Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:10:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 464 465 466 467 468 469 470 [471] 472 473 474 475 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358495 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Tomax89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #23500 Dátum: 2017.03.07 kedd, 12:19:43 »

Sziasztok,

Mk1-es kilométeróra előtti/körülötti  műanyag borítás passzol Mk2-be? Fülek, csavarhelyek ugyanott vannak?
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #23501 Dátum: 2017.03.11 szombat, 22:39:43 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy az MK1-es Turnier csomagtér szőnyege, illetve a csomagtér rolója kompatibilis-e az Mk2-esbe?
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23502 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 00:43:40 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy az MK1-es Turnier csomagtér szőnyege, illetve a csomagtér rolója kompatibilis-e az Mk2-esbe?

Azok igen. A kombinak a hátulján csak annyit változtattak a modellfrissítésnél, hogy a rendszámtábla körüli műanyag keretet száműzték, lett belőle a tábla feletti díszcsík.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #23503 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 00:58:01 »

Azok igen. A kombinak a hátulján csak annyit változtattak a modellfrissítésnél, hogy a rendszámtábla körüli műanyag keretet száműzték, lett belőle a tábla feletti díszcsík.

Köszi!
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #23504 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 20:17:32 »

Sziasztok,

Mk1-es kilométeróra előtti/körülötti  műanyag borítás passzol Mk2-be? Fülek, csavarhelyek ugyanott vannak?
Inkább fordítva szokták építeni,mk1-be mk2 műanyagokat.Ilyet csináltam én is,a csavarhelyek ugyanott vannak de a csavarok rögzítőpatentjei mások.Szabad érdeklődni,milyen indíttatásból teszel mk1 keretet mk2-be?Csak tudományos kíváncsiság...http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=M%C5%B1szerfal_csere
Naplózva
Tomax89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #23505 Dátum: 2017.03.14 kedd, 14:41:00 »

Inkább fordítva szokták építeni,mk1-be mk2 műanyagokat.Ilyet csináltam én is,a csavarhelyek ugyanott vannak de a csavarok rögzítőpatentjei mások.Szabad érdeklődni,milyen indíttatásból teszel mk1 keretet mk2-be?Csak tudományos kíváncsiság...http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=M%C5%B1szerfal_csere

Már lényegtelen, rájöttem én is hogy ez hülyeség lenne Smiley
Naplózva
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #23506 Dátum: 2017.03.15 szerda, 15:06:42 »

Már lényegtelen, rájöttem én is hogy ez hülyeség lenne Smiley
Nem hülyeség,hanem egyedi...de főleg az mk1 rossz minőségű anyagból készült,repedésre-törésre felettéb hajlamos műanyagjai miatt cserélték az mk1-ben mk2-re a keretet.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23507 Dátum: 2017.03.15 szerda, 18:08:28 »

Nem hülyeség,hanem egyedi...de főleg az mk1 rossz minőségű anyagból készült,repedésre-törésre felettéb hajlamos műanyagjai miatt cserélték az mk1-ben mk2-re a keretet.

Egy jó indok van az MK1-es darab beépítésére: azt könnyebb 2 DIN-es rádiófoglalatosra átépíteni.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #23508 Dátum: 2017.03.18 szombat, 09:50:07 »

Egy jó indok van az MK1-es darab beépítésére: azt könnyebb 2 DIN-es rádiófoglalatosra átépíteni.

Könnyebb mint az MK2-est? Az már az,nem?? wow1
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23509 Dátum: 2017.03.18 szombat, 11:07:37 »

Könnyebb mint az MK2-est? Az már az,nem?? wow1

Az MK2-nek 1,5-es lukja van, a maradék felet alatta az ülésfűtés/kipörgésgátló/gyári gázos rendszer átváltó kapcsolói foglalják el, ill. amelyikben ezek nincsenek, ott van egy kis ovális "fiók". Az MK1-nek két db 1 DIN-es lukja van. Azokat könnyebb összehozni egybe, bár kell ott is szórakozni, eredetileg a kettő közt van egy fél centis elválasztó sáv. Az MK2-nél a műanyag mögött a fém tok is csak 1,5-es, nagyobb macera átalakítani.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #23510 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 09:05:58 »

Az MK2-nek 1,5-es lukja van, a maradék felet alatta az ülésfűtés/kipörgésgátló/gyári gázos rendszer átváltó kapcsolói foglalják el, ill. amelyikben ezek nincsenek, ott van egy kis ovális "fiók". Az MK1-nek két db 1 DIN-es lukja van. Azokat könnyebb összehozni egybe, bár kell ott is szórakozni, eredetileg a kettő közt van egy fél centis elválasztó sáv. Az MK2-nél a műanyag mögött a fém tok is csak 1,5-es, nagyobb macera átalakítani.

Na ezt nem is tudtam..Persze egy újszülöttnek minden vicc új...Épp gondolodtam, egy médialejátszó beépitésén, ami 2 dines, ezekszerint jobban járok, ha egy mk1-es konzolát teszem be? Azt amúgy is cserélnem kellene, ha találok normális áron faberakásosat..
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23511 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 11:16:06 »

Na ezt nem is tudtam..Persze egy újszülöttnek minden vicc új...Épp gondolodtam, egy médialejátszó beépitésén, ami 2 dines, ezekszerint jobban járok, ha egy mk1-es konzolát teszem be? Azt amúgy is cserélnem kellene, ha találok normális áron faberakásosat..

