Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.02 kedd, 05:15:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 500 501 502 503 504 505 506 [507] 508 509 510 511 512 513 514 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11286978 alkalommal)
0 Felhasználó és 154 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25300 Dátum: 2015.01.21 szerda, 21:20:22 »

Érdekes.....
S-maxról van szó, gondolom figyelted.


gondolom, rettenetesen sokban különbözik a mondeo-tól a műszaki megoldásaiban.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #25301 Dátum: 2015.01.21 szerda, 21:28:52 »

gondolom, rettenetesen sokban különbözik a mondeo-tól a műszaki megoldásaiban.
Ja, pl: van benne magassági kormány is... Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25302 Dátum: 2015.01.21 szerda, 21:32:16 »

gondolom, rettenetesen sokban különbözik a mondeo-tól a műszaki megoldásaiban.

Ha te is gondolod, akkor rendben is vagyunk.  wave  Bár a rettenetesen sok nem megfelelő szó rá, de nem egyforma a leírás mégsem.
Az S-max 2006-tól van és egy 2006-osról is van szó.
Én láttam annak is és egy 2007-től gyártott Mondeo-nak is a légkondicionáló és fűtőberendezésének az elektromos kapcsolási rajzát.
Milyen meglepő, hogy amíg az s-maxnál olvasható a kapcsolásban utastér hőmérséklet érzékelő, addig a Mondeo-nál már nem.

Most akkor különbözik vagy nem?  vigyor3
Leírásban.

Mondjuk mivel az s-max volt előbb, így azt lehet mondani, hogy a Mondeo azt a napfény és belső hőmérséklet érzékelőt kapta meg, amit az s-maxban van.
Azonos a két alkatrész, azonos vezetékekkel azonos helyre vannak bekötve mindkét autó típusban.

Ebből kifolyólag ha az s-maxban mindkét célt szolgálja a szenzor (4 vezeték, csak naphoz nem kell ennyi) és ugyanolyan szenzor és ugyan oda van bekötve Mondeo-ban is, akkor bizony van a Mondeo-ban is belsőtér hőmérséklet érzékelő és pont ugyanott, ahol az s-maxban.



« Utoljára szerkesztve: 2015.01.21 szerda, 21:44:46 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
reszki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



E-mail
« Új hozzászólás #25303 Dátum: 2015.01.21 szerda, 22:20:30 »

Ott nincs hőmérő, az csak a napfényérzékelő.

Forscannal ki lehet olvasni utastér hőmérséklet értékeket, de nem tudom hol van érzékelő.
Mivel a befújt hőmérséklet nem egyezik a beállított hőfokkal (pár fok állításával jelentősen változik a befújt levegő hőmérséklete kifejezett hűtés és fűtés között is) ezért nem csak simán arra szabályoz.

Úgy tudom a kormány mögött van egy kis elektromos eszköz ventilátorral, ami beszívja az utastér levegőjét, és az alapján vezérli a hőmérséklet szabályozást.
Naplózva

2.0 TDCi Titanium X Powershift (2011)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #25304 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 01:13:58 »

Nem!   laugh

Őskövület motor. Olyan, mintha Junoszty TV-re kötnénk digi set top boxot. Modernnek látszik, mert mennek rajta az új csatornák.... de attól még Junoszty marad, ami már akkor is szhar volt mikor én kisgyerek voltam.  Cool
annyira szánalmas hogy nem is reagálok rá. mer a kétliteres benzines az mi? nasa technika? mankó a fáradt testednek. arra jó, testápolónak. kenegessed benzinnel  gun
 gunyos1 idiot2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #25305 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 06:15:52 »

annyira szánalmas hogy nem is reagálok rá. mer a kétliteres benzines az mi? nasa technika? mankó a fáradt testednek. arra jó, testápolónak. kenegessed benzinnel  gun
 gunyos1 idiot2
Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #25306 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 08:33:10 »

Úgy tudom a kormány mögött van egy kis elektromos eszköz ventilátorral, ami beszívja az utastér levegőjét, és az alapján vezérli a hőmérséklet szabályozást.
Igen, így van. Az MK3-ban.
Az MK4-ben ilyesmit nem találtam.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #25307 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 08:33:44 »

Ha te is gondolod, akkor rendben is vagyunk.  wave  Bár a rettenetesen sok nem megfelelő szó rá, de nem egyforma a leírás mégsem.
Az S-max 2006-tól van és egy 2006-osról is van szó.
Én láttam annak is és egy 2007-től gyártott Mondeo-nak is a légkondicionáló és fűtőberendezésének az elektromos kapcsolási rajzát.
Milyen meglepő, hogy amíg az s-maxnál olvasható a kapcsolásban utastér hőmérséklet érzékelő, addig a Mondeo-nál már nem.

