Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.06 szombat, 05:37:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 524 525 526 527 528 529 530 [531] 532 533 534 535 536 537 538 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11314892 alkalommal)
0 Felhasználó és 75 vendég van a témában
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #26500 Dátum: 2015.04.10 péntek, 12:07:57 »

Van valakinek fekete mondeo aminek a B oszloptól le van fóliázva az ablaka?
Tudna feltenni róla képet és, hogy hány százalékos a sötétítés?
Mert 2 hét múlva megy az autó fóliázásra és nem tudom eldönteni milyen sötét legyen.

Köszi előre is mindenkinek.  worship

az én vasam B oszloptól fóliázva. Nem tudom a %-os arányt, a fólia típusa: "skyfol". A legsőtétebbtől "egyel visszább" árnyalat.




Nappal korlátozottan belátni, éjszaka nem. Ponjó  nyes



nemsokára kap az első üvegekre is egy diszkrétebbet..



Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #26501 Dátum: 2015.04.10 péntek, 12:14:04 »

az én vasam B oszloptól fóliázva. Nem tudom a %-os arányt, a fólia típusa: "skyfol". A legsőtétebbtől "egyel visszább" árnyalat.




Nappal korlátozottan belátni, éjszaka nem. Ponjó  nyes



nemsokára kap az első üvegekre is egy diszkrétebbet..





Ez a CHS-ben készült kép?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #26502 Dátum: 2015.04.10 péntek, 12:23:24 »

Nappal korlátozottan belátni, éjszaka nem. Ponjó  nyes
mire?hancúrozni a hátsó ülésen,és nemlát be senki? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26503 Dátum: 2015.04.10 péntek, 12:27:06 »

mire?hancúrozni a hátsó ülésen,és nemlát be senki? nyes

Többek közt én is ezért akarom hátul sötétíteni ne lássanak be egyáltalán.  nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #26504 Dátum: 2015.04.10 péntek, 12:29:08 »

mire?hancúrozni a hátsó ülésen,és nemlát be senki? nyes


..a hátul ülőket ne zavarja a fény  angel
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #26505 Dátum: 2015.04.10 péntek, 13:23:50 »


..a hátul ülőket ne zavarja a fény  angel

Válaszolj már! A CHS - ben dolgozol?  Huh?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26506 Dátum: 2015.04.10 péntek, 13:49:53 »

2funny

Ez az enyém, csak inverzfotó! Te nagyon beteg vagy Laci!  taps
Amúgy most voltam ótót mosatni, van "egészséges" kép is!  Grin
Én meg maradok a fótinál  Cheesy.  Hopp, 1 becsúszott ebéd után... Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #26507 Dátum: 2015.04.10 péntek, 14:44:07 »

Válaszolj már! A CHS - ben dolgozol?  Huh?


Mért fontos, hogy hol dolgozik? Az a kép ott készült?
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #26508 Dátum: 2015.04.10 péntek, 14:56:01 »

Válaszolj már! A CHS - ben dolgozol?  Huh?


nem ott, nem ott készült, azt sem tudom mi az  wow1


a fólia a lényeg  nyes
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #26509 Dátum: 2015.04.10 péntek, 15:25:32 »


nem ott, nem ott készült, azt sem tudom mi az  wow1


a fólia a lényeg  nyes

számtek nagyker
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26510 Dátum: 2015.04.10 péntek, 15:30:30 »

számtek nagyker
Hát te meg mi vagy? Gugli map másodállásban?  Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #26511 Dátum: 2015.04.10 péntek, 15:50:51 »

Hát te meg mi vagy? Gugli map másodállásban?  Cheesy Cheesy

Smiley
A chs-t minden infós ismeri Cheesy
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #26512 Dátum: 2015.04.10 péntek, 16:53:33 »


Mért fontos, hogy hol dolgozik? Az a kép ott készült?

Felismertem a parkolót, ott dolgoztam 2006-ig ennyi... pont.

