűt nem találtam sehol. Persze vannak jobbak/nagyobbak/szebbek/puccosabbak/erősebbek/gyorsabbak, meg mittomén, de ez mind nem számít.
Elnézzük neki a kisebb hibákat, mert nincs belőle túl sok és azokkal együtt is jó és nagyon is szerethető gépezet! worship
Naplózva
aquame
Vendég
« Új hozzászólás #18027 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 22:17:59 »

Amúgy a BMW-n még a 80-as években egy pici kar volt, előre +, hátra -, felfelé res, lefelé can. Ennyi bőven elég is.

Azért, mert ha megynomom a "+"t vagy a "-"t, akkor kapcsol be igazán. Minek lőtte még az on-t is megnyomni?

Jaja az öreg ML Mergámban is ilyen kormányoszlopba felülről beleállított hajlított szívószál volt a tempomat vezérlő és hasonlóan működött. A mostaniakban asszem már nem ez van.
No ha valaminek ratyi lámpája volt még, hát az az öreg ML volt, amit az ámerikás piacra csináltak. Gyerekek!!! wow1 A lovaskocsi alá akasztott viharlámpa az vakított ahhoz képest komolyan mondom. A geometriája meg egyenesen rémálom volt.  falbav(Persze a jenkik csak lépésben közlekednek, arra meg az is jó volt.) nyes
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #18028 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 22:22:00 »

Ne hülyéskedj.  Csak szivatsz h a gomb csoport nalad nem vilagit
A cancel gomb pontosan azért van ott h ne kelljen taposni a fekpedalt.
Tuti csak szivatsz  nyes
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18029 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 22:26:26 »

Bizony bizony! Ezért a pénzért én sokat keresgéltem, de ilyen remek autót hasonló korút és felszereltségűt nem találtam sehol. Persze vannak jobbak/nagyobbak/szebbek/puccosabbak/erősebbek/gyorsabbak, meg mittomén, de ez mind nem számít.
Elnézzük neki a kisebb hibákat, mert nincs belőle túl sok és azokkal együtt is jó és nagyon is szerethető gépezet! worship
Gyere holnap minitalira! Nem vagy messze, ha jól használod az autód, 1óra az út.  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
aquame
Vendég
« Új hozzászólás #18030 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 22:27:53 »

Ez nem ilyen egyszerű.....
Nem véletlenül nem vezetnek feszültséget a kormánykapcsolókhoz (világítás miatt).
Megsérül, elszakad, zárlatos lesz az átvezető vagy valamelyik kábel és máris kirobbanó sikered lehetne egy légzsákkal megágyazva a kormányodon.
Ezért nincs világítás.

Van ahol megoldják másik és teljesen különálló átvezetővel....de az ugye költségesebb.

Valamit biztos félreértek! Azok a kapcsolók telepatikusan kommunikálnak, mikor a dógozó rátenyerel és zárja az áramkört. Szerintem pár led 3-5 volt tápfeszültsége és néhány 10 mA felvétele azért nem lenne akkora gáz. Nem kolbászt akarok sütni a kormányon... Bár ha belegondolok egy kis mustárral... finom wave nyes
Bár mint mondtátok, a négyesben elvileg lennie kéne világításnak, úgyhogy keresek valami szikravadászt, aki megnézi, hogy nálam miért nincs.
Naplózva
aquame
Vendég
« Új hozzászólás #18031 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 22:35:12 »

Ne hülyéskedj.  Csak szivatsz h a gomb csoport nalad nem vilagit
A cancel gomb pontosan azért van ott h ne kelljen taposni a fekpedalt.
Tuti csak szivatsz  nyes

Kolléga! Szerintem Te szívatsz!  vigyor3

Tudom, hogy a cancel gomb jó erre, de mondom, hogy anélkül is működhetne! Ha meg nyomkodod a féket időnként, akkor legalább nem pókosodik meg a lábad és még a hátad mögött bambuló is látja, hogy villant a féklámpa, akkor valszeg lassítassz és kisebb eséllyel rongyol beléd hátulról.
Mondjuk nem a Cancel ellen vagyok, (bár tök fölösleges!  nyes) hanem az ellen, hogy 6 gomb legyen és azokból amit használni kell a jobb kézre essen.
Én, mint sztem sokan mások is bal kézzel fogom a kormányt nagyjából Kecskeméttől Pesttig. No most amikor a sok jóképességű, tükörbe sem nézve kivág elém, akkor ugye anyázás, fék (vagy hogy örüjjé CANCEL :-)), aztán ha eltünt az útakadály, akkor jobb kéz felemel anya combjáról és res gomb. No ezt meg lehetne spórolni, ha balkézre lenne a + gomb, vagy egye fene akár a RES gomb is, bár az továbbra is azt mondom, hogy tökfölösleges  nyes
Naplózva
aquame
Vendég
« Új hozzászólás #18032 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 22:38:35 »

