Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:24:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 462 463 464 465 466 467 468 [469] 470 471 472 473 474 475 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6345851 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23400 Dátum: 2016.09.07 szerda, 23:07:34 »

Wink integet2

Aham, az tényleg a régi volt (bár lehet, hogy nem 56, hanem 65, vagy 63 vagy ilyesmi Ah-s vala). A lényeg: a mostani az egy 70 Ah-s Varta Black. Külső méretekben ez még pont olyan, hogy elfér szépen a helyén, és ez aztán már tényleg elég erős az ST-hez is Smiley (Lassan ez is el fogja érni a majdnem teljes full-extrát)
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Chmiki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #23401 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 08:05:06 »

Sziasztok!
Vettem 2-3 hete egy MK2 mondit amit helyre ráztam mert **** sok problémája volt.
Apámmal mindketten néztünk mikor a motort le akartuk állítani!
Tünet: indítunk, minden oké, leállítjuk, ezek után műszerfal teljesen padlóra leesik normálisan, lekapcsol minden de még 2 másodpercig jár a motor!!!
Na erre mondjon nekem valaki valami megoldást  help
Tenkjú
Tud esetleg segíteni valaki ebben?
Naplózva

'99 Mondeo kombi 1.8 Zetec benzin
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23402 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 08:29:29 »

Tud esetleg segíteni valaki ebben?

Ha tudsz, akkor dobj fel a jelenségről egy videót valahova, hátha úgy..
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
zsolesz2.0
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #23403 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 20:55:42 »

Tud esetleg segíteni valaki ebben?
A gyújtáskapcsoló elektromos részét megnézném, első körben.
Naplózva

1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
Chmiki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #23404 Dátum: 2016.09.10 szombat, 10:09:34 »

A gyújtáskapcsoló elektromos részét megnézném, első körben.
Ezen belül mire gondolsz? Sorold amire gondoltál
Naplózva

'99 Mondeo kombi 1.8 Zetec benzin
zsolesz2.0
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #23405 Dátum: 2016.09.10 szombat, 12:23:51 »

Ezen belül mire gondolsz? Sorold amire gondoltál
A gyújtáskapcsoló hátulján, ahova a kábelek mennek, arra gondoltam. Meg gondolom vannak relék is, esetleg az is beragadhat.
Naplózva

1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
Wizard8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #23406 Dátum: 2016.09.13 kedd, 13:53:03 »

Sziasztok!

Szeretném véglegesen kivonni szeretett Mondeom(végzett vele a rozsda)... már van aki kivonja, de kéri az alvázszámot. Na most nekem mit kell ki vágnom? a szélvédő alattit vagy a kocsi alvázán is valahol van egy számsor?

Köszönöm a segítséget! Smiley
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 1.8i GLX 1998.09 "Benzin kék"
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23407 Dátum: 2016.09.13 kedd, 14:55:28 »

Sziasztok!

Szeretném véglegesen kivonni szeretett Mondeom(végzett vele a rozsda)... már van aki kivonja, de kéri az alvázszámot. Na most nekem mit kell ki vágnom? a szélvédő alattit vagy a kocsi alvázán is valahol van egy számsor?

Köszönöm a segítséget! Smiley

Elvileg az anyósülés és annak az ajtaja közt valahol szintén bele van ütve a kasztniba a szám, gyanítom a küszöb belső oldalán.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #23408 Dátum: 2016.09.13 kedd, 15:51:59 »

Sziasztok!

Szeretném véglegesen kivonni szeretett Mondeom(végzett vele a rozsda)... már van aki kivonja, de kéri az alvázszámot. Na most nekem mit kell ki vágnom? a szélvédő alattit vagy a kocsi alvázán is valahol van egy számsor?

Köszönöm a segítséget! Smiley
Felnyitod a motorháztetőt és a pollenszűrő alatt, a szervo olaj tartálytól jobbra van beütve az alvázszám. Azt vágd ki flexszel.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Wizard8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #23409 Dátum: 2016.09.13 kedd, 16:12:42 »

Köszönöm a segítséget!  worship
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 1.8i GLX 1998.09 "Benzin kék"
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #23410 Dátum: 2016.09.18 vasárnap, 18:58:45 »

Sziasztok!

Az autón a lakkozás erősen elkezdte elhagyni a fedélzetet...
Valami megoldás a megállítására létezik? Vagy majd ha már nem bírom nézni akkor fényező? 
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23411 Dátum: 2016.09.19 hétfő, 18:24:13 »

Sziasztok!

