Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 13:16:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 518 519 520 521 522 523 524 [525] 526 527 528 529 530 531 532 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11769250 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26200 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 19:52:46 »

Tegnap repültek a gyári hátsó tárcsák és a 3. betét garnitúra (146000km), 9mm volt a tárcsavastagság, ez a gyári minimum, a betétekben volt még kb. 3000km, de most volt hozzá kedvem.

2 féle betétszett kapható fordéknál, egy motorcraft dobozos lágyabbnak mondott és a Ford dobozos genuine parts, ez állítólag keményebb és drágább is egypár ezressel. Én ezt vettem, kíváncsi leszek mennyit megy el nálam. Tárcsából is gyárit vettem, 46K ft. volt az egész...  

Az MK3-asom 200 ezernél kért új tárcsát hátra, és csak 2 szett betétet kajált meg addig csak, ez valamiért jobban csipegeti.

Elsőfékprojekt tervben, de még sok km van bennük, itt terveim szerint cserélek majd komplett fékrendszert is valami komolyabbra, de ez még a jövő...

Ps.: ja és a 22K km-es go. szűrő betétem korom fekete volt...  wow1 természetesen csé és cserélni is fogom minden olajcserénél, nem egy ökör ára... (Itt nagyon gyanús, hogy a 120ezresnél bhasztak kicserélni, csak kiszámlázták... levele)

Aztán nagyokat csodálkozunk, hogy pont a gari lejárat után közvetlenül letérdel a technika...  gun



3. betét garnitúra? Állandóan nyomod a féket?   nyes

Itt még gyári a fékrendszer betétekkel együtt azt 156e km.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #26201 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 20:00:28 »

Ez S-max tit-s FL gyári felni. Ritka madár a használt piacon a 18"-os.

Sok sikert, szép választás!  wave
én is ilyet akartam 17"-ban, nem sikerült. ilyen lett:
http://olx.hu/hirdetes/alufelni-ford-kuga-ID2M2Mf.html
Naplózva
copy88
Vendég
« Új hozzászólás #26202 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 20:07:55 »

Ez S-max tit-s FL gyári felni. Ritka madár a használt piacon a 18"-os.

Sok sikert, szép választás!  wave

Eddig abban a hitben voltam hogy ez Mondeo felni  vigyor3 Igen, igen tudom eddig nem sokkal találkoztam. Gondolkoztam azon, hogy bontókba is bemegyek hátha hoztak autót ilyen felnivel és emberi árban is adják.  Wink
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #26203 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 20:12:41 »

én is ilyet akartam 17"-ban, nem sikerült. ilyen lett:
http://olx.hu/hirdetes/alufelni-ford-kuga-ID2M2Mf.html

Én is ezekre a 17"-esekre fenem a fogam a téli szettnek.

http://www.autoalkatresz.hu/auto-felni/egyeb-alufelni-ford-7x17-5x108-et50-alufelni-17x7-1057484

Szépek a tieid is, majd minin megnézem!  wave

Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
darazsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Új hozzászólás #26204 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 20:14:35 »

Sziasztok!
Új vagyok még köztetek, eddig csak ismerkedtem a forummal  és az autóval is, de most problémával találkoztam. Az autó egy 2007-es 2.0 TDCI Tiranium Mondeo, és 2X dobott egy hibát. Az utolsót ma az elsőt kb 3-4 hete, és nem tudom mi lehet.
A hiba a következő. Kiírja, hogy engine malfunction, plusz kigyullad az ESP lámpa,a motor átáll szervíz módra.
Leállok, gyújtás levesz, majd vissza, motor indít és mintha mi sem történt megy minden tovább rendesen.
Mi lehet a gond? Találkozott már valaki ilyen hibával?
Előre is köszi a segítséget.
Naplózva

Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26205 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 20:18:12 »

Sziasztok!
Új vagyok még köztetek, eddig csak ismerkedtem a forummal  és az autóval is, de most problémával találkoztam. Az autó egy 2007-es 2.0 TDCI Tiranium Mondeo, és 2X dobott egy hibát. Az utolsót ma az elsőt kb 3-4 hete, és nem tudom mi lehet.
A hiba a következő. Kiírja, hogy engine malfunction, plusz kigyullad az ESP lámpa,a motor átáll szervíz módra.
Leállok, gyújtás levesz, majd vissza, motor indít és mintha mi sem történt megy minden tovább rendesen.
Mi lehet a gond? Találkozott már valaki ilyen hibával?
Előre is köszi a segítséget.


