Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:25:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 446 447 448 449 450 451 452 [453] 454 455 456 457 458 459 460 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11985587 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22600 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 17:21:19 »

Próbálom, és holnap jelzem majd az eredményt (azon gondolkodom, hogy lehet, hogy ezt már próbáltam, de hát öregszem, lehet, hogy mégsem Cheesy ) Köszi

még az is lehet, hogy az ajtókárpít nyüszög, ahol az ablaknál belekapaszkodik az ajtóba. Ott egy műanyag/gumi vályúba megy bele a kárpit teteje és ha az nem illeszkedik szorosan, akkor nyekereghet az is. Oda is fúj be (leeresztett ablaknál kívülről látod)
Naplózva
Kopi78
Vendég
« Új hozzászólás #22601 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 17:27:32 »

Rendben akkor nem záródik magától.  Wink Köszi mindenkinek a segítséget.
Más a biztonsági övem visszajelzője csipog néha menet közben, spray nem segített akkor gondolom övfeszítő csere? (Vagy marad az egész visszejelző kikapcsolva)
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22602 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 17:30:32 »

Rendben akkor nem záródik magától.  Wink Köszi mindenkinek a segítséget.
Más a biztonsági övem visszajelzője csipog néha menet közben, spray nem segített akkor gondolom övfeszítő csere? (Vagy marad az egész visszejelző kikapcsolva)

vagyis becsipog, hogy nem vagy bekötve?

A vezetéken minden csatit megnéztél, lehet, hogy nem az ülésnél, hanem arrébb van valami kontakt gond. Ha nem látsz, akkor bontóban vegyél egy öv csat aljat.
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #22603 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 17:31:49 »

még az is lehet, hogy az ajtókárpít nyüszög, ahol az ablaknál belekapaszkodik az ajtóba. Ott egy műanyag/gumi vályúba megy bele a kárpit teteje és ha az nem illeszkedik szorosan, akkor nyekereghet az is. Oda is fúj be (leeresztett ablaknál kívülről látod)
Ok, köszi.
Lehet, hogy ez a valószínűbb, mert a múltkor unokabátyám a kárpit felől hallotta hátul.
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22604 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 20:22:19 »

A jobb hátsó tücsköt még mindig nem sikerült kitessékelnem a kocsiból Sad
Ajtó zár kapcsolódási ponton, valamint a hátsó üléstámla rögzítési ponton már ragtapasz figyel, de még mindig ciripel a jó kis pesti utakon Sad

További ötletetek van?
az nálam is vendégtücsök. én még gondoltam a kivehető kalaptartó fogadószerkezetére
Naplózva
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #22605 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 20:35:15 »

Halihó!

Ma voltam Fordéknál. Első és utolsó volt, hogy márkaszervízbe vittem. Pénteken oda csörögtem a klímával kapcsolatban, elregéltem a problémám, kaptam is mára időpontot.
( múlt hét szerdán volt klímásnál az autó utoljára - gáz benne, stb - )
Tehát. A munkafelvevőnek mindent elmagyaráztam, úgy tűnt meg is értette. Pár óra elteltével csörgött, hogy mehetek a kocsiért, de nem tudtak vele mit csinálni csak annyit, hogy belenyomtak 200g gázt. ( Micsodaaaaa?!?!!? ) Említette, hogy beszéljünk meg egy későbbi időpontot, hogy a szerelők komolyabban nekiveselkedhessenek a cuccnak. Na mondom rendben, telefonon semmi többet, irány a big brother.
Közben beszéltem még a "klímásommal", hogy ilyen lehet-e. Mivel szerdán még semmi baja nem volt a rendszernek hűtőközeg szempontjából, s idestova 1,5 hónapja tartja a gázt.

