Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 15:50:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 458 459 460 461 462 463 464 [465] 466 467 468 469 470 471 472 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5708470 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #23200 Dátum: 2015.12.01 kedd, 16:57:29 »

Nemrég kérdeztem hogy tudja-e valaki hogy mennyibe kerül egy kormánybőrőztetés.Nem nagyon válaszolt senkisem!Szóval ha erre nem is írt senki,abban tud valaki válaszolni hogy fel lehet-e rakni mk3-as kormányt mk2-es mondeora?
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #23201 Dátum: 2015.12.01 kedd, 17:21:34 »

Nemrég kérdeztem hogy tudja-e valaki hogy mennyibe kerül egy kormánybőrőztetés.Nem nagyon válaszolt senkisem!Szóval ha erre nem is írt senki,abban tud valaki válaszolni hogy fel lehet-e rakni mk3-as kormányt mk2-es mondeora?

Szia!
Kormánybőrözés témában itt egy pár oldal amin kiderül nagyságrendileg mennyibe kerül.
http://www.kormanyborozes.eu
http://autokarpit.hupont.hu/4/arak
http://www.hunyadi.co.hu
http://www.kormany-borozes.hu
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #23202 Dátum: 2015.12.01 kedd, 20:02:46 »

Szia!
Kormánybőrözés témában itt egy pár oldal amin kiderül nagyságrendileg mennyibe kerül.
http://www.kormanyborozes.eu
http://autokarpit.hupont.hu/4/arak
http://www.hunyadi.co.hu
http://www.kormany-borozes.hu
Köszi az infot!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #23203 Dátum: 2015.12.01 kedd, 22:05:05 »

Grat! Most így hirtelen nem merem biztosra mondani -mert 4-hengeres benzines motornál élőben még nem láttam hogy van-, de én inkább arra tippelnék hogy azok a kartergáz-visszavezető csövek, és az EGR szelep van kiiktatva a rendszerből. Keress rá guglin az EGR kiiktatására, ami képeket találsz, azok alapján meg tudod nézni hogy tényleg arról van-e szó.
Nemhiszem mondjuk nincs ott az egr ahol lennikene mert van 1 masik 1.8asom abba ottvan de ez vizcso az tuti mert abbol agazik ki ami a masikon az meg bemegy a termosztathazba az eggyik aga csak remelem nem az autvaltorol van lekotve a viz v nemtudom hogy holmegy abba a víz .esetleg nemszokott vmi allofutes v kiegeszitofutes lenni ott?
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #23204 Dátum: 2016.01.02 szombat, 18:05:24 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_ghia-9680701

Szerintetek érdemes megvenni, vagy inkább nagyívben kerülendő a váltó miatt?
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23205 Dátum: 2016.01.02 szombat, 18:31:35 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_ghia-9680701

Szerintetek érdemes megvenni, vagy inkább nagyívben kerülendő a váltó miatt?

Sálgótáránbúl közel 500ért egy 250es autót? szétült ülésekkel, homasitás kormányvédővel? Hát persze hogy vedd meg  eplus2
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #23206 Dátum: 2016.01.02 szombat, 22:00:28 »

Sálgótáránbúl közel 500ért egy 250es autót? szétült ülésekkel, homasitás kormányvédővel? Hát persze hogy vedd meg  eplus2

Ok már veszem is  hehe

A szöveg és kép alapján amúgy nem tűnik lefingottnak. Mondjuk élőben kéne látni  vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23207 Dátum: 2016.01.02 szombat, 22:14:36 »

Ok már veszem is  hehe

A szöveg és kép alapján amúgy nem tűnik lefingottnak. Mondjuk élőben kéne látni  vigyor3

az üléseken már annyira nyúlott a huzat, hogy nem feszül ki, a pedál az vagy koszos, vagy nagyon kopott, a kormányon azért van a huzat, mert amúgy már hányás lehet megfogni az első lökös is lehetett már koccolva, mert a rés kicsit fura, a ködlámpa helyének keretére se futott már festékbűl. Emellett szerintem legalább 100zal többe kerül mint reális. Ráadásul tekerős ablak van hátul.
(2014 szeptemberben 245ért adtam el a kombi td-met, ami extrásabb volt, bár 1-2 elemet kellett volna fényezni)
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #23208 Dátum: 2016.01.02 szombat, 23:19:01 »