Először is meg kéne nézni diaggal, hogy mi lehet a hibakód. Ha pesti vagy akkor vannak segítőkész fórumozók. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
darazsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Új hozzászólás #26206 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 20:22:56 »

Először is meg kéne nézni diaggal, hogy mi lehet a hibakód. Ha pesti vagy akkor vannak segítőkész fórumozók. Smiley

Igen pesti vagyok XVIII ker.
Naplózva

Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #26207 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 20:25:22 »

3. betét garnitúra? Állandóan nyomod a féket?   nyes

Itt még gyári a fékrendszer betétekkel együtt azt 156e km.

Az szép! Pályázol a föld körül?  Huh?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #26208 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 20:43:47 »

Az szép! Pályázol a föld körül?  Huh?

Az már megvolt, nade ennyiszer?  Wink
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26209 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 20:49:41 »

Igen pesti vagyok XVIII ker.

Nem akarok más nevében beszélni, de majd jön vki pesti aki segít. Én vidéki vagyok szóval messze.


Tonyo: Nem, csak feleslegesen nem nyomom a féket. Cheesy  Amúgy ja idáig hosszútávon volt használva közúton, de most már többnyire város szóval kopni fognak.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #26210 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 20:54:26 »

Sziasztok!
Új vagyok még köztetek, eddig csak ismerkedtem a forummal  és az autóval is, de most problémával találkoztam. Az autó egy 2007-es 2.0 TDCI Tiranium Mondeo, és 2X dobott egy hibát. Az utolsót ma az elsőt kb 3-4 hete, és nem tudom mi lehet.
A hiba a következő. Kiírja, hogy engine malfunction, plusz kigyullad az ESP lámpa,a motor átáll szervíz módra.
Leállok, gyújtás levesz, majd vissza, motor indít és mintha mi sem történt megy minden tovább rendesen.
Mi lehet a gond? Találkozott már valaki ilyen hibával?
Előre is köszi a segítséget.

írd le légyszi a körülményt ahol kijött. nekem padlógázos kanyarodásnál vagy 1.2. fokozatos 3000es fordulat feletti kigyorsításnál dobta. kicsit lemaradnak a z érzékelők, nincsenek szinkronjelek ezért dobja az üzit. "normál esetben", nem normál esetben nem tudom.   vigyor3
Naplózva
darazsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Új hozzászólás #26211 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 21:01:17 »

írd le légyszi a körülményt ahol kijött. nekem padlógázos kanyarodásnál vagy 1.2. fokozatos 3000es fordulat feletti kigyorsításnál dobta. kicsit lemaradnak a z érzékelők, nincsenek szinkronjelek ezért dobja az üzit. "normál esetben", nem normál esetben nem tudom.   vigyor3
Ma 3.-ban 1500 -2000 között 50km/h egyenes úton.
Semmi extra normál pesti közlekedés. A másik ha jól emlékszem akkor az kikanyarodás után vagyis indulás kanyarodással nem emlékszem a fordulatra. Az egyik hideg motornál volt a másik üzemi hőmérsékleten.
Naplózva

Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #26212 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 21:07:16 »

Ma 3.-ban 1500 -2000 között 50km/h egyenes úton.
Semmi extra normál pesti közlekedés. A másik ha jól emlékszem akkor az kikanyarodás után vagyis indulás kanyarodással nem emlékszem a fordulatra. Az egyik hideg motornál volt a másik üzemi hőmérsékleten.

