deis
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7300 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 18:26:57 » |
|
Ügyi vagy! Nagyon meg kellett variálni vagy csak kormány meg csatik azt jóccakát?
Eléggé meg kellet variálni, mivel ez csak GLX és nincs bevezetékezve. Minden vezetéket nekem kellet belecibálni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #7301 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 18:32:58 » |
|
Eléggé meg kellet variálni, mivel ez csak GLX és nincs bevezetékezve. Minden vezetéket nekem kellet belecibálni.
Akkor biztos nagyon örültél amikor kipróbáltad és működött! Következő project?
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #7302 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 18:33:25 » |
|
Hi! Haverom mondta, hogy tudja csökkenteni a kocsi fogyasztását.. valahogy átveri a gépet... Azt mondta, valamit a levegövel játszik, de a teljesitménye nem csökken.. gondolom ezt csak ugy érheti el, ha "tökéletesíti" az égést.. Ilyet tényleg lehet csinálni? Ha igen, akkor miért nem eleve igy tervezték a gépet? Üdv Mindig előjön egy ilyen fogyicsökkentő-móka... aztán elül. Ha lenne ilyen, a gyárak sorban állnának nála.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
deis
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7303 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 18:34:32 » |
|
Pumukli23 vagy SPANNER, már nem tudom, hogy melyikőtök tud fogyicsökkentést? Azért amelyikőtök rendelkezik ezirányu tudással az ossza meg velem (velünk).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #7304 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 18:36:55 » |
|
Pumukli23 vagy SPANNER, már nem tudom, hogy melyikőtök tud fogyicsökkentést? Azért amelyikőtök rendelkezik ezirányu tudással az ossza meg velem (velünk). Szia! Mindjárt elküldöm neked!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008.05.18 vasárnap, 18:40:06 írta SPANNER »
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
deis
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7305 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 18:43:50 » |
|
Akkor biztos nagyon örültél amikor kipróbáltad és működött! Következő project?
Fülig ért a szám. Következő? talán trip computer. Ha, találok valahol ócson.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pumukli23
|
|
« Új hozzászólás #7306 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 18:54:47 » |
|
Pumukli23 vagy SPANNER, már nem tudom, hogy melyikőtök tud fogyicsökkentést? Azért amelyikőtök rendelkezik ezirányu tudással az ossza meg velem (velünk). Oh.. bocsi.. csak nem voltam a gépnél.. De akkor már Spanner küldte. Majd haverom megkérdem, hogy ő is valami ilyesmire gondolt-e...
|
|
|
Naplózva
|
MkII '99 2.0 Zetec kombi Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
|
|
|
szaszab75
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7307 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 21:27:54 » |
|
Fülig ért a szám. Következő? talán trip computer. Ha, találok valahol ócson. Grat hozzá! Tripet találsz Mk2-nél ha épp van neki.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
deis
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7308 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 21:34:41 » |
|
Azért a tempomat mellet lecserélődött a töröt hátsó ajtó is. És bekerült az ablakemelő kábelezés a hátsó ajtókba.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #7309 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 21:35:20 » |
|
Sziasztok!
Ha valaki tud jófajta MK ll dísztárcsát barátságos áron akkor szóljon mert nekem kellene egy garnitúra! Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
gyengek
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7310 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 21:37:06 » |
|
Sziasztok!
Ha valaki tud jófajta MK ll dísztárcsát barátságos áron akkor szóljon mert nekem kellene egy garnitúra! Köszi!
Nézz kűrül a Vaterán vagy gyárit rendelj Wyctortól!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pumukli23
|
|
« Új hozzászólás #7311 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 21:38:17 » |
|
Sziasztok! Ha valaki tud jófajta MK ll dísztárcsát barátságos áron akkor szóljon mert nekem kellene egy garnitúra! Köszi!