Pár éve még volt a neten valahol egy nagyon jól dokumentált átépítés, hát persze, hogy most sehogy nem találok rá. MK1-es konzol mindenképp jobb, bár ott is kell átalakítani (a két db 1 DIN-es keret közti elválasztó sávot az egész cucc alá, vagy fölé át kell építeni), de nem olyan túl sokat legalább.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #23512 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 23:04:40 »

Pár éve még volt a neten valahol egy nagyon jól dokumentált átépítés, hát persze, hogy most sehogy nem találok rá. MK1-es konzol mindenképp jobb, bár ott is kell átalakítani (a két db 1 DIN-es keret közti elválasztó sávot az egész cucc alá, vagy fölé át kell építeni), de nem olyan túl sokat legalább.

Cserélnem mindenképpen kell a keretemet,mer ttörött. és van 1 dines rádióm is,és 1 dines kicsúszó monitorom is..Jóeséllyel mk1-es lesz a keret..kérdés a szellőzés,illetve a fűtés vezérlőit hogyan tudom beköni,illetve ha szerzek mik a kapcsolódó alkatrészei az mk1-ből..
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #23513 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 23:08:06 »

Zárkérdés:az MK2-es kombi illetve a limuzinnak a csomagtér zárnak a zárbetéte kompatibilis,vagy az se csereszabatos?Csak a zárbetét,amibe a kulcs megy bele.
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #23514 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 08:34:02 »

Zárkérdés:az MK2-es kombi illetve a limuzinnak a csomagtér zárnak a zárbetéte kompatibilis,vagy az se csereszabatos?Csak a zárbetét,amibe a kulcs megy bele.

Logikailag belegondolva az csereszabatos lehet, de akkor két kulcs fog kelleni az autóhoz.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #23515 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 08:35:28 »

Logikailag belegondolva az csereszabatos lehet, de akkor két kulcs fog kelleni az autóhoz.

Ugyanaz nyitná,mint a többit,mert akkor lehet a donor limuzin is..
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #23516 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 17:10:25 »

Ugyanaz nyitná,mint a többit,mert akkor lehet a donor limuzin is..
Ugyanaz.Elméletileg autó kulcsmásoló (már amelyik ért hozzá) a lamellákat is átvariálja a kulcshoz.Nem nagy dolog,de felénk szó szerint utálják ezeket a fajta Ford kulcsokat.
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #23517 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 17:34:37 »

Ugyanaz.Elméletileg autó kulcsmásoló (már amelyik ért hozzá) a lamellákat is átvariálja a kulcshoz.Nem nagy dolog,de felénk szó szerint utálják ezeket a fajta Ford kulcsokat.

Időközben megoldódott,kombiból lesz az összes.Mindenesetre köszi!
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #23518 Dátum: 2017.04.04 kedd, 09:19:48 »

Uraim!
Egy kis kényelmetlenségbe botlottam. Értetlenül és tanácstalanul állok a dolog előtt, ezért hangosan gondolkozom, hátha valaki megtalálja a bökkenőt.
A „hibajelenség”, hogy a víz hőmérő mutatója felmegy egészen a „NORMAL” „A” betűjének közepéig és csak itt kapcsol be a ventilátor.
Folyton azt hallom mindenkitől, hogy a mutató középen áll, mint a cövek, akármilyen meleg van. A fiaméban is így van. Akkor is így volt, amikor 40 fokban dugózott Siófokon, több, mint 1 órát.
Nemrég cseréltem a hő jeladót.
Két lehetőség jutott eszembe.
1.   Más hőértékű a jeladó. Bár ilyenről még nem hallottam és a vásárlásnál sem kérdezték, milyet akarok.
2.   Haldoklik a termosztát, „gyengül” vagyis egyre később nyit ki. Ennek ellent mond, ha megy a klíma, a mutató középen áll, mint a cövek.
Hosszabb külföldi túrára készülök és nem szeretnék 800 km-el arrébb vizet forralni.
Van 5let a szakértő urak fejében?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
zsolesz2.0
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #23519 Dátum: 2017.04.04 kedd, 09:27:21 »

Uraim!
Egy kis kényelmetlenségbe botlottam. Értetlenül és tanácstalanul állok a dolog előtt, ezért hangosan gondolkozom, hátha valaki megtalálja a bökkenőt.
A „hibajelenség”, hogy a víz hőmérő mutatója felmegy egészen a „NORMAL” „A” betűjének közepéig és csak itt kapcsol be a ventilátor.
Folyton azt hallom mindenkitől, hogy a mutató középen áll, mint a cövek, akármilyen meleg van. A fiaméban is így van. Akkor is így volt, amikor 40 fokban dugózott Siófokon, több, mint 1 órát.
Nemrég cseréltem a hő jeladót.
Két lehetőség jutott eszembe.
1.   Más hőértékű a jeladó. Bár ilyenről még nem hallottam és a vásárlásnál sem kérdezték, milyet akarok.
2.   Haldoklik a termosztát, „gyengül” vagyis egyre később nyit ki. Ennek ellent mond, ha megy a klíma, a mutató középen áll, mint a cövek.
Hosszabb külföldi túrára készülök és nem szeretnék 800 km-el arrébb vizet forralni.
Van 5let a szakértő urak fejében?