értem.

szerintem xard le.  vigyor3
ha sűrűsödik akkor szervíz. esetleg egy hibakód olvasás érdekes lehet. nekem nem volt benne semmi sem utána.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26213 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 21:10:16 »

írd le légyszi a körülményt ahol kijött. nekem padlógázos kanyarodásnál vagy 1.2. fokozatos 3000es fordulat feletti kigyorsításnál dobta. kicsit lemaradnak a z érzékelők, nincsenek szinkronjelek ezért dobja az üzit. "normál esetben", nem normál esetben nem tudom.   vigyor3

Lemaradtak az érzékelők?  vigyor3 50-nél? Akkor mi lesz 200-nál? Addigra majd összeszedik magukat?
Mit értesz azalatt, hogy nincsenek szinkronjelek?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
darazsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Új hozzászólás #26214 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 21:14:23 »

értem.

szerintem xard le.  vigyor3
ha sűrűsödik akkor szervíz. esetleg egy hibakód olvasás érdekes lehet. nekem nem volt benne semmi sem utána.
Azért ha ez egy előzés közben jön elő annyira nem lehet vicces.
Szeptember óta van nálam a kocsi. Eddig semmi baj nem volt.
Ha még egyszer elöjön akkor megnézetem.
Naplózva

Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26215 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 21:19:10 »

Igen pesti vagyok XVIII ker.
Jé, még egy földi! Mondtam, hogy alakíthatnánk egy Délpesti szekciót, sajna Stifler barátunk eltünt...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #26216 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 22:01:03 »

Eddig abban a hitben voltam hogy ez Mondeo felni  vigyor3 Igen, igen tudom eddig nem sokkal találkoztam. Gondolkoztam azon, hogy bontókba is bemegyek hátha hoztak autót ilyen felnivel és emberi árban is adják.  Wink

Ha abból indulunk ki, hogy  a mondi felnije: 

http://www.caraccessoriesplus.co.uk/product/ford-mondeo-18-alloy-wheel-18-5-spoke-y-design-silver.html

Akkor sajnos sok jóra annál a felninél sem számíthatsz. Legyen azért szerencséd!  wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #26217 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 23:29:33 »

Lemaradtak az érzékelők?  vigyor3 50-nél? Akkor mi lesz 200-nál? Addigra majd összeszedik magukat?
Mit értesz azalatt, hogy nincsenek szinkronjelek?
egyszerűen fogalmazva, igen. nem jött visszaigazolás, vagy nem tudott két modul kommunikálni egymással, ezért ennek hiányában bedobta a jelzést. itt tizedmásodpercekről beszélünk, ennyi komm. rés előfordulhat. nagy számok törvénye. murphy. amit akarsz. nekem is volt ilyen, kb másfél éve, azóta nem. az autó patent. akkor van hiba?  Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #26218 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 06:01:44 »

Sziasztok!
Új vagyok még köztetek, eddig csak ismerkedtem a forummal  és az autóval is, de most problémával találkoztam. Az autó egy 2007-es 2.0 TDCI Tiranium Mondeo, és 2X dobott egy hibát. Az utolsót ma az elsőt kb 3-4 hete, és nem tudom mi lehet.
A hiba a következő. Kiírja, hogy engine malfunction, plusz kigyullad az ESP lámpa,a motor átáll szervíz módra.
Leállok, gyújtás levesz, majd vissza, motor indít és mintha mi sem történt megy minden tovább rendesen.
Mi lehet a gond? Találkozott már valaki ilyen hibával?
Előre is köszi a segítséget.

ha kigurulsz délpestre, szívesen segítek diagban karitatíve.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
darazsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Új hozzászólás #26219 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 09:26:37 »

ha kigurulsz délpestre, szívesen segítek diagban karitatíve.
Köszi
Ment PÜ
Naplózva

Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26220 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 10:14:55 »

Ha abból indulunk ki, hogy  a mondi felnije: 

http://www.caraccessoriesplus.co.uk/product/ford-mondeo-18-alloy-wheel-18-5-spoke-y-design-silver.html

Akkor sajnos sok jóra annál a felninél sem számíthatsz. Legyen azért szerencséd!  wave

Miért gondolod, hogy sok jóra ne számítson. A leírt adatok alapján a felni jó a mondira, de persze célszerű megnézni.