Alufelni nem jöhet szóba? MK2-nek szokott lenni gyári is ócón Ha belebotlok ford tárcsába, akkor szólok
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008.05.18 vasárnap, 21:39:57 írta Pumukli23 »
|
Naplózva
|
MkII '99 2.0 Zetec kombi Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #7313 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 21:51:33 » |
|
Ja a képek http://kep.tar.hu/deis/50573613#2. Sajna van árnyalatnyi külömbség , de ez már ilyen marad. A hátsó hangszóróbeépitést is lefényképeztem... Egész jó lett az autód, bár a hangszóróbeépítés nekem kicsit sántít de az is igaz hogy nem tudom milyen a gyári de ha jól dübörög akkor király! A tiéd is benzinszinű vagy a másik kék?
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
gyengek
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7314 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 22:04:26 » |
|
bár a hangszóróbeépítés nekem kicsit sántít de az is igaz hogy nem tudom milyen a gyári de ha jól dübörög akkor király!
A gyári ovális alakú. Én ma bontottam szét teljesen a kocsi belsejét! És nekem is kell csinálnom valami sablont a hangszórókról, hogy betudjam majd szerelni az újakat!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
deis
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7315 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 22:19:18 » |
|
Egész jó lett az autód, bár a hangszóróbeépítés nekem kicsit sántít de az is igaz hogy nem tudom milyen a gyári de ha jól dübörög akkor király! A tiéd is benzinszinű vagy a másik kék?
Én a gyáriakat kiszedtem, most mind a négy Pioneer. Lamináltpadló maradékbol csináltam az átalakító keretet. Nem petrol blue . Most, hogy festettem nézték a szinét kód alapján, a nevét elfelejtettem, de a száma 9.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MrMach1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7316 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 22:37:00 » |
|
A távirányítóból hogyan kell kipiszkálni az elemet?
A kezelési könyvben leírt nem pont stimmel az én kulcsomhoz. Nem szeretném eltörni a burkolatot.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #7317 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 22:37:38 » |
|
A távirányítóból hogyan kell kipiszkálni az elemet?
A kezelési könyvben leírt nem pont stimmel az én kulcsomhoz. Nem szeretném eltörni a burkolatot.
A pöcök a dolog nyitja.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
MrMach1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7318 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 22:40:10 » |
|
Mindig előjön egy ilyen fogyicsökkentő-móka... aztán elül. Ha lenne ilyen, a gyárak sorban állnának nála.
Olyan hogy kevesebbet fogyaszt és ugyanúgy megy, na ilyen nincsen. Azt szokták mondani: "Vagy gyorsan menés van, vagy gazdaságosan..."
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #7319 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 22:42:20 » |
|
Olyan hogy kevesebbet fogyaszt és ugyanúgy megy, na ilyen nincsen.
De van és úgy hívják hogy chiptuning!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
MrMach1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7320 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 22:43:44 » |
|
A pöcök a dolog nyitja.
Melyik pöcök? Ami a hátoldal közepén van? Mert az U alakú "tollat" és a belső részt már szétcsúsztattam. De az elemet takaró kis műanyag lapot nem látom hol kéne kifeszíteni. Nekem a két gombos inkább szögletes, mint gömbölyű kulcsom van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MrMach1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7321 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 22:45:29 » |
|
De van és úgy hívják hogy chiptuning!
És hogyan? A csiptől jobban ég el a 1:15 arányú üzemanyag-levegő keverék a hengerekben?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #7322 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 22:53:15 » |
|
És hogyan? A csiptől jobban ég el a 1:15 arányú üzemanyag-levegő keverék a hengerekben?
Erre a tuningosok azt válaszolnák leegyszerüsítve hogy: hozzáoptimalizálják a vezérlőprogramot a motorhoz és ezáltal erősebb lesz és kevesebbet is eszik! Hát röviden ennyi!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #7323 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 22:53:31 » |
|
De van és úgy hívják hogy chiptuning!
Nem! Ne dőlj be a reklámszövegnek.. Tudod vásárló megtévesztése, mint reklámfogás manapság orbaszájba megy... Vagy jobban megy a gép, vagy kevesebbet eszik. Egyszerre nem megy.
