Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 23:46:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 456 457 458 459 460 461 462 [463] 464 465 466 467 468 469 470 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5707764 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
chungee
Vendég
« Új hozzászólás #23100 Dátum: 2015.08.07 péntek, 21:16:59 »

Estét!

Hogyan tudom kideríteni, hogy az akksi vagy a generátor a hibás? Feleslegesen nem akarok kiadni se generátorra se akksira Sad

Köszönöm és üdvözlettel.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #23101 Dátum: 2015.08.07 péntek, 21:28:45 »

Estét!

Hogyan tudom kideríteni, hogy az akksi vagy a generátor a hibás? Feleslegesen nem akarok kiadni se generátorra se akksira Sad

Köszönöm és üdvözlettel.
Ha esetleg a hibajelenségről írnál részletesebben, talán tudnánk segíteni. Mi a probléma?
 wave
Naplózva
chungee
Vendég
« Új hozzászólás #23102 Dátum: 2015.08.07 péntek, 21:39:41 »

Ha esetleg a hibajelenségről írnál részletesebben, talán tudnánk segíteni. Mi a probléma?
 wave

Elnézést. Csak pipa vagyok a helyzetre. Égett az "akksi" jelző hipp hopp rendőrlámpánál leállt és nem indul be újra. Nulla volt az akksi, még az elakadásjelzőt sem tudtam bekapcsolni. Prizmás háromszöget kellett kitennem. Jött értem ismerős, hozott ABS márkájú 46 amperes akksit. Kicseréltuk az én ABS 56 amperemet. Beindulni beindul és gyenge minden elektronika: világítás, ablak, műszerfal fény stb. Hazafelé folyamatosan égett az akksi jelző. Beálltam a garázsba, nem foglalkozom most vele fizikálisan. Fáradt is vagyok meg még holnaptól 3napig 12 órázom. Elméletbe kérnék szépen segítséget elemzésre/diagnosztikára.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.07 péntek, 21:57:25 írta chungee » Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23103 Dátum: 2015.08.07 péntek, 21:57:57 »

Elnézést. Csak pipa vagyok a helyzetre. Égett az "akksi" jelző leállt és nem indul be újra.  Még a vészjelzőt sem tudtam bekapcsolni. Prizmás háromszöget kellett kitennem. Jött értem ismerős hozott ABS márkájú 46 amperes akksit. Kicseréltuk az én ABS 56 amperemet. Beindulni beindul és gyenge minden elektronika: világítás, ablak, műszerfal fény stb. Hazafelé folyamatosan égett az akksi jelző. Beálltam a garázsba, nem foglalkozom most vele fizikálisan. Fáradt is vagyok meg még holnaptól 3napig 12 órázom. Elméletbe kérnék szépen segítséget elemzésre/diagnosztikára.

Első körben (ha van) rá kéne rakni az akksit töltőre. Miután leszedted töltőről, akkor mérni egy feszültséget. Aztán betenni ótóba, mérni egy feszültséget megint (akár folyamatosan pár percig nézni, nem szívja-e valami). Aztán beindítani a járgány, megint mérni feszültséget. Beindítás után 13,5-14V körüli értéket kell hogy mérj, annyit tölt egy jó generátor. Ha ez nincs meg, és inkább 12V alatt van a feszültség, akkor nem tölt a generátor semmit. Akkor lehet még baj magával a generátorral, feszültségszabályzóval, akár valamelyik kábel is lehet szakadt, ... Ha két akksival is fennált a probléma, akkor jobb ha lelkileg felkészülsz egy generátorfelújításra/cserére.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #23104 Dátum: 2015.08.08 szombat, 06:33:36 »

