Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:20:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 153 154 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358357 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
deis
Vendég
« Új hozzászólás #7300 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 18:26:57 »

Ügyi vagy! Nagyon meg kellett variálni vagy csak kormány meg csatik azt jóccakát?
Eléggé meg kellet variálni, mivel ez csak GLX és nincs bevezetékezve. Minden vezetéket nekem kellet belecibálni. 
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7301 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 18:32:58 »

Eléggé meg kellet variálni, mivel ez csak GLX és nincs bevezetékezve. Minden vezetéket nekem kellet belecibálni. 

Akkor biztos nagyon örültél amikor kipróbáltad és működött! Következő project?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7302 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 18:33:25 »

Hi!
Haverom mondta, hogy tudja csökkenteni a kocsi fogyasztását.. valahogy átveri a gépet...
Azt mondta, valamit a levegövel játszik, de a teljesitménye nem csökken.. gondolom ezt csak ugy érheti el, ha "tökéletesíti" az égést..
Ilyet tényleg lehet csinálni? Ha igen, akkor miért nem eleve igy tervezték a gépet?
Üdv wave

Mindig előjön egy ilyen fogyicsökkentő-móka... aztán elül. Ha lenne ilyen, a gyárak sorban állnának nála.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
deis
Vendég
« Új hozzászólás #7303 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 18:34:32 »

Pumukli23 vagy SPANNER, már nem tudom, hogy melyikőtök tud fogyicsökkentést? fejvakaras Azért amelyikőtök rendelkezik ezirányu tudással az ossza meg velem (velünk).
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7304 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 18:36:55 »

Pumukli23 vagy SPANNER, már nem tudom, hogy melyikőtök tud fogyicsökkentést? fejvakaras Azért amelyikőtök rendelkezik ezirányu tudással az ossza meg velem (velünk).

Szia!

Mindjárt elküldöm neked!
« Utoljára szerkesztve: 2008.05.18 vasárnap, 18:40:06 írta SPANNER » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
deis
Vendég
« Új hozzászólás #7305 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 18:43:50 »

Akkor biztos nagyon örültél amikor kipróbáltad és működött! Következő project?
Fülig ért a szám. vigyor1 Következő? talán trip computer. Ha, találok valahol ócson. eplus2
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #7306 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 18:54:47 »

Pumukli23 vagy SPANNER, már nem tudom, hogy melyikőtök tud fogyicsökkentést? fejvakaras Azért amelyikőtök rendelkezik ezirányu tudással az ossza meg velem (velünk).
Oh.. bocsi.. csak nem voltam a gépnél.. De akkor már Spanner küldte. Majd haverom megkérdem, hogy ő is valami ilyesmire gondolt-e...
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #7307 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 21:27:54 »

Fülig ért a szám. vigyor1 Következő? talán trip computer. Ha, találok valahol ócson. eplus2

Grat hozzá! Tripet találsz Mk2-nél ha épp van neki.
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #7308 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 21:34:41 »

Azért a tempomat mellet lecserélődött a töröt hátsó ajtó is. És bekerült az ablakemelő kábelezés a hátsó ajtókba.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7309 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 21:35:20 »

Sziasztok!

Ha valaki tud jófajta MK ll dísztárcsát barátságos áron akkor szóljon mert nekem kellene egy garnitúra!
Köszi!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7310 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 21:37:06 »

Sziasztok!

Ha valaki tud jófajta MK ll dísztárcsát barátságos áron akkor szóljon mert nekem kellene egy garnitúra!
Köszi!

Nézz kűrül a Vaterán vagy gyárit rendelj Wyctortól!
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #7311 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 21:38:17 »

Sziasztok!
Ha valaki tud jófajta MK ll dísztárcsát barátságos áron akkor szóljon mert nekem kellene egy garnitúra!
Köszi!