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
MrMach1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7324 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 00:03:54 » |
|
Erre a tuningosok azt válaszolnák leegyszerüsítve hogy: hozzáoptimalizálják a vezérlőprogramot a motorhoz és ezáltal erősebb lesz és kevesebbet is eszik! Hát röviden ennyi!
Mondjuk ebben lehet valami, de ez a csak fékpadon kimutatható kategória. Mivel nyilván nem tudnak PONTOSAN egyforma motorokat gyártani, ezért a finomhangolás hozhat némi ... optimálisabb működést. De ennyit jelentene a forgó tömegek pontos kiegyensúlyozása, vagy a befecskandező rendszer elemeinek PONTOSAN egyformára alakítása/válogatása is. Azért szerintem a chiptuning nálunk nem elsősorban a motorvezérlés optimalizálását jelenti. Aztán persze lehetnek kivételek..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #7325 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 13:33:03 » |
|
Sziasztok
Keresek mondeóhoz becker traffic pro navigációs cd-t megvenném amin Mo -is rajta van Telefonszámom 06 30 9725 195
Ilyen CD nem létezik!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #7326 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 13:33:55 » |
|
Sziasztok! Ma vettem egy Mondeo ll 2.0 Ghia típusú verdát! Ezért úgy néz ki hogy bekerültem ebbe a csapatba! A közeljövőben biztos lesz majd egy csomó kérdésem hozzátok és elnézést kérek ha majd hülyeségeket is kérdezek tőletek! Úgy látom most a kulcs téma megy ezért megkérdezem hogy amit én kaptam az autóhoz az rendben van-e ebben a formában: két gombos központizárvezérléses 1db, piros sima 1db, sima T-alakú 1db.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #7327 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 13:37:58 » |
|
Hmm.. Nekem konkrétan semmi sincs alatta.. csak asszem a légzsák vmiféle kábele meg egy fényvisszaverőmellény De ez utóbbi csak opcionális Ha nincs CDtárad, a rádiodhoz tudsz külön venni..asszem.. azt meg be tudod az ülés alá tenni Cody-nak van eladó CD tár.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
LogoutX
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
|
|
« Új hozzászólás #7328 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 14:47:01 » |
|
Sziasztok! Kicseréltem az elektromos csomagtartózárnyitót, és csináltam egy kis PDF-es útmutatót a műveletről. Ki fog kerülni az oldalra, de ha addigis érdekelne valakit, akkor írjon PÜ-t és elküldöm. 1420 Forint volt az új, itt vettem: Riex Kft 1194 BUDAPEST, NÁDASDY U. 152. www.spal.huJa, és van náluk textiles szigszalag is 330 vagy 350 pénzért tesa márkában.
|
|
|
Naplózva
|
MK II 2.0 Zetec
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #7329 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 15:41:45 » |
|
Sziasztok! Kicseréltem az elektromos csomagtartózárnyitót, és csináltam egy kis PDF-es útmutatót a műveletről. Ki fog kerülni az oldalra, de ha addigis érdekelne valakit, akkor írjon PÜ-t és elküldöm. 1420 Forint volt az új, itt vettem: Riex Kft 1194 BUDAPEST, NÁDASDY U. 152. www.spal.huJa, és van náluk textiles szigszalag is 330 vagy 350 pénzért tesa márkában. Nekem átküldheted!
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
deis
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7330 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 16:22:46 » |
|
Sziasztok!
Kicseréltem az elektromos csomagtartózárnyitót, és csináltam egy kis PDF-es útmutatót a műveletről. Ki fog kerülni az oldalra, de ha addigis érdekelne valakit, akkor írjon PÜ-t és elküldöm. 1420 Forint volt az új
Nekem is átküldhetnéd. THX
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #7331 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 18:10:13 » |
|
Sziasztok! Kicseréltem az elektromos csomagtartózárnyitót, és csináltam egy kis PDF-es útmutatót a műveletről. Ki fog kerülni az oldalra, de ha addigis érdekelne valakit, akkor írjon PÜ-t és elküldöm. 1420 Forint volt az új, itt vettem: Riex Kft 1194 BUDAPEST, NÁDASDY U. 152. www.spal.huJa, és van náluk textiles szigszalag is 330 vagy 350 pénzért tesa márkában. Én is áttanulmányoznám ha átküldenéd nekem is! Köszönöm! Így okés?