Gyere holnap minitalira! Nem vagy messze, ha jól használod az autód, 1óra az út.  Cheesy

Sajna holnap máshol leszek. Mondjuk a 180 km 1 óra alatt úgy, kb fele nem autópálya... hmm
Meg lehet csinálni, de kicsit drága  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18033 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 22:40:25 »

Valamit biztos félreértek! Azok a kapcsolók telepatikusan kommunikálnak, mikor a dógozó rátenyerel és zárja az áramkört. Szerintem pár led 3-5 volt tápfeszültsége és néhány 10 mA felvétele azért nem lenne akkora gáz. Nem kolbászt akarok sütni a kormányon... Bár ha belegondolok egy kis mustárral... finom wave nyes
Bár mint mondtátok, a négyesben elvileg lennie kéne világításnak, úgyhogy keresek valami szikravadászt, aki megnézi, hogy nálam miért nincs.

Miii?  Telepatikusan kommunikálnak?  nyes  Ez jó!  eljen
Nincs ott nyitott áramkör, amit zárni kell.......... bus kommunikáció van, ahol digitális jelek mennek pár vezetéken. Amikor a "dógozó rátenyerel" egy gombra, akkor a modul annak a gombnak megfelelő üzenetet küldi a bus vezetékre.
Valóban nem kell oda nagy feszültség és áram, de ha az átvezetőgyűrű nem úgy van kialakítva, akkor mégsem kockáztatják.
Egyébként nem véletlen másmilyenek a bizonyos gombok. Ki lehessen tapintani melyik mi. Így nem kell lenézni az útról! Ha világítana, akkor nem akar az ember érezni....hanem mindig lenézni, hogy mi hol van. Tehát elveszi a figyelmét másról.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #18034 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 22:47:18 »

Jézusom!
Azt hiszem iszom valamit!


Látom téged komolyan zavar ez a tempomat  gomb csoport, miért vettél olyan autót amiben van?  beka3
Megoldódott volna egy csomó probléma.
Most meg fizethetsz érte egy raklap pénzt,hogy valaki felkapcsolja a gombok mögött a világítást is, tiszta igazságtalanság az egész!

És a legszebb az egész  tempomat balhéban,hogy nemsokára majd nálad is előjön,hogy semmire nem fog bekapcsolni, na akkor válik majd tök feleslegessé az összes gomb, de hát ez ilyen.  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.07 csütörtök, 22:53:23 írta tomeed » Naplózva
aquame
Vendég
« Új hozzászólás #18035 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 22:59:08 »

Miii?  Telepatikusan kommunikálnak?  nyes  Ez jó!  eljen
Nincs ott nyitott áramkör, amit zárni kell.......... bus kommunikáció van, ahol digitális jelek mennek pár vezetéken. Amikor a "dógozó rátenyerel" egy gombra, akkor a modul annak a gombnak megfelelő üzenetet küldi a bus vezetékre.
Valóban nem kell oda nagy feszültség és áram, de ha az átvezetőgyűrű nem úgy van kialakítva, akkor mégsem kockáztatják.
Egyébként nem véletlen másmilyenek a bizonyos gombok. Ki lehessen tapintani melyik mi. Így nem kell lenézni az útról! Ha világítana, akkor nem akar az ember érezni....hanem mindig lenézni, hogy mi hol van. Tehát elveszi a figyelmét másról.

 worship Látod Mester ebben van logika! Elfogadom, ez okos érv. Azért utánanézek, hátha van külön biztije a gombvilágításnak!  Wink
Mondjuk a buszon lévő kapcsolók lábainak magas/alacsony állapotának lekérdezése is egy áramkör nyitás/zárással megy sztem, az meg csak feszkó (hisz az a kérdés, hogy fel van húzva, vagy le) bár igaz, hogy mindez minimális áramerősség mellett zajlik. (Gondolom bit banging vagy ilyes)
Naplózva
aquame
Vendég
« Új hozzászólás #18036 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 23:06:03 »

Jézusom!
Azt hiszem iszom valamit!


Látom téged komolyan zavar ez a tempomat  gomb csoport, miért vettél olyan autót amiben van?  beka3
Megoldódott volna egy csomó probléma.
Most meg fizethetsz érte egy raklap pénzt,hogy valaki felkapcsolja a gombok mögött a világítást is, tiszta igazságtalanság az egész!