Most akkor különbözik vagy nem?  vigyor3
Leírásban.

Mondjuk mivel az s-max volt előbb, így azt lehet mondani, hogy a Mondeo azt a napfény és belső hőmérséklet érzékelőt kapta meg, amit az s-maxban van.
Azonos a két alkatrész, azonos vezetékekkel azonos helyre vannak bekötve mindkét autó típusban.

Ebből kifolyólag ha az s-maxban mindkét célt szolgálja a szenzor (4 vezeték, csak naphoz nem kell ennyi) és ugyanolyan szenzor és ugyan oda van bekötve Mondeo-ban is, akkor bizony van a Mondeo-ban is belsőtér hőmérséklet érzékelő és pont ugyanott, ahol az s-maxban.





Tudsz esetleg valami doksit mutatni?
Nem kötekedés, csak problémám van a belsőtér hőmérséklet érzékeléssel, és szeretnék a végére járni, de hiteles információt még nem sikerült találnom.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.22 csütörtök, 09:00:57 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25308 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 08:37:02 »

Tudsz esetleg valami doksit mutatni?

Timcsi? Neki csak a szájaja jár... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25309 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 08:37:28 »

annyira szánalmas hogy nem is reagálok rá. mer a kétliteres benzines az mi? nasa technika? mankó a fáradt testednek. arra jó, testápolónak. kenegessed benzinnel  gun
 gunyos1 idiot2

Azt kell mondjam: mindkettőtöknek igaza van... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
reszki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



E-mail
« Új hozzászólás #25310 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 09:13:45 »

Igen, így van. Az MK3-ban.
Az MK4-ben ilyesmit nem találtam.
MK4-ben is ott van, már szedtem szét. A kormányoszlop burkolata alatt van.
Naplózva

2.0 TDCi Titanium X Powershift (2011)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25311 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 11:01:30 »

annyira szánalmas hogy nem is reagálok rá. mer a kétliteres benzines az mi? nasa technika? mankó a fáradt testednek. arra jó, testápolónak. kenegessed benzinnel  gun
 gunyos1 idiot2


Hogyan is van ez, amikor nincsenek észérvek amivel cáfolni lehetne, akkor jön a sértegetés....terelés?  nyes
Tehát úgy van az csak fáj.... eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25312 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 11:03:20 »

Timcsi? Neki csak a szájaja jár... hehe

 mf2
Ott írtam, hogy hol láttam.  nezze
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #25313 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 11:27:58 »

Sziasztok!

Keresnék egy szett kerékcsavart acéltárcsákhoz.

Nincs esetleg valakinek? Smiley

Gondolom Cromaxnál is lehet kapni újonnan.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25314 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 12:14:53 »

Sziasztok!

Keresnék egy szett kerékcsavart acéltárcsákhoz.

Nincs esetleg valakinek? Smiley

Gondolom Cromaxnál is lehet kapni újonnan.

Acéltárcsához minek kerékcsavar?


http://haztartasigep.vatera.hu/haztartasi_kisgep/apritogep/francia_manualis_szeletelo_5_acel_tarcsa_mofp_2022740477.html

Vagy acél/lemezfelnire gondolsz?  hehe eplus2 nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25315 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 12:18:56 »


Nagyon keményen nyomod!  crazy2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25316 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 12:40:07 »

Nagyon keményen nyomod!  crazy2

Ajjaj..... ezt így itt nyíltan itt?  Shocked

Az ilyeneket pü-ben tárgyaljátok meg.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #25317 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 13:17:24 »

Pfffff  nyes
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #25318 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 15:04:22 »

MK4-ben is ott van, már szedtem szét. A kormányoszlop burkolata alatt van.
Pontosabban hol? Én is már szedtem le többször a kormányoszlop burkolatát -alsót és felsőt is - de ott nem láttam ilyesmit. Biztos vagy benne, hogy a MOZGÓ kormányoszlopra szereltek egy ilyen egységet?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25319 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 16:33:30 »

Pontosabban hol? Én is már szedtem le többször a kormányoszlop burkolatát -alsót és felsőt is - de ott nem láttam ilyesmit. Biztos vagy benne, hogy a MOZGÓ kormányoszlopra szereltek egy ilyen egységet?