Ha megy a klima , megy a venti is. Így folyamatosan hűti. *** a termosztatod, csereld ki.
Naplózva

1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #23520 Dátum: 2017.04.04 kedd, 10:23:19 »

Uraim!
Egy kis kényelmetlenségbe botlottam. Értetlenül és tanácstalanul állok a dolog előtt, ezért hangosan gondolkozom, hátha valaki megtalálja a bökkenőt.
A „hibajelenség”, hogy a víz hőmérő mutatója felmegy egészen a „NORMAL” „A” betűjének közepéig és csak itt kapcsol be a ventilátor.
Folyton azt hallom mindenkitől, hogy a mutató középen áll, mint a cövek, akármilyen meleg van. A fiaméban is így van. Akkor is így volt, amikor 40 fokban dugózott Siófokon, több, mint 1 órát.
Nemrég cseréltem a hő jeladót.
Két lehetőség jutott eszembe.
1.   Más hőértékű a jeladó. Bár ilyenről még nem hallottam és a vásárlásnál sem kérdezték, milyet akarok.
2.   Haldoklik a termosztát, „gyengül” vagyis egyre később nyit ki. Ennek ellent mond, ha megy a klíma, a mutató középen áll, mint a cövek.
Hosszabb külföldi túrára készülök és nem szeretnék 800 km-el arrébb vizet forralni.
Van 5let a szakértő urak fejében?


Szerintem is termosztát csere kéne.Mindenki hallott már megszoruló termosztátról , szerencséseknek nyitott állapotban marad pecheseknek zárva.Lehet nem is az a baj hogy később nyit hanem megszorult 1 állásban ami még némi vizet átenged de nem eleget , vagy csak kicsit bír nyitni.A mutató állást én is megerősítem , nekem is középen áll mint a cövek.  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.04 kedd, 10:33:06 írta ebihal » Naplózva
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #23521 Dátum: 2017.04.05 szerda, 13:44:39 »

Uraim!
Egy kis kényelmetlenségbe botlottam. Értetlenül és tanácstalanul állok a dolog előtt, ezért hangosan gondolkozom, hátha valaki megtalálja a bökkenőt.
A „hibajelenség”, hogy a víz hőmérő mutatója felmegy egészen a „NORMAL” „A” betűjének közepéig és csak itt kapcsol be a ventilátor.
Folyton azt hallom mindenkitől, hogy a mutató középen áll, mint a cövek, akármilyen meleg van. A fiaméban is így van. Akkor is így volt, amikor 40 fokban dugózott Siófokon, több, mint 1 órát.
Nemrég cseréltem a hő jeladót.
Két lehetőség jutott eszembe.
1.   Más hőértékű a jeladó. Bár ilyenről még nem hallottam és a vásárlásnál sem kérdezték, milyet akarok.
2.   Haldoklik a termosztát, „gyengül” vagyis egyre később nyit ki. Ennek ellent mond, ha megy a klíma, a mutató középen áll, mint a cövek.
Hosszabb külföldi túrára készülök és nem szeretnék 800 km-el arrébb vizet forralni.
Van 5let a szakértő urak fejében?


Hőfokjeladót cseréltem én is nemrég.( a régi jól mutatott, csak véletlenül letöretem a szárát) Azóta nekem elmegy a mutató néha még a pirosig is mire bekapcsol a ventilátor. A forscan szerint viszont csak 95C-os a víz ilyenkor. Lehet cserélek egy termosztátot azért biztonságképpen. https://youtu.be/TtQ5Nxt9nfc
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.05 szerda, 13:46:55 írta gyurci » Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #23522 Dátum: 2017.04.06 csütörtök, 08:36:36 »

Hőfokjeladót cseréltem én is nemrég.( a régi jól mutatott, csak véletlenül letöretem a szárát) Azóta nekem elmegy a mutató néha még a pirosig is mire bekapcsol a ventilátor. A forscan szerint viszont csak 95C-os a víz ilyenkor. Lehet cserélek egy termosztátot azért biztonságképpen. https://youtu.be/TtQ5Nxt9nfc

Úgy tudom, hogy a piros mező 95C-nál indul. Tehát akkor a tiéd "normális"
A nemértem abból ered, hogy tiszta sor, hogy klímánál folyamatosan megy a ventilátor és azért áll középen a mutató, de ha nem nyit rendesen a termosztát, akkor nem is tudna áramlani rendesen a víz az egyik vízkörből a másikba. Tehát nem állna meg középen a mutató, hanem ugyan úgy felmenne, mint klíma nélkül.
... hát én ezt nem értem ...
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #23523 Dátum: 2017.04.06 csütörtök, 14:30:54 »

Hőfokjeladót cseréltem én is nemrég.( a régi jól mutatott, csak véletlenül letöretem a szárát) Azóta nekem elmegy a mutató néha még a pirosig is mire bekapcsol a ventilátor. A forscan szerint viszont csak 95C-os a víz ilyenkor. Lehet cserélek egy termosztátot azért biztonságképpen. https://youtu.be/TtQ5Nxt9nfc

Megnéztem a videót.
A tiéd is az "A" betű közepénél állt.
Ott bekapcsol a venti? Nekem ott kapcsol be.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #23524 Dátum: 2017.04.06 csütörtök, 20:11:13 »

Megnéztem a videót.
A tiéd is az "A" betű közepénél állt.
Ott bekapcsol a venti? Nekem ott kapcsol be.

