Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.30 vasárnap, 05:48:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 501 502 503 504 505 506 507 [508] 509 510 511 512 513 514 515 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11270965 alkalommal)
0 Felhasználó és 55 vendég van a témában
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #25350 Dátum: 2015.01.23 péntek, 07:49:53 »

Most mi ez a műsor?
Kifizette, nem?
Nem kell úgy tenni, mintha sajnálnád!  
 eplus2


Sok eladó is össze-vissza dícséri az autóját, hogy mennyire jó.....stb.
Meg sajnálja, igazából el sem akarja adni, úgyis megbánja.....stb.
Akkor nem kell eladni! Problem solved.  vigyor3
Tudod Timcsi egy nőgyógyász rengeteg p@ncit megnéz naponta... Azért, ha hazamegy, az otthoni vhogy mégis más...
Persze lehet, hogy ez a nőgyógyászoknál másként van...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25351 Dátum: 2015.01.23 péntek, 08:03:23 »

Tudod Timcsi egy nőgyógyász rengeteg p@ncit megnéz naponta... Azért, ha hazamegy, az otthoni vhogy mégis más...
Persze lehet, hogy ez a nőgyógyászoknál másként van...

Érdekes lehet egy nőgyógyász feleségnek.....miközben rajta melózik a férj, eszébe jut-e napközben hány nőben járt apu ....    nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25352 Dátum: 2015.01.23 péntek, 08:32:29 »

Tudod Timcsi egy nőgyógyász rengeteg p@ncit megnéz naponta... Azért, ha hazamegy, az otthoni vhogy mégis más...
Persze lehet, hogy ez a nőgyógyászoknál másként van...

Érdekes, mert nem vagyok nőgyógyász, mégis rengeteg phuncit látok naponta...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25353 Dátum: 2015.01.23 péntek, 08:41:01 »

Érdekes, mert nem vagyok nőgyógyász, mégis rengeteg phuncit látok naponta...  hehe


Akkor perverz kukkoló vagy?  hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25354 Dátum: 2015.01.23 péntek, 08:46:43 »



Akkor perverz kukkoló vagy?  hehe

Nem vagyok kukkoló... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #25355 Dátum: 2015.01.23 péntek, 09:03:22 »



Akkor perverz kukkoló vagy?  hehe

Állítólag az interenet 70%-a pornó. Azon szocializálódott.  vigyor3
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25356 Dátum: 2015.01.23 péntek, 09:12:59 »

Állítólag az interenet 70%-a pornó. Azon szocializálódott.  vigyor3

Ezért is kell nekem ipad, mobilnettel... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #25357 Dátum: 2015.01.23 péntek, 09:34:51 »

Nem szeretnék bal.f.sz vitákba beleszólni, ezért nem az eredeti hsz-re reagálok, de

"Mennyivel aludnál szarabbul, ha elfogadnád hogy ez az autó is elmehet kevesebb gázolajjal, kevesebb hibával, és felhasználói élményben magasabban van a benzinesnél? Hát ezen is lehetne gondolkodni. (ez adott esetben persze nem csak rád vonatkozik)"

Általában elfogadott, hogy bizonyos benzineseknél valóban jobb egy sor4-es dízel. De ehhez az kell, hogy ne zavarjon az a *** kerregés. Zajos, a régebbiek büdösek is és a regeneráció pedig egy idegesítő fasság. Kíváncsi lennék bárkinek a "felhasználó élményére", amikor éppen siet egy tárgyalásra, leparkol és az a *** éppen elkezd regenerálni.
Ezek mellett azt is figyelembe kéne venni, hogy egy v8-hoz képest a fasorban sincs a dízel, legalábbis szerintem. Egy nagyköbcentis benzines felhasználói élmény tekintetben szimpatikusabb, mint egy kisköbcentis és turbós dízel.

És itt jön egy de.