Nincs ott, azaz ami ott van az nem az.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
reszki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



E-mail
« Új hozzászólás #25320 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 16:54:07 »

Nincs ott, azaz ami ott van az nem az.

Alul, bal oldalt van a ventilátor, ami beszívja az utastér levegőjét.
Naplózva

2.0 TDCi Titanium X Powershift (2011)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25321 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 16:57:01 »

Alul, bal oldalt van a ventilátor, ami beszívja az utastér levegőjét.


FL után lerakták?
Hát érdekes......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
reszki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



E-mail
« Új hozzászólás #25322 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 17:10:41 »

FL után lerakták?
Hát érdekes......
Úgy tűnik igen. Lefotoztam.

http://kepfeltoltes.hu/view/150122/1024329241image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2.0 TDCi Titanium X Powershift (2011)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #25323 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 17:17:39 »

Aztaq, tényleg.
Nekem nincs sehol ilyesmi.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25324 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 18:22:32 »

Aztaq, tényleg.
Nekem nincs sehol ilyesmi.
Lehet, valami Microsoft illetőségű erőforrás került a mondeo fejlesztési folyamatba, amitől a mondeonál is megjelenik a generációváltó működés: van - nincs - van - nincs ... A következő fokozat a működik - nem működik - működik -.... ( win3.1 - win95 - win98 - winMe - xp - Vista -W7 - W8 - w8.1... Ismerős ?)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #25325 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 18:33:10 »

Dani elvitte b4k-t  rinya.... Most jöhet a sírás.... Megígérte nagy plénum előtt, hogy jó helyre kerül és talira is fog járni!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #25326 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 18:33:46 »

Dani elvitte b4k-t  rinya.... Most jöhet a sírás.... Megígérte nagy plénum előtt, hogy jó helyre kerül és talira is fog járni!

eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #25327 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 19:35:16 »

Tudsz esetleg valami doksit mutatni?
Nem kötekedés, csak problémám van a belsőtér hőmérséklet érzékeléssel, és szeretnék a végére járni, de hiteles információt még nem sikerült találnom.
http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg887635#msg887635
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #25328 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 21:04:37 »

Igen, csakhogy hosszas melegítésre sem reagált.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #25329 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 21:49:53 »


Hogyan is van ez, amikor nincsenek észérvek amivel cáfolni lehetne, akkor jön a sértegetés....terelés?  nyes
Tehát úgy van az csak fáj.... eplus2
értelmetlen érveket írni, mert aki azért jár ide, hogy minden este verbálisan felpofozzák, azt én nem akarom győzködni  uglystupid2

A legszomorúbb meg megint csak az, hogy egy olyan autót fikázol amit nem használsz napi szinten. innentől kezdve meg amit süketelsz az felesleges, fárasztó, és sértő is. de gondolom, mivel nem tanulsz az itt elkövetett hibáidból, most megint rászaladsz egy verbális gyomrosra.
sajnos amiket írtál már rég nem ugratás, tehát akár én is lekóklerezhetnélek vagy lenyomizhatnám a munkahelyedet, hogy még mindig olyan kis kavarósok mint a 90-es évek végén... ez akkor fair? nem szeretnék idáig süllyedni, ezért kérlek hogy a jövőben a Bt-Alf-stiffler vonalnál állítsd meg a véleménykifejtési küszöbödet.

kösz.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25330 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 21:58:55 »

Dani elvitte b4k-t  rinya.... Most jöhet a sírás.... Megígérte nagy plénum előtt, hogy jó helyre kerül és talira is fog járni!