Alufelni nem jöhet szóba? vigyor3
MK2-nek szokott lenni gyári is ócón Cheesy
Ha belebotlok ford tárcsába, akkor szólok vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2008.05.18 vasárnap, 21:39:57 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
deis
Vendég
« Új hozzászólás #7312 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 21:39:30 »

Ja a képek http://kep.tar.hu/deis/50573613#2. Sajna van árnyalatnyi külömbség  szomoru1, de ez már ilyen marad. A hátsó hangszóróbeépitést is lefényképeztem http://kep.tar.hu/deis/50573065/34730461#2
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7313 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 21:51:33 »

Ja a képek http://kep.tar.hu/deis/50573613#2. Sajna van árnyalatnyi külömbség  szomoru1, de ez már ilyen marad. A hátsó hangszóróbeépitést is lefényképeztem...

Egész jó lett az autód, bár a hangszóróbeépítés nekem kicsit sántít de az is igaz hogy nem tudom milyen a gyári de ha jól dübörög akkor király! A tiéd is benzinszinű vagy a másik kék?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7314 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 22:04:26 »

bár a hangszóróbeépítés nekem kicsit sántít de az is igaz hogy nem tudom milyen a gyári de ha jól dübörög akkor király!

A gyári ovális alakú. Én ma bontottam szét teljesen a kocsi belsejét! És nekem is kell csinálnom valami sablont a hangszórókról, hogy betudjam majd szerelni az újakat!
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #7315 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 22:19:18 »

Egész jó lett az autód, bár a hangszóróbeépítés nekem kicsit sántít de az is igaz hogy nem tudom milyen a gyári de ha jól dübörög akkor király! A tiéd is benzinszinű vagy a másik kék?
Én a gyáriakat kiszedtem, most mind a négy Pioneer. Lamináltpadló maradékbol csináltam az átalakító keretet. Nem petrol blue . Most, hogy festettem nézték a szinét kód alapján, a nevét elfelejtettem, de a száma 9.
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #7316 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 22:37:00 »

A távirányítóból hogyan kell kipiszkálni az elemet?

A kezelési könyvben leírt nem pont stimmel az én kulcsomhoz. Nem szeretném eltörni a burkolatot.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7317 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 22:37:38 »

A távirányítóból hogyan kell kipiszkálni az elemet?

A kezelési könyvben leírt nem pont stimmel az én kulcsomhoz. Nem szeretném eltörni a burkolatot.

A pöcök a dolog nyitja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #7318 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 22:40:10 »

Mindig előjön egy ilyen fogyicsökkentő-móka... aztán elül. Ha lenne ilyen, a gyárak sorban állnának nála.

Olyan hogy kevesebbet fogyaszt és ugyanúgy megy, na ilyen nincsen.

Azt szokták mondani: "Vagy gyorsan menés van, vagy gazdaságosan..."
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7319 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 22:42:20 »

Olyan hogy kevesebbet fogyaszt és ugyanúgy megy, na ilyen nincsen.

De van és úgy hívják hogy chiptuning!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #7320 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 22:43:44 »

A pöcök a dolog nyitja.

Melyik pöcök? Ami a hátoldal közepén van?
Mert az U alakú "tollat" és a belső részt már szétcsúsztattam. De az elemet takaró kis műanyag lapot nem látom hol kéne kifeszíteni.

Nekem a két gombos inkább szögletes, mint gömbölyű kulcsom van.
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #7321 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 22:45:29 »

De van és úgy hívják hogy chiptuning!

És hogyan?
A csiptől jobban ég el a 1:15 arányú üzemanyag-levegő keverék a hengerekben?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7322 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 22:53:15 »

És hogyan?
A csiptől jobban ég el a 1:15 arányú üzemanyag-levegő keverék a hengerekben?

Erre a tuningosok azt válaszolnák leegyszerüsítve hogy: hozzáoptimalizálják a vezérlőprogramot a motorhoz és ezáltal erősebb lesz  és kevesebbet is eszik! Hát röviden ennyi!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7323 Dátum: 2008.05.18 vasárnap, 22:53:31 »



De van és úgy hívják hogy chiptuning!