Nem fontos, csak előtörtek belőlem az emlékek, hogy mennyire páva volt!  vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #26513 Dátum: 2015.04.10 péntek, 17:17:50 »

A kuplung kiengedése a felsőbb tartományban enyhe morgó, kerregő hangot ad a motor tér felől, újabban erre figyeltem fel. Csak akkor hallom ha bemelegedett a motor és mentem vele egy 10-20 km-t. Álló helyzetben hallom ha nyomkodom a kuplungot csak simán üresben. Ha nem jár a motor vagy hideg akkor semmi. Sebességbe teszem akkor nem veszek észre semmit. Utalhat ez a jelenség valamire?

más:
Ismerős 2010/2011-es kombi mondeója 2.0 tdci mk4 a pontos évjáratot nem tudom. Pont 3 éve vette kintről behozott, 3 millió volt akkor az ára, ilyen 140 ezer km körül. Akkor minden alap dolgot kicserélt rajta, a vezérlés olaj ilyenek. Azóta viszonylag sok baja volt az autónak ilyen 400 ezres tételek... a motornak még baja nem volt de más téren elég sok minden. Bár neki az olaj cserét is 60-70 ezerért csinálják és nem szakszervizben. Most műszaki előtt átnézette és a kormányműben találták valami hibát neki amire azt mondta a szerelője, hogy 400 ezer. Mi a fene kerül ennyibe a kormányműben? A hátsó fék munkahenger is rossz meg a fékbetét talán amire 160 ezret mondtak. Eltelt egy két nap a kormányműhöz valami felújított alkatrészt találtak meg a fékhez is kicsit olcsóbban, így a kettő 350 ezerben megáll neki. A 3 év alatt ezzel együtt kb. 2,6 millió Ft.-ot költött az autóra és most 250 ezer km van az autóban. Reális normális ez? ennyi hibája lenne az autónak vagy lehúzós az a szerelő? Neki régebb óta van mondeója és állandóan csak a rosszat hallom... most azt mondta, hogy aki teheti az szabaduljon meg a mondeótól. Valószínű ősszel ő is eladja, ilyen 1,5-1,6 millió környékén. Női sofőrről és tulajról beszélünk aki elég sokat használja az autót. Amúgy ősszel ez a típus ezek után megérne 1,5 milliót vagy egy átok ül ezen és még ingyen se kéne senkinek? Cheesy
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26514 Dátum: 2015.04.10 péntek, 17:45:33 »

A kuplung kiengedése a felsőbb tartományban enyhe morgó, kerregő hangot ad a motor tér felől, újabban erre figyeltem fel. Csak akkor hallom ha bemelegedett a motor és mentem vele egy 10-20 km-t. Álló helyzetben hallom ha nyomkodom a kuplungot csak simán üresben. Ha nem jár a motor vagy hideg akkor semmi. Sebességbe teszem akkor nem veszek észre semmit. Utalhat ez a jelenség valamire?

más:
Ismerős 2010/2011-es kombi mondeója 2.0 tdci mk4 a pontos évjáratot nem tudom. Pont 3 éve vette kintről behozott, 3 millió volt akkor az ára, ilyen 140 ezer km körül. Akkor minden alap dolgot kicserélt rajta, a vezérlés olaj ilyenek. Azóta viszonylag sok baja volt az autónak ilyen 400 ezres tételek... a motornak még baja nem volt de más téren elég sok minden. Bár neki az olaj cserét is 60-70 ezerért csinálják és nem szakszervizben. Most műszaki előtt átnézette és a kormányműben találták valami hibát neki amire azt mondta a szerelője, hogy 400 ezer. Mi a fene kerül ennyibe a kormányműben? A hátsó fék munkahenger is rossz meg a fékbetét talán amire 160 ezret mondtak. Eltelt egy két nap a kormányműhöz valami felújított alkatrészt találtak meg a fékhez is kicsit olcsóbban, így a kettő 350 ezerben megáll neki. A 3 év alatt ezzel együtt kb. 2,6 millió Ft.-ot költött az autóra és most 250 ezer km van az autóban. Reális normális ez? ennyi hibája lenne az autónak vagy lehúzós az a szerelő? Neki régebb óta van mondeója és állandóan csak a rosszat hallom... most azt mondta, hogy aki teheti az szabaduljon meg a mondeótól. Valószínű ősszel ő is eladja, ilyen 1,5-1,6 millió környékén. Női sofőrről és tulajról beszélünk aki elég sokat használja az autót. Amúgy ősszel ez a típus ezek után megérne 1,5 milliót vagy egy átok ül ezen és még ingyen se kéne senkinek? Cheesy