Szegény Dani... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25331 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 22:06:29 »

értelmetlen érveket írni, mert aki azért jár ide, hogy minden este verbálisan felpofozzák, azt én nem akarom győzködni  uglystupid2

A legszomorúbb meg megint csak az, hogy egy olyan autót fikázol amit nem használsz napi szinten. innentől kezdve meg amit süketelsz az felesleges, fárasztó, és sértő is. de gondolom, mivel nem tanulsz az itt elkövetett hibáidból, most megint rászaladsz egy verbális gyomrosra.
sajnos amiket írtál már rég nem ugratás, tehát akár én is lekóklerezhetnélek vagy lenyomizhatnám a munkahelyedet, hogy még mindig olyan kis kavarósok mint a 90-es évek végén... ez akkor fair? nem szeretnék idáig süllyedni, ezért kérlek hogy a jövőben a Bt-Alf-stiffler vonalnál állítsd meg a véleménykifejtési küszöbödet.

kösz.

Igen, ki az?
Ha rám gondoltál, nagyon tévedsz....   eplus2   .....verbálisan felpofozzák... Sokat gondolkodtál ezen?  nyes
Verbális gyomros........ unalmas már  laugh

Figyelj Gábor!

Veled megint az a baj, mint amúltkor amikor a "rossz helyre" tették a motorvezérlőt műsor ment és ott -hogy téged idézzelek- igencsak beleszaladtál pár gyomrosba.
Mert ott sem olvastál, értelmeztél rendesen. Mivel olyat írtál nekem, hogy ha én leütöm az autóm, elejét akkor oda lesz az ECU.....  írtam, hogy nem, de erősködtél...stb.
Akkor puszta tényekkel alátámasztottam, hogy nem minden esetben és ott a legjobb példa a saját autód.
Kevered a dolgokat és magadra veszed!
Azt viszont kikérem magamnak, hogy párhuzamot vonj aközött, hogy engem és a munkahelyem minősítsd (mert nem úgy alakultak a dolgok, ahogy te elképzeled), mert én leírtam egy motorról -amit nem te csináltál, tehát miért veszed magadra a vele kapcsolatos dolgokat- azt, ami valójában!
A kettő nem ugyanaz! Amiről te beszélsz az személyeskedés erősen, amíg én leírom egy motorról, hogy miként épül fel egy hasonlattal, az pedig senkire nem fogható objektív dolog.
Azt pedig bárhol, bármikor le fogom írni, hogy egy motor például milyen műszaki tartalommal bír. Ha te ezt személyesen magadra veszed mivel ilyen motorral szerelt autód van, akkor magadban keresd a hibát. Nem kell ezt személyesen felvenned.

Az a motor pedig akárhogy is tetszik régi. A 80-as évekből származik csak a mai kor szellemében ráakasztottak egy CR rendszert és hajrá.
Kérlek ezt ne vedd magadra, ez egy objektív dolog és sehol nem szerepel benne a neved vagy  bármilyen rád utalás.... ellentétben azzal, amit te írtál rólam/velem kapcsolatban.


Köszönöm.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25332 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 22:47:37 »

Az a motor pedig akárhogy is tetszik régi. A 80-as évekből származik csak a mai kor szellemében ráakasztottak egy CR rendszert és hajrá.

A pug motor sem éppen mai... szerintem az is van vagy 20 éves. Nem lennék meglepve, ha ez anno szívó motorként kezdte volna.
A blokk és a fej is vas... sok gyár a régi technikát reszelgeti.
A 2 literes benzines is van vagy 20 éves... vagy még több. Ráadásul korongos.
A bmw 2 literese se éppen mai gyerek... attól még...
A (dízel) motornál a legfontosabb rész az égéstér, meg a dugattyúk. Azok nem 20 évesek.
Meg a főtengely és társai sem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #25333 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 22:58:01 »

Igen, ki az?
Ha rám gondoltál, nagyon tévedsz....   eplus2   .....verbálisan felpofozzák... Sokat gondolkodtál ezen?  nyes
Verbális gyomros........ unalmas már  laugh

Figyelj Gábor!