Azt hiszem a gyári et 48, így ez 2mm-el beljebb lesz, ami nem gond. Ha van lemez felnid, akkor ne vegyél alut a télre, ha nincs, akkor aluban sokküllős, nagyon masszívat érdemes venni télre, mert fog kapni a felni a felfagyott sz@r utakon.
Naplózva
Rtk
Vendég
« Új hozzászólás #26221 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 11:56:35 »

Sziasztok!

Valaki esetleg találkozott már ezzel az autóval?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-x_aron_aluligazi_titanium-8795335

Elvileg nincs semmi ismert hibája, kedvező ára ellenére. Pont egy ilyenre vadászok egy jóideje.  Smiley

Üdv,
Ati
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26222 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 13:23:22 »

Sziasztok!

Valaki esetleg találkozott már ezzel az autóval?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-x_aron_aluligazi_titanium-8795335

Elvileg nincs semmi ismert hibája, kedvező ára ellenére. Pont egy ilyenre vadászok egy jóideje.  Smiley

Üdv,
Ati
Légy bizalmatlan! Kérjél alvázszámot, nézd meg az etisben, majd kérj egy szervízkönyvet és hasonlítsd össze a benne lévő adatokkal. És a többi szokásos menet, mint más használtautó vásárlásnál...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Rtk
Vendég
« Új hozzászólás #26223 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 13:38:26 »

Légy bizalmatlan! Kérjél alvázszámot, nézd meg az etisben, majd kérj egy szervízkönyvet és hasonlítsd össze a benne lévő adatokkal. És a többi szokásos menet, mint más használtautó vásárlásnál...

Sajnos nincs neki szervízkönyve.  Angry
Az alvázszámot viszont elkérem.
Köszönöm a segítséget.  worship
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26224 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 14:00:47 »

Sajnos nincs neki szervízkönyve.  Angry
Az alvázszámot viszont elkérem.
Köszönöm a segítséget.  worship
Ha nincs semmi előéleti papír, akkor akár 500ekm is lehet benne... Vannak pápai kollégák, akik esetleg tudnak segíteni egy általános "ránézésben".
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
copy88
Vendég
« Új hozzászólás #26225 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 14:23:36 »

Ha abból indulunk ki, hogy  a mondi felnije: 

http://www.caraccessoriesplus.co.uk/product/ford-mondeo-18-alloy-wheel-18-5-spoke-y-design-silver.html

Akkor sajnos sok jóra annál a felninél sem számíthatsz. Legyen azért szerencséd!  wave

Amit linkeltél az pont azokkal az adatokkal van mint amit én is küldtem. Mért nem számíthatok sok jóra vele? Mondjuk ez a mondat elbizonytalanít kicsit: "Not Suitable for 1.6 Petrol models"
Naplózva
copy88
Vendég
« Új hozzászólás #26226 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 14:28:37 »

Miért gondolod, hogy sok jóra ne számítson. A leírt adatok alapján a felni jó a mondira, de persze célszerű megnézni.

Azt hiszem a gyári et 48, így ez 2mm-el beljebb lesz, ami nem gond. Ha van lemez felnid, akkor ne vegyél alut a télre, ha nincs, akkor aluban sokküllős, nagyon masszívat érdemes venni télre, mert fog kapni a felni a felfagyott sz@r utakon.