én most megveszem 1M-ért, ősszel csak 800K-ért Cheesy
Naplózva
darazsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Új hozzászólás #26515 Dátum: 2015.04.10 péntek, 18:25:43 »

az én vasam B oszloptól fóliázva. Nem tudom a %-os arányt, a fólia típusa: "skyfol". A legsőtétebbtől "egyel visszább" árnyalat.




Nappal korlátozottan belátni, éjszaka nem. Ponjó  nyes



nemsokára kap az első üvegekre is egy diszkrétebbet..





Köszi. Akkor gondolom 15-ös van rajta én is azon gondolkozom.
A műbizonylaton rajta kell lennie. Jól néz ki amúgy. Wink
Naplózva

Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #26516 Dátum: 2015.04.10 péntek, 19:08:40 »

A kuplung kiengedése a felsőbb tartományban enyhe morgó, kerregő hangot ad a motor tér felől, újabban erre figyeltem fel. Csak akkor hallom ha bemelegedett a motor és mentem vele egy 10-20 km-t. Álló helyzetben hallom ha nyomkodom a kuplungot csak simán üresben. Ha nem jár a motor vagy hideg akkor semmi. Sebességbe teszem akkor nem veszek észre semmit. Utalhat ez a jelenség valamire?

más:
Ismerős 2010/2011-es kombi mondeója 2.0 tdci mk4 a pontos évjáratot nem tudom. Pont 3 éve vette kintről behozott, 3 millió volt akkor az ára, ilyen 140 ezer km körül. Akkor minden alap dolgot kicserélt rajta, a vezérlés olaj ilyenek. Azóta viszonylag sok baja volt az autónak ilyen 400 ezres tételek... a motornak még baja nem volt de más téren elég sok minden. Bár neki az olaj cserét is 60-70 ezerért csinálják és nem szakszervizben. Most műszaki előtt átnézette és a kormányműben találták valami hibát neki amire azt mondta a szerelője, hogy 400 ezer. Mi a fene kerül ennyibe a kormányműben? A hátsó fék munkahenger is rossz meg a fékbetét talán amire 160 ezret mondtak. Eltelt egy két nap a kormányműhöz valami felújított alkatrészt találtak meg a fékhez is kicsit olcsóbban, így a kettő 350 ezerben megáll neki. A 3 év alatt ezzel együtt kb. 2,6 millió Ft.-ot költött az autóra és most 250 ezer km van az autóban. Reális normális ez? ennyi hibája lenne az autónak vagy lehúzós az a szerelő? Neki régebb óta van mondeója és állandóan csak a rosszat hallom... most azt mondta, hogy aki teheti az szabaduljon meg a mondeótól. Valószínű ősszel ő is eladja, ilyen 1,5-1,6 millió környékén. Női sofőrről és tulajról beszélünk aki elég sokat használja az autót. Amúgy ősszel ez a típus ezek után megérne 1,5 milliót vagy egy átok ül ezen és még ingyen se kéne senkinek? Cheesy
az a szerencsétlen helyzet,hogy a női tulajokat "átbaxxák",mert tudják,hogy nem ért hozzá.pláne akin sugárzik,hogy lövése van.de így megy ez a férfiak esetében is,akiről levágja a szerelő,hogy nem ért hozzá. Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fitti2
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #26517 Dátum: 2015.04.10 péntek, 20:40:30 »

Köszi. Akkor gondolom 15-ös van rajta én is azon gondolkozom.
A műbizonylaton rajta kell lennie. Jól néz ki amúgy. Wink

Hali!
Mennyiből jön ki kb. ez a fóliázás,gondolkodom rajta én is Huh?
Naplózva
darazsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Új hozzászólás #26518 Dátum: 2015.04.10 péntek, 21:31:48 »

Hali!
Mennyiből jön ki kb. ez a fóliázás,gondolkodom rajta én is Huh?