az üléseken már annyira nyúlott a huzat, hogy nem feszül ki, a pedál az vagy koszos, vagy nagyon kopott, a kormányon azért van a huzat, mert amúgy már hányás lehet megfogni az első lökös is lehetett már koccolva, mert a rés kicsit fura, a ködlámpa helyének keretére se futott már festékbűl. Emellett szerintem legalább 100zal többe kerül mint reális. Ráadásul tekerős ablak van hátul.
(2014 szeptemberben 245ért adtam el a kombi td-met, ami extrásabb volt, bár 1-2 elemet kellett volna fényezni)

 eljen
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #23209 Dátum: 2016.01.05 kedd, 13:39:48 »


Arról van infója valakinek, hogy vajon egy 7j17 ET25 felni 205-ös gumival van rá esély, hogy nem ér bele a sárvédőkbe? Az ST felninél 25mm-rel lenne kijjebb.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

lezso
Vendég
« Új hozzászólás #23210 Dátum: 2016.01.05 kedd, 16:55:53 »

Sziasztok köszönöm hogy tagja lehetek ennek a fordos fórumnak.  Érdeklődnék hogy van e mondeo ST-hez eladó hátsó gyári lököse  valakinek ???vagy mondeo kombihoz hátsó gyári??
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #23211 Dátum: 2016.01.05 kedd, 17:32:23 »

Sziasztok köszönöm hogy tagja lehetek ennek a fordos fórumnak.  Érdeklődnék hogy van e mondeo ST-hez eladó hátsó gyári lököse  valakinek ???vagy mondeo kombihoz hátsó gyári??
Elég egy helyre írnod, látni fogjuk.Van olyan , hogy " Mondeóhoz keresek "
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
jockerbiker
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #23212 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 11:56:58 »

Sziasztok!
 Segitséget szeretnék kérni.
Tudja valaki  hogyan lehet beállitani helysen a tompitott fényszórót??
Olvastam valahol eggy  általános beállitást: Egyenes placc kell,falhoz közel álni,fényszórók középpontjait a falon megjelölni és össze kötni, majd  hátrébb tolatni 10 métert, és akkor jó  ha a  lámpa  10 cm-rel a vonal alá világit!
Elöre is köszi wave
Naplózva

1.8 TD  Mk2 Kombi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23213 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 12:23:36 »

Sziasztok!
 Segitséget szeretnék kérni.
Tudja valaki  hogyan lehet beállitani helysen a tompitott fényszórót??
Olvastam valahol eggy  általános beállitást: Egyenes placc kell,falhoz közel álni,fényszórók középpontjait a falon megjelölni és össze kötni, majd  hátrébb tolatni 10 métert, és akkor jó  ha a  lámpa  10 cm-rel a vonal alá világit!
Elöre is köszi wave


Nagyjából jó a dolog. A motorháztetőt felnyitva a lámpatestek tetején látsz egy olyat hogy "1.2%", az mondja meg hogy mennyit kell a fénycsóvának lejtenie. Ez esetünk annyit tesz, hogy 10 m-en 12 centivel kell lejjebb lenni a vetített képnek. A módszer egyébként jó -magasságállításhoz-, ha kell oldalra is fordítani a lámpát, akkor az autó tengelyének tökéletes derékszöget kell a fallal bezárnia és természetesen nem is mozdulhat el az autó arról a tengelyről a két helyzetben. Picit talán pontosabb a beállítás ha eleve 10 m-re állsz a faltól, ott csak egyszer kell beállítani az autó helyzetét, aztán egy papírlapot tartani a fényszóró elé, megmérni hogy milyen magasan ill. az autó szélétől/közepétől (amelyik jobban tetszik) mennyire van a vetített kép közepe, majd ehhez képest a falon feljelölni és úgy beállítani.
A tökéletes beállításhoz vízszintes talaj kell, a fényszórómagasságot 0-ra kell tekerni, az autónak pedig terheletlennek kell lennie.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
jockerbiker
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #23214 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 14:31:03 »

Köszike taps
Naplózva

1.8 TD  Mk2 Kombi
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #23215 Dátum: 2016.01.16 szombat, 18:33:48 »

Papirozott mostanaba valaki mk 2t ? 2.0 autvaltos 99 11. Havi azt euro 2nek veszik vagy 3 nak?
Naplózva
oxxigen
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #23216 Dátum: 2016.01.22 péntek, 09:42:06 »

Sziasztok.