Elnézést. Csak pipa vagyok a helyzetre. Égett az "akksi" jelző hipp hopp rendőrlámpánál leállt és nem indul be újra. Nulla volt az akksi, még az elakadásjelzőt sem tudtam bekapcsolni. Prizmás háromszöget kellett kitennem. Jött értem ismerős, hozott ABS márkájú 46 amperes akksit. Kicseréltuk az én ABS 56 amperemet. Beindulni beindul és gyenge minden elektronika: világítás, ablak, műszerfal fény stb. Hazafelé folyamatosan égett az akksi jelző. Beálltam a garázsba, nem foglalkozom most vele fizikálisan. Fáradt is vagyok meg még holnaptól 3napig 12 órázom. Elméletbe kérnék szépen segítséget elemzésre/diagnosztikára.
Semmi gond, segíteni szeretnénk.
A leírtak szerint valamiért lemerült az aksid, totálisan. Ennek több oka lehet. Elsősorban a generátor hibája, hogy nem tölt. De ez egy dolog, mert ha beraksz egy másikat, mint ahogy tettétek, attól működni kéne az autónak rendesen, legfeljebb nincs töltés, ég a töltésjelző lámpa, de az autó rendesen megy. Ha ki tudod mérni (ha van egy műszered, amivel lehet áramerősséget mérni, le kellene venni az akkumulátor egyik saruját, sorba kötni vele a műszert, ellenőrizni, hogy a műszer beállításai, méréshatára a legnagyobb-e, csatlakozásai helyesek-e, a polaritás renden van-e. ), van-e fogyasztás rajta alap helyzetben, mikor még nincs ráadva a gyújtás, azután ráadva a gyújtást (de nem indítózva!!!, mert akkor a műszer elszáll!), okosabb leszel. Gyújtás nélkül néhány 10 milliamper lehet a fogyasztás, ami a rádió memóriája miatt van, esetleg riasztó van a kocsiban. A gyújtás ráadása után indítózás nélkül (!!) max 1-2 amper lehet, beindul pár másodpercre az üzemanyag szivattyú, áramot kap a kompúter, kigyullad néhány kijelző, bekapcsol egy-két relé, de aztán beáll egy alap értékre, ami nem lehet több 1-2 ampernél. Ha több, akkor van baj, mert akkor valami fogyasztó "ráragadt" a rendszerre, vagy zárlatos a generátor diódasora. Akkor jön a szerviz, generátor csere vagy felújítás. Ha van nagy fogyasztás, a biztosítékok folyamatos, egymást követő egyesével történő kiszedésével be lehet határolni nagy valószínűséggel a hiba okozóját.  integet2
Naplózva
chungee
Vendég
« Új hozzászólás #23105 Dátum: 2015.08.08 szombat, 14:20:09 »

Mennyire kerde'ses me'g az akksi kora? 3év pa'r honapos also'kateg. ABS. Bocsi telo'ro'l vagyok.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #23106 Dátum: 2015.08.08 szombat, 17:53:52 »

Mennyire kerde'ses me'g az akksi kora? 3év pa'r honapos also'kateg. ABS. Bocsi telo'ro'l vagyok.
Az akkumulátor élettartama nagyon szélsőséges, kettőtől akár 6-7 évig is jó lehet, a 7 éves Toyota Iygóban most cseréltük az eredetit. Most adta meg magát, minden előjel nélkül. Télen nyáron jó, most egyik napról a másikra totál káros. Kérdéses, volt-e töltögetve töltővel, mert télen néha kell, úgy 2-3 havonta. Sokat javít az élettartamán.
De láttam már 1 évest is kinyúlni. Az átlag életkort úgy 3-4 közé tenném.
Naplózva
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #23107 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 11:12:21 »

Sziasztok! Nem tudja valaki véletlenül a kettes Mondeo bordó színének a festékkódját? Lesz egy kis javítás a hátulján, ahhoz kellene... Előre is köszönöm szépen!
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #23108 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 08:52:55 »

1 rövid anekdóta, másoknak okulásul.
Szombaton kinyitottam a garázsban az autó csomagtartóját, aztán a lakás és a garázs között elvesztettem a sluszkulcsot.
Feltúrtam az egész lakást. Meglett a vásárláskor kapott piros mesterkulcs, de mint kiderült, nem ezé az autóé  falbav
Nekiálltam zárat keresni bontóban, apróhirdetésben. Vagy nem volt vagy hiányos lett volna hétfőn vagy 25-35e között volt.
Végül találtam egy gyorsszervizt, aki a 15. kerületből kijön, kiszedi a vezető oldali zárbetétet, beviszi a műhelybe, készít róla
1 db kulcsot, visszahozza és a betétet visszaszereli a kocsiba.
Mindezt 30 papírért, immos autó esetén 60 papírért.