Ahol nekem csinálják majd ott a B oszloptól 22 ezer a sedan műbizonylattal meg ha jól emlékszem 7 év garival és skyfol fóliát tesznek fel.
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.10 péntek, 21:34:11 írta darazsa » Naplózva

Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #26519 Dátum: 2015.04.10 péntek, 22:34:42 »


nem ott, nem ott készült, azt sem tudom mi az  wow1


a fólia a lényeg  nyes

Az elso ajtok ablakaira ne nagyon tegyel mert nem engedelyezett. Nalunk kifejezetten porognek erre a yardok. Siman muszakira kuldenek. Annyit nem er szerintem.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26520 Dátum: 2015.04.10 péntek, 22:43:47 »

Az elso ajtok ablakaira ne nagyon tegyel mert nem engedelyezett. Nalunk kifejezetten porognek erre a yardok. Siman muszakira kuldenek. Annyit nem er szerintem.

Bizony előre nem engedélyezett helyszínen lehúzza a rendőr ha úgy tartja kedve rendszámmal együtt.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #26521 Dátum: 2015.04.11 szombat, 12:01:52 »

Hali!
Mennyiből jön ki kb. ez a fóliázás,gondolkodom rajta én is Huh?
Hali!
Nagykanizsa mellett 20ezer B oszloptól hátra, max. sötétséggel, 7 év garival és skyfol. wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #26522 Dátum: 2015.04.11 szombat, 12:11:36 »

Az elso ajtok ablakaira ne nagyon tegyel mert nem engedelyezett. Nalunk kifejezetten porognek erre a yardok. Siman muszakira kuldenek. Annyit nem er szerintem.
Sötétített valóban nem engedélyezett. Anno nekem az új Focusra műszaki előtt rakta fel az első oldalablakra a márkakereskedő a biztonsági fóliát, semmi gond nem volt vele.
Naplózva
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #26523 Dátum: 2015.04.11 szombat, 20:37:38 »

Hali!
Nagykanizsa mellett 20ezer B oszloptól hátra, max. sötétséggel, 7 év garival és skyfol. wave
Nagykanizsa mellett konkrétan hol???
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
fitti2
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #26524 Dátum: 2015.04.11 szombat, 21:38:18 »

Hali!
Nagykanizsa mellett 20ezer B oszloptól hátra, max. sötétséggel, 7 év garival és skyfol. wave

Köszi! Azt hiszem meglépem nyárra,de nekem Szombathelyen LLumaros cég van meglátom mennyi lesz eljen
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #26525 Dátum: 2015.04.11 szombat, 21:43:33 »

Nagykanizsa mellett konkrétan hol???

Pali részen. Ha érdekel privatban elküldöm a számát és a nevét. Én kb. 2 éve csináltattam akkor annyi volt. Kb. 3 óra alatt kész volt. Egyedül dolgozik.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #26526 Dátum: 2015.04.11 szombat, 21:45:08 »

Köszi! Azt hiszem meglépem nyárra,de nekem Szombathelyen LLumaros cég van meglátom mennyi lesz eljen
Bocs nekem is Llumaros. De Sz.hely valóban közelebb van Neked. vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #26527 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 03:49:18 »

Bizony előre nem engedélyezett helyszínen lehúzza a rendőr ha úgy tartja kedve rendszámmal együtt.


Tudom h nem engedélyezett. Lassan mi az ami az..?

Kap fóliát előre is csak nem annyira sötétet. Rendőr nem mozgat..  gun
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #26528 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 10:02:58 »


Tudom h nem engedélyezett. Lassan mi az ami az..?

Kap fóliát előre is csak nem annyira sötétet. Rendőr nem mozgat..  gun

Bocs, engem csak a lélektana érdekel! Miért fóliáztatják az autósok le az első ablakokat is?  Huh?

Nekem soha eszembe nem jutott még "lemaszkolni" magam... 

Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #26529 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 10:15:32 »

Bocs, engem csak a lélektana érdekel! Miért fóliáztatják az autósok le az első ablakokat is?  Huh?

Nekem soha eszembe nem jutott még "lemaszkolni" magam... 