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7332 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 18:34:55 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bucsobacsi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7333 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 21:32:56 » |
|
Sziasztok.Ez a MTS hátsó kipufogo dobrol tud valaki valamit milyen? jó vagy csak... Cromaxnál néztem. Egy kipufogos ajánlott valami lengyel cuccot 17-ért az milyen lehet?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7334 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 21:34:26 » |
|
Sziasztok.Ez a MTS hátsó kipufogo dobrol tud valaki valamit milyen? jó vagy csak... Cromaxnál néztem. Egy kipufogos ajánlott valami lengyel cuccot 17-ért az milyen lehet?
Gyári vagy Walker 10 év vagy több, ha olcsót szeretnél Bosal Bárdiból 5-6 évet kibír.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bucsobacsi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7335 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 21:53:52 » |
|
Gyári vagy Walker 10 év vagy több, ha olcsót szeretnél Bosal Bárdiból 5-6 évet kibír.
Köszöntem.A Cromaxnál csak ezt láttam.A gyári h.fingom sincs menyi lehet. A Walker-t sem tudom. A Bosal holnap megkérdem hány pénz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MrMach1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7336 Dátum: 2008.05.20 kedd, 12:07:22 » |
|
Sziasztok.Ez a MTS hátsó kipufogo dobrol tud valaki valamit milyen? Mizu motor melegedés témában?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bucsobacsi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7337 Dátum: 2008.05.20 kedd, 13:53:31 » |
|
Mizu motor melegedés témában?
Hát nem melegszik,de csak azért mert le van huzva a felső jeladorol a csati ,igy most folyamatosan megy a vanti.Néztük Fusim-al ö is azt ajánlotta hogy vegyek egyet bontoba hátha az a xar.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MrMach1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7338 Dátum: 2008.05.20 kedd, 14:24:27 » |
|
Hát nem melegszik,de csak azért mert le van huzva a felső jeladorol a csati ,igy most folyamatosan megy a vanti. Néztük Fusim-al ö is azt ajánlotta hogy vegyek egyet bontoba hátha az a xar.
Mármint a jeladó lenne rossz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bucsobacsi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7339 Dátum: 2008.05.20 kedd, 15:22:25 » |
|
Mármint a jeladó lenne rossz?
Bár csak az lenne.Mert ha tudnám tutira hogy az már meg is venném bele az ujjat.(de nem biztos hogy xar.)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #7340 Dátum: 2008.05.20 kedd, 15:27:07 » |
|
Hát nem melegszik,de csak azért mert le van huzva a felső jeladorol a csati ,igy most folyamatosan megy a vanti.Néztük Fusim-al ö is azt ajánlotta hogy vegyek egyet bontoba hátha az a xar.
Ki kell nyomozni, hogy hány ohmot kellene produkálnia, amikor átlépi a hőfokot, aminél bekapcsol. Ezt pl leméred egy másik autónál. Aztán elmész, és vesze egy olyan ellenállást pár forintért, és bekötöd (elvileg potival is lehet, ha nem sok a watt). Ha indul a venti, a jeladó a rossz. Ha nem, akkor máshol a baj.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
bucsobacsi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7341 Dátum: 2008.05.20 kedd, 15:31:37 » |
|
Ki kell nyomozni, hogy hány ohmot kellene produkálnia, amikor átlépi a hőfokot, aminél bekapcsol. Ezt pl leméred egy másik autónál. Aztán elmész, és vesze egy olyan ellenállást pár forintért, és bekötöd (elvileg potival is lehet, ha nem sok a watt). Ha indul a venti, a jeladó a rossz. Ha nem, akkor máshol a baj.