Veled megint az a baj, mint amúltkor amikor a "rossz helyre" tették a motorvezérlőt műsor ment és ott -hogy téged idézzelek- igencsak beleszaladtál pár gyomrosba.
Mert ott sem olvastál, értelmeztél rendesen. Mivel olyat írtál nekem, hogy ha én leütöm az autóm, elejét akkor oda lesz az ECU.....  írtam, hogy nem, de erősködtél...stb.
Akkor puszta tényekkel alátámasztottam, hogy nem minden esetben és ott a legjobb példa a saját autód.
Kevered a dolgokat és magadra veszed!
Azt viszont kikérem magamnak, hogy párhuzamot vonj aközött, hogy engem és a munkahelyem minősítsd (mert nem úgy alakultak a dolgok, ahogy te elképzeled), mert én leírtam egy motorról -amit nem te csináltál, tehát miért veszed magadra a vele kapcsolatos dolgokat- azt, ami valójában!
A kettő nem ugyanaz! Amiről te beszélsz az személyeskedés erősen, amíg én leírom egy motorról, hogy miként épül fel egy hasonlattal, az pedig senkire nem fogható objektív dolog.
Azt pedig bárhol, bármikor le fogom írni, hogy egy motor például milyen műszaki tartalommal bír. Ha te ezt személyesen magadra veszed mivel ilyen motorral szerelt autód van, akkor magadban keresd a hibát. Nem kell ezt személyesen felvenned.

Az a motor pedig akárhogy is tetszik régi. A 80-as évekből származik csak a mai kor szellemében ráakasztottak egy CR rendszert és hajrá.
Kérlek ezt ne vedd magadra, ez egy objektív dolog és sehol nem szerepel benne a neved vagy  bármilyen rád utalás.... ellentétben azzal, amit te írtál rólam/velem kapcsolatban.


Köszönöm.
sokan járnak ide "pofonokért" mindenki érezze hogy kinek van ilyasmi inge.

a többi meg blabla, engem nem kell meggyőznöd mert nem teszed és nem is kérem. Igyekszem nem keverni a dolgokat és nem is ez a lényeg.
a te 2.0-ás benzinesed nem a 80-as évek rendszere egy kicsit modifikált verzióban? mert az meg lehet hogy egy robbanós Orion tv, trágya set top box installációval.
Mennyivel aludnál szarabbul, ha elfogadnád hogy ez az autó is elmehet kevesebb gázolajjal, kevesebb hibával, és felhasználói élményben magasabban van a benzinesnél? Hát ezen is lehetne gondolkodni. (ez adott esetben persze nem csak rád vonatkozik)
Tudom hogy ez lehetetlen, ezért zárjuk le a témát és kérlek ne minősítsd azon autókat amiket nem használtál/tankoltál/autópályáztál heteken hónapokon keresztül.

minden elfogultság mentesen az 1,8 TDCI nem szolgált rá a fikázásra, semmilyen szinten. kímélj meg minket ezektől a kirohanásaidtól, mert nem vagyunk rá kíváncsiak. BT-t és a többieket szórakoztasd nyugodtan, ebből minket kérlek hagyjál ki.
A munkahelyedet meg csak azért említettem mert nekem részben az autóm a munkahelyem annyit vezetek/dolgozok benne. Ugye milyen *** amikor ezt fikázzák? hát most is tanultál valamit.

kösz
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25334 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 23:01:32 »

A pug motor sem éppen mai... szerintem az is van vagy 20 éves. Nem lennék meglepve, ha ez anno szívó motorként kezdte volna.
A blokk és a fej is vas... sok gyár a régi technikát reszelgeti.
A 2 literes benzines is van vagy 20 éves... vagy még több. Ráadásul korongos.
A bmw 2 literese se éppen mai gyerek... attól még...
A (dízel) motornál a legfontosabb rész az égéstér, meg a dugattyúk. Azok nem 20 évesek.
Meg a főtengely és társai sem.