áttetsző(nem sötétített) UV szűrős fólia igen jólesően védi ám a karodat meg a pofádat nyáron....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #26530 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 10:33:20 »

Üdv.

A fóliázásról csak azt szeretném hozzáfűzni, hogy valakinek így tetszik valakinek úgy. Még jó hogy nem vagyunk egyformák.
Más téma. Már egyszer kérdeztem valamikor korábban, de nem sok tapasztalat jött össze.
Szervószivattyúja ment e már tönkre valakinek MK4-en.
Nekem most. Először vinnyogott, aztán már alapjáraton nem is igazán segített rá. Megjött az új. Feszítőt is, hosszbordást is. Kicseréltük, olajat is, bár tiszta volt.
Tartály kimosva, szűrő tisztítva. Lelégtelenítettük. A kormány könnyű lett, evvel egyenlőre nincs baj. A hangja drasztikusan lecsökkent, de még mindig hallom halkan a vinnyogó nyüszítő hangot. Hogyan lehetne kideríteni, hogy az új szivattyúnak van hangja vagy alatta a vízpumpának, vagy esetleg a klímakompresszor, vagy a motorból? Viszem vissza a szerelőhöz. Nem állandóan csinálja, mintha hidegen jobban melegen kevésbé. Fordulatra is jobban hallom, kormánymozdulatra nagyon enyhén lesz csak hangosabb. Félek megjárok pár szerelőt és ott hagyok sok sok ft-ot mire ez kiderül, hogy mi a baj.
Tavaly év végén vettem, olyan csendes volt a motor mintha be se lett volna indítva. Valakinek esetleg volt hasonló problémája?
Előre is köszönöm.
Naplózva
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #26531 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 12:25:07 »

Így már én is a turbo csőre gyanakodnék, de ezek szerint azt megnézték.  Roll Eyes Én ezt így tuti nem hagynám már csak a balesetveszélyesség miatt se. Szerviznek ez a dolga derítse ki, vidd el egy másik fordhoz.
ahogy igértem megjártam Németországot addig amig 140km/h-val mentem egyszersem volt eingene mailfunktcion de ahogy elkezdtem 160 felet menni előjött a hiba pár 10km után ha 200 felett mentem azonnal az érdekes egyszer előfordult hogy nem tudtam megállni mert a hiba után rögtön bekerültem egy utjavításba 8 km mentem 60km/h-val és lás csodát mikor vége lett az útépítésnek megint úgy ment mintha megálltam volna persze 20km után ismét hiba megint megáll  leállít és ujra jó minden ezt kb 6 szor játszottam el NO-ba
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26532 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 12:51:18 »

ahogy igértem megjártam Németországot addig amig 140km/h-val mentem egyszersem volt eingene mailfunktcion de ahogy elkezdtem 160 felet menni előjött a hiba pár 10km után ha 200 felett mentem azonnal az érdekes egyszer előfordult hogy nem tudtam megállni mert a hiba után rögtön bekerültem egy utjavításba 8 km mentem 60km/h-val és lás csodát mikor vége lett az útépítésnek megint úgy ment mintha megálltam volna persze 20km után ismét hiba megint megáll  leállít és ujra jó minden ezt kb 6 szor játszottam el NO-ba

Ilyet se hallottam még. Megint csak diagnosztikát tudnék javasolni, mert ugye valami miatt letilt ott nyomának kéne lennie, hogy mi miatt. Nem könnyű eset... Sad
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #26533 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 13:23:03 »

ahogy igértem megjártam Németországot addig amig 140km/h-val mentem egyszersem volt eingene mailfunktcion de ahogy elkezdtem 160 felet menni előjött a hiba pár 10km után ha 200 felett mentem azonnal az érdekes egyszer előfordult hogy nem tudtam megállni mert a hiba után rögtön bekerültem egy utjavításba 8 km mentem 60km/h-val és lás csodát mikor vége lett az útépítésnek megint úgy ment mintha megálltam volna persze 20km után ismét hiba megint megáll  leállít és ujra jó minden ezt kb 6 szor játszottam el NO-ba

Hasonló jelenség volt nálam is. A lamellák kócosak voltak, a diag.segített megállapítani. Nézd meg azokat! integet2
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #26534 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 18:30:43 »

Nekem eszembe jutott, de csak és kizárólag átlátszó fóliával, ami a nap hőjét azért kicsit tompítja. Komplexebb lenne így, mintha csak B-től hátrafelé. Elől meg IR szélvédő van.