Na szoval az az igazság hogy az enyémébe nincs ellenállás ezt nézte Fusim is.A ventilátoromnak csak egy fokozata van ami gondolom a max fokozat.A venti bekapcsol de csak mikor az óra már majdnem a NORMAL "L" betüjelét is elhagyta, tehát a venti jó,csak ez igy késöre kapcsol be.Meg ha lehuzom a jeladorol a csatit 2 mp és elindul a venti,ha visszadugom megint megál. Na erre hogy lehet gombot varni???A jeladó is egyszer le lett mérve valamikor régebbi hozzászolásba be is irtam minnyá kikeresem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bucsobacsi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7342 Dátum: 2008.05.20 kedd, 15:37:04 » |
|
Na itt van a régebbi hozzászolás:
" Sziasztok.Na sikerül lemérnem a jeladót.Reggel mielött beinditottam volna a motort,a kinti höméröm kint 13,8'C-ot mutatott.A lemért mérték 43,9 ohm volt. 25Km -megtétele után tehát már jó meleg motornál megint lemértem kb 85%-os viz lehetett benne 2,39 ohm-ot mutatott.(persze ez nem kiszerelt állapotba,de leállitott motornál)."
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tar
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7343 Dátum: 2008.05.20 kedd, 15:38:41 » |
|
Na szoval az az igazság hogy az enyémébe nincs ellenállás ezt nézte Fusim is.A ventilátoromnak csak egy fokozata van ami gondolom a max fokozat.A venti bekapcsol de csak mikor az óra már majdnem a NORMAL "L" betüjelét is elhagyta, tehát a venti jó,csak ez igy késöre kapcsol be.Meg ha lehuzom a jeladorol a csatit 2 mp és elindul a venti,ha visszadugom megint megál. Na erre hogy lehet gombot varni???A jeladó is egyszer le lett mérve valamikor régebbi hozzászolásba be is irtam minnyá kikeresem.
Nekem lassan 1 hete áll a szerelőmnél az a hulladék... Felforr a víz, majd beindul a hűtővenit. A jeladók, vízpumpa, termosztát rendben vannak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bucsobacsi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7344 Dátum: 2008.05.20 kedd, 15:44:18 » |
|
Nekem lassan 1 hete áll a szerelőmnél az a hulladék... Felforr a víz, majd beindul a hűtővenit. A jeladók, vízpumpa, termosztát rendben vannak. Hu ha,na erre én is kiváncsi leszek mi a baja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tar
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7345 Dátum: 2008.05.20 kedd, 15:46:55 » |
|
Hu ha,na erre én is kiváncsi leszek mi a baja.
Mellesleg a gyári új termosztát amit Fusimmal cseréltünk 88 fok helyett 70-nél nyitott ki. Éjlenek a minőségi alkatrészek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gyengek
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7346 Dátum: 2008.05.20 kedd, 15:53:32 » |
|
Mellesleg a gyári új termosztát amit Fusimmal cseréltünk 88 fok helyett 70-nél nyitott ki. Éjlenek a minőségi alkatrészek.
A talin cseréltük ez enyémet! 92 fokos Motorcraft 60 fokon nyit ki! Az ősszel azt hiszem olyat veszek amit fusim mondott (Gates)!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tsory
|
|
« Új hozzászólás #7347 Dátum: 2008.05.20 kedd, 18:36:47 » |
|
Nekem lassan 1 hete áll a szerelőmnél az a hulladék... Felforr a víz, majd beindul a hűtővenit. A jeladók, vízpumpa, termosztát rendben vannak. a termod nincs rendbe ha korán nyit, de nem amiatt fő a dolog. visszafolyócsöveket érdemes átnézegetni, h nincs e benne dugulás, aztán pedig a többit is szépen sorba. fűtőradiátor az ami még ezt simán tudja produkálni de annak, és a hűtőnek a vizsgálata megoldható könnyen. mondhatni kézrátétes a dolog, mert a dugulás utáni részen jelentősen hidegebb, nem az a jó üzemmeleg. nem volt mostanában javítva a hűtőd? ... mert pl ha már sokadik javításon van túl akkor lehet, h pont ez az utolsó betette a kaput. gondolom a folyadékszint megvan ezért ezt ugrom is ... szal ha nem dugulás van valahol akkor hengerfej nyomáspróba lesz a dologból sztem. az igaz, h annak azéé kellene nyomának lenni, pl fogy a folyadék, v olajosodik de ritka esetben ezektől a tünetektől mentesen is előfordulhat.