Az lenne a kérdésem hogy a dízeles mondeo 1998-as évjáratú, klímahűtőjét bele lehet e tenni egy 1997-es benzines mondiba? Köszönöm.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #23217 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 14:25:24 »

Sziasztok.

Az lenne a kérdésem hogy a dízeles mondeo 1998-as évjáratú, klímahűtőjét bele lehet e tenni egy 1997-es benzines mondiba? Köszönöm.
Hi!
Ez alapján:
https://cromax.hu/legkondicionalo_rendszer/legkondicionalo_alkatreszei/klima_alkatreszei/legkondicionalo_huto_ford_mondeo_1996-2000_6575
be lehet tenni.
Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #23218 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 21:34:28 »

Sziasztok!
Manual klímás td-t mekkora munka átalakítani digit klímássá ha lehet?
És ha lehet egy folyamatot privibe legyetek szívesek leírni nekem!
Köszönöm!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #23219 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 21:04:07 »

Sziasztok!
Manual klímás td-t mekkora munka átalakítani digit klímássá ha lehet?
És ha lehet egy folyamatot privibe legyetek szívesek leírni nekem!
Köszönöm!
Tudtommal nem kis munka.
Ha van róla leírás, azt a FAQ részben, vagy a Wiki-n keresd.
Szerintem.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #23220 Dátum: 2016.01.26 kedd, 17:22:14 »

Hosszabb állás utáni beindítás után nemsokkal valami mindig "zuhan" egyet a műszerfal alatt. Olyan hang mintha felrúgnék egy műanyag széket és elborulna circling Ez mi lehet?
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.31 vasárnap, 01:52:51 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23221 Dátum: 2016.01.30 szombat, 21:46:51 »

Sziasztok!
Ha az autónak nincs piros kulcsa, lehet hozzá másoltatni a másik alapján vagy csináltatni egyet?
(Úgy rémlik, ha mindkettő kulcs megvan, akkor fel lehet tanítani egy harmadikat a mesterkulccsal, de ilyenkor nem tudom mi van.)
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #23222 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 18:26:34 »

Sziasztok!
Ha az autónak nincs piros kulcsa, lehet hozzá másoltatni a másik alapján vagy csináltatni egyet?
(Úgy rémlik, ha mindkettő kulcs megvan, akkor fel lehet tanítani egy harmadikat a mesterkulccsal, de ilyenkor nem tudom mi van.)
Nekem átrakták a régi kulcsból az inditasgatlo jeladojat.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23223 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 20:40:56 »

Nekem átrakták a régi kulcsból az inditasgatlo jeladojat.

Így akkor bukom a pótkulcs lehetőségét?

Más kérdés: honnan deríthetem ki, hogy egy autó motorcserés volt?
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.01 hétfő, 20:57:19 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23224 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 21:01:20 »

Így akkor bukom a pótkulcs lehetőségét?

Más kérdés: honnan deríthetem ki, hogy egy autó motorcserés volt?
  Motorszámot próbáltad??Árulkodó
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23225 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 21:11:47 »

Sziasztok!
Ha az autónak nincs piros kulcsa, lehet hozzá másoltatni a másik alapján vagy csináltatni egyet?
(Úgy rémlik, ha mindkettő kulcs megvan, akkor fel lehet tanítani egy harmadikat a mesterkulccsal, de ilyenkor nem tudom mi van.)

ügyesebb kulcsmásoló a saját maga által forgalmazott kulcsokra át tudja másolni az immo chipet.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23226 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 21:32:56 »

Motorszámot próbáltad??Árulkodó
Arra az esetre gondolok, ha rendesen lepapírozták. Akkor kideríthető, hogy a gyári motor csücsül-e benne, vagy egy azzal azonos?

ügyesebb kulcsmásoló a saját maga által forgalmazott kulcsokra át tudja másolni az immo chipet.

Köszi, akkor úgy néz ki valahogy megoldható. Smiley Gondolom egy ilyen kulcsot ugyanúgy kezel az autó, mint az eredetit, mert számára nincs különbség közöttük. Így "elfelejteni" sem tudja.
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.01 hétfő, 21:35:13 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23227 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 21:45:45 »

Arra az esetre gondolok, ha rendesen lepapírozták. Akkor kideríthető, hogy a gyári motor csücsül-e benne, vagy egy azzal azonos?