És a legszebb az egész  tempomat balhéban,hogy nemsokára majd nálad is előjön,hogy semmire nem fog bekapcsolni, na akkor válik majd tök feleslegessé az összes gomb, de hát ez ilyen.  eplus2


Egészségedre!  pias

Nem lesz itt olyan, hogy nem kapcsol be semmire! Pozitív gondolkodás a lényeg!  Wink
Most hogy mondod, lehet, hogy tényleg venni kellett volna egy 601-es Trabit. Annál ilyen gondok nem voltak. Meg ahhoz legalább a drót is alkatrész!  nyes
Egyszer volt egy olyan faszagányos Trabim Te! Komolyan mondom, az egy nap alatt olyan messzire ment, hogy aztán egy hétig kellett húzni hazafelé!  taps nyes vigyor3
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #18037 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 23:13:26 »

Egészségedre!  pias

Nem lesz itt olyan, hogy nem kapcsol be semmire! Pozitív gondolkodás a lényeg!  Wink
Most hogy mondod, lehet, hogy tényleg venni kellett volna egy 601-es Trabit. Annál ilyen gondok nem voltak. Meg ahhoz legalább a drót is alkatrész!  nyes
Egyszer volt egy olyan faszagányos Trabim Te! Komolyan mondom, az egy nap alatt olyan messzire ment, hogy aztán egy hétig kellett húzni hazafelé!  taps nyes vigyor3


Köszi Smiley

Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #18038 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 23:33:53 »


Ha bekapcsolt tempomatnál rágyorsítasz és 60 msp-nél tovább tartod a gázpedálon a lábad, a tempomat kikapcsol. Az előzőleg beállított érték is törlődik.

Fékezéssel kikapcsolni a tempomatot, na neeee máááá!!!!! Ja igen, kuplungra is old, ha estleg nem lenne elég a fék pedál Smiley
Hát minek van ott a cancel gomb???

Ha az előzőleg beállított sebességet akarod vissza állítani akkor azért van a kormányon a res- gomb.
+-ra "-" -ra aktuális sebességet rögzít. "-"-ra lassít, és hihetetlen , de igaz "+" -ra gyorsít, ha jók az emlékeim 1.6 km/h egy gombnyomás.
Legalábbis MK2-nél annyi volt, nem hiszem, hogy ezen változtattak.

Xenon:
Valószínű azért találták ki mert sokkal szarabb, mint a sima sárga fostaliga halogén fénye.
Hát ezt kétlem!
Mellém áll apám az MK3al, az én fényem szószerint vágja oldalt az út melletti kukoricást, és olyan egyenesen,hogy vonalzóval nem húzok olyat. Kb 100 méterrel messzebbre vetít,mint az MK3 halogénje, és nem is szeretek a saját autóm előtt menni,mert kibaszkodja a szememet a xenon ha belemegy valami gödörbe az éppen aktuális sofőr Smiley
Ráadásul szép fehér fényt ad, amivel sokkal jobban látszik minden.

Szóval én totál megvagyok elégedve vele, soha többet nem lesz halogénes családi autóm az biztos.




jaja, egyetértek, bár hiába keresem a kuplungot az autóba nem találom Smiley  nyes
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #18039 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 23:38:09 »

jaja, egyetértek, bár hiába keresem a kuplungot az autóba nem találom Smiley  nyes

Mert a tied ilyen módos Smiley

Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #18040 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 23:44:25 »

Mert a tied ilyen módos Smiley



 nyes akkor holnap rendelnem kell a cromaxból?
Naplózva
lordrobi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #18041 Dátum: 2013.11.08 péntek, 13:12:57 »

gyere el a minitalira!
most penteken 1700 tol az arenaban.
ott minden kerdesedre valaszt kapsz!
udv a forumon! wave
Gy

Az aréna parkolójában pontosan hol lesz minitali?
Lehet hogy benézek  wave, lenne pár kérdésem, nekem is gyengén világít a xenon, + nyikorog a vezető ülés stb...
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18042 Dátum: 2013.11.08 péntek, 13:24:44 »

Az aréna parkolójában pontosan hol lesz minitali?
Lehet hogy benézek  wave, lenne pár kérdésem, nekem is gyengén világít a xenon, + nyikorog a vezető ülés stb...

http://mondeo.hu/index.php?topic=92.msg831898#msg831898
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #18043 Dátum: 2013.11.08 péntek, 17:21:16 »