Bocs, engem csak a lélektana érdekel! Miért fóliáztatják az autósok le az első ablakokat is?  Huh?

Nekem soha eszembe nem jutott még "lemaszkolni" magam... 


Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26535 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 19:20:43 »

Bocs, engem csak a lélektana érdekel! Miért fóliáztatják az autósok le az első ablakokat is?  Huh?

Nekem soha eszembe nem jutott még "lemaszkolni" magam... 

ha a sötét fóliára gondolsz, akkor azért, mert dögösebbnek, menőnek hiszik, aztán sírás van ha a rendőr küldi a mozaikba, a vizsgánál, meg megy az okosítás.

A hővédő, színtelen fóliázás előre nagyon is nyerő. Hátul nekem sötétített ablakok voltak (mondjuk a mostanin is az van) és az jó, mert a gyerekek nem nyaggatnak, hogy süt a nap a szemükbe Smiley
Naplózva
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #26536 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 22:13:27 »

Pali részen. Ha érdekel privatban elküldöm a számát és a nevét. Én kb. 2 éve csináltattam akkor annyi volt. Kb. 3 óra alatt kész volt. Egyedül dolgozik.
Nem Palin akart lenni? Jöhet a szám és a név priviben.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #26537 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 22:22:34 »

Nem Palin akart lenni? Jöhet a szám és a név priviben.

De igen bocs! Küldöm.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26538 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 22:55:50 »

én kérdeztem műszakin az átlátszót is A oszloptól. azt sem engedik,ha színezett az üveg. hivatalosan.de azt nem veszi észre rendőr. előző autómon korom fekete volt körbe. a létező legsötétebb. többet nem leszek ilyen bolond. éjszaka elég macera volt. a mondeon gyári van,elöl meg kék üveg. ezzel meg vagyok elégedve.

Ha műbizonylatos, akkor engedik, ha víztiszta.
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #26539 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 23:08:02 »

A kuplung kiengedése a felsőbb tartományban enyhe morgó, kerregő hangot ad a motor tér felől, újabban erre figyeltem fel. Csak akkor hallom ha bemelegedett a motor és mentem vele egy 10-20 km-t. Álló helyzetben hallom ha nyomkodom a kuplungot csak simán üresben. Ha nem jár a motor vagy hideg akkor semmi. Sebességbe teszem akkor nem veszek észre semmit. Utalhat ez a jelenség valamire?

más:
Ismerős 2010/2011-es kombi mondeója 2.0 tdci mk4 a pontos évjáratot nem tudom. Pont 3 éve vette kintről behozott, 3 millió volt akkor az ára, ilyen 140 ezer km körül. Akkor minden alap dolgot kicserélt rajta, a vezérlés olaj ilyenek. Azóta viszonylag sok baja volt az autónak ilyen 400 ezres tételek... a motornak még baja nem volt de más téren elég sok minden. Bár neki az olaj cserét is 60-70 ezerért csinálják és nem szakszervizben. Most műszaki előtt átnézette és a kormányműben találták valami hibát neki amire azt mondta a szerelője, hogy 400 ezer. Mi a fene kerül ennyibe a kormányműben? A hátsó fék munkahenger is rossz meg a fékbetét talán amire 160 ezret mondtak. Eltelt egy két nap a kormányműhöz valami felújított alkatrészt találtak meg a fékhez is kicsit olcsóbban, így a kettő 350 ezerben megáll neki. A 3 év alatt ezzel együtt kb. 2,6 millió Ft.-ot költött az autóra és most 250 ezer km van az autóban. Reális normális ez? ennyi hibája lenne az autónak vagy lehúzós az a szerelő? Neki régebb óta van mondeója és állandóan csak a rosszat hallom... most azt mondta, hogy aki teheti az szabaduljon meg a mondeótól. Valószínű ősszel ő is eladja, ilyen 1,5-1,6 millió környékén. Női sofőrről és tulajról beszélünk aki elég sokat használja az autót. Amúgy ősszel ez a típus ezek után megérne 1,5 milliót vagy egy átok ül ezen és még ingyen se kéne senkinek? Cheesy