Az autón a lakkozás erősen elkezdte elhagyni a fedélzetet...
Valami megoldás a megállítására létezik? Vagy majd ha már nem bírom nézni akkor fényező? 

Utóbbi.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #23412 Dátum: 2016.09.19 hétfő, 20:18:31 »

Sziasztok!

Az autón a lakkozás erősen elkezdte elhagyni a fedélzetet...
Valami megoldás a megállítására létezik? Vagy majd ha már nem bírom nézni akkor fényező? 

Egy jó pszichológus... smile Vagy Buddha.
Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #23413 Dátum: 2016.09.19 hétfő, 23:33:18 »

Utóbbi.

Hmm jó ez a vízbázisu festék.
Csak mire?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
gordon24
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75



E-mail
« Új hozzászólás #23414 Dátum: 2016.09.28 szerda, 21:23:14 »

Sziasztok!.

Van egy műszerfal betétem. Órával, ablakfűtés kapcsolóval. A felső két csavar helye sajnos törött, de az alsó 3 csavar hely oks. A szellőző lamelák hibátlanok. Órát és a kapcsolót is adom.

Ha kell egy 4000 hufot gondoltam rá. Írjatok..

Hali..
Naplózva

Mondeo MKI '94 1800 cm3 Benya
kisgeee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új hozzászólás #23415 Dátum: 2016.10.07 péntek, 09:54:26 »

Sziasztok,

Érdeklődnék, hogy valakinek van-e esetleg ötlete, illetve futott-e már bele hasonló problémába...

A szellőzőrendszer vezérlője(digitális) nem kapcsol be gyújtásra és beindítás után se, kijelzője háttérvilágítása halványan világít kikapcsolt állapotban viszont ha eltekerem szélvédőre vagy bárhova máshova még halványabban világít és semmit sem jelenít meg(se LOW, se hőfok, se HI felirat). A vákumos rész állítja a szellőzőrostélyokat, mert az független rész. Természetesen a ventilátor motorját sem hajtja meg. Próbára ráraktam egy másikat az is ugyanezt produkálta.
 Biztosítékokat végignéztem, elvileg mindegyik rendben van, de pontosan a biztosítéktábla leírása alapján nem tudtam beazonosítani melyeket kellene alaposabban megnézni... Testelése lehet valahol külön a műszerfal mögött, amit meg kellene nézni vagy merre kellene elindulni?
Az egész úgy kezdődött, hogy indítás után hol bekapcsolt hol nem, aztán a szokásos történet, hogy már egyáltalán nem...

Üdv:
Gábor
Naplózva
kisgeee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új hozzászólás #23416 Dátum: 2016.10.08 szombat, 06:19:51 »

Sziasztok,

Érdeklődnék, hogy valakinek van-e esetleg ötlete, illetve futott-e már bele hasonló problémába...

A szellőzőrendszer vezérlője(digitális) nem kapcsol be gyújtásra és beindítás után se, kijelzője háttérvilágítása halványan világít kikapcsolt állapotban viszont ha eltekerem szélvédőre vagy bárhova máshova még halványabban világít és semmit sem jelenít meg(se LOW, se hőfok, se HI felirat). A vákumos rész állítja a szellőzőrostélyokat, mert az független rész. Természetesen a ventilátor motorját sem hajtja meg. Próbára ráraktam egy másikat az is ugyanezt produkálta.
 Biztosítékokat végignéztem, elvileg mindegyik rendben van, de pontosan a biztosítéktábla leírása alapján nem tudtam beazonosítani melyeket kellene alaposabban megnézni... Testelése lehet valahol külön a műszerfal mögött, amit meg kellene nézni vagy merre kellene elindulni?
Az egész úgy kezdődött, hogy indítás után hol bekapcsolt hol nem, aztán a szokásos történet, hogy már egyáltalán nem...

Üdv:
Gábor

Sziasztok,

Meglett a hiba/hibák... A kábeleket követve egy csatlakozót tálaltam a venti felé azt igazgattam meg + a ventiről is lelazult félig egy kábel. Ha minden igaz ez oldotta meg a problémám, bár a végén már mindent próbáltam kínomban...