Nekem elmegy az "L" betű végéig is mire bekapcsol.  95C-os a víz ilyenkor
és 89C-ra hűti vissza. A régi jeladóval félig sem ment fel a mutató.
A videón csak 85C-os a víz.
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #23525 Dátum: 2017.04.07 péntek, 07:57:51 »

Úgy tudom, hogy a piros mező 95C-nál indul. Tehát akkor a tiéd "normális"
A nemértem abból ered, hogy tiszta sor, hogy klímánál folyamatosan megy a ventilátor és azért áll középen a mutató, de ha nem nyit rendesen a termosztát, akkor nem is tudna áramlani rendesen a víz az egyik vízkörből a másikba. Tehát nem állna meg középen a mutató, hanem ugyan úgy felmenne, mint klíma nélkül.
... hát én ezt nem értem ...

Akkor mégiscsak a jeladó lesz a ludas.Mikor megy a klíma és a venti akkor az állandó hűtés képes a vizet a termosztát nyitási hőfokán tartani , magyarul szépen nyit-zár a termosztát és a mutató középen marad mondjuk 80 fokon.Amikor nem megy a klíma és a venti sem akkor is dolgozik szépen a termosztát egészen addig amíg az egész rendszer el nem éri azt a hőfokot amikor már állandóan nyitva marad és az egész rendszert forgatja.Na itt kéne belépnie a jeladónak ha 80-85 fokos lenne , de úgy néz ki hogy amit vettél csak magasabb hőfokon kapcsol.De gondolom ez csak dugóban , tötymörgéskor , hegymenetben , stb fordul elő.(?)Szóval ha a mostani 10 fokban kimész országútra és 90-nel mész klíma nélkül akkor középen marad?
Ezt így éjszaka meló közben okoskodtam ki mert ráértem  eplus2  attól még lehet hogy hülyeség amit írtam  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.07 péntek, 08:01:27 írta ebihal » Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #23526 Dátum: 2017.04.07 péntek, 08:33:34 »

Akkor mégiscsak a jeladó lesz a ludas.Mikor megy a klíma és a venti akkor az állandó hűtés képes a vizet a termosztát nyitási hőfokán tartani , magyarul szépen nyit-zár a termosztát és a mutató középen marad mondjuk 80 fokon.Amikor nem megy a klíma és a venti sem akkor is dolgozik szépen a termosztát egészen addig amíg az egész rendszer el nem éri azt a hőfokot amikor már állandóan nyitva marad és az egész rendszert forgatja.Na itt kéne belépnie a jeladónak ha 80-85 fokos lenne , de úgy néz ki hogy amit vettél csak magasabb hőfokon kapcsol.De gondolom ez csak dugóban , tötymörgéskor , hegymenetben , stb fordul elő.(?)Szóval ha a mostani 10 fokban kimész országútra és 90-nel mész klíma nélkül akkor középen marad?
Ezt így éjszaka meló közben okoskodtam ki mert ráértem  eplus2  attól még lehet hogy hülyeség amit írtam  nyes

Nem hülyeség, én is így okoskodtam.
"Normal" esetben picivel közép után van a mutató.
1előre tanácstalanul nézek.  szomoru1
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #23527 Dátum: 2017.04.07 péntek, 09:08:22 »

Nem hülyeség, én is így okoskodtam.
"Normal" esetben picivel közép után van a mutató.
1előre tanácstalanul nézek.  szomoru1

Sztem akkor egyértelműen a jeladó az , egyszerűen ilyen hőfokra van kalibrálva.Persze attól még engem is zavarna főleg hogy megszokja az ember hogy középen áll a mutató , na meg nem mindegy hogy 1 dugóban 95 fokos a rendszer vagy csak 80-85.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #23528 Dátum: 2017.04.07 péntek, 10:09:32 »

Sztem akkor egyértelműen a jeladó az , egyszerűen ilyen hőfokra van kalibrálva.Persze attól még engem is zavarna főleg hogy megszokja az ember hogy középen áll a mutató , na meg nem mindegy hogy 1 dugóban 95 fokos a rendszer vagy csak 80-85.

Akkor ennek utánajárok ...
Most fölmerült az is, hogy a kétfokozatú ventilátornak csak a 2. fokozata megy.
Jól tudom, hogy kétfokozatú?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #23529 Dátum: 2017.04.07 péntek, 14:31:45 »

Akkor ennek utánajárok ...
Most fölmerült az is, hogy a kétfokozatú ventilátornak csak a 2. fokozata megy.
Jól tudom, hogy kétfokozatú?
Há ja.Általában a hűtő sarkában levő relé adja meg magát,akkor csak magasabb fokozat megy.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #23530 Dátum: 2017.04.07 péntek, 14:35:47 »

Há ja.Általában a hűtő sarkában levő relé adja meg magát,akkor csak magasabb fokozat megy.

Hoppá! Ránézek. Köszönöm a tippet.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #23531 Dátum: 2017.04.07 péntek, 15:06:27 »

Akkor ennek utánajárok ...
Most fölmerült az is, hogy a kétfokozatú ventilátornak csak a 2. fokozata megy.
Jól tudom, hogy kétfokozatú?