Én is néztem a linken a felnit és ez a mondat ami nem hagy nyugodni: "Not Suitable for 1.6 Petrol models". de persze próba vagy legalabb személyes találkozó az mindenképpen lesz mielőtt megveszem (ha egyáltalán találok  vigyor3 falbav ) Amit nem teljesen értek ezen a holnapon egyik autónak sem ír ET 52-nél nagyobb számot. http://ford.gumi.hu
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26227 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 14:56:45 »

Amit linkeltél az pont azokkal az adatokkal van mint amit én is küldtem. Mért nem számíthatok sok jóra vele? Mondjuk ez a mondat elbizonytalanít kicsit: "Not Suitable for 1.6 Petrol models"

Felniket nem csinálnak külön benzinesre és dizire. Szóval ez csak valami copy-past nyamvadtság

Én is néztem a linken a felnit és ez a mondat ami nem hagy nyugodni: "Not Suitable for 1.6 Petrol models". de persze próba vagy legalabb személyes találkozó az mindenképpen lesz mielőtt megveszem (ha egyáltalán találok  vigyor3 falbav ) Amit nem teljesen értek ezen a holnapon egyik autónak sem ír ET 52-nél nagyobb számot. http://ford.gumi.hu

Belinkeltem az ET konvertert. Néhány mm nem számít, ha nem a legszélesebb gumit veszed rá. Nyilván az a lényeg, hogy a kereket el tudd forgatni, ugyanakkor rugózáskor ne érjen bele a karosszériába.

Szóval számolós.
Naplózva
Rtk
Vendég
« Új hozzászólás #26228 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 15:46:30 »

Ha nincs semmi előéleti papír, akkor akár 500ekm is lehet benne... Vannak pápai kollégák, akik esetleg tudnak segíteni egy általános "ránézésben".

Igazad van, így bármi lehet.  Undecided
Kértem képeket az utastérről, hátha abból is lehet következtetni. Sajnos kicsit távol van, és próbálom megelőzni, hogy odautazáskor derüljön ki valami.  Smiley
Köszönöm az eddigi segítséget.
Üdv,
Ati
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #26229 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 16:31:34 »

Igazad van, így bármi lehet.  Undecided
Kértem képeket az utastérről, hátha abból is lehet következtetni. Sajnos kicsit távol van, és próbálom megelőzni, hogy odautazáskor derüljön ki valami.  Smiley
Köszönöm az eddigi segítséget.
Üdv,
Ati
valószínűleg direkt nincs belső kép. 90% felett adom rá hogy tekert. ha nincs szervízkönyve akkor lehet hogy magyar chf hiteles autó volt és a végén elég csúnyán bánhattak vele. az előélet visszakeresés miatt szokás eltűntetni a dokumentet. lehet hogy valami lombard/erste/unicredit leasing/merkantil vonalon ha van ismerős ott kellene megfuttatni az adatbázisban.

felejtős.

egyébként inkább fizess 2,3-2,4m-et egy magyar szervízkönyvesre és akkor a szervízben nem hagyod ott a különbözetet.

az enyém is pl. ennyi lenne ha eladó lenne.
Naplózva
Rtk
Vendég
« Új hozzászólás #26230 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 16:50:44 »

valószínűleg direkt nincs belső kép. 90% felett adom rá hogy tekert. ha nincs szervízkönyve akkor lehet hogy magyar chf hiteles autó volt és a végén elég csúnyán bánhattak vele. az előélet visszakeresés miatt szokás eltűntetni a dokumentet. lehet hogy valami lombard/erste/unicredit leasing/merkantil vonalon ha van ismerős ott kellene megfuttatni az adatbázisban.

felejtős.

egyébként inkább fizess 2,3-2,4m-et egy magyar szervízkönyvesre és akkor a szervízben nem hagyod ott a különbözetet.

az enyém is pl. ennyi lenne ha eladó lenne.