Üdv:
Gábor
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #23417 Dátum: 2016.10.13 csütörtök, 18:45:25 »

Sziasztok mk1 mk2 kilincs megegyezik?
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #23418 Dátum: 2016.10.13 csütörtök, 22:49:35 »

Sziasztok mk1 mk2 kilincs megegyezik?
A kilincs igen, a zárszerkezet tudtommal nem. Én mk2-es kilincset raktam mk1-esbe, mert az télen eltörött. Kb. 1 óra alatt kész volt, nem vészes.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #23419 Dátum: 2016.10.14 péntek, 08:25:21 »

A kilincs igen, a zárszerkezet tudtommal nem. Én mk2-es kilincset raktam mk1-esbe, mert az télen eltörött. Kb. 1 óra alatt kész volt, nem vészes.
köszönöm  worship
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #23420 Dátum: 2016.10.14 péntek, 15:20:43 »

köszönöm  worship
A cseréhez leszedtem az ajtókárpitot, két csavar tartja a kilincset belülről, és valamennyi a zárszerkezetet. Ha ezeket kiszedet, akkor az egész beesik az ajtóba. Kijátszod onnan, és látni fogod, hogy hogyan kell kiakasztani a kilincsből a rudazatot. A zárbetétet ki tudod cserélni, aztán vissza minden és kész.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Kiss Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #23421 Dátum: 2016.11.11 péntek, 19:17:12 »

Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy Ford Mondeo mk2 (97-es) 1.8 benzines hátsó lengéscsillapítóját kicserélhetem-e egy mk2 kombi (98-as) 2.5 benzines hátsó lengéscsillapítójára? Köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.11 péntek, 19:22:40 írta Kiss Zoltán » Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23422 Dátum: 2016.11.11 péntek, 19:48:46 »

Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy Ford Mondeo mk2 (97-es) 1.8 benzines hátsó lengéscsillapítóját kicserélhetem-e egy mk2 kombi (98-as) 2.5 benzines hátsó lengéscsillapítójára? Köszönöm

Ha mindkettő kombi, akkor igen.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Kiss Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #23423 Dátum: 2016.11.12 szombat, 08:27:37 »

Ha mindkettő kombi, akkor igen.
Nem az 1.8-as lépcsőshátú
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23424 Dátum: 2016.11.12 szombat, 09:58:58 »

Nem az 1.8-as lépcsőshátú

Úgy már nem működik a dolog. A 4- és 5-ajtós változatok futóműve különbözik a kombiétól. Előbbieknél az első futóműhöz hasonlóan a lengéscsillapító tartja a csonkállványt, valamint egybe van építve a rugóval, utóbbinál multilink felfüggesztés van, független rugóval és lengéscsillapítóval.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Kiss Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #23425 Dátum: 2016.11.12 szombat, 10:38:46 »

Úgy már nem működik a dolog. A 4- és 5-ajtós változatok futóműve különbözik a kombiétól. Előbbieknél az első futóműhöz hasonlóan a lengéscsillapító tartja a csonkállványt, valamint egybe van építve a rugóval, utóbbinál multilink felfüggesztés van, független rugóval és lengéscsillapítóval.
Köszönöm a választ, hasznos volt.
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #23426 Dátum: 2016.11.19 szombat, 10:08:58 »

Hello
Valaki elmondaná nekem mi a lényegi különbség mk2-nél a 4 és 5ajtós,és kombi hátsó ülése között? Oké,az ülőlap totál más,ez tiszta... És a háttámla?
Update: Át lehet-e épiteni egy angol autó full elektromos ülésmozgatását,egy bal kormányos autó vezető ülésébe?
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.20 vasárnap, 10:28:34 írta Hanko77 » Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #23427 Dátum: 2016.11.20 vasárnap, 19:19:37 »

Hello
Valaki elmondaná nekem mi a lényegi különbség mk2-nél a 4 és 5ajtós,és kombi hátsó ülése között? Oké,az ülőlap totál más,ez tiszta... És a háttámla?
Update: Át lehet-e épiteni egy angol autó full elektromos ülésmozgatását,egy bal kormányos autó vezető ülésébe?
Én azt tudom, hogy a kombié nem jó a többibe. És szerintem az 5 ajtósé sem a többibe, mert ott vannak ilyen oldalsó/szélső elemek. Ebből következtetve, a 4 ajtósé sem jó a többibe.

Update: Tudtommal nem.
Kivéve, ha az angol autóban a bal oldali is full elektromos Smiley.
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #23428 Dátum: 2016.11.21 hétfő, 14:13:21 »

Én azt tudom, hogy a kombié nem jó a többibe. És szerintem az 5 ajtósé sem a többibe, mert ott vannak ilyen oldalsó/szélső elemek. Ebből következtetve, a 4 ajtósé sem jó a többibe.

Update: Tudtommal nem.
Kivéve, ha az angol autóban a bal oldali is full elektromos Smiley.

Hát valahogy éreztem...  falbav
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
puflee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #23429 Dátum: 2016.11.29 kedd, 14:31:23 »

Sziasztok!