A tanulság?

Legyen pótkulcs! Ha lehet, kettő is akár.

Ha csak én voltam b@lf@sz; elnézét kérek.

UFF

ps.:
Tegnap este meglett a kulcs! taps
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Watt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #23109 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 09:43:25 »

Utána néztem most hogy írtad , cromax-nál és kovács autónál is van , ezek szerint annyira azért nem beszerezhetetlen.Amit linkeltél azt nem ismerem.
Na, végül a Kovács-nál kellett rendelnem, mert mégsem tudtak hozni, ahonnan eredetileg rendeltem.
Naplózva

Ford Mondeo Tournier 1999 Ghia
2.0 Zetec
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #23110 Dátum: 2015.08.14 péntek, 16:15:40 »

Hello mindenki.

Lehet hogy volt már ilyen kérdés,de nem találtam...  angel   
Utólag be lehet építeni klímát egy klímátlan autóba?  Mi kell hozzá? A nyilvánvaló dolgokon kivül?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #23111 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 10:24:37 »

Hello mindenki.

Lehet hogy volt már ilyen kérdés,de nem találtam...  angel   
Utólag be lehet építeni klímát egy klímátlan autóba?  Mi kell hozzá? A nyilvánvaló dolgokon kivül?
Biztos be lehet, csak nem kis munka.

Számodra mik a nyilvánvaló dolgok? Utána majd tudjuk mondani a nem nyilvánvalóakat, már ha tudjuk/ják mindegyiket.
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #23112 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 17:12:36 »

Biztos be lehet, csak nem kis munka.

Számodra mik a nyilvánvaló dolgok? Utána majd tudjuk mondani a nem nyilvánvalóakat, már ha tudjuk/ják mindegyiket.

Hát,gondolom a kompresszor,a csövek és a hütő,meg a belsö párologtato,szárito szürö ezek oké hogy kellenek. De ezeken kivül? Gondolom mivel más a fütés kezelő része,az is. Akkor kell másik vezeték köteg is?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #23113 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 21:44:35 »

Hello mindenki.

Lehet hogy volt már ilyen kérdés,de nem találtam...  angel   
Utólag be lehet építeni klímát egy klímátlan autóba?  Mi kell hozzá? A nyilvánvaló dolgokon kivül?

Nagyobb motor!   nyes
Naplózva
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #23114 Dátum: 2015.08.18 kedd, 07:31:36 »

Hello mindenki.

Lehet hogy volt már ilyen kérdés,de nem találtam...  angel   
Utólag be lehet építeni klímát egy klímátlan autóba?  Mi kell hozzá? A nyilvánvaló dolgokon kivül?
Hát,kell egy jó szaki,aki első blikkre ad egy árajánlatot a melóra.Aztán egy másiktól is ugyanezt megkérdezni.Utána kell elgondolkozni rajta,hogy a) megéri-e b) inkább egy ugyanilyen klímás autót venni és megúszni egy csomó szopást.Amennyiben a választásod az "a" akkor gyakorlatilag bontani kell az autó elejét.A gyári csövek jók ha vannak,de egy profi klímás megcsinálja azt is-soké....Azt sajnos nem tudom,hogy pl. az EEC-t kell-e cserélni vagy gyárilag az összes tudja a klímás üzemet.A másik dolog,hogy ha gyárit akarsz beépíteni akkor manuális avagy a féldigit klíma legyen?Mindkettőnek megvan az előnye és a hátránya.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #23115 Dátum: 2015.08.18 kedd, 11:42:44 »

Hát,kell egy jó szaki,aki első blikkre ad egy árajánlatot a melóra.Aztán egy másiktól is ugyanezt megkérdezni.Utána kell elgondolkozni rajta,hogy a) megéri-e b) inkább egy ugyanilyen klímás autót venni és megúszni egy csomó ***ást.Amennyiben a választásod az "a" akkor gyakorlatilag bontani kell az autó elejét.A gyári csövek jók ha vannak,de egy profi klímás megcsinálja azt is-soké....Azt sajnos nem tudom,hogy pl. az EEC-t kell-e cserélni vagy gyárilag az összes tudja a klímás üzemet.A másik dolog,hogy ha gyárit akarsz beépíteni akkor manuális avagy a féldigit klíma legyen?Mindkettőnek megvan az előnye és a hátránya.
Én ezért vettem másik autót, annak idején olyan árakat kalkuláltunk még bontott alkatrészekből is, hogy nem érte meg. Sokkal többe került volna. Inkább eladtam gyorsan a régit és vettem egy digit klímásat. Király!
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #23116 Dátum: 2015.08.21 péntek, 15:36:12 »

Biztos be lehet, csak nem kis munka.