Köszi, akkor úgy néz ki valahogy megoldható. Smiley Gondolom egy ilyen kulcsot ugyanúgy kezel az autó, mint az eredetit, mert számára nincs különbség közöttük. Így "elfelejteni" sem tudja.

ha a gyári van benne, akkor a motorszám benne van az alvázszámban. (elvileg)
A kulcs egy klón lesz, tehát a kocsi továbbra is úgy fogja gondolni, hogy csak 1 kulcsa van. DE: kit érdekel Cheesy
Naplózva
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23228 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 21:48:05 »

Arra az esetre gondolok, ha rendesen lepapírozták. Akkor kideríthető, hogy a gyári motor csücsül-e benne, vagy egy azzal azonos?

Köszi, akkor úgy néz ki valahogy megoldható. Smiley Gondolom egy ilyen kulcsot ugyanúgy kezel az autó, mint az eredetit, mert számára nincs különbség közöttük. Így "elfelejteni" sem tudja.
Kulcsmásolónál másoltatsz egyet a régiből kiveszed a csippet és átrakod.A kis piros műanyag négyzet alakú dugasz alatt lakik a kapszula.Átrakod és gó tovább.
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23229 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 21:49:32 »

Kulcsmásolónál másoltatsz egyet a régiből kiveszed a csippet és átrakod.A kis piros műanyag négyzet alakú dugasz alatt lakik a kapszula.Átrakod és gó tovább.

a kulcsmásolók ennél profibbak. nem kell csippet rakosgatni, adnak azt is, másolnak azt is.
Naplózva
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23230 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 21:50:46 »

Arra az esetre gondolok, ha rendesen lepapírozták. Akkor kideríthető, hogy a gyári motor csücsül-e benne, vagy egy azzal azonos?

Köszi, akkor úgy néz ki valahogy megoldható. Smiley Gondolom egy ilyen kulcsot ugyanúgy kezel az autó, mint az eredetit, mert számára nincs különbség közöttük. Így "elfelejteni" sem tudja.
Motorcsere papírozva ,forgalmi történetbe rögzítve van ügyfélkau.hu és 250 ft ért megtudod.
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23231 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 21:51:44 »

a kulcsmásolók ennél profibbak. nem kell csippet rakosgatni, adnak azt is, másolnak azt is.
Ige de nincs meg a mesterkulcs.Ebben az esetbe nem fog menni
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23232 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 21:52:03 »

Ige de nincs meg a mesterkulcs.Ebben az esetbe nem fog menni


de. hidd el.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23233 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 21:53:42 »

Köszi az infókat. Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23234 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 22:03:56 »

Köszi az infókat. Smiley
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Ind%C3%ADt%C3%A1sg%C3%A1tl%C3%B3_(PATS)_programoz%C3%A1s
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #23235 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 08:59:22 »

... hát Uraim nagy a córesz. Mivel nem derül ki a hiba jellege, gondoltam az általános topikba írom.

Két szerelőt is megjártam a problémámmal, de egyik sem tudta orvosolni.
Most egy harmadiktól várok időpontot; Ő azt kérte, hogy írjam le az előzményeket, hátha összefüggéseiben lát valamit.
Bemásolom ide is. Talán itt a közös tudás csuporában, lelek előre mutató választ.

- Kb. 1 hónapja az autó leállítása után üzemben maradt a ventilátor, kivett kulcsnál is, plusz lederesedett a klímarendszer, plusz nem lehetett kikapcsolni a klímát, a visszajelző zöld LED égve maradt, azóta is többé-kevésbé folyamatosan világít, hunyorog
- A relék ellenőrzése után a ventilátor „csak” gyújtáson megy – szakaszosan
- Az előző szerviznél a hőgomba hibáját kizárták
- Instabil az alapjárat
     o    4-5 másodpercenként 100-150 fordulattal megugrik egy pillanatra, ezzel egy időben hunyorít egyet a klíma visszajelző zöld led
     o   Gyakran csinálja, hogy haladás után, kinyomva a kuplungot, 1500 környékén áll meg az alapjárat és csak amikor „0”-ra áll meg az autó, áll be a normál alapjárat

Ennyi. Szívesen veszek minden építő jellegű hozzászólást, hogy vihessem magammal a szervizbe.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23236 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 09:22:16 »

... hát Uraim nagy a córesz. Mivel nem derül ki a hiba jellege, gondoltam az általános topikba írom.