Igen, több sebből is vérzik ez a hirdetés...ezek szerint nem csak nekem.
Meggyőztél, inkább biztosra megyek. Van most még egy meghirdetve, ami tetszik, ez már biztatóbb.  Smiley
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-x_szervizkonyv_bor_belso_teli_ny-8802078
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26231 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 17:24:44 »

Igen, több sebből is vérzik ez a hirdetés...ezek szerint nem csak nekem.
Meggyőztél, inkább biztosra megyek. Van most még egy meghirdetve, ami tetszik, ez már biztatóbb.  Smiley
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-x_szervizkonyv_bor_belso_teli_ny-8802078

Ez már sokkal szimpatikusabb. Ha ilyet szeretnél és fussa is rá, akkor kezdjél komolyan foglalkozni vele. De, azért a vezetett mo. szervízkönyv sem minden. Ha igazak az adatok, akkor 200nál vezérműszíj &co. csere. Ez kb olyan 100eft mutatvány, tokkal, vonóval. Fordéknál 150eFT.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #26232 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 17:51:31 »

Miért gondolod, hogy sok jóra ne számítson. A leírt adatok alapján a felni jó a mondira, de persze célszerű megnézni.

Azt hiszem a gyári et 48, így ez 2mm-el beljebb lesz, ami nem gond. Ha van lemez felnid, akkor ne vegyél alut a télre, ha nincs, akkor aluban sokküllős, nagyon masszívat érdemes venni télre, mert fog kapni a felni a felfagyott sz@r utakon.

Arra, hogy  nincs használtan eladó normális áron!

Persze, hogy jó mondira, hiszen gyári méret! 

Egy újonnan ~ £ 200 - as felni nem megy ki a használtpiacra negyvenezerért, ergo drága lesz ott is...

És 18- ban 55,  17-ben pedig 50 a gyári offset.

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #26233 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 18:06:01 »

Amit linkeltél az pont azokkal az adatokkal van mint amit én is küldtem. Mért nem számíthatok sok jóra vele? Mondjuk ez a mondat elbizonytalanít kicsit: "Not Suitable for 1.6 Petrol models"

Igen, hiszen ez a gyári! Nemtom miért írják, hogy nem párosítható egyhat benzinnel, nem láttam még olyat soha! Kétlem, hogy más futómű vagy fék lenne alattuk...

Használtan még nemigen láttam eladót, ezért írtam, hogy nem lesz eccerűen beszerezhető sem gyári mondi, sem gyari s maxi 18" - ban és kívántam sok szerencsét, hogy találj!

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #26234 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 20:09:33 »

Igen, több sebből is vérzik ez a hirdetés...ezek szerint nem csak nekem.
...

Már azt sem tartom igaznak, h "Mélyen ár alatt!"
A bh ajtó - kisablak a króm máshogy fut, mint a jh-n. Vagy nekem káprázik a szemem.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #26235 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 20:12:55 »

... De, azért a vezetett mo. szervízkönyv sem minden. Ha igazak az adatok, akkor 200nál vezérműszíj &co. csere. Ez kb olyan 100eft mutatvány, tokkal, vonóval. Fordéknál 150eFT.

Nekem már az előző 147ekm is köhögős, de ez a pont 200 alatt is gyanús.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26236 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 20:19:32 »

Nekem már az előző 147ekm is köhögős, de ez a pont 200 alatt is gyanús.
Gyanús már itt minden... De annak legalább a szervízkönyve megvan...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #26237 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 20:39:58 »

Sziasztok!
Új vagyok és próbálok végigfutni a fórumon. Nemrég vettem egy Mondeót. Németországból behozott, 2012 júniusi, 113e km-rel.
Amióta megvettem 1-2 turpisság kiderült  Undecided
Szervízkönyv, amit adtak a kocsival -> nem valós, a felhívott szervízben sosem látták ezt a kocsit. Egyik Ford szervízes ismerősöm kiderítette, hogy 2013 decemberében 8x ezer km volt benne -> kérdés: meg lehet nézni valahogy a tényleges futott km-t?
Mindenesetre vezérmű + olajcsere + üzemanyagszűrővel kezdek, így tudom, hogy 0ról indulok.
Másik: nem szólal meg a duda....erre vmi tippetek van?
Előre is köszi.
Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26238 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 20:49:43 »