Nekem egy olyan problémám lenne, hogy a megtett kilométert nem számolja a  kilométeróra, pedig többi része működik hibátlanul. Mi lehet a hiba? 

Üdv.
Naplózva

Ford Mondeo MK2 2.0 GLX
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #23430 Dátum: 2016.11.29 kedd, 14:43:12 »

Sziasztok!

Nekem egy olyan problémám lenne, hogy a megtett kilométert nem számolja a  kilométeróra, pedig többi része működik hibátlanul. Mi lehet a hiba? 

Üdv.

Fogaskerék / spirál törés. Bontottból cserélhető
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
puflee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #23431 Dátum: 2016.11.29 kedd, 15:36:55 »

Fogaskerék / spirál törés. Bontottból cserélhető


köszi az infot
Naplózva

Ford Mondeo MK2 2.0 GLX
janes01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #23432 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 13:24:10 »

Sziasztok!

Nem tudom tudna e valaki segiteni, van egy mk2 (benzines) es a problémám a következő lenne. Mikor beinditom siman hidegen egyből ha indulok akkor 2 ezres fordulatnal vagy fölött kinyomom a kuplungot válltásnal akkor a fordulatszám megemelkedik kb 3ezerre, majd vissza normálra, és ezt addig addig, viszont egy idő után ha bemelegedett abba hadja. Ez mitől lehet?
Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #23433 Dátum: 2016.12.07 szerda, 17:18:17 »

Hidegen az alapjárati motor és a vízhőfok jeladó jelei alapján szabályozza a fordulatszámot a motorvezérlő. Az normális, hidegen emelt fordulattal működik, de ez csak 1200-1500 fordulat. Ha feldobja kb. 3000-re akkor az említett alkatrészeknél érdemes körülnézni.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23434 Dátum: 2016.12.07 szerda, 23:03:52 »

Hidegen az alapjárati motor és a vízhőfok jeladó jelei alapján szabályozza a fordulatszámot a motorvezérlő. Az normális, hidegen emelt fordulattal működik, de ez csak 1200-1500 fordulat. Ha feldobja kb. 3000-re akkor az említett alkatrészeknél érdemes körülnézni.

Üdv: László

Köszi a tippet! Rájuk fogok nézni, amint lehet.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Deniel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



E-mail
« Új hozzászólás #23435 Dátum: 2016.12.07 szerda, 23:36:50 »

Helló, jó választás Ford formula 5w30-as ? Olaj csere előtt vagyok, és nem voltam benne biztos, gondoltam idős autónál már nem kell figyelembe venni az előirt specifikációkat
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23436 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 07:59:37 »

Helló, jó választás Ford formula 5w30-as ? Olaj csere előtt vagyok, és nem voltam benne biztos, gondoltam idős autónál már nem kell figyelembe venni az előirt specifikációkat

Igaziból dehogynem kell. Amíg nincs rommákopva a motor, addig a Ford 5W-30-as a jó olaj bele. Ha ezt nagyon enné, akkor lehet megpróbálni egy 10W-40-est.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Deniel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



E-mail
« Új hozzászólás #23437 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 09:08:24 »

Igaziból dehogynem kell. Amíg nincs rommákopva a motor, addig a Ford 5W-30-as a jó olaj bele. Ha ezt nagyon enné, akkor lehet megpróbálni egy 10W-40-est.

Köszönöm, még egy, szervó olajnak milyen mehet bele ? Szervó szivattyú csere lesz a napokban
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #23438 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 09:49:41 »

Köszönöm, még egy, szervó olajnak milyen mehet bele ? Szervó szivattyú csere lesz a napokban

Én automataváltó olajat vettem bele: Castrol 154C87 - ATF - DEX II
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #23439 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 19:27:48 »

Köszönöm, még egy, szervó olajnak milyen mehet bele ? Szervó szivattyú csere lesz a napokban
ATF III (Ford ESP-M2C-166-H)
Ha ráguglizol a ford specifikációra, a legtöbb dextron 3- as olaj teljesíti.
Nagyon hiperszupert nem érdemes beletenni, inkább cserélni kell 4-5 évente. Az mindig csodát tesz.
Motorolajban én is Ford 5w30 párti vagyok. Az enyém is azt kap (300K+ ) nem eszi az olajat, és pöccre indul minuszokban is.
A Ford olaj képzett tribológusok szerint is jó minőségű, és az ára sem barátságtalan.
Naplózva
Deniel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



E-mail
« Új hozzászólás #23440 Dátum: 2016.12.09 péntek, 12:58:29 »

Én automataváltó olajat vettem bele: Castrol 154C87 - ATF - DEX II

Köszönöm
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23441 Dátum: 2016.12.22 csütörtök, 00:18:58 »

Hidegen az alapjárati motor és a vízhőfok jeladó jelei alapján szabályozza a fordulatszámot a motorvezérlő. Az normális, hidegen emelt fordulattal működik, de ez csak 1200-1500 fordulat. Ha feldobja kb. 3000-re akkor az említett alkatrészeknél érdemes körülnézni.