Nem! Ne dőlj be a reklámszövegnek.. Tudod vásárló megtévesztése, mint reklámfogás manapság orbaszájba megy...
Vagy jobban megy a gép, vagy kevesebbet eszik. Egyszerre nem megy.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #7324 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 00:03:54 »

Erre a tuningosok azt válaszolnák leegyszerüsítve hogy: hozzáoptimalizálják a vezérlőprogramot a motorhoz és ezáltal erősebb lesz  és kevesebbet is eszik! Hát röviden ennyi!

Mondjuk ebben lehet valami, de ez a csak fékpadon kimutatható kategória.

Mivel nyilván nem tudnak PONTOSAN egyforma motorokat gyártani, ezért a finomhangolás hozhat némi ... optimálisabb működést.
De ennyit jelentene a forgó tömegek pontos kiegyensúlyozása, vagy a befecskandező rendszer elemeinek PONTOSAN egyformára alakítása/válogatása is.

Azért szerintem a chiptuning nálunk nem elsősorban a motorvezérlés optimalizálását jelenti.
Aztán persze lehetnek kivételek..
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7325 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 13:33:03 »

Sziasztok

Keresek mondeóhoz becker traffic pro navigációs cd-t megvenném amin Mo -is rajta van
Telefonszámom 06 30 9725 195

Ilyen CD nem létezik!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7326 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 13:33:55 »

Sziasztok!
Ma vettem egy Mondeo ll 2.0 Ghia típusú verdát! Ezért úgy néz ki hogy bekerültem ebbe a csapatba!  taps
A közeljövőben biztos lesz majd egy csomó kérdésem hozzátok és elnézést kérek ha majd hülyeségeket is kérdezek tőletek! Úgy látom most a kulcs téma megy ezért megkérdezem hogy amit én kaptam az autóhoz az rendben van-e ebben a formában: két gombos központizárvezérléses 1db, piros sima 1db, sima T-alakú 1db.

 eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7327 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 13:37:58 »

Hmm.. Nekem konkrétan semmi sincs alatta.. csak asszem a légzsák vmiféle kábele meg egy fényvisszaverőmellény Roll Eyes
De ez utóbbi csak opcionális hehe
Ha nincs CDtárad, a rádiodhoz tudsz külön venni..asszem.. azt meg be tudod az ülés alá tenni

Cody-nak van eladó CD tár.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #7328 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 14:47:01 »

Sziasztok!

Kicseréltem az elektromos csomagtartózárnyitót, és csináltam egy kis PDF-es útmutatót a műveletről. Ki fog kerülni az oldalra, de ha addigis érdekelne valakit, akkor írjon PÜ-t és elküldöm. 1420 Forint volt az új, itt vettem:
Riex Kft
1194 BUDAPEST, NÁDASDY U. 152.
www.spal.hu

Ja, és van náluk textiles szigszalag is 330 vagy 350 pénzért tesa márkában.
Naplózva

MK II 2.0 Zetec
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7329 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 15:41:45 »

Sziasztok!

Kicseréltem az elektromos csomagtartózárnyitót, és csináltam egy kis PDF-es útmutatót a műveletről. Ki fog kerülni az oldalra, de ha addigis érdekelne valakit, akkor írjon PÜ-t és elküldöm. 1420 Forint volt az új, itt vettem:
Riex Kft
1194 BUDAPEST, NÁDASDY U. 152.
www.spal.hu

Ja, és van náluk textiles szigszalag is 330 vagy 350 pénzért tesa márkában.
Nekem átküldheted!   worship worship worship
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
deis
Vendég
« Új hozzászólás #7330 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 16:22:46 »

Sziasztok!

Kicseréltem az elektromos csomagtartózárnyitót, és csináltam egy kis PDF-es útmutatót a műveletről. Ki fog kerülni az oldalra, de ha addigis érdekelne valakit, akkor írjon PÜ-t és elküldöm. 1420 Forint volt az új

Nekem is átküldhetnéd. Wink THX
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7331 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 18:10:13 »

Sziasztok!