Ez az én véleményem. Idősebb vagyok annál, hogy meg akarjak győzni bárkit is a saját igazamról. Neki az jó, nekem ez. Felhasználó élményről az esetek 99%-ban amúgy is a világ hülyesége beszélgetni, mert ez egy szubjektív elem.

Peace, love meg ilyenek.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25358 Dátum: 2015.01.23 péntek, 09:44:44 »

Zajos, a régebbiek büdösek is és a regeneráció pedig egy idegesítő fasság. Kíváncsi lennék bárkinek a "felhasználó élményére", amikor éppen siet egy tárgyalásra, leparkol és az a *** éppen elkezd regenerálni.

Ezért kell olyan kétezres tdci-vel járni, amiben még nincs dpf...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #25359 Dátum: 2015.01.23 péntek, 09:48:44 »

Nem szeretnék bal.f.sz vitákba beleszólni, ezért nem az eredeti hsz-re reagálok, de

"Mennyivel aludnál szarabbul, ha elfogadnád hogy ez az autó is elmehet kevesebb gázolajjal, kevesebb hibával, és felhasználói élményben magasabban van a benzinesnél? Hát ezen is lehetne gondolkodni. (ez adott esetben persze nem csak rád vonatkozik)"

Általában elfogadott, hogy bizonyos benzineseknél valóban jobb egy sor4-es dízel. De ehhez az kell, hogy ne zavarjon az a *** kerregés. Zajos, a régebbiek büdösek is és a regeneráció pedig egy idegesítő fasság. Kíváncsi lennék bárkinek a "felhasználó élményére", amikor éppen siet egy tárgyalásra, leparkol és az a *** éppen elkezd regenerálni.
Ezek mellett azt is figyelembe kéne venni, hogy egy v8-hoz képest a fasorban sincs a dízel, legalábbis szerintem. Egy nagyköbcentis benzines felhasználói élmény tekintetben szimpatikusabb, mint egy kisköbcentis és turbós dízel.

És itt jön egy de.

Ez az én véleményem. Idősebb vagyok annál, hogy meg akarjak győzni bárkit is a saját igazamról. Neki az jó, nekem ez. Felhasználó élményről az esetek 99%-ban amúgy is a világ hülyesége beszélgetni, mert ez egy szubjektív elem.

Peace, love meg ilyenek.

Üdv!

A "regenerálás" mikor és hogy történik?
Hallottam ( hangsúlyozom, nem biztos, hogy így van!), hogy bizonyos fordulatszámon elkezdi tiszítani magát (talán az EGR-t vagy a részecskeszűrőt?). Még a dieselben nagyon kezdő vagyok (eddig csak benzines autóim voltak), de érdekel a téma.

Én egyébként első blikkre elégedett vagyok a diesellel. (103Kw).
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25360 Dátum: 2015.01.23 péntek, 09:51:56 »

Üdv!

A "regenerálás" mikor és hogy történik?
Hallottam ( hangsúlyozom, nem biztos, hogy így van!), hogy bizonyos fordulatszámon elkezdi tiszítani magát (talán az EGR-t vagy a részecskeszűrőt?). Még a dieselben nagyon kezdő vagyok (eddig csak benzines autóim voltak), de érdekel a téma.

Én egyébként első blikkre elégedett vagyok a diesellel. (103Kw).

Olvass vissza!! Párszor le lett írva!  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #25361 Dátum: 2015.01.23 péntek, 09:57:13 »

Ezért kell olyan kétezres tdci-vel járni, amiben még nincs dpf...  vigyor3

Attól még kerreg, mint egy csapágyas harkály.  nyes (Mondjuk egynyócassal nem járnék amúgy sem.  Wink )
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #25362 Dátum: 2015.01.23 péntek, 10:44:18 »

Attól még kerreg, mint egy csapágyas harkály.  nyes (Mondjuk egynyócassal nem járnék amúgy sem.  Wink )
legközelebb egy v6 vagy v8 dízelt vegyél.azok már nem kerregnek..... smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #25363 Dátum: 2015.01.23 péntek, 11:00:09 »

legközelebb egy v6 vagy v8 dízelt vegyél.azok már nem kerregnek..... smile

Nem a tököt nem. V6-nak egyszerűen sz.r hangja van. A v8 ugyan jobb, de meg sem közelíti a benzinest.