Számodra mik a nyilvánvaló dolgok? Utána majd tudjuk mondani a nem nyilvánvalóakat, már ha tudjuk/ják mindegyiket.

Egyenlőre felejtős az utólagos klíma...  vigyor3  Viszont valaki,akinek volt mk2,és mk3 is,az utóbbi első ülése passzolhat az előbbibe? komolyabb átalakítás,és buhera nélkül?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #23117 Dátum: 2015.08.21 péntek, 18:04:53 »

Egyenlőre felejtős az utólagos klíma...  vigyor3  Viszont valaki,akinek volt mk2,és mk3 is,az utóbbi első ülése passzolhat az előbbibe? komolyabb átalakítás,és buhera nélkül?
Mindent meg lehet oldani.De ne felejtsd el,hogy pl. légzsákok,motorok,fűtés stb. igényelhetnek átalakítást.Szerintem a padlólemez sem ugyanaz,illetve az ülés mérete sem biztos,hogy stimmel.
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #23118 Dátum: 2015.08.21 péntek, 19:18:23 »

Mindent meg lehet oldani.De ne felejtsd el,hogy pl. légzsákok,motorok,fűtés stb. igényelhetnek átalakítást.Szerintem a padlólemez sem ugyanaz,illetve az ülés mérete sem biztos,hogy stimmel.

Oké,köszi. Csak kíváncsiság volt...
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23119 Dátum: 2015.08.21 péntek, 19:45:44 »

Oké,köszi. Csak kíváncsiság volt...
El ne hidd. A padlólemezen a csavarhelyek ugyanazok, a csatlakozók ugyanazok, csak ki kell szedni a gyüjtőcsatiból. Az öv bekötését kell elvékonyítani 5mmrel mert nem mwgy bele az mk3-éba. A kombinál a hátsó ülés szonte 1-1 bemegy, de a hátsónak más az osztása ezért a tartót arrébb kell tenni. Én co-val odaheggeltem, de ha van segítőd akkor lehet csavarozni is.

Annyi, hogy inkább olyannal próbálkozz ami mindkét oldalt magasságállítós, mert egy picit magasabb alapból.
Naplózva
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #23120 Dátum: 2015.08.21 péntek, 20:07:08 »

El ne hidd. A padlólemezen a csavarhelyek ugyanazok, a csatlakozók ugyanazok, csak ki kell szedni a gyüjtőcsatiból. Az öv bekötését kell elvékonyítani 5mmrel mert nem mwgy bele az mk3-éba. A kombinál a hátsó ülés szonte 1-1 bemegy, de a hátsónak más az osztása ezért a tartót arrébb kell tenni. Én co-val odaheggeltem, de ha van segítőd akkor lehet csavarozni is.

Annyi, hogy inkább olyannal próbálkozz ami mindkét oldalt magasságállítós, mert egy picit magasabb alapból.
Hát,annak idején fusim az mk1-ben is megoldotta az mk3 belsőt.De mondjuk az Ő szótárában nemigen szerepelt a buhera és házi barkács...
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23121 Dátum: 2015.08.21 péntek, 22:35:58 »

Hát,annak idején fusim az mk1-ben is megoldotta az mk3 belsőt.De mondjuk az Ő szótárában nemigen szerepelt a buhera és házi barkács...
Ez kevéssé gázos, mint az mk1 esetén. Legalábbis ha kombi az alany. A többit nem tudom.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #23122 Dátum: 2015.08.22 szombat, 21:57:19 »

Hát,annak idején fusim az mk1-ben is megoldotta az mk3 belsőt.De mondjuk az Ő szótárában nemigen szerepelt a buhera és házi barkács...
Én úgy tudom, hogy neki Mk2 mindenirányban elektromos bőr belsője van, angol.
Legalábbis, mikor tavaly nézte az én Mk3-as első üléseimat, akkor még az volt neki.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #23123 Dátum: 2015.08.22 szombat, 21:59:12 »