Kicseréltem az elektromos csomagtartózárnyitót, és csináltam egy kis PDF-es útmutatót a műveletről. Ki fog kerülni az oldalra, de ha addigis érdekelne valakit, akkor írjon PÜ-t és elküldöm. 1420 Forint volt az új, itt vettem:
Riex Kft
1194 BUDAPEST, NÁDASDY U. 152.
www.spal.hu

Ja, és van náluk textiles szigszalag is 330 vagy 350 pénzért tesa márkában.

Én is áttanulmányoznám ha átküldenéd nekem is!
Köszönöm!
Így okés?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7332 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 18:34:55 »

Így okés?
worship worship taps taps
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7333 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 21:32:56 »

Sziasztok.Ez a MTS hátsó kipufogo dobrol tud valaki valamit milyen? jó vagy csak... Cromaxnál néztem. Egy kipufogos ajánlott valami lengyel cuccot 17-ért az milyen lehet?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7334 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 21:34:26 »

Sziasztok.Ez a MTS hátsó kipufogo dobrol tud valaki valamit milyen? jó vagy csak... Cromaxnál néztem. Egy kipufogos ajánlott valami lengyel cuccot 17-ért az milyen lehet?

Gyári vagy Walker 10 év vagy több, ha olcsót szeretnél Bosal Bárdiból 5-6 évet kibír.
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7335 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 21:53:52 »

Gyári vagy Walker 10 év vagy több, ha olcsót szeretnél Bosal Bárdiból 5-6 évet kibír.


Köszöntem.A Cromaxnál csak ezt láttam.A gyári h.fingom sincs menyi lehet. A Walker-t sem tudom. A Bosal holnap megkérdem hány pénz.  worship worship worship
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #7336 Dátum: 2008.05.20 kedd, 12:07:22 »

Sziasztok.Ez a MTS hátsó kipufogo dobrol tud valaki valamit milyen?


Mizu motor melegedés témában?
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7337 Dátum: 2008.05.20 kedd, 13:53:31 »


Mizu motor melegedés témában?

Hát nem melegszik,de csak azért mert le van huzva a felső jeladorol a csati ,igy most folyamatosan megy a vanti.Néztük Fusim-al ö is azt ajánlotta hogy vegyek egyet bontoba hátha az a xar.
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #7338 Dátum: 2008.05.20 kedd, 14:24:27 »

Hát nem melegszik,de csak azért mert le van huzva a felső jeladorol a csati ,igy most folyamatosan megy a vanti. Néztük Fusim-al ö is azt ajánlotta hogy vegyek egyet bontoba hátha az a xar.

Mármint a jeladó lenne rossz?
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7339 Dátum: 2008.05.20 kedd, 15:22:25 »

Mármint a jeladó lenne rossz?


Bár csak az lenne.Mert ha tudnám tutira hogy az már meg is venném bele az ujjat.(de nem biztos hogy xar.)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7340 Dátum: 2008.05.20 kedd, 15:27:07 »

Hát nem melegszik,de csak azért mert le van huzva a felső jeladorol a csati ,igy most folyamatosan megy a vanti.Néztük Fusim-al ö is azt ajánlotta hogy vegyek egyet bontoba hátha az a xar.

Ki kell nyomozni, hogy hány ohmot kellene produkálnia, amikor átlépi a hőfokot, aminél bekapcsol. Ezt pl leméred egy másik autónál. Aztán elmész, és vesze egy olyan ellenállást pár forintért, és bekötöd (elvileg potival is lehet, ha nem sok a watt). Ha indul a venti, a jeladó a rossz. Ha nem, akkor máshol a baj.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7341 Dátum: 2008.05.20 kedd, 15:31:37 »

Ki kell nyomozni, hogy hány ohmot kellene produkálnia, amikor átlépi a hőfokot, aminél bekapcsol. Ezt pl leméred egy másik autónál. Aztán elmész, és vesze egy olyan ellenállást pár forintért, és bekötöd (elvileg potival is lehet, ha nem sok a watt). Ha indul a venti, a jeladó a rossz. Ha nem, akkor máshol a baj.