Na ezt nem tudom , kb 2 éve hallottam menni a ventit akkor is csak azért mert járattam a ház előtt alapjáraton hogy egyáltalán működik e.  eplus2
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #23532 Dátum: 2017.07.11 kedd, 13:13:54 »

Uraim!

1 gondolati felvetés, illetve "közvélemény kutatás"

A klíma kérdését körbejárva, belebotlottam egy szakértő(?) leírásába, manuális klíma ügyben. Ebben kérdezem a véleményeteket.

1. Magas fordulatszám mellett ne kapcsoljuk be a klímát, mert tönkre megy a kompresszor.
2. Ne rögtön a motor beindítása után kapcsoljuk be a klímát, hagyjunk neki néhány másodpercet.
3. A motor leállítása előtt, legalább 1 perccel korábban kapcsoljuk le a klímát, hogy legyen ideje a nyomáskiegyenlítésre.

Ellenérveim.

1. Úgy tudtam, a kompresszor kuplungos. Ennek lenne a feladata a fordulatszám fokozatos felvétele.
2. Ha így kellene, építettek volna bele egy "korlátozó" relét, ami később engedi csak elindulni.
3. A hűtőszekrényt sem "két fokozatban" kapcsolom ki. Kíhúzom, aztán annyi.

Érdekelne a véleményetek.

Köszönöm
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23533 Dátum: 2017.07.11 kedd, 14:05:07 »

Uraim!

1 gondolati felvetés, illetve "közvélemény kutatás"

A klíma kérdését körbejárva, belebotlottam egy szakértő(?) leírásába, manuális klíma ügyben. Ebben kérdezem a véleményeteket.

1. Magas fordulatszám mellett ne kapcsoljuk be a klímát, mert tönkre megy a kompresszor.
2. Ne rögtön a motor beindítása után kapcsoljuk be a klímát, hagyjunk neki néhány másodpercet.
3. A motor leállítása előtt, legalább 1 perccel korábban kapcsoljuk le a klímát, hogy legyen ideje a nyomáskiegyenlítésre.

Ellenérveim.

1. Úgy tudtam, a kompresszor kuplungos. Ennek lenne a feladata a fordulatszám fokozatos felvétele.
2. Ha így kellene, építettek volna bele egy "korlátozó" relét, ami később engedi csak elindulni.
3. A hűtőszekrényt sem "két fokozatban" kapcsolom ki. Kíhúzom, aztán annyi.

Érdekelne a véleményetek.

Köszönöm


1. Az hogy kuplung, csak annyit tesz, hogy szét tudja kapcsolni a hajtást. Itt inkább az a lényeg, hogy milyen hirtelen záródik a szerkezet, és ez általában egy akármilyen klímánál 1-2 tized másodperc, sz'al tényleg meg tudja nagy fordulaton rántani a kompresszort rendesen a szíj. (Ezért is érezni egy kellemesebb torpanást rossz esetben a klíma bekapcsolásakor)
2. Tényleg szerencsésebb legalább pár másodpercet várni, ne az önindító, vagy az épp magához térő motor kapjon egy pofont egyből a klímától is. (Pláne hidegen indítva, akkor a szivató meg is emeli a fordulatszámot, főleg az első néhány másodpercben)
3. A hűtő az egy más tészta. A nyomás simán kiegyenlítődik (azonnal kapcsol szét a klíma kuplungja, abban nincs különbség a hirtelen leállításhoz képest), az előbb kikapcsolás más miatt kell: legyen ideje a ventilátornak kifújni a hideget az utastéri hűtőradiátorból. Ha nincs neki, akkor túl hideg marad a cucc, lecsapódik rajta a pára, nem szellőzik ki, ezzel rettentő módon meg lehet gyorsítani a szellőzőjáratok és a radiátor elgombásodását/elpenészesedését.

Egy gondolat a végére -főleg az első két pont alapján-: azért az sose baj, ha érzéssel kezeljük az autó bármelyik részét. Lehet, hogy bírja azt is, hogy ütjük-vágjuk ahogy érjük, csak úgy pár év alatt le lehet amortizálni egy vadi új autót is, míg viszonylag kímélve akár évtizedekig normális állapotban marad.
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.11 kedd, 15:47:41 írta thomyka » Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #23534 Dátum: 2017.07.11 kedd, 15:44:49 »

1. Az hogy kuplung, csak annyit tesz, hogy szét tudja kapcsolni a hajtást. Itt inkább az a lényeg, hogy milyen hirtelen záródik a szerkezet, és ez általában egy akármilyen klímánál 1-2 tized másodperc, sz'al tényleg meg tudja nagy fordulaton rántani a kompresszort rendesen a szíj. (Ezért is érezni egy kellemesebb torpanást rossz esetben a klíma bekapcsolásakor)
2. Tényleg szerencsésebb legalább pár másodpercet várni, ne az önindító, vagy az épp magához térő motor kapjon egy pofont egyből a klímától is.
3. A hűtő az egy más tészta. A nyomás simán kiegyenlítődik (azonnal kapcsol szét a klíma kuplungja, abban nincs különbség a hirtelen leállításhoz képest), az előbb kikapcsolás más miatt kell: legyen ideje a ventilátornak kifújni a hideget az utastéri hűtőradiátorból. Ha nincs neki, akkor túl hideg marad a cucc, lecsapódik rajta a pára, nem szellőzik ki, ezzel rettentő módon meg lehet gyorsítani a szellőzőjáratok és a radiátor elgombásodását/elpenészesedését.