Ford. Elmagyaráztam a munkafelvevőnek, hogy már össze - vissza rohangálok a klímával, mint egy hülyegyerek, s azért hoztam márkaszervízbe, hogy előre jussak, de 2-t hátra léptem. Szóval a gáztöltés nem releváns. Semmilyen tekintetben. Nekem mind egy mit mond. Elmagyaráztam neki többek közt azt is, hogy semmit sem csináltak az autóval, nekik persze ez volt a leg egyszerűbb, nekem pedig nem a leg kifizetődőbb. Tulajdonképp semmit sem csináltak. Nem azt kértem, hogy ( ha ) hiányzik belőle gáz, akkor csak feltöltsék, majd mondják, hogy kész. Hanem, hogy diagnisztizálják, miért kever a rendszer meleg levegőt a 3°C-hoz.
Természetesen ezt megtehetem, majd a következő alkalommal, mikor visszaviszem nekik, mivel ők nem gondolták, hogy ez ekkora munka lenne meg pepecs dolog és erre most nincs munkaidejük ( mintha nem magyaráztam volna el ).

Szummázva. Szerdán viszem az eddigi fickóhoz ( ezt említettem a fordnak is ), 2 napra hagyom ott, azt mondta átbogarássza a klímarendszert, lehet, hogy valami elkerülte a figyelmét. Eztán, felhívom a munkafelvevő faszit a Hoványnál ( megígértem neki ), s kiegyenlítem nekik csak a gáz + festék díját. Pénzt most nem hagytam ott a semmiért ( elmondásuk szerint a gáz pótlás 9 Ft/g + munkadíj. 10.500,- a végösszeg ) Ha a független kímás a szerdától következő 48 óra alatt sem jut előlrébb, akkor viszont nem lesz jobb ötletem, kérnem kell egy diagnosztizálást a Ford-tól ( kétségbeesésemben ). Ekkor viszont a lelkükre kötöm, hogy a gázhoz hozzá ne nyúljanak, mert az tekintetében nincs bibi.
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.07 hétfő, 20:41:04 írta umfrider » Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22606 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 20:51:55 »

Halihó!

Ma voltam Fordéknál. Első és utolsó volt, hogy márkaszervízbe vittem. Pénteken oda csörögtem a klímával kapcsolatban, elregéltem a problémám, kaptam is mára időpontot.
( múlt hét szerdán volt klímásnál az autó utoljára - gáz benne, stb - )
Tehát. A munkafelvevőnek mindent elmagyaráztam, úgy tűnt meg is értette. Pár óra elteltével csörgött, hogy mehetek a kocsiért, de nem tudtak vele mit csinálni csak annyit, hogy belenyomtak 200g gázt. ( Micsodaaaaa?!?!!? ) Említette, hogy beszéljünk meg egy későbbi időpontot, hogy a szerelők komolyabban nekiveselkedhessenek a cuccnak. Na mondom rendben, telefonon semmi többet, irány a big brother.
Közben beszéltem még a "klímásommal", hogy ilyen lehet-e. Mivel szerdán még semmi baja nem volt a rendszernek hűtőközeg szempontjából, s idestova 1,5 hónapja tartja a gázt.

Ford. Elmagyaráztam a munkafelvevőnek, hogy már össze - vissza rohangálok a klímával, mint egy hülyegyerek, s azért hoztam márkaszervízbe, hogy előre jussak, de 2-t hátra léptem. Szóval a gáztöltés nem releváns. Semmilyen tekintetben. Nekem mind egy mit mond. Elmagyaráztam neki többek közt azt is, hogy semmit sem csináltak az autóval, nekik persze ez volt a leg egyszerűbb, nekem pedig nem a leg kifizetődőbb. Tulajdonképp semmit sem csináltak. Nem azt kértem, hogy ( ha ) hiányzik belőle gáz, akkor csak feltöltsék, majd mondják, hogy kész. Hanem, hogy diagnisztizálják, miért kever a rendszer meleg levegőt a 3°C-hoz.
Természetesen ezt megtehetem, majd a következő alkalommal, mikor visszaviszem nekik, mivel ők nem gondolták, hogy ez ekkora munka lenne meg pepecs dolog és erre most nincs munkaidejük ( mintha nem magyaráztam volna el ).