... Viszont valaki,akinek volt mk2,és mk3 is,az utóbbi első ülése passzolhat az előbbibe? komolyabb átalakítás,és buhera nélkül?
Arra figyelj, hogy Mk3-nál 2003 után igencsak megkavarták az elektromos rendszert, és így az ülésfűtést is. Fejvakarós lesz beapplikálni a Faceliftes ülés fűtését.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #23124 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 09:07:22 »

Szia,
én pár hete tettem az MK1 kombiba MK3 első üléseket. Eddig MK2 üléseim voltak.
Ahogy írták, a csavarhelyek azonosak. Az öv, ülés felőli rögzítő lemez széleiből kell kivágni (keskenyíteni). Nekem nem működött az öv csatja az ülés csatjával. Nem bírtam belenyomni; így kénytelen voltam az ülés csatjait is kicserélni. Ezt 1-1 db csavar tartja és beillenek a másik helyére.
Elektronika: nekem fapad gépem van, így semmit sem kellett összedugnom az ülések alatt. (habár jó lenne a patronokat, motort bekötni, ha vki ismer szakit aki bekötné, írja meg nekem  worship)
Tapasztalatok: az ülések magasabbak és keskenyebbek, mint az MK1-MK2 ülések, lehet ez utóbbiak már szét voltak ülve. Szerintem az MK3 ülés hosszanti középvonala, nem esik egybe a kormány középvonalával, és olyan érzésem van, mint balra az ablak felé ülnék kb 3 cm-rel. Az ülések magasabbak, most nem tudok kényelmesen könyökölni a középen, hanem el kell kicsit dőlnöm. Az anyós ülés a CD tár miatt magasabb, mert azt alatta szokták elrejteni;  a magasabb ülés miatt a gyerek nehezebben lát ki hátulról, de több mindent tud az ülés alá begurítani.  nyes
Cseréhez torxkulcs, sima csavar kulcs és vmi eszköz kell amivel keskenyebbre veszed az öv rögzítő vasat (fel, reszelő stb)

A hátsó üléseket még nem cseréltem ki (szüret időben, a szőlővel foglalkozom), majd ha nyugisabb időm lesz akkor, de akkor a szőnyeget is cserélem.
PZs


 
Egyenlőre felejtős az utólagos klíma...  vigyor3  Viszont valaki,akinek volt mk2,és mk3 is,az utóbbi első ülése passzolhat az előbbibe? komolyabb átalakítás,és buhera nélkül?
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #23125 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 12:08:21 »

Szerintem az MK3 ülés hosszanti középvonala, nem esik egybe a kormány középvonalával, és olyan érzésem van, mint balra az ablak felé ülnék kb 3 cm-rel.
 

Biztos, hogy nem esik egybe a középvonal? Ha tényleg így van, akkor nem vágok bele az üléscserébe. Le tudod ezt ellenőrizni 100%-ra?

Az ülések rögzítésén semmit nem kell variálni, csak simán kiveszed és az MKIII-at becsavarozod? Habár, ha nem esik egy középvonalba a kormánnyal, akkor az ülés alján a sínek elhelyezkedése más. Az meg nem biztos, hogy könnyedén módosítható.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23126 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 12:26:54 »

Biztos, hogy nem esik egybe a középvonal? Ha tényleg így van, akkor nem vágok bele az üléscserébe. Le tudod ezt ellenőrizni 100%-ra?

Az ülések rögzítésén semmit nem kell variálni, csak simán kiveszed és az MKIII-at becsavarozod? Habár, ha nem esik egy középvonalba a kormánnyal, akkor az ülés alján a sínek elhelyezkedése más. Az meg nem biztos, hogy könnyedén módosítható.

nekem nem tűnt fel. pedig mentem így vagy 60.000km-t. lehet hogy nem lett rendesen beigazítva az ülés mielőtt le lett húzva az összes csavar.
Amúgy a kombi mk3 hátsó ülőlapja konkrétan kisebb mint az mk2é. a háttámla ugyanakkora.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #23127 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 13:04:34 »

nekem nem tűnt fel. pedig mentem így vagy 60.000km-t. lehet hogy nem lett rendesen beigazítva az ülés mielőtt le lett húzva az összes csavar.
Amúgy a kombi mk3 hátsó ülőlapja konkrétan kisebb mint az mk2é. a háttámla ugyanakkora.