Egy gondolat a végére -főleg az első két pont alapján-: azért az sose baj, ha érzéssel kezeljük az autó bármelyik részét. Lehet, hogy bírja azt is, hogy ütjük-vágjuk ahogy érjük, csak úgy pár év alatt le lehet amortizálni egy vadi új autót is, míg viszonylag kímélve akár évtizedekig normális állapotban marad.

Na, kérem! Így kell ezt csinálni!
Respekt és köszönöm  worship worship
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23535 Dátum: 2017.07.11 kedd, 15:48:30 »

Na, kérem! Így kell ezt csinálni!
Respekt és köszönöm  worship worship

Hoppábocsánat, ott csak egy módosításra akartam nyomni, erre válasz lett belőle Cheesy Cheesy Kéne egy kávé.. Mindegy, javítva, nem kívánt törölve Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #23536 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 07:59:16 »

Hoppábocsánat, ott csak egy módosításra akartam nyomni, erre válasz lett belőle Cheesy Cheesy Kéne egy kávé.. Mindegy, javítva, nem kívánt törölve Smiley

Nem kötekedés csak kérdés.   Grin

Ezt az automata klíma megoldja?
Honnan tudja például, hogy le fogom állítani a motort?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #23537 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 08:40:06 »

Nem kötekedés csak kérdés.   Grin

Ezt az automata klíma megoldja?
Honnan tudja például, hogy le fogom állítani a motort?
Szerintem automata módban, indításnál nem egyből indul a klíma, hanem pár másodperc után, legalább is mk4-nél a hang alapján úgy vettem észre.
Viszont én áprilisban tisztítottam ki a klímát, és már most picit fülledt, büdös szaga van, ha kikapcsolom. Ez annak köszönhető, hogy szüleim folyton klímáztak, és sosem járatták leállítás előtt simán a ventillátort. Ezt az automata mód értelem szerűen nem tudja kitalálni előre.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #23538 Dátum: 2017.07.14 péntek, 00:17:48 »

Valaki ismeri a lelkét az MKII-nél használatos szervószivattyúnak? Ez a konstrukció olaj nélkül hamar meghal? Vagy felhevül vajon annyira hogy károsítsa a motort?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

deerman
Vendég
« Új hozzászólás #23539 Dátum: 2017.07.14 péntek, 09:07:24 »

Nem kötekedés csak kérdés.   Grin

Ezt az automata klíma megoldja?
Honnan tudja például, hogy le fogom állítani a motort?

 integet2

Ebbe az autóba olyan automata (smart) klíma kellene, ami pont kis fordulaton kikapcsol. Akkor nem kellene előzéskor, meg elsőbbségadós kereszteződésekben az életbenmaradás érdekében manuálisan kikapcsolgatni!!  nyes

A kikapcsolás előtti járatás szükségességéről én is még csak a kondenzvíz képződés megelőzése okán hallottam. A kikapcsolás fizikailag ugyanolyan módon történik, ha járatod, ha nem. Azt meg, hogy a kikapcsolás pillanatában épp dolgozik-e a kompresszor (mert az ki-be kapcsolgat működés közben is) az meg úgysem tudod befolyásolni.


Naplózva
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #23540 Dátum: 2017.07.14 péntek, 09:23:47 »

Valaki ismeri a lelkét az MKII-nél használatos szervószivattyúnak? Ez a konstrukció olaj nélkül hamar meghal? Vagy felhevül vajon annyira hogy károsítsa a motort?

Minden olajszivattyú (minden kenésre konstruált súrlódó gépelem) zokon veszi, ha szárazon üzemel. A motort csak akkor károsítja, ha kigyullad. Saját magát nullázza csak le. Először inkább azért szokott melegedni, mert levegős lesz. Ha nem folyt el minden olaj, és nem parázslott a szivattyúház, az olaj feltöltése még megmentheti. Ha nem nyom, azt úgyis észreveszed. Kézzel körbe tudod forgatni? Viszonylag könnyedén kell mennie.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #23541 Dátum: 2017.07.14 péntek, 09:46:37 »

Minden olajszivattyú (minden kenésre konstruált súrlódó gépelem) zokon veszi, ha szárazon üzemel. A motort csak akkor károsítja, ha kigyullad. Saját magát nullázza csak le. Először inkább azért szokott melegedni, mert levegős lesz. Ha nem folyt el minden olaj, és nem parázslott a szivattyúház, az olaj feltöltése még megmentheti. Ha nem nyom, azt úgyis észreveszed. Kézzel körbe tudod forgatni? Viszonylag könnyedén kell mennie.