Foncsorra ránézés hogyan kivitelezhető? Van ilyen foncsorra ránéző szakember, vagy házilag is megoldható? (Lámpa kibányász, xenon kiszed, fogorvosi tükörrel belekukucskál, vagy hogyan?) Elölről a lencsén keresztül ugye hiába is próbálkoznék... Mondjuk egy 55 W halogén jól beállítva az söpör egy jó lámpában. Ha azt meg tudom közelíteni ezzel, akkor elégedett leszek. (Cimborám off Renaultjában is Xe van, ami jó-jó, de azért...)
Egyébként a foncsor nézegetés előtt még a lámpa beállítással megpróbálkozom, mert úgy tűnik, hogy fényerő az nagyjából okés, csak én nem kimondottan arra vagyok kíváncsi, hogy a lökhárító előtt 10-15 méterrel mi történik, mert az ugye már mindegy 140-nél... (Persze az is lehet, hogy erősebb a fénye, mint egy halogénnek, csak ez fehér fény és másként érvényesül, mint a halogén melegebb árnyalata.)
Az egyébként biztos, hogy a csőcsere következtében, most már van határozott kontúrja a fénnyalábnak és annak a formája is jó. Bajom leginkább a magasságával van, de ez a műszeres szabvány beállítással így szokott lenni.
Na, én belevágtam a foncsorra ránézésre.
Kiszereltem a lámpatestet és belenéztem. A projektort 3db 8-as anya tartja. A csavarok eltávolítása után, ha nem is könnyen, de valahogy kifeszegettem a projektort.
Ez egy reflektorból és a rászerelt lencse egységből áll. A foncsorom megégve nincs, inkább fehér pöttyökkel van megszórva. Ránézésre annyira nem vészes az állapota, de azért nem csillogó fényes.
Most konzultálok foncsorozókkal, hogy merre hány méter. Olyan 6-7000 lesz a kettő felújítása.
Képek: https://www.dropbox.com/sh/bpmkzswohkrxbup/7C2WSQ1mAX

Talán ezen látszik a legjobban a foncsor állapota:
https://www.dropbox.com/sh/bpmkzswohkrxbup/7C2WSQ1mAX#lh:null-DSC_0134.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.08 péntek, 17:25:05 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18044 Dátum: 2013.11.08 péntek, 19:11:47 »

Na, én belevágtam a foncsorra ránézésre.
Kiszereltem a lámpatestet és belenéztem. A projektort 3db 8-as anya tartja. A csavarok eltávolítása után, ha nem is könnyen, de valahogy kifeszegettem a projektort.
Ez egy reflektorból és a rászerelt lencse egységből áll. A foncsorom megégve nincs, inkább fehér pöttyökkel van megszórva. Ránézésre annyira nem vészes az állapota, de azért nem csillogó fényes.
Most konzultálok foncsorozókkal, hogy merre hány méter. Olyan 6-7000 lesz a kettő felújítása.
Képek: https://www.dropbox.com/sh/bpmkzswohkrxbup/7C2WSQ1mAX

Talán ezen látszik a legjobban a foncsor állapota:
https://www.dropbox.com/sh/bpmkzswohkrxbup/7C2WSQ1mAX#lh:null-DSC_0134.jpg

A gyerekeim hagytak ilyen nyomokat, mikor csecsemő korukban kibukták a tejet...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Karvaly
Vendég
« Új hozzászólás #18045 Dátum: 2013.11.08 péntek, 21:30:43 »

Szia!

Én most vettem egy garnitúrát ha jól emlékszem 5400-ért itt: http://www.autoszonyeg.net/

Teljesen elégedett vagyok a minőségével. Van hótálcájuk és csomagtér tálcájuk is, bár ez utóbbi csak az 5 ajtóshoz volt két hete, de nekem éppen az kellett. Az is egészen jó minőség.
Ez jónak néz ki, köszi. Smiley
Naplózva
verjoe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #18046 Dátum: 2013.11.08 péntek, 23:53:41 »

Sziasztok!Valaki tudna segíteni,kéne nekem mk 4 küszöbén lévő gumicsíkot tartó bolha!Hol lehet beszerezni,esetleg van valakinek?Előre is köszi!
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #18047 Dátum: 2013.11.08 péntek, 23:59:57 »

Sziasztok!Valaki tudna segíteni,kéne nekem mk 4 küszöbén lévő gumicsíkot tartó bolha!Hol lehet beszerezni,esetleg van valakinek?Előre is köszi!

leginkább bontóban. Nézd meg az adok veszek bontós részét
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #18048 Dátum: 2013.11.09 szombat, 08:08:36 »

leginkább bontóban. Nézd meg az adok veszek bontós részét
Én a cromaxban vettem, vmi 110huf/db....
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #18049 Dátum: 2013.11.09 szombat, 09:07:12 »

Ez már döfi:

http://www.aliexpress.com/item/FREE-SHIPPING-BY-EMS-FORD-MONDEO-ANGEL-EYE-HEADLIGHT-ASSEMBLY-V3-WITH-LED-TEAR-EYE-AND/676384719.html

Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 354 355 356 357 358 359 360 [361] 362 363 364 365 366 367 368 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.