Szummázva. Szerdán viszem az eddigi fickóhoz ( ezt említettem a fordnak is ), 2 napra hagyom ott, azt mondta átbogarássza a klímarendszert, lehet, hogy valami elkerülte a figyelmét. Eztán, felhívom a munkafelvevő faszit a Hoványnál ( megígértem neki ), s kiegyenlítem nekik csak a gáz + festék díját. Pénzt most nem hagytam ott a semmiért ( elmondásuk szerint a gáz pótlás 9 Ft/g + munkadíj. 10.500,- a végösszeg ) Ha a független kímás a szerdától következő 48 óra alatt sem jut előlrébb, akkor viszont nem lesz jobb ötletem, kérnem kell egy diagnosztizálást a Ford-tól ( kétségbeesésemben ). Ekkor viszont a lelkükre kötöm, hogy a gázhoz hozzá ne nyúljanak, mert az tekintetében nincs bibi.

maximális tiszteletem ahogy a barmok iránt viseltetsz.

ha lesz ilyen, nyugodtan mondhatod a szerelőnek aki megcsinálja, hogy egy ugyanilyen jelenséges mondit viszel még grátiszba. (az enyémet ugye)

hihetetlen hogy képesek még mindig madárnak nézni egyesek.
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #22607 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 21:26:13 »

az nálam is vendégtücsök. én még gondoltam a kivehető kalaptartó fogadószerkezetére
Az is esélyes lehet, mert mintha picit mozogna.
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #22608 Dátum: 2014.07.08 kedd, 21:08:51 »

Sziasztok,

összejött pár kérdésem megint , biztos vevők vagytok rá  nyes

 - Észrevettem a napokban , hogy ha teljesen kitekerem a kormányt akármelyik irányba , akkor mintha kicsit elkezdene sírni a szervó , lehet kevés benne az olaj? Hol tudom a szintet ellenőrizni? Illetve itt van valami speckó olaj , ami kell bele?
 - Valamint az enyémben szerencsére nem volt még szoftverfrissítés , így az automatikus ajtózás megvan indulás után , viszont a jobb hátsó ajtót nem húzza be valamiért...próbáltam már kis kontaktspray-t befújni de egyenlőre nem sok siker...valószínű kárpit le. Valaki hasonló probléma már?
 - Tominak igaza volt mikor vettem az MK3-as felniket , igen csak elférne egy pogácsa alatta , mennyire fogja nekem ez megterhelni a futóművet , olvastam márróla több helyen hogy nem tesz neki jót...mondjuk 1 centisre gondoltam , az szerintem annyira nem vészes még...Anyaga gondolom "áluminium" legyen , vagy?
 - Xenon utólag is beszerelhető vagy elég körülményes hogy bevarázsoljam? KB 40 ért tudnék szerezni egy pár xenon-t , ha nem olyan necces , lehet csere lenne a jelenlegi...


Hát egyenlőre ennyi lenne köszi a segítséget előre is!  worship

u.i. Túl lassan a 160.000 , és mintha 1x 1x hallottam volna a kettőst megszólalni... rinya

Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #22609 Dátum: 2014.07.08 kedd, 21:19:25 »

Az is esélyes lehet, mert mintha picit mozogna.

Befújtam mindent, amit lehetett (ajtógumik, kárpit az ablaknál, csomagtérroló megigazítva)
Tücsök sajna bent maradt még mindig Sad
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22610 Dátum: 2014.07.08 kedd, 21:37:52 »

Befújtam mindent, amit lehetett (ajtógumik, kárpit az ablaknál, csomagtérroló megigazítva)
Tücsök sajna bent maradt még mindig Sad

egy 5letem még van. A hátsó ajtókárpítban van hátúl egy magas sugárzó, esetleg az még csiripelhet, vagy a fogantyúnál a két csavart kell meghúzni. Az ajtó kárpit leszedése kb 3 perc.
Naplózva
Berney
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #22611 Dátum: 2014.07.08 kedd, 22:00:54 »

Sziasztok!
Nekem is egy klímás kérdésem lenne.
Ma ki lett cserélve a klímakompresszor az autón(2008-as 2.0 TDCI),mert a régi már cserregett-csattogott,minden baja volt.(de még müködött azért).
Fel lett töltve olajjal és a hűtőközeggel.Rendesen müködik is,nyomja a hideget is rendesen,csak folyamatosan megy a ventillátor amint bekapcsolom a klímát.
Ez a csere elött nem volt jellemző,hogy állandóan menjen a ventillátor.
Szóval az lenne a kérdés,hogy ez így jó,hogy folyamatosan megy a ventillátor vagy nem kéne állandóan mennie?
Naplózva