Na akkor jó. Mennyivel kisebb a hátsó ülőlap?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23128 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 14:24:32 »

Na akkor jó. Mennyivel kisebb a hátsó ülőlap?

kb 5-5 centi de csak igazából azon a részen, ahol nem is ülsz
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #23129 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 14:43:20 »

kb 5-5 centi de csak igazából azon a részen, ahol nem is ülsz

Kérdés, hogy nem mutat-e bénán, nem látszik-e ki az ülés alatti kárpitozatlan rész?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #23130 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 14:57:14 »

Nekem ez az érzetem. Nem mértem le, de megpróbálom vmi objektív módszerrel bizonyítani.
A csavarok max fél centi eltérést engednek, és én ennél sokkal többet érzek. De e kezem simán befér a konzol és az ülés közé, míg amikor az eredeti és az MK2 ülés volt benne, akkor nem, sőt súrolta is az ülés mozgatáskor. Most nem súrol ha előre vagy hátra tolom az ülést. De az is igaz, hogy eddig 19 és 17 éves üléseim voltak, amik ennyi idő alatt szétülődhettek és simán azért ültem szemben a kormánnyal.
Megnézem, megmérem és ha megvan, írok!
PZs
nekem nem tűnt fel. pedig mentem így vagy 60.000km-t. lehet hogy nem lett rendesen beigazítva az ülés mielőtt le lett húzva az összes csavar.
Amúgy a kombi mk3 hátsó ülőlapja konkrétan kisebb mint az mk2é. a háttámla ugyanakkora.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
bojli
Vendég
« Új hozzászólás #23131 Dátum: 2015.09.02 szerda, 19:57:49 »

sziasztok! Most regisztráltam hozzátok és szeretnék be mutatkozni.Nem rég vettem Németországban egy Mondeo Mk2 ezüst kombit,tökéletes állapotban 1997-es.Az autóval tökéletesen meg vagyok elégedve de mégis két pici problémám van remélem ebben a topikban ez belefér.Az egyik hogy nem mér mindig a kilométer óra néha leesik később meg elindul ennek a problémáját tudja valaki. Mi az hol van és a probléma hogy néz ki,nem szeretném az autót feleslegesen szét szedni! És a komolyabb kérdésem a gyári magnó lenne,korábban olvastam nálatok van egy zseni aki sorozat számból meg mondja a kódot.Sajna a német első tulajdonos ezt már nem tudta megmondani és múltkor az aksit ki vettük azóta keycode kellene.5000 rds/M173095/96AP-18K876-AC/V.C.A E11 0200025.Ha ebből valaki tud segíteni hálásan megköszönöm mivel szeretném vissza rakni.Jelenleg másik magnót használok de van egy lyuk a magnó fölött ez zavar.Minden segítséget köszönök. help       
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23132 Dátum: 2015.09.02 szerda, 23:43:40 »

sziasztok! Most regisztráltam hozzátok és szeretnék be mutatkozni.Nem rég vettem Németországban egy Mondeo Mk2 ezüst kombit,tökéletes állapotban 1997-es.Az autóval tökéletesen meg vagyok elégedve de mégis két pici problémám van remélem ebben a topikban ez belefér.Az egyik hogy nem mér mindig a kilométer óra néha leesik később meg elindul ennek a problémáját tudja valaki. Mi az hol van és a probléma hogy néz ki,nem szeretném az autót feleslegesen szét szedni! És a komolyabb kérdésem a gyári magnó lenne,korábban olvastam nálatok van egy zseni aki sorozat számból meg mondja a kódot.Sajna a német első tulajdonos ezt már nem tudta megmondani és múltkor az aksit ki vettük azóta keycode kellene.5000 rds/M173095/96AP-18K876-AC/V.C.A E11 0200025.Ha ebből valaki tud segíteni hálásan megköszönöm mivel szeretném vissza rakni.Jelenleg másik magnót használok de van egy lyuk a magnó fölött ez zavar.Minden segítséget köszönök. help       