Két szerelőt is megjártam a problémámmal, de egyik sem tudta orvosolni.
Most egy harmadiktól várok időpontot; Ő azt kérte, hogy írjam le az előzményeket, hátha összefüggéseiben lát valamit.
Bemásolom ide is. Talán itt a közös tudás csuporában, lelek előre mutató választ.

- Kb. 1 hónapja az autó leállítása után üzemben maradt a ventilátor, kivett kulcsnál is, plusz lederesedett a klímarendszer, plusz nem lehetett kikapcsolni a klímát, a visszajelző zöld LED égve maradt, azóta is többé-kevésbé folyamatosan világít, hunyorog
- A relék ellenőrzése után a ventilátor „csak” gyújtáson megy – szakaszosan
- Az előző szerviznél a hőgomba hibáját kizárták
- Instabil az alapjárat
     o    4-5 másodpercenként 100-150 fordulattal megugrik egy pillanatra, ezzel egy időben hunyorít egyet a klíma visszajelző zöld led
     o   Gyakran csinálja, hogy haladás után, kinyomva a kuplungot, 1500 környékén áll meg az alapjárat és csak amikor „0”-ra áll meg az autó, áll be a normál alapjárat

Ennyi. Szívesen veszek minden építő jellegű hozzászólást, hogy vihessem magammal a szervizbe.


Az utastér ventilátorára gondolsz, vagy a motoréra? (Ha jól emlékszem az utóbbival volt hasonló gondja fügelacinak a v6 topicban).
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #23237 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 10:03:50 »

Az utastér ventilátorára gondolsz, vagy a motoréra? (Ha jól emlékszem az utóbbival volt hasonló gondja fügelacinak a v6 topicban).
A motor hűtőventilátora.
Köszi a tippet, fölveszem vele  a kapcsolatot.
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.08 hétfő, 10:08:37 írta Caruso » Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #23238 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 18:01:58 »

Hello!

Kicseréltem pár napja az izzót az első lámpában és picit arrébb tolhattam a fényvisszaverő kupakot belül. Azóta nem világítja rendesen az utat a lámpa. Nem tudom,hogyan kéne visszaállítani gyári állapotra,mert ahogy nézem az évek alatt biztosan elmozdulhatott.  Mivel műanyag a búra és minimálisan,de sárgás is elgondolkoztam a lámpa cseréjén. Ez mekkora összeggel járna? Érdemes lenne üveget venni? Max 10e szánnék rá,de egy új lámpa 13k/db. Valaki végigjárta már ezt az utat?
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23239 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 22:00:36 »

Hello!

Kicseréltem pár napja az izzót az első lámpában és picit arrébb tolhattam a fényvisszaverő kupakot belül. Azóta nem világítja rendesen az utat a lámpa. Nem tudom,hogyan kéne visszaállítani gyári állapotra,mert ahogy nézem az évek alatt biztosan elmozdulhatott.  Mivel műanyag a búra és minimálisan,de sárgás is elgondolkoztam a lámpa cseréjén. Ez mekkora összeggel járna? Érdemes lenne üveget venni? Max 10e szánnék rá,de egy új lámpa 13k/db. Valaki végigjárta már ezt az utat?

A foncsort lehet tisztítani, nagyon finom és puha és "szőrmentes" vattával, finoman beáztatva valami nem agresszív ablakmosó löttybe (először a sarkán kipróbálni hogy nem kapja-e le a foncsort). A búrát lehet tisztítani bátran, már az is sokat tud segíteni hogy jobban világítson a lámpád. Ez eddig kb. az ingyenes rész, kelleni fog ezen kívül megfelelő ragacs visszarakni a búrát a fényszóró házára (sziloplaszt nem jó, összeveszik az eredeti ragacs maradékával és elfolyósodik az egész), aztán el kell vinni felpolíroztatni kívülről a búrát. Pár ezresért megcsinálják, neten van sok találat ha rákeresel a témára. Ha jól rémlik, akkor a lámpa szétszedéséről meg pucolásáról van itt a wikiben írás.
Természetesen a mechanikát illik beállítani, megnézni hogy a magasságállító modulok működnek-e, ilyesmi. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.11 csütörtök, 22:02:21 írta thomyka » Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #23240 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 22:53:08 »