A probléma itt az, hogy nemsokára indulnék nyaralni, és nem sikerül összerakni a rendszert. Fordoknál ez nem meglepő, konkrétan akkor lehetne hozzáférni a kormányművön a nyomócső hollandijához (rákapatni és meghúzni), ha kivenném a motort. Próbálunk még ma szenvedni vele, de ha nem megy akkor nem megy.
A szivattyú meghalhat, majd veszek másikat bontva, de ha forrósodik, az egyrészt tűzveszélyes is lehet, másrészt elvetemedhet a blokk illetve hengerfej. Teljesen olaj nélkül forogna, de nem kötném rá a csöveket a szivattyú csonkjaira. Ahogy utnánanéztem a legelterjedtebb erre a célra a szárnylapátos szivattyú. Ott azért a lamellák szépen tudnak súrlódni..  szomoru1

Még azt tudom elképzelni, hogy szétszedem a szivattyút és kiszedem belőle a súrlódó elemeket.
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.14 péntek, 10:22:32 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

deerman
Vendég
« Új hozzászólás #23542 Dátum: 2017.07.14 péntek, 10:27:39 »

A probléma itt az, hogy nemsokára indulnék nyaralni, és nem sikerül összerakni a rendszert. Fordoknál ez nem meglepő, konkrétan akkor lehetne hozzáférni a kormányművön a nyomócső hollandijához (rákapatni és meghúzni), ha kivenném a motort. Próbálunk még ma szenvedni vele, de ha nem megy akkor nem megy.
A szivattyú meghalhat, majd veszek másikat bontva, de ha forrósodik, az egyrészt tűzveszélyes is lehet, másrészt elvetemedhet a blokk illetve hengerfej. Teljesen olaj nélkül forogna. Egyébként ha lapátkerekes megoldás, ahol külön házban saját zsírzott csapágy van, akkor nem kéne hogy baja legyen. Előfordulhat, hogy az olajhűtő azért van, mert a "komprimálás" hatására keletkezik a hő a rendszerben. Ha nincs olaj, nincs nyomás, nincs hő. Sőt jobb esetben csak forog szabadon gond nélkül és nem a szervóolajjal keni magát. Ezért lenne jó tudni a konstrukciót, hogy lássam van-e súrlódó felület a keringető szerkezetben. Habár, ha levegőt keringet, és sürít akkor megintcsak lesz hő, de szabadon hagynám a csonkjait, nem kötném rá a csöveket.  szomoru1

Ez egy lapátos szivattyú. természetesen jócskán súrlódik kenés nélkül, és nincs semminek külön kenése benne, csak a munkafolyadék. Kigyújtani nem célszerű, ha ki akarod iktatni, vedd le az ékszíját, az nem nagy meló. (ja, V6, ott nem tudom) Vagy, ha nem akarod, tegyél bele olajat, és kösd össze a ki-be menő csöveket. Viszont a szervós kormányművel rásegítés nélkül nem egy életbiztosítás közlekedni.
  
A kormánymű szerelés részéhez nem tudok hozzászólni. Még nem volt vele dolgom, de láttam, hogy elég fejvakarós történet. Nem nevezném ezt Ford jelenségnek, a '90-es évek óta nem szempont a szerelhetőség.
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.14 péntek, 10:29:20 írta deerman » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #23543 Dátum: 2017.07.14 péntek, 10:47:14 »

Ez egy lapátos szivattyú. természetesen jócskán súrlódik kenés nélkül, és nincs semminek külön kenése benne, csak a munkafolyadék. Kigyújtani nem célszerű, ha ki akarod iktatni, vedd le az ékszíját, az nem nagy meló. (ja, V6, ott nem tudom) Vagy, ha nem akarod, tegyél bele olajat, és kösd össze a ki-be menő csöveket. Viszont a szervós kormányművel rásegítés nélkül nem egy életbiztosítás közlekedni.
  
A kormánymű szerelés részéhez nem tudok hozzászólni. Még nem volt vele dolgom, de láttam, hogy elég fejvakarós történet. Nem nevezném ezt Ford jelenségnek, a '90-es évek óta nem szempont a szerelhetőség.

Igen, sajnos a V6-nál ezzel a szíjjal megy a generátor is. A csöveit összekötni lehetetlen, meg brutál mennyiséget szállít, le is dobná. Viszont ahogy nézem ezeket a szivattyúkat, a tengelynek golyóscsapágyai vannak, belül van egy forgóelem, benne a lamellákkal. Ezeket kell csak kiszednem belőle elméletileg..
Bízom benne hogy lekötött csövekkel nem lesz annyira horror kormányozni, de majd kipróbálom pár tesztkörön mielőtt elindulnék vele.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #23544 Dátum: 2017.07.14 péntek, 11:49:23 »

Igen, sajnos a V6-nál ezzel a szíjjal megy a generátor is. A csöveit összekötni lehetetlen, meg brutál mennyiséget szállít, le is dobná. Viszont ahogy nézem ezeket a szivattyúkat, a tengelynek golyóscsapágyai vannak, belül van egy forgóelem, benne a lamellákkal. Ezeket kell csak kiszednem belőle elméletileg..
Bízom benne hogy lekötött csövekkel nem lesz annyira horror kormányozni, de majd kipróbálom pár tesztkörön mielőtt elindulnék vele.