A duratec motorok a 3-asban jelentek meg, előtte zetec volt.
Más a két motor.
Tudtommal a 2.0 pug már cr és turbóval debütált.
Az adagolós és szívó dízelek más kialakítású motorok voltak úgy emlékszem.
Igen a BMW sor 6-osa régóta a palettán van. Ami jó, azon nem kell változtatni....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25335 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 23:13:57 »

sokan járnak ide "pofonokért" mindenki érezze hogy kinek van ilyasmi inge.

a többi meg blabla, engem nem kell meggyőznöd mert nem teszed és nem is kérem. Igyekszem nem keverni a dolgokat és nem is ez a lényeg.
a te 2.0-ás benzinesed nem a 80-as évek rendszere egy kicsit modifikált verzióban? mert az meg lehet hogy egy robbanós Orion tv, trágya set top box installációval.
Mennyivel aludnál szarabbul, ha elfogadnád hogy ez az autó is elmehet kevesebb gázolajjal, kevesebb hibával, és felhasználói élményben magasabban van a benzinesnél? Hát ezen is lehetne gondolkodni. (ez adott esetben persze nem csak rád vonatkozik)
Tudom hogy ez lehetetlen, ezért zárjuk le a témát és kérlek ne minősítsd azon autókat amiket nem használtál/tankoltál/autópályáztál heteken hónapokon keresztül.

minden elfogultság mentesen az 1,8 TDCI nem szolgált rá a fikázásra, semmilyen szinten. kímélj meg minket ezektől a kirohanásaidtól, mert nem vagyunk rá kíváncsiak. BT-t és a többieket szórakoztasd nyugodtan, ebből minket kérlek hagyjál ki.
A munkahelyedet meg csak azért említettem mert nekem részben az autóm a munkahelyem annyit vezetek/dolgozok benne. Ugye milyen *** amikor ezt fikázzák? hát most is tanultál valamit.

kösz

Sok mellészövegelés lenne a tananyag?
Köszi nem kérem.   wave

Arról alkotok véleményt, amiről akarok.  vigyor3
Nem csak arról lehet, amit használok. Képzeld, nem kell tudnom tojást tojni, hogy meg tudjam állapítani büdös-e.  Cheesy
Túl komolyan veszed te ezt. Gábor, ez csak egy fórum. Amire nem vagy kíváncsi, tovább görgetsz. Ennyi. integet2
A Duratec az mk3-ban jelent meg, nem előbb. vigyor3  A többi részét már elsütöttem én.

Még egy gondolat.
Írod, hogy BT-t szórakoztassam.  Hát pont neki is írtam, vele beszélgettem......amibe aztán beleírtál.

Csak lazábban...... wave
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.22 csütörtök, 23:20:11 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25336 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 23:16:56 »

A duratec motorok a 3-asban jelentek meg, előtte zetec volt.
Más a két motor.

Tudom, de ez lehet, hogy egy mazda motor volt eredetileg... miért csináltak volna egy korongos motort?

Válasz
Tudtommal a 2.0 pug már cr és turbóval debütált.

Nem tartom valószínűnek... vasból van az egész. Ma már nem szokás.

Válasz
Az adagolós és szívó dízelek más kialakítású motorok voltak úgy emlékszem.

Utánanézek.

Válasz
Igen a BMW sor 6-osa régóta a palettán van. Ami jó, azon nem kell változtatni....  vigyor3

Nem ara gondoltam, hanem a 2 literesre.
A sor hatosnál csak az a fránya vezérműláncs-szakadás ne lenne...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25337 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 23:18:37 »

Sok mellészövegelés lenne a tananyag?

a többi meg blabla, engem nem kell meggyőznöd mert nem teszed és nem is kérem.

Ezt hagyjátok abba. Fórumozzatok úgy, hogy ne sértse a másikat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #25338 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 23:19:48 »


Csak lazábban...... wave
engedd meg hogy eldöntsem, mit veszek lazán és mit nem. sok mindent lazán veszek, hidd el.

ezért kértem, amit kértem.

köszi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25339 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 23:21:02 »

engedd meg hogy eldöntsem, mit veszek lazán és mit nem. sok mindent lazán veszek, hidd el.

ezért kértem, amit kértem.

Mondom... hagyjátok abba.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25340 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 23:24:40 »

engedd meg hogy eldöntsem, mit veszek lazán és mit nem. sok mindent lazán veszek, hidd el.

ezért kértem, amit kértem.

köszi

Nem tiltottam meg így megengedni sem tudom.  vigyor3
De ha te magadra veszel olyan dolgokat, amiket nem kellene......akkor továbbra is azt tanácsolom, hogy csak lazábban.... wave
Olyat meg ne kérj, ami korlátozza a szólásszabadságom.  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.22 csütörtök, 23:38:23 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #25341 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 23:27:04 »

Mondom... hagyjátok abba.
részemről a kezdés is egy lezárás volt.  Wink
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25342 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 23:30:42 »

Tudom, de ez lehet, hogy egy mazda motor volt eredetileg... miért csináltak volna egy korongos motort?