A foncsort lehet tisztítani, nagyon finom és puha és "szőrmentes" vattával, finoman beáztatva valami nem agresszív ablakmosó löttybe (először a sarkán kipróbálni hogy nem kapja-e le a foncsort). A búrát lehet tisztítani bátran, már az is sokat tud segíteni hogy jobban világítson a lámpád. Ez eddig kb. az ingyenes rész, kelleni fog ezen kívül megfelelő ragacs visszarakni a búrát a fényszóró házára (sziloplaszt nem jó, összeveszik az eredeti ragacs maradékával és elfolyósodik az egész), aztán el kell vinni felpolíroztatni kívülről a búrát. Pár ezresért megcsinálják, neten van sok találat ha rákeresel a témára. Ha jól rémlik, akkor a lámpa szétszedéséről meg pucolásáról van itt a wikiben írás.
Természetesen a mechanikát illik beállítani, megnézni hogy a magasságállító modulok működnek-e, ilyesmi. Smiley

Fél éve már szétszedtem a lámpát és kitakarítottam belülről. Minimálisan jobb lett,de akkor sem tökéletesen átlátszó sajnos. Elég kívülről polírozni?  Nekem a kupakkal van bajom,nem tudom merre áll pontosan mert nem látni.

Egy ilyen lámpával elégedett lennék  Wink
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #23241 Dátum: 2016.02.12 péntek, 12:06:25 »

Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni,hogy az ötajtós mondi padlókárpitja az jó a kombihoz is?
Mert nekem a donorautóban elég jó állapotú,csak még nem bontottam ki,de ha jó bele kicsit jobb lesz az idő átraknám!
Előre is köszi!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23242 Dátum: 2016.02.12 péntek, 12:14:20 »

Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni,hogy az ötajtós mondi padlókárpitja az jó a kombihoz is?
Mert nekem a donorautóban elég jó állapotú,csak még nem bontottam ki,de ha jó bele kicsit jobb lesz az idő átraknám!
Előre is köszi!

szerintem jó
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #23243 Dátum: 2016.02.12 péntek, 12:25:31 »

szerintem jó
[/uote]
ok.Köszi! worship
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23244 Dátum: 2016.02.12 péntek, 12:30:24 »

Fél éve már szétszedtem a lámpát és kitakarítottam belülről. Minimálisan jobb lett,de akkor sem tökéletesen átlátszó sajnos. Elég kívülről polírozni?  Nekem a kupakkal van bajom,nem tudom merre áll pontosan mert nem látni.

Egy ilyen lámpával elégedett lennék  Wink

Nálam tavaly nyáron volt egy belső pucolás, az rengeteget javított a helyzeten -a foncsor kicsit el volt opálosodva, ill. a búra belső felén is volt leszednivaló kosz-, aztán 1-2 hónapja kaptak kívülről is egy polírt a búrák. Ez utóbbi már nem sok változást hozott, de jobban megnézve a lámpákat azért lehetett látni a különbséget. Annyira azért nem lett szép mint a képen, de nem áll messze tőle Smiley A fényszórók vetített képen viszont teljesen jónak mondható így már, szépen látni a bevilágított terület határát, szabályos formájú a fényfolt, stb.
Ha annyira rossz a vetített kép hogy nem látszódnak a határvonalak, akkor két dolgot tudok elképzelni:
-nem felel meg a szabványnak a belerakott izzó
-elkopott/tisztíthatatlanul elkoszosodott a foncsor
Az első eset kizárható ha valami korrekt gyártmányú az izzó, a második esetben sajnos megérett az idő egy pár új(abb) fényszóróra. Bontottan lehet pár ezer pénzért venni, vagy ott van kellőképp drágáért a vadi új darab, ami viszont biztos hogy gyönyörű képet ad, épek a tömítései, jó lesz 10-15 évig, stb. Már csak dönteni kell hogy mennyit akarsz költeni rá Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23245 Dátum: 2016.02.12 péntek, 13:09:36 »

ok.Köszi! worship

Szerintem! Azért várj meg még egy választ  integet2
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #23246 Dátum: 2016.02.12 péntek, 15:21:51 »