Na szoval az az igazság hogy az enyémébe nincs ellenállás ezt nézte Fusim is.A ventilátoromnak csak egy fokozata van ami gondolom a max fokozat.A venti bekapcsol de csak mikor az óra már majdnem a NORMAL "L" betüjelét is elhagyta, tehát a venti jó,csak ez igy késöre kapcsol be.Meg ha lehuzom a jeladorol a csatit 2 mp és elindul a venti,ha visszadugom megint megál. Na erre hogy lehet gombot varni???A jeladó is egyszer le lett mérve valamikor régebbi hozzászolásba be is irtam minnyá kikeresem.
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7342 Dátum: 2008.05.20 kedd, 15:37:04 »

Na itt van a régebbi hozzászolás:

" Sziasztok.Na sikerül lemérnem a jeladót.Reggel mielött beinditottam volna a motort,a kinti höméröm kint 13,8'C-ot mutatott.A lemért mérték 43,9 ohm volt. 25Km -megtétele után tehát már jó meleg motornál megint lemértem kb 85%-os viz lehetett benne 2,39 ohm-ot mutatott.(persze ez nem kiszerelt állapotba,de leállitott motornál)."
Naplózva
Tar
Vendég
« Új hozzászólás #7343 Dátum: 2008.05.20 kedd, 15:38:41 »


Na szoval az az igazság hogy az enyémébe nincs ellenállás ezt nézte Fusim is.A ventilátoromnak csak egy fokozata van ami gondolom a max fokozat.A venti bekapcsol de csak mikor az óra már majdnem a NORMAL "L" betüjelét is elhagyta, tehát a venti jó,csak ez igy késöre kapcsol be.Meg ha lehuzom a jeladorol a csatit 2 mp és elindul a venti,ha visszadugom megint megál. Na erre hogy lehet gombot varni???A jeladó is egyszer le lett mérve valamikor régebbi hozzászolásba be is irtam minnyá kikeresem.

Nekem lassan 1 hete áll a szerelőmnél az a hulladék... gun Felforr a víz, majd beindul a hűtővenit. A jeladók, vízpumpa, termosztát rendben vannak.
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7344 Dátum: 2008.05.20 kedd, 15:44:18 »

Nekem lassan 1 hete áll a szerelőmnél az a hulladék... gun Felforr a víz, majd beindul a hűtővenit. A jeladók, vízpumpa, termosztát rendben vannak.


Hu ha,na erre én is kiváncsi leszek mi a baja.
Naplózva
Tar
Vendég
« Új hozzászólás #7345 Dátum: 2008.05.20 kedd, 15:46:55 »


Hu ha,na erre én is kiváncsi leszek mi a baja.
Mellesleg a gyári új termosztát amit Fusimmal cseréltünk 88 fok helyett 70-nél nyitott ki. Éjlenek a minőségi alkatrészek.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7346 Dátum: 2008.05.20 kedd, 15:53:32 »

Mellesleg a gyári új termosztát amit Fusimmal cseréltünk 88 fok helyett 70-nél nyitott ki. Éjlenek a minőségi alkatrészek.

A talin cseréltük ez enyémet! 92 fokos Motorcraft 60 fokon nyit ki! Az ősszel azt hiszem olyat veszek amit fusim mondott (Gates)! 
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #7347 Dátum: 2008.05.20 kedd, 18:36:47 »

Nekem lassan 1 hete áll a szerelőmnél az a hulladék... gun Felforr a víz, majd beindul a hűtővenit. A jeladók, vízpumpa, termosztát rendben vannak.

a termod nincs rendbe ha korán nyit, de nem amiatt fő a dolog.
visszafolyócsöveket érdemes átnézegetni, h nincs e benne dugulás, aztán pedig a többit is szépen sorba. fűtőradiátor az ami még ezt simán tudja produkálni de annak, és a hűtőnek a vizsgálata megoldható könnyen. mondhatni kézrátétes a dolog, mert a dugulás utáni részen jelentősen hidegebb, nem az a jó üzemmeleg.
nem volt mostanában javítva a hűtőd? ... mert pl ha már sokadik javításon van túl akkor lehet, h pont ez az utolsó betette a kaput.
gondolom a folyadékszint megvan ezért ezt ugrom is ... szal ha nem dugulás van valahol akkor hengerfej nyomáspróba lesz a dologból sztem. az igaz, h annak azéé kellene nyomának lenni, pl fogy a folyadék, v olajosodik de ritka esetben ezektől a tünetektől mentesen is előfordulhat.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tar
Vendég
« Új hozzászólás #7348 Dátum: 2008.05.20 kedd, 19:45:39 »