Próbáld ki leállított motornál, hát egy helyben állva elég durva tekergetni. Ha picit is gurul az autó, akkor már könnyebb, de egy 1200-es Zsigulinak is gyerekjáték tekergetni a kormányát egy szervótlan V6-hoz képest. Olaj nélkül pár 10 km-en belül be tud sülni a szivattyú, és még ha nem is gyújtja fel a motort, az ékszíjat még megakaszthatja. Mindenképp csinálj vele valamit a nyaralás előtt, ha tudod, akkor csak köss rá a szivattyú kimeneteire egy-egy csövet, azokat vezesd bele valami dunsztosüvegbe, ami meg közvetlen visszafolyatja a szivattyú saját tartályába az olajat. Úgy legalább lesz kenése, és ha ilyen szinte nulla ellenállással kell kinyomnia az olajat, akkor nem is kell *annyira* szorosan összerakott cső rá (olajálló gumicsövet a kiálló csonkokra rá, egy sima aba bilinccsel dinoman megszorítani, aztán kész).
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #23545 Dátum: 2017.07.14 péntek, 16:16:39 »

A probléma itt az, hogy nemsokára indulnék nyaralni, és nem sikerül összerakni a rendszert. Fordoknál ez nem meglepő, konkrétan akkor lehetne hozzáférni a kormányművön a nyomócső hollandijához (rákapatni és meghúzni), ha kivenném a motort. Próbálunk még ma szenvedni vele, de ha nem megy akkor nem megy.
A szivattyú meghalhat, majd veszek másikat bontva, de ha forrósodik, az egyrészt tűzveszélyes is lehet, másrészt elvetemedhet a blokk illetve hengerfej. Teljesen olaj nélkül forogna, de nem kötném rá a csöveket a szivattyú csonkjaira. Ahogy utnánanéztem a legelterjedtebb erre a célra a szárnylapátos szivattyú. Ott azért a lamellák szépen tudnak súrlódni..  szomoru1

Még azt tudom elképzelni, hogy szétszedem a szivattyút és kiszedem belőle a súrlódó elemeket.

Jelen esetben az átalakitásokkal kapcsolatban nincs is miről beszélni, felesleges agyalni, a 2,5 V6 motor esetében  szervó nélkül vezetni nagyon baleset veszélyes és életveszélyes.  Ez nem egy 1200-as Lada vagy egy 1,4-es Opel. Vészhelyzetben ha nincs szervó óvatosan, lassan haladva el lehet vele közlekedni, de főleg lakott területen nagy forgalomban igen kockázatos + izomlázat lehet kapni.. A közelmúltban vezettem kb. 35 km.-ert mert elfolyt az olaj, de nem mertem haladni csak 50-60 -al és alig vártam a végét, hogy hazaérjek és addig sehova mig a hiba ki nem lett javítva. A szívattyú ilyen rövid út alatt nem hibásodott meg. A végső megoldás csak a javítás . De mindenkinek saját magának kell dönteni mit vállal.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #23546 Dátum: 2017.07.14 péntek, 20:43:53 »

Jelen esetben az átalakitásokkal kapcsolatban nincs is miről beszélni, felesleges agyalni, a 2,5 V6 motor esetében  szervó nélkül vezetni nagyon baleset veszélyes és életveszélyes.  Ez nem egy 1200-as Lada vagy egy 1,4-es Opel. Vészhelyzetben ha nincs szervó óvatosan, lassan haladva el lehet vele közlekedni, de főleg lakott területen nagy forgalomban igen kockázatos + izomlázat lehet kapni.. A közelmúltban vezettem kb. 35 km.-ert mert elfolyt az olaj, de nem mertem haladni csak 50-60 -al és alig vártam a végét, hogy hazaérjek és addig sehova mig a hiba ki nem lett javítva. A szívattyú ilyen rövid út alatt nem hibásodott meg. A végső megoldás csak a javítás . De mindenkinek saját magának kell dönteni mit vállal.

Üdv: László
Anno az mk1 néha lefulladt, amikor benyomtam a kuplungot, egyszer pont kanyarban visszaváltás közben. Alig bírtam bevenni a kanyart anélkül, hogy nekimentem volna a szembe sávban lévőnek, pedig az 1.8-as volt csak, én tuti nem mennék szervó nélkül sehova.  wave
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #23547 Dátum: 2017.07.15 szombat, 00:36:36 »

Jelen esetben az átalakitásokkal kapcsolatban nincs is miről beszélni, felesleges agyalni, a 2,5 V6 motor esetében  szervó nélkül vezetni nagyon baleset veszélyes és életveszélyes.  Ez nem egy 1200-as Lada vagy egy 1,4-es Opel. Vészhelyzetben ha nincs szervó óvatosan, lassan haladva el lehet vele közlekedni, de főleg lakott területen nagy forgalomban igen kockázatos + izomlázat lehet kapni.. A közelmúltban vezettem kb. 35 km.-ert mert elfolyt az olaj, de nem mertem haladni csak 50-60 -al és alig vártam a végét, hogy hazaérjek és addig sehova mig a hiba ki nem lett javítva. A szívattyú ilyen rövid út alatt nem hibásodott meg. A végső megoldás csak a javítás . De mindenkinek saját magának kell dönteni mit vállal.

Üdv: László

Sikerült összerakni Smiley Jó erőben vagyok, de lehet hogy ebből bérautó lett volna..
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #23548 Dátum: 2017.07.15 szombat, 11:47:21 »

Sikerült összerakni Smiley Jó erőben vagyok, de lehet hogy ebből bérautó lett volna..
vigyor3  eljen
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #23549 Dátum: 2017.07.15 szombat, 13:06:22 »

Sikerült összerakni Smiley Jó erőben vagyok, de lehet hogy ebből bérautó lett volna..

Azért ez így megnyugtatóbb! eljen
Naplózva
Oldalak: 1 ... 464 465 466 467 468 469 470 [471] 472 473 474 475 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.