Nálam tavaly nyáron volt egy belső pucolás, az rengeteget javított a helyzeten -a foncsor kicsit el volt opálosodva, ill. a búra belső felén is volt leszednivaló kosz-, aztán 1-2 hónapja kaptak kívülről is egy polírt a búrák. Ez utóbbi már nem sok változást hozott, de jobban megnézve a lámpákat azért lehetett látni a különbséget. Annyira azért nem lett szép mint a képen, de nem áll messze tőle Smiley A fényszórók vetített képen viszont teljesen jónak mondható így már, szépen látni a bevilágított terület határát, szabályos formájú a fényfolt, stb.
Ha annyira rossz a vetített kép hogy nem látszódnak a határvonalak, akkor két dolgot tudok elképzelni:
-nem felel meg a szabványnak a belerakott izzó
-elkopott/tisztíthatatlanul elkoszosodott a foncsor
Az első eset kizárható ha valami korrekt gyártmányú az izzó, a második esetben sajnos megérett az idő egy pár új(abb) fényszóróra. Bontottan lehet pár ezer pénzért venni, vagy ott van kellőképp drágáért a vadi új darab, ami viszont biztos hogy gyönyörű képet ad, épek a tömítései, jó lesz 10-15 évig, stb. Már csak dönteni kell hogy mennyit akarsz költeni rá Cheesy

Csak Osram NBU és GE megalight izzókat használok az első pontot ki is zárnám. Lehet,hogy új lámpa lesz belőle,mert hiába vennék használtat ami kerül pár ezer Ft-ba még utána polírozni is kéne. https://alkatreszek.hu/autotipus/ford_alkatreszek/mondeo/mondeo_ii_bap_1996_09_2000_11/5817/vilagitas_autolampa_elektronika/fenyszoro/osszes_termek/-_1 Csak 14-15k már egy lámpa.Még lehet ismerőstől szerzek kedvezményt és nem játszadozok vele. Ennél jobb úgy sem lehet. Mivel xenon nem lehet(meg drága)ennyit megérhet már a biztonság.
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #23247 Dátum: 2016.02.12 péntek, 22:27:41 »

Csak Osram NBU és GE megalight izzókat használok az első pontot ki is zárnám. Lehet,hogy új lámpa lesz belőle,mert hiába vennék használtat ami kerül pár ezer Ft-ba még utána polírozni is kéne. https://alkatreszek.hu/autotipus/ford_alkatreszek/mondeo/mondeo_ii_bap_1996_09_2000_11/5817/vilagitas_autolampa_elektronika/fenyszoro/osszes_termek/-_1 Csak 14-15k már egy lámpa.Még lehet ismerőstől szerzek kedvezményt és nem játszadozok vele. Ennél jobb úgy sem lehet. Mivel xenon nem lehet(meg drága)ennyit megérhet már a biztonság.
Szerintem nem kell magyaráznom taps



Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23248 Dátum: 2016.02.13 szombat, 08:20:30 »

Szerintem nem kell magyaráznom taps

Hinnye! Nem kicsit volt szétkarcosodva az a búra Cheesy Jó lett  eljen
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #23249 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 13:40:01 »

Csak 1 rövid tapasztalatmegosztás ...
... illetve mennyire fontos a motor tisztasága, a jó kontakt.

Volt egy rendkívül zavaró problémám, melyre itt sem sikerült megoldást találni, de egy szakszervízen is kifogott.
A hűtőventilátor gyújtáson folyamatosan ment. A szakszerviz több alkatrész is kicserélt, de nem múlt a gond.
Végül találtam egy márkaszervizben dolgozó elektromos szakembert, aki otthon, munka után privátban is dolgozott.
Két estélye ment rá. Alkatrész cserére nem volt szükség.
Több testpont is vállalhatatlan állapotban volt, jó eséllyel nem is érintkezett.
Minden a motortérben található csatlakozót leszedett, kifújt kontaktsprézett és lőn.
Azóta nincs gondom a ventilátorral, úgy működik, ahogy kell.

Ráadásul a szerelő visszaadta a hitem a szakmába, hogy vannak még korrekt szerelők.
Ha valakinek szüksége van elektromos szakemberre, a XXII. kerületben, Nagytétényen lakik.
A költség csak egy részét kérte el. Ha oké a dolog, egy hónap múlva vigyem a maradékot.

UFF
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Oldalak: 1 ... 458 459 460 461 462 463 464 [465] 466 467 468 469 470 471 472 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.