(Tudom, te érted, de pontosan ezért mondtam, hogy szubjektív dolgokon vitatkozni hótttt felesleges.)
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25364 Dátum: 2015.01.23 péntek, 21:14:14 »

Attól még kerreg, mint egy csapágyas harkály.  nyes (Mondjuk egynyócassal nem járnék amúgy sem.  Wink )

2011 TXBA 2.0 tdci 120KW nem kerreg, a zavarótól meg naggyon messze messze van. A gyorsítós brummogása meg határozottan teccik! A dícséretet egy FX50-es Infiniti tulaj monta, pedig az vényóc. Nem összehasonlítási alap, de télleg messze van a kerregéstől.

Halgass meg egy inszigniacédétéit, az kerreg! Boldog leszel uána!  vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #25365 Dátum: 2015.01.23 péntek, 21:27:19 »

2011 TXBA 2.0 tdci 120KW nem kerreg, a zavarótól meg naggyon messze messze van. A gyorsítós brummogása meg határozottan teccik! A dícséretet egy FX50-es Infiniti tulaj monta, pedig az vényóc. Nem összehasonlítási alap, de télleg messze van a kerregéstől.

Halgass meg egy inszigniacédétéit, az kerreg! Boldog leszel uána!  vigyor3


Ahogyan fentebb is írtam, ez szubjektív. Korábban v8-at hallgattam naphosszat, most ezt. Ebből adódóan a véleményem nem egyszeri hallás alapján alakult ki, hanem több, mint 100ekm után. A saját fülemnek pedig jobban hiszek, mint neked vagy bárkinek. Ezen kérlek ne sértődj meg, fordított esetben te is így lennél.  integet2
Céges autóm volt insignia cdti, az borzalmasabb volt, mint ez a pug, ebben igazad volt. De ez az eredeti összehasonlítás tekintetében f.szmindegy.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #25366 Dátum: 2015.01.23 péntek, 21:34:03 »

2011 TXBA 2.0 tdci 120KW nem kerreg, a zavarótól meg naggyon messze messze van. A gyorsítós brummogása meg határozottan teccik! A dícséretet egy FX50-es Infiniti tulaj monta, pedig az vényóc. Nem összehasonlítási alap, de télleg messze van a kerregéstől.

Halgass meg egy inszigniacédétéit, az kerreg! Boldog leszel uána!  vigyor3


Kerreg ez, csak Te meleg teremgarazsban inditod. Hallanad -8 fok korul vagy alatta.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #25367 Dátum: 2015.01.23 péntek, 21:37:40 »

Én sor6 benzinesen nőttem fel ( m50b25), még no vanos.

Tehát lehetne azt mondani rólam, hogy kiver a víz a dieselektől, de nem. Smiley Egész jól el lehet autózni a 2.0. Tdci-vel, a motorja már kevésbé "nyersebb" - ha lehet így fogalmazni - mint az mk3-ban voltak. Az is tény, hogy egy e60-ban a 30d teljesen máshogy szól és máshogy megy, de ne hasonlítsunk össze egy 2.0 tdci-t egy 30d-vel.

De srácok...miért nem isztok meg egy, kettő.... sört, s akkor nem szabadulnak el a gyeplők. Bár így is lehet tanulni abból, amit írtok. Wink
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25368 Dátum: 2015.01.23 péntek, 21:37:40 »

Kerreg ez, csak Te meleg teremgarazsban inditod. Hallanad -8 fok korul vagy alatta.

nabammeg, zsurnaliszt tesztmodell tulaja lettem...  vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #25369 Dátum: 2015.01.23 péntek, 21:42:11 »

nabammeg, zsurnaliszt tesztmodell tulaja lettem...  vigyor3

Aaa, csak hangosabban szol a zene mint a motor, amiatt nem hallod.  nyes
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #25370 Dátum: 2015.01.23 péntek, 21:44:06 »

Dani elvitte b4k-t  rinya.... Most jöhet a sírás.... Megígérte nagy plénum előtt, hogy jó helyre kerül és talira is fog járni!