Lehúzás.
Nekem most lesz a szervizintervallum szerinti mindenféle szűrőcsere + olajcsere + vezérlés(vízpumpával) (biztos, ami biztos alapon) csere anyaggal, mókadíjjal 69.000 HuF
Ezt szorozd meg 1,5 -tel és az a normál ár.
Egy olajcseréért 60.000 az kész röhej. Felejtse el a szerelőt gyorsan.
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #26540 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 23:50:44 »

Lehúzás.
Nekem most lesz a szervizintervallum szerinti mindenféle szűrőcsere + olajcsere + vezérlés(vízpumpával) (biztos, ami biztos alapon) csere anyaggal, mókadíjjal 69.000 HuF
Ezt szorozd meg 1,5 -tel és az a normál ár.
Egy olajcseréért 60.000 az kész röhej. Felejtse el a szerelőt gyorsan.
bizony, rettenetesen lehúzták, ennyi profitból a szerelő gondolom 2*2 hetet nyaral, vagy a házat szigetelte be...
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #26541 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 08:49:07 »

ha a sötét fóliára gondolsz, akkor azért, mert dögösebbnek, menőnek hiszik, aztán sírás van ha a rendőr küldi a mozaikba, a vizsgánál, meg megy az okosítás.

A hővédő, színtelen fóliázás előre nagyon is nyerő. Hátul nekem sötétített ablakok voltak (mondjuk a mostanin is az van) és az jó, mert a gyerekek nem nyaggatnak, hogy süt a nap a szemükbe Smiley

Persze, a setét fóliára gondoltam, nem a víztiszta UV fóliára. A színtelen hővédő, persze, hogy nyerő! De, hogy előre a koromsötét, azt nem értem nagyon!

Mindegy is, sokféle emberek!  vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26542 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 09:36:20 »

Persze, a setét fóliára gondoltam, nem a víztiszta UV fóliára. A színtelen hővédő, persze, hogy nyerő! De, hogy előre a koromsötét, azt nem értem nagyon!

Mindegy is, sokféle emberek!  vigyor3
Ja, sőt van inverz is!  Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Steven
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #26543 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 12:35:31 »

Sziasztok!
Bluetooth modult keresek,MK IV-be.

Steven
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #26544 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 17:08:57 »

Sziasztok!
Bluetooth modult keresek,MK IV-be.

Steven


Tedd fel a "keres" rovatba.  wave
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #26545 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 17:28:20 »

Sziasztok!
Bluetooth modult keresek,MK IV-be.

Steven

Szia.

Nekem van egy eladó BT modulom.

Várom a válaszod.

Balázs.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26546 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 18:45:34 »

Forscanbe a "Tanult értékek alaphelyzetbe állítása" Mit jelent ez pontosan? Milyen tanult értékekről van szó?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #26547 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 18:53:37 »

Sziasztok!

Végeredményben találtam itthon fehér Plasti maszkoló szettet, szóval 2 hete elintéztem, amit kellett  eljen Mondanám, hogy jó a cucc, DE: mivel a felület matt ( és fétisem miatt fehér ) ezért nagyon gyűjti a koszt, takarítani egy bizonyos szint után már lehetetlen. Vannak szennyeződések, amik csak halványodnak, de véglegesen nem tűnnek el. Összességében ez nem baj, senki sem fogja nagyítóval szemügyre venni. A felület meglehetősen sérülékeny, tehát ha 1 padka, akkor kuka az egész. Le kell húzni és újrafújni.
Ettől eltekintve jó  smile Majd szezon végén homok fúvatok + festetek
#1
#2