2.0 TDCI 2008-as 103Kw
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22612 Dátum: 2014.07.08 kedd, 22:04:05 »

Sziasztok!
Nekem is egy klímás kérdésem lenne.
Ma ki lett cserélve a klímakompresszor az autón(2008-as 2.0 TDCI),mert a régi már cserregett-csattogott,minden baja volt.(de még müködött azért).
Fel lett töltve olajjal és a hűtőközeggel.Rendesen müködik is,nyomja a hideget is rendesen,csak folyamatosan megy a ventillátor amint bekapcsolom a klímát.
Ez a csere elött nem volt jellemző,hogy állandóan menjen a ventillátor.
Szóval az lenne a kérdés,hogy ez így jó,hogy folyamatosan megy a ventillátor vagy nem kéne állandóan mennie?

Baromira nem értek hozzá, csak egy kérdés. Próbáltad korán reggel is, amikor még nincs 30 fok?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #22613 Dátum: 2014.07.08 kedd, 22:06:05 »

A jobb hátsó tücsköt még mindig nem sikerült kitessékelnem a kocsiból Sad
Ajtó zár kapcsolódási ponton, valamint a hátsó üléstámla rögzítési ponton már ragtapasz figyel, de még mindig ciripel a jó kis pesti utakon Sad

További ötletetek van?

Ha ciripelős szakaszon megnyomjátok a lenti hangszórórácsot, akkor elkussol?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Berney
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #22614 Dátum: 2014.07.08 kedd, 22:15:07 »

Baromira nem értek hozzá, csak egy kérdés. Próbáltad korán reggel is, amikor még nincs 30 fok?
Reggel nem,de egy hüvös mühelyben állt kb.3-4 órát miután próbálva lett.
Naplózva

2.0 TDCI 2008-as 103Kw
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #22615 Dátum: 2014.07.08 kedd, 22:50:44 »

Hangsugárzókat megnézem, kárpitot még nem szedtem le
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #22616 Dátum: 2014.07.08 kedd, 23:13:40 »

Ha ciripelős szakaszon megnyomjátok a lenti hangszórórácsot, akkor elkussol?

Megnézem holnap
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22617 Dátum: 2014.07.09 szerda, 00:22:51 »

Ha ciripelős szakaszon megnyomjátok a lenti hangszórórácsot, akkor elkussol?


vagy halgasd hangosabban a zenét Smiley
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #22618 Dátum: 2014.07.09 szerda, 07:57:26 »

vagy halgasd hangosabban a zenét Smiley
Az segíteni szokott, de a tücsök akkor is bent van, csak elnyomja a zene Smiley
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22619 Dátum: 2014.07.09 szerda, 14:59:05 »

Ha ciripelős szakaszon megnyomjátok a lenti hangszórórácsot, akkor elkussol?

én nem érem el... vigyor3
Naplózva
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #22620 Dátum: 2014.07.09 szerda, 18:03:04 »

Szerintetek ez ár érték arányban?   Mennyit fogyaszt ez a motor? 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.6_tdci_ambiente_serulesmentestempomat.esp-8075151


Naplózva
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #22621 Dátum: 2014.07.09 szerda, 18:18:41 »

Szerintetek ez ár érték arányban?   Mennyit fogyaszt ez a motor? 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.6_tdci_ambiente_serulesmentestempomat.esp-8075151




Nem vagyok nagy Mondeo szaki, de ez nekem elég gyanús. Kicsit alul van árazva szvsz, vagy valami gixer van vele.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #22622 Dátum: 2014.07.09 szerda, 19:01:27 »

Szerintetek ez ár érték arányban?   Mennyit fogyaszt ez a motor? 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.6_tdci_ambiente_serulesmentestempomat.esp-8075151



Itt van tőlem 10 percre, csekkoljom?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22623 Dátum: 2014.07.09 szerda, 19:09:14 »

Itt van tőlem 10 percre, csekkoljom?