Ez így van Smiley
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #25371 Dátum: 2015.01.23 péntek, 22:19:57 »

Szép Estét!

Tapasztalatotok szerint ha a kormánybőrözés csak "10 óránál" a varrás elszakadt, meg lehet javítani a teljes újrabőrözés nélkül vagy csere az egész körbe?
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #25372 Dátum: 2015.01.23 péntek, 23:51:24 »

.... sört, s akkor nem szabadulnak el a gyeplők. ....

Hol?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #25373 Dátum: 2015.01.24 szombat, 00:04:54 »

Ez így van Smiley

Gratula
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #25374 Dátum: 2015.01.24 szombat, 10:20:43 »

Gratula

Köszönöm!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #25375 Dátum: 2015.01.24 szombat, 23:47:33 »

Nem szeretnék bal.f.sz vitákba beleszólni, ezért nem az eredeti hsz-re reagálok, de

"Mennyivel aludnál szarabbul, ha elfogadnád hogy ez az autó is elmehet kevesebb gázolajjal, kevesebb hibával, és felhasználói élményben magasabban van a benzinesnél? Hát ezen is lehetne gondolkodni. (ez adott esetben persze nem csak rád vonatkozik)"

Általában elfogadott, hogy bizonyos benzineseknél valóban jobb egy sor4-es dízel. De ehhez az kell, hogy ne zavarjon az a *** kerregés. Zajos, a régebbiek büdösek is és a regeneráció pedig egy idegesítő fasság. Kíváncsi lennék bárkinek a "felhasználó élményére", amikor éppen siet egy tárgyalásra, leparkol és az a *** éppen elkezd regenerálni.
Ezek mellett azt is figyelembe kéne venni, hogy egy v8-hoz képest a fasorban sincs a dízel, legalábbis szerintem. Egy nagyköbcentis benzines felhasználói élmény tekintetben szimpatikusabb, mint egy kisköbcentis és turbós dízel.

És itt jön egy de.

Ez az én véleményem. Idősebb vagyok annál, hogy meg akarjak győzni bárkit is a saját igazamról. Neki az jó, nekem ez. Felhasználó élményről az esetek 99%-ban amúgy is a világ hülyesége beszélgetni, mert ez egy szubjektív elem.

Peace, love meg ilyenek.
persze, a v6 v8 benzines jobb mint sok dízel, de itt most a 2.0 benzines "isten" volt az összehasonlítás/említés tárgya.
az enyém nem regenerál, csak amikor alszik  vigyor3

a felhasználói élmény meg nem hülyeség, mert a sok autópályás menetnél nem olyan rossz hogy nem igazán akarnak legyorsulni a népek és éppen olyan tempóban és fogyasztással jövök haza amilyennel akarok, és még akkor is vígan 8L alatt evett a gép, amikor benzinben már vastagon 11-13l között lenne. (tapasztalat)

de téma lezárva. és peace
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #25376 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 00:30:41 »

persze, a v6 v8 benzines jobb mint sok dízel, de itt most a 2.0 benzines "isten" volt az összehasonlítás/említés tárgya.
az enyém nem regenerál, csak amikor alszik  vigyor3

a felhasználói élmény meg nem hülyeség, mert a sok autópályás menetnél nem olyan rossz hogy nem igazán akarnak legyorsulni a népek és éppen olyan tempóban és fogyasztással jövök haza amilyennel akarok, és még akkor is vígan 8L alatt evett a gép, amikor benzinben már vastagon 11-13l között lenne. (tapasztalat)

de téma lezárva. és peace

Voltam most svájcban a CRD 3.0V6-al. Persze pályán mentem, a végén volt kb 30km svájci országút. Oda vissza kb 2100km volt a játék és 8.2l/100Km lett a fogyasztás. A sebesség 120-ra volt belőve. Ja még soha nem vettem észre ennél sem, hogy regenerálna, a hangja dögös, finoman jár.