Nekünk annó az óracsere oldotta meg ezt a problémát :/ Keresgéltem, de nem találtam rá megoldást.
Viszont asszem '98-ban amikor bejöttek az új motorok, új kmórát is kapott a mondeo, és nem minden ugyanaz. Pl nekünk az üzemanyagszintmérő fordítva mér, tehát világít ha tele van..  vigyor3 Elvileg ehhez két kábelt kellene megcserélni, de így legalább nem szívják le a benyát  nyes
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #23133 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 16:34:27 »


Kombi hátsó ülés miben tér el a négyajtósétól?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23134 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 17:31:17 »

Kombi hátsó ülés miben tér el a négyajtósétól?
A kialakításában.
A kombi kombiba jó, a  másik meg nem.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #23135 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 17:32:43 »

A kialakításában.
A kombi kombiba jó, a  másik meg nem.

Átalakítható, vagy drasztikus az eltérés?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Watt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #23136 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 17:33:52 »

Létezik, hogy az utángyártott hűtök általában vackok és majdhogynem normális, hogy 2 év után kilyukadnak? Csak mert én most így jártam és ezt mondta a légkondis.
Illetve függetlenül attól, hogy ez így van-e, vagy sem... Milyen utángyártott márka az, amelyik jobbnak mondható?
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.03 csütörtök, 17:51:35 írta Watt » Naplózva

Ford Mondeo Tournier 1999 Ghia
2.0 Zetec
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23137 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 18:55:08 »

Átalakítható, vagy drasztikus az eltérés?
Hát a 4 ajtósnak ugye a kalaptartón van a középső öv, a kombinak meg a háttámlában.. folytassam?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #23138 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 19:03:32 »

Hát a 4 ajtósnak ugye a kalaptartón van a középső öv, a kombinak meg a háttámlában.. folytassam?

Nálam eleve nincs középső öv.. Se fejtámlák. A helyük sincs meg. Még nem láttam ilyen Mondeo-t, de talán másik 5 személyes autót sem ilyen minimal hátsó támlával mint az enyém.. De legalább az első ülések kagylós kialakításúak.
Viszont holnap átveszek egy ST200 kombi ülésszettet. Jó áron kínálják, így bevállalom az esetleges átalakításokat is. A lényeg, hogy méretre, alakra beférjen, az öv és a rögzítések áthelyezhetők. Sőt, ha a támlában van az öv, akkor azzal így semmi dolgom.
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.03 csütörtök, 19:26:10 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

bojli
Vendég
« Új hozzászólás #23139 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 19:49:43 »

Köszönöm az infót még azét nem szedem szét,egyenlőre többször mér mint nem.Nem szívja le ha előtte meg nézi a mutatót, inkább el lopják.Németországban is kereset alkatrészek ezek a típusok.VALAKI TUD A GYÁRI 5000 RDS MAGNÓM ÜGYÉBEN SEGÍTENI worship
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23140 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 21:52:55 »

Köszönöm az infót még azét nem szedem szét,egyenlőre többször mér mint nem.Nem szívja le ha előtte meg nézi a mutatót, inkább el lopják.Németországban is kereset alkatrészek ezek a típusok.VALAKI TUD A GYÁRI 5000 RDS MAGNÓM ÜGYÉBEN SEGÍTENI worship

Van egy olyan fejegységem fölösbe ha érdekel. Az egyetlen baja, hogy valami vegyszer megkapta a hangerőpotit, úgyhogy arról lemállott a gumírozás, alatta a fehér műanyag maradt csak meg. A potit kicseréled, aztán már jó is.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #23141 Dátum: 2015.09.04 péntek, 08:23:33 »

Sziasztok hogybirom kiszedni a belső féltengely csuklót a váltóból?? Előreis kösz a válaszokat.
Naplózva
zsolesz2.0
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #23142 Dátum: 2015.09.04 péntek, 09:07:26 »

Sziasztok hogybirom kiszedni a belső féltengely csuklót a váltóból?? Előreis kösz a válaszokat.
Betámasztasz közé,meg a váltóház közé egy feszítővassal, és egy határozott mozdulattal kipattintod.
Naplózva