Sziasztok!
Új vagyok és próbálok végigfutni a fórumon. Nemrég vettem egy Mondeót. Németországból behozott, 2012 júniusi, 113e km-rel.
Amióta megvettem 1-2 turpisság kiderült  Undecided
Szervízkönyv, amit adtak a kocsival -> nem valós, a felhívott szervízben sosem látták ezt a kocsit. Egyik Ford szervízes ismerősöm kiderítette, hogy 2013 decemberében 8x ezer km volt benne -> kérdés: meg lehet nézni valahogy a tényleges futott km-t?
Mindenesetre vezérmű + olajcsere + üzemanyagszűrővel kezdek, így tudom, hogy 0ról indulok.
Másik: nem szólal meg a duda....erre vmi tippetek van?
Előre is köszi.
Wilkommen in Klub! Fehérvári? Duda=elektromos szervíz.
A tényleges futást nem tudod megnézni, de ha feltételezed, hogy egy év alatt 80ekm-et futott, akkor 2 év alatt 160ekm stb...
Egy lehetőség van: ha láttad az előző német forgalmit vagy találsz egy névjegykártyát a kocsiban, esetleg felhívhatod őket...
Ebben csak az a szemétség, hogyha 200ekmnél cseréltek vezérlést, akkor kidobsz 100eFT-t.
Viszont, ha tényleg kb. 100ekm van visszatekerve, akkor 1-2 éven belül KT+kupplungtárcsa csere...  
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.23 hétfő, 20:52:07 írta blau4kombi » Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #26239 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 21:10:34 »

Wilkommen in Klub! Fehérvári? Duda=elektromos szervíz.
A tényleges futást nem tudod megnézni, de ha feltételezed, hogy egy év alatt 80ekm-et futott, akkor 2 év alatt 160ekm stb...
Egy lehetőség van: ha láttad az előző német forgalmit vagy találsz egy névjegykártyát a kocsiban, esetleg felhívhatod őket...
Ebben csak az a szemétség, hogyha 200ekmnél cseréltek vezérlést, akkor kidobsz 100eFT-t.
Viszont, ha tényleg kb. 100ekm van visszatekerve, akkor 1-2 éven belül KT+kupplungtárcsa csere...  
Nem, nem fehérvári...nagykanizsai vétel, de ők csak "közvetítők" voltak. Az adásvételin egy komáromi cég van Sad. Gondolom így nem kell Mo-ra ÁFA-t fizetni.
Kb a km-t én is hasonlóan kalkuláltam -> 1év 6hó alatt 80e, most majnem 3 éves -> 160-170e körüli lehet ténylegesen benne. így szerintem nem volt vezérlés csere, de csak szétszereléskor derül majd ki.
Kell-e még vmire figyelnem? Van esetleg vmi típushiba? Kuplungon azt érzem, hogy OK, lendkerék is rendben lehet. Nem ad leállításkor furcsa hangot (mint az előző autóm), nem hangos a motor.
Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #26240 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 21:15:15 »

Felkerültek a várva várt papucsok...KUGA 17" MK4-en...sztem  eljen

Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #26241 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 21:30:52 »

...
A tényleges futást nem tudod megnézni...

Alf ezt jobban tudja, de elvileg 2-3 helyen található km adat a szgépben.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26242 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 21:46:37 »

Felkerültek a várva várt papucsok...KUGA 17" MK4-en...sztem  eljen


Cool! taps
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26243 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 21:48:39 »

Alf ezt jobban tudja, de elvileg 2-3 helyen található km adat a szgépben.
Szerinted az a nepper, aki azzal keresi a kenyerét, hogy mai, mint nap 100-150ekm-et teker vissza az autóban, az nem tudja, hogy hol kell átállítani a km állást?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26244 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 21:51:14 »