Amúgy lehet a benzines is akkora szívás, meg a dizi is. A lényeg megint a mintavétel. Európa szereti a dizit, ezért több van belőle és többet használják és tekergetik vissza, így jobban kifoghatod a szart.

Nekem volt egy alfa 75-öm, amin egy időzített kapcsolóval, egy 500W-os fényvető volt az adagolófejre rakva minden este. Ez hajnali 6-kor bekapcsolt és 6:30-ra átmelegítette az adagolófejet, így be tudtam indítani.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25377 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 09:19:11 »

persze, a v6 v8 benzines jobb mint sok dízel, de itt most a 2.0 benzines "isten" volt az összehasonlítás/említés tárgya.
az enyém nem regenerál, csak amikor alszik  vigyor3

a felhasználói élmény meg nem hülyeség, mert a sok autópályás menetnél nem olyan rossz hogy nem igazán akarnak legyorsulni a népek és éppen olyan tempóban és fogyasztással jövök haza amilyennel akarok, és még akkor is vígan 8L alatt evett a gép, amikor benzinben már vastagon 11-13l között lenne. (tapasztalat)

de téma lezárva. és peace

Látod Gábor, ez volt a baj újra.  Smiley Alaptalanul kezdted akkor megint....
Nem is volt összehasonlítás semmilyen benzinmotorral!  vigyor3
Azt már te kezdted beleírni. 
Én csak egy vicces hasonlatot írtam az 1.8D -re, amire te ugrottál és elkezdté mindenfélével dobálózni.

The End,  wave

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #25378 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 09:20:31 »



The End,  wave


dehogy... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25379 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 09:22:37 »

dehogy... Cheesy

Amíg van mit pontosítani, helyesbíteni.....  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #25380 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 09:23:22 »

Amíg van mit pontosítani, helyesbíteni.....  Cool
mind1,csak a tiéd legyen az utolsó szó. Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csaben
Vendég
« Új hozzászólás #25381 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 17:11:26 »

Sziasztok!!

Valaki megkívánta a mondeomat, egy csavarhúzóval zaklatta a zárt!! gun Azt szeretném megkérdezni, aki már járt így tud-e nekem abban segíteni, hogy hol tudok a leghamarabb viszonylag jó áron egy új ZÁRBETÉTET beszerezni ?? ?
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.25 vasárnap, 17:14:11 írta Csaben » Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #25382 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 17:41:42 »

Sziasztok!!

Valaki megkívánta a mondeomat, egy csavarhúzóval zaklatta a zárt!! gun Azt szeretném megkérdezni, aki már járt így tud-e nekem abban segíteni, hogy hol tudok a leghamarabb viszonylag jó áron egy új ZÁRBETÉTET beszerezni ?? ?
cromax
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25383 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 18:01:59 »

Sziasztok!!

Valaki megkívánta a mondeomat, egy csavarhúzóval zaklatta a zárt!! gun Azt szeretném megkérdezni, aki már járt így tud-e nekem abban segíteni, hogy hol tudok a leghamarabb viszonylag jó áron egy új ZÁRBETÉTET beszerezni ?? ?

Nem csak zaklatta, ki is nyitotta... Nézz körül, hogy meg van-e minden...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25384 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 18:03:15 »

Sziasztok!!

Valaki megkívánta a mondeomat, egy csavarhúzóval zaklatta a zárt!! gun Azt szeretném megkérdezni, aki már járt így tud-e nekem abban segíteni, hogy hol tudok a leghamarabb viszonylag jó áron egy új ZÁRBETÉTET beszerezni ?? ?


Inkább dugózd le.....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25385 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 19:41:23 »

Sziasztok!!