Nem tartom valószínűnek... vasból van az egész. Ma már nem szokás.

Utánanézek.

Nem ara gondoltam, hanem a 2 literesre.
A sor hatosnál csak az a fránya vezérműláncs-szakadás ne lenne...
Sor4-nél van lánc probléma,  nem?
A 6-os mazdába is kb. akkor került a Duratec, amikor az mk3-ba.
Mindegy, nem lényeg.

Az cr előtt 8 szelepes más hengerfejesek voltak az adagolós pugok, talán más blokk is.

A korongos (ami igazából csésze) nem korszerűtlen motort jelent.
Éppen, hogy korszerű mivel a gyárilag beállított hézag kitart a motor élettartamáig.  Azért ez nem semmi anyaghasználatot jelent.
A versenymotorok is fix szelephézagosak. Persze a Duratec nem versenymotor.... Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.22 csütörtök, 23:44:07 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25343 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 23:36:01 »

Ezt hagyjátok abba. Fórumozzatok úgy, hogy ne sértse a másikat.

Én senkit sem sértegettem.
Rengeteg ilyesmi elhangzik itt, senkit meg nem bántva.
Ez vicc, amin nevetni kell. Aki nem ezt teszi, magára veszi...... nem kell.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25344 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 23:44:12 »

Sor4-nél van lánc probléma,  nem?

Valójában... amiről én tudok, a 3 literes dízel, és az 1,6-os benzinesnél szakad a lánc.

Válasz
A 6-os mazdába is kb. akkor került a Duratec, amikor az mk3-ba.
Mindegy, nem lényeg.

Lehet... bár nem értem, miért korongos, holott az elődje már hidrotőkés.

Válasz
Az cr előtt 8 szelepes más hengerfejesek voltak az adagolós pugok, talán más blokk is.

Valószínűleg így lesz, tényleg a hdi-vel debütált, egyik helyen 1998-at írnak.
http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_EW/DW_engine
Elődje a XUD motor, de az páratlan (1,9 és 2,1)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25345 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 23:52:05 »

részemről a kezdés is egy lezárás volt.  Wink
Én meg nem is kezdtem semmit. vigyor3
A lezárásod pedig semmit figyelembe vevő fellengzős, utasító és kioktató hangvételű.....mindig.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.22 csütörtök, 23:56:26 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25346 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 23:53:51 »

Valójában... amiről én tudok, a 3 literes dízel, és az 1,6-os benzinesnél szakad a lánc.

Lehet... bár nem értem, miért korongos, holott az elődje már hidrotőkés.

Valószínűleg így lesz, tényleg a hdi-vel debütált, egyik helyen 1998-at írnak.
http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_EW/DW_engine
Elődje a XUD motor, de az páratlan (1,9 és 2,1)

A zetec is korongos (csészés).
3.0 d BMW motornál még nem találkoztam lánc problémával.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.22 csütörtök, 23:55:41 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #25347 Dátum: 2015.01.23 péntek, 07:22:58 »

Szegény Dani... eplus2
Ja, neki legalább nem Apa intézi  eplus2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25348 Dátum: 2015.01.23 péntek, 07:35:33 »

Dani elvitte b4k-t  rinya.... Most jöhet a sírás.... Megígérte nagy plénum előtt, hogy jó helyre kerül és talira is fog járni!


Most mi ez a műsor?
Kifizette, nem?
Nem kell úgy tenni, mintha sajnálnád!  
 eplus2


Sok eladó is össze-vissza dícséri az autóját, hogy mennyire jó.....stb.
Meg sajnálja, igazából el sem akarja adni, úgyis megbánja.....stb.
Akkor nem kell eladni! Problem solved.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25349 Dátum: 2015.01.23 péntek, 07:35:54 »

Ja, neki legalább nem Apa intézi  eplus2

 nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 500 501 502 503 504 505 506 [507] 508 509 510 511 512 513 514 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.