a termod nincs rendbe ha korán nyit, de nem amiatt fő a dolog.
visszafolyócsöveket érdemes átnézegetni, h nincs e benne dugulás, aztán pedig a többit is szépen sorba. fűtőradiátor az ami még ezt simán tudja produkálni de annak, és a hűtőnek a vizsgálata megoldható könnyen. mondhatni kézrátétes a dolog, mert a dugulás utáni részen jelentősen hidegebb, nem az a jó üzemmeleg.
nem volt mostanában javítva a hűtőd? ... mert pl ha már sokadik javításon van túl akkor lehet, h pont ez az utolsó betette a kaput.
gondolom a folyadékszint megvan ezért ezt ugrom is ... szal ha nem dugulás van valahol akkor hengerfej nyomáspróba lesz a dologból sztem. az igaz, h annak azéé kellene nyomának lenni, pl fogy a folyadék, v olajosodik de ritka esetben ezektől a tünetektől mentesen is előfordulhat.
Termosztátcsere megvolt. A hiba megmaradt. Utána ellenőrizték a vízpumpát (V6-ból egy élmény lehet kiszedni), de semmi baja. Csövek tuti nincsenek eldugulva. A hűtőm 1 éve lett cserélve újra, sérülés nincs rajta, javítva még nem volt. A víz tiszta, nem olajos, az olaj nem vizes, a kocsi ereje megvan, semmi ciripelő hang. Ergó hengerfej kizárva (1 éve javították a hátsó hengersort, akkor az átégett hengerfej tőmítés miatt ciripelt ahogy kifelé dolgozott a kompresszió). Vízrendszeren csináltak nyomáspróbát, nem folyik sehol a víz. Kiegyenlítő tartály 2 hete lett cserélve.
A probélma az hogy a hűtőventi későn kapcsol és felforr a víz, ami a kiegyenlítő tartály biztonsági szelepén át elfolyik. A szerelők most várnak egy vízcsőre amiben van egy jeladó. Taján az a rossz. Amíg nem érkezik meg nem tuják újratölteni vízzel.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #7349 Dátum: 2008.05.20 kedd, 20:38:46 »

Termosztátcsere megvolt. A hiba megmaradt. Utána ellenőrizték a vízpumpát (V6-ból egy élmény lehet kiszedni), de semmi baja. Csövek tuti nincsenek eldugulva. A hűtőm 1 éve lett cserélve újra, sérülés nincs rajta, javítva még nem volt. A víz tiszta, nem olajos, az olaj nem vizes, a kocsi ereje megvan, semmi ciripelő hang. Ergó hengerfej kizárva (1 éve javították a hátsó hengersort, akkor az átégett hengerfej tőmítés miatt ciripelt ahogy kifelé dolgozott a kompresszió). Vízrendszeren csináltak nyomáspróbát, nem folyik sehol a víz. Kiegyenlítő tartály 2 hete lett cserélve.
A probélma az hogy a hűtőventi későn kapcsol és felforr a víz, ami a kiegyenlítő tartály biztonsági szelepén át elfolyik. A szerelők most várnak egy vízcsőre amiben van egy jeladó. Taján az a rossz. Amíg nem érkezik meg nem tuják újratölteni vízzel.
A Nagytalis hétvégén cseréltettem V6-ban vízpumpát, meg gyertát kábellel + szíjjak és feszítők! A szerelősrácnak max respect! 2óra alatt készvoltunk! Szívósort nem kellett levenni! A vízpumpa trükkje az, hogy a gumicsöveket nem kell cserélni, hanem csak a pumpát! Kb 20perc volt! Ja a srác sosem szerelt V6-os Mondit!  eljen
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 153 154 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.