Valaki megkívánta a mondeomat, egy csavarhúzóval zaklatta a zárt!! gun Azt szeretném megkérdezni, aki már járt így tud-e nekem abban segíteni, hogy hol tudok a leghamarabb viszonylag jó áron egy új ZÁRBETÉTET beszerezni ?? ?

Ha egyszer zaklatták, fogják többször is! Sad Ha funkcionálisan nem sérült, akkor szerintem:

- dugózd le és/vagy
-  szerezz egy színazonos zárfedelet, melyen nincs lyuk és cseréld ki.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25386 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 20:04:09 »

Autóeladás ala eszJani:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x_tit-s-8623768

Nagyvilági a vaker!  eljen
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #25387 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 20:09:45 »


és mi az a apró hiba vajon?
Naplózva
Titanium-X Zoltan
Vendég
« Új hozzászólás #25388 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 20:20:02 »

és mi az a apró hiba vajon?
Kettőstömegű cserét nem sorolta fel  hehe
Lehet az lesz az apró hiba  smile
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #25389 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 20:21:50 »

Sziasztok!!

Valaki megkívánta a mondeomat, egy csavarhúzóval zaklatta a zárt!! gun Azt szeretném megkérdezni, aki már járt így tud-e nekem abban segíteni, hogy hol tudok a leghamarabb viszonylag jó áron egy új ZÁRBETÉTET beszerezni ?? ?

Nekem az MKIIIat akartak igy kinyitni. Olcson tudtam venni hozza a Cromaxnal lamella keszletet a szerelom meg megcsinalta. Nem tudom MKIVhez van-e ilyen, ha gondolod holnap rakerdezek es megadom a szerelo szamat.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #25390 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 20:34:56 »

Kettőstömegű cserét nem sorolta fel  hehe
Lehet az lesz az apró hiba  smile

esetleg a világító malacfarkat a műszerfalon ?  eplus2
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #25391 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 20:36:35 »

esetleg a világító malacfarkat a műszerfalon ?  eplus2

Gonosz.  eplus2 De azt azert nehez nem eszrevenni. Marpedig azt irja a hirdetesben apro hiba es nem konnyen eszreveheto.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #25392 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 20:37:34 »

Gonosz.  eplus2 De azt azert nehez nem eszrevenni. Marpedig azt irja a hirdetesben apro hiba es nem konnyen eszreveheto.

akkor a körbe 500 mikronos festékvastagság?  eplus2
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25393 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 20:39:31 »

és mi az a apró hiba vajon?


Szerintem egy apró esztétikai hiba......amit én észrevettem.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #25394 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 20:43:28 »



Szerintem egy apró esztétikai hiba......amit én észrevettem.   

Na akkor Te megveheted.  nyes
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25395 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 20:46:04 »

Na akkor Te megveheted.  nyes

Nem biztos, hogy a Jani is arra a "hibára" gondolt.  vigyor3 
Sajnos nem kombi.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #25396 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 20:53:03 »


Nem biztos, hogy a Jani is arra a "hibára" gondolt.  vigyor3 
Sajnos nem kombi.

igen, sajnos 5 ajtós. ami számomra nem számít autónak.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25397 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 20:56:35 »


Nem biztos, hogy a Jani is arra a "hibára" gondolt.  vigyor3 
Sajnos nem kombi.

Szerintem az ár lesz az...  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #25398 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 21:06:15 »

Szerintem az ár lesz az...  vigyor3

Hat meglehetosen magasra lotte be. De amilyen beszelokeje van, siman meggyoz rola hogy meg Te jarsz jol ha megveszed. Es bizonyos szempontbol meg igaza is van. Ez tenyleg igazolt eloeletu auto.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25399 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 21:12:35 »

Hat meglehetosen magasra lotte be. De amilyen beszelokeje van, siman meggyoz rola hogy meg Te jarsz jol ha megveszed. Es bizonyos szempontbol meg igaza is van. Ez tenyleg igazolt eloeletu auto.

Kétlem...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 501 502 503 504 505 506 507 [508] 509 510 511 512 513 514 515 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.