Nem, nem fehérvári...nagykanizsai vétel, de ők csak "közvetítők" voltak. Az adásvételin egy komáromi cég van Sad. Gondolom így nem kell Mo-ra ÁFA-t fizetni.
Kb a km-t én is hasonlóan kalkuláltam -> 1év 6hó alatt 80e, most majnem 3 éves -> 160-170e körüli lehet ténylegesen benne. így szerintem nem volt vezérlés csere, de csak szétszereléskor derül majd ki.
Kell-e még vmire figyelnem? Van esetleg vmi típushiba? Kuplungon azt érzem, hogy OK, lendkerék is rendben lehet. Nem ad leállításkor furcsa hangot (mint az előző autóm), nem hangos a motor.
Szétszedéskor nem derül ki. De mindegyis. Cseréltesd. 15-20ekm-enként olajcsere+szűrők. Típushiba nincs. Járjál vele sokat.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #26245 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 21:56:14 »

Hát a februári talin egy diag során kiderült, nem mindenki csinálja tökéletesen...

Szerinted az a nepper, aki azzal keresi a kenyerét, hogy mai, mint nap 100-150ekm-et teker vissza az autóban, az nem tudja, hogy hol kell átállítani a km állást?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26246 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 22:03:09 »

Hát a februári talin egy diag során kiderült, nem mindenki csinálja tökéletesen...

Pancserek voltak mindig... Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #26247 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 22:26:03 »

A szervoszivattyú típushiba, erre figyelni kell vásárláskor. Egyébként van benne elég lötty?
Hát erről még nem hallottam, hogy típushiba lenne, pedig vásárlás előtt megkérdeztem több szerelőt ( munkámból adódóan sok helyen megfordulok ) de azt mondták a benzinesekkel nem nagyon van probléma. Vásárláskor még hangja sem volt, a szivattyúnak. Szerintem akkor még egy sokat látott szerelő sem mondta volna meg, hogy tönkre fog menni.  Kb 5000 km -t mentünk vele a vétel óta. Olaj elég van benne, a tartályban majdnem nyakig van. Nagyon hangos már, meg már néha nehéz a kormányt tekerni. Na mindegy így jártam, majd ha megjött az új, akkor kicseréljük.
Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #26248 Dátum: 2015.03.24 kedd, 05:42:16 »

Sziasztok!

Talán lehetőségem lenne  2008as Mk4 2.0TDCi kombihoz hozzájutni ami 340ezret futott.
Amit tudni lehet az autóról az annyi, hogy a cégünknél van első perctől kezdve mind a 3 autó 1-1 sofört szolgált, az autókra igényesen odafigyelve. Ford szervízben szervizelt mindegyik.
Mk2-t váltanék le.
Szerintetek mennyire érdemes foglalkozni velük?
Jah igen. 1.3milla lenne a vételár amit kamatmentes céges hitelre megkaphatnék...

Válaszaitok előre is köszönöm!
       
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #26249 Dátum: 2015.03.24 kedd, 06:31:25 »

Sziasztok!

Talán lehetőségem lenne  2008as Mk4 2.0TDCi kombihoz hozzájutni ami 340ezret futott.
Amit tudni lehet az autóról az annyi, hogy a cégünknél van első perctől kezdve mind a 3 autó 1-1 sofört szolgált, az autókra igényesen odafigyelve. Ford szervízben szervizelt mindegyik.
Mk2-t váltanék le.
Szerintetek mennyire érdemes foglalkozni velük?
Jah igen. 1.3milla lenne a vételár amit kamatmentes céges hitelre megkaphatnék...

Válaszaitok előre is köszönöm!
       

Szia! Igazabol Neked kell tudnod hogy van-e ra penzed, illetve hogy akarod-e. Mindenesetre az ismert eloelet az nagyon sokat jelent. Az ar is tobb mint jo. Az hogy megkapod kamatmentes reszletre csak hab a tortan. 12 evet tudnal fiatalitani az alairasod szerint. Meg akkor is jo az ar ha esetleg kettostomegut vagy/es kuplungot kell cserelned. A vezerlest remelhetoleg mar reg csereltek es egy ideig meg nem kell. Szoval ha belefer anyagilag szerintem hajra!
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Oldalak: 1 ... 518 519 520 521 522 523 524 [525] 526 527 528 529 530 531 532 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.