Egyéb:
1. Sajnos kifúj a turbo  falbav 2 hosszabb fújás után elhallgat, gondolom tömítődik, aminek tömítődnie kell. Ez kapufa... Ötlet?
2. Kopogás, alkalmanként 1-1 ütés még fennáll a kormánymű felől és a zuhogás is. Egyesek szerint komplett mű és axiál csere, viszont volt aki annyit fűzött hozzá, hogy le kell bontani valami hülyeséget és állítani a rendszeren. Érdekes  Huh?
3. Termosztátom ki lett cserélve a házával együtt ( itt szivárgott egy cseppet a fagyi ), viszont visszahűlés még mindig tapasztalható ( ház után gyártott, termosztát Ford ). Ehhez kapcsolódik pedig a fasza édes illat az utastérben, amire ugye fűtőradiátort szoktak mondani. Kiszedtem valamelyik nap a kesztyűtartót, mivel arról vannak a fűtőradi csövei is. A radiátort sajnos nem látom, sem pedig fagyálló folyást, csepegést nem találtam. Tanácstalan vagyok.

Ezeken kívül k*rva jó az autó, nem eszik sokat, úgy üzemel, ahogy kell...
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.13 hétfő, 18:56:15 írta umfrider » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #26548 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 18:55:14 »

Forscanbe a "Tanult értékek alaphelyzetbe állítása" Mit jelent ez pontosan? Milyen tanult értékekről van szó?
az érzékelők adatait a használat során az ecu eltárolja,és a gyorsabb reagálás,és a pontosabb zsabályozás érdekében,nem mindig az elő adatokból dolgozik,hanem az eltároltakból-a megtanultakból.ezt a tárolót lehet alaphelyzetbe állítani,vagyis kiüríteni.Van amikor ez automatikus,pl egy sw frissítésnél,vagy csipptuning alkalmával,amikor feltöltik az új sw-t.
Diaggal lehet néhány konkrét érzékelő tárolt adatait törölni-alaphelyzetbe állítani.Ezután újra fogja tárolni a jövőbeli adatokat a használat során.
Van ilyen lehetőség az egr érzékelőinél,vagy pdf érzékelőinél,illetve a nagynyomású szivattyúnál is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26549 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 19:46:47 »

Sziasztok!

Végeredményben találtam itthon fehér Plasti maszkoló szettet, szóval 2 hete elintéztem, amit kellett  eljen Mondanám, hogy jó a cucc, DE: mivel a felület matt ( és fétisem miatt fehér ) ezért nagyon gyűjti a koszt, takarítani egy bizonyos szint után már lehetetlen. Vannak szennyeződések, amik csak halványodnak, de véglegesen nem tűnnek el. Összességében ez nem baj, senki sem fogja nagyítóval szemügyre venni. A felület meglehetősen sérülékeny, tehát ha 1 padka, akkor kuka az egész. Le kell húzni és újrafújni.
Ettől eltekintve jó  smile Majd szezon végén homok fúvatok + festetek
#1
#2

Egyéb:
1. Sajnos kifúj a turbo  falbav 2 hosszabb fújás után elhallgat, gondolom tömítődik, aminek tömítődnie kell. Ez kapufa... Ötlet?
2. Kopogás, alkalmanként 1-1 ütés még fennáll a kormánymű felől és a zuhogás is. Egyesek szerint komplett mű és axiál csere, viszont volt aki annyit fűzött hozzá, hogy le kell bontani valami hülyeséget és állítani a rendszeren. Érdekes  Huh?
3. Termosztátom ki lett cserélve a házával együtt ( itt szivárgott egy cseppet a fagyi ), viszont visszahűlés még mindig tapasztalható ( ház után gyártott, termosztát Ford ). Ehhez kapcsolódik pedig a fasza édes illat az utastérben, amire ugye fűtőradiátort szoktak mondani. Kiszedtem valamelyik nap a kesztyűtartót, mivel arról vannak a fűtőradi csövei is. A radiátort sajnos nem látom, sem pedig fagyálló folyást, csepegést nem találtam. Tanácstalan vagyok.

Ezeken kívül k*rva jó az autó, nem eszik sokat, úgy üzemel, ahogy kell...

Plastidipbe simán bele tudsz javítani....nem kell lenyúzni egy kis sérülés miatt az egészet.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 524 525 526 527 528 529 530 [531] 532 533 534 535 536 537 538 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.108 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.