Azt megértem, hogy csekkolni tudod milyen ár/érték arényban van......bár az látszik a hirdetésben is.
Azt viszont kétlem, hogy megengedik, hogy kipróbáld mennyit fogyaszt!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #22624 Dátum: 2014.07.09 szerda, 19:37:26 »

Azt megértem, hogy csekkolni tudod milyen ár/érték arényban van......bár az látszik a hirdetésben is.
Azt viszont kétlem, hogy megengedik, hogy kipróbáld mennyit fogyaszt!  hehe
Jól van na Tipcsi! Csak segíteni akartam...
Köztünk legyen szólva ez a motor kicsit gyengécske egy ekkora kasznihoz.... Ergo, nyomni kell, hogy menjem... Tehát fogyaszt.
Egyébként nézhetne a klubtárs passatot is. Ott a sparverzióban van 105lovas diesel is... Grin
Erre egy másik példa: volt főnököm c200-as (136ló) kombival járt. 8-8,5 és a felett volt az átlagfogyi. Ugyanez a kaszni, de c250 (kb. 200ló), ugyanolyan használat mellett 7 lityi.
PS: Németországban!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22625 Dátum: 2014.07.09 szerda, 19:40:44 »

Jól van na Tipcsi! Csak segíteni akartam...
Köztünk legyen szólva ez a motor kicsit gyengécske egy ekkora kasznihoz.... Ergo, nyomni kell, hogy menjem... Tehát fogyaszt.
Egyébként nézhetne a klubtárs passatot is. Ott a sparverzióban van 105lovas diesel is... Grin
Erre egy másik példa: volt főnököm c200-as (136ló) kombival járt. 8-8,5 és a felett volt az átlagfogyi. Ugyanez a kaszni, de c250 (kb. 200ló), ugyanolyan használat mellett 7 lityi.
PS: Németországban!

Így van!
Buta dolog ez az 1.6........
Egy ilyen autóba 2.0+ motor kell!

Érdekes, de a vw-ben teljesen jól használható még a 105 lovacskás is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ferere
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


2010 Mk4 TDCI 143LE


E-mail
« Új hozzászólás #22626 Dátum: 2014.07.09 szerda, 19:45:04 »

Sziasztok

Egy kis segítség Mk4 mondeoba szedett már ki valaki kormány légzsákot,mik a trükkök

Üdv Feri
Naplózva

Ford Mondeo 2010 Mk4 TDCI 143LE
pepe74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



E-mail
« Új hozzászólás #22627 Dátum: 2014.07.09 szerda, 19:55:04 »

Minimum 60-nal parkolj be a garázsba koppanásig,kijön az magától is !
Naplózva

2008 MK4 1.8 TDCi Ghia X fekete metál 20 COLL-os Y Borbet alufelni (korábbi Fordok Sierra 1.8b,Sierra2.0b,Scorpio 2.5tdi)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #22628 Dátum: 2014.07.09 szerda, 19:55:52 »

Így van!
Buta dolog ez az 1.6........
Egy ilyen autóba 2.0+ motor kell!

Érdekes, de a vw-ben teljesen jól használható még a 105 lovacskás is.
Mikor javították a golf6-ot (140ló/6gang) egy hétre kaptam kölcsön egy 105ló/5gang-ot. Hát a Müchen-Bp szakaszon nem sokat vátottam...  Smiley
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22629 Dátum: 2014.07.09 szerda, 19:56:44 »

Sziasztok

Egy kis segítség Mk4 mondeoba szedett már ki valaki kormány légzsákot,mik a trükkök

Üdv Feri

Hátulról kell benyúlni, 2 helyen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #22630 Dátum: 2014.07.09 szerda, 19:57:23 »

Minimum 60-nal parkolj be a garázsba koppanásig,kijön az magától is !
Hát ez durva. Idejön egy frissreges, Te meg már rögtön bäszogatod. Legalább várhattál volna, míg eléri a 100 beírást... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22631 Dátum: 2014.07.09 szerda, 20:01:41 »

Minimum 60-nal parkolj be a garázsba koppanásig,kijön az magától is !

De utána összehajtogatod neki.....  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #22632 Dátum: 2014.07.09 szerda, 20:04:42 »

Itt van tőlem 10 percre, csekkoljom?


Köszi szépen tök rendes vagy! Holnap mindenképpen elmegyek megnézem. Ma már ugyis zárva vannak.

Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #22633 Dátum: 2014.07.09 szerda, 20:20:24 »

Így van!
Buta dolog ez az 1.6........
Egy ilyen autóba 2.0+ motor kell!