|
|
|
Naplózva
|
KLIKK >>> <<< KLIKK
|
|
|
Tar
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7348 Dátum: 2008.05.20 kedd, 19:45:39 » |
|
a termod nincs rendbe ha korán nyit, de nem amiatt fő a dolog. visszafolyócsöveket érdemes átnézegetni, h nincs e benne dugulás, aztán pedig a többit is szépen sorba. fűtőradiátor az ami még ezt simán tudja produkálni de annak, és a hűtőnek a vizsgálata megoldható könnyen. mondhatni kézrátétes a dolog, mert a dugulás utáni részen jelentősen hidegebb, nem az a jó üzemmeleg. nem volt mostanában javítva a hűtőd? ... mert pl ha már sokadik javításon van túl akkor lehet, h pont ez az utolsó betette a kaput. gondolom a folyadékszint megvan ezért ezt ugrom is ... szal ha nem dugulás van valahol akkor hengerfej nyomáspróba lesz a dologból sztem. az igaz, h annak azéé kellene nyomának lenni, pl fogy a folyadék, v olajosodik de ritka esetben ezektől a tünetektől mentesen is előfordulhat.
Termosztátcsere megvolt. A hiba megmaradt. Utána ellenőrizték a vízpumpát (V6-ból egy élmény lehet kiszedni), de semmi baja. Csövek tuti nincsenek eldugulva. A hűtőm 1 éve lett cserélve újra, sérülés nincs rajta, javítva még nem volt. A víz tiszta, nem olajos, az olaj nem vizes, a kocsi ereje megvan, semmi ciripelő hang. Ergó hengerfej kizárva (1 éve javították a hátsó hengersort, akkor az átégett hengerfej tőmítés miatt ciripelt ahogy kifelé dolgozott a kompresszió). Vízrendszeren csináltak nyomáspróbát, nem folyik sehol a víz. Kiegyenlítő tartály 2 hete lett cserélve. A probélma az hogy a hűtőventi későn kapcsol és felforr a víz, ami a kiegyenlítő tartály biztonsági szelepén át elfolyik. A szerelők most várnak egy vízcsőre amiben van egy jeladó. Taján az a rossz. Amíg nem érkezik meg nem tuják újratölteni vízzel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Geeboy
|
|
« Új hozzászólás #7349 Dátum: 2008.05.20 kedd, 20:38:46 » |
|
Termosztátcsere megvolt. A hiba megmaradt. Utána ellenőrizték a vízpumpát (V6-ból egy élmény lehet kiszedni), de semmi baja. Csövek tuti nincsenek eldugulva. A hűtőm 1 éve lett cserélve újra, sérülés nincs rajta, javítva még nem volt. A víz tiszta, nem olajos, az olaj nem vizes, a kocsi ereje megvan, semmi ciripelő hang. Ergó hengerfej kizárva (1 éve javították a hátsó hengersort, akkor az átégett hengerfej tőmítés miatt ciripelt ahogy kifelé dolgozott a kompresszió). Vízrendszeren csináltak nyomáspróbát, nem folyik sehol a víz. Kiegyenlítő tartály 2 hete lett cserélve. A probélma az hogy a hűtőventi későn kapcsol és felforr a víz, ami a kiegyenlítő tartály biztonsági szelepén át elfolyik. A szerelők most várnak egy vízcsőre amiben van egy jeladó. Taján az a rossz. Amíg nem érkezik meg nem tuják újratölteni vízzel.
A Nagytalis hétvégén cseréltettem V6-ban vízpumpát, meg gyertát kábellel + szíjjak és feszítők! A szerelősrácnak max respect! 2óra alatt készvoltunk! Szívósort nem kellett levenni! A vízpumpa trükkje az, hogy a gumicsöveket nem kell cserélni, hanem csak a pumpát! Kb 20perc volt! Ja a srác sosem szerelt V6-os Mondit!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
|
|
|
|