1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
bojli
Vendég
« Új hozzászólás #23143 Dátum: 2015.09.04 péntek, 21:40:44 »

Van egy olyan fejegységem fölösbe ha érdekel. Az egyetlen baja, hogy valami vegyszer megkapta a hangerőpotit, úgyhogy arról lemállott a gumírozás, alatta a fehér műanyag maradt csak meg. A potit kicseréled, aztán már jó is.
Van 5000-es magnóm csak a codot nem tudom,itt vettem Németországban de ezt hogy gondoltad?Megírhatod email-ben is.A postázás kicsit bajos mivel én is itt vagyok.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23144 Dátum: 2015.09.04 péntek, 21:42:25 »

Van 5000-es magnóm csak a codot nem tudom,itt vettem Németországban de ezt hogy gondoltad?Megírhatod email-ben is.A postázás kicsit bajos mivel én is itt vagyok.

Töltsd ki az adatlapodon a vonatkozó infókat, ill. érdemes aláírást is beállítani, abba meg hogy milyen verdád van. Akkor látni fogjuk. Amúgy honnan tudnám? Wink
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
bojli
Vendég
« Új hozzászólás #23145 Dátum: 2015.09.04 péntek, 21:53:49 »

srácok!Valaki szedet már le első lököst mk2-röl?Sok minden fogja?Most natúr fekete van elől és szeretnék gyári ezüst színben.
Naplózva
bojli
Vendég
« Új hozzászólás #23146 Dátum: 2015.09.04 péntek, 22:14:41 »

Töltsd ki az adatlapodon a vonatkozó infókat, ill. érdemes aláírást is beállítani, abba meg hogy milyen verdád van. Akkor látni fogjuk. Amúgy honnan tudnám? Wink
Én technologiai csőszerelő vagyok és Tűv-es awi hegesztő,aláírást be állítani?Sajna annyira nem vágom ezt a kérdést vagyis ami számító géppel kapcsolatos, és az email címet-se láttad?Magnót nem adnak ingyen. 
Naplózva
bojli
Vendég
« Új hozzászólás #23147 Dátum: 2015.09.04 péntek, 22:38:10 »

Segítenétek. A 97-es mk2 kombim hátsó ülés ülőkéjét a rögzítő fülek sehogy se engedik ki venni,nem szeretném eltörni. 
Naplózva
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138



E-mail
« Új hozzászólás #23148 Dátum: 2015.09.06 vasárnap, 12:55:44 »

sziasztok! Most regisztráltam hozzátok és szeretnék be mutatkozni.Nem rég vettem Németországban egy Mondeo Mk2 ezüst kombit,tökéletes állapotban 1997-es.Az autóval tökéletesen meg vagyok elégedve de mégis két pici problémám van remélem ebben a topikban ez belefér.Az egyik hogy nem mér mindig a kilométer óra néha leesik később meg elindul ennek a problémáját tudja valaki. Mi az hol van és a probléma hogy néz ki,nem szeretném az autót feleslegesen szét szedni! És a komolyabb kérdésem a gyári magnó lenne,korábban olvastam nálatok van egy zseni aki sorozat számból meg mondja a kódot.Sajna a német első tulajdonos ezt már nem tudta megmondani és múltkor az aksit ki vettük azóta keycode kellene.5000 rds/M173095/96AP-18K876-AC/V.C.A E11 0200025.Ha ebből valaki tud segíteni hálásan megköszönöm mivel szeretném vissza rakni.Jelenleg másik magnót használok de van egy lyuk a magnó fölött ez zavar.Minden segítséget köszönök. help       

Helló!

Nem azért, hogy rontsam a kolléga bizniszét, de a kód: 4663

Üdv: Petya!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
bojli
Vendég
« Új hozzászólás #23149 Dátum: 2015.09.06 vasárnap, 18:19:33 »

Helló!

Nem azért, hogy rontsam a kolléga bizniszét, de a kód: 4663

Üdv: Petya!
Köszönet!Működik a rádió! :nyes:Hálás köszönet innen messziről worship taps
Naplózva
Oldalak: 1 ... 456 457 458 459 460 461 462 [463] 464 465 466 467 468 469 470 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.