Üdv: László

Öööö... jól sejtem én azt, hogy ha egyetlen szál kábel (egyetlen érrel) jön a vízhőfok jeladóból, az nem túl egészséges?  vigyor3
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #23442 Dátum: 2016.12.22 csütörtök, 07:43:08 »

Nálam 2 eres a vízhőfok jeladó.  integet2

Öööö... jól sejtem én azt, hogy ha egyetlen szál kábel (egyetlen érrel) jön a vízhőfok jeladóból, az nem túl egészséges?  vigyor3
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23443 Dátum: 2016.12.22 csütörtök, 16:41:35 »

Nálam 2 eres a vízhőfok jeladó.  integet2


Ezek után már szinte csoda, hogy nem hülyült meg teljesen a motorvezérlő Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #23444 Dátum: 2016.12.23 péntek, 11:42:04 »

A vízhőfok jeladó amelyik az ECU-nak küldi a jelet az kéterű, amelyik az órának küldi a jelet az egyerű. Általában 2 db, jeladó van, a 2,5 V6-nál biztosan.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23445 Dátum: 2016.12.25 vasárnap, 09:05:24 »

A vízhőfok jeladó amelyik az ECU-nak küldi a jelet az kéterű, amelyik az órának küldi a jelet az egyerű. Általában 2 db, jeladó van, a 2,5 V6-nál biztosan.

Üdv: László

Nno, hát így néz ki az ominózus csatlakozó, picit közelebbről is. Elég gyanús, hogy két eres a csatlakozója, gyárilag csak nem ilyet terveztek volna bele ha nincs mindkettőre szükség.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #23446 Dátum: 2016.12.25 vasárnap, 16:24:26 »

Nno, hát így néz ki az ominózus csatlakozó, picit közelebbről is. Elég gyanús, hogy két eres a csatlakozója, gyárilag csak nem ilyet terveztek volna bele ha nincs mindkettőre szükség.

Bármilyen a csatlakozója csak egy vezeték kell hozzá, ez a vízhőfok jeladó az óracsoportban lévő vízhőfok mérő műszernek küldi a jelet. A negatív pólust az óracsoportban kapja. Ezzel szemben a harmónika cső túloldalán kell lenni egy másik hőfokjeladónak, elég eldugott helyen van, az a két erű, az ECU felé továbbítja a változó feszültséget és az ECU ennek alapján szabályoz.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23447 Dátum: 2016.12.25 vasárnap, 20:50:48 »

Bármilyen a csatlakozója csak egy vezeték kell hozzá, ez a vízhőfok jeladó az óracsoportban lévő vízhőfok mérő műszernek küldi a jelet. A negatív pólust az óracsoportban kapja. Ezzel szemben a harmónika cső túloldalán kell lenni egy másik hőfokjeladónak, elég eldugott helyen van, az a két erű, az ECU felé továbbítja a változó feszültséget és az ECU ennek alapján szabályoz.

Üdv: László

Köszi az infót, holnap ha nem szakad a nyakamba az ég, akkor letolok egy endoszkópot, aztán körülnézek vele, hogy mi a túró.. Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #23448 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 15:52:42 »

http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%ADzh%C5%91fokjelad%C3%B3_ellen%C5%91rz%C3%A9se_ellen%C3%A1ll%C3%A1sm%C3%A9r%C3%A9ssel

Talán itt lehet megkeresni. Az enyém 2,5 V6 annál tudom. A tied lehet, hogy így helyezkedik el.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23449 Dátum: 2016.12.26 hétfő, 16:13:23 »

http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%ADzh%C5%91fokjelad%C3%B3_ellen%C5%91rz%C3%A9se_ellen%C3%A1ll%C3%A1sm%C3%A9r%C3%A9ssel

Talán itt lehet megkeresni. Az enyém 2,5 V6 annál tudom. A tied lehet, hogy így helyezkedik el.

Üdv: László

Sikerült megtalálni, hátrafelé áll az a szenzor. Kár, azt hittem már egyszerűen meglesz az oka a fordulatszám-emelgetésnek  Undecided
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Oldalak: 1 ... 462 463 464 465 466 467 468 [469] 470 471 472 473 474 475 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.