Érdekes, de a vw-ben teljesen jól használható még a 105 lovacskás is.
A 116 lovas 1.6-os Octaviám is egész jól használható volt Smiley
De most a 2.0 140 pacival még használhatóbb Smiley

Ha a fenti mondinál ár/értéket nézünk, én csak annyit tudok hozzátenni,hogy 1 évvel idősebb, fl előtti kombim 124e km-rel TITANIUM felszereltséggel volt egy 100-assal olcsóbb. De az Deutschlandból jött. Itthoni példányok ugyanilyen áron öregebb, többet futott, gyengébb felszereltség együttállással voltak.
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #22634 Dátum: 2014.07.09 szerda, 20:22:41 »

A 116 lovas 1.6-os Octaviám is egész jól használható volt Smiley
De most a 2.0 140 pacival még használhatóbb Smiley

Ezzel a motorral csak az volt a baj, hogy gyári beállításikkal 210-nél nem ment többet... Angry
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22635 Dátum: 2014.07.09 szerda, 20:24:47 »

Ezzel a motorral csak az volt a baj, hogy gyári beállításikkal 210-nél nem ment többet... Angry


Ezt én nem nevezném "baj"-nak.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #22636 Dátum: 2014.07.09 szerda, 20:29:42 »


Ezt én nem nevezném "baj"-nak.

200 fölé én sem mentem vele Cheesy
Azt is egyszer, egy Stuttgart - Bp úton Smiley
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #22637 Dátum: 2014.07.09 szerda, 20:33:56 »


Ezt én nem nevezném "baj"-nak.
Tipcsi, azért az annyira nem volt rossz... Nehogy mán Te is brazil szurkoló legyél és Neymárt hibáztasd az egyhétért...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #22638 Dátum: 2014.07.09 szerda, 20:37:09 »

200 fölé én sem mentem vele Cheesy
Azt is egyszer, egy Stuttgart - Bp úton Smiley

Miért, még ki nem? Én többször csak azért mentem Passau felé Münchenbe, mert ott volt jó kis "Rennstrecke". Sajna a 911-ek rendszeresen lealáztak. Angry
Az előtte lévő fókám 140 lóval is ment ennyit...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22639 Dátum: 2014.07.09 szerda, 20:38:50 »

Tipcsi, azért az annyira nem volt rossz... Nehogy mán Te is brazil szurkoló legyél és Neymárt hibáztasd az egyhétért...


 fejvakaras fejvakaras fejvakaras  Huh? Huh? Huh?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #22640 Dátum: 2014.07.09 szerda, 20:58:45 »


 fejvakaras fejvakaras fejvakaras  Huh? Huh? Huh?
Pedig 1xü: a nevezett golfot nekem gyártották Mexikóban. Kissé koraszülött volt, mert 8 hónapra jött meg... A listaára, több, mint 30e€ volt, de még a kedvezményes lizingár is ütöttem a 25e€-t. (persze ennyiért már mást is választhattam volna, de nem lehetett). 15 hónap alatt 75ekm-et toltam bele. Ha lenne 7-8m-en új autóra biztosan nem vennék 3-ért bizonytalan eredetű használtat. Attól mert ez golf volt, azért nem volt olyan rossz.
Magyarázat: a brazilok nem azért kaptak ki, mert Neymar sérült volt, hanem mert gyengék voltak! És a németek állati jó napot fogtak ki.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22641 Dátum: 2014.07.09 szerda, 21:01:43 »

Pedig 1xü: a nevezett golfot nekem gyártották Mexikóban. Kissé koraszülött volt, mert 8 hónapra jött meg... A listaára, több, mint 30e€ volt, de még a kedvezményes lizingár is ütöttem a 25e€-t. (persze ennyiért már mást is választhattam volna, de nem lehetett). 15 hónap alatt 75ekm-et toltam bele. Ha lenne 7-8m-en új autóra biztosan nem vennék 3-ért bizonytalan eredetű használtat. Attól mert ez golf volt, azért nem volt olyan rossz.
Magyarázat: a brazilok nem azért kaptak ki, mert Neymar sérült volt, hanem mert gyengék voltak! És a németek állati jó napot fogtak ki.

Egy lépéssel többet lépjünk hátra.

Amit én írtam, az arra vonatkozott amit korábban írtál. Arra válaszoltam
Azt írtad az volt a baj, hogy csak 210-et ment. Na és?
Erre írtam, hogy nem nevezném bajnak........  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #22642 Dátum: 2014.07.09 szerda, 21:18:02 »

Egy lépéssel többet lépjünk hátra.

Amit én írtam, az arra vonatkozott amit korábban írtál. Arra válaszoltam
Azt írtad az volt a baj, hogy csak 210-et ment. Na és?
Erre írtam, hogy nem nevezném bajnak........  wave
A baj nem az volt, hogy csak 210-et ment, hanem, hogy benne volt a gyári "zárás". Szerintem a gumik miatt...  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #22643 Dátum: 2014.07.09 szerda, 21:19:37 »

A 116 lovas 1.6-os Octaviám is egész jól használható volt Smiley
De most a 2.0 140 pacival még használhatóbb Smiley

Ha a fenti mondinál ár/értéket nézünk, én csak annyit tudok hozzátenni,hogy 1 évvel idősebb, fl előtti kombim 124e km-rel TITANIUM felszereltséggel volt egy 100-assal olcsóbb. De az Deutschlandból jött. Itthoni példányok ugyanilyen áron öregebb, többet futott, gyengébb felszereltség együttállással voltak.

Fél éve keresem az igazit. Azt vettem közben észre, hogy kombiban jobb lehetőségek vannak ugyanebben az árban sokkal nagyobb felszereltség van.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22644 Dátum: 2014.07.09 szerda, 21:20:45 »

A baj nem az volt, hogy csak 210-et ment, hanem, hogy benne volt a gyári "zárás". Szerintem a gumik miatt...  integet2


"Ezzel a motorral csak az volt a baj, hogy gyári beállításikkal 210-nél nem ment többet... "


De hát ezt írtad, nem? De!  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #22645 Dátum: 2014.07.09 szerda, 21:24:44 »

Tipcsi, azért az annyira nem volt rossz... Nehogy mán Te is brazil szurkoló legyél és Neymárt hibáztasd az egyhétért...
Akkor már nem egynyóc lesz a mondás, hanem az egyhét  eplus2
Naplózva
ferere
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


2010 Mk4 TDCI 143LE


E-mail
« Új hozzászólás #22646 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 08:17:37 »

Hátulról kell benyúlni, 2 helyen.

Köszi Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2010 Mk4 TDCI 143LE
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #22647 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 17:08:51 »

Fél éve keresem az igazit. Azt vettem közben észre, hogy kombiban jobb lehetőségek vannak ugyanebben az árban sokkal nagyobb felszereltség van.

Elmentem megnézni. Nagyon szép állapotban van.  Viszont amit észrevettem, hogy a hátsó lámpába mindkettőben belül döglött bogarak vannak. Pl. darázs is. Na ez hogy kerül bele?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22648 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 17:11:25 »

Elmentem megnézni. Nagyon szép állapotban van.  Viszont amit észrevettem, hogy a hátsó lámpába mindkettőben belül döglött bogarak vannak. Pl. darázs is. Na ez hogy kerül bele?

elméletem: A lámpa bontott és a bontóban került bele -> törött volt a hátúlja
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #22649 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 17:32:01 »

Elmentem megnézni. Nagyon szép állapotban van.  Viszont amit észrevettem, hogy a hátsó lámpába mindkettőben belül döglött bogarak vannak. Pl. darázs is. Na ez hogy kerül bele?
5let: mivel Te nem veszel és adsz el hetente autókat, ők meg feltehetően a nepperkedés minden csinját-binját ismerik, neked okosabbnak kell lenned. Persze, az autót pikobellora pucolni eladás előtt, de: van 1 csomó trükk:
1. írd fel az alvázszámot és csekkold az etisben
2. szervízkönyv: vétel előtt hívd fel a szervíz vagy beszkennelve küld el nekik, hogy ismerik-e az autót.
3. egy ilyen idős autónál azért elvárható, hogy elguruljatok a petrányihoz az ükkői útra és csináltass ott velük egy felmérést (legalább papírod legyen a vérelkori állapotról)...
Ha ezeket nem engedik megcsináltatni, akkor vmi baj van a vassal...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak: 1 ... 446 447 448 449 450 451 452 [453] 454 455 456 457 458 459 460 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.